دسته بندی
استان و شهر

تخصصی ترین مرکز آموزش gmat,gre

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
تخصصی ترین مرکز آموزش آزمونهای بین المللی TOEFL,IELTS,GRE,GMAT
شرکت تعاونی (موسسه) آموزشی و پژوهشی راهبرد پیمایش به شماره ثبت 200010 مورخ 81/12/13 با استناد به نامه دفتر امور پژوهشی و برنامه¬ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری به شماره 31/2315 مورخ 81/11/30 و نیز تأییدیه دفتر امور توسعه علوم و فنآوری معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به شماره 1403/72321 مورخ 1385/5/25، بااستناد بخشنامه شماره 101/144633 مورخ 1382/8/3 از جمله موسسات دارنده مجوز آموزشی و پژوهشی می‌باشد. این شرکت در اجرا و مشاوره تحقیقات در حوزه علوم انسانی و اجتماعی و برگزاری کلاس¬های آموزش تربیت پژوهشگر (طرح تحقیق، روش تحقیق، آمار، نرم‌افزار SPSS و لیزرل) از اساتید دانشگاه و کارشناسان مجرب استفاده می‌نماید.
در راستای نیاز پژوهشگران به تحصیلات تکمیلی در این موسسه کلاسهای GRE-GMAT نیز برگزار می نماید.
توضیح مختصری راجع به GRE :
متولی برگزاری این آزمون ETS می باشد در ایران سازمان سنجش نماینده رسمی سازمان ETS می باشد این آزمون معمولا در آبان ماه و بهمن ماه برگزار می گردد. نمره این آزمون جزو ملاک های مهم در اخذ پذیرش دانشجو در تمام رشته های مهندسی - علوم پایه و علوم انسانی توسط دانشگاههای آمریکا و کانادا می باشد و در بسیاری از مواقع حتی پذیرش از دانشگاه Ranking پایین یا معدل پایین دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده اید را جبران می نماید. هرچه نمره شما بالاتر باشد به همان نسبت دانشگاه بهتری پذیرش می گیرید و به همان نسبت هم سفارت کشور متبوع نسبت به دادن ویزا به شما اهتمام می ورزد. بسیاری از افرادی دیده شده اند که با وجود داشتن پذیرش از یک دانشگاه متوسط یا پایین صرفا به علت نداشتن GRE یا نمره پایین GRE توسط آفیسر مصاحبه کننده ریجکت شده اند و دارای این دلیل منطقی هم هستند که این متقاضی دارای توان آکادمیک نیست و صرفا قصد مهاجرت دارد. این ازمون شامل 3
قسمت است : Verbal - Quantitative - Writingمهارتهای Verbal و Writing جزو سخت ترین قسمت های این ازمون است که نیاز به تسلط زیاد بر روی مفاهیم استدلالی Verbal ,Etymology و دامنه فهم ادبی و Vocabularyدارد. نمره Writing بین 0-6 و 2 مهارت دیگر طبق فرمت جدید 130 - 170 می باشد.بسیاری از داوطلبین تصور می نمایند که آزمون GRE آزمون زبان می باشد در صورتیکه اینگونه نیست. زبان یکی از شروط لازم است ولی کافی نیست چرا که دانشجویان آمریکایی و کانادایی هم در کسب نمره Verbal Reasoning & Writing مشکل دارند. اختصاص یک بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله به داوطلبان پیشنهاد می گردد.

کل کلاس ها در 2 ترم و هر ترم 20 جلسه در روز های شنبه -2 شنبه
- 4 شنبه ساعت 6-8 برگزار می گردد. در این دوره دانشجویان با کلیه مهارتهای اصلی ,
Etymology,
Reading,
Essay Writing,
Critical Reasoning- Critical Thinking
Sentence Completion
Verbal Reasoning و نقد Argument و ... آشنا می گردند.
متقاضیان GMAT علاوه بر کلاس های شنبه و چهار شنبه بایستی در کلاس های یکشنبه که شامل
Quantitative Skills & Sentence Correction
می باشد شرکت نمایند.
کلاس های GRE - GMAT استاد رستمی صرفا در امیر آباد (کارگر
شمالی) و آموزشگاه راهبرد پیمایش به صورت گروهی و فاقد کلاس
خصوصی و در زمانهای فوق تشکیل می شود.

88631779-88636960- 09123041567-09138077940
دفتر مرکزی:بر خیابان کارگرشمالی بالاترازفاطمی نبش کوچه لاله پلاک 2 طبقه 3 - (مسئول آموزش و مشاوره آقای جوادی)

تخصصی ترین مرکز آموزش آزمونهای بین المللی TOEFL,IELTS,GRE,GMAT ، در کشور

تخصصی ترین مرکز آموزش تمام مهارتهای,GMAT در کشور- (معدود برگزارکنندگان کلاسهای گروهی در تهران)
در کشور -GMAT- اولین و قویترین قطب آموزش
The Graduate Management Admission Test (GMAT) is a standardized, three-part test delivered in English. GMAT scores are used by admission officers in roughly 1800 graduate business and management programs worldwide. The GMAT test consists of three separately parts:
1) Analytical writing
2) Quantitative
3) Verbal
In this course more than 1500 questions and tests with explanatory answers will be solved in an extremely happy atmosphere.

مرکز آموزشی پژوهشی راهبرد پیمایش با مجوز وزارت علوم وسازمان مدیریت
مجری طرحهای پژوهشی و نیز آموزش روش تحقیق،SPSS, ,LISREL می باشد

کلاس های تخصصی –GMAT – بین المللی جهت آمادگی سریع برای آزمون بین المللی و نیز آزمون های آزمایشی را برگزار می نماید. اخذ مدرک بین المللی GMAT, ، یکی از شرایط اصلی اخذ پذیرش در رشته های مدیریت، حسابداری، حقوق، MBA ، و ... از دانشگاه های اروپا، آمریکا، و اروپا می باشد. در این دوره آموزشی کلیه مهارت های READING,CRITICAL REASONING,
SENTENCE CORRECTION, DATA SUFFICIENCY, PROBLEM SOLVING بصورت تشریح کلیه نکات و نیز آخرین مکمل ها در اختیار متقاضیان قرار می گیرد .

در این دوره بالغ بر 1500تست gmat تشریح میشود و نیز بورس دسترسی به آخرین تست هاوتکنیک های تست زنی -طراحی نقشه راهبردی آموزش بصورت مجزا برای هرنفرو تبادل اندیشه فارغ التحصیلان در، اخذ پذیرش، می باشد. آموزش کلیه مهارتهای خواندن سریع همراه با نرم افزارSpeed- Reading .در این مجموعه صرفا دروس تخصصی ارایه می گردد و فاقد دوره های ترمیک مقدماتی و Intermediate میباشد. کلیه و قوی ترین پکیجهای آموزشی مکمل نیز دراختیار متقاضیان قرار میگیرد.

