دسته بندی
استان و شهر

نمایشگاه تبلیغات استند

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
غرفه آرائی- غرفه سازی - تجهیزات نمایشگاهی

انجام کلیه امور و همراهی با شما در نمایشگاه ها از آغاز ( مشاوره و ثبت نام در نمایشگاه ها ) تا طراحی و ساخت غرفه ، غرفه آرایی ، تجهیز غرفه ، تبلیغات در نمایشگاه و ... تا انتها ( تخریب و جمع آوری غرفه )

از جمله خدمات نمایشگاهی این شرکت
1-ساخت سالن موقت برای برگزاری همایشها و نمایشگاه های مختلف
2-غرفه مدولار با پروفیل هشت پر و mdf .
3-غرفه مدولار با سازه های اسپیس فریم.
4-غرفه مدولار سفارشی
5-غرفه خود ساز یا طرح خاص

اجاره لوازم و تجهیزات نمایشگاهی
- تلوزیون LCD وپلاسما از \"22 تا \"60 با DVD ولوازم جانبی همراه با کابل HDMI
- مبلمان راحتی چرمی و دسته استیل
- انواع صندلی چرمی پشت بلند و ساده
- انواع صندلی کانتری ساده و چرمی . جکدار
- انواع میز شیشه ای و میز عسلی
- انواع ویترین ساده - گردان وجاکاتالوگی
- یخچال - آب سردکن و گرمکن- چای ساز - پنکه
- کف کاذب - پایه زنجیر استیل و کانتر اطلاعات و سخنرانی چوبی و ....
- کانترهای فروش و بروشور
- آب سرد کن و گرم کن
- مبلمان
- میز و صندلی استیل
-میزو صندلی لوکس
بهره گیری از معماری ، طراحی صنعتی و گرافیک همواره در خدمت رسانی در سالهای اخیر به عنوان یکی از فعالان معتبر و حرفه ای در زمینه خدمات جامع نمایشگاهی (پارتیشن بندی اداری و نمایشگاهی ، اسپیس فریم ، غرفه های خاص و ساخت و ساز ویژه) فعالیت میکنیم.
طراحی غرفه و ساخت یک غرفه نمایشگاه امروزه اهمیت بسیار زیادی برای اغلب شرکتها دارا میباشد . زیرا با تخصصی شدن نمایشگاهها در سالیان اخیر و خیل شرکتهادر هر نمایشگاه با موضوعات مرتبط باعث گردیده است که برخی از شرکتها با یک برنامه ریزی بسیار دقیق حضور پر رنگتری را در یک نمایشگاه از خود به نمایش گذارند . و این موضوع تنها به تولیدات آنها مربوط نمیباشد .
اینکه چگونه ارتباط مناسب تر و قوی تری با بازدید کنندگان برقرار کنیم یکی از دغدقه های مدیران فروش میباشد . در واقع اینکه چگونه تدبیری بیاندیشم که درصد بیشتری از بازدید کنندگان را جذب محصولاتمان و فعالیتهایمان کنیم یکی از مهمترین مسائلیست که پیش از حضور در یک نمایشگاه باید با آن اندیشد . برای داشتن بازدید بیشتر از غرفه خود باید تدابیری بیاندیشیم که بیشتر دیده شویم . در واقع باید از اصولی پیروی کنیم که بازدید کنندگان را به غرفه خود جذب کنیم .
بسیار مهم در یک غرفه نمایشگاهی که باعث جذب بازدید کنندگان میگردد . نظم است که به غرفه یکپارچگی خاصی میبخشد و غرفه را از فضای سالن نمایشگاه جدا میسازد .
احترام به شعور بازدید کنندگان است به طوری که بایستی شرایط لازم جهت حضور بازید کننده در غرفه به شکلی کاملا برنامه ریزی شده در دکوراسیون غرفه یا طراحی غرفه تعبیه شده باشد .
استفاده بهینه از فضای غرفه باید به گونه ای باشد که محصولات متناسب با اهمیتشان در کل فضای عمومی غرفه به صورت مناسب تقسیم شده باشد .
بایست دکوراسیون غرفه متناسب با محصول به نمایش در آمده باشد . به طوری که اگر روی محصول خاصی تاکید داریم باید در طراحی غرفه نیز این موضوع را لحاظ کنیم .
باید برای غرفه حریم هایی مشخص کنیم تا بتوانیم با مهمانان خاصی که به غرفه مراجعه میکنند مذاکرات مناسب را به همراه احترامی خاص صورت دهیم .
موقعیت قرار گیری غرفه در نمایشگاه باید متناسب با محصول و فعالیت شرکت باشد .
ابعاد غرفه میبایست ارتباط مناسبی با امکانات و دکوراسیون و بازدید کنندگان احتمالی از غرفه در نمایشگاه داشته باشد .
سعی کنید در طراحی و ساخت غرفه نمایشگاه خود از نمادها و مفاهیمی که متاثر از فلسفه شرکت میباشد استفاده کنید.
برای بهتر نمایش دادن محصولات شرکت بایست در دکوراسیون تعبیه شده هر محصول یک نور پردازی خاص متناسب و هماهنگ با دیگر اجزاء غرفه خود در نمایشگاه داشته باشید .
برای ایجاد یکپارچی در غرفه که به نوعی نشانگر تفکری منسجم و در اجزاء شرکت شماست از لحاظ ظاهری عوامل حاضر در غرفه دارای پوششی هماهنگ و یکپارچه باشند .
برای داشتن غرفه ای با دکوراسیون متناسب و فوق العاده جلسه ای با مدیران فروش خود و طراحان غرفه خود ترتیب دهید تا در تاریخ نمایشگاه همه چیز برای یک حضور موفق آماده گردد .
حتی نوع پذیرایی شما در غرفه از بازدید کنندگان و مهمانانتان میتواند باعث انعقاد یا عدم انعقاد یک قرار داد گردد .
دکوراسیون غرفه و محل استقرار غرفه داران باید به گونه ای باشد که بازید کنندگان در مدت حضور در غرفه شما احساس آرامش کنند .
در دکوراسیون غرفه نمایشگاه خود بایستی فضایی مناسب جهت مذاکرات مهمی که نیاز به آرامش خاص به دور از هیاهو های نمایشگاه دارد را تعبیه کنید .
استفاده از میز و صندلی و مبلمان مناسب تاثیر بسیاری ابتدا بر غرفه داران خود و بطبع بر برخورد آنها با بازدید کنندگان غرفه میگذارد .
برای یک حضور موفق در یک نمایشگاه غرفه خود را به یک مکان خاص تبدیل کنید . از مشاوران و طراحان کمک بگیرید تا بهترین شرایط را برای بازدیدکنندگانتان مهیا کنید .


طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی پرتابل
•طراحی و اجرا به صورت سازه های سفارشی
•طراحی و اجرا با استفاده از استند های نمایشگاهی بصورت اجاره و یا فروش ( این محصولات شامل: اسپیس فریم ، کف سازی ، پارتیشن ، وی آی پی ، میز و صندلی ، میز اطلاعات ، استند کاتالوگ ، دیوار سازی پاپ آپ و ... میباشد.)
•اجاره لوازم تکمیلی مورد نیاز غرفه ها: شامل بخاری ، کولر ، آب سرد و گرم کن ، یخچال ، ال سی دی ، نورپردازی و ...
.
میز کانتر مخصوص نمایشگاه ها
.
.
غرفه سازی - فروش و اجاره
.
.
غرفه سازی پرتابل
.
.
کلیه خدمات قبل از اجرای غرفه
طراحی غرفه - 3d - پوستر - تابلو - کاتالوگ فورس
اجرای کلیه امور فورس چاپی
انجام امور چاپی فضای بیرونی و درونی
بالون تبلیغاتی نمایشگاه
پاپ آپ سوئیسی (2x4 , 3x4 , 3x3 , استوانه ای )
میز کانتر (سوئیسی ، معمولی ، تاجدار تخت و نیم هلال)
جاکاتالوگی (در انواع مختلف ثابت و پرتابل در سایز A4,A3)
بنر استند (کراس ، آلومنیومی ، استند X ، مخزن دار ، استند بادبانی ، رومیزی ، و انواع استند چینی ارزان)
رول آپ (معمولی ، رول آپ معمولی آلومنیومی ، رول آپ پایه پهن ، رول آپ دو طرفه ، رول آپ گردان و رول آپ آویزی , رول آپ رومیزی)

اجاره پاپ آپ ویژه نمایشگاه
.
تحویل سریع
.
شروع اجاره پاپ آپ ویژه نمایشگاه و غرفه های کوچک (9 متری) تا غرفه های بزرگ
.
قیمت های ویژه
.
اجاره کف سازی غرفه
طراحی غرفه و چیدمان غرفه

