دسته بندی
استان و شهر

دستگاه ازن ژنراتور مخصوص بسته

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
دستگاه ازن ژنراتور مخصوص بسته بندی

دستگاه ازن ساز تولید کننده اکسیژن فعال برای نابود سازی انواع ویروس، باکتری، میکروب، بوی بد، رنگ زرد، انگل در آکواریوم آب شور و آکواریوم آب شیرین و سایر اکو سیستمهای ابی متوقف کننده رشد جلبک و نابود کننده بوی آکواروم، کاهش استرس در ماهیها، افزایش میزان اکسیژن محلول در آب، افزایش orp آب، بهبود عملکرد سیستم پروتئین اکسیمر، کاهش نیترات
220 ولت : قابلیت تنظیم دیجیتالی 100 الی 1200 لیتر
10 وات : سیستم کنترل هوشمند
فیوز اتوماتیک : بی صدا
مدل 4000 : O3-200mg/h
توضیحات محصول
اکسیژن فعال یا همان ازون یکی از مفید ترین عناصر جهت ضد عفونی و مبارزه با انواع الاینده ها مانند ویروسها و میکروبها و باکتریها و همچنین سایر الاینده ها مانند ترکیبات نیتروژن میباشد.
اکسیژن فعال در اصل همان اتم اکسیژن است که به دلیل ناپایدار بودن در طبیعت کمیاب میباشد.
اکسیژنی که ما به صورت طبیعی تنفس میکنیم در اصل مولکول اکسیژن است که از پیوند دو اتم اکسیژن ایجاد گردیده و نسبتا پایدار میباشد.
کار یک دستگاه ازونایزر (ازون ساز ) شکستن مولکولهای اکسیژن و تبدیل انها به اتمهای اکسیژن است
اتمهای اکسیژن به شدت ناپایدار بوده و به محض قرار گرفتن در مجاورت سایر مواد با انها ترکیب گشته و انها را اکسید مینمایند که به این عمل اکسیداسیون گفته میشود و راز قدرت بالای ضد عفونی و استرلیزه نمودن گاز ازون نیز در همین نکته نهفته است.
اتمهای اکسیژن یا همان ازون به محض قرار گرفتن در مجاورت ویروسها و میکروبها و باکتریها با انها ترکیب شده و انها را اکسید مینمایند و بدین طریق ماهیت انها را عوض تموده و تاثیرات بیماریزایی انها را کاملا از بین میبرند.
همچنین اتمهای گاز ازون در مجاورت سایر ترکیبات مانند امونیاک با انها ترکیب شده و انها را اکسید میمایند و به املاح غیر مضر تبدیل مینمایند.
به دلیل موارد ذکر شده در بالا وجود یک دستگاه تولید کننده گاز اکسیژن فعال در اکواریومها خصوصا اکواریومهای ابشور و همچنین برای محل نگهداری سایر حیوانات خانگی (پت) و حیوانات خاص (اگزاتیک) بسیار ضروری میباشد
گاز ازن با ترکیب شدن با ویروسها و میکروبها و باکتریهای موجود در اکواریوم و تبدیل نمودن انها به موجودات بی خطر باعث سلامتی و شادابی ابزیان میگردد تا حدی که در اکواریومهایی که با گاز ازن ضد عفوی میشوند به هیچ عنوان بیمار یها شیوع نمیابند
همچنین به این دلیل که اتمهای ازون به شدت ناپایدار میباشند و سریعا با یکدیگر پیوند خورده و مولکولهای اکسیژن تولید مینمایند باعث بالا رفتن سطح اکسیژن محلول در اب اکواریومها میگردند و باعث شادابی و سلامت بیشتر ابزیان میگردند
از طرف دیگر به این دلیل که اتمهای ناپایدار ازون میل ترکیب با سایر مواد و اکسید نمودن انها را دارند با استفاده از این فرایند یکی از مشگلات اصلی اکواریومها، خصوصا اکواریومهای ابشور که وجود ترکیبات نیتروزن مانند امونیوم و امونیاک و نیتریت و نیترات حاصل از تجزیه مواد عالی میباشد و همچنین ترکیباتی مانند فسفات و سیلیکات وغیره را مرتفع مینمایند تمام موارد فوق در رابطه با سایر اکو سیستمهای ابی و خاکی نظیر تراریومها و ویواریومها نیز صادق خواهد بود و یکی از مشگلات اساسی این سیستمها که بوی بد ناشی از امونیاک و ترکیبات ان که ناشی از تجزیه ضایعات حیوانات میباشد را به صورت کامل مرتفع مینماید و در اکو سیستمهایی که از دستگاه ازونایزر استفاده شده است به هیچ وجه بوی بد متعارف اینگونه سیستمها به استشمام نخواهد رسید پس به صورت خلاصه دستگاه ازونایزر باعث سلامت موجودات، رفع بوی بد محل نگهداری ابزیان و دوزیستان و خزندگان و غیره، شفاف و کریستالی شدن اب اکواریومها، رفع ترکیبات سمی مانند امونیاک و ترکیبات نیتروژن دار، رفع استرس در ابزیان و حیوانات، کمک به تکثیر و زاد اوری حیوانات و ابزیان، نابود سازی کلیه عوامل بیماریزا مانند میکروبها و ویروسها و باکتریها و بسیاری دیگر از موارد مفید میگردد
سیستم هوشمند تصفیه و ضدعفونی به وسیله ازن
مناسب برای کارخانجات تولید مواد غذایی و بسته بندی کاخانجات تولید آب معدنی، دوغ، نوشابه، دلستر و... جایگزین نیتروژن در بسته بندی مواد غذایی

