دسته بندی
استان و شهر

تکنیک های برتر انیمیشن ( آموزش کامل متحرک سازی از

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
تکنیک های برتر انیمیشن

( آموزش کامل متحرک سازی از پایه تا حرفه ای توسط انیماتورهای بزرگ Walt Disney و DreamWorks )

در این مجموعه استثنایی شما تمام اصول مربوط به متحرک سازی را از پایه تا حرفه ای در 12 دی وی دی ( DVD ) توسط انیماتورهای بزرگ والت دیزنی و دریم ورکز فراخواهید گرفت . این آموزش ها برای سطوح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته و به زبانی ساده و قابل درک ارائه شده و شامل مباحث اصلی متحرک سازی مبنی بر نرم افزار Autodesk Maya می باشد . پکیج کامل تمامی آموزش های ارزشمند متحرک سازی از انیماتورهای شرکت والت دیزنی ( Walt Disney ) و دریم ورکز ( DreamWorks ) که بیش از 1500 دلار آمریکا ارزش دارند ٬ اکنون یکجا برای علاقمندان عرضه شده است .

در یک نگاه "پکیج آموزشی تکنیک های برتر انیمیشن " متشکل از چیست ؟

تکنیک های برتر انیمیشن
مجموعه مقدماتی ( DVD 1 )

مجموعه مقدماتی توسط جیسون رایان انیماتور و سرپرست بزرگ کمپانی Walt Disney و DreamWorks

در این مجموعه مقدماتی از کار ، بر روی اصول اصلی انیمیشن تمرکز خواهیم داشت . من این مبحث اساسی را در هر دو حالت دو بعدی و سه بعدی توضیح خواهم داد . این مجموعه بیشتر برای دانشجویان سطح مبتدی و متوسط برنامه ریزی شده است اما حتی برای انیماتورهای باتجربه هم که احساس می کنند باعث قوی تر شدن روند کاریشان می شود ، کمک می کند . این مجموعه آموزشی ، برای تمام دانشجویان در سراسر دنیا کاربرد دارد چون از این طریق می توانند به جای مفهوم های تئوری موجود در کتابها ، اصول اساسی انیمیشن را در عمل یاد بگیرند .

تکنیک های برتر انیمیشن
مجموعه اول ( DVD 2 )

مجموعه اول توسط جیسون رایان انیماتور و سرپرست بزرگ کمپانی Walt Disney و DreamWorks

این مجموعه شامل چه موضوعاتی می شود ؟ ( از زبان جیسون رایان )

این مجموعه یک مجموعه آموزشی که شامل آموزشهای کامل متحرک سازی از مبتدی تا پیشرفته با تمرکز بر روی دو نرم افزار CGCel Flipbook و Maya می باشد . همچنین یک شخصیت کامل ریگ شده به نام Boris و تمام وسایل و مدلهای مختلفی که ممکن است به شما برای شروع در این صنعت شگفت انگیز کمک کند ، قرار داده شده است .

چرا این مجموعه را ایجاد کردیم ؟ ( از زبان جیسون رایان )

من عاشق درس دادن و متحرک سازی هستم بنابراین ساختن این مجموعه به من این اجازه را می دهد که هر دو کار را انجام دهم . من احساس می کنم که کالج ها و دانشگاه ها نمی توانند به طور تخصصی این صنعت یعنی انیمیشن را به شما آموزش دهند و همچنین کتابها هم همگی به صورت تئوری هستند . هنگامی که من در حال تحصیل در رشته انیمیشن بودم ، متوجه شدم که موثرترین روش برای یادگیری آن از طریق تکیه کردن بر شانه انیماتورهایی که دارای خروجی های باکیفیت بالا هستند و تماشای اینکه آن شخص چگونه Shot ها را از مرحله Concept اولیه تا مرحله تمام شدن و خروجی نهایی می باشد . این مجموعه بر روی این شیوه از تدریس تمرکز دارد . یک نیاز بزرگ در صنعت انیمیشن به استخدام انیماتورهای کاملا آموزش دیده وجود دارد . شما می توانید این آموزش ها را با تماشای هر آنچه که من در 18 شات ( Shot ) ، مرحله به مرحله و فریم به فریم با استفاده از تمام اصول و پایه های انیمیشن در یک روش ساختار یافته و عملی متحرک سازی ( انیمیت ) کرده ام ، دنبال کنید .

