دسته بندی
استان و شهر

فروش پرینتر hp

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
با توجه به افزایش روز افزون اطلاعات، امکان چاپ و پرینت گرفتن همه آنها مقدور نیست و البته جهت حرکت به سمتی است که اصطلاحا دنیای بدون کاغذ نامیده می شود و همه امید دارند که روزی فرا برسد که بی نیاز از مصرف کاغذ باشیم. ولی در شرایط فعلی بعضی مواقع لازم است که اطلاعات موجود در کامپیوترمان را بر روی کاغذ منتقل کنیم که اصطلاحا عمل چاپ یا پرینت گرفتن گفته می شود. و بدین ترتیب لزوم خرید پرینتر مطرح می گردد.انتخاب و خرید نوع پرینتر کاملا به میزان نیاز و مصرف ما بر می گردد. مثلا قیمت کارتریج های جوهر خیلی گران است. شاید بتوانید چاپگری بخرید که 30 دلار قیمت دارد ولی برای هر نوبت خرید کارتریج جوهر هم، باید 30 دلار بپردازید. معمولا چاپگرهای ارزان تر، هزینه مصرف بیشتری دارند. یعنی شاید خود پرینتر ارزان باشد اما کارتریج آنها گران است. قبل از خرید حتما قیمت کارتریج ها را بپرسید.

معمولا سازندگان کارتریج، مشخصه های آنها را مانند طول عمر، کیفیت و غیره اعلام می کنند که می تواند کمک خوبی برای مقایسه باشد. مثلا چند صفحه A4 چاپ می کند تا تمام شود؟

پرینترهای قدیمی کند بودند و ضمن آنکه کیفیت چاپ خوبی هم نداشتند و گران هم بودند. تا همین چند سال قبل واقعا نمی توانستید پرینتر Ink jet ارزان تر از 500 دلار را بخرید، ولی امروزه قیمت ها خیلی تغییر کرده و خرید پرینتر پول زیادی نمی خواهد و می توانید به راحتی در بازار، نوع های خوب با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کنید.

تولید کنندگان پرینتر مطابق نیاز مصرف کنندگان، قیمت هر دو نوع پرینتر لیزری و Ink jet را کاهش داده اند. قیمت پرینترهای Ink jet به زیر 50 دلار رسیده است و اخیرا” نوع های لیزری ارزان قیمت هم به بازار آمده است. پرینترهای ارزان، خوب هستند و می توانید آنها را بخرید اما پیشنهاد می کنم کمی جستجو کرده و مدل ها را با هم مقایسه کنید تا بعد از خرید پشیمان نشوید. در این مقاله به چند نکته اشاره می کنم که در خرید پرینتر به شما کمک خواهد کرد.

پرینتر لیزری رنگی

نکات

اولین نکته آن است که به قیمت وسایل مصرفی پرینتر توجه کنید. مخصوصا وقتی پرینتر Ink jet می خرید. سازندگان پرینتر، ضرری را که در قیمت فروش پرینتر متحمل می شوند، با افزایش قیمت کارتریج جوهر و کاغذ پرینتر جبران می سازند. واقعا قیمت کارتریج های با جوهر رنگی و کاغذ چاپ عکس، ممکن است شما را از خرید پرینتر منصرف کند. هنگام خرید پرینتر انتخاب سرعت چاپ و کیفیت چاپ به شما بستگی دارد. پس در مجموع هنگام انتخاب پرینتر باید قیمت پرینتر را به همراه توانمندی و قیمت قطعات آن در نظر بگیرید.

بهتر است در هنگام خرید پرینتر، نیاز خود را تعریف کنید. مثلا دو نکته “کیفیت چاپ” و “تعداد مستنداتی را که چاپ می کنید” در نظر بگیرید. اگر تمام چیزی که چاپ می کنید، لیست هفتگی صورت حساب بانک تان است و شاید هم نهایتا یکی دو تا نامه در هفته پرینت می کنید، پس یک پرینتر Ink jet سیاه و سفید ارزان قیمت، مناسب شماست. ولی اگر می خواهید عکس های رنگی بچه ها و خانواده تان را هم چاپ کنید باید به دنبال چاپگر Ink jet رنگی با مدل بالاتر باشید. و اگر روزانه تعداد زیادی پرینت لازم دارید، توصیه می کنم پرینتر لیزری بخرید.

