دسته بندی
استان و شهر

رسوب گیر - رسوب زدا - آبیاری مغناطیسی

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
معرفی محصول
سختی گیر مغناطیسی ، ساخته شده از مرغوبترین و باکیفیت ترین مگنت های دائم و با انرژی بالغ بر 12700 گوس می باشد که به دست متخصصان داخلی در زمینه مغناطیس طراحی و ساخته شده است . این دستگاه کاملا با محیط زیست سازگار بوده و نیازی به برق ، باطری و تعمیر و نگهداری ندارد ، در حال حاضر بهترین ، مناسب ترین و ارزان ترین راه برای جلوگیری از تشکیل رسوب و رفع رسوبات قبلی در مسیرهای انتقال آب در صنایع و تاسیسات بشمار می رود . از طرف دیگر کاربرد این دستگاه در امور کشاورزی باعث افزایش سطح کمی و کیفی محصولات کشاورزی شده و میزان مصرف کود و آب آبیاری را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد . میوه و گیاه را از لحاظ کیفی و کمی به سطح بسیار مطلوب رسانده و در لوله های آبیاری و آبرسانی باعث جلوگیری از تشکیل رسوب و رفع رسوبات قبلی می گردد . این دستگاه جهت مصارف صنعتی ، کشاورزی و خانگی و در سایزهای مختلف به بازار عرضه گردیده است .
نحوه عملکرد :
یکی از تغییراتی که این دستگاه در آب ایجاد می کند نحوه آرایش بارهای الکتریکی مولکول های آب می باشد . بطور طبیعی بین نیروهای خالص مولکول های آب اختلاف کمی وجود دارد ، مولکول های آب به صورت کاملا تصادفی قرار دارند . در آب های موجود و در دمای محیط ، بیش از 70% مولکول های آب به صورت نامنظم قرار گرفته و بارهای مثبت و منفی آن ها در جایگاه طبیعی خود قرار ندارند . در صورتی که یک جسم دارای قدرت مغناطیسی بالا با یکی از قطب هایش ، مثلا قطب جنوب (دارای بار مثبت) به آب نزدیک شود ، مولکول های آب با قطب منفی به منبع مغناطیس نزدیکتر و مولکول های دارای بار مثبت از آن دور می شوند .

این روند باعث می شود تا مولکول های آب (شامل کاتیون ها و آنیون ها) از حالت بی نظمی به صورت مرتب درآمده و نوع پیوند اکسیژن-هیدروژن از حالت مثلثی به شکل یک خط تغییر کند . در این شرایط هیدروژن مثبت دارای نیروی بیشتری شده و در نهایت نیروی خالص مولکول آب به نیروی مثبت خالص آب مغناطیسی تبدیل شود ، در نتیجه بار الکتریکی مولکول های آب در این شرایط نسبت به آب معمولی متفاوت خواهد بود و ضمن تشکیل مولکول های کوچکتر از آب ، باعث افزایش تعداد مولکول های آب در واحد حجم و همچنین افزایش قدرت حلالیت آب می گردد .

در واقع این دستگاه چیزی به آب اضافه یا از آن کم نمی کند . در حالت معمولی اگر 100 گرم کلسیم وارد آب در یک لوله گردد 80 گرم کلسیم از آن خارج می شود ، در صورتی که اگر از این دستگاه استفاده شود همه 100 گرم کلسیم از لوله خارج می شود .
با مغناطیسی کردن آب کشش سطحی به 62 دین بر سانتیمتر مربع کاهش می یابد . کاهش کشش سطحی آب قدرت حلالیت آن را افزایش داده و درجه سختی را کاهش می دهد و با کاهش سختی اکسیژن محلول افزایش می یابد .