فروش جاکاتالوگی و جا کتابی - جابروشور
رول آپ ثابت و رول آپ متحرک و رول آپ گردان
پاپ آپ تک و مولتی پاپ آپ و پاپ آپ نیم هلال
میز کانتر مناسب جلوی غرفه
کلیه تجهیزات نمایشگاهی (فروش)
اجاره LCD ، میز و صندلی
اجاره آبسردکن و یخچال
اجاره کف سازی غرفه
طراحی غرفه
چیدمان غرفه
اجاره جاکاتالوگی
جا کتابی
جابروشور
رول آپ ثابت
رول آپ متحرک
i[hvi
پاپ آپ تک
مولتی پاپ آپ
پاپ آپ نیم هلال
میز کانتر
میز کانتر تاجدار
تجهیزات نمایشگاهی اجاره و فروش
اجاره مبلمان و پارتیشن
چاپ عریض پلات و لمینیت
چاپ بنر با کیفیت بسیار بالا
خدمات و طراحی و چاپ کاتاکوگ
هدایای تبلیغاتی با قیمت بسیار ارزان
.
با ما تماس بگیرید و کاتالوگ محصولات را بصورت ایمیل دریافت کنید .
.
.
مسئول فروش: آقای خلیلی
شماره تماس شماره همراه : 0935856876 09199686019
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه چاپ و تبلیغات
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

چاپ بنر ویژه محرم

چاپ بنر ویژه محرم در شیراز در سریع ترین زمان ممکن ارسال با پیک نصب در محل ** چاپ آنلاین بنر در شیراز ** ** شیراز بنر ** مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلیه مشتریان می داند. شما هم میتوانید از طریق تماس با شماره ها ، ایمیل ، واتساپ و تلگرام از همکاران ما مشاوره بگیرید. از اینکه به هر
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

برچسب (لیبل ) شیشه ای شفاف

برچسب (لیبل ) شیشه ای شفاف : این برچسب ها با استفاده از مواد درجه یک و همچنین با به کارگیری فن آوری های پیشرفته چاپ، طراحی می شوند به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد خود مانند ظاهر جذاب، غیر سمی بودن، ضد آب بودن، قابلیت چسبندگی بالا، مقاومت در برابر حرارت و چاپ شفاف مورد توجه مشتریان ما قرار گرفته است.
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

برچسب ( لیبل ) باطل شونده

برچسب ( لیبل ) باطل شونده : نوعی از برچسب های امنیتی است . استفاده از این نوع برچسب به شما امکان می دهد تا از محصولات خود در برابر دستکاری و جعل محافظت کنید . این برچسب ها از استحکام بالایی برخوردارند . همچنین یکبار مصرف بوده و بعد از این که از محصول جدا شوند دیگر قابل استفاده نخواهند بود . برچسب ر
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

برچسب ( لیبل ) پلی کربنات

برچسب ( لیبل ) پلی کربنات : پلی کربنات یک پلاستیک با دوام و بسیار متنوع هست که در وزن کم استحکام زیادی ایجاد می کند. به راحتی قابل چاپ است، در برابر گرمای شدید و قرارگرفتن در معرض مواد شیمیایی، ضربه، فرسایش و اشعه ی ماوراء بنفش مقاوم می باشد. کاربر : تولید روکش های گرانیتی صفحه کنترل در صنعت
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

برچسب ( لیبل ) ژله ای (کریستالی)

برچسب ( لیبل ) ژله ای (کریستالی): برچسب های بسیار زیبایی است که روی کالاهای مختلف چسبانده می شود . ژله ای برچسب هایی می باشند که به صورت تمام رنگی چاپ می شود و یک لایه ی ژله ای به ضخامت شما میتوانید لوگو یا آرم شرکت یا برند خود را تبدیل به برچسب بسیار زیبای ژله ای نمایید . برچسب ژله ای در شکلهای مر
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

برچسب پی وی سی

برچسب پی وی سی : گروهی از برچسب های صنعتی هستند که دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت می باشند. ضدخش بودن نیز از ویژگی بارز این برچسب ها میباشد. در واقع در مواردی که لیبل کاغذی کارایی ندارد و در شرایط خاصی مثل ۸۰ درجه سانتیگراد حرارت به خوبی نیاز مصرف کننده را برطرف می کند. ضمن اینکه این نو
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

برچسب ( لیبل ) ژله ای شبرنگ در شیراز

برچسب ( لیبل ) ژله ای شبرنگ : اگر در محل کار شما پتانسیل ایجاد خطر برای کارگران یا کارمندان وجود داشته باشد، ساده ترین و بهترین راه برای اطمینان از محل کار ایمن، قراردادن علائم به گونه ای است که خطرات به وضوح قابل مشاهده باشد و مواد خطرناک برچسب گذاری شوند. برچسب های شبرنگ در رنگ های مختلف موجود و
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

