دسته بندی
استان و شهر

پیشرفته ترین SMS PANEL ایران(مدیرباشید

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
پیامک نقره ای SILVER SMS
مقدمه:
سلام
این اس.ام.اس پنل علاوه بر مزایای زیر دارای دیگر مزایا میباشد که از جمله و به صورت کلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1- بر خلاف دیگر SMS PANEL ها که به شما اکانت سایت خود را اجاره ی سالیانه می دهند ، شما دیگر نیازی به پرداخت اجاره بها ندارید چون این پنل یک نرم افزار با گارانتی یک ساله است و شما آن را می خرید (مالک آن می شوید) و دیگر از بابت پنل نیاز به پرداخت اجاره نیست.

2- ایین نرم افزار را بر روی وب سایت خود فعال می کنید و با اندک فزای مورد نیاز (حد اکثر 10 مگابایت) بر خلاف دیگر پنل ها از درگاه ب سایت شما مشتریانتان وارد می شوند نه از وب سایت دیگری.

3- قیمت خرید اعتبار پیام کوتاه ارزان

4- در پنل های دیگر شما به علت زیر مجموعه شدن معمولا دیگر قادر نیستید به دیگران خدمات پنل اراعه نمایید.

5- بر خلاف دیگر پانل ها شما می توانید از راه های بسیار بیشتری به صورت همزمان کسب درآمد کنید.

6- می توانید به تمام اشخاص و ادارات و شرکت ها خدمات مورد نیاز آنها را ارائه کنید.

7 - و ...

بخشی از امکانات این نرم افزار اس ام اس پنل (SMS PANEL ) به شرح زیر است:
لطفا مطالعه کنید و با ما تماس بگیرید:
محمد رضا حقیقت جو
09357353058
برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر لطفا به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید:
http://silver-sms.blogfa.com

SMS Panel
( نسخه ی کامل و پیشرفته )

سامانه SMSPanel نرم‌افزاری قدرتمند برای مدیریت، ارسال و دریافت SMS از طریق اینترنت می‌باشد. این نرم‌افزار دارای امکانات فراوانی برای ایجاد ارتباطات SMS می‌باشد و با بهرگیری از معماری پیشرفته که در تولید این نرم افزار بکار رفته است، به راحتی می‌توان این نرم‌افزار را به شکل‌های مختلف و برای نیاز‌های خاص گسترش و یا تغییر داد.
اگر بخواهیم بطور خلاصه نگاهی به این نرم‌افزار داشته باشیم، می‌توان امکانات کلی آن را به این صورت بیان نمود :
• امکان اتصال به سوئیچ اینترنتی شبکه ارتباطات سیار جهت ارسال و دریافت SMS
• امکان اتصال همزمان به چندین شماره SMS مختلف برای ارسال و دریافت SMS
• برپایی مسابقه با امکان قرعه کشی
• نظر‌سنجی و ارتباطات مردمی
• ایجاد دفترچه تلفن و گروه بندی کاربران
• ارسال تکی و گروهی SMS به کاربران
• صندوق انتقادات و پیشنهادات با امکان تعریف واحد سازمانی
• سیستم پاسخگویی خودکار و منشی SMS
• گزارشات متنوع مدیریتی
در ذیل به طور مشروح به امکانات این نرم‌افزار پرداخته می‌شود:
این نرم‌افزار شامل ماژول‌های مختلف است که این ماژول‌ها شامل : 1- مدیریت ارسال 2- مدیریت دریافت 3- پاسخگویی خودکار 4- مسابقه 5- صندوق پیشنهادات و انتقادات 6- نظر‌سنجی 7- مدیریت کاربران 8- مدیریت گروه‌ها 9- مدیریت پیام‌های پر استفاده 10- خدمات هوشمند 11- مدیریت کارمندان 12- سطح دسترسی 13- تنظیمات سیستم می‌باشد.