در دمای معمولی 80% املاح موجود در آب بشکل کلسیت و باقی بصورت آراگونیت می باشند . کلیسیت ها بسیار چسبنده بوده و در زیر میکروسکوپ بشکل مکعب های مشابه بلورهای دانه نمک مشاهده می شود پس از عبور از مقابل میدان شدید مغناطیسی بشکل میله ای درآمده و شکل آن منظم 6 وجهی خواهد شد که سنگینتر و فاقد بار الکتریکی و غیر چسبنده می باشند .
مولکول های آب ذراتی دو قطبی هستند اتم اکسیژن با جذب الکترون های باند کووالانت ، خاصیتی منفی پیدا کرده و نقش قطب منفی را بازی می کند در حالی که اتم های هیدروژن با داشتن هسته مثبت تنها یک الکترون در گردش داشته لذا هنگامی که الکترون آن در باند کووالانت توسط اتم اکسیژن جذب می شود خاصیت مثبت پیدا کرده و نقش قطب مثبت دوقطبی را بازی می کند . به همین دلیل مولکول های دوقطبی آب یکدیگر را از طرف قطب های مخالف جذب کرده و تشکیل پیوندهای هیدروژنی با نیروی واندروالس را می دهند . اشکال سختی آب وابسته به همین پیوند می باشند . در فاز بخار این پیوند بسیار ضعیف است در حالیکه در فازهای مایع و جامد این پیوند بترتیب متوسط و قوی است .
هنگامی که نمک در آب حل می شود همین خاصیت دوقطبی بودن باعث تجزیه نمک به یون های مثبت و منفی و جذب و احاطه آن توسط مولکول های آب می شود . به این فرایند حل شدن در آب یا هیدراته شدن می گویند . هر چه تعداد مولکول های آزادی که کمتر در پیوند هیدروژنی شرکت کرده باشند بیشتر باشد خاصیت هیدراته شدن بیشتر بوده و و حلالیت آب بالاتر می رود . لذا با استفاده از سختی گیر مغناطیسی حلالیت آب به دلیل تشکیل کریستال های خنثی و با فراوانی مولکول های آزاد آب افزایش می یابد ، از طرفی نیز با شکسته شدن پیوند هیدروژنی ناشی از میدان بسیار قوی مغناطیسی که آب درون آن جریان دارد خاصیت حلالیت به شدت افزایش یافته و آب شروع به حل کردن رسوب های پیشین موجود در دیواره ها می کند و به این ترتیب فرایند رسوب زدایی به مرور زمان تکمیل تر می شود .

مشکلات موجود ناشی از تشکیل رسوب در سیستم های صنعتی و تاسیساتی

سختی آب و اثرات حاصل از آن یکی از قدیمی ترین و اساسی ترین مشکلاتی است که صنعت همواره با آن روبروست . در اثر مجاورت آب سخت با سطوح هموار و جداره داخلی لوله ها لایه ای از املاح تشکیل می شود که اصطلاحا به رسوب موسوم می باشد . این لایه عمدتا پوسته ای است از کربنات کلسیم که باعث تنگ شدن و گاهی گرفته شدن مسیر آب در لوله ها می شود . از آنجا که آب در تاسیسات نقش مبدل حرارت را ایفا می کند هر چه پوسته رسوبات ضخیم تر شود (این عمل با گرم شدن آب های سخت بسیار سریع تر اتفاق می افتد) حجم کمتری از آب درون لوله ها جریان پیدا می کند که مسلما در چنین شرایطی انتقال دما به خوبی انجام نخواهد شد لذا مشکلات بسیاری را در آبگرمکن و بویلرها به وجود می آورد و به عنوان یک عایق حرارت ، هم مصرف سوخت را افزایش می دهد و هم باعث خوردگی و استهلاک تجهیزات می گردد .
در برج های خنک کن مسئله رسوب و سختی بسیار حاد و حیاتی است بطوری که در صورت عدم کنترل اولا بازدهی برج بسیار کاهش پیدا کرده و ثانیا حجم زیادی از املاح به علت تبخیر فراوان آب بصورت رسوب سخت در برج خنک کن ، لوله های اتصال و به خصوص در کندانسور متصل به برج خنک کن که عمدتا مربوط به چیلر است ظاهر می شود و علاوه بر خسارات سنگین ناشی از افت بازدهی ، نیازمند به حذف رسوبات به روش های شیمیایی از جمله اسیدشویی می باشد ، در حالیکه اسیدشویی باعث ایجاد خوردگی و در بعضی موارد از بین رفتن بخش هایی از برج خنک کن و اتصالات و کندانسورهای متصل به آن می شود .
در بویلرها به دلیل بالا بودن دمای آب ، میزان رسوب تشکیل شده بیشتر از دیگر قسمت های موتور خانه است و با توجه به اینکه تقریبا انرژی اصلی تاسیسات از طریق بویلرها تامین می شود ، نگهداری و راهبری این قسمت بسیار مهم و حائز اهمیت است . معمولا خاموش کردن بویلرها ، سرویس و راه اندازی مجدد آن ها یکی از پر هزینه ترین مراحل نگهداری است که علاوه بر صرف هزینه مواد شیمیایی و هزینه های انسانی ، هزینه توقف کل تاسیسات که از انرژی بویلرها استفاده می کردند را نیز به سیستم تحمیل می کند .
رسوبات تشکیل شده تنها در برج خنک کن و بویلر اثر منفی ندارند بلکه در تمامی قسمت های سیستم های حرارتی و برودتی از جمله: مبدل های حرارتی ، ایرواشرها ، کولرهای آبی ، وکیوم پمپ ها و چیلرها ، لوله و اتصالات و ... تاثیرات مخرب و زیانباری را بر جای می گذارند .

