دسته بندی
استان و شهر

لوله خرطومی هوا

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

پیشگام سپهر برسادPSB
تولید کننده و وارد کننده انواع لوله خرطومی(فلکسی) و کانال انتقال هوا
لوله خرطومی pvc - لوله خرطومی برزنتی- لوله خرطومی فویلی- لوله خرطومی آلومینیومی
آبنما استخوانی - آبنما فنر دار و لوله فلکسی و لوله فلکسیبل - لوله فلکسی پی وی سی - لوله فلکسی برزنتی
لوله فلکسی فویلی - لوله فلکسی آلومینیومی

جهت انتقال )هوا و پودر و ذرات و آب (
بهترین سیستم کانال کشی ساختمانی و صنعتی و مورد استفاده در انواع دستگاهها
تولید کننده کانال اسپیرال گالوانیزه ، اتصالات و تبدیل هوا
طراحی ، ساخت ، نصب و اجرای سیستم های انتقال هوا
قبول انجام انواع پروژههای کانال کشی صنعتی و ساختمانی
آماده سرویس دهی به کلیه نقاط ایران می باشیم
www.psbduct.ir برای مشاهده محصولات از سایت ما دیدن فرمایید
مشاوره و فروش: مهندس محسنی 09122137395

معرفی و مزایای داکت فلکسی
کانال فلکسیبل لوله خرطومی (لوله فلکسی) با عایق حرارتی (عایق پشم شیشه)، ساده (آلومینیومی)، کمبی با روکش PVC و برزنتی جهت انتقال هوا بین سطوحی که ارتفاع آن ها یکسان نبوده و یا محدودیت فضا وجود دارد و امکان استفاده از کانال های چهارگوش امکان پذیر نمی باشد مورد استفاده قرار می گیرد. کانال لوله فلکسی خرطومی بهترین جایگزین و راه حل برای سیستم های داکت اسپیلت و کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه در ساختمان ها، مجتمع های تجاری و پاساژ ها، هتل ها، سالن های تولیدی، فروشگاه ها، سالن های ورزشی و استخرها، آشپزخانه های صنعتی و صنایع غذایی، مجتمع های داروسازی داروخانه ها، آزمایشگاه ها و محیط های پاک، گلخانه ها، سردخانه، انبارها و ... به شمار رفته و اساساً از لحاظ اقتصادی نیز استفاده از این نوع کانال های انتقال هوا (کانال لوله فلکسی) در مقایسه با ورق های سنتی و قدیمی گالوانیزه مقرون به صرفه و بسیار مناسب تر می باشد. کانال فلکسیبل آلومینیومی ساخت کشور ترکیه بوده که از بهترین متریال موجود نیز ساخته و تهیه گردیده است. این نوع کانال ها (کانال لوله فلکسی) پیشنهاد بسیار مناسبی جهت انتقال هوا به محیط های گوناگون بوده و در تمامی سایزها و مدل ها قابل ارائه و اجرا می باشد.
قیمت بسیار مناسب، ظاهری زیبا، وزن بسیار سبک، نصب راحت و آسان، اشغال فضای کم و امکان عبور از فضاهای سخت و دشوار از بارزترین ویژگی کانال فلکسیبل یا کانال خرطومی به شمار می آید. همچنین کانال از پیش عایق شده فلکسیبل آلومینیومی یا کانال خرطومی جهت تهویه، اگزاست (تخلیه هوا)، سرمایش و گرمایش و ... نیز به کار می رود.
شایان ذکر است، کانال های لوله فلکسی این شرکت با گارانتی و ضمانت نامه رسمی به مشتریان محترم ارائه می گردد.
• انواع کانال های فلکسی بل لوله فلکسی)عبارتنداز:
(1 عایق دار : بهترین پیشنهاد، راهکار و جایگزینی بسیار مناسب برای کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه جهت انتقال هوا، قابلیت استفاده برای سیستم های تهویه مطبوع، داکت اسپیلت، تخلیه و انتقال هوا (اگزاست فن ها) و ...
• ( 2 ساده : جهت استفاده در سیستم های تهویه مطبوع، داکت اسپیلت، تخلیه و انتقال هوا.
• (3کمبی با روکش PVC : جهت انتقال هوا و قابلیت استفاده در سیستم های تهویه مطبوع و اماکن هایی که در معرض دید مستقیم بوده و احتمال آسیب با توجه به نوع فعالیت انجام گرفته وجود دارد، از این نوع کانال های لوله فلکسی استفاده می گردد.
