دسته بندی
استان و شهر

راهیاب ماهواره ای مگافورس Megaforce

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مگا فورس یک دستگاه کامپیوتری کوچک است که نقشه کامل و دقیق پایتخت و شهرهای بزرگ ایران به همراه جاده های بین شهری در آن ضبط شده است تا دیگر گم شدن وسرگردان ماندن در خیابانها وجاده ها به هنگام رانندگی معنی نداشته باشد. با روشن شدن این دستگاه ارتباط شما با ماهواره های موقعیت یاب بر قرار می شود و در نتیجه حضور شما گام به گام و لحظه به لحظه در هرخیابان وکوچه ای ، به صورت تصویری از حرکت خودروی شما بر روی نقشه ، به نمایش در می آید.
سیستم مگا فورس پدیده ای کاملاً جدید است که تاکنون آنرا تجربه نکرده اید ولی بارها با مشکلات ناشی از عدم وجود آن مواجه شده اید. وسیله ای که در سفر های درون شهری و بین شهری ، هوشمندانه مسیر شما را جستجو و پیدا می کند و شما می توانید با خیالی راحت واطمینانی کامل ، انتخاب بهترین و سریعترین راه را به آن بسپارید . تحولی بزرگ که بر اساس نیاز ایرانیان طراحی و ابداع شده است.
با وجود ارتباط ماهواره ای که خودروی شما را روی نقشه نشان می دهد ؛ اگر شما هر لحظه سهواً یا عمداً اقدام به تغییر مسیر و یا انتخاب مقصد جدید نمائید ، مگافورس از طریق این ارتباط به سرعت خود را با موقعیت جدید تطبیق داده و مسیر جایگزین را به شما پیشنهاد میکند.
این دستگاه نیازی به راه اندازی ندارد ، بلکه به محض روشن شدن به کار می افتد و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در هیچکدام از وسایل مشابه نخواهید یافت.
ویژگی های محصول
• قابل حمل و انتقال به خودروهای مورد نیاز
• عدم نیاز به راه اندازی نرم افزاری
• قابل شارژ و اتصال به برق ماشین
• نصب آسان به شیشه جلوی خودرو
• وجود صفحه کلید برای تایپ نام مقصد و آدرس مورد نظر
• همراهی صدا و تصویر در راهیابی
• مشخص ساختن دقیق مقصد کاربر
• نشان دادن خلاصه ای از مسیر مورد نظر
• قابلیت انتخاب کوتاه ترین یا سریعترین راه از بزرگراه یا غیر بزرگراه
• جستجوی راه جدید به سمت مقصد در صورت بسته بودن موقت خیابان
• پیشنهاد راه جدید به سمت مقصد درصورت پیمودن اشتباه مسیر
• رهیابی به سوی هزاران مکان مهم ثبت شده مانند بیمارستانها ، مراکز پلیس ، پمپ بنزین وگاز و...
• نمایش لحظه ای فلش حرکت در طول مسیر
• نمایش نام خیابان فعلی و بعدی
• امکان ثبت مسیر و مکانها و آدرسهای جدید به منظور استفاده مجدد
• اعلام جهت حرکت بعدی به شکل گویا
• تعیین زمان تقریبی سفر براساس سرعت مجاز خودرو
• امکان به روز کردن اطلاعات و مسیرهای جدید
• عدم نیاز به شارژ های ماهیانه
• دسترسی به امکانات مولتی مدیا از قبیل پخش فیلم ، عکس ، موسیقی ، بازی های کامپیوتری ، بلوتوث به گوشی همراه و.......
گارانتی کالا
این محصول از سه ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میشاپ برخوردار است. اطلاعات بیشتر در زمینه گارانتی کالا ها و خدمات پس از فروش را در صفحه اطلاعات مربوط به گارانتی کالا بخوانید.
چه چیزهایی داخل جعبه است
شامل : یک عدد دستگاه مگافورس ، یک عدد قلم مخصوص ، یک عدد آداب تور ، یک عدد شارژر مخصوص ماشین ، نگهدارنده دستگاه در ماشین ، یک عدد کارت نقشه ، کیف مخصوص ، دفترچه راهنما
سوال های متداول در ارتباط با این کالا
آیا این دستگاه فقط برای استفاده تهرانی ها است؟
خیر .با اینکه در حال حاضر نقشه های موجود در راهیاب مگافورس شامل تهران وچندین کلان شهر دیگر است ؛ اما به دلیل وجود نقشۀ تمامی راه های جاده ای ایران ، این دستگاه برای همه ایرانیان قابل استفاده است .همچنین سفرهای هموطنان شهرستانی به تهران و شهرهای بزرگ به دلایل مختلف از جمله مسافرتهای تفریحی ، اداری ، درمانی و غیره میتواند وجود این راهیاب را برای این عزیزان واجب تر و ضروری تر کند.
تشخیص مکان خودرو و نقشه شهر هر دو در یک لحظه از ماهواره مخابره می شوند ؟
نقشه ها از قبل به طور دقیق طراحی شده و در راهیاب قرار گرفته اند اما حضور لحظه به لحظه شما وحرکت خودرویتان در مگافورس به کمک ارتباط دائم با ماهواره های موقعیت یاب (GPS) صورت می گیرد که آنها قادرند نقطه وجود این رهیاب را در هر لحظه در طول و عرض جغرافیائی جهان محاسبه کنند و به شما اطلاع دهند .
آیا می شود اطلاعات دستگاه را کپی کرد؟
ابداً. در مگافورس ، نرم افزار و سخت افزار به هم متصل اند و چنین امکانی را به شما نمیدهند. در ضمن به یاد داشته باشید که طرز کار این رهیاب چیزی فراتر از جستجوی نقشه های راهنما و یا جستجوگرهای دستی و رایانه ای مبتدی است و ارتباط
