دسته بندی
استان و شهر

فروش انواع باسکول تریلی کش و کامیون کش

ارسال پیام
تهران
۰۹۱۲۲۰۲۰۵۴۴
هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
ما مفتخریم با کادری مجرب و کارآمد و بکارگیری آخرین فناوری روز دنیا و روش های پیشرفته و توجه به قابلیت های بومی هر منطقه و صرفه اقتصادی هر پروژه در زمینه ساخت تجهیزات توزین، اتوماسیون صنعتی، مکانیزاسیون و تولید ابزار دقیق و با توجه به قابلیت دستاوردهای نوین در یکپارچه سازی، تجمیع سیستمها از مراحل مشاوره، طراحی، مهندسی تا تهیه و تامین، نصب و راه اندازی، نگهداری و پشتیبانی بصورت شبانه روزی و همچنین خدمات پس از فروش بعنوان System integrator در کنار کارفرمایان محترم بوده و گامی موثر در جهت اعتلای اهداف رو به پیشرفت میهن عزیزمان بر می داریم. اعم فعالیتهای این شرکت عبارتند از

مدیریت پروژه های خاص سیستمهای توزین

مشاوره فنی

تامین تجهیزات توزین

نصب، راه اندازی و نگهداری

آموزش

خدمات پس از فروش

انواع باسکول های مدرن و حرفه ای جاده ای (تریلی کش، کامیون کش، خاور کش، نیسان کش) در مدلهای تمام بتن پیش ساخته همراه با فونداسیون، بتن فلزی و تمام فلزی (روی زمین – داخل زمین (.



بادوام، باصرفه، اقتصادی، قابلیت جابجایی در نوع پیش ساخته در کمترین زمان ممکن، دارای رمپهای ورودی و خروجی در نوع روی زمین (بازدید محل نصب رایگان (

طراحی ساخت انواع باسکول تمام بتن پیش ساخته مدلهای یوروپ 2005 (پرتابل، همسطح زمین) و مدل یورپ 2008 ( پرتابل، روی زمین) با فونداسیون پیش ساخته و قابل جابجایی حداکثر در 3 روز کاری .

باسکول های سنگین در ظرفیت 5 الی 200 تن مخصوص توزین نیسان، خاور، کامیونت، کامیون و تریلی .

) تمام الکترونیکی، نیم الکترونیکی و مکانیکی ) در انواع بتن فلزی پیش ساخته، بتن فلزی و تمام فلزی.

باسکول های نیمه سنگین و انواع باسکولت های سبک در ظرفیت 100 الی 5000 کیلوگرم .

تبدیل انواع باسکولهای سنگین مکانیکی به سیستمهای نیم الکترونیک و تمام الکترونیک .

سیستم های توزین آویز .

سیستم های قطار کش ( توزین واگن های قطار ) دینامیک و بوژی به بوژی .

انواع ترازوهای 10، 20 و 50 کیلوگرمی فروشگاهی و صنعتی با دقت های 1 و 5 گرم.

طراحی و ساخت انواع نشاندهنده الکترونیکی .

طراحی و ساخت انواع سیستمهای توزین اتوماتیک مخازن مایعات و سیستمهای بشکه پرکن .