1- مدیریت ارسال :
این بخش از سیستم مدیریت پیام کوتاه دارای پنج قسمت است :
الف) ارسال سریع ب) ارسال گروهی ج)ارسال نظیر به نظیر د) لیست ارسال های گروهی ه) لیست کل ارسال ها
الف) ارسال سریع : این قسمت برای ارسال پیام‌های فوری به افرادی است که شماره آنها در دفترچه تلفن موجود نمی‌باشد. شما می‌توانید هم‌زمان چند شماره موبایل را وارد نمایید و برای آنها پیام ارسال نمایید. توجه داشته باشید که هر یک از شماره موبایل‌ها را باید در یک خط وارد نمایید. بایستی در نظر داشت که تعداد کاراکترها برای زبان انگلیسی 160 و فارسی 70 کاراکتر است.
امکان دیگری که فراهم آمده است این است که شما می‌توانید از هر کدام از شماره SMS های موجود در سیستم برای ارسال استفاده نمایید. برای تغییر شماره فرستنده می‌توانید از « شماره فرستنده » شماره مورد نظرتان را انتخاب نموده و اقدام به ارسال نمایید.
نکته قابل توجه در این بخش ارسال پیام براساس تعیین زمان است . شما می‌توانید زمانی را برای ارسال تعیین کنید در این‌صورت ارسال تنها بعد از زمان تعیین شده و در اولویت اول ارسال می‌شود.

ب) ارسال گروهی : این قسمت برای ارسال پیام کوتاه بصورت گروهی برای افرادی است که شماره موبایل آنها در دفترچه تلفن موجود می‌باشد درنظر گرفته شده است. شما می‌توانید یک پیام را به اعضای یک و یا چند گروه ارسال نمایید. درخواست ارسال شما در صف ارسال سرور قرار می‌گیرد و با سرعت ارسال می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که سرعت ارسال با توجه به میزان ترافیک شبکه مخابرات متفاوت می‌باشد.
برای ارسال پیام شما می‌توانید از لیست « پیام های پر استفاده » یکی را انتخاب و یا متن جدیدی را وارد نمایید. لازم به ذکر است که شما باید ابتدا شماره موبایل افراد را از قسمت « مدیریت کاربران» در گروه‌های مورد نظر خود وارد نمایید و سپس با انتخاب گروه مورد نظر، پیام خود را ارسال نمایید.
شما می‌توانید برای درخواست ارسال خود زمان‌بندی تعریف نمایید و تاریخ و ساعت خاصی را برای ارسال آن مشخص نمایید . البته درصورتیکه گزینه هم‌اکنون را برای زمان ارسال انتخاب نمایید، پیام‌های مستقیما در صف ارسال قرار می‌گیرد.

ج) ارسال نظیر به نظیر: شما در این قسمت می توانید به هر فرد متن خاص خود را ارسال نمایید بدین صورت که در قسمت گیرنده ، شماره افرادی را که می خواهید به آنها پیام ارسال نمایید را وارد نموده و در قسمت متن پیام، پیام های خاص هر فرد را تعریف می کنید و با انتخاب گزینه ارسال پیام ها بترتیب به شماره های مشخص شده ارسال می گردد. کاربرد این قسمت از نرم افزار این است که اگر خواسته باشیم به کاربران مختلف چند نوع متن را ارسال نماییم مجبور نباشیم چند بار از قسمت ارسال سریع استفاده کنیم و مزیت این قسمت در افزودن سرعت برای ارسال پیام های متفاوت می باشد.

حال نکته ای که در این جا می باشد ؛ این است که اگر خواسته باشیم همان متن نوشته شده در قبلی را مجددا بنویسیم نیازی به این کار نیست و کافی است از گزینه فلش رو به پایین(کپی متن در ردیف بعد) استفاده کنیم.
هم چنین برای اینکه به تعداد ردیف های موجود بیافزاییم از قسمت "ردیف اضافه شود" استفاده می کنیم.

د) لیست ارسال‌های گروهی : در این قسمت شما، شاهد پیام های گروهی ارسال شده از سیستم خود خواهید بود در این بخش نام گروه گیرنده، تاریخ، ساعت ارسال، و متن پیام ارسال شده قابل روئیت است. جستجو بر اساس تاریخ و متن پیام و شماره ارسال کننده نیز از دیگر امکانات این بخش می‌باشد.

