دسته بندی
استان و شهر

آموزش موسیقی کر

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
آموزش موسیقی کر
آموزش موسیقی کر
آموزش موسیقی کر
آموزشگاه موسیقی پیمان
www.peyman-music.com
یک گروه کُرال یا گروه هم‌سرایان، گروهی موسیقیایی متشکل از خوانندگان است. البته باید در نظر داشت موسیقی کرال، به قطعاتی گفته می‌شود که برای اجرای چنین گروهی نوشته می‌شود. به گروهی از خوانندگان که اجرای گروهی دارند، گروه کر یا گروه هم‌سرایان گفته می‌شود. اصطلاح گروه کر غالبا به گروه‌های وابسته به کلیسا اطلاق می‌شود؛ (فارغ از این که جزء اعضای اصلی گروه کر هستند یا نه)، و دسته دوم به گروه‌هایی اشاره دارد که در سالن‌های کنسرت یا تئاتر به اجرا می‌پردازند. البته این تفاوت چندان سخت‌گیرانه نیست. اصطلاح "کر" در شکلی دیگر به معنای زیرمجموعه‌ای از اجرای دسته‌جمعی به کار می‌رود. بدین‌ترتیب ممکن است به عباراتی مانند "کر سازهای بادی-چوبیِ" ارکستر، یا "کرهای" گوناگون مجموعه‌ای از صداها یا سازها در ساخته‌ای پلی‌کرال بربخوریم. در اوراتوریوهاو مس‌های معمول سده‌های هجدهم تا بیست و یکم، از واژه گروه کر یا همسرایان برای نشان دادن وجود بیش از یک خواننده در هر بخش برای مقایسه با کوارتت تک‌خوان‌هایی نیز که در این کارها وجود دارد، به کار می‌رفته و می‌رود.
رهبری گروه های کر:
رهبری گروه‌های کر غالبا توسط یک رهبر ارکستر یا کُر‌مایْستِر (رهبر گروه کر) انجام می‌گیرد. اغلب گروه‌های کر شامل چهار بخش هستند تا خواندن را در هارمونی چهاربخشی انجام دهند. اگرچه در صورتی که خواننده‌هایی برای خواندن بخش‌های بیشتر وجود داشته باشد، هیچ‌گونه محدودیتی در تعداد بخش‌های ممکن وجود ندارد. به عنوان مثال، توماس تالیس موتتی ۴۰ بخشی با نام Spem in aliumبرای هشت گروه کر با پنج صدا برای هر گروه نوشت؛ و یا قطعه Stabat Mater اثر کشیشتف پندرتسکی، برای سه گروه کر با ۱۶ صدا برای هر گروه نوشته شده است؛ یعنی در مجموع ۴۸ بخش. علاوه بر چهار بخش، سه، پنج، شش و هشت بخش از معمول ترین تعداد بخش‌ها در یک گروه کر هستند. گروه‌های کر هم توانایی خواندن با همراهی ساز را دارند و هم بدون آن. آواز بدون آکومپانیمان، آواز آکاپلا نام دارد (اگرچه هیئت مدیره انجمن کرال آمریکا (ACDA) این نوع استفاده از آکاپلا را به معنای عدم همراهی مناسب نمی‌داند، چرا که آکاپلا اشاره به آوازی دارد که در "کلیساها" اجرا می‌شود و امروزه آواز بدون همراهی موسیقیایی بیشتر حالتی سکولار و غیرمذهبی دارد). سازهای همراهی‌کننده گروه کر می‌توانند گستره بسیار متفاوتی داشته باشند؛ از یک ساز گرفته تا یک ارکستر کامل. برای تمرینات گروه کر معمولا از یک پیانو یا ارگ استفاده می‌شود، حتی اگر سازهای متفاوتی برای اجرا در نظر گرفته شده باشد و یا گروه کر در حال تمرین قطعات بدون ساز باشد.
انواع گروه‌های کر
گروه‌های کر مختلط (صداهای مردان و زنان). این نوع را می‌توان معمول‌ترین گروه کر دانست که معمولا شامل چهار صدای سوپرانو، آلتو، تنور و باس است که غالبا از آن با شکل مخفف SATBیاد می‌کنند. بیشتر اوقات یک یا دو صدا به دو گروه تقسیم می‌شود؛ به عنوان مثال زمانی SSAATTBBداریم که هر صدا به دو بخش تقسیم شود و SATBSATBهنگامی پیش می‌آید که گروه کر به دو گروه چهاربخشی نیمه مستقل تقسیم شده باشد. گهگاه صدای باریتون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که در این صورت آن بخش توسط باس‌هایی که توانایی اجرای محدوده فراتر از باس را دارند اجرا می‌شود (و آن را به شکل SATBarBنشان می‌دهند). در گروه‌های کر کوچکتر که مردان کمتری در اجرا شرکت دارند، با تنظیمی متفاوت متشکل از بخش‌های: سوپرانو، آلتو و باریتون (SAB)، گروه اندک مردان می‌توانند تنها در یک بخش به خوبی نقش باس‌ها و تنورها را بر عهده گیرند.