پرینتر Ink jet

معمولی ترین پرینتر های امروزه، انواع Ink jet و لیزری هستند که هریک از تکنولوژی خاص خود سود می جویند. پرینتر Ink jet با پاشیدن نقطه های کوچک جوهر روی کاغذ کار می کند. نوع رنگی این پرینتر هم با پاشیدن جوهر رنگی میتواند متون ساده تا تصاویر کامل عکس را تهیه نماید. متون سیاه چاپ شده توسط این پرینترها معمولا به خوبی متون چاپ شده توسط پرینتر های لیزری هستند. این پرینتر ها برای مصارف روزانه در خانه یا شرکتهای کوچک مناسب می باشند. قیمت این پرینتر ها از 50 دلار تا 500 دلار است و هرچه قیمت افزایش یابد، کیفیت و سرعت هم افزایش خواهد یافت. چاپگر سیاه و سفید ارزان تر از نوع رنگی آن است.

پرینتر لیزری

تکنولوژی بکار رفته در پرینترهای لیزری همانند دستگاه های فتوکپی است. تصویر با یک شارژر الکتریکی روی استوانه دوار داخل پرینتر ساخته می شود. بار الکتریکی، ذرات یک پودر (تونر) را جذب کرده و تصاویر را می سازد. این استوانه منقوش به تصویر روی یک کاغذ می چرخد و بار الکتریکی کاغذ باعث می شود که این پودر از استوانه به کاغذ منتقل شود. تصویری که به این روش بدست می آید فوق العاده دقیق و خوب است.

توان چاپ تعداد کاغذ در پرینتر های لیزری مشخصه مهم آنهاست که می توانند کاغذ زیادتری را برای چاپ در خود نگه دارند. مقدار واقعی چاپ که ماشین می تواند انجام دهد بنام DUTY CYCLE است و معمولا به صورت تعداد کپی در ماه بیان می شود. مثلا DUTY CYCLE ماهانه معادل 5000 یعنی پرینتر می تواند ماهانه تعداد 5000 برگ چاپ کند. اگر مقدار بیشتری چاپ لازم دارید باید پرینتری با DUTY CYCLE بالاتر بخرید. به هر حال اگر مصرف چاپتان بالاست، باید پرینتر لیزری را انتخاب کنید.

کیفیت چاپ

کیفیت چاپ در مشخصه های پرینتر تحت عنوان رزولوشن (Resolution) تعریف می شود. رزولوشن بیان می کند که در هر اینچ چاپ، چند نقطه جا می گیرد. پس هر چه تعداد نقطه در اینچ بیشتر باشد، کیفیت چاپ بالاتر است. تا چند سال پیش رزولوشن dpi 300*300 معمولی بود. امروزه حتی پرینترهای ارزان Ink jet هم در کیفیت بالای dpi 1200*1200 کار می کنند.

یادتان باشد که dpi معرف کیفیت خروجی پرینتر است. اگر به چشم خود اعتماد دارید توصیه می کنم نوع چاپ هر چاپگر را هم نگاه کنید. معمولا فروشندگان، از هر چاپگری نمونه ی چاپ تهیه می کنند و به رویت مشتری می رسانند. وقتی به این نمونه چاپ ها نگاه می کنید اول به «وضوح متن چاپ شده»، دقت کنید. از خیلی نزدیک به نوشته ها نگاه کنید که آیا نوشته ها دندانه دار هستند یا خیر؟ به روشنی و تاریکی چاپ هم توجه کنید و مطمئن شوید که کاراکتر ها تمیز و کاملا واضح باشند.

در مورد پرینتر های رنگی به کنتراست و وضوح رنگ ها دقت کنید. توجه کنید که رنگها در هم حل نشده باشند. دقت کنید تا در جاهایی که خطوط سیاه وجود دارد کاملا تمیز و تفکیک باشند. حتی بهتر است نمونه چاپ ها را بر روی چند نوع کاغذ ببینید. بعضی پرینترها، روی کاغذ گران، کیفیت خوب می دهند.