چاپ برچسب ( لیبل ) گچی خرد شونده در شیراز

برچسب ( لیبل ) گچی خرد شونده : در دسته بندی برچسب امنیتی قرار می گیرند . این برچسب ها پس از برداشتن، زمینه ی سفید از آن جدا می شود و نه در موقعیت اصلی می تواند وصل شود و نه می تواند به اشیاء دیگر منتقل شود . این برچسب با توجه به نیاز مشتری از طریق متن، نام شرکت، آدرس و شماره گذاری سفارشی می شود. و
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

طراحی و چاپ روی تندیس سنگی در شیراز

چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی طراحی و ساخت انواع تندیس و لوح تقدیر در شیراز مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلیه مشتریان می داند. شما هم میتوانید از طریق تماس با شماره ها، ایمیل، واتساپ و تلگرام از همکاران ما مشاوره بگیرید. از اینکه به هر دلیلی با ما تماس میگیرید و صدای گرم شما را می
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

چاپ لیبل وید در شیراز

لیبل وید با برش و شکل خاص در رنگهای قرمز، زرد، آبی، سفید، شفاف و 7 رنگ با دو نوع بی اثر و اثر گذار کاربرد : در زمینه گارانتی و پلمپ محصولات استفاده میشود طوری ک بعد از چسباندن به محصولات، زمان جدا کردن روی محصول و لیبل اثر باقی می گذارد و کاملا مشهود می باشد. مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

چاپ لیبل گچی خردشونده در شیراز

لیبل گچی خردشونده لیبل گچی خردشونده بدون محدودیت طرح، رنگ و شکل خاص کاربرد : موارد امنیتی و گارانتی محصولات استفاده میشود ب طوری که بعد از چسباندن به محصول مخدوش جدا میشود. مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلیه مشتریان می داند. شما هم میتوانید از طریق تماس با شماره ها، ایمیل، واتساپ
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

چاپ لیبل پلی کربنات در شیراز

پنل های پلی کربنات : در دو نوع مات و براق بدون محدودیت طرح، رنگ و شکل خاص کاربرد : مصارف صفحات و پنل های دستگاههای الکترونیکی مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلیه مشتریان می داند. شما هم میتوانید از طریق تماس با شماره ها، ایمیل، واتساپ و تلگرام از همکاران ما مشاوره بگیرید. از اینکه
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

چاپ لیبل PVC در شیراز

لیبل PVC (مات و براق): لیبل PVC با اشکال هندسی پیچیده که نیاز به برش دقیق دارند و امکان قالب سازی و قالب زنی ظریف برای آنها وجود ندارد. کاربرد : لیبل تزیینی، لیبل های تزئینی اتومبیل، لیبل های نوشته دار مذهبی، لیبل محصولات و ... مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلیه مشتریان می داند. ش
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

چاپ لیبل شفاف در شیراز

چاپ لیبل شفاف، شیشه ای در شیراز با تمپلات و بدون تمپلات زمینه بدون محدودیت طرح، رنگ و شکل خاص ( با ضمانت 5 ساله تثبیت رنگ در برابر تابش نور خورشید و حرارت) کاربرد : لیبل تردد خودرو، لیبل مواد شوینده، معرفی کالا و کارت ضمانت محصولات الکترونیکی و ... مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلی
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

چاپ لیبل شفاف در شیراز

چاپ لیبل شفاف، شیشه ای در شیراز با تمپلات و بدون تمپلات زمینه بدون محدودیت طرح، رنگ و شکل خاص ( با ضمانت 5 ساله تثبیت رنگ در برابر تابش نور خورشید و حرارت) کاربرد : لیبل تردد خودرو، لیبل مواد شوینده، معرفی کالا و کارت ضمانت محصولات الکترونیکی و ... مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلی
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

چاپ لیبل صنعتی در شیراز

لیبل صنعتی (متالایز، نقره ای و طلایی مات و براق) لیبل های صنعتی مختلف بدون محدودیت طرح، رنگ و شکل خاص با قابلیت درج شماره سریال کاربرد : برای محصولاتی استفاده میشود که نیاز به مقاومت در برابر عواملی نظیرحرارت، رطوبت و ... دارند.(لیبل قوطی های شوینده، لیبل راهنمای محصول، هشدار محصول و ...) مجموعه سرو
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۲