ماهواره ای که فقط در مگافورس موجود است ، مسلماً چیزی نیست که قابل کپی کردن باشد.
با توجه به اینکه مگافورس احتیاج به آنتن دهی دارد ، درچه شرایطی این ارتباط قطع می شود؟
دریافت کافی سیگنال GPS بستگی به شرایط قرار گرفتن خودرو دارد:
• در اماکن سقف دار همانند زیر پل ها ، زیرگذر ها ، داخل تونل ها وپارکینگ های مسقف ، آنتن دهی ضعیف است.
• احاطه شدن خودرو توسط ساختمانهای بلند و مرتفع دریافت سیگنال را مختل میکند .
همچنین دستگاه موقعیت یاب مگافورس در موارد زیر قادر به آنتن دهی نیست :
اگر شیشه جلوی اتومبیل با قشاء فلزی پوشیده شده باشد.
• تداخل امواج الکترو مغناطیسی بعضی تجهیزات نصب شده دربرخی خودرو ها
• قرار گرفتن دستگاه در زیر آب
در چنین شرایطی ، پس از تغییر موقعیت چند لحظه صبر کنید تا دوباره دستگاه قادر به شناسائی محل شود و یا در صورتی که اختلالی مانع ادامۀ کار دستگاه شد ، آنرا خاموش کرده و پس از حدود ده ثانیه مجدداً روشن نمائید.
آیا این دستگاه بر روی ضبط و سیستم صوتی ماشینها نصب میشود ؟ و نصب آن به چه صورت است ؟
خیر. همانطور که بارها اشاره شده ، مگافورس یک سیستم رهیاب است که نیاز به راه اندازی نرم افزاری یا اتصال به شبکه صوتی خودرو ندارد. به راحتی در جیب و دست شما به هر وسیله نقلیه ای قابل حمل است و در صورت نیاز بسیار آسان به کمک یک پایه به شیشۀ جلوی ماشین می چسبد. بعد از چند ثانیه پس از روشن کردن اولیه به راه میافتد و شما می توانید به سادگی و باکمک قلم مخصوص از صفحات و اطلاعات فارسی آن استفاده کرده و برای تردد در مسیر ها از آن راهنمائی بخواهید.
این وسیله با چه نیروئی کار میکند ؟
از آنجائیکه استفاده از مگافورس به منظور راهنمائی در خیابانها و جاده هاست لازم و ضروری است که این دستگاه قابل شارژ باشد که آداپتور آن در مجموعه موجود است. زمان شارژ اولیه چهارده ساعت و شارژهای بعدی دو ساعت خواهد بود که دستگاه را قادر می سازد تا دو ساعت روشن بماند. البته به منظور سهولت کار میتوان مگافورس را به فندک ماشین متصل کرد تا به طور مستقیم با برق ماشین کار کند.
برای اولین بار دستگاه را چگونه راه بیاندازیم ؟
پس از شارژ اولیه که 14 ساعت طول می کشد ، به کمک دگمه سرویس که در زیر دستگاه قرار دارد آنرا روشن کنید. سپس صفحۀ نمایش را کالیبره کنید برای این کار با قلم مخصوص در وسط علامت + درمرکز و گوشه های صفحۀ نمایش کلیک کنید. پس از این کار مجدداً روی صفحه نمایش کلیک کنید. دستگاه آمادۀ استفاده است و شما می توانید صفحه اولیه مگافورس را مشاهده کنید. مسلماً نیازی به تکرار این مراحل در دفعات بعدی نیست .
با این خیابانها که دائماً در حال تغییرند ، مگا فورس چگونه میتواند مفید باشد؟
به منظور رفع این مشکل ، اطلاعات نقشه های موجود در دستگاه در سال چند بار به روز رسانی میشوند که هزینه آن در سال اول شامل گارانتی شده و رایگان می باشد و در سالهای بعدی نیز بسیار ناچیز خواهد بود. در ضمن لازم به ذکراست از آنجا که بسیاری از تغییر مسیرها موقت هستند ؛ مگافورس راه مواجهه با آنها را در چند ویژگی منحصر به فرد خود می داند یعنی جستجوی راه جدید به سمت مقصد در صورت بسته بودن موقت خیابان و یا پیشنهاد راه جدید به سمت مقصد درصورت پیمودن اشتباه مسیر.
سازندگان این دستگاه مشکل وجود خیابانهای هم نام را چگونه حل کرده اند؟
شما پس از وارد کردن نام خیابان مورد نظر با لیستی از خیابانهای هم نام احتمالی مواجه خواهید شد که نام محله یا منطقه آنها نیز نمایش داده می شود .به همین سادگی با انتخاب اسم خیابان در محله مورد نظرتان ، مقصدتان از بین صدها خیابان هم نام مشخص خواهد شد.
در یک خیابان طولانی چطور مقصد خود را مشخص کنیم؟
در مگا فورس این امکان برایتان میسر است که تقاطعات را با علامت + بین دو خیابان مشخص کنید .به همین جهت در یک خیابان طولانی ، با پیدا کردن نزدیکترین تقاطع به مقصدتان ، راهنمائی و هدایت خواهید شد .لازم به ذکر است به منظور سهولت و سرعت کار ، نوشتن تنها جزئی از اسامی نیز کافی خواهد بود مثلاً برای تقاطع خیابان میرداماد و خیابان ولی عصر فقط بزنید
میر + ولی .
چگونه میتوان از امکانات صوتی وتصویری مگا فورس برای پخش فیلم یا موسیقی استفاده کرد ؟
بدین منظور شما باید ابتدا کارت حافظه نقشه را با کارت حافظه فایل مولتی مدیا تعویض کنید و دگمه خاموش و روشن را برای راه اندازی یکبار فشار دهید.صفحه منوی اصلی ظاهر میشود که میتوانید گزینه های عملیاتی آن را انتخاب نمائید .مانند فیلم ، عکس ،
موسیقی ، کتاب الکترونیکی ، بلوتوث ، بازی های رایانه ای ، ماشین حساب وغیره.

