دسته بندی
استان و شهر

آموزش قدم به قدم زبانها با روش نصرت

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
آموزش قدم به قدم زبانهای دنیا به فارسی
STEP BY STEP LANGUAGE LEARNING  
آموزش آسان . ارزان و بی نظیر زبانهای دنیا به فارسی برای همه سنین .
آموزش زبانهای مختلف با روش نصرت با گرامر .
ویرایش جدید آموزش انواع زبانها به روش نصرت به فارسی همراه آموزش گرامر به فارسی.
محصولی بی نظیر از شرکت صفا رایانه .
آموزش زبانهای مختلف دنیا به روش نصرت به فارسی به همراه کتاب متن مکالمات داخل سی دی و آموزش گرامر به فارسی.

در روش پیمسلر که در ایران با نام روش زبان نصرت معروف است ابتدا کلمه یا عبارت زبان خارجی به فارسی گفته می شود و سپس کلمه یا جمله انگلیسی تکرار می شود. البته شیوه پیمسلر فاقد کتاب است و بیشتر بر اساس روش شنیداری متمرکز است. شرکت صفا رایانه در یک اقدام بی سابقه یکبار برای همیشه و برای تمام زبان های مطرح در دنیا از جمله زبان های انگلیسی لهجه آمریکایی ، انگلیسی لهجه بریتانیایی ، فرانسه ، آلمانی ، روسی ، ترکی ، عربی ، هندی ، چینی ، ژاپنی ، کره ای ، اندونزیایی ، پرتغالی ، اسپانیولی اروپا ، اسپانیولی آمریکای لاتین ، ایتالیایی ، لهستانی ، تایلندی ، یونانی ، سوئدی و... بر اساس روش نصرت (در واقع پیمسلر ) بیش از هشت هزار واژه و اصطلاح و جملات اساسی مکالمات هر زبان ابتدا به زبان فارسی و سپس به زبان خارجی مورد نظر تلفظ می شود و از همه مهم تر عین متن کامل مکالمات به زبان خارجی به صورت کتاب الکترونیکی قابل چاپ و تکثیر و همینطور کتاب الکترونیکی ترجمه فارسی تک تک واژه ها نیز در کتابی جداگانه تقدیم زبان آموزان فارسی زبان می شود.

اکنون با روش موفق نصرت یا در واقع همان پیمسلر شما می توانید هر زبانی را که اراده کنید در کمترین زمان ممکن مسلط شوید و مهم تر اینکه در این مسیر شما با کمک زبان شیرین فارسی و با در اختیار داشتن کتاب های مکالمات به زبان خارجی مربوطه و زبان فارسی اینکار را انجام می دهید. شیوه یادگیری فوق العاده ساده و راحت است و برای تمام سنین قابل استفاده می باشد. درس ها به فرمت صوتی mp3 بوده و در همه موبایل ها هم قابل کپی است. شما این مجموعه را می توانید در تمام دستگاه های پخش mp3 از جمله دستگاه های پخش خانگی و اتومبیل و پلیرهای پرتابل و موبایل و صد البته کامپیوتر استفاده نمائید..با روش فوق شما در کمتر از 30 روز به یک زبان خارجی مسلط خواهید شد .

اکنون روش موفق نصرت یا پیمزلر برای آموختن همه زبانهای دنیا به فارسی مهیا شده است تا با کوتاهترین زمان ممکن ما بتوانیم زبان مورد علاقه خود را فرابگیریم .

آموزش آسان . ارزان و بی نظیر زبانهای دنیا به فارسی برای همه سنین
قابل نصب و کپی در انواع موبایل به فرمت mp3
قابل استفاده در کامپیوتر . قابل استفاده در دستگاههای پخش mp3 و دستگاههای پخش خانگی و ماشین و...