• 4 ) برزنتی : قابلیت استفاده در سیستم های تخلیه و انتقال هوای گرم و گاز و به دلیل مقاومت بالایی که دارند در محیط های خشن از این کانال ها استفاده می گردد. مستحکم در برابر مواد خورنده و اسیدها
از دیگر مزایای کانال فلکسیبل آلومینیومی (کانال خرطومی یا کانال فلکسی آلومینیومی) می توان به موارد ذیل نیز اشاره نمود:
الف) بدنه آلومینیومی بسیار مقاوم:
کانال فلکسیبل یا لوله خرطومی فلکسی (کانال لوله فلکسی از پیش عایق شده) به دلیل داشتن بدنه ای از جنس آلومینیوم (4 لایه) از نفوذ اشعه UV خورشید جلوگیری نموده که این امر موجب افزایش عمر مفید کانال فلکسیبل آلومینیومی یا اسپیرال می گردد. همچنین این لایه های آلومینیومی تمامی سطح عایق حرارتی (پشم شیشه) را در بر می گیرد.
ب) انعطاف پذیری:
انعطاف پذیری فوق العاده کانال فلکسیبل آلومینیومی موجب اشغال نمودن فضای بسیار کم و ناچیز، قابلیت تبدیل به اشکال و فرم های گوناگون (مطابق با هر نقشه اجرایی)، انبارداری راحت و آسان، حمل و نقل آسان و سرعت بسیار بالا در اجرا می شود.
ج) سطح داخلی صاف و هموار:
سطح داخلی کانال لوله خرطومی فلکسیبل آلومینیومی بسیار هموار بوده که این امر سبب پاک و تمیز بودن سطح داخل و عدم نفوذ گرد و غبار در کانال فلکسی بل می شود. افت فشار بسیار ناچیز و هزینه عملیاتی پایین از دیگر مزایای صاف و هموار بودن سطح داخلی کانال فلکسیبل آلومینیومی (کانال لوله خرطومی) به شمار می آید.
د) مقاومت بسیار بالا:
کانال فلکسی بل یا کانال خرطومی آلومینیومی انتقال هوا در برابر پارگی (متشکل از 5 لایه)، نور خورشید و اشعه UV مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده که این امر در افزایش طول عمر مفید آن، نقش به سزایی ایفا می نماید.
هـ) عایق حرارتی پشم شیشه:
عایق پشم شیشه به کار رفته در لوله فلکسی بل انتقال هوا (لوله کانال خرطومی یا اسپیرال (Spiral) به عنوان عایق حرارتی، سبب کمترین اتلاف انرژی (Saving Energy) و ایجاد مقاومت حرارتی می گردد. عدم فرسایش فیبر و ضد میعان بودن از دیگر ویژگی های پشم شیشه موجود در لوله های خرطومی منعطف می باشد. این کانال ها در هیچ نقطه ای از دنیا با عایق حرارتی پشم سنگ تولید نمی گردد و لازم به ذکر است که پشم شیشه این نوع از کانال ها مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده (کلاس A، ضد حریق و ضد آب) و تمامی محصولات شرکت نیز دارای گواهینامه های بین المللی معتبر داخلی و خارجی می باشند.
و) وزن بسیار سبک:
کانال لوله فلکسی بل به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد، نصب و اجرای آن بسیار سریع، ساده و راحت بوده و به ساپورت و نگهدارنده به هیچ عنوان نیازی ندارد. (صرفه جویی در زمان و هزینه نصب و اجرا)
ز) عمر مفید بسیار بالا:
کانال فلکسیبل یا کانال فلکسی خرطومی از 5 لایه گوناگون (متشکل از دو لایه آلومینیومی، دو لایه پلی اتیلن و یک لایه پشم شیشه کلاسA) تشکیل گردیده که این امر سبب افزایش عمر مفید این محصول تا بیش از 30 سال می گردد.
متعلقات و لوازم جانبی کانال فلکسی بل آلومینیومی )در انواع گوناگون) به شرح ذیل اعلام می گردد:
(1 طوقه اتصال رابط
(2 قفل مخصوص کانال خرطومی
(3 تبدیل گرد
(4 بست رولی استیل (Clamp)
(5 پلنیوم باکس و نوار درزگیر آلومینیومی مسلح نخ دار
