دسته بندی
استان و شهر

قدرتمند ترین نرم افزار شماره زن فاکتور بارکد زن

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گروه نرم افزاری فاسافت خوشحال است که با استقبال شما عزیزان مواجه بوده و امید دارد طی فعالیت‌های آتی خود بتواند کمک شایانی به پیشرفت کمی و کیفی خدمات چاپ و گسترش استفاده از نرم افزار های نوین امور چاپ و تبلیغات برای پارسی زبانان در سراسر دنیا باشد

تلفن سفارش :تهران--88457129 و 09360955518
گروه نرم افزاری فارسی فاسافت : تولید کننده نرم افزارهای کمیاب و کاربردی و تخصصی با زبان فارسی مانند:

نرم افزار طراحی و چاپ لیبل و کارت ویزیت و فاکتور با نام و تاریخ و شماره زنی اتوماتیک توسط پرینترهای معمولی

نرم افزار لیبل ساز و شماره زن فاسافت با زبان فارسی و محیط کاملا تصویری این امکان را مهیا ساخته ، که افراد معمولی و
حتی حرفه ای لیبلها و فاکتورها و سربرگهای خود را بصورت کاملا ساده و بدون فراگیری برنامه نویسی و ... طراحی کرده و بدون
نیاز به پرینتر مخصوص و تجهیزات شماره زنی مخصوص ، با یک دستگاه پرینتر معمولی چاپ نمایند.

تیم فاسافت این نرم افزار را با توجه به نیاز و مشکلات هم میهنان عزیزمان و حتی چاپخانه ها طراحی و ارائه داده است .

استفاده از زبان فارسی کاربری ، این نرم افزار را برای همگان با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت قابل بهره وری قرار داده است.

با توجه به استقبال شما عزیزان از نسخه قبلی نرم افزار شماره زن و لیبل زن فارسی فاسافت امروز گروه نرم افزاری فاسافت مفتخر است که قوی ترین نرم افزار امور چاپ که کار تمام نرم افزارهای چاپ و گرافیک را به تنهایی با کیفیت و سرعت انجام می دهد را معرفی نماید.
این نرم افزار جهت ایجاد فرمهای مختلف از قبیل دفترچه اقساط، فاکتور، برچسب و ... و زدن شماره و تاریخ بر روی آنها کاربرد دارد که به چندین روش کار می‌تواند این کار را انجام دهد : 1 - فرمهای مورد نیاز را توسط خود نرم افزار ایجاد کنید. 2 - اگر فرمها را توسط یک نرم افزار دیگر ساخته اید و در این برنامه از آنها استفاده کنید. 3 - فرمها را قبلا توسط روشهای مختلف چاپ از قبیل چاپ افست، چاپ دیجیتال و ... چاپ نموده و در این نرم افزار آنها را شماره زنی نمایید.

مهمترین قسمت این نرم افزار شماره زنی هوشمند فاکتور و یا فرم ها می‌باشد که در این روش، شماره زنی به نحوی انجام شود که نیازی به مرتب سازی کاغذها پس از چاپ، به ترتیب شماره نباشد، بدین صورت که شماره یک در صفحه اول، شماره دو در صفحه دوم زیر شماره یک، شماره سه در صفحه سوم زیر شماره دو و به همین ترتیب تا آخر قرار گرفته، سپس مجددا شمارش از صفحه اول شروع می‌شود، با این کار هنگام برش کاغذها با کاتر، دسته اول کاغذهای برش خورده روی دسته دوم، دسته دوم روی سوم و الی آخر قرار می گیرد و نیازی به مرتب سازی کاغذها که کار بسیار وقت گیری می‌باشد نیست،
نرم افزار امکان ساخت و چاپ همزمان و خودکار بارکد با کد متغیر را دارد و لازم به ذکر است که تمامی کارها به سرعت و فقط در یک مرحله به صورت همزمان انجام می شود و شما فقط چند کلیک از ابتدا تا ساخت و چاپ و شماره زنی هزاران برگه خود فاصله دارید.