سیستم کنترل : هوشمند

سیستم تولید : کرونا دیشارژینگ با صفحه تیتانیومی

سیستم خنک کننده : توربو فن هوا

ولتاژ: 220 ولت

کیس : مقاوم در برابر ازن

ozone : 10-20-30-40-50 -100 g/h

گارانتی تعویض: 2 ماه

گارانتی تعمیر: 12 ماه

خدمات: 10 سال

از آنجا که ازن با حذف کلیه میکروارگانیسم ها، سبب کاهش بار میکروبی در محصول می شود، روی بوهای نامطبوع که اکثراً ترکیبات حلقوی هستند نیز تاثیر بسزایی دارد. این سیستم، مولکول های بو را در هم می شکند و بو را از محیط حذف می کند.

اثر دئودرانت (ضدبو) این سیستم ها، روش مفیدی برای حذف بود و تولید اکسیژن خالص در محیط است که موجب ایجاد محیطی با طراوت می گردد. هنگام بسته بندی محصول، استفاده از ازن باعث حذف بوهای نامطبوع و همچنین باعث شفافیت محصولات غذایی، مثل گوشت، قارچ، مرغ و ... می شود.

الف) ماندگاری مواد غذایی

ازن می تواند ماندگاری را در زمان بسته بندی محصول با نابودی کامل کلیه میکروارگانیسم های باقیمانده شیمیایی به بیش از 3 برابر افزایش دهد که باعث حفظ طراوت رنگ میوه جات، سبزیجات و ... می شود. به طوری که به جای وکیوم نیتروژن در صنایع غذایی، تاثیر فوق العاده ازن در صادرات مواد غذایی، نقش بسزایی را ایفا می کند.

ب) ضد عفونی هوای سردخانه ها

از جمله فعالیتهای شرکت در بخش سردخانه ها می توان به استریل و ضد عفونی کردن سالن های سرد اشاره کرد که علاوه بر ماندگاری بیشتر محصولات، موجب کاهش بار میکروبی و حفظ طعم و مزه خواهد شد. همچنین گاز ازن در سردخانه های نگهداری میوه موجب بلوکه شدن گاز اتیلن شده و مانع از رسیدگی زود هنگام میوه می گردد. در این راستا به عنوان نمونه می توان به کارخانه قند شیرین خراسان اشاره نمود که این تکنولوژی جدید توانست ضایعات 8% انبار سیب زمینی را به 2% کاهش دهدکه این مقدار کاهش تلفات برابر با حجم زیادی سرمایه می باشد .