ه) لیست کل ارسال‌ها : همان طور که از نام این قسمت پیداست کل پیام های ارسالی چه گروهی چه ارسال تک در این بخش نمایش داده می‌شوند . در این قسمت شماره فرستنده، شماره گیرنده، متن پیام، تاریخ ارسال، نتیجه ارسال، ارسال کننده پیام مشاهده می‌شوند. شما می‌توانید تمام کاربران را که برای آنها پیامی ارسال شده را انتخاب نموده و با توجه به موقعیت، می توانید آنها را حذف کنید. (با انتخاب افراد به صورت دلخواه و یا کلیه افراد). جست‌و‌جو بر اساس تاریخ و متن پیام و شماره ارسال کننده نیز از دیگر امکانات این بخش می‌باشد.

2- مدیریت دریافت :
این قسمت شامل یک بخش است: الف) لیست پیامهای دریافتی
الف) لیست پیام‌های دریافتی : در این بخش پیام‌هایی که از هر شماره مشخص شده سیستم ارسال می‌شود نشان داده خواهد شد. در این بخش مشخصات فرستنده ( شماره ای که به وسیله آن ارسال شده ) شماره گیرنده پیام، متن پیام، تاریخ و ساعت دریافت، امکان ارسال پاسخ و امکان حذف وجود دارد. جست‌وجو بر اساس تاریخ و متن پیام و شماره ارسال کننده نیز از دیگر امکانات این بخش می‌باشد.

3- پاسخگویی خودکار :
این ماژول دارای سه بخش است : الف) افزودن پاسخ خودکار ب) لیست پاسخ های خودکار ج) لیست پاسخ های ارسال شده
الف) افزودن پاسخ خودکار : این امکان برای سازمان‌ها و ادارات و رسانه‌ها بسیار کاربرد دارد. بدین‌صورت که با انتخاب یک کلید واژه برای متن، یا یک خبر از طرف شما، کاربرانی که کلیدواژه را به شماره مربوطه ارسال می‌کنند، متن پیامی که برای آن تعریف شده است را دریافت کنند. لازم به ذکر است که در این ماژول می‌توان برای هر شماره موجود در سیستم کلید واژه هایی را انتخاب کرد. لازم به ذکر است که شما می توانید یک کلید واژه مشابه را برای شماره های مختلف تعریف نموده که پیام های مختلفی را ارسال نمایند. یعنی اگر برای یک شماره کلید واژه s پیام salam ارسال می کند برای شماره دیگر کلید واژه s پیام tamas را به صورت خودکار ارسال نماید.

ب) لیست پاسخ‌های خودکار : عبارات و متن‌هایی که برای کلیدواژه های مختلف و مربوط به هر شماره تعریف شده است نمایش داده می‌شود و امکان ویرایش و حذف نیز در نظر گرفته شده است.

ج) لیست پاسخ های ارسال شده : در این قسمت پاسخ های خودکار ارسال شده، که برای کلیدواژه های مختلف تعریف شده است نمایش داده می شود.

4- مسابقه : برای ایجاد مسابقه درسیستم از این ماژول استفاده خواهد شد. این ماژول دارای دو بخش می‌باشد.
الف) لیست مسابقه ب) افزودن مسابقه
الف) لیست مسابقه : در این قسمت سئوال مربوط به هر مسابقه، تاریخ شروع مسابقه، تاریخ خاتمه مسابقه به همراه لیست شرکت کنندگان و تعداد شرکت کنندگان، قرعه کشی و... نمایش داده می شود.

ب) افزودن مسابقه: در این بخش سئوال مربوط به مسابقه به همراه گزینه‌ها وارد سیستم می‌شوند. بایستی تاریخ شروع و پایان مسابقه و هم چنین تعداد برندگان برای سیستم تعریف شوند. شما میتواند مسابقه‌ای حداکثر با شش گزینه طرح نمایید. برای آنکه سیستم قابلیت تفکیک هر مسابقه را ازمسابقه دیگر داشته باشد حتما باید یک علامت ارسالی برای مسابقه در نظر گرفته شود تا شرکت کننده آن را در ابتدای پاسخ قرار دهد. این سیستم به صورت خودکار پس از آنکه شما دکمه قرعه‌کشی را فشار دهید عمل قرعه‌کشی را به صورت کاملآ عادلانه و نرم افزاری انجام خواهد داد و هرکس تنها یک بار در هر مسابقه می‌تواند شرکت کند و برنده شود.