فکس : 3384130-0611
تلفن : 3384011-3384109
تلفن همراه :
09169882214
09169882218

سایت : www.hirbod.org

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه قطعات خودرو
۱۴۰۳/۰۲/۱۹

فروش لامپ چراغ جلو مینی لودر بابکت BOBCAT

فروش لامپ چراغ جلو مینی لودر بابکت BOBCAT لامپ چراغ جلو.لامپ چراغ های عقب (خطر) S130.S220.S250.S205.S300 .S330.S175.S185.863.963.753. لطفا با ما تماس بگیرید. فروشگاه سهند بابکت (رحیم پور) 09124300312-09125309031 55428035 تلفن 55428036 فکس sahandbobcat@yahoo.com
سهند بابکت رحیم پور استان تهران
۱۴۰۲/۰۲/۲۷

کیت نرم کننده ی کلاچ خودرو های سایپا نوین مبتکران

کیت نرم کننده ی کلاچ خودرو های سایپا نوین مبتکران با توجه به گسترش و تنوع بالا در عرصه تولید خودروی داخلی و نیاز روز افزون به استفاده از قطعات مکمل همچون کیت نرم کننده کلاچ ویژه خودرو های سایپا جهت بهبود عملکرد خودرو و سلامت شما هموطنان گرامی، مهندسین شرکت پایدار صنایع نوین مبتکران به طراحی و سا
نرم کننده کلاچ نوین مبتکران استان خراسان رضوی
۱۴۰۲/۰۲/۲۷