گروه کر مردان، متشکل از صداهای SATBهمانند آنچه در گروه کر مختلط وجود دارد، با این تفاوت که پسران بخش بالایی را می‌خوانند (که آنها را تریبل یا سوپرانوی پسرانه[می‌خوانند) و مردان نیز بخش آلتو را به شکل فالستو می‌خوانند که به این نوع صدا کنترتنورمی‌گویند. این شکل از گروه کر معمولا در کلیسای جامع انگلیس یافت می‌شود.
گروه کر زنان، که معمولا شامل دو بخش از صداهای سوپرانو و آلتو است که غالبا با شکل کوتاه‌شده‌ی SSAAنشان داده می‌شود. و یا ممکن است گروه شامل سوپرانو I، سوپرانو IIو آلتو باشد که در آنصورت SSAخوانده می‌شود.
گروه کر مردانیا همسرایان مرد، که معمولا از دو تنور، یک باریتون و یک باس تشکیل می‌شود، که غالبا آن را به شکل TTBBنمایش می دهند (و یا ATBB، در صورتی که بخش بالایی در محدوده صدایی آلتو به شکل فالستو خوانده شود. ممکن است فرم ATBBدر بعضی از آثار موسیقیایی کوارتت باربرشاپ مشاهده شود).
گروه کر بچه‌ها که غالبا دوبخشی (SA) و سه بخشی (SSA) است و گاهی صداهای بیشتری نیز دارد. این شامل گروه‌های کر پسران نیز می‌شود.
گروه‌های کر را بر پایه نهادی که گروه در آنجا به فعالیت می‌پردازد نیز، دسته‌بندی می‌کنند:
گروه‌های کر کلیسا
گروه‌های کر دانشگاهی و دانشکده‌ای
گروه‌های کر جمعی (متشکل از کودکان یا بزرگسالان)
گروه‌های کر حرفه‌ای مستقل، (مانند: گروه Anúna) و یا گروه‌های با پشتیبانی دولت (مانند: خوانندگان BBC، گروه ملی کر مجلسی ایرلند، گروه کر مجلسی کانادا، گروه کر رادیو سوئد)
گروه‌های کر مدرسه‌ای
گروه‌های کر اشاره‌گر (متشکل از اعضای ناشنوا یا شنوا) که از زبان اشاره به جای صدا استفاده می‌کنند.
گروه‌های کر ترکیبی آوازی و اشاره‌گر که هم از زبان اشاره و هم آواز استفاده می‌کنند و برای هدایت گروه از مربی حرکات و مدیر موسیقی کمک گرفته می‌شود.
برخی از گروه‌های کر را بر اساس موسیقی‌ای که اجرا می‌نمایند، دسته‌بندی می‌کنند، مانند:
گروه های کر سمفونیک
گروه‌های کر باخ
گروه‌های کر جز آوازی
گروه‌های کر نمایشی که اعضای گروه در آن می‌رقصند و می‌خوانند، که غالبا تا حدی شبیه به اجراهای موزیکال است.
گروه‌های کر Gospel
آرایش اعضا بر روی صحنه:
درباره چگونگی آرایش بخشهای مختلف اعضای گروه کر بر روی صحنه، مکتبهای فکری گوناگونی وجود دارد. در گروههای کر سمفونیک، معمول است گروه در پشت ارکستر، مطابق با چیدمان استاندارد گروه سازهای زهی، یعنی از زیرترین تا بم ترین صدا و از چپ به راست قرار گیرند. هرچند این چینش به هیچ وجه جهان‌شمول نیست. در قطعاتی که پیانو ساز همراهی‌کننده است و یا آواز آکاپلا، به طور معمول مردان در قسمت عقب و زنان جلوی آنها قرار می‌گیرند. البته برخی از رهبران ترجیح می‌دهند باس‌ها پشت سر سوپرانوها قرار گیرند، با این استدلال که صداهای بیرونی باید یکدیگر را تعدیل کنند.
