دسته بندی
استان و شهر

عسل- دانستنیهایی در مورد تولیدات زنبور عسل- فروش عسل

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
اتحادیه زنبور داران ارس کندو
عرضه مستقیم گلچینی از مرغوبترین عسل از سراسر مناطق سرسبز ایران
- توزیع کلیه محصولات زنبور عسل اعم از عسل - گرده گل – موم - زهر زنبور و....
- تامین عسل مورد نیاز کارخانجات بسته بندی و شرکتهای تجاری و صادراتی
- تهیه کلیه لوازم وماشین آلات زنبورداری
- خرید تضمینی محصولات زنبورداران
محصولات ارائه شده در خدمات زنبورداری ارس کندو دارای تائیدیه کنترل کیفی بوده و تمامی محصولات دارای خلوص بالایی میباشد
تلفن 04115241411
موبایل 09144020313
آدرس تبریز-بازار شتربان-جنب عطاری ناجیان-خدمات زنبورداری اس کندو


ژل رویال(شاه انگبین) چیست؟
ژله رویال یا ژله شاهانه یا ژله سلطنتی ماده ای است که به وسیله یک جفت غده مغزی زنبوران کارگر ترشح می شود و در ترکیبات این ماده فوق العاده مغذی،12٪ پروتئین ،5٪ چربی و سرشار از ویتامین های گروه B و مواد معدنی . . . .