کیت نرم کننده کلاچ ساینا نوین مبتکران

کیت نرم کننده کلاچ ساینا با توجه به گسترش و تنوع بالا در عرصه تولید خودروی داخلی و نیاز روز افزون به استفاده از قطعات مکمل همچون کیت نرم کننده کلاچ ویژه خودرو ساینا جهت بهبود عملکرد خودرو و سلامت شما هموطنان گرامی، مهندسین شرکت پایدار صنایع نوین مبتکران به طراحی و ساخت این محصول ارزشمند پرداخته و ب
نرم کننده کلاچ نوین مبتکران استان خراسان رضوی
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

لنت ترمز جلو پراید و PK - مدرن تندیس

"شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1384با هدف تولید و عرضه قطعات خودرو با کیفیت برتر آغاز به کار نموده و با بهره گیـری از سیـستـم مطالـعات بـازار و مهندسـی فــروش توانسته سهم بسزائی در تامین برخی از نیازهای بازار قطعات یدکی خودرو کسب نماید. این شرکت در سال 1394 مطالعات در زمیـنه تولیـد و عرضـه لنت
فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی مدرن تندیس استان تهران
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

لنت ترمز جلو پژو 206 تیپ 1 و 2 و 3 - مدرن تندیس

"شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1384با هدف تولید و عرضه قطعات خودرو با کیفیت برتر آغاز به کار نموده و با بهره گیـری از سیـستـم مطالـعات بـازار و مهندسـی فــروش توانسته سهم بسزائی در تامین برخی از نیازهای بازار قطعات یدکی خودرو کسب نماید. این شرکت در سال 1394 مطالعات در زمیـنه تولیـد و عرضـه لنت
فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی مدرن تندیس استان تهران
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

لنت ترمز جلو پژو 207 و 206 تیپ 4 و 5 و 6 - مدرن تن

"شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1384با هدف تولید و عرضه قطعات خودرو با کیفیت برتر آغاز به کار نموده و با بهره گیـری از سیـستـم مطالـعات بـازار و مهندسـی فــروش توانسته سهم بسزائی در تامین برخی از نیازهای بازار قطعات یدکی خودرو کسب نماید. این شرکت در سال 1394 مطالعات در زمیـنه تولیـد و عرضـه لنت
فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی مدرن تندیس استان تهران
۱۳۹۹/۰۶/۰۲

لنت ترمز جلو رنو تندر ال 90 - مدرن تندیس

"شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1384با هدف تولید و عرضه قطعات خودرو با کیفیت برتر آغاز به کار نموده و با بهره گیـری از سیـستـم مطالـعات بـازار و مهندسـی فــروش توانسته سهم بسزائی در تامین برخی از نیازهای بازار قطعات یدکی خودرو کسب نماید. این شرکت در سال 1394 مطالعات در زمیـنه تولیـد و عرضـه لنت
فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی مدرن تندیس استان تهران
۱۳۹۹/۰۴/۱۲

کیت نرم کننده کلاچ طبی تیـــبا 2نوین مبتکران

کیت نرم کننده کلاچ طبی تیـــبا 2نوین مبتکران چیست و عملکرد آن چگونه است؟ سیم کلاچ طبی تیـــبا 2برای نرم شدن پدال کلاچ خودرو تا شما با خیال آسوده و بدون مشکل به رانندگی بپردازید و از رانندگی با خودروی تیـــبا 2دنده ای نهایت لذت رو ببرید. مزایای کلاچ طبی تیــبا2 . 1- گارانتی یکساله بی قید و شرط 2
شرکت نوین مبتکران استان خراسان رضوی
۱۳۹۹/۰۴/۱۱

تجهیزبازار(فروش لوازم یدکی کامیونهای ایویکو)

واردات و عرضه کلیه لوازم یدکی اصلی ایویکو از جمله 330 ، 440, 380، یوروکارگو ، دیلی و کلیه کامیون های ایویکو به صورت مستقیم از کمپانی Iveco ایتالیا کلیه قطعات کامیون های بنز، قطعات اسکانیا،قطعات کامیون ولوو، قطعات کامیونت های ایسوزو ، لوازم یدکی کامیون ها و کامیونت آمیکو و.... جهت اطلاعات بیشتر با
جلالی استان تهران
۱۳۹۹/۰۴/۰۲

