احداث باغ میوه

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

فایل طرح توجیهی کابینت میز درب پنجره پی وی سی PVC

از جنس PVC آپدیت طرح توجیهی احداث کارخانه تصفیه روغن خام خوراکی طرح توجیهی تولید مایعات شوینده طرح توجیهی تولید بتن اماده طرح توجیهی و لیست ماشین آلات صنعتی تولید پودر
مهندس‌تـألّـهی استان تهران
۱۴۰۲/۱۲/۰۶

پربازده ترین طرح های توجیهی سرمایه گذاری (سال ۱۴۰۱)

لازم) طرح توجیهی هزینه احداث کارخانه و کارگاه تولید چراغ عقب خودرو طرح توجیهی تعمیر قطعات لکوموتیو و ماشین آلات صنعتی سبک و سنگین طرح ایجاد واحد بازیافت آهن
سه هزار طرح توجیهی www.3000tarh.ir استان تهران
۱۴۰۲/۱۲/۰۶

قیمت طرح توجیهی (طرح کسب و کار تجاری، بیزینس پلن)

سایت 3000 طرح توجیهی برای احداث باغ فندق پروژه طرح توجیهی احداث جایگاه توزیع سوخت سریع النصب مطالعات امکان‌سنجی تولید کنسانتره میوه و رب انار تدوین طرح توجیهی احداث باغ
سه هزار طرح توجیهی www.3000tarh.ir استان تهران
۱۴۰۲/۱۲/۰۶

طرح توجیهی- بیزینس پلن- کسب و کار(3000tarh.ir)

مطالعه و بررسی های هزینه احداث کارخانجات تولیدی و راه اندازی خط تولید و انجام طرح‌های توجیهی تجهیز و توسعه بانکی و… برای داخل و خارج از کشور طبق استانداردهای جهانی به
سه هزار طرح توجیهی www.3000tarh.ir استان تهران
۱۴۰۲/۱۲/۰۶

طرح‌های توجیهی با سرمایه گذاری کم (در سال 1401)

۳۰۰۰ طرح: طرح توجیهی احداث باشگاه سوارکاری و چوگان(شورای استان) طرح توجیهی پرورش قرقاول گوشتی(بهار 1401) طرح توجیهی توسعه کارخانه بسته بندی پارچه طرح توجیهی
سه هزار طرح توجیهی www.3000tarh.ir استان تهران
۱۴۰۲/۱۲/۰۶

3000 طرح توجیهی کانون مشاوران اعتباری بانکی

جانمایی دانلود طرح توجیهی احداث یک آموزشگاه آزاد + کامفار مطالعات امکان‌سنجی (طرح توجیهی) پرورش جلبک اسپیرولینا پروژه تولید انواع کیسه های پارچه ای (نانوون) طرح توجیهی
سه هزار طرح توجیهی www.3000tarh.ir استان تهران
۱۴۰۲/۰۳/۰۶

احداث و ترمیم باغات میوه

در دوره آموزشی طراحی و احداث باغات میوه آموزشگاه فراساحل نگار به مباحث زیر پرداخته می شود : بررسی احداث باغات میوه از نظر اقتصادی آموزش امکان یابی و مکان یابی با توجه
فراساحل نگار استان تهران

مدیریت باغ

مدیریت باغ طیف گسترده ای از روش ها را برای به حداکثر رساندن تولید میوه با کیفیت بالا و افزایش سودآوری پرورش دهنده طراحی کرده است. نوع سیستم تولیدی که مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اعم از ارگانیک یا معمولی، باید قبل از ایجاد یک باغ جدید باغی مورد توجه قرار گیرد. هنگام ایجاد باغ میوه، در مورد انواع محصول ، محل قرارگیری و آماده سازی آن و در دسترس بودن آب گرفته می شود. این بخش اطلاعات و پیوندهای منابع برای ایجاد باغ ، خاک و تغذیه ، سیستم های هرس و آموزش ، مدیریت آبیاری ، مدیریت کف باغ ، گرده افشانی ، مدیریت بار محصول ، برداشت ، اتوماسیون و مکانیزه را ارائه می دهد.

محصولات ارگانیک

باغداران در سراسر جهان به دلیل ترجیحات مصرف کننده و اولویت های نظارت بر سرزمین و محیط زیست ، در حال افزایش استفاده از سیستم های تولید ارگانیک و پایدار هستند.

تولید کنندگان میوه میوه به دلایل بسیاری امروزه روش های ارگانیک را انتخاب می کنند: سودآوری ، ردیابی ، پاسخگویی ، صرفه جویی در منابع و ایمنی کارگر و غذا امروزه دانش بهتری در مورد اکوسیستم های کشاورزی و مزایای محافظت از دشمنان طبیعی و زمین های کشاورزی وجود دارد. مدیریت برای شرایط بهتر خاک و افزایش تنوع زیستی دو اصل اساسی در تولید آلی است. برخی از شیوه های مدیریت باغ که برای باغ های ارگانیک موثر است ، در عملیات معمول پرورش نیز استفاده می شود. اقدامات مدیریت تلفیقی آفات (IPM) ، اختلال در جفت گیری فرمون ها و تأکید بر کنترل بیولوژیکی از استراتژی های موفق مدیریت باغ هستند که برای تولید کنندگان ارگانیک و معمولی مشابه هستند. در دسترس بودن محصولات جدید و طبیعی مانند اسپینوزین ها ، ویروس گرانولوز پروانه گیرنده ، فرمولاسیون مخمر برای کنترل آتش سوزی و مواد موثره مصوب برای رقیق شدن سیب ها از دیگر ابزارهای مدیریتی مفید برای تولید کنندگان ارگانیک و معمولی است.