در گروه‌های کر حرفه‌ای‌تر، غالبا تمام گروه‌های صدایی به صورت مختلط قرار می‌گیرند. طرفداران این شیوه، علت استفاده از آن را در این نکته می‌دانند که هر خواننده در گروه می‌تواند آسان‌تر صدای دیگر اعضا را شنیده و صدای خود را با آنان وفق دهد، ولی در این صورت از هر خواننده انتظار می‌رود کمتر به دیگر اعضای بخش خود وابسته باشد. مخالفان این روش اعتقاد دارند با این آرایش تفکیک مکانی هر خط صدا از بین رفته که خود یک ویژگی ارزشمند برای شنوندگان به شمار می‌آید. از سوی دیگر این کار باعث حذف رزونانس محلی شده که کاهش حجم موثر گروه کر را در پی دارد.
در آثار موسیقیایی که دو یا چند گروه کر در آن شرکت دارند، معمولا اعضای هر گروه کر با یکدیگر هستند، و گاهی به شکلی معنی‌دار از یکدیگر جدا می‌گردند؛ به ویژه در اجراهای موسیقی قرن شانزدهم. برخی از آهنگسازان عقیده دارند که گروه‌های کر حتما باید از هم تفکیک شوند؛ مانند رکوئیم جنگ اثر: بنجامین بریتن. در این میان، فاصله خوانندگان از یکدیگر نیز مورد توجه بوده است. مطالعات صورت‌گرفته در این زمینه نشان داده‌اند نه تنها آرایش حقیقی، بلکه مقدار فضای پهلویی و فراگیر، دریافت صدا را برای آوازخوانان و شنوندگان تحت تاثیر قرار می‌دهد.
مهارت‌های مورد نیاز خوانندگان گروه کر:
خواننده‌های گروه کر از نظر توانایی‌ها و اجراهایشان بسیار متفاوتند. بهترین خواننده‌های یک گروه کر (در مقایسه با دیگر اعضا) از مهارت‌های زیر برخوردارند:
دقت در خواندن نت خواسته شده (با زیر وبم درست و ژوست)، به همراه تمبر (رنگ) صدایی که مکمل دیگر خواننگان باشد؛
دقت در خواندن با حجم کنترل‌شده صدا که با نشانه‌های دینامیکی مشخص‌شده در برگه نت یا تعیین‌شده توسط رهبر، و پرهیز از خواندن با صدای بلند که به شکل محسوسی به عنوان صدایی انفرادی از میان بخش خود شنیده شود؛
دیدخوانی بسیار روان؛
دقت در خواندن و تلفظ و رعابت سبک تلفظی که مربی زبان تعیین کرده است، در هر زبانی که می‌خواهد باشد. این مورد شامل: بیان صحیح، زمان بندی درست واکه (مصوت) های ساده و مرکب و قراردهی درست صامت ها؛
درک و تفسیر موسیقی و بازتاب آن درک در تولید صدایی آن اثر؛
کاملا آماده و گوش‌به‌زنگ بودن برای مدتی طولانی، و نظارت دقیق بر آنچه در جلسه تمرین یا اجرا می‌گذرد؛
نظارت هر فرد بر چگونگی خواندن خود، یافتن اشتباهات و تلاش برای تصحیح آنها به مرور زمان؛
پذیرش راهنمایی و پیشنهادهای دیگر اعضای گروه به نفع کل گروه، حتی هنگامی که خواننده از نظر زیبایی‌شناسی با آن نکات موافق نیست؛
ارائه صدایی سالم و خوشایند با به کارگیری شگردهای مناسب آوازی؛
خواندن با استفاده از مصوت‌ها و ردیابی صداها برای انطباق با گروه؛
در این میان، خوانندگانی که گوش مطلق دارند هنوز نیازمند مهارت‌های دیگری هستند؛ از جمله: خواندن قطعه در گامی متفاوت از گام اصلی قطعه؛ چرا که گروه‌های کر معمولا قطعات را در حالت ترنسپوز‌شده می خوانند؛ هماهنگی با گروه، حتی در مواردی که گروه به صورت نامحسوسی از فرکانس مرجع تغییر تنالیته می‌دهد؛ دادن گام یا نواک آغازین به گروه که قطعه با آن آغاز می‌شود، که معمولا در قطعات بدون همراهی روی می‌دهد.
تهران میدان تجریش ابتدای خیابان ولیعصر روبروی قنادی لادن طبقه بالای پیانو پل طبقه سوم
تلفن : 02122702823
02122754781
فکس : 02122704641
همراه : 09125096653
پست الکترونیک :
ghadiripeyman@ymail.com
amoozeshgahpeyman@gmail.com
www.peyman-music.com

