دسته بندی
استان و شهر

مجموعه نرم افزاری لرد 2012 ویرایش 12

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
فروش پستی مجموعه نرم افزاری لرد 2012

نسخه 12 به همراه دفترچه راهنما

در بسته بندی جدید و شکیل

شامل 25 دی وی دی

http://azarmahsool.ir/index.php?productID=101

مجموعه نرم افزاری لرد 2012 ورژن 12 با – Lord of software 2012 !

مجموعه نرم افزاری لرد 12 در بیست و پنج DVD سیلور (بیست و یک DVD نرم افزار + یک DVD آموزش کامل ICDL 2010 (مهارتهای هفتگانه) + یک DVD شامل ده ها ساعت آموزش نرم افزاهای معروف به صورت کاملاً مولتی مدیا + آموزش کامل نرم افزار فتوشاپ CS5 و نرم افزار Adobe Flash CS5 ) به همراه دفترچه راهنمای تمام رنگی 70 صفحه ای منتشر شد. این مجموعه شامل آخرین ویرایش از نرم افزارهای ارائه شده برای سال 2012 می باشد.
http://azarmahsool.ir/index.php?productID=101

این مجموعه شامل:

- آخرین نرم افزارهای ارائه شده برای سال 2012 با بیش از 85 درصد تغییر نسبت به نسخه قبل بدون اعمال هیچ گونه تغییر در سورس و فایل های نصب آنها
- بیش از 3000 نرم افزار در 123 گروه و در 25 DVD
- ویندوز هفت (Seven) جدیدترین ویندوز شرکت مایکروسافت آپدیت 2012 به همراه سرویس پک 1 فاینال با فعالسازی 100 درصد با قابلیت دریافت آپدیت از سایت مایکروسافت (جدید)
- ویندوز سرور 2008 R2 سرویس پک یک (Full Activated)
- نسخه 11.10 از لینوکس (Ubuntu)
- آخرین نسخه ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 مایکروسافت (آپدیت جدید) و سرویس پک 2 اوریجینال
- 50 ساعت آموزش مولتی مدیای ده ها نرم افزار معروف و کاربردی
- مجموعه زبان برنامه نویسی MicrosoftVisual Studio 2010 نسخه فاینال
- مجموعه ای از برترین آنتی ویروس ها و برنامه های امنیتی با قابلیت آپدیت
- نسخه کامل مجموعه نرم افزاری آفیس 2010
- نسخه کامل مجموعه نرم افزاری آفیس 2007 سرویس پک دو
- نسخه کامل مجموعه نرم افزاری آفیس 2003 سرویس پک سه
- نسخه کامل تمامی نرم افزارهای گرافیکی و مولتی مدیای شرکت ادوبی CS5.5 (به همراه نسخه های فارسی)
- نرم افزار واژه شناس (OCR) فارسی با قابلیت اسکن متون و تبدیل آنها به متن های قابل ویرایش
- کمیاب ترین برنامه های قفل گذاری بر روی نرم افزارها با استفاده از جدید ترین تکنیک های امنیتی
- شرح کامل کاربرد کلیه نرم افزارها و روش نصب آنها به زبان فارسی
- برخورداری از آتوران پیشرفته با قابلیت جستجوی هوشمند در نام نرم افزارها و توضیحات فارسی آن
- آخرین نرم افزارهای قابل اجرا در ویندوزهای ایکس پی، ویستا و 7 + شصت هزار درایور کارتهای گرافیک و صدا
- آموزش کامل نصب و راه اندازی کلیه نرم افزارها
- کتابچه کاملا فارسی به همراه شرح کلیه نرم افزارها
- امکان جستجوی سریع در لیست نرم افزارها
- امکان مشاهده تصویر محیط نرم افزارها قبل از نصب آنها از طریق Autorun
- جامع‌ترین منو برای دسترسی آسان به تمامی نرم‌افزارها
- پشتیبانی کامل مجموعه به صورت تلفنی و اینترنتی

http://azarmahsool.ir/index.php?productID=101

امکانات ویژه اتوران مجموعه لرد 12 :