چاپ لیبل کریستالی در شیراز

مارک کریستالی یا برچسب ژله ای مارک های ژله ای خود چسب با متریال طلایی، نقره ای، رنگی و شفاف با طرح، رنگ و شکل خاص کاربرد : به دلیل مقاومت زیاد در برابر تابش نور خورشید، ضربه، اصطکاک، چربی و عدم تغییر رنگ جهت کلیه مصارف صنعتی و غیرصنعتی استفاده میشود. مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق ک
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

طراحی و چاپ عکس روی لیوان، تیشرت، پازل، فرش

طرح تولد، هدیه به دوستان، هدیه برای دانش آموز ☑ تضمین کیفیت ارسال به سراسر ایران جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلیه مشتریان می داند. شما هم میتوانید از طریق تماس با شماره ها، ایمیل، واتساپ و تلگرام از همکاران ما مشاوره بگیرید. از اینکه به هر دلیلی ب
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

چاپ روی بادکنک در شیراز

بادکنک ها با اشکال زیبا و رنگ‎ها‎ی شاد طراحی می‎گردند، بطوری که برای کودکان از جذابیت خاصی برخوردارند. شرکت‎ها با حک نمودن متن تبلیغاتی و یا لوگوی خاص، آنها را در بازار عرضه می‎کنند. برخی از شرکت‎ها‎ و تولیدکنندگان نیز در جهت افزایش راندمان کاری خود، با چاپ لوگوی شرکت خود بر روی بادکنک، تبلیغات و
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

چاپ لیبل اموال در شیراز

لیبل اموال با قابلیت درج شماره و بارکد متغیر، بدون محدودیت طرح، رنگ و شکل خاص با روکش سلفون خردشونده و قابلیت برش نیم تیغ ب صورت رول و شیت کاربرد : موارد امنیتی بارکد گذاری و شماره شناسنامه زدن محصولات و اموال سازمانی مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلیه مشتریان می داند. شما هم میتوا
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

چاپ روی ماسک در شیراز

طراحی و چاپ روی انواع ماسک در شیراز مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلیه مشتریان می داند. شما هم میتوانید از طریق تماس با شماره ها، ایمیل، واتساپ و تلگرام از همکاران ما مشاوره بگیرید. از اینکه به هر دلیلی با ما تماس میگیرید و صدای گرم شما را می شنویم خرسندیم. 09174441407 - 071-383299
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

چاپ روی خوشبو کننده ماشین در شیراز

چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی طراحی و چاپ روی خوشبو کننده خودرو در شیراز مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلیه مشتریان می داند. شما هم میتوانید از طریق تماس با شماره ها، ایمیل، واتساپ و تلگرام از همکاران ما مشاوره بگیرید. از اینکه به هر دلیلی با ما تماس میگیرید و صدای گرم شما را می ش
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

طراحی و چاپ روی اسکارف در شیراز

چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی طراحی و چاپ روی انواع اسکارف در شیراز اسکارف اسکارف ( دستمال‌ سر ) نوعی پوشاک است که با هدف تزئینی و پوششی به روی سر یا دور گردن بسته می‌شود و مناسب برای طرفداران انواع ورزش در فضای باز می باشد. وظیفه ی اسکارف ورزشی محافظت از سر و صورت در برابر آلودگی ها، گرد و غبار،
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

چاپ اتیکت و مارک لباس در شیراز

طراحی و چاپ اتیکت، لیبل و مارک لباس ( پیراهن، تیشرت، کلاه، شلوار، بلوز، سویشرت ) اتیکت و لیبل فرش، اتیکت تشک، اتیکت کیسه با جنس های تایوک، ساتن، گروگرن، پارچه نخی، پلاستیک، مخمل، جیر و چاپ انواع اتیکت سایز لباس ویژه تولیدی ها و کارگاه های صنعتی از جمله ویژگی های اتیکت لباس میتوان به قابل شست و شو بو
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

پاپ آپ در شیراز

پاپ آپ محبوب‌ترین استند نمایشگاهی است. این واژه می‌تواند به معنی بالا پرنده بکار رفته باشد، به این دلیل که شبکه‌هایآن که در حالت حمل جمع شده است، زمان استفاده کاملا از هم باز می‌شود و با کمک فنرها انگار که بالا می‌پرد! این سازه نمایشگاهی برای ایجاد یک بک گراند بزرگ در : غرفه نمایشگاه، سن همایش، نشس
چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی استان فارس