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه موسیقی
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

تدریس خصوصی گیتار پاپ و کلاسیک + سلفژ

تدریس خصوصی گیتار در سبک پاپ و کلاسیک + سلفژ و آموزش گام به گام نت ها با متدی جدید و بروز توسط نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ "حمید چیت ساز" دوره های آموزشی کامل شامل موضوعات (ساز شناسی،نت خوانی،گام شناسی،گام نوازی،ضرب شناسی،زمان بندی نت ها،مبحث سکوت،مبحث نت های زینت،ریتم شناسی،ریتم نوازی،ساخت
حمید چیت ساز استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

آموزش گیتار پاپ

برگزاری دوره های تکمیلی آموزش گیتار در سبک پاپ با متدی جدید و بروز توسط نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ "حمید چیت ساز" (مزیت دوره های تکمیلی نسبت به سایر شیوه های آموزش=ساز شناسی،نت خوانی،گام شناسی،گام نوازی،ضرب شناسی،زمان بندی نت ها،مبحث سکوت،مبحث نت های زینت،ریتم شناسی،ریتم نوازی،ساخت ریتم های
حمید چیت ساز استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

آموزش خصوصی گیتار+ آواز پاپ ویژه ی شهروندان پایتخت

آموزش خصوصی گیتار + آواز پاپ بدون اکانت تبلیغاتی توسط حمید چیت ساز ویژه ی شهروندان پایتخت... برگزاری کلاسهای سلفژ... برگزاری کلاسهای نت خوانی... برگزاری کلاسهای ضرب شناسی... برگزاری کلاسهای ویژه ی گام شناسی... *جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل گردد* http://hamid-
حمید چیت ساز استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

سفارشات میکس و مسترینگ پذیرفته میشود

سفارشات پروژه های کامل میکس و مسترینگ توسط کمپانی ملودین تحت نظر آهنگساز و خواننده ی مطرح موسیقی پاپ حمید چیت ساز پذیرفته میشود... *جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارشات خود با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل گردد* 09364611520 - 09195149701 http://hamid-chitsaz.blogfa.com
حمید چیت ساز استان تهران
۱۴۰۰/۰۸/۱۶

تدریس خصوصی پیانو تئوری موسیقی تهران و کرج

تدریس خصوصی تهران و کرج تدریس آنلاین پیانو کلاسیک تئوری موسیقی با بیش از ۳۰ سال سابقه آماده سازی برای هنرستان و دانشگاه آموزش کودکان از ۴ سال به بالا جهت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس حاصل فرمایید علی مرندی ۰۹۳۹۸۹۵۱۶۳۸
علی مرندی استان البرز
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزشگاه موسیقی در شمیران

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیوگرافی استاد پیمان قدیری استاد پیمان قدیری در سال 1356 در شهر قهرمان پرور آبادان متولد شدند . و پس از مدتی همراه خانواده به تهران آمدند . استاد پیمان قدیری از سنین کودکی به موسیقی علاقه مند شده و با تشویق های برادر بز
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزش آواز و گروه نوازی

آواز ایجاد موسیقی به واسطه حنجره است که بخش موسیقی آوازی را در بر میگیرد. نکته ی 1 بر شیوه تقلیدی گوشی یا سینه به سینه یی در فراگیری آواز نقدهایی شده که بی جا و بی استدلال هم نیست، اما به جاست به این مطلب اشاره شود که تقلید از حس و حال و ذائقه ی هنری و رنگ صدا و سبک خواندن و خصوصیات معلمین یا به عب
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزش سنتور

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سنتور یکی از سازهای موسیقی ایرانی است. فرهنگ دهخدا سنتور را اینگونه بازشناخت کرده است «از سازهای ایرانی به شکل ذوزنقه که دارای سیم‌های بسیاری است و با دو مضراب چوبی نواخته می‌شود. که در اصل سنتور رایج (۹ خرکی) دارای ۷۲
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزش پیانو و کیبورد