سرعت چاپ

معمولا سرعت چاپ پرینتر با ppm یا “صفحه در دقیقه” انداره گیری می شود. در پرینترهای رنگی سرعت چاپ سیاه و سفید با رنگی متفاوت است. مثلا متن سیاه و سفید با سرعت 12ppm چاپ می شود اما رنگی با سرعت 10ppm چاپ می شود. شاید سرعت برایتان مهم باشد. اگر چنین است آن را مورد توجه قرار دهید، در غیر این صورت به بودجه خود نگاه کنید.

قیمت چاپ

وقتی از پرینتر استفاده می کنید، هزینه مصرف را نیز باید به قیمت اولیه که می پردازید اضافه کنید. پرینترهای Ink jet از کارتریج های جوهر استفاده می کنند و پرینتر های لیزری، کارتریج های تونر و درام را بکار می گیرند. جالب است بدانید که قیمت کارتریج های جوهر خیلی گران است. شاید بتوانید چاپگری بخرید که 30 دلار قیمت دارد، ولی برای هر نوبت خرید کارتریج جوهر هم باید 30 دلار بپردازید.

معمولا چاپگرهای ارزان تر، هزینه مصرف بیشتری دارند. یعنی شاید خودشان ارزان تر باشند اما کارتریجشان گران است. قبل از خرید حتما قیمت کارتریج ها را بپرسید. معمولا سازندگان کارتریج، مشخصه های آن ها را مانند طول عمر، کیفیت و غیره اعلام می کنند که می تواند کمک خوبی برای مقایسه باشد. مثلا چند صفحه چاپ می کند تا تمام شود. قیمت این کارتریجها معمولا بین 25 تا 40 دلار است.

اتصالات چاپگر

اکثر کامپیوترها پورت پارالل دارند که می توان پرینتر را به آن وصل کرد. (توضیحات بیشتردر مورد این اصطلاحات در سایر مقالات سایت میکرو رایانه) کامپیوترهای جدید پورت USB دارند که پرینتر های جدید به آن وصل می شوند. بعضی پرینتر ها را می توان به هر دو پورت وصل کرد. معمولا اتصال به پورت USB راحت تر و سریع تر است.
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه پرینتر و اسکنر
۱۳۹۶/۰۳/۰۸

آموزش تعمیرات چاپگر لیبل زن

در کامتک شما با پرینترهای جدید لیبل زن و مدلهای مختلف موجود در بازار ایران آشنا میشوید. این پرینترها در اثر کارکرد زیاد آسیب هایی در قسمت مکانیک و قسمت هیتر بوجود می آید که شما با گذراندن این دوره با مکانیک و قسمت های برد انواع این نوع پرینترها آشنا شده و میتوانید آنها را عیب یابی و تعمیر کنید. +++
آموزشگاه کامتک استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۸

آموزشگاه تعمیرات پرینتر لیزری

پرینترهای لیزری در اکثر ادارات و فروشگاههای و شرکت های خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار میگیرد. این چاپگرها معمولا پرسرعت، کم مصرف و برای محیط های کاری طراحی شده اند. بدلیل پرمصرف بودن این دستگاه معمولا اشکالاتی برای آن بوجود می آید. شما با ثبت نام در کامتک با کیله اشکالات انواع پرینترهای لیزری آشنا
آموزشگاه کامتک استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۷

فروش ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شد

مجموعه HP Support در راستا آسایش شما هم میهنان عزیز روزه دار، و با در نظر گرفتن رفاه و آسایش شما مشتریان محترم اقدام به فروش انواع کارتریج و جوهرHP با قیمت های باور نکردنی نموده است. جهت بررسی قیمت ها و ثبت سفارش خود با ما تماس گرفته و یا به وبسایت ما مراجعه فرمایید. www(dot)HPsupport(dot)ir 021-
مرکز فروش و خدمات اچ پی HPsupport.ir استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۷

فیش پرینتر hprt

طراحی منحصر به فرد اتوکاتر دوبل عمودی 300mm سرعت بالای چاپ تا پورت ارتباطی پیشفرض : یو اس بی با قابلیت انتخاب پورت های سریال ،پارالل،شبکه و بدون سیم قابلیت تشخیص توقف چاپ به دلیل گیرکردن کاغذ، همچنین نزدیک شدن کاغذ به انتهای رول طراحی صفحه محافظ متحرک کاغذ که کاغذهای حرارتی با عرضmm 58 وm
امیر عرب گوئینی استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۷