فروشگاه اینترنتی مدرن اتو پارت 724

شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1388 شروع به کار کرد. مهمترین فعالیت­ها و خدمات این شرکت در ابتدا تامین نیازهای لوازم یدکی اتوموبیل در بازار ایران بود. رفته رفته با توسعه شرکت و نیازهای روزافزون بازار جهانی ارائه خدمات و ارسال قطعات یدکی به کشورهای مصرف کننده خودروهای تولید داخل افزوده شد. ما نیز
فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی مدرن تندیس استان تهران
۱۳۹۹/۰۳/۲۰

کیت نرم کننده کلاچ طبی پژو 206 تیپ 5

کیت نرم کننده کلاچ طبی پژو 206 تیپ 5 نوین مبتکران چیست و عملکرد آن چگونه است؟ سیم کلاچ طبی پژو 206 تیپ 5 برای نرم شدن پدال کلاچ خودرو تا شما با خیال آسوده و بدون مشکل به رانندگی بپردازید و از رانندگی با خودروی پژو 206 تیپ 5 دنده ای نهایت لذت رو ببرید. مزایای کلاچ طبی پژو 206 تیپ 5 . 1- گارانتی یک
شرکت نوین مبتکران استان خراسان رضوی
۱۳۹۹/۰۳/۱۱

کیت نرم کننده کلاچ طبی 405

کیت نرم کننده کلاچ طبی 405 نوین مبتکران چیست و عملکرد آن چگونه است؟ سیم کلاچ طبی 405 برای نرم شدن پدال کلاچ خودرو تا شما با خیال آسوده و بدون مشکل به رانندگی بپردازید و از رانندگی با خودروی 405 دنده ای نهایت لذت رو ببرید. مزایای کلاچ طبی 405. 1- گارانتی یکساله بی قید و شرط 2- رفع درد زانو و نرم شدن
شرکت نوین مبتکران استان خراسان رضوی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰

انواع رادیاتور سبک و سنگین و سردکن روغن

طراحی و ساخت و عرضه کننده انواع رادیاتورهای سبک و سنگین اعم از پیکان،پراید،پژو،سمند،نیسا ن،مینی بوس ،اتوبوس ،ده تن ،مایلر ،ولوو،ماک،لودر،بلدوزر،ژنر اتور و غیره نمایندگی فروش رادیاتور ولئو(valeo)فرانسه ارسال به تمام نقاط ایران
مهدی هنرور استان خراسان رضوی
۱۳۹۸/۱۱/۱۹

فروش دستگاه دیاگ اوتل Autel

شرکت مدارسازان آینده دستگاه دیاگ اوتل Autel MaxiSys MS906BT/MS906 TSO MaxiDAS D808 Kit MaxiSys MS908S PRO با دو سال آپدیت رایگان مولتی برند کارکرد آسان انجام پروگرام به روز رسانی خودکار سیستم از طریق وای فای قابلیت چک کردن کلید یونیت ها خواندن و پاک کردن خطا نمایش دیتا اجرای تست و..
مدارسازان استان تهران
۱۳۹۸/۱۱/۱۹

تعمیرات تخصصی انواع کامپیوتر خودرو و یونیت های جان

شرکت مدارسازان تعمیرات تخصصی انواع کامپیوتر خودرو و یونیت های جانبی ساژم 3E والئو j34 بوش ssat ایزی یو غرب استیل انواع کامپیوتر پژو پراید 206 رانا سمند تعمیر CBM _ CCN _ FN برنامه ریزی مجدد انواع ECU ریست انواع یونیت ایربگ دفتر فروش : 02136617625 همراه : 09027007427 * با بهترین کیفیت
مدارسازان استان تهران
۱۳۹۸/۰۹/۰۹

ردیاب آهنربایی GP023

پرفروش ترین ردیاب بازار ایران است که باتوجه به ویژگی خاص و کارایی خود به سرعت به یک ردیاب محبوب در بین خریداران و استفاده کنندگان از آن تبدیل شد. این ردیاب جدیدترین ردیاب بیسیم و قابل حمل است که بدون نیاز به هیچگونه سیمکشی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتواند تا یک یا چندماه بصورت آنلاین یا آفلاین
شرکت ردیاب برتر استان تهران
۱۳۹۸/۰۵/۱۴