این مجموعه چگونه کار می کند ؟ ( از زبان جیسون رایان )

من تمام Shot های انیمیشن خودم را از طریق هر مرحله از پروسه ساخت انیمیشن یعنی از Concept دوبعدی اولیه ، Blocking ها و تمام مراحل کار تا خروجی نهایی در مایا ( Maya ) را ضبط کرده ام . شما در هر مرحله از فرآیند یادگیری که هستید ، می توانید یک دید واضح و روشنی در جریان کار من و تمرکز بر روی چگونگی بدست آوردن بهترین عملکرد ممکن بر روی نمونه کار ( Show Reel ) خود بر روی یک صفحه نمایش بدست آورید . در آموزش های من ، شما خواهید دید که من چگونه همه چیز را به طور کامل از پایه یعنی Bouncing Ball ، راه رفتن کاراکتر ، دویدن ، پریدن ، تغییرات وزن و تمام روش ها برای حرکت های وسیع کارتونی و شات ( Shot ) های صحبت کردن ( دیالوگ ) آموزش می دهم . در تمام آموزش ها ، من یک ترفند را برای اجرای انیمیشن های با کیفیت صنعتی با رعایت تمام اصول و تکنیک های انیمیشن که توسط برخی از بهترین انیماتورها در جهان کشف شده است ، بازگو می کنم .

تکنیک های برتر انیمیشن
مجموعه دوم ( DVD 3 )

مجموعه دوم توسط جیسون رایان انیماتور و سرپرست بزرگ کمپانی Walt Disney و DreamWorks

زمانی که من در کمپانی والت دیزنی در اوایل دهه 90 مشغول به کار بودم ، در کلاس های کارشناسی ارشد انیمیشن در آن کمپانی حضور پیدا می کردم و آن باعث شد تا بر اساس آن آموخته ها این مجموعه 12 قسمتی را برای شما آماده کنم . ما همیشه در حال یاد گرفتن هستیم و همیشه اینطور خواهد بود . خواه شما یک دانش آموز ، انیماتور یا حتی یک سرپرست ( Supervisor ) انیماتور مانند من باشید . من موضوعات مختلفی را در این مجموعه از Concept اولیه 2D تا اجرای آن در نرم افزار Maya شامل کرده ام . شیوه های مختلف انیمیت راه رفتن ، راه رفتن و دویدن چهار پایان ، انیمیت کردن Dialog ، قدم زدن به جلو و عقب و انیمیت کردن یک صحنه با موسیقی تنها تعداد کمی از موضوعات است .

تکنیک های برتر انیمیشن
مجموعه سوم ( DVD 4 )

مجموعه سوم توسط جیسون رایان انیماتور و سرپرست بزرگ کمپانی Walt Disney و DreamWorks