- کالکشن ساز: کالکشن ساز به شما امکان ساخت یک دیسک از نرم افزارهای منتخب و مورد نیازتان در مجموعه لرد را می دهد. بوسیله این ابزار شما می توانید نرم افزارهای پرکاربرد و مورد علاقه خود را به همراه آتوران بر روی یک دیسک CD و یا DVD رایت کرده و به دوستان خود هدیه بدهید و یا به عنوان یک دیسک پرکاربرد و ضروری همراه خود داشته باشید.
– در دسترس بودن کلیه فایل های سریال و کرک در داخل دیسک ها
– دسترسی به کدهای جدید آپدیت آنتی ویروسها از طریق آتوران
– تغییر کامل ساختار آتوران به منظور رفع مشکلات و افزایش سرعت اجرای آن (۴ ثانیه پس از قرار گرفتن در درایو دیسک گردان)
– یکی از امکانات در مجموعه نرم افزاری لرد، آتوران کامل تمامی دیسک ها است که قابلیت نصب بر روی هارد دیسک را دارا می باشد. این آتوران شامل اطلاعات تمامی دیسکهای مجموعه بوده و شما می توانید پس از نصب آن بر روی هارد دیسک بدون نیاز به قرار دادن دیسک ها در درایو DVD، لیست نرم افزارهای موجود در تمامی دیسک ها، توضیحات فارسی و انگلیسی آنها، تصویر نرم افزارها و… را مشاهد کنید.

در صورتی که قصد نصب یکی از این برنامه ها را داشته باشید کافیست بر روی کلید نصب کلیک نمایید تا برنامه به صورت هوشمند از شما دیسکی که برنامه انتخاب شده در آن قرار دارد را بخواهد. پس از قرار دادن دیسک مربوطه در درایو، برنامه انتخابی شروع به نصب خواهد کرد.

- سیستم پشتیبانی منحصر به فرد: این سیستم از طریق آتوران مجموعه قابل دسترسی است. کافیست مشکل و یا سوال خود را در مورد نرم افزارهای مجموعه در قسمت پشتیبانی موجود در آتوران وارد کرده و پس از اتصال به اینترنت، کلید “ارسال” را کلیک کنید. سوال شما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شده و در قسمت “پاسخ” قابل رویت خواهد شد.

امکانات جدید اتوران مجموعه لرد نسخه ۲۰۱۱:

- آتوران جدید با محیط گرافیکی و کاملا دو زبانه فارسی و انگلیسی (جدید)

- آپدیت آفلاین و آنلاین آنتی ویروس ها از طریق سیستم جدید پشتیانی در آتوران (جدید)

- نمایش قیمت، رتبه جهانی و شرکت سازنده هر نرم افزار و… در محیط آتوران (جدید)

- نمایش تصویری از محیط نرم افزار، توضیحات فارسی شرح نرم افزار، توضیحات فارسی نحوه فعالسازی نرم افزارها، توضیحات انگلیسی و… در محیط گرافیکی آتوران

»» ویژگی های اصلی این مجموعه :

مجموعه نرم افزاری لرد 2012 – Lord of Software 2012
نسخه 12 منتشر شده در اسفند ماه 90
به همراه دفترچه راهنمای فارسی نرم افزار ها
بسته بندی شکیل و اورجینال
شامل 25 دی وی دی

چرا مجموعه لرد؟


الف- کیفیت بالا

مجموعه لرد به عنوان اولین مجموعه نرم افزاری عرضه شده بر روی دیسکهای DVD با همکاری 2 شرکت بزرگ نرم افزاری ایران منتشر می شود که نتیجه این همکاری ارائه محصولی با کیفیت بالا و در نهایت احترام به نظرات مشتریان می باشد. ایده های جدید، خلاقانه و تفکر مشتری مدار در مدیریت فنی مجموعه، طراحی آتوران، بسته بندی های جدید و متنوع، دفترچه راهنما، قرار دادن ده ها ساعت آموزش نرم افزار و بسیاری خلاقیتهای دیگر که برای اولین بار در ایران توسط مجموعه لرد به بازار معرفی گردیدند سبب گشته، این مجموعه دست مایه تقلید و ایده برداری سایر محصولات مشابه گردد. آنچنان که در هر نسخه از ارائه محصولات مشابه شاهد کپی برداری و شبیه سازی کامل از نسخه قبل مجموعه لرد هستیم.