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش گیتارفلامنکو آموزش گیتار پیک استار آموزش گیتار کلاسیک آموزش پیانو و کیبورد آموزش فلوت آموزش درامز گروه نوازی ریتم شناسی آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه موسیقی پیمان بی
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزش گیتار کلاسیک

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 ویولنسل دف تنبک طبلا درامز ساز دهنی آواز سنتی پاپ نی عود قانون تار سه تار سنتور هارمونی پیانو ف
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آهنگ سازی و تنظیم قطعه(موسیقی سنتی -تلفیقی-پاپ)

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه موسیقی پیمان اساتید آموزشگاه موسیقی پیمان و همینطور کادر مدیریت آن همگی ازدانش آموختگان رشته موسیقی در سطح دانشگاهی و عمدتا از اساتید دانشگاه های مختلف هنر سراسرکشور می باشند مرکز موسیقی پیمان، علاوه بر فعالیته
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک

آموزش دوره های مختلف موسیقی برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک آهنگ سازی و تنظیم قطعه(موسیقی سنتی -تلفیقی-پاپ) تشکیل کنسرت های هنرجویی دپارتمان مختص آموزش کودکان آموزش تئوری موسیقی آموزش آهنگسازی برنامه برگزاری کنسرت آموزشگاه موسیقی پیمان کنسرت امرزشگاه معمولا به طور مرتب در فواصل هر شش ماه ی
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

دپارتمان مختص آموزش کودکان

آموزش دوره های مختلف موسیقی برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک تشکیل کنسرت های هنرجویی دپارتمان مختص آموزش کودکان آموزش تئوری موسیقی آموزش آهنگسازی آموزش گیتار فلامنکو آموزش گیتار پیک استایل آموزش گیتار کلاسیک آموزش پیانو و کیبورد آموزش فلوت آموزش درامز گروه نوازی ریتم شناسی آموزش دوره های مخ
پیمان قدیری استان تهران
special
۱۳۹۹/۰۴/۰۹

مدرس ارگ ایرانی سبک پاپ و سنتی

مدرس ارگ ، با کارت صلاحیت تدریس از وزارت ارشاد و کارت عضویت خانه موسیقی ایران ، با 28 سال سابقه تدریس و نوازندگی. تدریس به صورت هفته ای یک ساعت به صورت نا محدود همراه با یادگیری قواعد اولیه و اصولی موسیقی در رابطه با نوازندگی ارگ و نیز یادگیری آهنگ های ساده تا پیشرفته در مراحل بعدی میباشد.
هادی سرآمد استان تهران
۱۳۹۹/۰۳/۲۶

آموزش ترومپت

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهرانپارس آموزشگاه موسیقی آوایش آموزشگاه موسیقی میدان پروین(شاهد) ◀️ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین مرکز تخصصی آموزشی سازهای بادی در شرق تهران ◀️شهریه با تعرفه دولتی ◀️مشاوره رایگان با تعین وقت قبلی ◀️آموزش تخصصی ترومپت و سایدرام زیر نظر استاد عباس
لیلا نجفی استان تهران
۱۳۹۹/۰۲/۰۱

تدریس خصوصی دف و تنبک

رزومه: آشنایی و نواختن دف به صورت تجربی سال 79 نواختن دف و تنبک از سال 80 تا 83 خدمت استاد علی مرتضوی. استفاده از محضر اساتیدی چون بهمن رجبی ، محسن طاهرزاده ، بیژن کامکار تا سال 85 اجراهای متعدد هنرجویی در سال های 80 تا 83. سرپرستی اجراهای هنرجویی فرهنگسرای اشراق سال 84. تدریس دف و تنبک و تئو
فرهاد حریری استان تهران
۱۳۹۸/۱۱/۰۹

آموزشگاه موسیقی آوایش

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهرانپارس آموزشگاه موسیقی آوایش آموزشگاه موسیقی میدان پروین(شاهد) ◀️ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین مرکز تخصصی آموزشی سازهای بادی در شرق تهران ◀️شهریه با تعرفه دولتی ◀️زیر نظر برجسته ترین اساتید دانشگاهی و فارغ التحصیلان موسیقی ◀️مشاوره رایگان با تع
لیلا نجفی استان تهران
۱۳۹۸/۱۱/۰۹