امروزه تولیدکنندگانی در عرصه های اقتصادی، تجاری، ‌آموزشی موفق تر خواهند بود که بر تکنولوژی و فناوریهای نوین، مدیریت بهینه منابع، علوم و فنون روز در پروژه ها و اهداف خود تکیه داشته باشند. با عنایت به اینکه در صنایع استراتژیک و کلیدی با حجم انبوهی از پروژه های مواجه می باشیم لذا همگام شدن علم و تخصص با تجربه در زمینه های فوق می تواند نقش موثر و سازنده در راستای تحقق اهداف عالی داشته باشد. از این رو ما با سالها تجربه و دارا بودن کادری مجرب و متخصص و همچنین عقد قرارداد همکاری با چندین شرکت خارجی در زمینه های مشاوره، آموزش، طراحی، مهندسی پایه و تفصیلی، ساخت، تامین تجهیزات، نصب و راه اندازی و نگهداری در زمینه سیستم های توزین توانسته است امکان ایجاد ابزاری توانمند و پویا را برای صنایع ابزار دقیق اندازه گیری به وجود آورد. همچنین این شرکت با هدف ملی گرایی و ارتقاء، انتقال و بومی سازی تکنولوژی و دانش روز دنیا به کشورمان، و با توجه به مقتضیات موجود در ایران و خاورمیانه گامی نو در جهت خودکفایی ملی برداشته تا در این راستا کارفرمایان محترم بیش از بیش و به سهولت بتوانند در عرصه های رقابت و تجارت بین الملل حضور اثر بخش خود را تداوم بخشیده و به افقی نو در عرصه های جهانی و منطقه ای بیاندیشند.



توجه : !!!! استقامت هر زنجیر به استقامت ضعیفترین حلقه آن وابسته است.

دقت باسکول به عوامل زیر بستگی دارد

حلقه اول – فونداسیون

حلقه دوم – صفحه پلاتفرم

حلقه سوم – لودسل

حلقه چهارم، جعبه تقسیم

حلقه پنجم – نشاندهنده

1. باسکول تمام فلز :

آهن آلات مورد نیاز شامل تیرآهن در سایزهای 40، 45، 50 و 55 ورق های فولادی در سایزهای 8 و 10 میلیمتر و تیرآهن های سایز 14، 16، 18، 20 و 22 بر اساس مدلهای مختلف برشکاری گردیده و برابر الگوی مربوطه جوشکاری و ماشین کاری می گردد. پس از اتمام عملیات و رنگ آمیزی مجددا جهت تسهیل در حمل تفکیک گردیده و به صورت قطعات جدا شده بارگیری و به محل اجرای پروژه حمل می گردد.

2. باسکولهای بتن فلزی :

مصالح مورد نیاز شامل سیمان، شن و ماسه و میلگرد در سایزها مختلف پس از خریداری و انبارش در خط تولید قرار می گیرند. شن و ماسه خریداری شده به لحاظ احتمال وجود ناخالصی مجدداً توسط ماسه شور شسسته داده شده و توسط دستگاه بچینگ پلانت (ایستگاه مرکزی بتن) و مخلوط شدن با سیمان مورد نیاز بر اساس عیار استاندارد به حالت بتن آماده در می آید. میله گیرد های مورد نیاز برای انواع سایزهای 12، 14، 16، 25 برشکاری، خمکاری گردیده و پس از آماتورهای بندی در قالبهای پیش ساخته قرار می گیرند. پس از آماده بودن قالب بتن مورد نیاز تزریق و توسط ویبراتورهای مختلف ویبرره می گردد.

به لحاظ استحکام هر چه بیشتر بتن ها رطوبت مورد نیاز توسط دستگاه رطوبت سنج پاشیده و پس از مدت استاندارد از قالب خارج و در استخرهای آب غوطه ور می گردند. این عملیات کلاً جهت فراوری سازه های بتنی باسکولها شامل پلاتفرم، دیواره پهلوئی باسکول، فونداسیونهای تحتانی و رمپهای ورود و خروج می باشد . پس از تخلیه از استخر مجدداً سازه های بتنی سمباده کاری، رنگ آمیزی گردیده و آماده برای حمل می شوند. لازم به توضیح است کل عملیات فوق توسط جرثقیل های سقفی و دروازه ای در ظرفیتهای مختلف در تمامی نقاط کارخانه صورت می پذیرد.

مهمترین دلیل استقبال مشتریان از باسکولهای پیش ساخته بتنی مدت بسیار قلیل انجام عملیات نصب و راه اندازی است به صورتی که در بدترین شرایط جوی و موقعیت مکانی کشور نهایتاً تا یک هفته کلیه عملیات نصب سازه های بتنی و تجهیزات الکترونیکی انجام و باسکول آماده بهره برداری قرار می گیرد

با توجه به نیازهای آتی مشتریان، گاه جابجایی باسکول امری اجتناب ناپذیر است و در این میان وجود باسکولهایی که قابلیت جابجایی همراه با فونداسیون را داشته باشند، یک مزیت ویژه محسوب می شود.