خریدلرد2012

ب- آتوران مجموعه


مجموعه لرد در این نسخه از آتوران جدید و گرافیکی زیبایی بهره مند شده است که بی اغراق میتوان آنرا شاهکاری منحصر به فرد در ارائه محصولات نرم افزاری در سراسر دنیا دانست. محیط کاملا دوزبانه که کار نصب نرم افزارها از مبتدی تا حرفه ای را تنها با چند کلیک موس میسر ساخته و کاربر را حتی از باز کردن دیسکها نیز بی نیاز می سازد. هر آنچه برای نصب و فعالسازی نرم افزارها لازم است در آتوران گنجانده شده است. صدها فیلم آموزشی کاملاً مولتی مدیا برای فعالسازی نرم افزارها، تصویری از محیط نرم افزار، توضیحات فارسی شرح نرم افزار، توضیحات فارسی نحوه فعالسازی نرم افزارها، توضیحات انگلیسی، قیمت، رتبه جهانی و شرکت سازنده نرم افزار و… تنها بخشی از امکانات این آتوران می باشند.


ج- نرم افزارها


1- مجموعه لرد در برگیرنده گلچینی کامل از نسخه کامل بیش از 3000 نرم افزار روز دنیا و غیر تکراری از مبتدی تا حرفه ای و بدون اعمال تغییر در سورس و فایلهای نصب آنها می باشد. عددی که در حدود سه برابر تعداد برنامه های موجود در یک مجموعه مشابه است. در واقع زمان، هزینه و زحمتی که برای عرضه یک نسخه از مجموعه لرد صورت میگیرد حدود سه برابر مجموعه مشابه است و این نشان دهنده اهمیت دادن واقعی به مشتری و نیازهایش است. در مجموعه لرد پرهیز از فرافکنی، خودداری از تبلیغات سوء، ذکر ویژگی ها و مزیتها بدون تخریب رقبا، عدم تقلید کورکورانه و… جزو منشور اخلاقی به شمار می رود. حال سوال اینجاست که آیا در مجموعه لرد با توجه به تعداد بالای نرم افزارها نسبت به سایر مجموعه ها، کیفیت فدای کمیت شده است؟

کاربرانی که از مجموعه لرد استفاده کرده اند با اطمینان کامل پاسخ خیر را خواهند داد. همانگونه که ذکر شد مجموعه لرد در معتبرترین شرکت های ایران تولید می شود لذا دسترسی به الگوریتمای پیشرفته و سخت افزارهای قدرتمند باعث شده است نه تنها تمامی نرم افزارهای حجیم و حرفه ای در مجموعه لرد جای گیرند بلکه فضای کافی برای تعداد بالای نرم افزارهای کاربردی نیز وجود داشته باشد. قضاوت در خصوص این مساله را به شما از طریق مراجعه به دفترچه و مطالعه لیست نرم افزارهای موجود در مجموعه لرد و مقایسه آن با لیست سایر مجموعه ها واگذار میکنیم.

2- مجموعه لرد با پشتیبانی کامل از پردازنده ها و ویندوزهای 32 بیتی و 64 بیتی عرضه شده است. کلیه نرم افزارها در سیستم عامل ویندوز ایکس پی و ویندوز 7 نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی تست واقعی کارکرد شده اند. لذا امکان عدم کارکرد نرم افزارهای مجموعه لرد تقریباً صفر است.

3- کلیه نرم افزارها و ابزارهای فعـالسازی به صـورت مستقیـم در فولدر آنها در دیسکها موجود است و هیچ گونه محدودیتی برای کاربران در این خصوص در نظر گرفته نشده است.