با هر نوع مدرک لیسانس میتوانید در رشته, MBA , یا دوره دکترا پیوسته Management(بدون نیاز به مدرک کارشناسی ارشد) از دانشگاه های امریکا کانادا و... پذیرش تحصیلی اخذ نمایید. محل تشکیل کلاسها در میرداماد ، سید خندان، امیرآباد، رسالت ،کرج میباشد. اخذ پذیرش تحصیلی راهی سریع و مطمئن جهت رسیدن به اهدافتان می باشد. راهبرد پیمایش به بزرگترین کلوب ایرانیان در,GMAT, تبدیل گردیده است و تمام تست های جدید خود را می توانید با دیگران به اشتراک گذاشته و یا تست بدون جواب خود را با اساتید مطرح و جواب آنرا رایگان دریافت نمایید.
GMAT- لیست مهارت های آموزشی
1) Reading &Fast Reading Comprehension Techniques
2) Critical reasoning& Critical Thinking
3) Fundamentals of Writing (Basic Principles, Figurative writing, Structure, Literary Terms, Idioms, Organization, Quotation, Getting Ideas, Analysis of Issue, Anecdotes, …..)
4) Argument Analysis ( Basic logical concepts, Fundamentals of Argument, Validity, Evaluating, analyze, Fallacies, …)
5) Quantitative Skills( Math Review, Data Sufficiency, Problem Solving )
6) Sentence Correction
جهت اطلاع از ساعات دقیق کلاسها و سفارش خرید کتب با شماره های ذیل و یا با ایمیل ذیل تماس بگیرید.

غنی ترین کتب ومنابع –و نرم افزارها و نیز پکیج های آموزشی استاد رستمی برای تدریس و مطالعه داوطلبان موجود است.

88631779-88636960- 09123041567
Email: amirjavadi85@yahoo.com

Tel: 0098-21- 88631779
0098-21- 88636960 0098-912-3041567
Gmat.mihanblog.com or Grebook.mihanblog.com
88631779-88636960- 09123041567-09138077940
دفتر مرکزی:بر خیابان کارگرشمالی بالاترازفاطمی نبش کوچه لاله پلاک 2 طبقه 3 - (مسئول آموزش و مشاوره آقای جوادی(
Remember, the Rahbord Peymayesh team is here to help you any time. Leave your study questions for us on the website and we will always answer you.

تخصصی ترین مرکز آموزش ,GRE,(تمام مهارت ها) در کشور-

در کشور- (معدود برگزارکننده کلاسهای گروهی در تهران) –GRE, اولین و قویترین قطب آموزش

کلاسهای تخصصی ،GRE -بین المللی جهت اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد -دکترا-PHD-MASTER- در رشته های هنر، علوم پزشکی، کامپیوتر، مهندسی برق،،مخابرات،مواد،شیمی،فیزیک – حالت جامد-اتمی –هسته ای -عمران،شهرسازی،مکانیک،صنایع،باستانشناسی,الکتونیک-مهندسی هسته ای- مدیریت –
را برگزار می نماید و نیز مشاوره جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا-امریکا-اروپا- را ارایه می دهد. محل تشکیل کلاسها در میرداماد ، سید خندان، امیرآباد، رسالت ،کرج- می باشد.

در این دوره بالغ بر 1500 تست GRE – تشریح می گردد و پس از پایان دوره آزمون آمادگی از متقاضیان بعمل می آید. این مرکز بورس دسترسی به آخرین تکنیک های تست زنی ، نیز طراحی نقشه راهبردی آموزش بصورت مجزا برای هر نفرو تبادل اندیشه فارغ التحصیلان در اخذ پذیرش می باشد. کلیه پکیج های آموزشی نیز در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. در این دوره کلیه مهارتهای قسمت Verbal آموزش داده میشود. این مرکز جزو معدود آموزشگاه هایی است که کلاس های GRE-GMAT رابصورت گروهی برگزار می نماید و مهارت های تخصصی مرتبط مانند تکنیک های حرفه ای Writing، نقد منطقی Argument ومفاهیم گسترده Critical Reasoning & Logical Thinking را همره با مهارت های Etymology و نیز ده ها مهارت دیگر آموزش داده می شود این کلاس ها همواره دارای حد نصاب می باشد و از همین هفته می توانید مهارت های خود را ارتقا دهید و خود را برای کسب بالاترین نمره آماده نمایید.
داوطلبان هم از طریق سازمان سنجش و هم از طریق سایت ETS, میتوانید ثبت نام نمایید.

GRE- لیست مهارت های آموزشی
1) Reading &Fast Reading Comprehension Techniques
2) Critical reasoning& Critical Thinking
3) Fundamentals of Writing (Basic Principles, Figurative writing, Structure, Literary Terms, Idioms, Organization, Quotation, Getting Ideas, Analysis of Issue, …..)
4) Argument Analysis ( Basic logical concepts, Fundamentals of Argument, Validity, Evaluating, analyze, Fallacies, …)
5) Etymology (Antonyms & Synonyms, Latin-Greek-French and Anglo Roots, Doublets, …)
6) Analogy& Sentence completion Techniques
In this course more than 1500 questions and tests with explanatory answers will be solved at a very happy atmosphere.


Let's learn fluent and Native American speaking and listening
آموزش کلیه مهارتهای خواندن سریع همراه با نرم افزارSpeed- Reading

 راازما بخواهید GRE-GMAT غنی ترین منابع آزمون های بین المللی


جهت اطلاع از ساعات دقیق کلاسها و سفارش خرید کتب با شماره های ذیل و یا با ایمیل ذیل تماس بگیرید.
Email: amirjavadi85@yahoo.com
Tel: 0098-21- 88631779 0098-21- 88636960
0098-912-3041567
Gmat.mihanblog.com
تخصصی ترین مرکز آموزش IELTS,TOEFL,( iBT ,pBT)زبان در کشور
Knowledge changes everything
مرکز آموزشی پژوهشی راهبرد پیمایش- کلاسهای تخصصی زبان آکادمیک ,IELTS,TOEFL, (iBT,pBT) بین المللی جهت اخذ پذیرش از دانشگاههای امریکا اروپا کانادا استرالیارا برگزار مینماید در این مرکز صرفا دوره های تخصصی برگزار می گردد و فاقد دوره های ترمیک می باشد.افرادی که سریعا نیاز به اخذ آکادمیک TOEFL,IELTS,، دارند می توانند بدون پیش نیاز ثبت نام نمایند. این آموزشگاه آمادگی انعقاد قرارداد با مدیران آموزش ارگان ها و شرکت های خصوصی ودولتی جهت تدریس گروهی را دارد و زبان انگلیسی را در تمام مقاطع تخصصی زبان آموزش میدهد. در این دوره آواشناسی ,Phonetic, Etymology, طراحی نقشه راهبردی آموزش بصورت مجزا برای هرنفر، بصورت کامل ، آموزش مکالمه کاملا کاربردی-تمام تکنیک های dialogue, Writing, Reading, Listening, Speaking, Structure, Grammar, ومکالمه محلی امریکایی آموزش داده میشود.
کلیه پکیجهای آموزشی مکمل نیز دراختیار متقاضیان قرار میگیرد موسسات ودانشگاهها ازتخفیف ویژه برخوردارمی باشند .
دوستانی که نمیتوانند درکلاس حضور یابند میتوانند کتاب و منابع آموزشی را دریافت و خریداری نمایند. با توجه به این که سیستم آموزشی بسیار جامع و شامل آموزش هر 4 مهارت بصورت تخصصی می باشد شما پس از پایان دوره در تمام آزمون های استاندارد زبان انگلیسی می توانید شرکت نمایید. کل دوره آموزشی در دو ترم 25 جلسه ای طراحی گردیده است و داوطلبین با کلیه فرمت های تافل کاغذی و اینترنت بیس و آیلتس آشنا می شوند .
آموزش کلیه مهارتهای خواندن سریع همراه با نرم افزارSpeed- Reading