5- صندوق انتقادات و پیشنهادات:
این ماژول یکی دیگر از ماژول‌های کاربردی برای سازمان‌ها و ادارات می باشد که در زمینه تکریم ارباب رجوع بسیار حائز اهمیت می‌باشد.
شما می‌توانید برای هر کدام از بخش‌های سازمان یا اداره خود یک صندوق انتقاد و پیشنهاد ایجاد نمایید. البته بایستی این نکته را در نظر داشته باشیدکه می‌بایست یک علامت برای واحد مربوطه اختصاص دهید تا سیستم قادر به تفکیک پیام‌های در یافتی باشد. می‌توانید از بین شماره هایی که در اختیار دارید یک شماره بدین منظور اختصاص دهید.
این ماژول دارای دو بخش می‌باشد: الف) تعریف واحد/ بخش ب) لیست بخش ها
الف) تعریف واحد/ بخش : در این قسمت شما می‌توانید بخش‌های مختلف سازمان را وارد نموده و برای هر بخش یک کلید واژه تعریف نمایید تا کاربران و کسانی که در ارتباط با سازمان هستند با انتخاب آن(کلید وارژه) و ارسال پیام بتوانند انتقادات و یا پیشنهادات خود را به مدیریت هر بخش ارسال نمایند. البته شما می‌توانید برای این بخش از سیستم یک شماره خاص تعریف کنید.

ب) لیست بخش‌ها: در این قسمت بخش‌های مختلف سازمان یا اداره که توسط شما تعریف شده‌اند نمایش داده می‌شود که امکان ویرایش، حذف و نمایش متن پیام‌هایی که برای آن بخش آمده است امکان پذیر می‌باشد. در قسمت ویرایش امکان تغییر شماره نیز فراهم آمده است.

6- نظر سنجی : برای بررسی دیدگاه‌های عموم و یا افراد خاص در مورد عملکرد سیستم و هم‌چنین بررسی یک ارگان خاص در یک سازمان می‌توان از این ماژول استفاده کرد.
این ماژول دارای دو بخش است: الف) افزودن نظر سنجی ب) لیست نظر سنجی ها
الف) افزودن نظر سنجی : با استفاده از این بخش شما می‌توانید شماره مربوط به نظر سنجی، تعداد گزینه های مربوط به نظر سنجی، و علامت ارسالی توسط کاربران برای شرکت در نظرسنجی را تعریف نموده و در مرحله بعد سئوال مربوطه را به همراه تعداد گزینه‌ها برای نظر‌سنجی مشخص نمایید.

ب) لیست نظر سنجی‌ها: سئوالات مطرح شده به همراه گزینه‌ها در این بخش نمایش داده می‌شوند. در قسمت جزئیات می‌توان،نظرات کاربران را ملاحظه نمود.

7- مدیریت کاربران : این بخش از 5 قسمت تشکیل شده است: الف) افزودن کاربر ب) افزودن بازه ای کاربر ج) افزودن دسته جمعی
د) افزودن گروهی کاربران ه) ورود اطلاعات از فایل Excel و) لیست کاربران
الف) افزودن کاربر : برای افزودن کاربر شما می‌توانید نام شهر، نام کاربر و شماره موبایل وارد نموده و مشخصات کاربر را ثبت نمایید. امکان افزودن کاربر در یک یا چند گروه از طریق این بخش قابل اجرا می‌باشد.
در لیست کاربران شما می‌توانید برای هر عضو پیام کوتاه ( از نوع سریع ) ارسال نمایید و یا با انتخاب چند عضو این عمل را انجام دهید.

ب) افزودن‌بازه ای کاربران: شما می توانید کاربران را به صورت بازه ای از شماره ها، به صورت پشت سرهم و یا به صورت رندوم (پخشی) در یک گروه تعریف نمایید. البته ریسک این قضیه در این است که ممکن است شماره هایی را که شما به سیستم تعریف می کنید در شبکه مخابرات فعال نباشند.