توسط این نرم افزار امکان طراحی یک طرح در یک صفحه کاغذ یا چند فرم در یک صفحه به صورت سطری و ستونی وجود دارد، به عنوان مثال می‌توانید فاکتوری در سایز A5 را طراحی نمایید و آنرا شماره بزنید یا یک دفترچه قسط که صفحه A4 را به سه ردیف مساوی تقسیم می‌کند طراحی کنید و هر سه قسمت را جداگانه شماره بزنید، البته فقط نیاز به طراحی یک قسمت می‌باشد و فرم طراحی شده در قسمتهای دیگر به صورت اتوماتیک تکرار خواهد شد.

برخی دیگر از امکانات و قابلیتها:

امکان طراحی فرم های مورد نیاز از قبیل دفترچه اقساط، فاکتور، برچسب و ...
امکان درج متون و عکس از نرم افزارهای دیگر مانند Word یا عکس
امکان درج شماره و تاریخ بر روی فرم ها با میزان افزایش دلخواه تاریخ در هر برگ فرم
امکان چاپ آینه ای جهت مواردی مثل برچسبهای شیشه ای که از پشت چاپ می شوند
امکان تعریف فرم ها از سایز بسیار کوچک تا سایز بسیار بزرگ
امکان تقسیم بندی یک کاغذ به تعداد دلخواه سطر و ستون و شماره زنی هر قسمت
امکان درج یک شماره در هر تعداد سطر و ستون دلخواه ستون یک ردیف (مثلا برای دفترچه قسط که 3 ستونی است)
امکان درج 0 پشت شماره برای ثابت نگه داشتن طول شماره مثلا به تعداد 6 رقم (000027)
امکان درج بارکد با هر کد استاندارد به طور خودکار (کد 39 - کد 128 - پست نت و ...)
امکان پیش نمایش چاپ و مشاهده تک تک صفحات (هزاران شماره در چند ثانیه باور نکردنی)
امکان تبدیل به pdf هزاران برگه در چند ثانیه
زبان فارسی محیط تصویری ذخیره به صورت عکس ذخیره به صورت قالب و ...
طراح و ویرایشگر قدرتمند ساخت لیبل و فرم و هر طرح دلخواه به صورت تصویری و راحت با امکان استفاده از انواع تصاویر و متون و ... صد ها امکان منحصر به فرد دیگر که فقط در نرم افزار طلایی فاسافت وجود دارد.

نرم افزار شماره زن فارسی فاسافت نسخه طلایی قدرتمند ترین نرم افزار شماره زن و بارکد زن با قابلیتهای بسیار فراوان و کاربردی فوق العاده آسان می باشد که جهت شماره زنی اتوماتیک انواع اسناد از فیش و فاکتور گرفته تا لیبل و برچسب و تاریخ و انقضا و سریال هر محصولی استفاده می شود.
نرم افزار شماره زن فارسی نسخه فاسافت طلایی با امکانات حرفه ای و با سریع ترین و دقیق ترین حالت ممکنه با هر نوع فونت و رنگ و حالت دلخواه به چندین نوع مختلف با استفاده از چاپگر معمولی اسناد را به طوراتوماتیک شماره زنی و بارکد زنی می کند.
با استفاده از قالبها و گرافیک های آماده نرم افزار می توان در چند دقیقه زیباترین و حرفه ای ترین کارت های ویزیت و لیبل را با پرینتر ساده چاپ نمود.
بطور همزمان امکان ساخت و چاپ اتوماتیک انواع مختلف لوگو و عکس و بارکد با هر نوع استاندارد مهیا می باشد.

امکان اضافه کردن متن به هر سندی با هر نوع فونت فارسی و لاتین و اضافه کردن انواع رنگ و افکت و سایه و حاشیه و بافت دلخواه با امکان چرخاندن و دادن حالت های مختلف مانند قوسی و مارپیچ و معکوس بدون نیاز به آشنایی به کار گرافیک و نرم افزار دیگری به آسانی در دسترس است.