خاک و تغذیه

خصوصیات بیولوژیکی و فیزیکی و همچنین شیمیایی خاک را برای افزایش سلامت ریشه، تنش غذایی و مواد مغذی متوسط و افزایش پتانسیل عملکرد باغ در نظر بگیرید.

نیازهای معمول مواد مغذی ، نحوه گرفتن خاک ، نمونه های بافتی ، تفسیر نتایج و استفاده از چندین ابزار تشخیصی با هم.

خاک زنده است. بیوتای خاک سرکوب آفات ؛ مواد معدنی را معدنی ، تمیز و چرخه کنید. و تجزیه مواد گیاهی و حیوانی ، کلیه خدمات اکوسیستم که از بهره وری باغ بهره مند است. یک نمای کلی از بیوتا در خاکهای باغ و دلیل اهمیت آنها برای شما. کمپوست مانند بسیاری دیگر از منابع آلی می تواند به بهبود کیفیت خاک و خدمات تنظیم مواد مغذی ، آب و آفات کمک کند. در اینجا چند نکته برای باغدار استفاده از کمپوست آورده شده است.

مدیریت استرس محیطی

در طول تابستان، سطح تابش خورشید بسیار زیاد است و اغلب از حد قابل استفاده توسط درختان فراتر می رود. در صورت همراه شدن با دمای هوا، که باعث افزایش دمای میوه نیز می شود، قهوه ای شدن در برابر آفتاب و سایر اختلالات پوستی باعث می شود میوه غیرقابل فروش شود. برای درختان جوانی که هنوز سایبان مناسبی ایجاد نشده است، آفتاب سوختگی می تواند به پوست محافظت نشده تنه درختان جنوب نیز منجر شود.

در مکانهایی که دسترسی به آب آبیاری محدود یا قطع شده است، تنش خشکی نه تنها می تواند بر محصول بلکه بقای درخت را تحت تأثیر قرار دهد.

درجه حرارت سرد همچنین می تواند منجر به آسیب شود، چه قبل از اینکه درختان در پاییز کاملاً خاموش شوند، چه در طول خواب زمستانی یا در اوایل رشد و گلدهی در بهار. تگرگ می تواند به میوه آسیب برساند و باعث غیرقابل بازاریابی میوه شود و همچنین باعث آسیب فیزیکی به برگها ، شاخه ها ، خارها و پوست شود. مورد اخیر ممکن است زخم هایی ایجاد کند که منجر به عفونت بیماری و حمله حشرات شود.

انتخاب سایبان برای به حداقل رساندن درجه حرارت بسیار مهم است. دو سوال مهم برای پرسیدن وجود دارد: آیا سایبان قبلاً میوه با موفقیت روی آن رشد کرده است؟ و آیا سایبان برای کشت مداوم سال به سال شناخته شده است یا خیر؟ مکانهای ایده آل در زمینهایی با شیب آرام با تخلیه هوای مناسب قرار دارند ، بنابراین هوای سرد می تواند به سمت پایین شیب حرکت کند و در یک نقطه کم یا “جیب یخ زدگی” جمع نشود و باعث آسیب شکوفه در بهار و از بین رفتن محصول شود. در مکانهایی که بادخیز شناخته شده اند ، کاشت بادشکن می تواند برای کاهش آسیب باد به میوه مفید باشد اما همچنان اجازه می دهد هوای سرد از یک بلوک میوه درخت خارج شود. برای محافظت در برابر تگرگ و کاهش آفتاب سوختگی می توان بالای سر درختان را نصب کرد. با قرار دادن پوشش های محافظ روی درختان گیلاس ، می توان ترک خوردگی ناشی از باران را کاهش داد.

مدیریت آبیاری

آبیاری دقیق برای تولید و کیفیت میوه بسیار مهم است. تنش آبی می تواند به کاهش اندازه میوه و شکل میوه ای که از نظر نوع درست نیست ، کمک کند. رطوبت بیش از حد منجر به بیماری های ناشی از خاک می شود که باعث کاهش سلامت ریشه و توانایی جذب مواد مغذی مانند کلسیم توسط ریشه می شود.

زمانبندی آبیاری فرآیند تعیین زمان و مقدار آبیاری است. تولیدکنندگان خاک و درختان را کنترل می کنند و آب مصرفی را محاسبه می کنند تا زمان و مقادیر آب مصرفی با نیاز درختان میوه و ظرفیت نگهداری آب خاک هماهنگ شود. برنامه تلفن همراه زمانبند آبیاری WSU ابزاری مفید برای کمک به برنامه ریزی زمان بندی است.

اتوماسیون و مکانیزاسیون

فناوری ها باید از طریق افزایش بهره وری تولید کنندگان را به سود خود درآورند که نتیجه آن هزینه کمتری برای واحد است. یا افزایش کیفیت میوه که منجر به بازده بالاتر می شود.