آموزش موسیقی کودک در تهرانپارس

آموزش موسیقی کودکان در تهرانپارس بهترین آموزشگاه موسیقی محدوده شرق تهرانپارس آموزشگاه موسیقی آوایش آموزشگاه موسیقی میدان پروین(شاهد) ◀️ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ◀️شهریه با تعرفه دولتی ◀️زیر نظر برجسته ترین اساتید دانشگاهی و فارغ التحصیلان موسیقی ◀️مشاوره رایگان با تعین وقت ق
لیلا نجفی استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

آموزشگاه موسیقی (مؤسسه فرهنگی هنری نی نوا)

مؤسسه فرهنگی و هنری نی نوا معتبرترین و باسابقه ترین مجموعه آموزشی ساز و آواز (40سال سابقه درخشان) و معرفی استعدادهای جدید به جامعه هنری کشور مفتخریم که همواره محبوبترین و برجسته ترین هنرمندان کشور را به جامعه هنری تقدیم داشته ایم ستاره ها در یک چشم بهم زدن ساز و آواز آموختند کلینیک فوق تخصصی آو
سیدحسین میری استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

آموزشگاه موسیقی محدوده ونک-گاندی(نی نوا)

مؤسسه فرهنگی و هنری نی نوا معتبرترین و باسابقه ترین مجموعه آموزشی ساز و آواز (40سال سابقه درخشان) و معرفی استعدادهای جدید به جامعه هنری کشور مفتخریم که همواره محبوبترین و برجسته ترین هنرمندان کشور را به جامعه هنری تقدیم داشته ایم ستاره ها در یک چشم بهم زدن ساز و آواز آموختند کلینیک فوق تخصصی آو
سیدحسین میری استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

آموزشگاه موسیقی محدوده اقدسیه-پاسداران(نی نوا)

مؤسسه فرهنگی و هنری نی نوا معتبرترین و باسابقه ترین مجموعه آموزشی ساز و آواز (40سال سابقه درخشان) و معرفی استعدادهای جدید به جامعه هنری کشور مفتخریم که همواره محبوبترین و برجسته ترین هنرمندان کشور را به جامعه هنری تقدیم داشته ایم ستاره ها در یک چشم بهم زدن ساز و آواز آموختند کلینیک فوق تخصصی آو
سیدحسین میری استان تهران
۱۳۹۷/۰۷/۰۲

استودیو رکورد اهنگسازی تنظیم میکس

آهنگسازی و تنظیم آهنگ با بهترین هزینه ! در پاسخ به این سوال باید اول میزان بودجه ای که خوده خواننده برای صدای خودش در نظر گرفته را بسنجیم و بعدا مطابق با آن، کمترین هزینه یا بیشترین هزینه را شفاف سازی کنیم مثلا : شاید شخصی سقف میزان بودجه اش 500 هزاز تومان باشد و یک شخص دیگری 2 میلیون
MORTEZA استان تهران
۱۳۹۷/۰۲/۲۴

مرکز آموزش فاخر ( فرآیند آموزش خوانش برای رهایی)

برگزاری دورههای موسیقی سنتی وکلاسیک برای کودکان و بزرگسالان در مرکز آموزش فاخر با اساتید مجرب و متعهد. مشاوره رایگان جهت انتخاب ساز توسط اساتید مجرب آموزش پیانو ، گیتار،تار،سهتار،تنبک،دف،سازهای کوبه ای،کلارینت،موسیقی کودکان و ...
مرکز آموزش فاخر استان تهران
۱۳۹۶/۱۲/۲۳

آموزشگاه موسیقی پژواک

آموزشگاه موسیقی پژواک با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تدریس دانش آموختگان و اساتید دانشگاه رویکرد علمی تخصصی در زمینه آموزش موسیقی با اصول پداگوژیک آموزش گلیه ی ساز ها و آوازهای ایرانی ، کلاسیک ، پاپ و .... از مبتدی تا پیشرفته آموزش موسیقی کودکان با مکتب برلین سوزوکی و ارف شولو
عمید عسگری استان تهران
۱۳۹۶/۱۱/۲۷

آموزشگاه موسیقی دیبا

آموزش موسیقی کلاسیک،سنتی،پاپ و موسیقی کودک زیر نظر اساتید مجرب با مدیریت سرکار خانم فاطمه دیبا
فاطمه دیبا استان تهران