ج) ضد عفونی سیستم انتقال ( لوله ها، تانک های ذخیره )

پس از اتمام عملیات فرآوری، جهت شستشو و استریل خطوط تولید آب با غلظت بالای ازن پیشنهاد می گردد. در این قسمت یک دستگاه ازن ژنراتور در نزدیکترین مکان نسبت به مخزن نهایی نصب می گردد. ازن به صورت مداوم با غلظت بالا در آب تزریق شده و آبی با خاصیت استریل کنندگی بالا تولید نموده که می تواند باعث از بین رفتن باکتریها، قارچها و بیوفیلم ها، کاهش قابل توجهی در مصرف آب، حذف کلیه محلول های شیمیایی خاص اعم از پریسیدین، کلر، آب اکسیژنه و ...، کنترل اتوماتیک و ثابت ماندن قدرت ضد عفونی کنندگی در طول CIP، تولید و بهره وری در محل و عدم نیاز به خرید و نگهداری مواد از دیگر مزایای استفاده از ازن می باشد.

د) ضد عفونی آب مصرفی و آب های آشامیدنی در صنایع غذایی

استفاده از سیستم های تصفیه آب با استفاده از ازن موردی است که از صدها سال پیش در فرانسه مورد استقبال قرار گرفته است ولی در آمریکا بعد از گذشت سالها و انتقال برخی بیماریها به وسیله آب مصرفی ( کلر کارایی چندانی روی این ویروسها ندارد) مورد تأیید FDA قرار گرفته و هم اکنون نیز به عنوان قوی ترین ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرد.
موارد کاربردی ازن در تصفیه آب را می توان در 4 بخش ذکر کرد:

1- تصفیه آب که باعث استریل کامل آب ضمن حذف طعم و بو و مواردی از قبیل آهن و منگنز از آب می شود.

2- ضد عفونی و از بین بردن مواد آلی در آب.

3- ویژگی منعقد سازی ازن که باعث حذف ذرات کلوئیدی در فیلترهای شنی می شود.

4- حذف رنگ و طعم آب.

در این خصوص می توان به ویلاهای خصوصی، مجتمع های آپارتمانی و کارخانجات آب معدنی و کارخانجات مواد غذایی و صنعتی اشاره کرد.

