دسته بندی
استان و شهر

آموزش سنتور

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
آموزش سنتور
آموزش سنتور
آموزش سنتور
آموزش سنتورآموزشگاه موسیقی پیمان
www.peyman-music.com
سنتور یکی از سازهای موسیقی ایرانی است. فرهنگ دهخدا سنتور را اینگونه بازشناخت کرده است «از سازهای ایرانی به شکل ذوزنقه که دارای سیم‌های بسیاری است و با دو مضراب چوبی نواخته می‌شود. که در اصل سنتور رایج (۹ خرکی) دارای ۷۲ سیم است که به دسته‌های ۴ تایی و در ۱۸ دسته تقسیم می‌شود»
محتویات
۱ پیشینه
۲ گسترش در جهان
۳ ساختار ساز
۴ گذشته و امروز
۵ سنتور کروماتیک و سنتور کروماتیک بم
۶ نوازندگی سنتور
پیشینه
سنتور بر پایهٔ بررسی‌ها و پژوهش‌ها یکی از کهن‌ترین سازهای گستره ایران به شمار می‌رود. کهن‌ترین نشا نه‌ای که از این ساز بر جا مانده، از سنگ‌تراشی‌های آشور و بابلیان[نیازمند منبع] (۵۵۹پیش از میلاد) است. در این سنگ‌تراشی‌ها، صف تشریفاتی که به بزرگ داشت آشور بانیپال بر پا شده تراشیده گردیده و سازی که همانندی زیادی به سنتور دستوروزی دارد، در میان آن صف دیده می‌شود.
ابوالحسن علی بن حسین مسعودی (مرگ به سال ۳۴۶ ه. ق) گذشته نگار نامدار و نویسنده نسک مروج‌الذهب در شرح اوضاع موسیقی در زمان ساسانیان، هنگام نام بردن از سازهای متداول موسیقی ساسانی، واژه سنتور (سنطور) را ذکر می‌کند. در کتب کهن و تألیفات ابونصر فارابی و ابن سینا نیز نام سنتور چند بار ذکر شده‌است.
عبدالقادر مراغه‌ای ساز یاطوفان را معرفی کرد که شبیه سنتور دستوروزی بود با این تفاوت که برای هر آواتنها یک تار می‌بستند و با جابجا کردن خرک‌ها، آن را کوک می‌کردند.
نام سنتور در سروده‌ها منوچهری نیز آمده‌است:
الگو:کبک ناقوس زن و شارک سنتور زن است فاخته نای زن بط شده تپور زنا
سنتور، سازی کاملاً ایرانی است که برخی ساخت آن را به ابونصر فارابی نسبت می‌دهند که مانند بربت، ساز دیگر ایرانی بعدها به خارج برده‌شد.
برخی پژوهشگران بر این باورند که سنتور در زمان‌های بسیار دور از ایران به دیگر کشورهای آسیایی رفته‌است، چنان که امروزه گونه‌های مشابه این ساز در عراق، ترکیه، سوریه، مصر، پاکستان، هند، تاجیکستان، چین، ویتنام، کره، اوکراین و دیگر کشورهای آسیای میانه و نیز در یونان نواخته می‌شود.
بنیاد بسیاری از سازها و آهنگ‌های جهان از ایران است. یکی از این سازها، پیانو است که بر بنیاد سنتور ایرانیان در اروپا ساخته شده است! سنتور در زمان لویی چهاردهم، مایه‌ی ساخته شدن سازی به دست پنتالیون شد و تا پس از او این ساز رسایی یافت و به نام پیانو نامور شد... این پیانو یا همان سنتور گسترش یافته، پس از سال‌ها در ریخت دیگری به ایران برگشت... و از این روی شگفت نیست که چون نخستین پیانو به دست سرورالملک، سنتورنواز روزگار امیرکبیر رسید در دم نواخته شد! او پس از دمی کار با این ساز گفت: این ساز روی دستگاه ماهور کوک شده است.! وی همان روز ماهور را نواخت و پس از کوتاه زمانی آن‌را، کوک کرد به گونه‌ای که دستگاه شور را با آن نواخت و همین کوک ایرانی است که در این هنگام نیز روی پیانوی ایرانی انجام می‌گیرد. این کوک سرورالملکی نام دارد و واپسین دستگاه شور است که در کنار پرده‌های دلکش گرایلی خسروانی، آذربایجانی، گیلانی و گبری(زرتشتی) و کردی و جامه‌داران و... نواخته می‌شود!