آموزش همه زبانهای دنیا به فارسی با روش نوین . کوتاهترین روش آموزش مکالمه زبان در دنیا را تجربه نمائید .با روش فوق در ظرف 30 روز به یک زبان خارجی مسلط خواهید شد .
قابل استفاده برای همه سنین از مبتدی تا پیشرفته . آموزش گام به گام زبانهای مختلف از قدم اول تا قدم آخر . فراگیری زبانها با ترجمه لغت به لغت و جمله به جمله به فارسی . همراه با متن کامل کتاب درسی و شامل بیش از 3000 عبارت و اصطلاحات روزمره و کاربردی .
آموزش بصورت صوتی MP3 و متنی مولتی مدیا . به همراه دوره مکمل پیمزلر و دوره مکمل رزتا استون . راه بروید . رانندگی کنید . کار منزل را انجام دهید . ورزش کنید و حتی استراحت کنید و همزمان با کمک زبان فارسی زبان خارجی بیاموزید.
آموزش شنیداری زبان بصورت MP3 قابل استفاده در کامپیوتر . دستگاههای پخش خانگی . پخش ماشین و همچنین قابل کپی در موبایل به همراه متون تصویری دروس.
روش آموزش به اینگونه است که ابتدا عبارت مربوطه به زبان خارجی با تلفظ دقیق گفته شده و سپس بلافاصله معنای فارسی آن عبارت نیز توسط گوینده فارسی زبان بیان می شود . به همراه آموزش متنی زبان مورد نظر بصورت گام به گام .
متن کامل این مجموعه مکالمات بصورت یک کتاب الکترونیکی شامل متن کامل عبارات زبان خارجی همراه با ترجمه دقیق فارسی .
یادگیری زبانهای خارجی به کمک زبان مادری فارسی و با الگوی روش موفق خانم رزتا استون که آسانترین و کوتاهترین زمان روش فراگیری زبان را مهیا نموده است . یادگیری زبانهای دنیا به فارسی در خواب و مسافرت .
یادگیری بیش از بیست زبان زنده دنیا را براساس تکنیک یادگیری شنیداری خانم رزتا استون به صورت فایل های صوتی mp3 ارائه شده است .
درس ها به صورت صوتی به فرمت فایل های mp3 با کیفیت عالی و قابل کپی به هر وسیله پخش فایل mp3 از قبیل موبایل و یا mp3 Player های پرتابل می باشند. هر دستگاه پخش سی دی خانگی یا اتومبیل که قابلیت پخش موزیک های mp3 را داشته باشد می تواند این فایل های درسی را نیز پخش کند.
همچنین بیان دروس مطرح شده بصورت مولتی مدیا و صوتی و تصویری به همراه تمرینات پرسشی و خودآموز دروس بصورت تصویری .
بیش از هشت هزار کلمه و جمله و عبارت و اصطلاح اساسی زبان خارجی مقصد به صورت متوالی و با تلفظ دقیق زبان مربوطه توسط شخص بومی آن زبان تلفظ می شود. با این ویژگی که قبل از گفتن هر کلمه ابتدا معنای فارسی آن گفته می شود و سپس کلمه یا عبارت به زبان بیگانه تلفظ می شود. به این ترتیب زبان آموز به هیچ وجه نگران نفهمیدن معنای کلمه ای نخواهد بود چرا که قبل از آن به زبان فارسی معنای جمله ای که قرار است گفته شود برایش ارائه می گردد و او از طریق شنیدن با تلفظ و نحوه استفاده از کلمات در جمله به شکل های مختلف آشنا میشود. برای آموزش یک کلمه از آن در بخش های مختلف جمله و در موقعیت های متفاوت استفاده می شود و در نتیجه بعد از چند ساعت گوش سپردن به درس ها تک تک جملات و کلمات در ذهن شما به صورت ماندگار و دائمی ثبت شده و ملکه ذهن شما خواهند شد.
آموزش گرامر دروس بصوت کتب الکترونیکی جهت شناخت اصول جمله سازی زبان مربوطه همراه با مثالهای متعدد.
چند عدد کتاب الکترونیکی روی هر آلبوم قرار داده شده است. کتب به زبان خارجی مقصد بوده و کلیه مکالماتی که در فایل های صوتی به زبان خارجی مربوطه ارائه می شود به صورت مرتب و منظم آورده شده است. کتب ترجمه سطر به سطر و کلمه به کلمه کتاب اول به زبان فارسی است. در نتیجه شما برای هر زبان هم کتاب اصلی مکالمات را در اختیار دارید و هم کتاب ترجمه فارسی دقیق و جمله به جمله آن را . این کتاب ها به فرمت پی دی اف آکروبات بوده و نرم افزارهای مورد نیازبرای مشاهده نیز در داخل آلبوم ها قرار داده شده اند.