 استاد رستمیIELTS,TOEFL لیست مهارت های آموزشی
1. Reading & Critical Reasoning
1.1 Understanding Facts and Details, Identifying the Topic and Main Idea, Identifying the Conclusion, Indentifying Negative Facts, Locating Referents, Vocabulary in context, Making Inferences , Determining Purpose, Recognizing Paraphrases, Recognizing Coherence, Summarizing Important Ideas, Organizing Information and Functions, Etymology: Latin, French, Anglo and Greek roots, prefixes and suffixes.
1.2 Structure and Written Expression ( clauses, reduced clauses, inverted subject and verb, multiple clauses, subject / verb agreement, parallel structure, comparatives and superlatives, form of the verb, tenses, passive verbs, nouns, pronouns, sentence correction, adjectives and adverbs, articles, grammar secrets, prepositions, …)
1.3 Critical reasoning (assumption, conclusion& inference, weaken, strengthen, evaluate, paradox, boldface …)
2. Listening
Listening Skills on the Test, Conversations, Native Podcasts, Lectures, Strategies for the Listening Section, Identifying the Topic and Main Idea, Listening for Details, American Accent and Phonetic, Determining Attitude and Purpose, Making Inferences and Predictions, Categorizing Information, Summarizing a Process

3. Speaking
3.1 Independent Speaking Tasks, Developing a Topic, Speaking clearly and Coherently, Free Discussions, Fluency Builders
3.2 Integrated Speaking Tasks (stating and supporting a position, connecting information from two sources, taking notes, summarizing a problem and solutions, summarizing important ideas, evaluating integrated speaking, idioms, proverbs, …)

4. Writing
4.1 Analysis of an Argument (premises, assumptions, conclusion, coherent, cohesion, functions, paraphrase, interpret, reinterpret, comparison, categorizing, planning, thesis statement, analogy)
4.2 Essay Writing, Analysis of an Issue( evaluating, stating and supporting an idea, developing idea, writing coherently, sentence structure, sentence connectors, one and two clauses, punctuation, revising, write the introductory paragraph, unity, modifying phrases, compound sentence structure, idioms, irregular plurals, word ending, figurative writing, …)
Remember, the Rahbord Peymayesh team is here to help you any time. Leave your study questions for us on the weblog and we will always answer you.

لیست مهارت های آموزشی در Gmat.mihanblog.com .ذکر گردیده است

دوره های ویژه مخصوص مدیران ، تجار،کادر تخصصی وخانواده ها
مشاوره در جهت اخذ پذیرش تحصیلی، از دانشگاه های امریکا ،کانادا،استرالیا
محل تشکیل کلاسها در امیرآباد میباشد.
In this course more than 1500 questions and tests with explanatory answers will be solved at a very happy atmosphere.

دفتر مرکزی: - امیرآباد شمالی بر خیابان کارگرشمالی بالاترازفاطمی نبش کوچه لاله پلاک 2 طبقه 3 - (مسئول آموزش و مشاوره آقای جوادی(

معرفی
دپارتمان آموزشی موسسه از چهار گروه اصلی تشکیل شده است:
الف) گروه آموزشی تربیت پژوهشگر،
ب)گروه آموزشی علوم اجتماعی و انسانی (دروس تخصصی و کلاسهای آمادگی ارشد مجموعه علوم اجتماعی و پژوهش)،
ج) آموزش کارکنان دولت
د) گروه آموزشی زبان.
الف) گروه آموزشی تربیت پژوهشگر
شرکت تعاونی آموزشی و پژوهشی راهبرد پیمایش با فعالیت چندساله در حوزه پژوهش و آموزش دروس طرح تحقیق (پروپوزال¬نویسی)، روش تحقیق، آمار مقدماتی و پیشرفته و نرم‌افزارهای آماری SPSS و Lisrel، برای اولین بار در کشور به عنوان یک مرکز تخصصی به این نتیجه رسید که دوره¬های آموزشی تربیت پژوهشگر را با تدریس از طرح تحقیق شروع کرده و تا آموزش ارائه گزارش و مقاله-نویسی به¬صورت یک دوره کامل ادامه دهد و در پایان، به دانش¬آموختگان گواهی پایان دوره اعطاء نماید.
در ضمن اساتید و کارشناسان موسسه تاکنون دو کتاب به نامهای 1- راهنمای تدوین طرح تحقیق ( پروپوزال نویسی) و 2- راهنمای جامع کاربرد spss در تحقیقات پیمایشی (در سطوح مقدماتی و پیشرفته) تالیف نموده اند
رئوس دروس دوره آموزشی تربیت پژوهشگر
1- آموزش طرح تحقیق/پروپوزال¬نویسی (20 ساعت)
این دوره شامل:
- انتخاب موضوع و طریقه نوشتن عنوان تحقیق، مقدمه، طرح و بیان مسأله، اهمیت و ضرورت انجام تحقیق، اهداف تحقیق (کلی و جزئی)، نوع و روش تحقیق، جامعه آماری (جمعیت مورد هدف)، حجم نمونه (نمونه آماری) و شیوه نمونه‌گیری، فرضیه¬های تحقیق، انواع متغیرها براساس نقش آن¬ها (مستقل، وابسته و...)، تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها، شاخص¬سازی، نحوه جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات، ابزار سنجش، روش تجزیه و تحلیل داده‌ها، محاسبه آماره¬های مورد نیاز و...