با توجه به محبوبیت اولین و دومین سری آموزشی ، ما بالاخره بعد از 12 ماه تصمیم گرفتیم که سری جدید این مجموعه را منتشر کنیم . در صنعت انیمیشن کارتونی ، نیاز مبرمی به انیماتورهای CG ( 3D ) وجود دارد . اگرچه به نظر می رسد که استودیو ها به سبک های مختلف انیمیشن یعنی واقعی ، کارتونی و ... منشعب و تقسیم بندی شده اند اما باید توجه داشته باشید که این سبک از انیمیشن ( کارتونی ) سخت تر از نوع Video Reference می باشد . در نمونه کار ( Show reel ) خود ، شما باید قادر باشید تا بتوانید واقع گرایی و شات ( Shot ) های ظریف را نشان دهید اما به عنوان یک انیماتور همه کاره ، باید قادر باشید تا بتوانید طیف وسیعی از حرکتهای کارتونی را در نمونه کار خود نشان دهیم . در انیمیشن کارتونی شما واقعا مجبور هستید تا بر روی دانش خود از انیمیشن تکیه کنید تا بتوانید Pose های اصلی را به Extreme و سپس به یک انیمیشن کارتونی روان تبدیل کنید . در این سری از آموزشها ، ما تمام شات ها را به صورت قدم به قدم در نرم افزار flipbook طراحی می کنیم و سپس آن را در Maya برای هر چه کارتونی تر نشان دادن حرکات انیمیت می کنیم . دانش آموزان و دانشجویانی که در ابتدای کار هستند نباید نگران باشند چون شما هیچ چیز را از دست نخواهید داد زیرا ما همه چیز را تحت پوشش قرار می دهیم . برای تنوع ، ما از ریگ های متنوع رایگان که در اینترنت وجود دارد مانند Moom ( ساخته شده توسط رامتین احمدی ) و دیگر ریگ ها استفاده خواهیم کرد
در میان دانشجویان و دانش آموزان علاقه زیادی برای نشان دادن طراحی ها به صورت روان برای انیمیشن وجود دارد . در جلسه اول ، با روند ساخت انیمیشن برای آنالیز کردن پوزها و پیدا کردن نحوه قرار دادن Extreme ها تجزیه و تحلیل خواهیم کرد . همچنین در جلسه اول ، ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید یک کاراکتر سفارشی را به صورت سریع در مایا انتخاب کنید .


تکنیک های برتر انیمیشن
انیمیت چهارپایان ( DVD 5 )

انیمیت چهارپایان توسط جیسون رایان انیماتور و سرپرست بزرگ کمپانی Walt Disney و DreamWorks

در این مجموعه جدید ٬ جیسون رایان تمام روش های انیمیت حرکت یک چهار پا را از Concept اولیه تا مرحله پایانی آن پوشش می دهد . درست مانند تمام آموزشهای او در سایت Jasonryananimation.com ٬ از Scratch دستی شروع می کند و تمام حرکات را در Shot های 2D به صورت فریم به فریم انیمیت می کند . بنابراین اگر شما بخواهید انیمیشن خود را چه به صورت دو بعدی ( 2D ) ٬ سه بعدی ( CG ) و یا Stop motion انجام دهید ٬ قادر خواهید بود تا تمام مراحل را به تنهایی از مرحله Concept تا ایجاد Blocking و اضافه کردن Overlapping به گوش ها و دم ها انجام دهید .

تکنیک های برتر انیمیشن
آموزش کامل استوری برد ( DVD 6 )

تکنیک های برتر انیمیشن ( آموزش کامل استوری برد ( Storyboard ) توسط راب پرد ( Robb Pratt ) انیماتور بزرگ کمپانی دریم ورکز ( DreamWorks ))

Robb ( راب ) این مجموعه 10 قسمتی که ما را به عمق جریان انیمیشن یعنی از مرحله فرآیند داستان نویسی ٬ Storyboarding Thumnailing ٬ Pitching و تمام شیوه های طراحی انیمیشن که در کمپانی های بزرگ آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد ٬ می برد . این سری از آموزشها برای دانشجویان و افرادی که به انیمیشن علاقه دارند و می خواهند از آن برای بهبود بخشیدن به نمونه کارها و فیلم های کوتاه خود استفاده کنند مفید می باشد . حتی اگر شما نیز مانند من یک انیماتور حرفه ای هستید و می خواهید بیشتر درباره پروسه Storyboarding بدانید ٬ مفید می باشد . این مجموعه آموزشی طوری طراحی شده که همه موضوع ها را از ابتدایی ترین پروسه تا آخر شامل می شود بنابراین من به طور کامل این مجموعه آموزشی را به شما توصیه می کنم .

تکنیک های برتر انیمیشن
Mike Walling ( DVD 7 )

تکنیک های برتر انیمیشن ( آموزش کامل انیمیت از طریق Video Reference توسط مایک والینگ ( Mile Walling ) انیماتور و دستیار تولید بزرگ کمپانی DreamWorks )

در این مجموعه آموزشی شما نحوه انیمیت کردن هر صحنه ای که دوست دارید را توسط شیوه نوین و جدید Video Reference که امروزه در تمام کمپانی های بزرگ آمریکا از جمله DreamWorks ٬ Blue-Sky ٬ Walt Disney ٬ Pixar ٬ Sony ImageWorks و بسیاری دیگر از کمپانی ها مرسوم شده است را از ابتدا تا انتها فرا خواهید گرفت .


