طب سوزنی دکتر مهرداد کاظم زاده در کرمانشاه

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
کلینیک طب سوزنی دکتر مهرداد کاظم زاده تنها مرکز معتبر و مورد تائید در کرمانشاه.
دکتر مهرداد کاظم زاده پزشک و فارغ‌التحصیل دوره عالی و بین‌المللی طب سوزنی از دانشگاه CBIATC (پکن. چین)، عضو انجمن علمی طب سوزنی ایران.
خدمات ما در این مرکز شامل :
زیبایی و رفع چین و چروک صورت. کاهش وزن و رفع چاقی موضعی. افسردگی. میگرن. کمر درد و درد سیاتیک. درد و أرترز کمر و زانو. فلج صورت. فلج اندام بعد از سکته مغزی. جوش و آکنه حجامت بروی صورت . امبدینگ (کاشت نخ جراحی) کاتکوت برای لاغری و کاهش سایز.
ارایه دهنده تخصصی‌ترین و روزآمدترین
خدمات طب سوزنی در کشور. در محیطی تمیز، بهداشتی، مدرن، شیک با فضای مناسب و مجزا بین هر تخت،
تنها مرکز طب سوزنی در کرمانشاه که مطابق با استانداردهای فضا و مکان ارائه
خدمات طب سوزنی از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی (معاونت درمان) ساخته و تجهیز شده است.
محل پارک خودرو با تابلوی مخصوص جانبازان و بیماران ضایع نخاعی، رمپ برای ورود به کوچه. آسانسور با درب بزرگ بدون هیچ پله از داخل کوچه.
برای مشاوره و ویزیت نیازی به گرفتن وقت قبلی نمی باشد و با در دست داشتن رادیوگرافی، آزمایش و ام ار ای روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۳: ۳۰ الی ۶ بعدازظهر به صورت حضوری به مطب مراجعه نمایید پس از ویزیت، تشخیص بیماری شما و تصمیم برای روش و نوع درمان، نوبت های طب سوزنی با شما هماهنگ می شود
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه طب مکمل
۱۴۰۱/۱۲/۱۸

طب سوزنی دکتر مهرداد کاظم زاده در کرمانشاه

کلینیک طب سوزنی دکتر مهرداد کاظم زاده تنها مرکز معتبر و مورد تائید در کرمانشاه. دکتر مهرداد کاظم زاده پزشک و فارغ‌التحصیل دوره عالی و بین‌المللی طب سوزنی از دانشگاه CBIATC (پکن. چین)، عضو انجمن علمی طب سوزنی ایران. خدمات ما در این مرکز شامل : زیبایی و رفع چین و چروک صورت. کاهش وزن و رفع چاقی موضعی
دکتر مهرداد کاظم زاده استان کرمانشاه