آب مصرفی در صنایع معمولا بطور مداوم گردش می کند ، لذا با نصب دستگاه ذرات نامحلول و معلق میکرونی بنا به پدیده دانه برفی درشت تر شده و سنگین تر می گردد و در ته مخازن یا برج خنک کن ته نشین می گردد که باید از طریق زیرآبکشی از مدار خارج شوند . با استفاده از این دستگاه براحتی می توان سختی گیرهای معمولی و تاسیسات مربوط به آن ها را که غالبا از نوع تعویض یونی (سختی گیرهای رزینی) هستند را حذف نمود و مهمتر اینکه فرایند رسوب زدایی و از بین بردن رسوبات پیشین با گذشت زمان از خصوصیات این دستگاه بشمار می رود که روش های معمول فاقد این مزیت اند .

سایر محصولات این شرکت:
- آهنربا های فلزی: SmCo ,Alnico ,NdFeB
- آهنربا های سرامیکی: Barium Ferrite ,Strontium Ferrite
- آهنربا های لاستیکی بصورت ورقه ای یا نواری ساده ، چسب دار یا با پوشش PVC
- انواع جدا کننده مغناطیسی (Magnetic Separator) مورد استفاده در صنایع سیمان ، معدنی ، شیمیایی ، فلزی ، خوراکی ، کاشی و سرامیک ، بسته بندی و ...
- انواع میله مغناطیسی (Magnetic Bar) مورد استفاده در صنایع لاستیک ، پلاستیک ، خوراکی ، شیمیایی ، کاشی و سرامیک و ...
- انواع الک و شبکه مغناطیسی (Magnetic Grid) مورد استفاده در کلیه صنایع
- انواع غلتک مغناطیسی (Magnetic Drum) مورد استفاده در صنایع معدنی
- انواع بلند کننده مغناطیسی (Magnetic Lifter) جهت نقل و انتقال کلیه قطعات فلزی
- انواع ورق گیر مغناطیسی (Magnetic Sheet Holder) بصورت انبری یا مشتی
- انواع جدا کننده مغناطیسی ورق (Magnetic Floater)
- کیتهای کاهش مصرف سوخت و روغن موتور

مشاوره و فروش و اعطای نمایندگی مراکز استان و شهرستانها :09122904469- 22058787-22058883

فروشگاه : پازس مگنت - 66706387 - 66706396

جهت لیست نمایندگیهای فروش به سایت شرکت مراجعه نمایید.

***: از کلیه مراکز استان و شهرستانها نمایندگی فعال فروش پذیرفته میشود.

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه آب و فاضلاب
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

شیر برقی

فشار کاری: 40bar . 16bar نوع عملکرد: در حالت عادی باز یا بسته جنس بدنه: برنجی و استیل موارد مصرف: صنعت سیمان- اب و فاضلاب و.... کنترل سیالات اب- هوا- گاز و دستگاه های بک فیلتر نماینده انحصاری محصولات tork-valvos در ایران. تهیه و توزیع انواع تجهیزات پنوماتیک وهیدرولیک. انواع سیلندرها شیرا
بهنام ایمان نژاد استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۶

محرک بادی

نوع عملکرد: چرخشی با زاویه 90 و 180 درجه و سه وضعیتی گشتاور: (8nm.....1500nm) در سیگنال 6 بار فشار هوای لازم برای تغذیه: 2.5.......10 bar نماینده انحصاری محصولات tork-valvos در ایران. تهیه و توزیع انواع تجهیزات پنوماتیک وهیدرولیک. انواع سیلندرها شیرالات واحد مراقبت اتصالات و ..........
بهنام ایمان نژاد استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۲۲

تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی

شرکت آبسان سازه آپادانا با تجربه متناسب در خصوص تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی و تصفیه آب آماده مشاوره و طراحی سیستم های آب و فاضلاب می باشد و همچنین با داشتن امکانات ساخت و تامین تجهیزات آب و فاضلاب آماده همکاری با شرکتهای مختلف جهت ساخت و تامین تجهیزات تصفیه خانه آب و فاضلاب شامل : پمپ، میکسر، آشغال
آبسان سازه آپادانا استان اصفهان
۱۴۰۳/۰۲/۲۲