• نحوه نصب و اجرای کانال خرطومی فلکسی بل:
• ابتدا با توجه به نقشه اجرایی ابعاد مورد نیاز را برآورد نموده، سپس کانال فلکسی خرطومی (اسپیرال داکت آلومینیومی( را با قیچی یا کاتر (تیغ موکت بری) به ابعاد دلخواه برش داده و آن را دور طوقه می اندازیم. در مرحله بعد، بست کمربندی استیل را در محل موردنظر قرار داده و آن را قفل می نماییم. بدین ترتیب اتصال در یک سو برقرار گردیده و طرف دیگر را نیز به همین ترتیب عمل می نماییم تا کار به اتمام رسد.
• مقایسه فنی کانال فلکسیبل با کانال های گالوانیزه:
کانال فلکسی بل یا فلکسی با عایق حرارتی پشم شیشه، ساده و ... (کانال خرطومی آلومینیومی منعطف انتقال هوا (داکت اسپیرال)) با عایق حرارتی پشم شیشه و آنتی باکتریال یکی از با کیفیت ترین کانال های آلومینیومی منعطف انتقال هوا در بازار بوده و جهت انتقال هوا از محیطی به محیط دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. کانال فلکسی بل در تمامی کشورهای جهان مورد استفاده بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه جهت انتقال هوا می باشد. کانال فلکسی بل با عایق حرارتی پشم شیشه و آنتی باکتریال یا کانال فلکسی بل آلومینیومی یا کانال فلکسیبل لوله خرطومی در سایزهای گوناگون (از سایز "4 تا "18) موجود بوده که این امر بر قدرت تصمیم گیری فرد متقاضی می افزاید. با توجه به آنکه در مراحل ساخت، نصب و اجرای کانال های تهویه سنتی با استفاده از ورق های گالوانیزه، بعد از خمش ورق آن ها را به وسیله چکش و به صورت کشو درون یکدیگر قرار می دهند، در این فرآیند ضربات مکرر بر روی ورق گالوانیزه سبب ریزش روکش گالوانیزه از روی ورق آهن گردیده و در دراز مدت با توجه به هوای عبوری از داخل کانال که عمدتاً با رطوبت همراه است، موجب تولید اکسید آهن، تجمع باکتری، قارچ و پخش شدن بوی نامطبوع در محیط می گردد. متأسفانه همچنان در کشور ما جهت عایق نمودن این کانال ها از پشم شیشه و یا پشم سنگ استفاده می نمایند که این عایق سرطان زا بوده و با توجه به روزنه هایی که در سطح خارجی کانال باقی می ماند، ذرات پشم شیشه وارد کانال و از مجرای کانال وارد فضای تنفسی افراد شاغل یا ساکن در محیط می گردد که عوارض جبران ناپذیری از قبیل بیماری های پوستی و تنفسی را در بردارد. به همین علت، امروزه در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا عموماً جهت سیستم های تهویه مطبوع (داکت اسپیلت) از کانال لوله خرطومی انتقال هوا (لوله فلکسی اسپیرال - کانال خرطومی آلومینیومی انتقال هوا) آخرین فنآوری روز اروپا در زمینه سیستم های انتقال هوا یا داکت اسپیلت به عنوان بهترین جایگزین سیستم های انتقال هوای سنتی استفاده می کنند که با برخورداری از مزایا و ویژگی های بسیار زیاد و گذر از ده ها آزمایش به عنوان یکی از عناصر اصلی سیستم های تهویه در اروپا و آمریکا به شمار می آید.
• مزایا و ویژگی های کانال فلکسیبل لوله خرطومی انتقال هوا یا کانال فلکسی خرطومی آلومینیومی انتقال هوا عبارتند از:
-1سرعت بسیار بالا در نصب و اجرا (صرفه جویی در زمان): به علت انعطاف پذیری فوق العاده (فلکسی بل بودن) و وزن بسیار سبک، اجرای داکت فلکسی بل با عایق حرارتی و آنتی باکتریال (کانال فلکسی بل آلومینیومی (فویلی) یا کانال خرطومی آلومینیومی انتقال هوا (کانال اسپیرال- کانال خرطومی انتقال هوا)) بسیار راحت و آسان می باشد.