روش کار بدین صورت است که شما یک گروه را انتخاب نموده و با توجه به نحوه وارد کردن شماره ها، می توانید برای گروه مربوطه شماره تعریف نمایید. در قسمت (پشت سرهم) شما تعداد شماره ای را که می خواهید برای گروه تعریف شود را وارد نموده و سپس شماره مورد نظر که مثلا 100 عدد بعدی پس از آن بیاید را وارد می کنید سیتسم برای شما این 100 عدد را وارد می کند.

در صورت انتخاب افزودن شماره به صورت (پخشی ) شما ابتدا و انتهای رنج را وارد نموده و سپس تعداد شماره را وارد می کنید و سیستم به صورت خودکار شماره ها را به گروه اضافه می کند.

ج) افزودن دسته جمعی: شما می توانید کاربران را با نام و نام خانوادگی و نام شرکت، در یک گروه خاص به سیستم اضافه نمایید. بدین ترتیب که شما تعداد مورد نظر را مثلا 20 کاربر می خواهید به گروه x اضافه نمایید در پایین این صفحه در قسمت (ردیف اضافه شود) شما تعداد ردیف را افزوده و سپس کاربران را با مشخصات به سیستم معرفی می کند. سپس با کلید دکمه ذخیره شماره ها در آن ذخیره می شود.

د) افزودن گروهی کاربران : شما می‌توانید شماره تماس‌های متعدد را بدون اینکه تمایل به ذخیره نام و مشخصات کاربران داشته باشید به سیستم معرفی نمایید. این‌کار برای کاهش صرف وقت بسیار موثر می‌باشد. همچنین می‌توانید شماره‌های وارد شده را به یک گروه اختصاص دهید.

ه) ورود اطلاعات از فایل Excel: یکی از راه های ورود اطلاعات و افزودن کاربر استفاده از این قسمت می باشد ، بدین صورت شما اطلاعات کاربران را در یک فایل Excel وارد نموده و سپس از قسمت Upload اطلاعات را در نرم افزار import می کنید . فقط برای وارد کردن اطلاعات کاربران بوسیله فایل Excel می بایست به نکات زیر توجه نمایید :
* ردیف اول از فایل شما اختصاص دارد به نام داده ها .
* نام داده ها باید یکی از نام های زیر باشد.
برای شماره موبایل
(number, phone, tel, mobile)
برای نام شخص
(first_name, first name, fname)
برای نام خانوادگی شخص
(last_name, last name, lname)

برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر لطفا به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید:
http://silver-sms.blogfa.com
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه خدمات SMS
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

جامع ترین و به روز ترین بانک مشاغل ایران+ارسال

اگر نیاز به اطلاع رسانی تحت وب پیامک ،تلگرام، وایبر بصورت ارسال گروهی، ارسال به محله ها، ارسال از روی کدپستی، ارسال کشوری با تفکیک جنسیتی جهت معرفی خدمات،فروش و .. به همراه گزارش ارسال را دارید میتوانید با تماس باشماره های زیر ویا مراجعه به سایت زیر اطلاعات تکمیلی و همچنین تعرفه ها را نیز دریاف
شهرام عزیزی استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۱۸

پیامک تبلیغاتی

پرتو تایپ مجری پیام کوتاه و پیامک صوتی در سراسر ایران است که در حوزه تخصصی ارسال و دریافت پیامک انبوه به صورت کاربردی، خدماتی و تبلیغاتی در تمام عرصه های اطلاع یابی و اطلاع رسانی به سازمان ها، ارگان ها، اصناف و همچنین شهروندان محترم از طریق حرفه ای ترین نرم افزارهای تحت وب ارائه خدمات می نماید. ساما
امیر رجبی استان البرز قیمت: 100,000 تومان
۱۴۰۰/۰۳/۱۹

سامانه ارسال و در یافت پیام کوتاه + بانک اطلاعاتی

ثبت نام کنید و از محیط کاربری دیدن فرمایید www.tehran-payamak.ir 02144720206
م معمار استان تهران
۱۳۹۹/۰۶/۱۸