تمامی کارهای نرم افزار در عین اینکه فوق العاده نتیجه حرفه ای دارد ، به صورت فوق العاده ساده و تصویری می باشد و حتی افراد مبتدی نیز می توانند بهتر از هر فرد گرافیست حرفه ای اقدام به ساخت و چاپ طرح دلخواه خود نمایند.

با توجه به دقت و کیفیت فوق العاده بالای خروجی نرم افزار فوق ، که چاپ و ذخیره با رزولوشن تا 1200dpi و قابلیت بزرگ نمایی تا هزار برابر بدون افت کیفیت را به راحتی در خود دارد از لحاظ کیفیت و راحتی از امتیاز بیشتری نسبت به برنا مه های دیگر مثلا فتوشاپ برخوردار است!
این نرم افزار قوی ترین محصول چند کاره در امور چاپ و شماره زنی و صفحه بندی در نوع خود در دنیا می باشد و به جرئت می توان گفت که با استفاده از آن شما به هیچ نرم افزار جانبی دیگری برای چاپ و طراحی انواع سفارشات خود نخواهید داشت
لذا شما می توانید انواع کارهای چاپی از کوچک به اندازه یک حرف گرفته تا پوسترهای بزرگ تبلیغاتی را با کیفیت باور نکردنی توسط تجهیزات فعلی خود بدون نیاز به تهیه چاپگر و دستگاههای گران قیمت مخصوص ، به سرعت انجام دهید.
با داشتن این نرم افزار و یک پرینتر ، حتی دستگاههای میلیونی چاپ مخصوص ، در رقابت با شما باز می مانند.

این نر م افزار محصول 2011یعنی دی ماه 1389 می باشد که پس از سه سال زحمت و مطالعه کردن مشکلات نرم افزارهای شماره زن و چاپ ، با انجام تست های حرفه ای ، آماده ارائه به همو طنان عزیز گردیده است.

در حقیقت شما در این نرم افزار حداقل پنج نرم افزار قدرتمند چاپ و گرافیک حرفه ای را خواهید یافت که هر کدام ضمن داشتن خصوصیت نرم افزار حرفه ای ، به صورت خیلی ساده و بدون نیاز به دانستن گرافیک و فتوشاپ و غیره ، قابل استفاده می باشند و شما را از درد سرهای تایپ و شماره زنی متوالی و تکراری بودن طرح های خود نجات می دهد.


http://www. fardinkh.com سایت نرم افزار طلایی فارسی فاسافت
admin@ fardinkh.com
buy@ fardinkh.com آدرس ایمیل خرید





جهت اطلاع بیشتر با
ما تماس بگیرید.
تلفن: 88457129 تهران و 09360955518



http://www. fardinkh.com
www.fasoftco.ir
www. shomarelabelzan.7gardoon.com
متشکرم.
مهندس فردین خسروی پور-گروه نرم افزاری فارسی فاسافت.
ما به همه نیاز های چاپی شما اندیشیده ایم
جدید جدید!! بدون استفاده ازهر نوع دستگاه لیبل زن یا لیبل پرینتر و تاریخ زن ، با پرینتر معمولی لیبل طراحی کنید و ساعت و تاریخ و شماره اتوماتیک بزنید. حتی آرم گروه یا عکس دلخواه هر لیبل را اتوماتیک بطور اختصاصی چاپ کنید.
حتی از روی لیست از قبل نوشته ، بطور اتوماتیک لیبل جدید با شماره زنی اتوماتیک و قابل تنظیم چاپ کنید.!!!
نرم افزارفارسی ساخت و چاپ لیبل همراه با شماره زن اتوماتیک و تاریخ و ساعت زن کامپیوتری و دقیق و زیبا.
قابل کارکرد با هر دستگاه پرینتر و کپی به تعداد دلخواه