پرینتر چاپ کارت پی وی سی مدل هایتی cs200

پرینتر چاپ کارت پی وی سی هایتی ) hiti cs200 PVC card printer( سرعت چاپ این پرینتر با ریبون مشکی کمتر از 6 ثانیه به صورت میانگین چاپ بر روی انواع کارت (کارت ساده ،پرینتر کارت پرسنلی مغناطیسی ،پرینتر هایتی مایفر ،چاپگر کارت شناسایی هوشمند ،کارت بدون تماس ) dpi 300×300 dpi دقت پرینتر : 300dpi
امیر عرب گوئینی استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۷

لیبل پرینتر argox

دقت چاپ 203 dpi سرعت چاپ 100 میلی متر در ثانیه قابلیت اتصال از طریق پورت usb تشخیص سنسور از طریق فاصله و نقطه گذاری روی لیبل حداکثر متراژ ریبون 300 متر
امیر عرب گوئینی استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۱

آموزش تعمیرات چاپگر

دوره آموزش تعمیر چاپگر که یکی از نیازهای اساسی در بازار است در کامتک زیر نظر کارشناسان مجرب برگزار میشود. برای یادگیری و آموزش تعمیر چاپگر نیازمند به تجربه و تمرین میباشد. در اصل در این مرکز شما با اصول و قوانین دستگاههای چاپ آشنا شده و با تمرین روی چاپگرهای مختلف میتوانید اصول باز و بسته کردن و عیب
آموزشگاه کامتک استان تهران
۱۳۹۶/۰۲/۲۵

آموزش تعمیرات اسکنر

اسکنرها به چند دسته شامل اسکنرهای دستی، اسکنرهای اداری، اسکنرهای شیفت فد، اسکنرهای تخت تقسیم بندی می شوند. در بخشی آموزشی تعمیرات اسکنر کارآموز با اجزای تشکیل دهنده یک دستگاه اسکنر آشنا شده و میتواند به راحتی آنرا عیب یابی و تعمیر کند. سرفصلهای آموزش تعمیرات اسکنر: چگونگی کارکرد اسکنرها و تفاوت
آموزشگاه کامتک استان تهران
۱۳۹۶/۰۲/۲۵

آموزش تعمیر پرینتر بصورت کاربردی و کامل

کامتک دارای کارگاهی فنی، مجهز به امکانات و استانداردهای روز می باشد برخوردار است. کارشناسان و متخصصینی که در بخش فنی و گروه تعمیرات فعالیت می کنند دارای تحصیلات دانشگاهی معتبر و مرتبط بوده و روشهای نوین آموزشی را آشنا هستند. مهم ترین سرفصلهای آموزشی تعمیرات پرینتر و لوازم اداری در کامتک: آموزش ت
آموزشگاه کامتک استان تهران
۱۳۹۶/۰۲/۱۸

آموزش تعمیرات پرینتر

مجتمع آموزشی"کامتک" بهترین مرکز جهت یادگیری تعمیرات انواع ماشینهای اداری در ایران است. با تمرکز بر آموزش تعمیرات انواع دستگاه پرینتر و چاپگر و پیشنهاد این دوره به عنوان یکی از پردرآمدترین بخش های صنعت ماشینهای اداری به اختصار سیلابس های درسی و کمک درسی قابل ارایه به کلیه کارآموزان مجتمع آموزشی "کامت
آموزشگاه کامتک استان تهران
۱۳۹۶/۰۲/۱۰

آموزش خصوصی تعمیرات پرینتر و شارژ کارتریج

در روش آموزش خصوصی تعمیر پرینتر کارآموزان روزانه ۶ ساعت در کارگاههای کامتک میتوانند کار عملی انجام دهند و زیر نظر تعمیرکار این بخش نتیجه خوبی در تعمیرات بدست آورند. بطور کل کار عملی روی پرینترهای مختلف و تعمیرکار ما بسیار میتواند در پیشرفت این دوره کمک کند. کیفیت آموزش وقتی تضمینی است که کارآموز بتو
آموزشگاه کامتک استان تهران
۱۳۹۶/۰۲/۰۶