باسکولهای بتن فلز پیش ساخته با استفاده از نظام مدیریت تضمین کیفیت بر مبنای استاندارد ISO90012000 طراحی و تولید می گردند. در کلیه مراحل نصب و راه اندازی و نگهداری، کارشناسان کنترل کیفیت بر فرآیندهای انجام شده نظارت دقیقی دارند.



مزایای نسبی باسکولهای بتنی به انواع فلزی :

قیمت تمام شده کمتر

پایداری بیشتر نسبت به ضربه های وارده

ضریب انتقال دمای کمتر

مقاومت بیشتر در مقابل عوامل جوی و محیطی از قبیل رعد و برق، رطوبت، بارندگی، زلزله و آتش سوزی و ...



سایر شرایط :

استفاده از بهترین، دقیقترین و مطمئن ترین لودسل جهان ساخت کارخانه Sartorius (فیلیپس سابق) طراحی و ساخت کشور آلمان (هامبورگ)، ساخته شده از فولاد ضد زنگ Stainless Steel، سطح حفاظتی IP68 همراه با مقر نگهدارنده بالا و پائین و لودسل (فابریک)، دارای عالترین استانداردهای بین المللی شامل OIMLNTEPEXPTB-mV/V.

استفاده از مدرنترین و جدیدترین شیوه های طراحی باسکول در اروپا

انجام کلیه آزمایش های لازم برای کنترل مراحل ساخت باسکول

استفاده از مرغوبترین آرماتورهای تولیدی داخل کشور از نوع AIII و AII

استفاده از افزودنیهای مخصوص شامل الیاف بتن برای افزایش دوام آهن.

تامین کلیه شرایط استاندارد برای تولید بتن و بتن ریزی و کنترل کلیه شرایط محیطی شامل دما، رطوبت و نور مستقیم خورشید.

ارائه یک محصول خوب مستلزم داشتن خدمات پس از فروش مناسب میباشد. آموزش مستمر تکنسین های نصب و راه اندازی و برگزاری کارگاههای آموزشی جهت افزایش توامندی کارکنان فنی، تجهیز واحد خدمات مشتریان به کامیونهای نصب و راه اندازی مستقر در کلیه استانهای کشور از کارهای عمده در زمینه خدمات پس از فروش می باشد.

شایان ذکر است این شرکت توانایی ارائه خدمات فنی و مهندسی و محصولات صنعتی زیر را نیز دارا می باشد.

انواع سیستم توزین دام تراک جهت استفاده در معادن سنگ، شن و ماسه، زغال سنگ و ....

انواع باسکولت در ظرفیتهای 100 لغایت 500 کیلوگرم و ابعاد مختلف 50*50 و 70*70 با پوشش استنلس استیل، رولیک با نشاندهند های دیجیتالی .

انواع باسکول های فلزی صنعتی نیمه سنگین در ظرفیت های 1 لغایت 10 تن برای مصارف کارخانجات، معادن، صنوف مختلف در ابعاد مورد درخواست مشتریان

انواع باسکول های فلزی دامکش در ظرفیتهای 1 و 2 تن دارای گارد محافظ و قابلیت شستشو با آب .

انواع سنسور وزن (لودسل) ساخت اروپای غربی با مقره های فابریک

نشاندهنده های الکترونیکی با قابلیت های روز با قابلیت اتصال به کامپیوتر با پورت RS-232 و RS-485 و USB و پرینتر با پورت پارالل در دو نوع L.C.D و L.E..D دارای تائیدیه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران امکان نصب انواع مختلف نرم افزار و رله های جانبی، گزارش گیری وزن، تاریخ، ‌ شماره ماشین و ...