د- پشتیبانی و احترام به مشتریان

پشتیبانی و احترام به نظرات مشتریان همواره به عنوان مهترین هدف و رکن اساسی در شرکتهای بزرگ و معتبر دنیا به کار گرفته شده است. در همین راستا اقدامات زیر در نیل به این مهم صورت گرفت است:
۱- بخش پشتیبانی تلفنی مجموعه لرد که با دارا بودن ۱۰ خط تلفن و بهره مندی از تیمی متخصص آماده پاسخگویی به کلیه سوالات نرم افزاری شما مشتریان عزیز در خصوص مجموعه لرد می باشد.
۲- سیستم پشتیبانی مجموعه لرد، متشکل از برترین متخصصان حوزه فن آوری اطلاعات آماده پاسخگویی به کلیه سوالات نرم افزاری و سخت افزاری کاربران می باشند. دسترسی به امکانات این سیستم از طریق بخش پیشرفته ای که در محیط جدید آتوران تعبیه شده است امکان پذیر می باشد.
۳- امروزه دسترسی به اینترنت برای اکثر کاربران ایرانی میسر شده است. لذا مجموعه لرد از طریق انجمن اینترنتی در آدرس www.Proshat.us به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به ارائه خدمات پشتیانی و پاسخگویی به سوالات کاربران در کلیه حوزه های فن آوری اطلاعات و بالاخص مجموعه لرد پرداخته است.
۴- سیستم جدیدی برای آپدیت آفلاین و آنلاین آنتی ویروسها که در نسخه های قبل و در سایت مجموعه لرد قول آن را داده بودیم هم اکنون به صورت کامل راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات رایگان جهت آپدیت آنتی ویروسهای معروف دنیا می باشد. این سیستم جدید در محیط آتوران در فضایی زیبا با طراحی هنرمندانه آماده ارئه خدمات به کاربران محترم می باشد.
۵-به منظور احترام به مشتری، ابزاری پیشرفته در آتوران مجموعه لرد تعبیه شده است که به کاربران امکان ساخت دیسک گلچین از نرم افزارهای منتخب و دلخواه موجود در مجموعه لرد به همراه آتوران را میدهد.
۶- کلیه نرم افزارها و ابزارهای فعالسازی به صورت مستقیم در فولدر آنها در دیسکها موجود است و هیچ گونه محدودیتی برای کاربران در این خصوص در نظر گرفته نشده است.
خریدلرد2012

آیا می دانید؟


- آیا می دانید مجموعه لرد اولین مجموعه نرم افزاری منتشر شده در ایران بر روی دیسکهای DVD است؟

- آیا می دانید بیش از 500 نرم افزار موجود در مجموعه لرد 12 توسط کاربران نسخه های قبلی به دلیل کمیاب و ضروری بودن پیشنهاد شده و مورد استفاده قرار گرفته است؟

- آیا می دانید بیش از 2600 برنامه در مجموعه لرد با پشتیانی کامل از ویندوز های 64 بیتی می باشند؟

- آیا می دانید به دلیل استفاده از پیشرفته ترین الگوریتم ها و سخت افزارها رسیدن به کیفیت و کمیت نرم افزاری به صورت همزمان در مجموعه لرد میسر شده است؟

- آیا می دانید سیستم پشتیبانی آنلاین مجموعه لرد بنابر اسناد موجود تا این لحظه پاسخگوی بیش از 36129 پرسش کاربران بوده که 90 درصد آنها پاسخ به سوالات و اشکالات سخت افزاری و مشاوره ای کاربران بوده است و از این حیث غیر قابل رقابت است؟

- آیا می دانید آموزشهایی که به صورت هدیه همراه مجموعه لرد عرضه می شود با بالاترین کیفیت فنی و دانشی و بر اساس نیازهای روز تولید شده که به تنهایی می تواند یک محصول بی رقیب باشد و از استفادهاز آموزشهای منسوخ شده و رایگان خودداری شده است؟

- آیا می دانید تیم تست نرم افزاری لرد، کلیه نرم افزارها را بر روی 10 سیستم با مشخصات سخت افزاری متفاوت تست می کنند و از این لحاظ امکان وجود اشکال نرم افزاری در مجموعه لرد 12 تقریباً صفر است؟