2- آموزش روش تحقیق (40 ساعت)
این دوره شامل:
- تعریف تحقیق، انواع تحقیق، انواع نظریه، تشریح سازه، مفهوم و متغیر و تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
- انتخاب مسئله و بیان فرضیه (منابع مربوط به موضوع تحقیق، انواع محدودیت¬های تحقیق و...)
- جامعه آماری، حجم نمونه و شیوه نمونه¬گیری
- روش تحقیق براساس هدف (بنیادی، کاربردی و توسعه¬ای)، زمان گردآوری داده¬ها (تاریخی، طولی و...)، ماهیت داده¬ها (کمی و کیفی) و خصوصیات موضوع یا مسأله (علی - مقایسه¬ای، آزمایشی و...)
- روش¬های اجرای تحقیق (اسنادی و میدانی و...) و تکنیک¬های جمع¬آوری اطلاعات
- نحوه تنظیم گزارش تحقیق

3- آموزش آمار (40 ساعت)
در این درس، کلیه مباحث آمار مقدماتی (شاخص¬های گرایش به مرکز، پراکندگی و توزیع، آزمون کای اسکوئر و...) و آمار پیشرفته (آنالیز واریانس، رگرسیون چندمتغیره، تحلیل مسیر و...) تدریس می¬گردد.

4- آموزش نرم¬افزار SPSS
الف- آموزش SPSS مقدماتی (24 ساعت)
این دوره شامل:
- معرفی نرم¬افزار SPSS، تعریف متغیرها و مقیاس¬ها، انواع روش¬های تحقیق، انواع ابزارهای تحقیق
- شیوه کارکردن با نرم¬افزار (تعریف متغیرها در Variable View و واردکردن داده در Data View)
- چگونگی محاسبه شاخص¬های مرکزی (میانگین، میانه و نما) و پراکندگی (واریانس، انحراف معیار و...)
- چگونگی انتخاب و رسم نمودار برای متغیرهای کمی و کیفی
- نحوه اجرای دستورهای Compute و Recode
- چگونگی محاسبه انواع همبستگی پیرسون، اسپیرمن و کندال
- آزمون کای اسکوئر (معرفی آزمون کای اسکوئر، چگونگی انجام آزمون کای اسکوئر تک‌نمونه¬ای، چگونگی انجام آزمون کای اسکوئر چندبعدی استقلال، چگونگی محاسبه میزان هم‌خوانی متغیرها و...)
- چگونگی محاسبه انواع شاخص¬های پیوند و رابطه
- مرور کامل نرم¬افزار SPSS از ورود داده تا گرفتن خروجی فوق¬الذکر

ب- آموزش SPSS پیشرفته (24 ساعت)
- بیان مفهوم و نحوه محاسبه اعتبار و پایایی (Validity & Reliablity) ابزار اندازه¬گیری تحقیق
- تحلیل واریانس یک¬راهه، چندراهه (MANOVA & ANOVA)، محاسبه آزمون¬های تعقیبی
- رگرسیون (تشریح مفهوم، کاربرد و انواع آن شامل رگرسیون ساده و چندمتغیره) و تحلیل مسیر (تشریح مفهوم، کاربرد آن در پژوهش، چگونگی اجرا، چگونگی تعیین برازش مدل و...)
- تحلیل عاملی (تشریح مفهوم تحلیل عاملی، انواع و کاربرد آن در پژوهش و چگونگی محاسبه آن)
- تحلیل تشخیصی (تشریح مفهوم تحلیل تشخیصی، هدف و مفروضات، چگونگی اجرا و...)
- تشریح مفهوم آزمون¬های ناپارامتری، مفروضه¬ها، انواع و شرایط کاربرد آن¬ها در پژوهش (شامل آزمون¬های ناپارامتری کروسکال والیس، یو من – وایت¬نی، ویلکاکسون، میانه، مک نمار، کوکران، فریدمن، علامت و...).

5-آموزش Lisrel
این دوره شامل: مدل¬سازی معادلات ساختاری (لیزرل) ترکیبی از روش¬های اساسی آمار و روش تحقیق شامل تحلیل مسیر و تحلیل عاملی می¬باشد. در این دوره، تلاش موسسه بر این است کاربران بتوانند از طریق یادگیری این نرم¬افزار، با روش مدل¬سازی معادلات ساختاری آشنا شده و آن را بکار گیرند. لذا، جهت نیل به این هدف، موارد زیر جهت آموزش به کاربران برگزیده شده¬اند:
- مرور کلی بر روش¬های آماری چندمتغیره (تحلیل عاملی، تحلیل رگرسیون و تحلیل مسیر)
- مبانی نظری لیزرل (مرور کلی، مفاهیم اساسی، فرضیات و ...)
- آشنایی با نحوه نصب و کار با نرم¬افزار لیزرل
- روش¬های ساختاری کوواریانس یا مدل¬های لیزرل در علوم اجتماعی
- تفسیر خروجی¬های متفاوت از لیزرل

6- آموزش گزارش و مقاله¬نویسی
در این دوره، علاوه بر مرور اجمالی بر انجام پژوهش، به نحوه نتیجه¬گیری و دسته¬بندی نتایج و در نهایت نحوه تهیه مقاله و رفرنس¬دهی علمی مقالات برای چاپ در مجلات ملی و بین¬المللی با درجه علمی و پژوهشی آموزش داده می¬شود.

ب) آموزش در حوزه علوم اجتماعی و انسانی
موسسه از بدو تأسیس تاکنون اقدام به فعالیت در زمینه آموزش حوزه¬های مختلف علوم اجتماعی و انسانی شامل جامعه¬شناسی، رفاه اجتماعی، توسعه، مدیریت، اقتصاد، علوم تربیتی، روانشناسی و ... نموده و توانسته به موفقیت¬های چشمگیری هم در این زمینه نائل آید. لازم به توضیح است که فعالیت¬های آموزشی موسسه در حوزه علوم اجتماعی و انسانی به دو شکل است:
1- برگزاری کارگاه و کلاسهای تخصصی در حوزه علوم اجتماعی و انسانی
2) برگزاری کلاس¬های آمادگی کارشناسی ارشد مجموعه علوم اجتماعی و پژوهش در علوم اجتماعی

ج- آموزشی در حوزه کارکنان دولت
موسسه راهبرد در طول فعالیت خود در زمینه آموزش کارکنان دولت و با ارائه گواهی معتبر، دوره¬های مختلفی را برای سازمان¬های زیر برگزار کرده است:
1) سازمان تأمین اجتماعی؛ آموزش SPSS
2) کارکنان شرکت پارس خودرو
3) کارکنان شهرداری
4) کارکنان شرکت ملی گاز ایران
5) و...

- قابلیت¬ها و توانمندی¬ها
موسسه راهبرد با بهره¬گیری از کادر علمی بخش پژوهش خود، آمادگی برگزاری کارگاه¬های مختلف در زمینه طرح تحقیق، روش تحقیق و SPSS برای سازمان¬ها و شرکت¬ها را دارد.