تکنیک های برتر انیمیشن
Jamaal Bradley ( DVD 8 )

تکنیک های برتر انیمیشن ( آموزش کامل انیمیت از طریق Video Reference توسط جمال بردلی ( Jamaal Bradley ) انیماتور و سرپرست بزرگ کمپانی DreamWorks )

در این مجموعه آموزشی از انیماتور بزرگ کمپانی DreamWorks شما تمام اصول انیمیت را از ابتدایی ترین مراحل یعنی برنامه ریزی برای حرکت تا خروجی نهایی فرا خواهید گرفت . شما می توانید تمام این اصول را به صورت گام به گام در یک مجموعه 3 قسمتی توسط Supervisor انیماتورهای کمپانی دریم ورکز ( DreamWorks ) یعنی جمال بردلی بیاموزید . او شما را با تمام راه ها و روش ها از مرحله برنامه ریزی تا حرکت ٬ پایان دیالوگ ها و خروجی نهایی آشنا می کند . تمام این 3 بخش درون این مجموعه گنجانده شده است .


تکنیک های برتر انیمیشن
Ken Fountain ( DVD 9 )

تکنیک های برتر انیمیشن ( آموزش کامل انیمیت از طریق Video Reference توسط کن فونتین (Ken Fountain) انیماتور بزرگ کمپانی DreamWorks )

در این مجموعه آموزشی Ken Fountain سعی کرده است که هنر خود را در انیمیشن از طریق یک مجموعه 4 قسمتی به تمام دانشجویان و علاقه مندان رشته انیمیشن از طریق Video Reference انتقال دهد . او این مجموعه را بر اساس تجربیات 20 ساله خود در زمینه تئاتر و بازیگری ساخته است یعنی شما در این مجموعه یاد می گیرید که چگونه می توان از طریق یک Video Reference خوب به یک انیمیشن جذاب و قابل باور دست یافت .


تکنیک های برتر انیمیشن
Chris Krishbaum ( DVD 10 )

تکنیک های برتر انیمیشن ( آموزش Bouncing Ball و آموزش تکنیک های برتر در راه رفتن یک کاراکتر توسط کریس کریسبام(Chris Krishbaum) انیماتور بزرگ کمپانی DreamWorks )

این اولین سری از آموزشهای کریس می باشد که برای این منظور از نرم افزار مایا استفاده کرده است . کریس در این آموزشها به معرفی اصول اولیه از ویژگی های انیمیشن های بلند سینمایی می پردازد . او از یک Bouncing Ball یا توپ پرشی شروع می کند و سپس نحوه استفاده از ریگ یک کاراکتر را به شما توضیح می دهد ٬ سپس به صورت گذری قسمت های مختلف مایا را برای شما شرح می دهد تا با گزینه های این برنامه آشنا شوید او منوها و Interface برنامه را پوشش می دهد و به شما کمک می کند که چگونه محیط برنامه را برای بهتر کار کردن بر روی کاراکتر انیمیشن آماده کنید و عادات خوب را در خود پرورش دهید . او به بحث در مورد اصول اولیه بازیگری و احساسات می پردازد و نشان می دهد که چگونه می توانیم یک چرخه راه رفتن را در مایا پیاده سازی کنیم یعنی از Blocking شروع می کند تا مرحله نرم کردن راه رفتن کاراکتر تا مرحله اضافه کردن احساس و اموشن و ...

تکنیک های برتر انیمیشن
Keith Lango ( DVD 11 )

تکنیک های برتر انیمیشن ( آموزش کامل تمام تکنیک های انیمیشن توسط کیت لنگو (Keith Lango) انیماتور بزرگ کمپانی Walt Disney )

در این مجموعه بی نظیر از انیماتور والت دیزنی ( Walt Disney ) یعنی Keith Lango شما تمام اصول مربوط به انیمیشن را از ابتدایی ترین مراحل تا خروجی نهایی و ... در طی 44 بخش آموزشی می آموزید . این مراحل از پوزهای اصلی حرکت شروع می شود تا اصول اصلی انیمیشن شامل زمان بندی و فاصله گذاری ( Timing & Spacing ) و اصول اصلی حرکت و برنامه ریزی برای حرکت و Concept اولیه تا Blocking ٬ Splining ٬ Lipsync و ... و گرفتن Preview خاتمه می یابد . اگر می خواهید انیمیت کردن را به صورت حرفه ای بیاموزید این مجموعه 44 بخشی به کمک شما می آید .