خریدلرد2012
لیست عناوین آموزشی مجموعه لرد 12:


• آموزش ICDL 2010 :


مهارت اول مبانی کامپیوتر و IT
مهارت دوم Windows 7
مهارت سوم Microsoft Word 2010
مهارت چهارم Microsoft Excel 2010
مهارت پنجم Microsoft Access 2010
مهارت ششم Microsoft Power Point 2010
مهارت هفتم اینترنت


• آموزش فتوشاپ

• آموزش فلش

• آموزش نرم افزارهای کاربردی

- آموزش ویرایش فایل های ویدویی با Corel Video Studio
- آموزش مدیریت کارهای روزمره با Outlook 2010
- آموزش نصب درایورها با DriverPack Solution
- آموزش ویروس یابی با Kaspersky و Nod32
- آموزش ارسال و دریافت فکس با Windows 7
- آموزش ویروس یابی و محافظت از کامپیوتر با Bitdefender
- آموزش عکس برداری از صفحه با Snagit
- آموزش کار با صدا با Sound Forge
- آموزش مدیریت فایل ها و تصویر با ACDSee
- آموزش رتوش صورت با FaceFilter Studio
- آموزش پارتیشن بندی با Acronis Disk Director
- آموزش حذف نرم افزارها با Your Uninstaller
- آموزش جلوگیری از اتصال خودکار برنامه ها به اینترنت
- آموزش ساخت و مدیریت فایل های PDF با Acrobat
- آموزش کنترل سیستم از راه دور با Team Viewer
- آموزش بازیابی فایل های حذف شده با Recover my files
- آموزش TuneUp Utilities
و…
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی خودکار

special
۱۳۹۵/۰۹/۳۰

نسل جدیدترین کولرهای گازی فوق کم مصرف در بانه

و بالعکس دارای تمیز کننده خودکار سرمایش سریع باد طبیعی با وزش کوهستانی دارای کنترل از راه دور کارکرد بی صدا عملکرد خودکار زمان خواب تنظیم ۲۴ ساعته خاموش و
عبدالله زاده عبدالله زاده استان کردستان
special
۱۳۹۴/۱۱/۲۸

شیر فشار شکن سامسون

(2-39) فشار خروجی را به صورت خودکار کنترل می نماید تا در فشار تنظیم شده خاصی به صورت ثابت باقی بماند. ولو در حالت نرمال باز بوده و با افزایش فشار خروجی به تدریج بسته می
شرکت پترو سازه استان تهران
special
۱۳۹۴/۰۲/۱۴

دستگاه جوجه کشی خانگی 10 تایی

بی اس نوع گردش:بصورت خودکار استاندارد ها:ایزو 2008-9001برای مدیریت کیفیت کالا متعلقات: تمامی شانه ها و سبد های هچ انواع پرندگان همراه دستگاه ارائه می گردد
hojjat jahansepas استان آذربایجان غربی
special
۱۳۹۰/۱۱/۱۷

نرم افزار باسکول کانتار

و بایگانی اطلاعات به صورت خودکار و قابل تنظیم مکان تشخیص سریع بارکدخوان و استفاده از آن با استفاده از لیست مخصوص امکان تولید ، چاپ و صدور کارت اعتباری امکان ارسال
tadbirtech استان تهران
special
۱۳۹۰/۱۱/۱۶

نرم افزار اتوماسیون باسکول ها

ثبت موجودی شمارش شده و صدور خودکار رسیدها و حواله های اصلاحی انبار گردانی 6. انتقال حسابها از سال مالی به سال مالی جدید 7. امکان تعریف صندوق های متعدد 8. تولید(قیمت
مشین چی استان تهران
special
۱۳۹۳/۰۵/۱۲

دستگاه دیاگ شخصی سخنگو

فنی : - قابلیت شناسایی خودکار خودرو - خواندن کدهای خطای موجود در خودرو و اعلام گویای آنها - پاک کردن خطاها - مقداردهی اولیه ECU(ریست ECU) - اعلام تمامی مراحل کار
کاردان خودرو استان تهران
special
۱۳۹۲/۰۲/۳۱