د) گروه آموزشی تخصصی زبان ( در سطوح صرفاً دانشگاهی)
- معرفی
موسسه راهبرد با اهتمام به فعالیت در زمینه آموزش تخصصی زبان، اقدام به برگزاری دوره¬های آموزش زبان انگلیسی در حوزه¬های مختلف مکالمه، تافل، iBT، IELTS و... نموده است.
- دوره¬ها
دوره¬های زبان موسسه در چندین گروه از مکالمه تا نگارش مقاله علمی تعریف و طراحی شده است:
1) مکالمه
این دوره با بهره¬گیری از جدیدترین کتاب¬های آموزشی (2010) و متدی منحصر به فرد به صورت اختصاصی در موسسه راهبرد برگزار می¬شود. هدف این دوره برآورده‌ساختن نیاز زبان‌آموزان در برقراری ارتباط موثر و صحیح است. به منظور دستیابی به این هدف با اتکا بر سال¬ها تجربه کادر آموزش، زبان¬آموزان در موقعیت¬های واقعی قرار گرفته و با توجه ویژه به مباحث و تفاوت¬های فرهنگی - اجتماعی به برقراری ارتباط صحیح می¬پردازند.
این دوره در سه ترم ویژه برگزار می¬شود:
1) Elementary
Intermediate (2
Upper- intermediate (3
زبان¬آموزان پس از اتمام این دوره در سطح پیشرفته وارد دوره¬های "مکالمه آزاد" (Free Discussion ) خواهند شد. این دوره فرصتی خواهد بود تا زبان آموز با بهره¬گیری از دانش زبانی عقاید خود را در باره موضوعات مختلف بیان کرده و به بحث گذارد.
دوره¬های مکالمه فشرده، دو روز در هفته ‌ تشکیل می¬شود.

2) تافل (Toefl)
دوره تافل در دو دوره T1 و T2 برگزار می¬شود. آن دسته از دانش¬آموختگان دوره¬های کارشناسی ارشد دانشگاه¬ها که مایل به شرکت در آزمون دکتری تخصصی داخل کشور می¬باشند، پس از شرکت در آزمون سطح، در یکی از دوره¬های T1 یا T2 ثبت¬نام می¬شوند. دوره T1 مناسب متقاضیانی است که در آزمون سطح حد نصاب لازم را کسب نکرده باشند. در دوره T1 مقدمات آموزش داده می¬شود و در دورهT2 که دوره مهارتی است، زمینه اکتساب نمره قطعی فراهم می‌شود.

3) تافل iBT (internet Based Toefl)
تافلiBT به عنوان دوره¬ای معتبر و بین¬المللی برای سنجش 4 مهارتReading, Writing, Speaking, Listening برگزار می¬گردد. این دوره، آخرین متد سنجش مهارت¬های 4 گانه زبان انگلیسی (‌به جز IELTS) می¬باشد.
حدود 6000 کالج و دانشگاه در 110 کشور، نمرات این آزمون را می¬پذیرند. پیش از آزمون iBT، آزمون¬هایCBT و PBT با رنج امتیازی متفاوتی از دوره آخر یعنی iBT برگزار می‌شدند. برای پذیرش از دانشگاه¬های خارج از کشور کسب نمره 550 (حداقل نمره قبولی) از 670 (کل نمره) ‌در آزمونPBT نمره قابل قبول برای پذیرش، و در آزمون CBT سقف نمره 300 و حداقل نمره قبولی 237 بوده است. اما در دوره iBT هر مهارت شامل 30 امتیاز است و کل آزمون 120 نمره. هر مهارت به صورت جداگانه مورد آزمون قرار می¬گیرد و مجموع نمرات مهارت¬ها است که کل نمره فرد را مشخص می¬کند. در موسسه راهبرد، دوره¬های تافل iBT در 2 دوره برگزار می¬گردد. هر فرد با توجه به نمره آزمون سطح در دوره P1 یا P2 و یا دوره iBT شرکت می¬کند. 4 مهارت دوره iBT درطول یک دوره 120 ساعته به صــــــورت همزمان آموزش داده می¬شود.

4) IELTS (The International English Language Testing System)
موسسه راهبرد پیمایش اقدام به برگزاری دوره¬های مبتدی تا عالیIELTS نموده است. لازم به توضیح است که سیستم¬های مشابه صرفاً زبان¬آموزان متوسط تا عالی را برای این آزمون آماده می¬سازند.
5) زبان عمومی
به منظور افزایش دانش عمومی زبان انگلیسی داوطلبان ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی (ارشد)‌ و دکتری دانشگاه¬های داخل کشور، ‌موسسه راهبرد اقدام به برگزاری کلاس¬های زبان عمومی و تافل نموده است. متقاضیان زبان عمومی آمادگی کنکور ارشد در یک دوره 30 ساعته، اصول پایه دستور زبان انگلیسی، مهارت¬های خواندن و درک مطلب، و واژگان پایه را می¬آموزند.

6) فن ترجمه
آشنایی دانشجویان با اصول و قواعد ترجمه متون تخصصی به زبان فارسی، یکی از نیازهای علمی دانشجویان است که همواره دانشجویان زیادی در این راه با دشواری مواجه¬اند. موسسه راهبرد با اهتمام به ضرورت این موضوع، یکی از پرطرفدارترین دوره¬های آموزش اصول فن ترجمه به روش گشتاری را برگزار می¬نماید.

7) آواشناسی (Phonetics)
با توجه به اینکه در راه دست¬یابی به تلفظ صحیح یک زبان بیگانه آگاهی از شیوه و محل تولید صحیح آواها، موسیقی گفتار، تکیه و ترکیب آواها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، موسسه راهبرد با برگزاری دوره¬های فشرده آموزش آواشناسی زبان انگلیسی، به این نیاز زبان¬آموزان پاسخ مقتضی داده است. این دوره به زبان¬آموز می¬آموزد چگونه انگلیسی را با لحن و موسیقی خاص زبان انگلیسی صحبت کند، بدون اینکه لحن و موسیقی زبان فارسی در آن دخیل شود.
لازم به ذکر است که دوره آواشناسی به پیش‌نیاز خاصی احتیاج ندارد و شرکت در این دوره برای کلیه زبان¬آموزان و در تمام سطوح آزاد است. آواشناسی در یک دوره 10 ساعته برگزار می‌شود.

8) خواندن و درک مطلب (Reading Comprehension)
بسیاری از دانشجویان تحصیلات پایه و تکمیلی رشته¬های مختلف بارها با مسأله ترجمه متون انگلیسی مواجه بوده¬اند. این مسأله ناشی از این تصور غلط است که برای دریافت و درک مطلب مقالات و کتاب¬های تخصصی، گام نخست، ترجمه متن مورد نظر است. حال آنکه راه درست، برخورداری از دانش "چگونه" خواندن متون زبان انگلیسی است. خواندن Reading)) یکی از 4 مهارت اصلی زبان¬آموزی است که از فنون و تکنیک¬های خاصی برخوردار است. با بهره¬گیری از این فنون می¬توان بدون نیاز به ترجمه به زبان مادری، مفاهیم را درست-تر، بهتر و سریع¬تر درک و دریافت نمود. واحد خواندن در یک دوره فشرده 24 ساعته برگزار می¬شود.

9) دوره نگارش (Writing)
در این دوره، ‌علاقمندان با اصول پایه نگارش زبان انگلیسی شامل: ساختار جملات، انسجام و پیوستگی متن (Cohesion & Coherence)، پاراگراف¬نویسی ‌و چارچوب کلی نگارش به زبان انگلیسی آشنا خواهند شد.