طراحی و ساخت انواع سیستمهای اتوماسیون توزین مایعات مخازن، ‌میکسر، توزین میله گرد، جرثقیل سقفی، هاپر، بچینگ

طراحی و ساخت سیستمهای بشکه پرکن دستی و اتوماتیک،

طراحی و ساخت انواع باسکول های قطار کش، ریلی (توزین واگن قطار ( استاتیک و دینامیک :

سیستم توزین دینامیکی قطار کش بسیار پیچیده تر از سیستم های توزین کامیون کش میباشد زیرا در باسکولهای قطار کش پس از توزین هر محور میبایست وزن محورهای مربوط به یک واگن از یکدیگر تمیز داده شده و پس از جمع جبری محورها وزن هر واگن مشخص شود لذا شناسائی واگن و محورهای مربوطه آن وحتی کسر وزن لوکوموتیو پس از شناسائی آن از وزن کل قطار ازجمله ویژگیهای فنی این نوع باسکولها میباشد در صورتیکه در باسکولهای کامیون کش این تکنولوژی وجود ندارد بنابراین ماگارانتی می نمائیم که دقت آن بالاتر از حد انتظار میباشد استفاده از لودسلهای بسیار معتبر و در بالاترین کلاس جهانی و همینطور استفاده از برد الکترونیکی A/D با تکنولوژی منحصر به فرد با دقت 21 بیت و فیلترینگ بسیار هوشمند ضامن این دقت میباشند .

تبدیل انواع باسکول های سنگین مکانیکی تریلی کش و کامیون کش به سیستمهای نیم الکترونیک و تمام الکترونیک .

طراحی و ساخت انواع سیستم های توزین لاشه و سردخانه ای در ظرفیتهای 500 و 1 تن.

همراه با استانداردهای ملی و بین المللی شامل OIML – NTEP – EX – PTB و قیمت های بسیار مناسب در بازار

کلیه سیستمهای تولیدی دارای گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

در راستای تحقق اهداف شرکت و پیشبرد خط مشی کیفیت شرکت صنعتی توزین الکتریک در راستای انطباق خدمات ارائه شده و محصولات تولیدی، با استانداردهای ملی و بین المللی این شرکت به افتخارات بزرگی دست یافته که بعضی از آن عبارتند از :

دریافت گواهینامه مدیریت تضمین کیفیت براساس استاندارد ISO9001-2000 در سال 1384 ( اولین شرکت دریافت کننده این گواهینامه در صنعت توزین ).

دریافت علامت کاربرد ازموسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران.

دریافت تندیس طلائی کیفیت برتر مادرید، اسپانیا، سال 2000 .

دریافت لوح پلاتنیوم کیفیت و تکنولوژی برتر فرانکفورت – آلمان، سال 2002 .

دریافت لوح نوآوری و ابداع در سطح کشور در دو سال متوالی 1375 و 1376 .

دریافت لوح تقدیر روز جهانی استاندارد به عنوان یکی از 15 شرکت برتر در سال 1376.

دریافت لوح تقدیر روز جهانی استاندارد در سال 1382.

دریافت لوح تقدیر روز جهانی استاندارد در سال 1384.

دریافت لوح تقدیرو تندیس برترین تولیدکننده سیستمهای توزین از چهارمین جشنواره قهرمانان صنعت کشور در سال 1387.

دریافت لوح تقدیر و تندیس منتخب جشنواره طرح ملی مردمی سپاس در سال 1388.

این شرکت علاوه بر تولید انواع باسکولهای های سنگین مورد نیاز مشتریان داخلی، پروژه هایی در ارتباط با طراحی و ساخت انواع باسکول های فوق سنگین در داخل و خارج از کشور انجام داده و یا در دست اقدام دارد که بعضی از این پروژه ها به شرح زیر می باشد :

طراحی و اجرای سیستم توزین و بالانسینگ لوکوموتیو های آلستوم در شرکت واگن پارس اراک در سال 1382.

طراحی و اجرای سیستم توزین چرخ به چرخ، محور به محور واگن در شرکت واگن پارس اراک .