مواد معدنی مانند سدیم،پتاسیم،فسفر، منیزیم ، کلسیم ، منگنز ، آهن و روی و درصدی هم مواد ناشناخته وجود دارد.دلیل جمع آوری و مصرف این ماده مغذی در این است که دانشمندان ملاحظه کردند ملکه ها که در تمام مدت رشدشان با ژله رویال تغذیه میکنند قادرند 5 تا 6 سال زندگی کنند و توانایی تولید مثل را هم دارا باشند ، حال آنکه سایر زنبورها (کارگرها) که فقط 3 روز اول زندگی ژله مصرف میکنند تنها 5 تا 6 هفته زنده میمانند و توانایی جفت گیری و تولید مثل را ندارند.بنابراین خواصی در ژله می باشد که ملکه ها 50 برابر بیشتر عمر کرده و توانایی تولید مثل را دارند.
خواص ژل رویال:
• سبب افزایش طول عمر شده و از پیر شدن بافتها جلوگیری میکند.
• دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی است و پیشگیری کننده از تمام بیماریهای عفونی می باشد.
• تقویت کننده و نیروزا ست و برای درمان ضعف و لاغری و کم اشتهایی و در موارد خستگی های شدید به کار میرود.
• در موارد فشارهای عصبی و کار فکری بیش از حد، سودمند بوده و کاهش دهنده استرس است.
• به بیماری های بد خیم و صعب العلاج کمک میکند.
• محرک عمومی و تنظیم کننده متابولیسم بدن است.
• ضد کم خونی و تنظیم کننده نیروی جنسی است.
• مصرف آن در دوران یائسگی توصیه شده است
ارزش غذایی گرده:
بی شک گرده بعلت داشتن پروتئین بالا و مقادیری از مواد معدنی، ویتامین ها و چربی ها، یک ماده مغذی است و همانطور که به همراه شهد، تنها غذاهای زنبوران عسل را تشکیل می دهند، قطعاً می تواند به عنوان یک ماده مغذی در تغذیه انسان و حیوانات نیز مطرح باشد. مواد خاصی در گرده وجود دارد که می تواند سبب اثرات شگفت انگیزی چون دادن نیروی جوانی، افزایش قدرت جنسی در مردها و ... شود. از قدیم مصرف گرده در تغذیه انسانها مطرح بوده است. . ورزشکاران حرفه ای از گرده نیز همچون خاویار و برخی مواد دیگر به عنوان غذای خاص نیروزا استفاده می کنند. به هر حال بر اساس نظریات علمی، گرده از لحاظ تمامی اسیدهای آمینه ضروری، ویتامینها، مواد معدنی و ... یک منبع غذایی غنی، مغذی و مقوی به حساب می آید و در تغذیه زنبور عسل نقش بسیار مهمی دارد.
در تغذیه انسانی مصرف گرده فقط به مقدار یک قاشق چای خوری به همراه عسل در چهار نوبت از شبانه روز توصیه شده است.
خواص دارویی گرده:
دانه گرده در پزشکی اهمیت خاصی دارد. در درمان بیماری‌های پروستات و آلرژی و در حال بی‌اشتهایی از داروهایی که از دانه گرده ساخته می‌شوند، استفاده می‌کنند. دانه گرده به عنوان مکمل غذایی بکار می‌رود و از آن در رفع چین و چروک و لکه‌های صورت استفاده می‌گردد. از داروهای مشهور می‌توان به Prostaflor , Ofilorex اشاره کرد.
گرده دارای تمامی مواد و عناصر غذایی پر مصرف و کم مصرف در بدن انسان است
موادی چون اسیدهای آمینه ضروری مواد معدنی پرمصرف یا کم مصرف در بدن، ویتامین ها و اسیدهای چرب ضروری، همه به مقادیر زیاد یا متوسط در گرده یافت می شود. همچنین مصرف گرده به عنوان مکمل غذایی می تواند کمبودهایی که در مواد غذایی وجود دارد بخصوص ویتامین ها از جمله ویتامین Eرا برطرف کند و باعث بالا بردن بازده متابولیسم مواد غذایی در بدن شود .
به همین جهت ملاحظه می شود که با مصرف گرده همچون خاویار حاوی ویتامینهای A و E فراوان است،
شخص احساس افزایش قدرت بدنی و قدرت جنسی می کند. این توجیه از نظر یک متخصص تغذیه کاملا قابل قبول است. به هر حال، بدلیل حساس بودن برخی اشخاص نسبت به مصرف گرده، مصرف آن باید با مقدار اندک؛ مثل، یک گرم در روز شروع شود و چنانچه حساسیتی به بار نیامد، می توان مصرف آن را تا حداکثر 12 گرم در روز (4 بار در روز – هر بار سه گرم) افزایش داد