10) آیین نگارش مقالات تخصصی (به فارسی و انگلیسی)
در این دوره، دانشجویان دوره¬های تحصیلات تکمیلی با روش¬های تدوین مقالات علمی و پژوهشی مورد تأیید ژورنال¬های خارجی آشنا می¬شوند.

- نوع خدمات
موسسه راهبرد به منظور بهره¬مندی فراگیران مختلف از خدمات این موسسه، خدمات خود را به دو شکل حضوری (محل دفتر موسسه) و اعزام استاد به محل سازمان¬ها و شرکت¬ها ارائه می¬دهد.




 زبان انگلیسی را نزد اساتید بنام کشور بیاموزید
متقاضییان شرکت در کلاس های لیزرل و SPSS می توانند با 88630251 تماس بگیرند.
افرادی که صرفا قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد یا تافل ذکتری داخل را دارند می توانند در کلاسهای فوق شرکت نمایند

در کشور GMAT-GRE اولین و قویترین قطب آموزش
لیست مهارت های آموزشی در Gmat.mihanblog.com .ذکر گردیده است

زبان انگلیسی را نزد اساتید بنام کشور بیاموزید
Let's learn fluent and Native American speaking and listening


با اخذ پذیرش از دانشگاههای ایالتی آینده خود را تضمین کنید.


بسته کامل مناسب آموزش زبان انگلیسی شامل مکالمه محلی –آمادگی جهت آزمون – تافل – آیلتس – TOEFL,IELTS – و نیز دوستانی که قصد آموزش بصورت ،خود آموز را دارند.قسمتی از منابع این بسته که مطالعه آن به داوطلبان سفارش می شود شامل:
1. نرم افزار شبیه سازی شده تافل BARRONS
2. نرم افزار شبیه سازی شده تافل LONGMAN
3. 400 داستان کوتاه همراه با تفسیر جهت مکالمه محلی امریکایی و بریتانیا-British
4. Pdf کتاب LONGMAN-iBT همراه با کل Listening Tracks
5. سری کامل TOEFL Listening Section Mc GrawHill
6. Pdf کتاب LONGMAN – pBT همراه با کل LISTENING Tracks
7. سری کامل Track های Listening Success
8. iBT Listening Delta Next Generation with Tracks
9. TOEFL Secrets pdf
10. Building Skills for TOEFL(Reading, Writing, Listening, Speaking) Tracks & pdf
11. Peterson’s TOEFL Success
12. Master TOEFL Reading
13. Princeton TOEFL iBT CD&pdf
14. Written Expression Sample Test
15. English_Grammar_Test_Package pdf
16. 1700_TOEFL_Words.PDF
17. Longman IBT Writing pdf
18. Exercises on phrasal verbs
19. Essential Words.for.the.Toefl.pdf
20. The_Official_Guide_to_the_New_TOEFL_iBT.pdf
21. _Most_Complete_English_Grammar_Test_in_the_World_with_answers.pdf
22. زبان عمومی 100 صفحه با تست به زبان انگلیسی
23. KAPLAN_E-BOOK.pdf
24. Toefl_Listening_Strategies.docx
25. TOEFL_pBT- 300_Questions_-
26. 20 pdf &Tracks مکالمه کاربردی با لهجه British
27. Master TOEFL Writing.pdf
28. ets_toefl_preparation_kit_workbook.pdf
29. toefl-ibt-sample-questions-2006.pdf
30. Vocabulary Tracks
31. English With CBC-pdf & Tracks
32. IELTS CDs Cambridge pdf &Tracks
33. Answers to all TOEFL Essay Questions.pdf
34. IELTS writing topics.pdf
35. IELTS Listening Strategies.pdf
36. IELTS Speaking.docx
37. Plague words or phrases.pdf
38. 202 pdf &Tracks IELTS
39. Idioms.pdf
40. Basic Grammar in use-Tracks
41. Speak English Like American pdf &Tracks
42. th_Grade_Reading_Comprehension.pdf8
43. Natural English Reading and Writing upper intermediate red.pdf
44. STEP UP TO IELTS pdf &Tracks
45. GoEnglish.me pdf& Tracks
46. TOLIMO,MCHE نمونه تستpdf
47. English_Book_-_Fun_With_Grammar.pdf
48. Just_Enough_English_Grammar_Illustrated.pdf
49. British News Tracks
50. Tracks_360How_To_Master_Skills_For_The_TOEFL_iBT_Listening_-_Advanced
51. Cambridge_Review TOEFL-Tracks
52. Barrons- writing ibt-CDs
53. Natural English Reading and Writing upper intermediate red.pdf
54. Local-Toefl-PBT-Material.pdf
55. 600-Essential-Words-for-the-TOEIC.pdf
56. 150 صفحه تست های Written Expression همراه با کلید سوالات
57. Vocabulary For First Certificate pdf
58. Cliff TOEFL CBT Book With Tracks
59. Getting_to_Know_the_TOEFL.PDF
60. The_MBA_Center_Grammar_Review_for_the_TOEFL.pdf
61. English Vocabulary in Use Advanced.pdf
62. Smart Words- Tracks
63. TOEFL_Exam_Success.pdf
64. TOEFL Vocabulary Audio Learn
65. Building iBT TOEFL Skills
66. Listening and speaking JUST IN
67. TOEFL_IBT_Tips.pdf
68. Building Fluency.pdf
69. New insight to IELTS +CDs[Tracks]
70. Getting_to_Know_the_TOEFL.PDF
71. BARRON’s IELTS (pdf & Tracks)
72. TOEFL Structure – chasedream
73. Cambridge TOEFL (pdf + Tracks)
74. The Complete Guide To TOEFL iBT by Bruce Rogers
75. Ready to Write
لیست قسمت کوچکی از منابع GRE-GMAT که شامل بالغ بر 30 دوره تست های آزمون های گذشته و . . . می باشد در زیر آمده است و مطالعه آن به داوطلبان سفارش می شود.