• آموزش قدم به قدم انگلیسی به فارسی در چهار سی دی به همراه آموزش گرامر پانزده هزار تومان کد: PS1
• * آموزش قدم به قدم فرانسه به فارسی در پنج سی دی به همراه آموزش گرامر پانزده هزار تومان کد : PS 2
• آموزش قدم به قدم آلمانی به فارسی در پنج سی دی به همراه آموزش گرامر فقط پانزده هزار تومان کد : PS 3
• * آموزش قدم به قدم ایتالیایی به فارسی در چهار سی دی به همراه آموزش گرامر پانزده هزار تومان کد : PS 4
• آموزش قدم به قدم عربی به فارسی در پنج سی دی به همراه آموزش گرامر فقط پانزده هزار تومان کد : PS 5
• * آموزش قدم به قدم اسپانیایی با تلفظ آمریکایی به فارسی در چهار سی دی به همراه آموزش گرامر به فارسی پانزده هزار تومان کد : PS 6
• * آموزش قدم به قدم اسپانیایی با تلفظ اسپانیایی به فارسی در چهار سی دی به همراه آموزش گرامر به فارسی پانزده هزار تومان کد : PS 12
• آموزش قدم به قدم چینی به فارسی در چهار سی دی پانزده هزار تومان کد : PS 7
• * آموزش قدم به قدم ژاپنی به فارسی در دو سی دی به همراه آموزش گرامر . قیمت: 10000 تومان کد : PS 8
• آموزش قدم به قدم ترکی به فارسی در یک سی دی . قیمت : 7000 تومان
• کد : PS 9
• * آموزش قدم به قدم هندی به فارسی در دو سی دی به همراه آموزش گرامر دوازده هزار تومان کد : PS 10
• آموزش قدم به قدم روسی به فارسی در سه سی دی دوازده هزار تومان کد : PS 11
• آموزش قدم به قدم هلندی به فارسی در دو سی دی . قیمت : 10000 تومان کد : PS 15
• آموزش قدم به قدم پرتغالی به فارسی در دو سی دی . قیمت : 10000 تومان کد : PS 16
• آموزش قدم به قدم لهستانی به فارسی در یک سی دی . قیمت : 7000 تومان کد : PS 17
• آموزش قدم به قدم کره ای به فارسی در یک سی دی . قیمت : 7000 تومان کد : PS 18
• آموزش قدم به قدم دانمارکی به فارسی در یک سی دی . قیمت : 7000 تومان کد : PS 19
• آموزش قدم به قدم سوئدی به فارسی در یک سی دی . قیمت : 7000 تومان کد : PS 20
• آموزش قدم به قدم یونانی به فارسی در یک سی دی . قیمت : 7000 تومان کد : PS 21
• آموزش قدم به قدم اندونزیایی به فارسی در یک سی دی . قیمت : 7000 تومان کد : PS 22
• آموزش قدم به قدم تایلندی به فارسی در یک سی دی . قیمت : 7000 تومان کد : PS 23
• آموزش قدم به قدم عبری به فارسی در یک سی دی . قیمت : 7000 تومان کد : PS 24
• آموزش قدم به قدم ویتنامی به فارسی در یک سی دی . قیمت : 7000 تومان کد : PS 25
• آموزش قدم به قدم سواحلی به فارسی در یک سی دی . قیمت : 7000 تومان کد : PS 26
• تلفن سفارش از ساعت 17 تا 21 : 77422883 و 77162618
اطلاعات بیشتر در سایتهایhttp://www.cdsiran.com و
www.nosratco.com
www.xle.ir
.