طراحی و اجرای سیستم توزین و بالانسینگ واگن های مترو در شرکت قطار های شهری تهران در سال 1385.

طراحی و اجرای باسکول های ریلی 200 تنی دینامیک، استاتیک، بوژی به بوژی و واگن به واگن تمام الکترونیک در بیش از 20 نقطه از کشور .

طراحی و اجرای باسکول ریلی 200 تنی دینامیک، استاتیک ذوب آهن اصفهان .

طراحی و اجرای باسکول ریلی 200 تنی دینامیک، استاتیک فولاد میبد یزد .

طراحی و اجرای باسکول ریلی 200 تنی دینامیک، استاتیک مخصوص توزین مایعات در راه آهن بندر عباس.

طراحی و اجرای باسکول ریلی 200 تنی استاتیک ریلی و کامیون کش ایستگاه رودشور تهران.

طراحی و اجرای باسکول 22 متری 200 تنی در کشور کویت .

نصب بیش از دهها باسکول درکشورهای کویت، آذربایجان، افغانستان، عراق، غنا، ترکمنستان و...

نصب و راه اندازی بیش از 6000 دستگاه باسکول جاده ای در سراسر کشور .

امید است این شرکت بتواند با امکانات گسترده وتجربیات اندوخته خود، جهت توسعه صنعتی جنابعالی خدمات شایسته ای را ارائه نماید . مطمئنا تامین بخشی از خدمات مهندسی مورد نیاز آن مقام معظم، مایه افتخار این شرکت خواهد بود .

ضمناً در صورت درخواست کسب اطلاعات بیشتر نام شرکت، نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و شماره فکس خود را به اینجانب ایمیل تا در اسرع وقت نسبت به ارسال اطلاعات، کاتالوگها و موارد درخواستی به صورت رایگان اقدام گردد.

شماره تلفن : 81661076-021

شماره همراه : 09122020544

ایمیل hashemi.r@hotmail.com و Reza_hashemi72@yahoo.com
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی ترازو

special
۱۳۹۴/۰۹/۱۹

فروش دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی

اسپکتروفتومتر ترازو آزمایشگاهی بن ماری انکوباتور سانتریفیوژ سمپلر آون آزمایشگاهی فور آزمایشگاهی میکروسکوپ آزمایشگاهی میکروسکوپ نوری و الکترونی میکروسکوپ
تجهیز یار استان تهران
special
۱۳۹۵/۱۰/۰۶

طراحی و تجهیز و سکوبندی آزمایشگاهی

شرکت آذرپارس تجهیز با همکاری کادری مجرب و متخصص در زمینه‌ی طراحی و مشاوره و ساخت سکوهای آزمایشگاهی آماده ارئه خدمات به مراکز تحقیقاتی و صنعتی می باشد . در این راستا
آذرپارس تجهیز آذرپارس تجهیز استان تهران
special
۱۳۹۱/۰۹/۰۷

انواع تلوزیون LCD

آب پرتقال گیری - یک دو سه – ترازو - وزنه حمام – فلاکس – همزن - دو کاره - مینی سرخ کن - اتو بخار - اتو دستی - اتو پرس - سماور برقی – سشوار - غذاساز 14 کاره - سبزی خرد کن
محمد فرحبخش خامنه استان تهران
special
۱۴۰۳/۱۲/۱۹

فروش فوق العاده ترازو سه نرده ای اوهاس

اضافی جهت افزودن بر ظرفیت ترازو دارای پیچ تنظیم جهت صفر کردن وزن ظرف ( Tare ) دارای ترمز مغناطیسی جهت تثبیت شاهین ترازو در دو مدل ورنیه دار ( دو نرده ای ) جهت اندازه
مریم علمی استان تهران
special
۱۳۹۱/۱۲/۰۳