-2سرعت بسیار بالا در تعمیر و بازسازی کانال های آسیب دیده: در صورت آسیب دیدن قسمت و یا بخشی از کانال فلکسی آلومینیومی (کانال لوله خرطومی) انتقال هوا، به راحتی و بدون صرف هیچ گونه هزینه اضافی می توان قسمت موردنظر را بازسازی و تعمیر نمود.
-3قابلیت برش کانال لوله فلکسی بل آلومینیومی (کانال فلکسیبل با ابزار ساده مانند قیچی، کاتر موکت بری و ...:(
در صورتیکه برش و خم نمودن کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه نیاز به ابزار مخصوص و تخصصی دارد.
-4هزینه بسیار کم و ناچیز جهت نصب و اجرا: به دلیل آن که کانال فلکسیبل یا کانال لوله خرطومی انتقال هوا نیازی به خم نمودن، فرم، شکل دادن و ... (درست نمودن با توجه به نقشه اجرایی) ندارد و فقط می بایست به وسیله یک قفل به دریچه مربوطه متصل گردد.
-5دارای عایق حرارتی در داخل بدنه: کانال خرطومی آلومینیومی (فویلی) منعطف با عایق حرارتی پشم شیشه یا کانال خرطومی انتقال هوا یا کانال لوله خرطومی انتقال هوا به دلیل دارا بودن عایق حرارتی پشم شیشه در خود، دیگر نیازی به عایق کاری مجدد نداشته که این امر از نظر اقتصادی نسبت به کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه بسیار مقرون به صرفه بوده، زیرا کانال های گالوانیزه پس از خریداری، نیاز به نصب و اجرا دارند و پس از اجرا جهت صرفه جویی در انرژی می بایست بر روی سطوح بیرونی آن از عایق پشم شیشه استفاده گردد که این امر سبب بالا رفتن هزینه نهایی و در نهایت پس گذر چند ماه، برای افراد بیماری های تنفسی و ... ایجاد می نماید.
-6عدم تشکیل شبنم بر روی بدنه داکت
-7کاهش افت فشار
-8حداقل اتلاف انرژی (به علت عایق موجود در کانال لوله خرطومی انتقال هوا(
-9عایق صوتی (کاهش چشمگیر صدای حاصل از جریان هوا به داخل کانال و محیط پیرامون(
-10دارای ظاهری زیبا و مناسب
-11دارای عمر مفید بالای 30 سال (متشکل از 5 لایه(
-12آنتی باکتریال
-13دارای استاندارد و گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی
-14قابلیت استفاده در تمامی سطوح، زوایا و ارتفاع های گوناگون (برخلاف کانال های گالوانیزه(
-15حجم بسیار کم (سهولت در انبارداری(
-16دارای ساختاری یک پارچه: بدان معنی که لوله فلکسیبل آلومینیومی با عایق حرارتی و ساده برخلاف ورق های سنتی و قدیمی گالوانیزه دارای درز و شکاف نبوده، لذا در صرفه جویی انرژی از خود عملکرد مناسب تری نشان می دهد.
-17با قیمتی بسیار ارزان و مناسب نسبت به سایر کالاهای مشابه در بازار (نسبت به ورق های گالوانیزه و …
-18قابل ارائه با گارانتی شرکت
• از دیگر نام های کانال فلکسیبل انتقال هوا با عایق حرارتی و ساده می توان به موارد ذیل نیز اشاره نمود:
کانال خرطومی یا لوله فلکسی بل، لوله فلکسیبل، لوله فلکسی، لوله کانال خرطومی آلومینیومی انتقال هوا، کانال گرد فلکسی انتقال هوا با عایق پشم شیشه، کانال خرطومی فلکسی بل، کانال دایره ای شکل با عایق حرارتی پشم شیشه، لوله فلکسی بل انتقال هوا با عایق پشم شیشه، کانال اسپیرال (Spiral)، داکت اسپیرال (Spiral)، کانال لوله خرطومی از پیش عایق شده آلومینیومی، کانال اسپیرال گرد آلومینیومی جهت انتقال هوا، کانال فلکسی بل آلومینیومی، کانال لوله خرطومی انتقال هوا، کانال انتقال هوا، لوله فلکسی، کانال از پیش عایق شده، کانال از پیش عایق، کانال از پیش ساخته، کانال آلومینیومی و ... .