. خواص سلامتی بخش گرده
ــ گرده تنظیم کــننده ی کــــــــار روده و درمان کننده ی یبوست است.
ــ سبب رفع کم خونی و کم کردن فشــار خون می شود.
ــ اشتهاآور است و سبب تحــــــــــریک متابولیسم و سم زدایی ازبدن می شود.
ــ برای درمان و پیش گیــــــری از ورم پرستات به کار می رود.
ــ تقویت کــــــــــــننده است و در موارد خستگی شدید و ضعف عمومی به کــار می رود و تاخیر در رشد را جبران می کند.
ــ آرام بخش اعصاب است و بــــــــرای درمــــــــــــــــان فشارها ی عصبــــی، بی خوابی،ضعف حافظه و افسردگــــی سودمند است.
ــ برای زنان باردار و شیــــــــرده مفید است.
ــ در معالجه ریزش مو و ناراحتی های پوستی مفید است و برای درمان لک و چروک پوست در فرمولاسیون کرم ها و ماسک ها استفاده می شود.
ــ سبب افزایش طول عمر و درمــــــان نا توانی های پیری میشود و عـــوارض پیری را کاهش می دهد.
همین امروز اگر زنبور عسل از بین برود هزاران نوع از گیاهان از بین خواهد رفت و از کجا معلوم که تمدن ما از بین نرود- موریس مترلینگ
چگونه مردم عادی میتوانند عسل طبیعی رس شده(شکرک زده) را، از عسل تقلبی (شکرک زده)تشخیص دهند؟
همانطور که قبلا گفته شد: عسل و شکر(قند نیشکرو چغندر) دارای فرمول شیمیایی مشترکی هستند،لذا وقتی که آنها شکرک می زنند، رنگشان سفید میشود و از لحاظ شکل ظاهری خیلی به هم شبیه میگردند و تشخیص آنها از یکدیگر برای مردم عادی ممکن است کمی مشکل باشد و همین مسئله است که آنها را به اشتباه میاندازد، ولی با توضیحاتی که انشاء ا... در این قسمت داده میشود میتوانند تا حدود زیادی عسل طبیعی رس شده را، از عسل تقلبی شکرک زده،تشخیص بدهند.فقط عسل طبیعی می تواند کم کم و به مرور زمان کدر شده و ته نشین گردیده و رس بشود و شکرک آن مانند شکرک طبیعی شیره خرما نرم می باشد و موقع خوردن ممکن است که زبری مختصری داشته باشد،ولی هیچگونه صدای زیر دندان احساس نمی شود و چون دمای داخل دهان ما 37 درجه بوده و گرم میباشد،لذا خیلی سریع با بزاق دهان مخلوط گشته و حل میشود ولی شکرک عسل تقلبی (شکر آب شده و غیره ...) مثل نبات سفت میباشد و به سختی با قاشق جدا شده و موقع خوردن مانند دانه های شکر و مربای شکرک زده در زیر دندان صدا میدهد و مثل شکلات به دندانها می چسبد و مدت زمانی طول میکشد که با بزاق دهان مخلوط شود و از همه مهمتر اینکه بدون کدر شدن و ته نشین شدن خیلی سریع و در زمانی کوتاه شکرک می زند.
روشهای ذوب کردن عسل شکرک زده :
برای مایع نمودن عسلی که مفدار کمی شکرک زده است می توان از آب داغ استفاده کرد. برای این کار ظرف عسل را در آبی که حرارت آن 65 الی 70 درجه سانتی گراد است قرار می دهند تا عسل شکرک زده به تدریج ذوب شود و پس از اینکه قسمت اعظم حجم عسل ذوب شد باید آن را از داخل ظرف آب خارج کرده بقیه عسل با حرارت باقی مانده خواهد شد.
علت شکرک نزدن عسل های موجود در بازار چیست ؟
برای جلوگیری از تبلور عسل معمولا کارخانه های بسته کننده عملیاتی روی آن انجام می دهند که عبارتند از : حرارت دادن ، افزودن کمی جوهر لیمو در هر تن و ... در همه این موارد به خاطر وارد شدن ناخالصی در مجموعه قندهای موجود ، پدیده کریستالیزاسیون ( شکرک زدن ) عقب می افتد . در مورد کارگاههای نا شناخته که در آن حرارت دادن عسل یا به صورت مستقیم یا بدون کنترل صورت می گیرد نه تنها مواد موجود در عسل دچار صدمه می شوند بلکه بعد از دمای مشخصی ماده ای به نام هیدروکسی متیل فورفورال ( HMF ) پدید می آید که اگر نسبت آن در عسل زیاد شود مصرف آن خطرناک است . میزان هیدروکسی متیل فورفورال HMF که در اثر حرارت دادن در عسل تولید می شود براحتی قابل اندازه گیری است . با اندازه گیری HMF می توان عسل مصنوعی را نیز از عسل طبیعی تشخیص داد . در این نوع عسل ساکارز را بوسیله اسید تبدیل به گلوکز و فروکتوز می کنند و در هنگام این واکنش مقدار نسبتا زیادی HMF تولید می شود در کشورهای مختلف جهان برای اینکه عسل دارای شرایط استاندارد باشد هیدروکسی متیل فورفورال آن نباید از مقدار معینی تجاوز کند .