بر پایهٔ اسناد و مدارک، نگارگری‌ها و مینیاتورهای سده‌های پیش، آنچه که ما دستوروزه به نام سنتور در اختیار داریم در واقع سنتوری است که از نزدیک به یکصد و پنجاه سال پیش (زمان قاجار) با شکل و شمایل کنونی خود در اختیار هنرمندان این مرز و بوم قرار دارد. چنان که سنتورهای محمدصادق خان (که نخستین نمونه صوتی ساز سنتور به جا مانده از دوران قاجار متعلق به وی می‌باشد)، حبیب سماع حضور و حبیب سماعی، در ابعاد، شمار خرک و چگونگی ساخت، بسیار نزدیک به سنتور دستوروزی است.
بررسی دیرینه گردش و تحول ساز سنتور نشان می‌دهد که این ساز طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و مکاتب گوناگون را در سدهٔ کنونی به خود اختصاص داده، به گونه‌ای که پس از یک بررسی اجمالی، می‌توان اذعان داشت حداقل ۱۵ سبک و مکتب گوناگون و فعال در این عرصه شهره ویژه و عام‌اند.
تگونه و جوراجوری چشمگیر مکاتب و سبک‌ها انگیزه تگونه در آوادهی ساز، تکنیک نوازندگی و چگونگی آهنگ‌سازی و نغمه‌پردازی در سطوح گوناگون بوده‌است.
سنتور، یا آنچنان که استاد ابوالحسن خان صبا گاه می‌نوشت: سنطور، در سال‌های پایانی عصر قاجار، سازی تقریباً فراموش شده و رو به نابودی بود. سازهای اصلی، تار، تنبک و کمانچه بودند و دوره قاجار، در واقع «عصر تار» بود. شمار کمی سنتور می‌نواختند و شمار کمتری نیز سنتور می‌ساختند و می‌آموختند.
گسترش در جهان
با پشتگرمی به سالگذشت آثار پیدا شده گمان این است که این ساز از کلکرو ایران به کشورهای دیگر راه یافته و نام‌های گوناگونی پیدا کرده‌است. سنتور با اندک تفاوتی در شکل ظاهر و با نام‌های گوناگون در شرق و باختر جهان وجود دارد. این ساز را در کشور چین یان کین، در اروپای شرقی دالسی مر، در انگلستان باتر فلای‌ها، در آلمان و اتریش مک پر، در هندوستان سنتور، در کامبوج فی و در آمریکا زیتر می‌نامند که هر کدام دارای وجه تشابهاتی هستند. ساز سنتور در شماری از کشورها مانند ارمنستان و گرجستان نیز رایج هست. همچنین سنتورهای عراقی –هندی- مصری و ترکی که بعضی از آنها حدود ۳۶۰ سیم دارند.
ساختار ساز
این ساز از جعبه‌ای ذوزنقه‌ای شکل تشکیل شده که لبه‌ها آن بنامند از: بلندترین ضلع، نزدیک به نوازنده و کوتاهترین ضلع و موازی با ضلعپیشی و دور از نوازنده و دو ضلع کناری با طول برابر که دو ضلعپیشی را به طور مورب قطع می‌کند. ارتفاع سطوح کناری ۸ تا ۱۰ سانتیمتر است.
جعبه سنتور مجوف است و تمام سطوح جعبه چوبی است.؛ دوسطح فوقانی وتحتامی به کلاف سنتور که سطح جانبی دور آن را تشکیل می‌دهد متصل می‌شوند نیروی ناشی از فشار سیم‌ها که از طریق خرک‌ها به صفحهٔ بالایی منتقل می‌شوند باعث تغییر شکل و نشست صفحه و تشدید آن در دراز مدت می‌شوند برای جبران این کاستی پل‌هایی در حعبهٔ سنتور قرار داده می‌شود و نیز ضخامت صفخه‌ها باید برای بار وارده از صفحه پیشبینی گردد صفحهٔ پایینی گرجه تحت تاثیر مستقیم نیروی سیم‌ها نیست اما واکنش آنها را از پل دریافت می‌کند و باید برای مقاومت دربرابر تغییر شکل‌ها پیش بینی شود بر روی سطوح فوقانی دو ردیف (معمولاً ۹تایی)خرک چوبی قرار دارد ردیف راست نزدیک‌تر به کناره راست ساز است و ردیف چپ کمی بیشتر با کناره چپ فاصله دارد (فاصله میان هر خرک ردیف چپ تا کناره چپ را «پشت خرک» می‌نامند). از روی هر خرک چهار رشته سیم هم‌کوک گذر می‌کند ولی هر سیم به گوشی معینی پیچیده