• از دیگر موارد مصرف و مزایای کانال خرطومی فلکسیبل آلومینیومی (کانال فلکسی لوله خرطومی انتقال هوا با عایق پشم شیشه و ساده) می توان به موارد ذیل نیز اشاره نمود:

• جهت استفاده در سیستم های تهویه مطبوع و داکت اسپیلت.
• جهت استفاده در سقف های کاذب با محدودیت فضا و یا ارتفاع.
• جهت انتقال هوا بین سطوحی که ارتفاع آن ها یکسان نبوده و یا محدودیت فضا وجود دارد.
• در مکان هایی که امکان استفاده از کانال های چهارگوش امکان پذیر نمی باشد.
• تخلیه (اگزاست)، انتقال هوا، گاز و ... .
• جایگزین ورق های سنتی و قدیمی گالوانیزه.
• معایب کانال های سنتی و قدیمی گالوانیزه:
• سرعت نصب و اجرای کند (وقت گیر و زمان بر(
• در مکان ها و سطوحی که ارتفاع آن ها یکسان نبوده و یا محدودیت فضا وجود دارد، امکان استفاده از کانال های گالوانیزه وجود ندارد.
• سرعت اجرا در تعمیر و بازسازی بسیار کند است.
• عمر مفید کم (در اثر رطوبت، سطح داخلی و خارجی آن زنگ می زند و به مرور زمان از بین می رود(
• پس از اجرا نیاز به عایق کاری مجدد جهت صرفه جویی در انرژی دارد که عایق کاری آن مشکل و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد.
• نیاز به آهن آلات، ساپورت گیری، فلنج، لوازم و سایر متعلقات جانبی دارد، بر خلاف کانال فلکسی بل آلومینیومی با عایق حرارتی پشم شیشه (داکت لوله فلکسی بل خرطومی یا کانال خرطومی آلومینیومی منعطف انتقال هوا (کانال اسپیرال((
• وزن بسیار بالا (نسبت به کانال فلکسیبل آلومینیومی انتقال هوا) و عدم استفاده در تمامی سطوح از جمله سطوحی که ارتفاع آن ها یکسان نبوده.
• انبار داری مشکل و دشوار.
• بالا بردن وزن سازه.
• ایجاد آلودگی صوتی و صدای ناهنجار (صدای حاصل از جریان هوا به داخل کانال و محیط پیرامون که بسیار ناهنجار است(
• نفوذ پذیری، انحلال و ... (بیشترین خسارتی که به سقف وارد می گردد ناشی از میعانی است که از برخورد بخار آب و عایق دور ایجاد می گردد(.
• قیمت بالا (تأمین ورق گالوانیزه، هزینه و دستمزد نصب و اجرای کانال گالوانیزه، تأمین پشم شیشه جهت عایق کاری کانال گالوانیزه و هزینه نصب و اجرای عایق پشم شیشه بر روی سطوح بیرونی کانال های گالوانیزه موجب افزایش بهای نهایی محصول می گردد