الف - خرید تلفنی - ارسال بوسیله پیک : ( فقط برای تهران )
از ساعت 16 تا 22 با شماره تلفن 77422883 تماس گرفته و کد سی دی ها . تلفن تماس و آدرس خود را ذکر نمائید . . سی دی ها بوسیله پیک برای شما ارسال خواهد شد. و هزینه در محل شما دریافت می شود ..
از هر نقطه کشور میتوانید به یکی از شعب بانک ملی که دارای سیستم سیبا می باشند مراجعه کرده و بهای کل سفارشهای خود را به اضافه هزینه پستی به صورت فیش نقدی به شماره حساب سیبا 0100892433006 به نام مهندس احمد صالحی ، واریز نموده و سپس از ساعت 16 به بعد با شماره تلفن 77422883 با پیش شماره 021 تماس گرفته و کد سی دی ها . شماره فیش .تلفن تماس و آدرس خود را ذکر نمانید .هزینه پستی برای  مجموعه سی دی های مورد نظر شما هر تعداد که باشد جمعا \\\" 1500 تومان است که به  مبلغ سی دی ها اضافه  می گردد .برای خریدهای بیشتر از 25000 تومان هزینه پست بعهده شرکت صفا رایانه می باشد.سی دی ها بوسیله پست  پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد .در این حالت نیازی به تکمیل فرم خرید و ارسال فیش نمی باشد.
روش دوم ( بدون مراجعه به بانک در هرساعت از شبانه روز ): در صورت داشتن حساب سیبای بانک ملی بدون مراجعه به بانک در هر ساعت شبانه روز از طریق انتقال از خود پرداز اقدام کنید . امکان واریز مبلغ از طریق خود پرداز نیز وجود دارد . برای این منظور می توانید گزینه \\\"انتقال\\\" را از خودپرداز انتخاب کرده و بسته به نوع کارت خود به شماره حساب زیر مبلغ را منتقل سازید.
شماره کارت حساب سیبای بانک ملی برای انتقال دستگاه عابر بانک به دستگاه عابر بانک در زیر آورده شده است. که از روی رسید می توانید نام مهندس احمد صالحی را مشاهده نمائید. شماره کارت سیبا برای انتقال از خودپرداز عبارت است از :
6037991034645295 
بعد از انتقال کافی است شماره ارجاع مندرج روی کاغذ رسید خودپرداز و نام محصول و آدرس خود را از طریق تلفن به شرکت صفا رایانه اطلاع دهید تا محصول بلافاصله برای شما به آدرس شما ارسال گردد.
ت - خرید تلفنی - ارسال بوسیله پست : ( شهرستانها ) حالت دوم از طریق بانک صادرات یا کارت عابر بانک صادرات ( سپهر ) :روش اول :
همچنین از هر نقطه کشور میتوانید به یکی از شعب بانک صادرات مراجعه کرده و بهای کل سفارشهای خود را به اضافه هزینه پستی به صورت فیش نقدی به شماره حساب سپهر 0306861728000 به نام احمد صالحی   ، واریز نموده و سپس از ساعت 16 به بعد با شماره تلفن33789752 تماس گرفته و کد سی دی ها . کد بانک . شماره فیش .تلفن تماس و آدرس خود را ذکر نمانید .هزینه پستی برای  مجموعه سی دی های مورد نظر شما هر تعداد که باشد جمعا \\\" 1500 تومان است که به  مبلغ سی دی ها اضافه  می گردد .برای خریدهای بیشتر از 25000 تومان هزینه پست بعهده شرکت صفا رایانه می باشد.سی دی ها بوسیله پست  پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد .در این حالت نیازی به تکمیل فرم خرید و ارسال فیش نمی باشد.
روش دوم ( بدون مراجعه به بانک در هرساعت از شبانه روز ): در صورت داشتن حساب سپهر بانک صادرات بدون مراجعه به بانک در هر ساعت شبانه روز از طریق انتقال از خود پرداز اقدام کنید . امکان واریز مبلغ از طریق خود پرداز نیز وجود دارد . برای این منظور می توانید گزینه \\\"انتقال\\\" را از خودپرداز انتخاب کرده و بسته به نوع کارت خود به شماره حساب زیر مبلغ را منتقل سازید.
شماره کارت حساب سپهر بانک صادرات برای انتقال دستگاه عابر بانک به دستگاه عابر بانک در زیر آورده شده است. که از روی رسید می توانید نام احمد صالحی  را مشاهده نمائید. شماره کارت سپهر برای انتقال از خودپرداز عبارت است از :
6037691034475558
بعد از انتقال کافی است شماره ارجاع مندرج روی کاغذ رسید خودپرداز و نام محصول و آدرس خود را از طریق تلفن به شرکت صفا رایانه اطلاع دهید تا محصول بلافاصله برای شما به آدرس شما ارسال گردد.