ه) ضد عفونی سطوح، کف سالن ها، بطری ها و تانکرهای حمل

یکی دیگر از مشکلات عمده در کارخانجات صنایع غذایی آلودگی های موجود در کف سالن، سطوح و تانکرهای حمل فرآورده ها می باشد که رعایت نکات بهداشتی برای این قسمت ها نیز ضروری و دارای اهمیت بالایی است. جهت جلوگیری و حذف میکروارگانیسم های موجود در این بخش ها نیز روش ضد عفونی و استریل با ازن پیشنهاد می گردد. ازن با قدرت استریل کنندگی بالایی که دارد می تواند در مدت زمان کمتری با حذف کامل روشهای قبلی عمل ضدعفونی را انجام دهد.
دستگاه ازن ژنراتور مخصوص کشاورزی و پرورش محصولات گلخانه ای
دستگاه مولد اکسیژن فعال (ozone) مخصوص کشاورزی و پرورش محصولات گلخانه ای کاهش 80 درصدی مصرف سموم، حذف کلر تولید محصولاتی ارگانیک، افزایش ریشه، افزایش سطح برگ، افزایش دهنه طول و گل شاخه، افزایش ماندگاری محصول، افزایش عمر بوته، رفع اثر مسمومیت در بستر و کاشت هیدروپونیک، افزایش حجم غنچه، افزایش دوام بوته در مقابل تنشهای محیطی و افتهای خاکزی دیگر از جمله (فوزاریوم، فیتوفتیژا، پیتیوم)
سیستم کنترل : هوشمند مجهز به میکروکنترلر
سیستم تولید ازن : کرونا دیشارژینگ با صفحه تیتانیوم
سیستم خنک کننده : توربو فن هوا
دستگاه ازن ژنراتور آکواریوم ozone generator
دستگاه ازن ساز تولید کننده اکسیژن فعال برای نابود سازی انواع ویروس، باکتری، میکروب، بوی بد، رنگ زرد، انگل در آکواریوم آب شور و آکواریوم آب شیرین و سایر اکو سیستمهای ابی متوقف کننده رشد جلبک و نابود کننده بوی آکواروم، کاهش استرس در ماهیها، افزایش میزان اکسیژن محلول در آب، افزایش orp آب، بهبود عملکرد سیستم پروتئین اکسیمر، کاهش نیترات
220 ولت : قابلیت تنظیم دیجیتالی 100 الی 1200 لیتر
10 وات : سیستم کنترل هوشمند
فیوز اتوماتیک : بی صدا
مدل 6000 : O3، 350 mg/h
اکسیژن فعال یا همان ازون یکی از مفید ترین عناصر جهت ضد عفونی و مبارزه با انواع الاینده ها مانند ویروسها و میکروبها و باکتریها و همچنین سایر الاینده ها مانند ترکیبات نیتروژن میباشد.
اکسیژن فعال در اصل همان اتم اکسیژن است که به دلیل ناپایدار بودن در طبیعت کمیاب میباشد.
اکسیژنی که ما به صورت طبیعی تنفس میکنیم در اصل مولکول اکسیژن است که از پیوند دو اتم اکسیژن ایجاد گردیده و نسبتا پایدار میباشد.
کار یک دستگاه ازونایزر (ازون ساز ) شکستن مولکولهای اکسیژن و تبدیل انها به اتمهای اکسیژن است
ازن ژنراتور مرغداری، ازن ژنراتورسردخانه، ازن ژنراتور آکواریوم، ازن ژنراتور کشاورزی، ازن ژنراتور آب، ازن ژنراتور بسته بندی
تصفیه آب، تصفیه فاضلاب، ازن ژنراتور، ازن ساز، ضدعفونی کننده، پالایش محیط، شرکت آردا
شماره تماس ثبت سفارش: 09199462163
آدرس ایمیل: info@ttakco.com
آدرس سایت: http://ag.ttakco.com




اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی پرورش قارچ

special
۱۳۹۴/۰۸/۰۸

سولفات مس+ عمومی +پزشکی در بازار بزرگ مهرگان شیمی

مس سولفات به عنوان ضد قارچ تنها در کشاورزی نیست ,بلکه هم چنین به عنوان یک گند زدا وضدعفونی کننده بر علیه عفونت های قارچی در انسان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مس
فرهاد مهدوی استان تهران
special
۱۳۹۳/۰۵/۱۷

کشت و پرورش قارچ دکمه ای

و مجری طرح های نوین کشت و پرورش قارج خوراکی در کشور ، آماده ارائه هر گونه خدمات ذیل به متقاضیان مربوطه می باشد .  مشاوره ، طراحی و احداث کارخانه مکانیزه و زود
شرکت سبز دامن چالوس استان مازندران
special
۱۳۹۲/۰۸/۲۱

خرید پستی

علم بدنسازی و پرورش اندام آموزش تناسب اندام در خانه با توپ آموزش مسائل زناشویی - آشنای محبوب آموزش شینیون آموزش تصویری پخت غذا های سنتی آموزش تصویری
amin mira استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۰۶

پربازده ترین طرح های توجیهی سرمایه گذاری (سال ۱۴۰۱)

10 مگاواتی طرح توجیهی تیپ پرورش ماهی خاویاری سال 1400 + کامفار طرح توجیهی و مطالعات امکان سنجی کامل طرح تولید پلی اتیلن سبک و سنگین خطی HD-LL طرح توجیهی تیپ احداث
سه هزار طرح توجیهی www.3000tarh.ir استان تهران
۱۴۰۳/۰۵/۰۴

فروش محصولات کنترل - ابزار دقیق

گلخانه با تبلت کنترل رطوبت پرورش قارچ با تبلت پرشر گیج ترمومتر پرشر ترانسمیتر دیفرانشل پرشر ترانسمیتر شیر برقی پرشر سوئیچ کنترل ولو منی
amin bagheri استان تهران
۱۴۰۲/۱۱/۱۷