عقاید و باورهای نادرست در مورد طبیعی یا مصنوعی بودن عسل
در مورد طبیعی یا مصنوعی بودن عسل و طرز تشخیص آنها از یکدیگر عده ای عقیده دارند عسل وقتی که متبلور ، کدر و ته نشین گردد تقلبی است و عسل سالم و طبیعی همیشه صاف و شفاف باقی می ماند و وقتی که عسل خریداری شده پس از مدتی کدر و ته نشین شد( شکرک زدن )، ناراحت شده و به فروشنده اعتراض می کنند . این هم از نظریه ها و عقاید غلطی است که در کشور ما رایج است .
مصرف کننده ایرانی به ویژه تهرانی ها عسل خوب ، خالص و طبیعی را عسلی می دانند که رنگش کهربایی تیره یا همانند عقیق باشد ، سفت بوده و اصطلاحا کش بیاید ، اگر 24 ساعت در یخچال گذاشته شود شکرک نزند ، اگر قاشقی از آن برداشته شود قطراتی که سرازیر می شود به صورت باریکه ای ممتد باشد و قطع نشود . عده ای هم تکنیک های خاصی را برای شناسایی توصیه می کنند که پایه و اساس آن معلوم نیست مانند کبریت گرفتن کنار عسل ، ریختن چند قطره روی روزنامه و ... هیچ کدام از این عقاید ، نظریات و تصورات ارتباطی با عسل از نظر طبیعی یا مصنوعی بودن و همچنین شکرک زدن آن نداشته و ندارد و از نظر عسل شناسان و علم تغذیه بطور کلی مردود است . لازم به ذکر است که تشخیص عسل طبیعی و مصنوعی به کمک انگشت ، قاشق و یا مزه و غیرو غیر ممکن بوده و فقط به عهده آزمایشگاه و دستگاهی به نام رفراکتومترمی باشد .
ملاک انتخاب عسل خوب
استاد آقای دکتر اسفندیار رشید زاده عسل شناس و زنبوردار نمونه کشورمان در این باره می نویسد :
برای مصرف کننده یک راه بیشتر برای تشخیص عسل وجود ندارد : آن هم استفاده از ابزارهایی است که بدن در اختیارش گذاشته است با چشمانش شکل ظاهری عسل را ارزیابی می کند ، با بینی اش آن را بو می کند ، با زبانش آن را مزه مزه می نماید اگر مجموعه باب طبعش بود ، اگر عسل بخصوص عطر و طعم گلها را داشت این عسل ، عسل واقعی (طبیعی) است و ارزش آن را دارد که بهای آن را در حد معقول بپردازد .
شکرک زدن ( رس شدن ، کریستالیزه شدن عسل ، Granulated Honey):
آنچه که در اصطلاح « شکرک زدن » می گویند و به خاطر وجود کلمه شکر در ذهن تقلبی بودن عسل را تداعی می کند، چیزی جز پدیده « بلور شدن » یا « کریستالیزاسیون » نیست.
عسل به علت درصد بالای مواد قندی که دارد در واقع یک ماده جامد است که تحت شرایط بسیار شکننده ای بصورت مایع قرار دارد. این ماده اشباع شده قندی ( گلوکز، فروکتوز و مالتوز) باید در واقع جامد باشد، ولی به طور اتفاقی مایع است. به همین دلیل به محض اینکه شرایط مطلوب شود این تغییر فیزیکی یعنی شکرک زدن، پدیدار می گردد.
متاسفانه این موضوع به حدی تاثیر سوء در ذهن مصرف کنندگان ایجاد کرده است که از یک طرف مشکل بزرگی را برای تولید کننده در جریان عرضه به بازار و از طرف دیگر برای مصرف کنندگان از نظر طبیعی بودن عسل مایع به وجود آورده است. باید توجه داشت که شکرک زدن و خاصیت تبلور عسل، دلیل عدم مرغوبیت آن نیست و بعضی افراد به غلط عسل بلوری شده را مصنوعی یا تقلبی می دانند.
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی لوازم پزشکی