قابل توجه خریداران محترم شماره تلفن جدید شرکت صفا رایانه 77422883 و 77162618 و شماره موبایل 09127774596 فقط از ساعت 4 بعد از ظهر تا 9 شب فعال است . همچنین در طول روز می توانید درخواست خود را بر روی تلفن پیام گیر : 77162618 بیان نمایید .

از صدها سی دی مختلف در سایت www.cdsiran.com دیدن فرمائید.
شرکت صفا رایانه

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه زبان
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

کلاس چت پیشرفته

کلاس هایChat وDiscussion Free پیشرفته در گروه های زیر 8 نفر توسط مترجم رسمی قوه قضاییه
محمد سلطانی استان فارس
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی

پس از ۳۵ سال سابقه تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی در هر جلسه با اموزش قوائد همراه با نمایش فیلم و کلیپ براحتی انگیزه و علاقه به مکالمه را بالا می بریم فقط مناطق ۱ و ۲ و ۳ تهران مدرس سیاوش ستوده 76287119 09122039460 Siavash0152@gmail.com استخدام مدرس زبان انگلیسی دیوار اصول و تئوری ه
سیاوش ستوده استان تهران
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

اکادمی زبان اسمارت

آموزش زبان در قالب کلاس آنلاین و پادکست های آموزشی (آموزش صوتی) به همراه آپدیت روزانه ی اطلاعات آموزشی در وبسایت، پنل کاربری و اپلیکیشن.  • برای افرادی که حتی فرصت یا شرایط شرکت در کلاس های آنلاین را ندارند، میتوانند از طریق اپلیکیشن آکادمی و یا پنل کاربری اقدام به ثبت نام و تهیه دوره های آموزشی به
اکادمی زبان اسمارت استان مازندران
۱۳۹۸/۱۱/۱۵

مرکز تخصصی آموزش زبان دانش ارم (شکوه اندیشه)

با پشتیبانی سال ها تجربه و اساتید مجرب و بهره گیری از کتب و روش های روز دنیا بر اساس روانشناسی و زبان شناسی علمی، سیستمی را طراحی نموده ایم که دارای تاییدیه شورای تخصصی زبان آموزش و پرورش می باشد. - همگام با آموزش نوین جهانی، بکارگیری متدها و تکنیک های نوین آموزشی - حضور کادر علمی مجرب، متخصص و آم
نفیسه محمدی استان تهران
۱۳۹۸/۱۱/۱۵

آموزشگاه دانش ارم (شکوه اندیشه)

مرکز تخصصی آموزش زبان دانش ارم (شکوه اندیشه) با پشتیبانی سال ها تجربه و اساتید مجرب و بهره گیری از کتب و روش های روز دنیا بر اساس روانشناسی و زبان شناسی علمی، سیستمی را طراحی نموده ایم که دارای تاییدیه شورای تخصصی زبان آموزش و پرورش می باشد. - همگام با آموزش نوین جهانی، بکارگیری متدها و تکنیک های
نفیسه محمدی استان تهران
۱۳۹۸/۱۱/۱۵