ضد عفونی

پالایشگاه ها، صنایع شیلات و پرورش ماهی، مجتمع های ورزشی، شهرکها، کارخانجات، بیمارستانها، هتلها، مجتمع ها و ویلاهای مسکونی ارائه می دارد. کلیه خدمات پس از فروش تنها فقط
فعال سازان اوسه صنعت استان تهران
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

پرورش قارچ و ورمیکولیت

آنها قرار گرفته است . در بخش پرورش قارچ خوراکی استفاده از ورمیکولیت به عنوان خاک پوششی همچنان مورد توجه است . استفاده از ورمیکولیت در تولید کودهای شیمیایی به دلیل خاصیت
zamin kav استان تهران
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

پرلیت در پرورش قارچ خوراکی perlite

(perlite) تولید قارچ، ارتباط اساسی با خاک پوششی داشته و کیفیت و کمیت محصول ارتباط مستقیم با کیفیت و نحوه استفاده خاک پوششی دارد. خاک پوششی مناسب باید در نگه داری آب
zamin kav استان تهران
۱۴۰۱/۰۷/۰۸

دوره آموزش پرورش قارچ خوراکی دکمه ای

های دوره آموزش پرورش قارچ خوراکی دکمه ای فصل اول : رازهای موفقیت در کار پرورش قارچ دکمه ای مزایای پرورش قارچ دکمه ای ارزش غذایی قارچ فصل دوم : توانایی انتخاب مکان
مهندس میرزائی استان تهران
۱۴۰۰/۰۵/۲۷

فروش پانل های سقفی و دیواری ماموت

تجهیز کارگاه، سالن های پرورش قارچ، ساختمان پیش ساخته، حیاط و ایوان، پانل پیچ نمایان و پیچ مخفی، پانل های یکرو ورق، پانل شیاردار و صاف و... ورق های فلاشینگ در ابعاد و
ماموت.دپو استان تهران
۱۴۰۰/۰۳/۱۱

دوره آموزش پرورش قارچ خوراکی دکمه ای

سرفصل های دوره آموزش پرورش قارچ خوراکی دکمه ای فصل اول : رازهای موفقیت در کار پرورش قارچ دکمه ای مزایای پرورش قارچ دکمه ای ارزش غذایی قارچ فصل دوم : توانایی انتخاب
مهندس کبیر زمردی استان تهران
۱۳۹۹/۰۸/۰۳

رطوبت سازپروانه ای 09144432479

ساز یهای است که در سالن های پرورش و کشت قارچ خوراکی همچین در مرغداری ها و گلخانه های کوچک و یا در سالن های پرورش کبک ، بوقلمون و بلدرچین و سایر طیور مورد استفاده قرار
irupga4 irupga4 استان آذربایجان غربی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳

ظروف بسته بندی قارچ 09144432479

ظروف بسته بندی قارچ فروشگاه اروم کشاورز آماده ارائه ظروف بسته بندی قارچ به قارچ کاران محترم می باشد . ظروف بسته بندی یک بار مصرف بوه ولی نسبت به ظروف دیگر مقاومت
فروشگاه اروم کشاورز فروشگاه اروم کشاورز استان آذربایجان غربی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳

ظروف بسته بندی قارچ09144432479

ظروف بسته بندی قارچ فروشگاه اروم کشاورز آماده ارائه ظروف بسته بندی قارچ به قارچ کاران محترم می باشد . ظروف بسته بندی یک بار مصرف بوه ولی نسبت به ظروف دیگر مقاومت
irupga4 irupga4 استان آذربایجان غربی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی وسلفون کش

وغیره درزمینه های مختلف پرورش وتولید قارچ انواع دستگاه جوجه کشی تولید وبسته بندی جهت کارخانجات مواد غذایی ومشاغل خانگی فعالیت بسزایی داشته . دستگاه دوخت رومیزی در
irupga4 irupga4 استان آذربایجان غربی
۱۳۹۹/۰۷/۲۰