می‌شود. گوشی‌ها در سطح کناری راست کنار گذاشته شده‌اند. سیم‌های سنتور به دو دسته «سفید» (زیر) و «زرد» (بم) بخش می‌شوند. دسته سیم‌های سفید بر روی خرک‌های ردیف چپ و سیم‌های زرد بر روی خرک‌های ردیف راست به تناوب قرار گرفته‌اند. طول بخش جلوی خرک در سیم‌های سفید دو برابر طول آن در بخش پشت خرک است و می‌توان در پشت خرک نیز از سیم‌های سفید استفاده کرد (آوای آن به نسبت عکس طول، یک اکتاو نسبت به آوای بخش جلوی خرک بالاتر است). همچنین هر سیم زرد، یک اکتاو بم‌تر از سیم سفید بی درنگ پس از آن آوا می‌دهد.
گذشته و امروز
ساز سنتور پیشتر با ۱۲ وتر سیم بم و ۱۲ وتر سیم زیر ساخته می‌شد و سنتور ۱۲ خرکی نامیده می‌شد. امروزه سنتور ۱۰ خرک و سنتور ۱۱ خرک نیز ساخته می‌شود. سنتور ۹ خرک رایج‌ترین گونه سنتور است که پر استفاده ترین نوع آن سنتور «سُل کوک» است و نت‌های ردیف بر اساس آن نوشته شده‌اند. در سنتور ۹ خرک، چنانچه بر اساس راست کوک تنظیم شود، به ترتیب سیم‌ها از پایین بر مبنای می-فا-سل کوک می‌شوند و برای اجرای گروهی و ارکستر باره است.
سنتور کروماتیک و سنتور کروماتیک بم
به خواست تکمیل فواصل کروماتیک میان اصوات و نیز به قصد تأمین اصوات بم، در حدود بیست سال اخیر دو گونه سنتور با شمار زیادتر خرک ساخته شده‌اند. سنتور کروماتیک با همان میدان آوای سنتور معمولی ولی دارای خرک‌ها و اصوات کروماتیک بیشتر است. میدان آوای سنتور کروماتیک بم یک فاصله پنجم بم‌تر از سنتور کروماتیک است و گسترش آن سه اکتاو و نیم است. در دو گونه سنتور کروماتیک، هر صوت بدست سه رشته سیم هم‌کوک حاصل می‌شود. به عبارت دیگر روی هر خرک سه سیم تکیه کرده‌است. از هر دو سنتور کروماتیک و کروماتیک بم استفاده‌های هم‌نوازی می‌شود و در کارهای جدید تکنوازی سنتورهای کروماتیک دیده می‌شود.
نوازندگی سنتور
نوازندگی سنتور با دو چوب نازک که به آنها «مضراب» گفته می‌شود، انجام می‌شود. مضراب‌ها در گذشته بدون نمد بودند ولی اکنون بیش‌تر به مضراب‌ها نمد می‌چسبانند که باعث نرمتر شدن و کم زنگ تر شدن آوای سنتور می‌شود. در اکثر اوقات، نوازنده باید با هر یک از مضراب‌ها، نت متفاوتی را اجرا کند (به ویژه در برخی از چهارمضراب‌ها که بیش‌تر پایه قطعه با دست چپ و ملودی با دست راست اجرا می‌شود). به همین دلیل نوازندگی این ساز علاوه بر چابکی دست‌ها، به تمرکز ذهن نیز نیاز دارد که تنها با آزمون فراوان بدست می‌آید.
سنتور سازی است که اگر نوازنده بر آن چیره شود، می‌تواند با آن کارهای زیبا و ماندگاری بیافریند. این ساز به خوبی توانایی تکنوازی و همنوازی را دارا می‌باشد.
برابر نیمهٔ زندگانی آزمون سنتورنوازان، به کوک کردن آن می‌گذرد. چون کوبه‌های مداوم مضراب روی سیم‌ها و تاثیر گذاری نم و گرما روی چوب و سیم‌ها کوک را به هم می‌زند و ۷۲ سیم باید مرتب کوک یا هم خوان شود، از این رو سنتور، سازی شناخته می‌شود که همراه با زیبایی، بسیاری از پیامدهای پزشکی می‌تواند روی آوا و کوک آن تاثیر بگذارد و حتی نوازنده‌های کارکشته را برای یک کوک دلخواه ناکام می‌گذارد.
تهران میدان تجریش ابتدای خیابان ولیعصر روبروی قنادی لادن طبقه بالای پیانو پل طبقه سوم
تلفن : 02122702823
02122754781
فکس : 02122704641
همراه : 09125096653
پست الکترونیک :
ghadiripeyman@ymail.com
amoozeshgahpeyman@gmail.com
www.peyman-music.com