www.psbduct.ir برای مشاهده محصولات از سایت ما دیدن فرمایید
مشاوره و فروش: مهندس محسنی 09122137395

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه خدمات صنعتی
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

کانکس اتاقک های سیار و ساندویچ پانل

فروشنده و نصاب کانکس و اتاقک های ثابت، سیار با زیر سازی و قوطی کشی و مجری ساندویچ پانل هایی از پلی اورتان با ضخامت و طول های دلخواه مشتریان محترم از محصولات مجتمع صنعتی ماموت ....با اکیپ های مجرب وبا تجهیزات مدرن و پیشرفته روز دنیا انواع ساندویچ پانل پلی یورتان با دانسیته 40 در متر مکعب با ورق آل
محمد شاه محمدی استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

فروش دستگاه خم لوله وخدمات پانچ و خم

یکدستگاه خم و برش لوله تا قطر 35 کاملاً اتوماتیک ساخت آلمان به همراه تعداد زیادی از قالبهای خم و متعلقات اضافی جهت فروش یا تعویض با دستگاه پرس. خدمات خم و برش لوله تا 200 م م و پانچ لوله تا 50 م م و خم لوله به صورت کلاف انجام میشود .
افتخاری استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

گاردریل جاده ای و متعلقات

ساخت گاردریل جاده مطابق با استانداردهای جهانی همراه با پوشش گالوانیزه گرم و با ورق فولاد st 37 از فولاد مبارکه اصفهان همراه با پیچ و مهره، سر سپری، تودلی و .... 0316633988 09133269748 رحمان نژاد
iranpmg استان اصفهان
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

پایه های روشنایی - برج روشنایی

فروش و ساخت تیر برقهای عراقی ( استاندارد عراق ) تحویل در مرز ساخت و تولید انواع پایه های روشنایی چند ضلعی و لوله ای و راهنمایی رانندگی، از 7 متر تا 14 متر و برجهای روشنایی از 18 متر تا 45 متری پایه های تلسکوپی انتقال برق و مخابراتی، مونوپل و ... 03136633988 09133269748 July manufacturing sales a
پیشگامان استان اصفهان
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

کارخانه نمک صنعتی و نمک خوراکی از تولید به مصرف

گروه کارخانه جات گل نمک با دسترسی به بزرگترین معدن سنگ نمک خاور میانه با بالاترین خلوص، امکان فراهم کردن سفارش نمک در هر ابعاد برای کلیه کاربردهای آن در کمترین زمان و با بهترین همکاری جهت حمل و نقل و ترخیص را دارد. - همکاری با بسیاری از اصناف از جمله : • شیلات • تصفیه خانه ها • دباغی ها • نساجی
مهدی طاهری استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

نمک جاده

فروش ویژه نمک میکس با کاربرد ضدیخ با نام نمک جاده یا نمک برفروبی مخصوص ادارات و ارگان های دولتی، شهرداری ها، راهداری ها و... در آغاز بارش های زمستانی و سرازیر شدن نعمت های الهی، آمادگی برای استقبال از سرما و یخبندان های احتمالی و جلوگیری از یخ بستن سطح زمین با استفاده از مخلوط شن و نمک میسر می گردد
مهدی طاهری استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

فروش انواع پلیمر های پایه اولفینی (نو و بازیافتی)

پلی استال :(پلی اکسی متیلن) POM پلی پروپیلن : Polypropylene) PP) پلی آمید : (Polyamide) آکریلونیتریل بوتادین استایرن :(ABS) پلی‌استایرن :(PS) پلی اتیلن :(PE (Polyethylene HDPE پلی اتیلن سنگین LLDPE پلی اتیلن سبک خطی LDPE پلی اتیلن خیلی سبک پلی یورتان (PU (Poly Urethane پلی ونیل کلراید
ابراهیم ظهیری استان تهران
special
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

خمکاری و پانچ cnc کلیه لوله های فولادی ، استیل

خدمات خم و پانچ کلیه لوله های فولادی cnc استیل، الومینیوم و مسی و ضخامت های مختلف و زاویه خم تا 180 درجه. موارد مصرف در صنایع. خودروسازان، موتورسیکلت سازان مبلمان اداری و شهری، دستگاه های بدنسازی. تبلیغات شهری، سازه های فضایی، ساختمانی و کلیه صنایع و سازندگان. و کلیه مقاطع پروفیل، نبشی، تسمه، جهت سا
افتخاری استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۴

تولید انواع برج خنک کننده

تهویه و تبرید سارآفرین تولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و برج خنک کننده با 7 سال گارانتی طراحی نرم افزار طراحی و تولید انواع برج خنک کننده فایبرگلاس، بتنی، فلزی در طرح های ذوزنقه ای و مکعبی و مدور در ظرفیت های صنعتی و تهویه مطبوع برج خنک کننده مدار بسته برج خنک کن مدار باز چوب اشباع کاج ر
تهویه و تبرید سارآفرین استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۴

سارآفرین تولید کننده چیلر و برج خنک کننده صنعتی

چیلرهای تراکمی هوایی چیلرهای یک مداره تا چند مداره دارای کمپرسورهای Hermetic و Semi Hermetic پیستونی، Scroll، Screw اواپراتورهای Shell & Tube چند مداره کندانسورهای آبی کندانسورهای هوایی تابلو برق و ادوات کنترل تماما اروپایی
تهویه و تبرید سارآفرین استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۴