قابل مشخص کردن محدوده شماره شروع و فاصله شماره ها. مثلا سه رقمی و افزایش 5 تایی مثل005 و 010 و015 و ..
چاپ مشخصات محصولات(نام ، شماره تلفن و تاریخ ساعت...)
تکرار یک صفحه به همراه شماره زده شده به تعداد دلخواه (مناسب برای چاپ فاکتور و سند های چند برگی)
شناسایی اسکنر و اسکن تصاویر و تنظیم و تغییر سایز و نور و ... در محیط نرم افزار
ساده و سریع و بدون نیاز به آشنایی به کامپیوتر و محیط تصویری فقط با کشیدن و رها کردن با موس و زبان فارسی
شماره -تاریخ -ساعت و تولید و انقضاء به صورت اتوماتیک و پیش نمایش و چاپ طرح.با قابلیت اضافه کردن تصویر یا آرم پس زمینه به لیبلها
و جلوگیری از جعل لیبل.
---------------------
نرم افزار لیبل زن -تاریخ شماره زن اتوماتیک:
از این نرم افزار می توان در چاپ شماره لیبل و فاکتور ، رسید و برچسب -فیش - قبض- لیبل و یا هر سندی که نیاز به شماره گذاری داشته باشد استفاده نمود.
نرم افزار فارسی چاپ و تاریخ و شماره زن فاکتور اتوماتیک شما را از سفارش چاپ به چاپخانه ها بی نیاز میکند
با این نرم افزار به سادگی آرم و لوگوی خاص خود را روی فاکتور و یا در پس زمینه فاکتور چاپ کنید و بدین صورت از احتمال جعل آن جلوگیری کنید
با این نرم افزار می توانید فاکتورهای معمولی را به فاکتور زیبا و اختصاصی تبدیل کنید بدون اینکه نیاز به چاپخانه یا تجهیزات خاصی داشته باشید نام و تاریخ و شماره فاکتر با فونت و رنگ دلخواه اتوماتیک روی فاکتور چاپ می شود
امکان طراحی و چاپ فاکتور جدید از کاغذ سفید و چاپ و شماره زنی با پرینتر معمولی
محیطی کاملا تصویری و فارسی بدون نیاز به دانش کامپیوتری

تلفن تماس 88457129 دفتر مرکزی تهران و 09360955518
تحویل فوری در تهران و شهرستانها
www. fardinkh.com
www.fasoftco.ir
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی لوگو

special
۱۳۹۴/۱۰/۱۱

طراحی وب سایت

وبلاگ تخصصی ، طراحی لوگو بهینه سازی سایت سئو SEO از جمله تجربه های کاری ما در زمینه های زیر می باشد. * طراحی سایت خبری * طراحی سایت شرکتی * طراحی سایت شخصی *
شرکت طراحی سایت آتناران وب استان تهران
special
۱۳۹۱/۰۹/۰۳

تولید و واردات هدایای تبلیغاتی و چاپ جعبه

بروشور ، سریرگ ، ست اداری ، لوگو ، ست تبلیغاتی و *خدمات چاپ افست * آتلیه طراحی *کلکسیون کامل هدایای تبلیغاتی *خدمات مشاوره تبلیغاتی و سیستم های نوین فروش *مشاوره و
چشم انداز استان تهران
special
۱۳۹۰/۱۱/۲۸

آموزش چاپ عکس روی اجسام، شغلی مستقل

عکس روی آینه ، چاپ عکس و لوگو روی پلکسی ، pvcچاپ روی ، یونولیت و ... شما می توانید تمام نیازهای مشتری خود را برطرف کنید ====================================== بدون
میشا گرافیک - همایون کیا استان تهران
special
۱۳۹۳/۱۰/۰۷

رنگ هفتم – نسل جدید تبلیغات و دنیایی زیباتر

کامل تبلیغاتی طراحی آرم، لوگو و نشان تجاری طراحی برش لیزری و سی ان سی cnc طراحی تابلوی سر در مغازه و فروشگاه طراحی تصویرسازی کتاب و کتاب کودک طراحی محتوای
زهرا محمدی استان البرز
special
۱۳۹۳/۰۷/۱۴

ایلیا گرافیک

مجری و مشاوره کلیه امور تبلیغاتی و طراحی در استان
روح اله موذنی استان اصفهان
special
۱۳۹۱/۱۲/۰۷