نرم افزار ارسال SMS تبلیغی 10000 تومان

تبلیغاتی به دو روش ارسالsmsارسال از طریق پنل و ارسال با نرم افزار ارسال پیامک انجام میگیرد در پنل های اینترنتی میبایست پنل و شماره ارسال را بصورت سالیانه اجاره نمود سپس پنل را شارژ نموده و ارسال پیامک را انجام داد در این روش ارسال با سرعت بسیار بالا انجام میشود و شماره ارسال کننده برای گ
محمد مهدی چاوشی استان تهران
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی انبوه با رایگان اس ام

پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی انبوه با رایگان اس ام اس RayganSMS سامانه پیامکی RayganSMS یک ابزاری قدرتمند با امکانات متعدد ، پشتیبانی عالی ، با یک دهه سابقه درخشان و رضایتمندی مشتریان، وب سرویس برای برنامه نویسان ، اپلیکیشن سامانه پیامکی ، امکان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، امکان ارسال پیامک سفید،
raygansms trez استان مازندران
۱۳۹۸/۰۹/۲۶

پنل پیامک رایگان

پنل حرفه ای و رایگان پیامک 🔴 با امکان ارسال پیامک گروهی دیتابیس مناطق و مشاغل کل کشور 🔴امکان ارسال فیلتر شده ( موبایل های روشن و لیست سفید) 🔴ارسال با سیم کارت فقط به بلک لیست ها😱 🔴امکان ارسال به کلیه خطوط پیامکی کشور 🌀دارای منحصر بفردترین دیتابیس آژانسها و مناطق و مشاغل کشور ✈️ارسال پیام
novin ideh استان تهران
۱۳۹۸/۰۴/۱۲

تبلیغات خود را به ما بسپارید

دیتای مشاغل ابزاری قوی برای جذب مشتری هر کسب کاری نیاز به تبلیغ دارد تا مشتریان بالقوه خود را به خوبی بشناسد و این شناخت شامل شغل، جنسیت، گروه سنی، منطقه و... میشود تا بتوانید با اورابطه ای پایدار برقرار کنید در دیتا مشاغل ماهان گستر طاها دایرکتوری های کاملی از گروه های شغلی پزشکی، املاک، ساختما
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۸/۰۳/۲۲

با خرید دیتا تبلیغات خود را هدفمند کنید

شما با خرید دیتا میتوانید از گسترده ترین و بروزترین دایرکتوری بانک اطلاعات مشاغل ، بانک موبایل و ایمیل مشاغل و تفکیک مناطق شهری و محله های استانها و... را در سایت ماهان گستر طاها ببیند تا تبلیغات، اطلاع رسانی و بازاریابی خود را هدفمند کنید با استفاده از اطلاعات بروز و هدفمند پنجاه درصد جلوتر از ر
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۸/۰۲/۲۹

ماهان گستر طاها ، جامع و بروزترین بانک موبایل

آیا به دنبال شماره موبایل های مشاغل، برای تبلیغات خود هستید؟؟؟؟؟؟ شرکت ماهان گسترطاها با بزرگترین وکاملترین بانکهای تفکیکی مشاغل واصناف و گروه ها با حدودسه میلیون رکورد اطلاعاتی ، بانکهای اطلاعاتی مختلفی ازجمله گروه پزشکی 200 هزار ودندان پزشکان بیش از 34 هزارعدد دیتا ، کا
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۸/۰۲/۲۹

فروش آنلاین شماره موبایل مشاغل ایران

خریداری شماره موبایل مشاغل مورد نظر شما تنها با یک کلیک!!! پزشکان با بیش از 200 هزار شماره موبایل به تفکیک تخصص و شهر مدیران با بیش از 140 هزار شماره ساختمان و خدمات مربوط به آن با بیش از 250 هزار شماره موبایل . . و صد ها گروه شغلی دیگر جهت مشاهده و خرید بانک موبایل مشاغل مورد نظر خود کا
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۸/۰۲/۲۹