فروشگاه اینترنتی مدرن اتو تندیس

شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1388 شروع به کار کرد. مهمترین فعالیت­ها و خدمات این شرکت در ابتدا تامین نیازهای لوازم یدکی اتوموبیل در بازار ایران بود. رفته رفته با توسعه شرکت و نیازهای روزافزون بازار جهانی ارائه خدمات و ارسال قطعات یدکی به کشورهای مصرف کننده خودروهای تولید داخل افزوده شد. ما نیز
فروشگاه اینترنتی تندیس استان تهران
۱۳۹۸/۰۵/۱۴

فروشگاه اینترنتی مدرن اتو تندیس

فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی تندیس استان تهران
۱۳۹۸/۰۳/۰۶

استیپر موتور اصلی خودرو

واندر فول استیپر موتور خودروهای 405-206-پرشیا-سمند وپیکان محصول فنلاند همراه با مایع ودستمال مخصوص شستشوی منیفولد همراه با کارت نحوه صحیح نصب کارت جایزه تعمیرکاران 1سال گارانتی پذیرش نمایندگی از سراسر کشور 021339977073 09394858251
سعید قاسمی استان تهران
۱۳۹۸/۰۲/۱۷

فروشگاه اینترنتی مدرن اتو تندیس

شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1388 شروع به کار کرد. مهمترین فعالیت­ها و خدمات این شرکت در ابتدا تامین نیازهای لوازم یدکی اتوموبیل در بازار ایران بود. رفته رفته با توسعه شرکت و نیازهای روزافزون بازار جهانی ارائه خدمات و ارسال قطعات یدکی به کشورهای مصرف کننده خودروهای تولید داخل افزوده شد. ما نیز
فروشگاه اینترنتی تندیس استان تهران
۱۳۹۸/۰۱/۲۰

فروشگاه اینترنتی مدرن اتو پارت

شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1388 شروع به کار کرد. مهمترین فعالیت­ها و خدمات این شرکت در ابتدا تامین نیازهای لوازم یدکی اتومبیل در بازار ایران بود. رفته رفته با توسعه شرکت و نیازهای روزافزون بازار جهانی ارائه خدمات و ارسال قطعات یدکی به کشورهای مصرف کننده خودروهای تولید داخل افزوده شد. ما نیز ه
فروشگاه اینترنتی تندیس استان تهران
۱۳۹۷/۱۲/۲۵

فروشگاه اینترنتی مدرن تندیس

شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1388 شروع به کار کرد. مهمترین فعالیت­ها و خدمات این شرکت در ابتدا تامین نیازهای لوازم یدکی اتوموبیل در بازار ایران بود. رفته رفته با توسعه شرکت و نیازهای روزافزون بازار جهانی ارائه خدمات و ارسال قطعات یدکی به کشورهای مصرف کننده خودروهای تولید داخل افزوده شد. ما نیز
فروشگاه اینترنتی تندیس استان تهران
۱۳۹۷/۱۲/۱۱

فروشگاه اینترنتی مدرن اتو تندیس

شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1388 شروع به کار کرد. مهمترین فعالیت­ها و خدمات این شرکت در ابتدا تامین نیازهای لوازم یدکی اتوموبیل در بازار ایران بود. رفته رفته با توسعه شرکت و نیازهای روزافزون بازار جهانی ارائه خدمات و ارسال قطعات یدکی به کشورهای مصرف کننده خودروهای تولید داخل افزوده شد. ما نیز
فروشگاه اینترنتی تندیس استان تهران
۱۳۹۷/۱۲/۰۴

فروشگاه اینترنتی مدرن

شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1388 شروع به کار کرد. مهمترین فعالیت­ها و خدمات این شرکت در ابتدا تامین نیازهای لوازم یدکی اتومبیل در بازار ایران بود. رفته رفته با توسعه شرکت و نیازهای روزافزون بازار جهانی ارائه خدمات و ارسال قطعات یدکی به کشورهای مصرف کننده خودروهای تولید داخل افزوده شد. ما نیز ه
فروشگاه اینترنتی تندیس استان تهران
۱۳۹۷/۱۱/۰۲

فروش تعویض دنده از پشت فرمان

فروش و نصب دنده پشت فرمان کیا پژو هیوندای سوکت فابریک قابل نصب روی تمامی خودرو های گیربکس اتوماتیک تیپ ترونیک از جمله دنده پشت فرمان پژو 206 و 207 اتوماتیک دنده پشت فرمان سوناتا YF دنده پشت فرمان کیا اپتیما دنده پشت فرمان یا پدل شیفت روی تمامی خودروهایی که اتوماتیک هستند و حالت دنده دستی هم دار
ابوالفضل مهرادوند استان تهران