۱۳۸۹/۱۱/۲۸

ترازوی پزشکی و ورزشی باسکول سهند

یکی از فاکتور های جامعه پویا و پیشرفته ، سلامت افراد جامعه می باشد و کنترل وزن در افراد جامعه ی سلامت با این موضوع رابطه مستقیم دارد. لذا ما وظیفه خود دانستیم که
مسعود ظهوری استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۱۶

ورقهای PP . PE . PS . (HIPS) . ABS

تولید انواع ورقهای پلیمری دو لایه -از جنس PP . PE . PS . (HIPS) . ABS -از ضخامت 250 میکرون تا 6 میلیمتر تا عرض 3 متر -با سطح ساده و دو جداره -مورد استفاده در
بهروز گرجی استان مازندران
۱۳۸۹/۰۷/۲۲

فروش لوازم پزشکی تجهیزات پزشکی

تولید کننده تخت های بیمارستانی و پزشکی ، میزهای جلوی تخت برای افراد بستری ، صندلی های همراه با لگن ، صندلی های حمام دادن بیمار ، وسایل کمکی برای راه رفتن ، واکر ها ،
امین غرا استان اصفهان
۱۳۸۹/۰۵/۲۶

پوشاک ولباس زیرزنانه

شرکت بازرگانی احسان تجارت خاورمیانه فروش عمده جدیدترین لباس های زیرزنانه و نیز بدلیجات را آغاز نموده است. فعالیت در زمینه مشاوره امور بازرگانی و ارائه خدمات جهت
احسان تجارت خاورمیانه استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۲۸

شرکت تکنو متا/پنوماتیک/انواع بست و شیلنگ

بسمه تعالی شرکت بازرگانی تگنومتا مفتخر است با بیش از 20 سال تجربه کاری موفق با شرکتهای معتبر و بزرگ ایرانی در زمینه واردات و توزیع تجهیزات در بخشهای مختلف
aliasghar farisabadi استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۸

فروش تجهیزات پزشکی و بیمارستانی آلمان

تجهیزات پزشکی و بیمارستانی شما را از کشورهای آلمان و اروپا عرضه می داریم و در هر نقطهء ایران به دست شما می رسانیم ، نصب می کنیم و اگر نیاز داشته باشید آموزش می
مهندس جواد ولدان استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۹

طراحی و چاپ گرافیک

طراحی نشانه و لگو ، کارت ویزیت و سربرگ و پاکت ، پوستر ، بیلبورد ، استند ، بسته بندی ، صفحه آرایی کتاب و نشریات ، طراحی جلد کتاب ، بروشور و کاتالوگ و فولدر ، خدمات چاپ
شبنم عسگری استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۲۵

پخش دارو و لوازم پزشکی و آرایشی بهداشتی

شرکت دارو آوران لیان دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان بازرگانی می باشد این شرکت پخش انحصاری دارو در استان بوشهر را بر عهده دارد آماده
شرکت دارو آوران لیان استان بوشهر
۱۳۸۹/۰۵/۱۲

ازن ژنراتور - ضد عفونی آب استخر شنا

شرکت پژهان صنعت آپادانا ( با مسئولیت محدود ) تلفن:77261787 - 77848705 (021) www.psairan.com تهران ، میدان رسالت ، ساختمان تخت جمشید ، واحد18 - ضد عفونی کامل ،
شرکت پژهان صنعت استان تهران
۱۳۸۹/۰۷/۰۵

دوره آموزشی ناظرین فنی تجهیزات پزشکی

دوره آموزشی ناظرین فنی تجهیزات پزشکی در اجرای مواد 18 ، 19 و 20 ( ویژه تولید کنندگان ) و 26 ، 27 و 28 (ویژه وارد کنندگان) آیین نامه تجهیزات پزشکی کشور ، کمیته تجهیزات
شرکت طراحان فردای دیگر استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۱۳

تحصیل در هند _داروسازی ، دندانپزشکی ، پزشکی

ما همواره بی رقیب مانده ایم چون واقعیت ها را می گوییم نه رویاها را ... تمرکز این سایت بیشتر بر روی دریافت پذیرش در رشته های علوم پزشکی می باشد. در حال
حامد شایسته استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۲۲

دستگاه تست قند خون accu-chek آلمانی

دستگاه تست قند خون اکیوچک ((ACCU-CHEK کمپانی اکیوچک آلمان بخش تخصصی دیابت کمپانی Roche ، بزرگترین تولید کننده لوازم و ابزار تشخیص پزشکی در دنیا است. دستگاههای تست قند
نظری استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۵