فروش آنلاین شماره موبایل مشاغل ایران

خریداری شماره موبایل مشاغل مورد نظر شما تنها با یک کلیک!!! پزشکان با بیش از 200 هزار شماره موبایل به تفکیک تخصص و شهر مدیران با بیش از 140 هزار شماره ساختمان و خدمات مربوط به آن با بیش از 250 هزار شماره موبایل . . و صد ها گروه شغلی دیگر جهت مشاهده و خرید بانک موبایل مشاغل مورد نظر خود کا
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۸/۰۲/۱۷

بانک مشاغل ایران

آیا به دنبال شماره موبایل های مشاغل، برای تبلیغات خود هستید؟ شرکت ماهان گسترطاها با بزرگترین وکاملترین بانکهای تفکیکی مشاغل واصناف و گروه ها با حدود سه میلیون رکورد اطلاعاتی ، بانکهای اطلاعاتی مختلفی ازجمله گروه پزشکی 200 هزار و دندان پزشکان بیش از 34 هزارعدد دیتا ، کارخانجات ، پیمانکاران ، وک
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۷/۱۰/۲۳

ربات را به حرکت درآورید!

شرکت ماهان گستر طاها، با 7 سال سابقه درخشان،متوالی و مرتبط بانک های اطلاعات مشاغل(دایرکتوری،شماره موبایل،فکس،ایمیل) ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی سایت ساز همه در...... ربات ماهان تلفن : 88424019- 88761003- 88761004 - 88456746 ربات ماهان:@mahansmsbot تلگرام : @mahansms اینستاگرام : mahansms سا
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۷/۱۰/۲۳

ارسال پیامک خبری به همه ی خطوط و لیست سیاه!!!

امکان جدید و منحصر به فرد شرکت ماهان گستر طاها ارسال پیامک خبری به همه خطوط حتی لیست سیاه !!!!! تلگرام : t.me/mahansms سایت : www.mahansms.com ربات نمونه سایت ماهان : t.me/mahansmsbot تلفن : 88761003-88761004-88424019 آدرس: تهران،خیابان مطهری،نرسیده به شریعتی،ساختمان ملائک،طبقه پنجم،واحد
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

بانک اطلاعات ماهان، را دست کم نگیرید!

بانک مشاغل موبایل ماهان پنل پیامک و ارسال پیامک انبوه به بانک شماره های پزشکان کشور کاملترین و بروزترین تفکیک بانک جامع اطلاعاتی پزشکان (تلفن، آدرس، ایمیل و...) بانک ایمیل و فکس جامع پزشکی بانک شماره موبایل پزشکان کشور به تفکیک تخصص، استان و پیش کد شماره موبایل پزشکان و گروه بهداشت و درمان با ب
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

تبلیغات پیامکی، روی ماحساب کنید!

ماهان گسترطاها، را دست کم نگیرید! بهترین نتیجه در کمترین زمان از دست ندادن حتی یک مشتری موثرترین راه تبلیغات تبلیغات هدفمند ارسال پیامک انبوه با خط خبری به تمام خطوط حتی خطوط بلک لیست! کاملترین و بروزترین تفکیک بانک جامع اطلاعاتی تمامی مشاغل (پزشکان، دندانپزشکان، مدیران کارخانجات، مدارس، نظام
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۷/۱۰/۱۶

بانک مشاغل موبایل ماهان،موبایل مدیران و کارخانه ها

بانک مشاغل موبایل ماهانwww.mahansms.comکاملترین سایت بانک موبایل مدیران و کارخانه ها خدمات بازاریابی مشاوره/ سفارش ارسالپیامک کوتاه / فروش بانکهای اطلاعات مشاغل، مدیران (بانک موبایل+ دایرکتوری در فروشگاه فایل) = دانلود آنی و همزمان ارزانترین و سریعترین روش معرفی خدمات و کالا و هرگونه اطلاع رسا
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۷/۱۰/۰۸

تخفیف ویژه واگذاری سامانه های ارسال و دریافتSMS (ا

موضوع: تخفیف ویژه واگذاری سامانه های ارسال و دریافتSMS (ادمین / مدیریت /کاربری و ..) و بانکهای اطلاعاتی جهت اطلاع رسانی گسترده، هوشمند و نوینsms marketing اطلاع رسانی آسان به تمامی صنوف،مشاغل خاص(پزشکان 130 هزار و دندانپزشکان 33 هزار عدد و شرکتهای مربوطه و دیگر صنوف حدود 1.5میلیون و . . . ) ، رد
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۷/۱۰/۰۸