فروش بمبو گونی- نمونه گیر غلات

با سلام و احترام شرکت بازرگانی پویا تدبیرآرنیکا با سابقه طولانی در عرصه همکاری با دانشگاههای مختلف و مراکز پژوهشی ،محصولات خود را معرفی میکند. تولید کننده دستگاه
شادمان استان تهران
special
۱۳۹۱/۱۲/۰۳

شرکت آرنیکا - دستگاه ایر سمپلر

خدمات این شرکت پویا تدبیر آرنیکا: - نصب و راه اندازی تجهیزات آزمایشگاهی ، کنترل کیفی و تحقیقاتی - یکسال گارانتی کلیه تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی ارائه شده
شادمان استان تهران
special
۱۳۹۴/۰۷/۱۹

تخفیف فروش لوازم , تجهیزات و مواد شیمیایی آزمایشگا

میکروسکوپ,تیترازول,مواد شیمیایی آزمایشگاهی,لام میکروسکوپ,کاغذ Ph,بورت,دکانتور,کندانسور ,هیدرومتر ,ارلن ,بشر آزمایشگاهی,دسیکاتور ,رنگ سنج ,فلومتر ,هود آزمایشگاهی ,
میهن آزما استان تهران
special
۱۳۹۳/۰۸/۲۱

قیمت انواع لوازم صوتی تصویری و خانگی در بانه خرید

خانگی : ماساژور ترازو اشپز خانه یخچال فریزر یخچال ساید بای ساید ماشین لباس شویی ظرف شویی مایکرو فر توستر اجاق گاز بخار شوی جارو شارژی جارو
baneh kharid استان کردستان
۱۴۰۴/۰۱/۰۸

میز ترازو طرح آلمانی

2 سانتیمتر و محل استقرار ترازو به اندازه 20*35 سانتیمتر از وسط سنگ جدا شده و بر روی پایه هایی ضد لرزش نصب میگردد. (در صورت درخواست می توان اندازه میز را تغییر داد و یا
فریبا محمدی استان تهران
۱۴۰۴/۰۱/۰۸

میز ترازو‎‎طرح سوئدی

سکوی مخصوص ترازوهای حساس ساخته شده از چدن ریختگی چهار قسمتی ‏‏(پایه، ستون، توپی و صفحه) به قطر تقریبی خارجی ستون میز 15 و داخلی 14 سانتی متر ‏و پایه به قطر تقریبی خارجی
فریبا محمدی استان تهران
۱۴۰۴/۰۱/۰۶

دیتالاگر پرسرعت 32 کانال

از دستگاه های دیجیتال مثل ترازو، خط کش دیجیتال، ترنسدیوسرها قابلیت استفاده به عنوان کلکتور جهت داده برداری از سیستم های دوار مثل پره
سفیر ثریا سپاهان استان اصفهان
۱۴۰۴/۰۱/۰۶

دیتالاگر فعال با نمایشگر لمسی

از دستگاه های دیجیتال مثل ترازو، خط کش دیجیتال، ترنسدیوسرها تعیین pH و سختی آب و خاک با اتصال الکترود
سفیر ثریا سپاهان استان اصفهان
۱۴۰۴/۰۱/۰۶

دیتالاگر USB برخط 4 کانال

از دستگاه های دیجیتال مثل ترازو، خط کش دیجیتال ، ترنسدیوسرها تعیین pH و سختی آب و خاک با اتصال اکترود
سفیر ثریا سپاهان استان اصفهان
۱۴۰۴/۰۱/۰۶

دیتالاگر فوق سریع

از دستگاه های دیجیتال مثل ترازو، خط کش دیجیتال ، ترنسدیوسرها تعیین pH و سختی آب و خاک با اتصال اکترود
سفیر ثریا سپاهان استان اصفهان
۱۴۰۲/۰۹/۲۵

میز زیر ترازو

میز زیر ترازو میز زیر ترازو به منظور استفاده در فروشگاه، قنادی یا شیرینی فروشی و رستوران ها جهت قرار دادن ترازو و استفاده به عنوان میز حسابداری مورد استفاده قرار میگیرد
استیل پخت استان ایلام
۱۴۰۳/۰۶/۰۴