کمپوست آماده قارچ دکمه ای 09144432479

کمپوست آماده قارچ دکمه ای باتوجه به فرآیند پیچیده و پرهزینه تولید کمپوست قارچ دکمه ای در شرایط امروز تولید وفروش کمپوست آماده قارچ دکمه ای توسط شرکت های بزرگ که مجهز
irupga4 irupga4 استان آذربایجان غربی
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

کاربرد ورمیکولیت در پرورش قارچ

می شود که آن را برای بهبود پرورش قارچ استفاده می کنند. بذری که برای استفاده در ورمیکولیت قارچ استفاده میشود باید از نژاد های مناسب و تازه باشند هر قدر بذر استفاده شده
شرکت توسعه معادن و مواد آسیا استان تهران
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

پیت ماس برای باغبانی و کشاورزی و گلخانه

تولید گیاه در فضای باز، پرورش انواع قارچ خوراکی و دارویی، محوطه سازی و بام سبز استفاده می شود. نقش بسترهایی که در آن ها از پیت ماس استفاده شده در افزایش ارتفاع چشمگیر
شرکت توسعه معادن و مواد آسیا استان تهران
۱۳۹۹/۰۴/۱۴

اعطای نمایندگی ایران گانودرما

فراهم نمودن بستری برای توزیع قارچ‌های دارویی با کیفیت و خالص، پا به عرصه گذاشته و با عرضه مستقیم این قارچ ها، سعی در به صرفه کردن و همگانی نمودن مصرف آنها داشته است.
سعید سعیدی استان تهران
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

آموزش پرورش قارچ دکمه ای، صدفی و گانودرما

به نام خدا یک سرگرمی درآمدزا پرورش قارچ، زود بازده درآمد خوب/ برای کارآفرینی با سرمایه گذاری های اندک با حداقل سرمایه شروع کنید، برای تاسیس یک کارگاه خانگی اکنون آغاز
رعنا یزدی استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۱۲

ساندویچ پانل پلی اورتان

برتری های ساندوچ پانل ها نسبت به دیوار های ساخته شده با مصالح سنتی : به علت استفاده از مواد سبک در هسته این پانل‌ها، وزن پانل به شدت کاهش می‌یابد و به میزان 8 تا 10
شرکت ارغوان کبیر شرکت ارغوان کبیر استان تهران
۱۳۹۸/۰۷/۱۸

بذر قارچ صدفی و بذر قارچ دکمه ای درجه یک (f1) بذر ق

بذر قارچ صدفی و بذر قارچ دکمه ای درجه یک (f1) بذر قارچ خوراکی آن بخش از اندام های قارچ را که به پرورش دهندگان هنگام کشت در بستر مورد استفاده قرار می دهند در اصطلاح
فروشگاه کشاورزی تی تاک استان تهران
۱۳۹۸/۰۵/۲۴

آموزشگاه پرورش قارچ

به نام خدا تولید قارچ یکی از پرسودترین مشاغل کشاورزی جزو تولیدات گلخانه ای بی نیاز به نور طبیعی است.حرفه پرورش دهنده قارچ یکی از مشاغل شناخته شده و دارای کد بین المللی
رعنا یزدی استان تهران
۱۳۹۸/۰۲/۰۸

برگزاری دوره های آموزشی کاربردی

کشت هیدروپونیک گلخانه -پرورش زالو - پرورش گیاهان دارویی - پرورش گاو شیری و تلیسه - پرورش قارچ، قارچ گانودرما -پرورش زعفران - گل آرایی و تشریفات -بز سانن،گوسفند
آتی نگر مهر آتی نگر مهر استان تهران
۱۳۹۸/۰۱/۱۶

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی و سلفون کش

وغیره درزمینه های مختلف پرورش وتولید قارچ انواع دستگاه جوجه کشی تولید وبسته بندی جهت کارخانجات مواد غذایی ومشاغل خانگی فعالیت بسزایی داشته . دستگاه دوخت رومیزی در
فروشگاه اروم کشاورز فروشگاه اروم کشاورز استان آذربایجان غربی