تاپ پیامک، سامانه ی پیام کوتاه هوشمند

های ارسالی و دریافتی حذف خودکار شماره های تکراری هنگام ارسال پیامک قابلیت وارد نمودن شماره های مخاطبین در زمان ارسال از طریق فایل اکسل و فایل متنی و... شما می
شهریار استان تهران
special
۱۳۹۳/۱۲/۰۵

ویدئو پروژکتور سانیو و پاناسونیک SANYO، PANASON

سوییچ کرد . جستجوی ورودی خودکار ، امکان خاموش کردن سریع و کنترل عملکرد دستگاه از طریق شبکه از دیگر ویژگیهای این پروژکتور می باشد . کاربردها : • مناسب برای
شرکت آتیه استان تهران
special
۱۳۹۱/۰۹/۰۳

تولید و واردات هدایای تبلیغاتی و چاپ جعبه

دستی-کیف-سایبان-جا کلیدی-خودکار-ست های اداری و... به دریا وصل شوید این مجموعه در جهت ارتقاء کیفی خدمات خود به مشتریان گام های بسیار بلندی را همچون راه اندازی آتلیه
چشم انداز استان تهران
special
۱۳۹۳/۰۴/۱۸

خدمات حکاکی و برش لیزر ( فلزات و غیر فلزات)

: حکاکی انواع سر رسید ، خودکار ، فلش ، کارت ویزیت ، ساعت و ... (دستگاه BTC x40) تلفن : 28428877 (خط ویژه) 33036604 (کارگاه) 09128877587 (کنجکاو) ادرس دفتر :
shayan konjkav استان تهران
special
۱۳۹۵/۰۸/۱۳

لوله فولادی

دریچه بازدید شیر خودکار شیر صافی شیر فلکه کشویی شیر فلکه شیر گازی شیرآلات شیر اطمینان شیرالات آتش نشانی شیرالات چدنی شیرالات کربن استیل شیرالات
عباس علیزاده اسکوئی استان تهران
special
۱۳۹۱/۱۰/۲۰

بخور سرد و گرم دیجیتال زیکلاس مد Zyklusmed

میزان رطوبت محیط -خاموش شدن خودکار به هنگام اتمام آب دستگاه -دارای چراغ خواب LED -قابلیت تنظیم زمان عملکرد دستگاه بین 1 تا 16 ساعت -گنجایش مخزن آب: 7.5 لیتر -
گروه بی واسطه استان تهران
special
۱۳۹۳/۰۴/۲۴

فروش ویژه توتال استیشن روید (RUIDE)

تعیین دما و فشار هوا به‌صورت خودکار • دارای کارت حافظه‌ی SD و مجهز به حافظه‌ی داخلی جهت ضبط ۱۰۰۰۰ نقطه • صفحه‌کلید آلفانومریک ۲۶ کلیده در دو طرف • قابلیت روشنایی
برج آذر استان آذربایجان شرقی
special
۱۳۹۱/۰۲/۱۶

گیت کنترل تردد

مسیر تردد در مواقع خطر بصورت خودکار  دارای سیستم جلوگیری از ضربه (Shock absorber)  نصب و کاربری بسیار ساده  قابلیت عملکرد در مواقع اضطراری ( عبور آزاد)  بسیار
ایده پردیس استان تهران
special
۱۳۹۰/۱۰/۰۲

پولشمار، پرفراژچک، کاغذ خردکن-فروش ویژه

ضخامتهای مختلف *شروع شمارش خودکار پس از برداشتن اسکناس *سه سرعت شمارش:1800-2400-3200 برگ در دقیقه *دارای صفحه کلید الکترونیکی تخت *سنسور های نوری مجهز به سیستم
پاراایران استان تهران
special
۱۳۹۱/۱۲/۰۳