سارآفرین تولید کننده پکیج تبخیری زنت

تهویه و تبرید سارآفرین تولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ECO CHILL پدیده جدید سال 1390 تهویه و تبرید سارآفرین تولید کننده زنت و ایرواشرهای خانگی آشنای مهندسین مشاور قیمت ناچیز در برابر کارایی بالا زنت وسیله ای دو منظوره جهت سرمایش و گرمایش با قیمت بسیار ارزانتر از هواساز و پکیج
تهویه و تبرید سارآفرین استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۴

سارآفرین: تولید هواساز و ایرواشر و برج خنک کننده

تهویه و تبرید سارآفرین تولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی تهویه و تبرید سارآفرین تولید کننده انواع هواساز و ایرواشر تا ظرفیت های 40000cfm و بالاتر جهت تولید هوای پاک مورد نیاز بیمارستان ها و صنایع و ادارات مجهز به فیلتر های کیسه ای و آلومینیومی کویل های سرمایشی و گرمایشی نازل های متنو
تهویه و تبرید سارآفرین استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۴

سارآفرین : تولید لوازم سرمایشی و گرمایشی

سارآفرین تولید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و برج خنک کن 1- برج خنک کننده در انواع مختلف فایبرگلاس و بتنی و فلزی در طرح های ذوزنقه ای و مکعبی و گرد (BOTTLE TYPE) ازظرفیت 13 تا بیش از 2000 تن تبرید (CROSS FLOW، COUNTER FLOW) با جریان های متقاطع و مخالف برج خنک کننده مدار بسته و برج خنک کن مدار باز
تهویه و تبرید سارآفرین استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۴

سارآفرین: تولید فن کویل و برج خنک کننده

تهویه و تبرید سارآفرین تولید کننده فن کویل کانالی و سقفی مناسب جهت استفاده در هتل ها، بیمارستانها، ادارات، منازل، سوئیت های آپارتمانی و.. هوادهی تا 6000cfm کویل های FIN PLATE با بکارگیری فین های آلومینیومی و مسی فیلتر های آلومینیومی قابل شستشو در مسیر هوای ورودی دارای سیستم جمع آوری آب تقطیر ف
سارآفرین استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۴

سارآفرین: تولیدات کویل سرمایی و گرمایی

تهویه و تبرید سارآفرین تولید کننده انواع کویل های آبگرم و سرد کویل های FIN PLATE و SPIRAL طراحی با نرم افزارهای تخصصی فین آلومینیومی یا مسی لوله مسی 5/8 تراکم 8 تا 14 فین در اینچ تغذیه با آبگرم و سرد و DX هدر از جنس لوله مسی سارآفرین تولید کننده انواع لوازم تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی جه
تهویه و تبرید سارآفرین استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۴

سارآفرین: کندانسور هوایی و برج خنک کننده

تهویه و تبرید سارآفرین تولید کننده کندانسور هوایی ظرفیت های تولیدی از 50000Btu/hr تا 1800000Btu/hr هوادهی تا 240000M^3/HR فین از نوع آلومینیومی یا مسی فن آکسیال، با پره های از جنس آلومینیومی یا پلی آمید الکتروموتور دارای درجه حفاظتی IP55 سارآفرین تولید کننده انواع لوازم تهویه مطبوع سرمایشی و
سارآفرین استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۴

سارآفرین: اگزاست فن و هواکش سانتریفیوژ

تهویه و تبرید سارآفرین تولید کننده انواع فن سانتریفیوژ (رادیال) و اگزاست فن (مکنده و دمنده) با پره های FORWARD و BACKWARD فن گبهارد آلمان ظرفیت های صنعتی (فوق بزرگ) ظرفیت های تهویه مطبوع جهت آشنایی بیشتر با محصولات از سایت ما بازدید فرمایید : WWW.SARAFARIN.COM طراحی و ظرفیت واقعی = قیمت ار
تهویه و تبرید سارآفرین استان تهران
special
۱۴۰۳/۰۲/۲۳