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه موسیقی
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

تدریس خصوصی گیتار پاپ و کلاسیک + سلفژ

تدریس خصوصی گیتار در سبک پاپ و کلاسیک + سلفژ و آموزش گام به گام نت ها با متدی جدید و بروز توسط نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ "حمید چیت ساز" دوره های آموزشی کامل شامل موضوعات (ساز شناسی،نت خوانی،گام شناسی،گام نوازی،ضرب شناسی،زمان بندی نت ها،مبحث سکوت،مبحث نت های زینت،ریتم شناسی،ریتم نوازی،ساخت
حمید چیت ساز استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

آموزش گیتار پاپ

برگزاری دوره های تکمیلی آموزش گیتار در سبک پاپ با متدی جدید و بروز توسط نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ "حمید چیت ساز" (مزیت دوره های تکمیلی نسبت به سایر شیوه های آموزش=ساز شناسی،نت خوانی،گام شناسی،گام نوازی،ضرب شناسی،زمان بندی نت ها،مبحث سکوت،مبحث نت های زینت،ریتم شناسی،ریتم نوازی،ساخت ریتم های
حمید چیت ساز استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

آموزش خصوصی گیتار+ آواز پاپ ویژه ی شهروندان پایتخت

آموزش خصوصی گیتار + آواز پاپ بدون اکانت تبلیغاتی توسط حمید چیت ساز ویژه ی شهروندان پایتخت... برگزاری کلاسهای سلفژ... برگزاری کلاسهای نت خوانی... برگزاری کلاسهای ضرب شناسی... برگزاری کلاسهای ویژه ی گام شناسی... *جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل گردد* http://hamid-
حمید چیت ساز استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

سفارشات میکس و مسترینگ پذیرفته میشود

سفارشات پروژه های کامل میکس و مسترینگ توسط کمپانی ملودین تحت نظر آهنگساز و خواننده ی مطرح موسیقی پاپ حمید چیت ساز پذیرفته میشود... *جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارشات خود با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل گردد* 09364611520 - 09195149701 http://hamid-chitsaz.blogfa.com
حمید چیت ساز استان تهران
۱۴۰۰/۰۸/۱۶

تدریس خصوصی پیانو تئوری موسیقی تهران و کرج

تدریس خصوصی تهران و کرج تدریس آنلاین پیانو کلاسیک تئوری موسیقی با بیش از ۳۰ سال سابقه آماده سازی برای هنرستان و دانشگاه آموزش کودکان از ۴ سال به بالا جهت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس حاصل فرمایید علی مرندی ۰۹۳۹۸۹۵۱۶۳۸
علی مرندی استان البرز
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزشگاه موسیقی در شمیران

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیوگرافی استاد پیمان قدیری استاد پیمان قدیری در سال 1356 در شهر قهرمان پرور آبادان متولد شدند . و پس از مدتی همراه خانواده به تهران آمدند . استاد پیمان قدیری از سنین کودکی به موسیقی علاقه مند شده و با تشویق های برادر بز
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزش آواز و گروه نوازی

آواز ایجاد موسیقی به واسطه حنجره است که بخش موسیقی آوازی را در بر میگیرد. نکته ی 1 بر شیوه تقلیدی گوشی یا سینه به سینه یی در فراگیری آواز نقدهایی شده که بی جا و بی استدلال هم نیست، اما به جاست به این مطلب اشاره شود که تقلید از حس و حال و ذائقه ی هنری و رنگ صدا و سبک خواندن و خصوصیات معلمین یا به عب
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزش سنتور

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سنتور یکی از سازهای موسیقی ایرانی است. فرهنگ دهخدا سنتور را اینگونه بازشناخت کرده است «از سازهای ایرانی به شکل ذوزنقه که دارای سیم‌های بسیاری است و با دو مضراب چوبی نواخته می‌شود. که در اصل سنتور رایج (۹ خرکی) دارای ۷۲
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزش پیانو و کیبورد