چاپ چک - چک پرینت - صدور چک - چک نقش-مدیریت چک

و مبلغ عددی به حروف به صورت خودکار. - قابلیت چاپ متن ثابت بر روی چک (مثلا: " چک فاقد پشت نویسی است"). - چاپ با فونت‌های مختلف (از جمله نستعلیق) - ذخیره خودکار نام
بهروز ایمانیان استان خراسان رضوی
special
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

گروه چاپ و بسته بندی ایران طرح (تبلیغات فکرت)

تعداد کثیری کالا از جمله خودکار ، ساعت ،آفتابگیر اتومبیل ، کلاه و صدها مورد دیگر می باشد کیسه و ساک های تبلیغاتی(کیسه های نایلونی ، ساک دستی پارچه ای(Non Woven)، کیسه
محمدحسین مهدی فر استان تهران
special
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

گروه تبلیغات و فناوری اطلاعات فکرت(چاپ و بسته بندی

تعداد کثیری کالا از جمله خودکار ، ساعت ،آفتابگیر اتومبیل ، کلاه و صدها مورد دیگر می باشد کیسه و ساک های تبلیغاتی(کیسه های نایلونی ، ساک دستی پارچه ای(Non Woven)، کیسه
محمدحسین مهدی فر استان تهران
special
۱۳۹۰/۱۱/۲۸

موسسه حک نگار مولتی استایل شاینی کلوپ موبی ترودات

استایل - مسی - الکساید زد خش و عیره طراح و سازنده انواع مهر و کلیشه های ژلاتینی و لیزری انواع هدایای تبلیغاتی شامل خودکار - سررسید - سرکلیدی - ساعت و
mostafa استان اصفهان
special
۱۳۹۶/۱۲/۲۰

هوشمندسازی هتل

مانیتورینگ اطفای حریق خودکار *کنترل روشنایی فضاهای عمومی *سیستم نظارت تصویری *پست و تابلوهای اصلی برق *اتصال آسانسور به سیستم BMS *اتصال درب اوتوماتیک
هوشمندسازان کانارد استان خراسان رضوی
special
۱۳۹۱/۰۳/۲۸

لوله آب , لوله نفت , لوله داربستی , لوله مبلی

بازدید شیر خودکار شیر صافی شیر فلکه کشویی شیر فلکه شیر گازی شیرآلات شیر اطمینان شیرالات آتش نشانی شیرالات چدنی شیرالات کربن استیل شیرالات کشویی شیرالات گیر
عباس علیزاده اسکوئی استان تهران
special
۱۳۹۱/۰۳/۲۸

استیل , اتصالات دنده ای کربن استیل , اتصالات دنده

بازدید شیر خودکار شیر صافی شیر فلکه کشویی شیر فلکه شیر گازی شیرآلات شیر اطمینان شیرالات آتش نشانی شیرالات چدنی شیرالات کربن استیل شیرالات کشویی شیرالات گیر
عباس علیزاده اسکوئی استان تهران
special
۱۳۹۲/۱۲/۲۹

سیستم نوبت دهی تلفن گویا

مربوط به هر پزشک دادن کد خودکار پذیرش جهت مراجعه در زمان تعیین شده دادن اولین وقت خالی از تخصص مورد نظر ویا نوبت خالی در تاریخ های دیگر دادن اولین وقت خالی از
اعتمادپرداز نوین استان تهران
special
۱۳۹۱/۰۳/۱۱

هدایای تبلیغاتی صدرا

انواع خودکار های تبلیغاتی ایرانی و خارجی - پلاستیکی و فلزی - تمامی مارک های معروف از جمله دیپلمات (DIPLOMAT) ، یوروپن (EUROPEN) ، ملودی (MELODY) ، پورتوک (PORTOK) ، شیفر
reza heidary استان تهران
special
۱۳۹۴/۱۱/۱۹

هدایای تبلیغاتی

متنوع هدایای تبلیغاتی شامل: خودکار تبلیغاتی √ ساعت تبلیغاتی √ پاور بانک تبلیغاتی √ فلش مموری تبلیغاتی √ ست هدیه تبلیغاتی √ ساک دستی √ کیف سمیناری √ آفتابگیر تبلیغاتی √
هدایای تبلیغاتی پرهام استان تهران