فروش فوق العاده ترازو سه نرده ای اوهاس

دارای وزنه های جابجا شونده دارای وزنه های اضافی جهت افزودن بر ظرفیت ترازو دارای پیچ تنظیم جهت صفر کردن وزن ظرف ( Tare ) دارای ترمز مغناطیسی جهت تثبیت شاهین ترازو در دو مدل ورنیه دار ( دو نرده ای ) جهت اندازه گیری وزن بصورت دقیق و سه نرده ای که تنظیم وزن از طریق لغزنده کشویی انجام می شود دارای ظرفیت
مریم علمی استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۷

فروش نمک صنعتی

فروش انواع نمک صنعتی با تخفیف ویژه نمک شکری 25 کیلویی و 35 کیلویی نمک پودر 35 کیلویی نمک صدفی 25 کیلویی و 35 کیلویی سنگ نمک به صورت فله جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09125207959-02188559731-02188559735-02188559743 دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5 کارخانه: گرمسار
مهدی طاهری استان تهران
۱۴۰۳/۰۱/۲۵

پایه های روشنایی lighting

ساخت و تولید پایه های روشنایی 3 الی 15 متری و برجهای روشنایی از 18 متر تا 30 متری همراه با سبد ثابت و متحرک و قابلیت نصب 12 پروژکتور و یا به سفارش مشتری . ساخت و تولید انواع چراغهای خیابانی، لاک پشتی و چراغ های سالنی و کارگاهی تولید و ساخت انواع تیر برقهای عراقی به صورت پرسی و پوشش رنگ و گالوانیز
شرکت پیشگامان استان اصفهان
۱۴۰۳/۰۱/۲۵

تولید و فروش گاردریل

ساخت و تولید گاردریل مطابق با استاندارد وزارت راه و ترابری ایران هر شاخه گارد 20/4 متر با پوشش گالوانیزه گرم پایه ها از تیر آهن 12 با پوشش رنگ نقره ای و پانچ شده ضربه گیر و سپری و پیچ و مهره جهت داخل و خارج از کشور تماس بگیرید : 09133269748 Gardryl manufacturing standards of the M
شرکت پیشگامان استان اصفهان
۱۴۰۲/۱۲/۰۸

نمایندگی فروش روغن گیاهی کمپرسور

روغن Syprem8000s-BOGE -تمام گیاهی قابلیت کارکرد بمدت 8000 ساعت در تمامی کمپرسورهای اسکرو
مهرداد حاجی احمد استان تهران
۱۴۰۲/۱۲/۰۶

فایل طرح توجیهی کابینت میز درب پنجره پی وی سی PVC

دریافت نمونه طرح توجیهی کارآفرینی جهت فرا گرفتن یک حرفه و کسب و کار و دریافت تسهیلات خود اشتغالی برای برای برون رفت از وضعیت بیکاری ضروری است. برای افراد موفق هیچ راهی بن بست نیست، یا راهی خواهد بود یا راهی خواهند ساخت سی دی کارآفرینی سایت سه هزار طرح دات کام، مجموعه ای نفیس از کلیه طرح های توجیهی م
مهندس‌تـألّـهی استان تهران
۱۴۰۲/۱۲/۰۶

جدیدترین طرح توجیهی ایجاد واحد تولید انواع کود آلی

دریافت نمونه طرح توجیهی کارآفرینی جهت فرا گرفتن یک حرفه و کسب و کار و دریافت تسهیلات خود اشتغالی برای برای برون رفت از وضعیت بیکاری ضروری است. برای افراد موفق هیچ راهی بن بست نیست، یا راهی خواهد بود یا راهی خواهند ساخت سی دی کارآفرینی سایت سه هزار طرح دات کام، مجموعه ای نفیس از کلیه طرح های توجیهی م
مهندس‌تـألّـهی استان تهران
۱۴۰۲/۱۲/۰۶

نمونه 1000 طرح توجیهی سودآور زودبازده word و pdf

دریافت فایل نمونه طرح توجیهی کارآفرینی جهت فرا گرفتن یک حرفه و کسب و کار و دریافت تسهیلات خود اشتغالی برای برای برون رفت از وضعیت بیکاری ضروری است. برای افراد موفق هیچ راهی بن بست نیست، یا راهی خواهد بود یا راهی خواهند ساخت سی دی کارآفرینی سایت سه هزار طرح دات کام، مجموعه ای نفیس از کلیه طرح های توج
مهندس‌تـألّـهی استان تهران