1. GRE Softwares&media
2. The Official Guide for GMAT
3. A Literary History of American West.
4. Barron's - GRE 17th Edition (2007)
5. Barron's_GRE(12th_Edition)
6. Bigbook
7. Critical Reasoning A user's Manual Subject.
8. ETS-gre practice book.
9. GMAT_CR 1000 Test.
10. GMAT Off 10th Verbal.pdf
11. GRE bulletin.pdf
12. GRE Nova.pdf
13. GRE Peterson 2009.pdf
14. GRE practice_book ETS.pdf
15. GRE.writing.of.Kaplan.pdf
16. GRE_Comparison_Flyer.pdf
17. GRE_Practice_General_Test.pdf
18. GRE mathPractice.pdf
19. Kaplan - Gre Verbal Work Book.pdf
20. Kaplan_GRE_Verbal.pdf
21. Logical Reasoning.pdf
22. Master GRE Petersons 2009.pdf
23. Master the GMAT.pdf
24. Master the GRE 2009.pdf
25. Master_GRE_2010 Peterson.pdf
26. MathReview.pdf
27. McGraw-Hill's GRE, 2010 Edition.pdf
28. nova.press.gre.prep.course.ebook.pdf
29. Nova's GRE.pdf
30. Peterson's Ultimate GRE Tool Kit.pdf
31. Princeton Word Smart GRE.pdf
32. Sat & gre's New World Essential Vocabulary.pdf
33. Taking_the_GRE_writing_assessment.pdf
34. The GRE Test for Dummies.pdf
35. THE OFFICIAL GUIDE FOR GMAT® REVIEW, 12TH EDITION.pdf
36. Wiley Cliffs Notes GRE General Test Cram Plan (2009).pdf
37. 1000 series gmat
38. GMAT Videos
39. Manhattan book gmat
40. McGraw-Hill gmat book 2009
41. The Official Guide 10Ed gmat
42. The Official Guide 11Ed gmat
43. The Official Guide 11ed Verbal Review
44. GMAT.800score.2008.pdf
45. Kaplan.Gmat.Premier.Program.2009.Edition.pdf
46. Master the GMAT.pdf
47. Nova's GMAT Prep Course.pdf
48. Petersons.Ultimate.GMAT. pdf
49. Turbocharge Your GMAT Sentence Correction Guide.pdf
50. GMAT Score Critical Reasoning test.pdf
51. GMAT Flashcards - Beat The GMAT.pdf
52. MASTER the GMAT by Thomas martinson.pdf
53. SC SENTENCE CORRECTION & Grammar
54. Gmat Softwares
55. GRE_Verbal antonim-synonym.pdf
56. Peterson's Ultimate GRE Tool Kit.pdf
57. Writing Skills Success in 20 Minutes a Day.pdf
58. Writing_skillsfor_GRE-GMAT_book.pdf
59. ETS Sample Writing.pdf
60. Petersons Writing GRE-GMAT.pdf
61. GMAT Flashcards .pdf
62. million_dollar_vocabulary_.mp3 Dr. Bennett
شامل کلیه پکیج های صوتی آموزشی استاد بنت
63. 5 Verbal & Math complete software- tests of 800SCORE
64. Winners’ Guide GMAT Grammar & SC (Sentence Correction)
• دوستانی که صرفا قصد افزایش مهارت در قسمت ریاضی و حل مساله GRE – را دارند می توانند منابع Quantitative – را مطالعه نمایند.

88631779-88636960-09123041567-09138077940مسئول اموزش و مشاوره آقای جوادی
دفتر مرکزی: بر خیابان کارگر شمالی (امیر آباد شمالی ) بالاتر از فاطمی نبش کوی لاله پلاک 2 – طبقه 3 (مسئول آموزش و مشاوره آقای امیر جوادی )
شرکت آموزشی و پژوهشی راهبرد پیمایش مجری طرحهای پژوهشی و نیز آموزش روش تحقیق،SPSS, ,LISREL می باشد.
جهت اطلاع از ساعات دقیق کلاسها شماره های ذیل و یا با ایمیل ذیل تماس بگیرید.
Email: amirjavadi85@yahoo.com
Tel: 0098-21- 88631779 0098-21- 88636960
0098-912-3041567
Gmat.mihanblog.com

The mission of the English,GRE, GMAT Teaching Center at the Rahbord Peymayesh Institute is to empower students to become successful lifelong learners. Through a variety of services and instructional approaches, the Teaching Center seeks to help students master effective ways of learning for different disciplines.
 Rahbord Peymayesh Helps you practice and improve your business and professional English, develop your work and study skills, and prepare for exams like IELTS,TOEFL.

دفتر مرکزی:بر خیابان کارگرشمالی بالاترازفاطمی نبش کوچه لاله پلاک 2 طبقه 3 - (مسئول آموزش و مشاوره آقای جوادی(
Tel: 0098-21- 88631779 0098-21- 88636960
0098-912-3041567

.
Elementary-interchange-advanced- TOEFL- IELTS-
مضافا اینکه به کلیه داوطلبان پکیج های کامل Listening بصورت رایگان قرار میگیرد. که بالغ بر 1500 داستان و دیالوگ بسیار جذاب کوتاه که اکثر آنها همراه با توضیح و تفسیر 2 استاد Native, می باشد.
جهت افراد یا سازمان هایی که نیاز به مدرس خصوصی در زمینه آموزش نرم افزار –کامپیوتر- زبان فرانسه- آلمانی- حسابداری- ریاضی- فیزیک-و غیره دارند نیز می توانند با شماره های ذیل تماس گرفته و هماهنگی لازم را به عمل آورند.
88631779-88636960

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی مهاجرت کانادا

special
۱۳۹۱/۰۲/۱۲

کارشناس رسمی دادگستری - نقشه برداری و عمران

املاک و تهیه ترازنامه مالی مهاجرت ، اقامت دائم و سرمایه گذاری جهت ارائه به سفارتخانه ها (کانادا و استرالیا و ...) و شناسایی دارایی شرکت ها و موسسات جهت افزایش سرمایه به
سارا راد استان تهران
special
۱۳۹۴/۰۵/۱۰

اخذ ویزا و مهاجرت تضمینی ویستا آریان ایرانیان

انجام امور مهاجرتی شما به صورت تضمینی و در کمترین زمان و مناسبترین قیمت توسط: شرکت ویستا آریان ایرانیان (دارای شماره ثبت)، همراه با وکلای رسمی کانون وکلای ایران، با
ویستا آریان ایرانیان استان تهران
special
۱۳۹۲/۰۱/۰۷

کارشناس رسمی دادگستری

املاک و تهیه ترازنامه مالی مهاجرت ، اقامت دائم و سرمایه گذاری جهت ارائه به سفارتخانه های کانادا ، استرالیا و آمریکا ... به زبان انگلیسی با اخذ تاییدیه های کانون
مهندس مهرداد جوادی استان تهران
۱۴۰۲/۰۳/۲۶

آموزش غواصی صنعتی-جوشکاری و برشکاری زیر آب

مجتمع فنی فروغ دانش برگزار کننده دورههای غواصی صنعتی و جوشکاری و برشکاری تخصصی با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور غواصی صنعتی سطح 1 غواصی صنعتی سطح 2 غواصی
مشاور آموزشی استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

ویزای خود اشتغالی کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی اگر طی 5 سال گذشته در زمینیه هنری یا ورزشی فعالیت داشته اید و کسب درآمد کرده اید واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید با ما
موسسه حقوقی مهاجرتی استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

ویزای تحصیلی کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در کانادا شما می توانید به راحتی ویزای دانش آموزی یا دانشجوئی کانادا را دریافت نمائید. با ما تماس بگیرید: موسسه حقوقی
موسسه حقوقی مهاجرتی استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