مرکز تخصصی آموزش زبان دانش ارم (شکوه اندیشه)

با پشتیبانی سال ها تجربه و اساتید مجرب و بهره گیری از کتب و روش های روز دنیا بر اساس روانشناسی و زبان شناسی علمی، سیستمی را طراحی نموده ایم که دارای تاییدیه شورای تخصصی زبان آموزش و پرورش می باشد. - همگام با آموزش نوین جهانی، بکارگیری متدها و تکنیک های نوین آموزشی - حضور کادر علمی مجرب، متخصص و آم
نفیسه محمدی استان تهران
۱۳۹۸/۰۷/۱۲

تدریس خصوصی تمام زبان ها،مکالمه حرفه ای زبان انگل

تدریس خصوصی تمام زبانها مکالمه حرفه ای زبان انگلیسی و تمام زبانها ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت ترکی ‌. آلمانی . دانمارکی . پرتغالی . اسپانیایی ‌.ایتالیایی. فرانسه .سوئدی . چینی . ژاپنی . هلندی .هندی .و .... (مهارتهای آیلتس +۷ . تافل) a1.a2 .b1.b2.c1 .c2 . به صورت خصوصی در منزل و محل کار
ایرانیان نوین استان تهران
۱۳۹۸/۰۷/۰۲

آموزش مکالمه انگلیسی آمریکایی

آموزش مکالمه زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی بهمراه انواع اصطلاحات بصورت خصوصی و نیمه خصوصی توسط مدرس مجرب و با سابقه (دارنده مدرک TTC با روش استاندارد CEF جهانی) Tel : 021-66885230 Cel : 09334403761 Telegram channel : @English_BR www.EnglishBR.blogfa.com
رحیمیان استان تهران
۱۳۹۸/۰۷/۰۱

آموزش زبان انگلیسی درمالزی

تحصیل درمالزی موسسه زبان انگلیسی awesomeدرمالزی **برگزارکننده دوره های فشرده آموزش زبان انگلیسی بابالاترین کیفیت وکمترین هزینه **مدرک ایلتس تضمینی **اساتیدانگلیسی وآمریکایی **ویزای دانشجویی **پذیرش رایگان دربهترین دانشگاههای مالزی وسایرکشورهای اروپایی **پذیرش رایگان دردانشگاههای کانادا
علی نگاری استان هرمزگان
۱۳۹۸/۰۳/۰۹

خانه » آموزش » آموزش زبان » 8 » تهران » تخصصی تری

تخصصی ترین مرکز آموزش زبانهای خارجی انگلیسی،آلمانی،ایتالیایی،فرانسه،روسی،ترکی،اسپانیایی و..با اساتید مجرب .به صورت خصوصی وعمومی همراه با آموزش نوین جهانی و بکارگیری متدهای آموزشی نوین _آموزش کلیه زبانهای دنیا با قوی ترین مرکز تدریس خصوصی همه زبانها _مکالمه ویژه مهاجرین و مصاحبه سفارتها و مکالمات
موسسه عقیق دانش استان تهران
۱۳۹۸/۰۲/۰۲

آموزشگاه زبان های خارجی و ایتالیایی و آموزش مکالمه

آموزشگاه زبان های خارجی سخن سرایان اصفهان موسسه سخن سرایان به مدت 15 سال در زمینه آموزش مکالمه زبان های : انگلیسی ، ایتالیایی ، ترکی استانبولی ، فرانسه ، اسپانیایی ، آلمانی ، سوئدی ، هلندی ، چینی ، روسی در شهر اصفهان فعال می باشد و با دارا بودن کادر بسیار قوی و مجرب از با سابقه ترین و معتبرترین
آموزشگاه زبان سخن سرایان استان اصفهان
۱۳۹۷/۱۲/۰۶