پنل اس ام اس، ماهان گسترطاها بروزترین بانک اطلاعات

موضوع: تخفیف ویژه واگذاری سامانه های ارسال و دریافت sms (ادمین / مدیریت /کاربری و ..) و بانکهای اطلاعاتی جهت اطلاع رسانی گسترده، هوشمند و نوین sms marketing اطلاع رسانی آسان به تمامی صنوف،مشاغل خاص(پزشکان 130 هزار و دندانپزشکان 33 هزار عدد و شرکتهای مربوطه و دیگر صنوف حدود 1.5میلیون و . . . ) ،
شهرام عزیزی استان تهران
۱۳۹۷/۰۶/۰۱

پنل پیام کوتاه با وب سرویس

به راحتی از طریق وب سرویس ایران اس ام اس پنل میتوانید امکان ارسال پیامک را به نرم افزار و وب سایت های خود متصل کنید . قابلیت بی همتای شبکه ایران اس ام اس پنل ، ارسال پیامک با بیشترین بازدهی و کمترین نرخ در سطح ایران است . بیش از 196 امکان کاربردی برای ارسال پیامک به داخل و خارج از ایران برای شما
ایرانی نیک استان تهران
۱۳۹۷/۰۵/۲۹

سرویس ارسال پیامک انبوه

پنل ارسال پیامک انبوه پنل پیامک برای ارسال پیامک های شما به شهرها و استان های مختلف به راحتی به تمام شهرها و استان ها پیامک های خود را بفرستید ! بدون نیاز به خرید شماره های تلفن میتوانید پیامک های خود را به تمام افراد بفرستید ! دارای بانک شماره موبایل های کل ایران . ارسال پیامک به سراسر شماره
ایرانی نیک استان تهران
۱۳۹۷/۰۴/۱۷

ارسال پیام انبوه سامانه پیام آوران

ارسال پیام تبلیغاتی شما از طریق پیامک بر اساس منطقه و یا سن و جنسیت و اپراتور (ایرانسل و همراه اول) بانکهای اطلاعات کل کشور و یا مشاغل و اصناف تفکیک جنسیت و رده سنی ارسال پیام انبوه از طریق پیامک
محمد رفیعی نژاد استان گیلان
۱۳۹۷/۰۴/۱۶

ارسال پیامک بین المللی

شما می توانید به راحتی با خرید یک پنل پیامکی از " ایران اس ام اس پنل " به تمام شماره موبایل های سراسر دنیا پیامک بفرستید ! به راحتی تبلیغات محصولات و خدمات خود را برای سایر کشورها بفرستید و بازار فروش خود را جهانی کنید ! دامنه فروش خود را به راحتی از منطقه خود خارج کرده و مشتریانی در خارج از ایران
ایرانی نیک استان تهران
۱۳۹۷/۰۴/۱۳

پنل پیام کوتاه تبلیغاتی

پنل پیام کوتاه تبلیغاتی برای ارسال تبلیغات و بازاریابی تلفنی برای بیزینس های مختلف ! به راحتی تبلیغ کار خود را بر روی موبایل های سراسر ایران ارسال کنید و به راحتی فروش خود را گسترش دهید ! بازدهی فروش شما به راحتی انجام تبلیغات شدنی خواهد بود و بازار خوبی را نصیب خود خواهید نمود . این روزها همه ت
ایرانی نیک استان تهران
۱۳۹۷/۰۴/۰۶

کسب وکارتان را متحول سازید 02166090292

آیا به دنبال راهی برای افزایش فروش و مشتریان خود هستید؟ هزینه تبلیغات (بیلبورد،تراکت،روزنامه و غیره) زیاد هستند و شما قید این کار را زدید؟ نمی دانید باید از کجا شروع کنید؟ www.iransmspanel.ir ایران اس ام اس پنل ، راه آغاز تجارت شماست ! ما به شما بازاریابی پیامکی را پیشنهاد می کنیم مزایای اصلی ا
ایرانی نیک استان تهران