تصفیه فاضلاب صنایع تولید انواع مواد غذایی

شرکت آبسان سازه آپادانا آماده همکاری با شرکتها و صنایع مختلف به منظور خدمات تصفیه آب و فاضلاب شهری و صنعتی می باشد. تصفیه فاضلاب صنعت لبنی، تصفیه فاضلاب صنعت دارویی و غذایی، تصفیه فاضلاب دامداری و کشتارگاه، تصفیه فاضلاب نساجی، تصفیه فاضلاب پتروشیمی، تصفیه فاضلاب صنایع شوینده و پاک کننده، تصفیه فاضلا
آبسان سازه آپادانا استان اصفهان
۱۴۰۳/۰۲/۲۲

تصفیه فاضلاب صنایع تولید فرآورده های گوشتی

شرکت آبسان سازه آپادانا آماده همکاری با شرکتها و صنایع مختلف به منظور خدمات تصفیه آب و فاضلاب شهری و صنعتی می باشد. تصفیه فاضلاب صنعت لبنی، تصفیه فاضلاب صنعت دارویی و غذایی، تصفیه فاضلاب دامداری و کشتارگاه، تصفیه فاضلاب نساجی، تصفیه فاضلاب پتروشیمی، تصفیه فاضلاب صنایع شوینده و پاک کننده، تصفیه فاضلا
آبسان سازه آپادانا استان اصفهان
۱۴۰۳/۰۲/۲۲

تصفیه فاضلاب داروسازی

شرکت آبسان سازه آپادانا آماده همکاری با شرکتها و صنایع مختلف به منظور خدمات مشاوره، طراحی، اجرا و تامین تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی می باشد. تصفیه فاضلاب صنعت لبنی، تصفیه فاضلاب صنعت دارویی و غذایی، تصفیه فاضلاب دامداری و کشتارگاه، تصفیه فاضلاب نساجی، تصفیه فاضلاب پتروشیمی، تصفیه
آبسان سازه آپادانا استان اصفهان
۱۴۰۳/۰۲/۲۲

تصفیه فاضلاب دامداری، تصفیه پساب سپراتور

شرکت آبسان سازه آپادانا با مطالعه بیش از 30 دامداری صنعتی فعال و تهیه طرح جامع، آماده همکاری با کلیه شرکت های مربوطه جهت تصفیه فاضلاب دامداری و خروجی پساب سپراتور جهت تامین استانداردهای محیط زیست و یا استفاده مجدد در بخشی از صنعت می باشد. در دامداری های با توجه به مطالعات محل مصرف آب و تولید فاضلاب
آبسان سازه آپادانا استان اصفهان
۱۴۰۳/۰۲/۲۲

تصفیه فاضلاب نساجی ، تصفیه فاضلاب رنگرزی

شرکت آبسان سازه آپادانا آماده همکاری با شرکتها و صنایع مختلف به منظور خدمات تصفیه آب و فاضلاب شهری و صنعتی می باشد. تصفیه فاضلاب صنعت لبنی، تصفیه فاضلاب صنعت دارویی و غذایی، تصفیه فاضلاب دامداری و کشتارگاه، تصفیه فاضلاب نساجی، تصفیه فاضلاب پتروشیمی، تصفیه فاضلاب صنایع شوینده و پاک کننده، تصفیه فاضلا
آبسان سازه آپادانا استان اصفهان
۱۴۰۳/۰۲/۲۲

تصفیه فاضلاب لبنیات ، شیر

شرکت آبسان سازه آپادانا آماده همکاری با شرکتها و صنایع مختلف به منظور خدمات تصفیه آب و فاضلاب شهری و صنعتی می باشد. تصفیه فاضلاب صنعت لبنی، تصفیه فاضلاب صنعت دارویی و غذایی، تصفیه فاضلاب دامداری و کشتارگاه، تصفیه فاضلاب نساجی، تصفیه فاضلاب پتروشیمی، تصفیه فاضلاب صنایع شوینده و پاک کننده، تصفیه فاضلا
آبسان سازه آپادانا استان اصفهان
۱۴۰۳/۰۲/۲۲