تدریس خصوصی آلمانی در مشهد

آموزش زبان آلمانی با متد موسسه گوته تدریس از کتابهای Schritte, Tangram, Studio • تدریس کامل چهار مهارت نگارش ، خواندن ، شنیدن و گفتگو جهت آمادگی امتجانات گوته • تدریس فشرده جهت آمادگی امتحانات C2, C1, B2, B1, A2, A1 TestAs, TestDaf • استفاده از نمونه سوالات تخصصی برای آموزش امتحانات
حمید اردوبادی استان خراسان رضوی
۱۳۹۷/۱۱/۲۸

تخصصی ترین مرکز آموزش زبانهای خارجی

تخصصی ترین مرکز آموزش زبانهای خارجی انگلیسی،آلمانی،ایتالیایی،فرانسه،روسی،ترکی،اسپانیایی و..با اساتید مجرب .به صورت خصوصی وعمومی همراه با آموزش نوین جهانی و بکارگیری متدهای آموزشی نوین _آموزش کلیه زبانهای دنیا با قوی ترین مرکز تدریس خصوصی همه زبانها _مکالمه ویژه مهاجرین و مصاحبه سفارتها و مکالم
موسسه عقیق دانش استان تهران
۱۳۹۷/۱۱/۱۶

برگزاری دوره های تخصصی بین المللی IELTS_ TOEFL iBT

برگزاری دوره های تخصصی بین المللی IELTS_ TOEFL iBT_ PTE توسط کادری مجرب در مرکز آموزش INTERNATIONAL CERTIFICATION CENTER (ICC) HAMED QORBANI CERT TESOL, ACADEMIC IELTS 9.0 HADI MIRZAEI CERT CPE CONTACT US QORBANI: 09127083042 MIRZAEI: 09125798015 LET'S LEARN IELTS TOEFL IBT PTE TE
حامد قربانی استان تهران
۱۳۹۷/۱۱/۰۲

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس زبان انگلیسی همه مقاطع، کنکور، آیلتس، تافل، عمومی، تقویتی، مکالمه
متین پرداز استان تهران
۱۳۹۷/۰۸/۱۷

آموزش زبان آنلاین چینی

آموزش زبان آنلاین چینی کلاس ها به صورت آنلاین در سه سطح جی 1 جی 2 و جی 3 برگزار می گردد. هزینه هر جلسه 1 ساعته 10 هزار تومان می باشد که کارت به کارت قابل پرداخت می باشد. آموزش شامل آموزش نوشتن و خواندن و تلفظ می باشد. تلفظ ها به صورت آنلاین ارسال می گردد. از جلسه چهارم به بعد سطح 1(جی 1) آموزش نحو
نجفی استان تهران
۱۳۹۷/۰۷/۰۲

ترجمه انواع متون انگلیسی عمومی تخصصی دانشگاهی

ترجمه انواع متون انگلیسی به فارسی - فارسی به انگلیسی توسط کارشناسان ارشد مترجمی زبان انگلیسی عمومی - تخصصی - دانشگاهی مقالات دانشگاهی و غیر دانشگاهی - پروژه های دانشجویی - پروپوزال - پایان نامه اقتصادی - سیاسی - فرهنگی - ادبی - شیمی - فیزیک - ریاضی - پزشکی - مهندسی - صنعتی - مدیریت تایپ رایگان
متین مرتضایی استان تهران
۱۳۹۷/۰۵/۲۳

تخصصی ترین مرکز آموزش زبانهای خارجی

تخصصی ترین مرکز آموزش زبانهای خارجی همراه با آموزش نوین جهانی و بکارگیری متدهای آموزشی نوین زبان مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن بیاموزید _آموزش کلیه زبانهای دنیا با قوی ترین مرکز تدریس خصوصی همه زبانها _مکالمه ویژه مهاجرین و مصاحبه سفارتها و مکالمات و مکاتبات ویژه _آمادگی برای امتحانات I
moein ahmadi استان تهران
۱۳۹۷/۰۴/۲۰