آموزش تعمیرات پرینتر اچ پی

شرکت کامتک با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه تعمیرات پرینتر، با به کارگیری افراد کارآزموده و متخصص آمادگی دارد که تجربه چندین ساله کارشناسان را در اختیار کارآموزان علاقمند به این رشته ارائه دهد. این خدمات شامل تعمیر انواع پرینترهای لیزری، سوزنی، چندکاره، اسکنر، فکس و دستگاههای فتوکپی میباشد. آموزش ت
آموزشگاه کامتک استان تهران
special
۱۳۹۶/۰۲/۰۳

مواد مصرفی، لیبل - برچسب، ریبون

گروه مهندسی بارکدا پیشرو در ارائه خدمات، تجهیزات بارکد و RFID - طراحی نرم افزار بارکد - ارائه به روزترین تجهیزات بارکد - ارائه مواد مصرفی بارکد و RFID *مواد مصرفی ---------------------------------------- لیبل / برچسب کاغذی لیبل / برچسب PVC لیبل / برچسب متال لیبل / برچسب امنیتی لیبل / برچ
گروه مهندسی بارکدا استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۰۳

ماشین های اداری پارس نگار پرینت P.N.P_شارژ تخصصی ک

ماشین های اداری_شارژ فوق تخصصی کارتریج تهیه و توزیع ماشین های اداری-پرینتر اسکنر-کپی-فکس-باکدخوان-پول شمار-لبتاپ-تبلت-اچ پی-اپسون لوازم جانبی و فطعات کامپیوتر و کلیه دستگاه های اداری تهیه وتوزیع انواع کارتریجهای طرح و اورجینال همراه گارانتی و ضمانت شارژ فوق تخصصی انواع کارتریج با ضمانت و بال
si ki zal kizal استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۲۲

خرید دستگاه کپی

دستگاه های کپی تنوع بالایی دارند و تمامی آنها قابلیت اسکن و پرینت را دارند. توصیه ما به شما این است که قبل از خرید دستگاه کپی حتما به کاربری دستگاه و نیاز خود دقت بیشتری کنید. چنانچه قصد خرید یک دستگاه فتوکپی برای محل کار یا منزل خود را دارید با ما تا آخر این مقاله که راهنمای کامل خرید دستگاه فتوکپی
ایده برتر پارسیان استان تهران
۱۳۹۵/۰۹/۲۹

فروشگاه ماشینهای اداری گویا

"فروشگاه ماشینهای اداری گویا با سابقه بیش از 20 سال فعالیت فروش و خدمات پس از فروش انواع ماشینهای اداری، تعمیر دستگاه کپی، فروش و شارژ انواع کارتریج فروش ماشینهای اداری فتوکپی فکس پرینتر اسکنر دیتاپروژکتور تونر کارتریج و قطعات جانبی"
حسن باسخا استان تهران
special
۱۳۹۵/۰۹/۲۵

فروش پرینتر hp

با توجه به افزایش روز افزون اطلاعات، امکان چاپ و پرینت گرفتن همه آنها مقدور نیست و البته جهت حرکت به سمتی است که اصطلاحا دنیای بدون کاغذ نامیده می شود و همه امید دارند که روزی فرا برسد که بی نیاز از مصرف کاغذ باشیم. ولی در شرایط فعلی بعضی مواقع لازم است که اطلاعات موجود در کامپیوترمان را بر روی کاغذ
پیشتاز نگار فراز استان تهران
۱۳۹۵/۰۸/۰۸

شارژ کارتریج لیزری

کامتک دارای دو کارشناس در زمینه تعمیرات پرینترها و دستگاههای کپی می باشد که با تجربه بالا میتوانند پاسخگوی مشتریان باشند. پرکردن کارتریج با قیمت مناسب در این مرکز انجام پذیر است. همچنین در این مرکز تانکی کردن پرینترهای جوهر افشان و پرکردن کارتریج اچ پی و کنون انجام میشود. تعمیرات کارتریج خراب پرینتر
شرکت کامتک استان تهران
۱۳۹۵/۰۷/۱۳