تصفیه فاضلاب بیمارستان

شرکت آبسان سازه آپادانا با داشتن کادری مجرب آماده همکاری در خصوص مشاوره، طراحی، اجرا و تامین تجهیزات تصفیه فاضلاب صنعتی و تصفیه فاضلاب شهری با شرکتهای مختلف می باشد. تصفیه هوا، تصفیه آب، تصفیه فاضلاب، تصفیه فاضلاب خانگی، تصفیه فاضلاب انسانی، پکیج تصفیه فاضلاب، تصفیه فاضلاب الکل سازی، تصفیه فاضلاب صن
آبسان سازه آپادانا استان اصفهان
۱۴۰۳/۰۲/۲۲

پکیج تصفیه فاضلاب بادوام و ارزان قیمت

شرکت آبسان سازه آپادانا با تجربه متناسب در خصوص تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی و تصفیه آب آماده مشاوره و طراحی سیستم های آب و فاضلاب می باشد، پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی بادوام وارزان قیمت فایبرگلاس تولیدی این شرکت نسبت به پکیج های فلزی دارای راندمان بالایی بوده و توانسته به استاندارد های م
آبسان سازه آپادانا استان اصفهان
special
۱۴۰۳/۰۲/۲۲

دیفیوزر ریز درشت پکینگ مدیا لاملا بلوئر

شرکت آبسان سازه آپادانا با تجربه متناسب در خصوص تصفیه فاضلاب آماده ی خدمات و تولیدات زیر می باشد . تولید دیفیوزرهای دیسکی حباب ریز در ظرفیت های مختلف تولید دیفیوزرهای دیسکی حباب درشت در ظرفیت های مختلف تولید پکینگ مدیاهای ثابت با سطوح ویژه مختلف تولید پکینگ مدیاهای شناور یا معلق با سطوح و اشکال مختل
آبسان سازه آپادانا استان اصفهان
۱۴۰۳/۰۲/۲۲

پمپ کفکش و لجن کش آب

شرکت تامین ماشین آلات پرشیا سحر تامین کننده انواع پمپ های ABS و سولرزر می باشد. 021-88550427 021-88550428
مهرداد شیرازی استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

ممبران 8 اینچ فیلمتک، ممبران 4 اینچ فیلمتک

ممبران شرکت روماک پالایش پارس شرکت روماک پالایش پارس عرضه کننده انواع ممبران filmtec و ممبران csm، ممبران 8 اینچ، ممبران 4 اینچ، ممبران 8 اینچ فیلمتک، ممبران 4 اینچ فیلمتک، ممبران 8 اینچ سی اس ام، ممبران 4 اینچ سی اس ام، ممبران SW30-4040، ممبران SWHRLE400، ممبران BW30-400، ممبران BW30-4040 ارسال
شرکت روماک پالایش پارس استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

پمپ تزریق مواد شیمیایی- پمپ تزریق پکیج کلر زنی

پمپ تزریق و دوزینگ پمپ روماک پالایش پارس شرکت روماک پالایش پارس عرضه کننده انواع پمپ تزریق مواد شیمیایی، پمپ تزریق، پکیج کلر زنی و دوزینگ پمپ در سایز های مختلف، پمپ تزریق اینجکتا، پمپ تزریق اتاترون، پمپ تزریق سکو، injecta، etetron، seko ارسال به تمام نقاط ایران تلفن تماس : 4-88947033-021 فکس : 88926
شرکت روماک پالایش پارس استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

وسل 8 اینچ، وسل 4 اینچ، وسل کد لاین، وسل وتک

پرشر وسل های روماک پالایش پارس شرکت روماک پالایش پارس عرضه کننده انواع پرشر وسل های 8 اینچ و پرشر وسل های 4 اینچ، پرشر وسل اند پورت، پرشر وسل ساید پورت، پرشر وسل کد لاین، پرشر وسل وتک، پرشروسل آر او پی وی، پرشر وسل پایرو، codeline، pyro، ropv، pyro ارسال به تمام نقاط ایران تلفن تماس : 4-88947033
شرکت روماک پالایش پارس استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی عمده‌ترین کاربرد دستگاه تصفیه آب صنعتی عبارتند از : دستگاه تصفیه آب صنعتی به منظور تهیه و تولید آب شرب از آب های شور ( مصارف شرب ) دستگاه تصفیه آب صنعتی در تهیه و تولید آب مورد نیاز جهت رشد سریع دام و طیور دستگاه تصفیه آب صنعتی در تامین و تولید آب مناسب جهت مصارف کشاورزی، گ
شرکت روماک پالایش پارس استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