طراحی وب WEB،ارسال پیامک تبلیغاتی،هاستینگ

هاستینگ طراحی آرم , لوگو , بنر و کارت ویزیت مشاوره وب سایت سیستم آمار سایت تجارت الکترونیک پشتیبانی وب سایت تبلیغات آنلاین بازاریابی اینترنتی مدیریت روابط با
ز.آذری استان تهران
special
۱۳۹۱/۱۰/۲۰

انجام کلیه امور تبلیغاتی و چاپ کرایه چیان ( پیشرو

سایت ، طراحی لوگو ، طراحی آرم ، طراحی فاکتور  اجاره اسپیس space ، اجاره اسپیس فریم ، طراحی غرفه ، غرفه سازی ، غرفه آرایی ، پارتیشن بندی ،  عکس تبلیغاتی ،
ali kerayechian استان تهران
special
۱۳۹۰/۰۹/۲۸

savis graphic

رایگان ، طراحی حرفه ای آرم و لوگو ، طراحی پوستر ، بیلبورد و . . . آماده عقد قرارداد با فروشگاه های معتبر ، موسسات ، شرکت ها و سازمان های خصوصی و
meysam yazdanpanah استان فارس
special
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

گروه چاپ و بسته بندی ایران طرح (تبلیغات فکرت)

حرفه ای وب سایت طراحی لوگو و ست اداری چاپ انواع بروشور ، پوستر ، ست اداری ، چاپ کارت ویزیت، تراکت و ... چاپ انواع تقویم و سررسید چاپ و تولید پیکسل و بج سینه چاپ
محمدحسین مهدی فر استان تهران
special
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

گروه تبلیغات و فناوری اطلاعات فکرت(چاپ و بسته بندی

حرفه ای وب سایت طراحی لوگو و ست اداری چاپ انواع بروشور ، پوستر ، ست اداری ، چاپ کارت ویزیت، تراکت و ... چاپ انواع تقویم و سررسید چاپ و تولید پیکسل و بج سینه چاپ
محمدحسین مهدی فر استان تهران
special
۱۳۹۶/۱۱/۲۰

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

تصور کنید شعبه ای از کسب وکار شما به صورت تمام و کمال در نزدیک‌ترین فاصله (گوشی موبایل، تبلت و یا رایانه شخصی) تا مخاطبان شما قرار دارد و ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته
کسری خوشخوی استان تهران
special
۱۳۹۶/۱۰/۱۷

چاپ لوگو روی چتر رنگی تبلیغاتی

این دو روش چاپ که برای چاپ لوگو و پیام‌های تبلیغاتی بر روی چترها استفاده می‌شود، به ما امکان می‌دهد تا لوگو و تصاویر مورد نظر شما را با بهترین و زیباترین شکل بر روی
تبلیغات فعدی استان تهران
special
۱۳۹۶/۰۹/۰۴

آموزش تدوین فیلم ویژه حرفه ای ها

های روز جهان 6. ساخت لوگو سه بعدی و موشن کرافیگ های سطح بالا 7. ساخت و تدوین حرفه ای فیلم های عروسی و ایجاد افکت ها و جلو های ویژه بر روی آن 8.آموزش بهترین و
سید مسعود حسینی استان فارس
special
۱۳۹۵/۰۷/۰۸

زیمنس اهواز ارائه دهنده اتوماسیون صنعتی وفشار ضعیف

زیمنس اهواز وارد کننده و ارائه دهنده اتوماسیون صنعتی و فشار ضعیف زیمنس این شرکت آمادگی خود را جهت تامین قطعات و اجرای اتوماسیون صنعتی و فشار ضعیف زیمنس برای مصارف
وحید فراهانی استان خوزستان
special
۱۳۹۵/۰۷/۰۵

پرده

لوگو، ارم، عکس پروژه های کاری، عکس های یادگاری و... بر روی پرده جنس سولیت کیفیت چاپ
علی آقابیگی استان تهران
special
۱۳۹۵/۰۶/۲۴