تعمیر ترازو دیجیتال و ترازو رطوبت سنج sartorius

و خدمات پس از فروش انواع ترازو حساس و رطوبت سنج و دیجیتال و حساس ساخت کمپانی سارتوریوس Sartorius آلمان اعلام میدارد : کالیبراسیون ترازو تعویض و تنظیم فنر تعمیر و
مهدی حیاتی استان تهران
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی

100 و 500 گرمی، معرف ها و تیترازول ها با بهترین قیمت آماده تحویل مواد شیمیایی در انواع بسته بندی های کوچک و بزرگ موجود میباشد . مواد شیمیائی کره ای انواع محیط های
دکتر بلغاری استان تهران
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

مواد شیمیائی، محیط کشت، لوازم آزمایش

مخلوط کن، خردکن، هات پلیت، ترازو مکانیکی و دیجیتالی با دقت های بالا، هموژنایزر، میکروتوم، شیکر های ارلن، بالن، لوله آزمایش، الک، دستگاه های سنجش گاز ها، لوازم حشره
علیرضا روشنی استان تهران
۱۴۰۱/۰۲/۲۲

میز توزین اتاق تمیز (کلین روم )

ترازوها و بطور کلی دستگاه های توزین دقیق در کلین روم ها بدلیل حساسیت شان نیازمند میزهای ویژه ای هستند که لرزش های ناشی از رفت آمد پرسنل و یا عوامل بیرونی ساختمان
گروه رایمون استان تهران
۱۴۰۱/۰۸/۲۴

فروش ترازوی یکصد هزارم ازکمپانی SHIMADZU

آزمایشگاهی اقدام به واردات ترازوی تخصصی از کمپانی SHIMADZU ژاپن با مشخصات زیر نموده است : ترازویی با دقت بالا جهت استفاده در مراکز تحقیقاتی و داروسازی و... ارائه کرده
amir elahi استان تهران
۱۴۰۱/۰۸/۲۳

فروش انواع ترازوهای کمپانی KERN آلمان

آزمایشگاهی اقدام به واردات ترازوهای حساس آزمایشگاهی از کمپانی معتبر KERN آلمان با دقت های 0.1 و0.01 و 0.001 و 0.0001 نموده است همچنین مدلهای جدید رطوبت سنج این کمپانی
amir elahi استان تهران
۱۴۰۱/۰۳/۰۸

آموزش تعمیر لوازم برقی و خانگی در تهران

تعمیرات آبگرمکن، تعمیر ترازو دیجیتال، تعمیر دستگاه تصفیه آب، تعمیر پنکه، تعمیر بخاری برقی و غیره را انجام دهید. آموزش تعمیرات جاروبرقی آموزش تعمیرات ماشین ظرف
pishtaz electronic استان تهران
۱۴۰۱/۰۳/۰۲

تجهیزات آزمایشگاهی

یون سنج و کدر سنج 11.انواع ترازو ساخت کمپانی AND ژاپن انواع ترازوهای دیجیتال معمولی و هوشمند با حساسیت های مختلف (0.00001, 0.0001, 0.001, 0.01 و...) 12.انواع ترازوی
vitateb koosha استان تهران
۱۴۰۱/۰۳/۰۲

ترازو آزمایشگاهی حساس

شرکت ویتا طب کوشا انواع ترازو و ترازو رطوبت سنج (آزمایشگاهی،دانشگاهی،جواهر فروشی،...) کمپانی آدام ADAM انگلیس را آماده عرضه به مشتریان گرامی دارد. قابل ذکر است نصب و
vitateb koosha استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۱۷

فیش پرینتر

و آسان نرم افزار فروشگاهی با ترازو جهت توزین اقلام وزنی و تعدادی بیش از 1000 قلم کالای ازپیش تعریف شده در نرم افزار *کلیه سخت افزارها دارای یکسال گارانتی معتبر شرکتهای
پژواک سپاهان استان اصفهان