مترجم زبان چینی و انگلیسی آماده همکاری با کارخان

مترجم زبان چینی و انگلیسی جهت راه اندازی خط تولید کارخانجات خصوصی و دولتی با بیش از بیست سال تجربه فنی و تخصصی و ترجمه هم زمان رو در رو جهت راه اندازی plc و hmi با مهندسین و سوپروایزرهای چینی و ایرانی با قرارداد و قیمت توافقی tony_423@yahoo.com tell 09122258401 translato
حسین قنبری استان تهران
۱۳۹۷/۰۴/۰۹

آموزش اینترنتی زبان چینی

راهی آسان برای کسانی که فرصت کافی برای حضور در کلاس را ندارند . آموزش خط و مکالمه زبان چینی به صورت جلسات هفتگی و رفع اشکال روزانه بدون نیاز به پرداخت هزینه های بالا یادگیری برای کسانی که کلاس های مختلف را امتحان کرده و نتیجه نگرفته اند .
مدرسه چین استان تهران
۱۳۹۷/۰۳/۰۶

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در تهران

- مکالمه مقدماتی، متوسطه، پیشرفته، - آیلتس، تافل - مکاتبات، اصطلاحات، - بحث آزاد و گپ زدن در باره موضوعات مختلف به انگلیسی - ارتقاء سطح مهارتهای مختلف؛ مهارت شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتاری - برخورد با هر زبان آموز بطور منحصر بفرد و با توجه به نیاز زبان آموز و جلوگیری از اتلاف وقت در حوزه
moein ahmadi استان تهران
۱۳۹۷/۰۳/۰۵

مرکز آموزش فاخر ( فرآیند آموزش خوانش برای رهایی)

برگزاری دورههای زبان انگلیسی با نظارت دکتر سعیدی با رویکرد critical pedagogyدرمرکز آموزش فاخر. برگزاری دورههای ترمیک در سطوح مختلف. برگزاری دورههای ایلتس برگزاری دورههای تافل و ... برگزاری کلاسهای زبان انگلیسی برگزاری کلاسهای زبان فرانسه
مرکز آموزش فاخر استان تهران
special
۱۳۹۷/۰۳/۰۴

آموزش زبان سوئدی

چرا تحصیل در سوئد ؟ سوئد کشوری اروپایی با استاندارد‌های بالای سطح امنیت اجتماعی و اقتصادی است. دانشگاه‌های سوئد دارای رده‌های بالایی در رتبه بندی دانشگاه‌های معتبر جهان میباشند و میتوانند سکویی مطمئن جهت ترقی‌ دانشجویان به مقاطع بالاتر و افزایش مزایای تحصیلی‌ باشند. هزینهٔ تحصیل در سوئد به نسبت
امیر حسن صفرزاده استان تهران
۱۳۹۷/۰۳/۰۴

آموزش زبان دانمارکی

قابل توجه علاقمندان به مهاجرت ، تحصیل و کار در کشور دانمارک مرکز زبان پارسیانا با 12 سال سابقه در زمینه آموزش زبانهای خارجه آمادگی خود را در برگزاری کلاسهای آموزش دانمارکی اعلام میدارد. کلاسها از شنبه تا پنجشنبه صبحها/ بعدازظهر ها/عصرها خصوصی / نیمه خصوصی استاد تحصیلکرده از دانمارک
امیر حسن صفرزاده استان تهران
۱۳۹۷/۰۳/۰۴

آموزش زبان نروژی

قابل توجه علاقمندان مهاجرت ، تحصیل و کار به کشور نروژ ********************************* آموزش زبان نروژی از پایه تا پیشرفته در مرکز زبان پارسیانا با 12 سال سابقه در زمینه آموزش زبانهای خارجه توسط استاد فارغ التحصیل رسته تربیت معلم از نروژ با 5 سال سابقه تدریس در مدارس این کشور *******
امیر حسن صفرزاده استان تهران