استودیو طراحی زیگ زاگ

طراحی انواع لوگو و نشانه طراحی اوراق اداری نظیر سربرگ، پاکت اداری و کارت ویزیت طراحی اسناد اداری نظیر فاکتور، رسید و ... طراحی انواع بروشور،کاتالوگ و آگهی روزنامه و
استودیو طراحی زیگ زاگ استان تهران
special
۱۳۹۴/۱۱/۱۹

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی (هزینه چاپ لوگو یا اسم شرکت مشتری روی هدایا و سراجی کالاهایی که نیاز به سراجی دارند) را میسر ساخته است. شرکت هدایای تبلیغاتی پرهام درصدد است توسط
هدایای تبلیغاتی پرهام استان تهران
special
۱۳۹۴/۱۱/۰۳

آموزش تخصصی PLC، مجتمع فنی نوید صنعت

اولین و تنها مرکزآموزشی تخصصی کانون کارافرینان تحت نظارت شهرداری تهران(با ارائه گواهی نامه معتبر) برگزاری دوره تخصصی PLC با همت شهرداری تهران وبا مبالغی حدود یک سوم
نوید سید اصلی استان تهران
special
۱۳۹۱/۰۱/۲۸

قدرتمند ترین نرم افزار شماره زن فاکتور بارکد زن

و چاپ اتوماتیک انواع مختلف لوگو و عکس و بارکد با هر نوع استاندارد مهیا می باشد. امکان اضافه کردن متن به هر سندی با هر نوع فونت فارسی و لاتین و اضافه کردن انواع رنگ و
شرکت نرم افزاری فاسافت استان تهران
special
۱۳۹۴/۰۲/۳۰

آموزش کورل دراو X7

با این نرم افزار به طراحی لوگو ، طرح ها و بنر های تبلیغاتی ، طرح های انتزاعی ، پوستر ، آیکن های گرافیکی و غیره بپردازند . همچنین این نرم افزار قادر بوده که تمام خروجی
مهرداد حسن زاده استان تهران
special
۱۳۹۳/۰۳/۱۲

چاپ لوگو ویا تصویر بر روی سطوح مختلف (چاپ سابلیمیش

چاپ لوگو ویا تصویر بر روی سطوح مختلف (چاپ سابلیمیشن)فروش وی‍ژه فروش استثنایی محصولات شرکت چاپ ایده ویژه روز معلم و روز پدر چا پ روی انواع لیوان (ماگ) سفید ساده
سمیه سیفی استان تهران
special
۱۳۹۳/۰۱/۲۱

درج آگهی در پانصد سایت با ضمانت افزایش فروش

شما را همراه با متن، تصویر، لوگو، سایت یا لینک دلخواه، با بهترین قیمت و سریعترین زمان، در تمامی سایتهای تبلیغاتی و نیازمندی فعال ایرانی، با ماندگاری همیشگی، تبلیغ و
گروه تبلیغاتی پرستو استان تهران
special
۱۳۹۲/۰۷/۱۱

سایت تخصصی خرید و فروش برند و علامت تجاری www.bran

فروش و ثبت علامت تجاری ، نام لوگو، اشخاص حقیقی و حقوقی ، جهت دریافت استاندارد ، توسط وکلای پایه یک خرید، فروش، ثبت نام تجاری ، علامت تجاری، برند فارسی، لاتین ثبت بین
برند 44 استان تهران
special
۱۳۹۲/۰۳/۲۲

سازنده غرفه های نمایشگاهی، تک برگ سبز

شرکت-نوع محصولات-سوابق-لوگو-ابعاد و وزن محصولات-رنگ سازمانی و غیره در نظر گرفته میشود توجه: یک طرح ایده آل میتواند شما را بین بازدید کننذگان شاخص و بین
سهیل نوروزی استان تهران
special
۱۳۹۱/۰۱/۰۲

طراحی لوگو

طراحی لوگو طراحی جلد کتاب طراحی پوستر طراحی آرم و لوگو به صورت تخصصی ما با بکارگیری از جدیدترین نرم افزارهای طراحی و گرافیکی سعی بر آن داریم تا تمام نیازهای شما از
میثم حسنی استان تهران