سمپاشی ساس

سمپاشی گارانتیسم پاشی تخصصی ساس تختخوابhttp://www.sampashi.com/cimex.htm _______________________________________ز یر نظر متخصص حشره شناسی
alborz استان تهران
۱۳۹۰/۰۶/۱۸

تامین انواع محصولات و نمونه ها از چین

تامین انواع محصولات و نمونه ها از چین تامین انواع محصولات : محصولات کشاورزی پوشاک واتومبیل موتورسیکلت بهداشتی و زیبایی شیمیایی سخت افزار و نرم افزار
روئين يعقوبي استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۰۱

دستگاه حک الکتروشیمیایی مدل V1 (آنالوگ

گروه صنعتی طرح سازان ارائه می نماید: (( ارسال فوری دستگاه به کلیه نقاط کشور)) . دستگاه الکتروشیمیایی مدل V1 (آنالوگ) روش حکاکی و مارک زنی الکتروشیمیایی ،
علی سرلک استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۲۲

ضد عفونی آب استخر شنا بوسیله ازن Ozone

سیستم ضد عفونی آب استخر بوسیله ازن (Ozone) - شرکت پژهان صنعت آپادانا ( با مسئولیت محدود ) تلفن:77261787 - 77848705 (021) www.psairan.com تهران ، میدان رسالت
پژهان صنعت آپادانا استان تهران
۱۳۸۹/۰۳/۰۶

واردات و پخش انواع دستکش و ماسک و چسب

واردات و پخش انواع دستکش و ماسک و چسب های پزشکی و لوازم بهداشتی . . . . چسب لکو پلاست NUGARD دستکش معاینه BINATEX مالزی دستکش معاینه MEDIC-DENT
محمد نجاتی استان تهران
۱۳۸۹/۰۶/۰۴

تجهیزات پزشکی وستا طب

تهیه و توزیع انواع تجهیزات پزشکی و ارتوپدی ، لوازم مصرفی جهت ارائه به مراکز درمانی ، درمانگاه ها و بیمارستان ها و داروخانه ها
زهیر سیفعلی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۵

آب یونیزه قلیایی تنها راز طول عمر و سلا

1-آیا می دانید اگر بدن قلیایی داشته باشید هرگز مریض نخواهید شد؟ 2-آیا می دانید در بدن اسیدی سلول های چربی پس از رسوب عناصر سمی در شریان ها باعث سکته و نارسایی های قلبی
سلامت قرن استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۲۱

مدیرمالی

مدت 25 سال تجربه کار حسابراری و مدیریت مالی و مشاور مالی در شرکتهای بزرگ و حسابرسی داشته هم اکنون در یک شرکت پخش سرارسری دارو و لوازم پزشکی به عنوان مدیر مالی هلدینگ
شهاب صالح استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۲۱

اکسیژن ساز

فروش دستگاه اکسیژن ساز نو و دست دوم خریدار اکسیژن ساز دست دوم فروش اکسیژن ساز دست دوم از قیمت 400هزار تومان فروش اکسیژن ساز چینی - کره ای - تایوانی -
فرشاد امامقلی استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۹

توزیع انواع شلنگ و تجهیزات غذایی و صنعتی

بسمه تعالی شرکت بازرگانی تگنومتا مفتخر است با بیش از 20 سال تجربه کاری موفق با شرکتهای معتبر و بزرگ ایرانی در زمینه واردات و توزیع تجهیزات در بخشهای مختلف
aliasghar farisabadi استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۵

فروشگاه اینترنتی هایپرمارکت

www.haypermarket.com یکی از بزرگترین سایت های فروشگاهی برای خرید اینترنتی با بیش از هزاران کالا در زمینه های مختلف با قابلیت مقایسه کالاهای متنوع در زمینه های:
هایپر مارکت استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۱

انجام پروژه های پردازش تصویر فازی ، الگوریتم ژنتیک

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۱

انجام پروژه دانشجویی پردازش تصویر ، فازی ، الگوریتم

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم
مهندس خسروی استان تهران