تصفیه آب سیستم اسمز معکوس

تصفیه آب سیستم اسمز معکوس دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن صنعتی یا آب شیرین کن دریایی، اسمز معکوس یک فرایند فیزیکی است که می تواند از یک محلول به کمک غشاء نیمه تراوا، حلال تقریبا خالص تهیه کند. این روش در تصفیه آب می تواند 99 درصد از جامدات محلول (TDS) و کلوئیدی موجود در محلول را حذف کند. ا
شرکت روماک پالایش پارس استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

دستگاه تصفیه آب ro

دستگاه تصفیه آب ro پیشرفته ترین روش تصفیه آب، روش اسمز معکوس (Reverse Osmosis ) می‌باشد، در فرایند اسمز معکوس، در دستگاه تصفیه آب، آب با فشار از یک سری غشاء ( ممبران) نیمه تراوا (Semi Permeable Membrane ) عبور داده می‌شود. این فشار خارجی در دستگاه تصفیه آب از فشار اسمزی طبیعی بیشتر است در نتیجه م
شرکت روماک پالایش پارس استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

دستگاه‌ تصفیه آب لب شور صنعتی برکیش

دستگاه‌ تصفیه آب لب شور صنعتی برکیش شرکت روماک پالایش پارس ( Brackish Water ) ظرفیت دستگاه تصفیه آب لب شور صنعتی بین 1 تا 10000 متر مکعب در شبانه‌ روز دستگاه تصفیه آب لب شور قابلیت تصفیه انواع آب‌های سطحی، چاه، دریا تا شوری 10000 میلی‌گرم بر لیتر را دارد. پیش تصفیه سیستم تصفیه آب لب شور : فیلتره
شرکت روماک پالایش پارس استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

سیستم‌ تصفیه آب اولترا فیلتراسیون UF

سیستم‌ تصفیه آب اولترا فیلتراسیون UF ساخت شرکت روماک پالایش پارس : ظرفیت دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون بین 1 تا 10000 متر مکعب در شبانه‌ روز میباشد. واحد پیش‌ تصفیه دستگاه UF شامل هیدرو سیکلون / اسکن فیلتر / فیلترهای شنی و کربن اکتیو از جنس استیل/ فایبر گلاس / کربن استیل واحد تزریق مواد شیمیا
شرکت روماک پالایش پارس استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

سیستم پیش تصفیه اولترا فیلتراسیون uf

سیستم پیش تصفیه اولترا فیلتراسیون uf شرکت روماک پالایش پارس استفاده از تکنولوژی غشاهای اولترافیلتراسیون Uf جهت زدودن کدورت، میکروارگانیسمها و آلودگی های میکروبی، جدیدترین تکنولوژی در زمینه تصفیه آب بوده و اهمیت زیادی در دنیا پیدا نموده است. با استفاده از این روش بدون افزودن مواد شیمیایی، می توان کد
شرکت روماک پالایش پارس استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

پکیج و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی ro

پکیج و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی ro پیشرفته ترین روش تصفیه آب، روش اسمز معکوس (Reverse Osmosis ) می‌باشد، درفرایند اسمز معکوس، آب با فشار از یک سری غشاء ( ممبران) نیمه تراوا (Semi Permeable Membrane ) عبور داده می‌شود. این فشار خارجی از فشار اسمزی طبیعی بیشتر است در نتیجه مولکول های کوچک تر ا
شرکت روماک پالایش پارس استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

دستگاه آب شیرین کن صنعتی RO

دستگاه آب شیرین کن صنعتی RO روماک پالایش پارس عمده‌ترین کاربرد دستگاه آب شیرین کن صنعتی RO عبارتند از : تهیه و تولید آب شرب از آب های شور ( مصارف شرب ) طی فرایند اسمز معکوس RO تهیه و تولید آب مورد نیاز جهت رشد سریع دام و طیور توسط دستگاه آب شیرین کن صنعتی تامین و تولید آب مناسب جهت مصارف کشاورزی،
شرکت روماک پالایش پارس استان تهران
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

دستگاه‌ تصفیه آب شور دریایی صنعتی

دستگاه‌ تصفیه آب شور دریایی صنعتی ظرفیت دستگاه تصفیه آب شور بین 1 تا 10000 متر مکعب در شبانه‌ روز میباشد. دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس قابلیت تصفیه انواع آب‌های سطحی، چاه، دریا تا شوری 45000 میلی‌گرم بر لیتر را دارد. پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب شور RO فیلترهای شنی با مخازن استیل / فایبرگلاس (F
شرکت روماک پالایش پارس استان تهران