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش گیتارفلامنکو آموزش گیتار پیک استار آموزش گیتار کلاسیک آموزش پیانو و کیبورد آموزش فلوت آموزش درامز گروه نوازی ریتم شناسی آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه موسیقی پیمان بی
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزش گیتار کلاسیک

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 ویولنسل دف تنبک طبلا درامز ساز دهنی آواز سنتی پاپ نی عود قانون تار سه تار سنتور هارمونی پیانو ف
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آهنگ سازی و تنظیم قطعه(موسیقی سنتی -تلفیقی-پاپ)

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه موسیقی پیمان اساتید آموزشگاه موسیقی پیمان و همینطور کادر مدیریت آن همگی ازدانش آموختگان رشته موسیقی در سطح دانشگاهی و عمدتا از اساتید دانشگاه های مختلف هنر سراسرکشور می باشند مرکز موسیقی پیمان، علاوه بر فعالیته
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک

آموزش دوره های مختلف موسیقی برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک آهنگ سازی و تنظیم قطعه(موسیقی سنتی -تلفیقی-پاپ) تشکیل کنسرت های هنرجویی دپارتمان مختص آموزش کودکان آموزش تئوری موسیقی آموزش آهنگسازی برنامه برگزاری کنسرت آموزشگاه موسیقی پیمان کنسرت امرزشگاه معمولا به طور مرتب در فواصل هر شش ماه ی
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

دپارتمان مختص آموزش کودکان

آموزش دوره های مختلف موسیقی برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک تشکیل کنسرت های هنرجویی دپارتمان مختص آموزش کودکان آموزش تئوری موسیقی آموزش آهنگسازی آموزش گیتار فلامنکو آموزش گیتار پیک استایل آموزش گیتار کلاسیک آموزش پیانو و کیبورد آموزش فلوت آموزش درامز گروه نوازی ریتم شناسی آموزش دوره های مخ
پیمان قدیری استان تهران
special
۱۳۹۹/۰۴/۰۹

مدرس ارگ ایرانی سبک پاپ و سنتی

مدرس ارگ ، با کارت صلاحیت تدریس از وزارت ارشاد و کارت عضویت خانه موسیقی ایران ، با 28 سال سابقه تدریس و نوازندگی. تدریس به صورت هفته ای یک ساعت به صورت نا محدود همراه با یادگیری قواعد اولیه و اصولی موسیقی در رابطه با نوازندگی ارگ و نیز یادگیری آهنگ های ساده تا پیشرفته در مراحل بعدی میباشد.
هادی سرآمد استان تهران
۱۳۹۹/۰۳/۲۶

آموزش ترومپت

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهرانپارس آموزشگاه موسیقی آوایش آموزشگاه موسیقی میدان پروین(شاهد) ◀️ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین مرکز تخصصی آموزشی سازهای بادی در شرق تهران ◀️شهریه با تعرفه دولتی ◀️مشاوره رایگان با تعین وقت قبلی ◀️آموزش تخصصی ترومپت و سایدرام زیر نظر استاد عباس
لیلا نجفی استان تهران
۱۳۹۹/۰۲/۰۱

تدریس خصوصی دف و تنبک

رزومه: آشنایی و نواختن دف به صورت تجربی سال 79 نواختن دف و تنبک از سال 80 تا 83 خدمت استاد علی مرتضوی. استفاده از محضر اساتیدی چون بهمن رجبی ، محسن طاهرزاده ، بیژن کامکار تا سال 85 اجراهای متعدد هنرجویی در سال های 80 تا 83. سرپرستی اجراهای هنرجویی فرهنگسرای اشراق سال 84. تدریس دف و تنبک و تئو
فرهاد حریری استان تهران
۱۳۹۸/۱۱/۰۹

آموزشگاه موسیقی آوایش

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهرانپارس آموزشگاه موسیقی آوایش آموزشگاه موسیقی میدان پروین(شاهد) ◀️ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین مرکز تخصصی آموزشی سازهای بادی در شرق تهران ◀️شهریه با تعرفه دولتی ◀️زیر نظر برجسته ترین اساتید دانشگاهی و فارغ التحصیلان موسیقی ◀️مشاوره رایگان با تع
لیلا نجفی استان تهران
۱۳۹۸/۱۱/۰۹