کارتریج

شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه در راستای خدمت رسانی به مصرف کننده ایرانی در زمینه فروش و خدمات انواع ماشین های اداری اعم از دستگاه کپی ، پرینتر، فکس، کارتریج ، کاغذ خردکن ، اسکنر، دیتا ویدئو پرژکتور ، برد هوشمند ، پرده نمایش ویدئو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، اسکناس شمار، بارکد خوان ، لیبل پرینتر، فی
ایده برتر پارسیان استان تهران
۱۳۹۵/۰۷/۱۳

اسکنر سه بعدی (3D Scanner) - پرینتر سه بعدی و نمون

ارائه انواع خدمات: - اسکنر سه بعدی (3D Scanner) یا اندازه برداری اپتیک - پرینتر سه بعدی و نمونه سازی سریع قطعات (3ِD printer) - تحویل فایل ابر نقاط از انواع قطعات، قالب ها، جیک و فیکسچرها با دقت و کیفیت بالا. - نقشه کشی صنعتی و تبدیل فایل ابرنقاط به نقشه های صنعتی. - اندازه برداری در محل صاحبان
طراحی مهندسی یدک کار طراحی مهندسی یدک کار استان تهران
۱۳۹۵/۰۷/۱۰

فروش پرینتر 3کاره رنگی ارزان MG 2440 canon

فروش پرینتر 3کاره رنگی ارزان MG 2440 canon تانکی با جوهر پرینتر رنگی کانن مدل mg۲۴۴۰ ، چهار رنگ به همراه مخزن و ۴۰۰ سی سی جوهررایگان نصب شده اماده به کار با تست و گارانتی کاملا نو و اکبند / اسکن پرینت کپی حتی بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر کپی بگیرید ، کاملا رنگی پرینت بگیرید با کیفیت عکس / ۹۶۰۰
مهندس سارا فدایی استان تهران
۱۳۹۵/۰۷/۱۰

دستگاه چاپ دیجیتال همزمان بروی 6- 8 - 12 تایی CD -

دستگاه چاپ دیجیتال همزمان بروی 6- 8 - 12 تایی CD - DVD دستگاه چاپ دیجیتال سی دی - دی وی دی 6 رنگ - 8 رنگ چاپ همزمان به صورت مستقیم بروی CD - DVD - mini CD - mini DVD - DVD 9 چاپ 6 تا همزمان بروی سی دی چاپ 8 تا دی وی دی همزمان اپسون - داوینچی - کانن - کپی ترکس و ... از 6 تایی چاپ هم
مهندس سارا فدایی استان تهران
۱۳۹۵/۰۷/۱۰

فروش دستگاه تکثیرCD - DVD - mini CD/DVD

فروش دستگاه تکثیرCD - DVD - mini CD/DVD با ضمانت یکساله مرکز فروش و خدمات پرینتر طاها گستر ایران فروش ویزه دستگاه های رایت صنعتی به روش داپلی کیشن با گارانتی و خدمات پس از فروش و اموزش رایگان دستگاه تکثیر CD - DVD - mini CD - mini DVD به روش داپلی کیشن رایت با سرعت استاندارد 8x ب
مهندس سارا فدایی استان تهران
۱۳۹۵/۰۶/۲۴

پرینتر

شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه در راستای خدمت رسانی به مصرف کننده ایرانی در زمینه فروش و خدمات انواع ماشین های اداری اعم از دستگاه کپی ، پرینتر، فکس، کارتریج ، کاغذ خردکن ، اسکنر ، دیتا ویدئو پرژکتور ، برد هوشمند ، پرده نمایش ویدئو پروژکتور ، صندوق فروشگاهی ، اسکناس شمار ، بارکدخوان ، لیبل پرینتر
ایده برتر پارسیان استان تهران
۱۳۹۵/۰۶/۱۶

فیش پرینتر

شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه در راستای خدمت رسانی به مصرف کننده ایرانی در زمینه فروش و خدمات انواع ماشین های اداری اعم از دستگاه کپی ، پرینتر، فکس، کارتریج ، کاغذ خردکن ، اسکنر ، دیتا ویدئو پرژکتور ، برد هوشمند ، پرده نمایش ویدئو پروژکتور ، صندوق فروشگاهی ، اسکناس شمار ، بارکدخوان ، لیبل پرینتر
ایده برتر پارسیان استان تهران