ویزایه کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا ازطریق سرمایه گذاری شما می توانید با سرمایه گذاری 150هزار دلار کانادا ظرف کمتر از یکسال برای خود و خانوتده تان (فرزندان زیر 21 سال) اقامت و
موسسه حقوقی مهاجرتی استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

ویزای کانادا از طریق اکسپرس انتری

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری اگر دارای تحصیلات دانشگاهی و 5 سال سابقه کار هستید می توانید به کانادا مهاجرت کنید. با ما تماس بگیرید: موسسه حقوقی
موسسه حقوقی مهاجرتی استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

ویزای کانادا از طریق جاب آفر

مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر اگر دارای سابقه کار فنی یا تخصصی هستید می توانید پذیرش شغلی از کانادا بگیرید با ما تماس بگیرید: موسسه حقوقی مهاجرتی دفتر کانادا
موسسه حقوقی مهاجرتی استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

ویزای کانادا از طریق اسپانسرشیپ

مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ اگر شما مقیم و یا سیتیزن کانادا بوده وسن بالای 18 سال داشته باشید میتوانید افراد خاص را تحت کلاس خانوادگی به کانادا بیاورید و
موسسه حقوقی مهاجرتی استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

ویزای کانادا از طریق خرید بیزینس آماده

مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس آماده با خرید یک بیزینس آماده در کانادا می توانید ابتدا ویزای کار و سپس اقامت دائم کانادا را دریافت نمایید. با ما تماس
موسسه حقوقی مهاجرتی استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

ویزای کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک با سرمایه گذاری استانی در کانادا برای خود و خانوادتان(فرزند زیر21سال) اقامت و پاسپورت کانادا را بگیرید. با ما تماس
موسسه حقوقی مهاجرتی استان تهران
۱۳۹۸/۰۹/۲۰

ویزای کاری استرالیایی

مهاجرت به استرالیا ازطریق سوابق شغلی اگر بیشتر از 3 سال سابقه کار دارید همین حالا جهت مشاوره با ما تماس بگیرید: موسسه حقوقی مهاجرتی دفتر کانادا :
موسسه حقوقی مهاجرتی استان تهران
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

آموزش زبان انگلیسی درمالزی

رایگان دردانشگاههای کانادا **اقامت کشورمالزی **ایجادپل ارتباطی جهت مهاجرت به سایرکشورهای توسعه یافته واروپایی **فرصتی استثنایی برای مشمولین خدمت سربازی
علی نگاری استان هرمزگان
۱۳۹۷/۱۲/۰۲

آژانس خدمات مسافرت هوایی پارسا گشت تورهای کیش

آژانس پارسا گشت : 9-88487120-021 دوستانی که تمایل به استفاده از تور دقیقه نود کیش شامل تورهای لحظات آخر (معمولا تا یک روز قبل از سفر و زیر قیمت تورهای عادیمان)
یاسمن جاوید استان تهران
۱۳۹۷/۱۲/۰۲

مجری تورهای مناسبتی مشهد

مجری تورهای مناسبتی مشهد : تور مشهد آژانس پارسا گشت ویژه تولد امام رضا تور مشهد آژانس پارسا گشت ویژه شهادت امام رضا تور مشهد آژانس پارسا گشت ویژه بزرگداشت
یاسمن جاوید استان تهران
۱۳۹۷/۱۱/۲۴

آژانس خدمات مسافرت هوایی پارسا گشت تورهای کیش

آژانس خدمات مسافرت هوایی پارسا گشت تورهای کیش آژانس پارسا گشت : 9-88487120-021 دوستانی که تمایل به استفاده از تور دقیقه نود کیش شامل تورهای لحظات آخر (معمولا تا
یاسمن جاوید استان تهران
۱۳۹۷/۱۱/۲۴

مجری تورهای مناسبتی مشهد

تور مشهد آژانس پارسا گشت ویژه تولد امام رضا تور مشهد آژانس پارسا گشت ویژه شهادت امام رضا تور مشهد آژانس پارسا گشت ویژه بزرگداشت فردوسی تور مشهد آژانس پارسا گشت ویژه
یاسمن جاوید استان تهران
۱۳۹۷/۰۶/۲۳

دارالترجمه رسمی آناهیتا

رسمی کلیه اسناد و مدارک جهت مهاجرت، اقامت، ویزا، ادامه تحصیل، پذیرش دانشگاه، ثبت شرکت، امور کنسولی، تجاری و بازرگانی - اعزام مترجم شفاهی انگلیسی - اعزام مترجم
فناوری آناهیتا استان تهران
۱۳۹۷/۰۵/۰۶

آژانس خدمات مسافرت هوایی پارسا گشت تورهای کیش

آژانس خدمات مسافرت هوایی پارسا گشت تورهای کیش آژانس پارسا گشت : 9-88487120-021 دوستانی که تمایل به استفاده از تور دقیقه نود کیش شامل تورهای لحظات آخر (معمولا تا
غزال حیاتی استان تهران
۱۳۹۷/۰۴/۲۱

ویزا کانادا

امن ترین روش اخذ ویزا مولتی کانادا پنج ساله. منصفانه ترین هزینه وانتخاب بهترین روش توسط کارشناس خدمات تخصصی ویزا کانادا: اخذ ویزا کانادا تضمینی وقت سفارت عادی و
آژانس هواپیمایی آریا سفر پردیس استان تهران
۱۳۹۶/۰۹/۲۶

وقت سفارت

وقت سفارت امریکا. انگلیس. کانادا و خدمات پیکاپ پاسپورت امریکا از ارمنستان . دبی. انکارا پیکاپ ویزا کانادا و انگلیس از ترکیه با مجوز رسمی حمل پاسپورت از پلیس اداره
آژانس یزدان گشت سفیران استان تهران
۱۳۹۶/۰۹/۲۶

وقت سفارت، پیکاپ ویزا

. پیکاپ ویزا آمریکا.انگلیس.کانادا دارای مجوز رسمی حمل پاسپورت از پلیس اداره مهاجرت . شماره ثبت 382639 ارایه دهنده بهترین خدمات گردشگری . سفارت و پیکاپ ویزا با
آژانس یزدان گشت سفیران استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۱۸

تور کانادا

تور کانادا:: کشور کانادا بعد از روسیه از لحاظ مساحت و بزرگی در جهان رتبه دوم را دارد ، اما این کشور جمعیت زیادی ندارد. در سایت تورزپرس شما را با تور کانادا بیشتر آشنا می
مائده عبداللهی استان تهران
۱۳۹۵/۰۹/۰۵

دفتر اصلی ایرلاین آلیتالیا آژانس هواپیمایی پارسا گ

هواپیمایی ترکیش ایر اولین شرکت هواپیمایی است که در ترکیه تاسیس شده و هواپیمایی ملی ترکیه و دولتی می باشد هواپیماییترکیش ایرلاین را میتوان هم قدیمی ترین و هم به نوعی
ghazal rajabi استان تهران