آموزش موسیقی کودک در تهرانپارس

آموزش موسیقی کودکان در تهرانپارس بهترین آموزشگاه موسیقی محدوده شرق تهرانپارس آموزشگاه موسیقی آوایش آموزشگاه موسیقی میدان پروین(شاهد) ◀️ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ◀️شهریه با تعرفه دولتی ◀️زیر نظر برجسته ترین اساتید دانشگاهی و فارغ التحصیلان موسیقی ◀️مشاوره رایگان با تعین وقت ق
لیلا نجفی استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

آموزشگاه موسیقی (مؤسسه فرهنگی هنری نی نوا)

مؤسسه فرهنگی و هنری نی نوا معتبرترین و باسابقه ترین مجموعه آموزشی ساز و آواز (40سال سابقه درخشان) و معرفی استعدادهای جدید به جامعه هنری کشور مفتخریم که همواره محبوبترین و برجسته ترین هنرمندان کشور را به جامعه هنری تقدیم داشته ایم ستاره ها در یک چشم بهم زدن ساز و آواز آموختند کلینیک فوق تخصصی آو
سیدحسین میری استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

آموزشگاه موسیقی محدوده ونک-گاندی(نی نوا)

مؤسسه فرهنگی و هنری نی نوا معتبرترین و باسابقه ترین مجموعه آموزشی ساز و آواز (40سال سابقه درخشان) و معرفی استعدادهای جدید به جامعه هنری کشور مفتخریم که همواره محبوبترین و برجسته ترین هنرمندان کشور را به جامعه هنری تقدیم داشته ایم ستاره ها در یک چشم بهم زدن ساز و آواز آموختند کلینیک فوق تخصصی آو
سیدحسین میری استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

آموزشگاه موسیقی محدوده اقدسیه-پاسداران(نی نوا)

مؤسسه فرهنگی و هنری نی نوا معتبرترین و باسابقه ترین مجموعه آموزشی ساز و آواز (40سال سابقه درخشان) و معرفی استعدادهای جدید به جامعه هنری کشور مفتخریم که همواره محبوبترین و برجسته ترین هنرمندان کشور را به جامعه هنری تقدیم داشته ایم ستاره ها در یک چشم بهم زدن ساز و آواز آموختند کلینیک فوق تخصصی آو
سیدحسین میری استان تهران
۱۳۹۷/۰۷/۰۲

استودیو رکورد اهنگسازی تنظیم میکس

آهنگسازی و تنظیم آهنگ با بهترین هزینه ! در پاسخ به این سوال باید اول میزان بودجه ای که خوده خواننده برای صدای خودش در نظر گرفته را بسنجیم و بعدا مطابق با آن، کمترین هزینه یا بیشترین هزینه را شفاف سازی کنیم مثلا : شاید شخصی سقف میزان بودجه اش 500 هزاز تومان باشد و یک شخص دیگری 2 میلیون
MORTEZA استان تهران
۱۳۹۷/۰۲/۲۴

مرکز آموزش فاخر ( فرآیند آموزش خوانش برای رهایی)

برگزاری دورههای موسیقی سنتی وکلاسیک برای کودکان و بزرگسالان در مرکز آموزش فاخر با اساتید مجرب و متعهد. مشاوره رایگان جهت انتخاب ساز توسط اساتید مجرب آموزش پیانو ، گیتار،تار،سهتار،تنبک،دف،سازهای کوبه ای،کلارینت،موسیقی کودکان و ...
مرکز آموزش فاخر استان تهران
۱۳۹۶/۱۲/۲۳

آموزشگاه موسیقی پژواک

آموزشگاه موسیقی پژواک با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تدریس دانش آموختگان و اساتید دانشگاه رویکرد علمی تخصصی در زمینه آموزش موسیقی با اصول پداگوژیک آموزش گلیه ی ساز ها و آوازهای ایرانی ، کلاسیک ، پاپ و .... از مبتدی تا پیشرفته آموزش موسیقی کودکان با مکتب برلین سوزوکی و ارف شولو
عمید عسگری استان تهران
۱۳۹۶/۱۱/۲۷

آموزشگاه موسیقی دیبا

آموزش موسیقی کلاسیک،سنتی،پاپ و موسیقی کودک زیر نظر اساتید مجرب با مدیریت سرکار خانم فاطمه دیبا
فاطمه دیبا استان تهران