تکنیک های برتر انیمیشن
Animation Mentor Webinars ( DVD 12 )

درباره Animation Mentor ( مدرسه آنلاین انیمیشن در آمریکا )

Animation mentor چه زمانی تاسیس شد ؟ پس زمینه ای از بنیانگذاران Animation Mentor

AnimationMentor.com در سال 2005 توسط سه تن از بهترین انیماتورهای بزرگ صنعتی یعنی Bobby Beck ( مدیر عامل / بنیانگذار ) Shawn Kelly ( بنیانگذار ) و Carlos Beana ( بنیانگذار ) که تجربه کار حرفه ای در استودیوهای بزرگ را داشتند ٬ تاسیس شد . Bobby Beck به عنوان مدیر عامل روز به روز باعث گسترش و توسعه برنامه های آموزشی و فرهنگ انیمیشن در AnimationMentor.com شد . قبل از اینکه بابی بک ( Bobby Beck ) ٬ Animation Mentor را راه اندازی کند ٬ به عنوان انیماتور کاراکتر ( Character Animator ) برای کمپانی های پیکسار ( Pixar ) ٬ Tippet Studio و والت دیزنی ( Walt Disney ) کار کرده است . بابی به عنوان یک character animator در فیلم در جستجوی نمو ( Finding Nemo ) کار کرده است . Shawn Kelly علاوه بر نقش خود به عنوان مدیر مدرسه Animation Mentor ٬ به عنوان انیماتور ارشد در استودیو Industrial Light & Magic ( ILM ) و به عنوان انیماتور در فیلم انیمیشن تبدیل شدگان ( Transformers ) کار کرده است . کارلوس بینا ( Carlos Beana ) علاوه بر نقشش در شکل دادن به مسیر مدرسه ٬ به عنوان یک انیماتور full-time در کمپانی بزرگ Pixar و بر روی پروژه اتومبیل ها ( Cars ) کار کرده است .

تکنیک های برتر انیمیشن ( مجموعه کامل آموزش انیمیشن از مدرسه animation mentor آمریکا از سال 2008 تا 2010 )

اکنون در این مجموعه ما برای شما مجموعه کامل فیلم آموزش انیمشن Animation Mentor را تهیه کرده ایم . همانطور که در توضیحات بالا مشخص است این مجموعه شامل یک سری فیلم آموزشی درباره تبدیل شدن به انیماتور خوب و حرفه ای می باشد که توسط این مدرسه آنلاین منتشر شده است . مجموعه ای که در اختیار شما قرار دارد مجموعه فیلم های آموزشی این مدرسه از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ می باشد.

این مجموعه برای چه کسانی در نظر گرفته شده است ؟

کسانی که دارای علاقه به اینکه چگونه انیمیشن کار می کند ؟
مبتدیانی که نیاز دارند بدانند انیمیشن در کار واقعی چگونه است و این مجموعه به آنها کمک می کند که بتوانند بر روی نیازهای خود تمرکز بیشتری کنند .
دانشجویان رشته انیمیشن که به راهنمایی های بیشتری نیاز دارند .
بازیگران و یا بازی سازانی که می خواهند به تکنیک های برتر در انیمیشن های صنعتی برسند و یا می خواهند کیفیت کار خود را بهبود ببخشند .
دستیاران انیماتور که احساس می کنند می توانند برای قرار گرفتن در جریان کار بهتر تلاش می کنند .
انیماتورهای CG که احساس می کنند نیاز بهتر ، سریعتر و خلاقانه تر برای حضور در این صنعت شگفت انگیز دارند .
انیماتورهای خلاقی که احساس می کنند کار روی شخصیت یا کاراکتر را نمی دانند .
انیماتورهای 2D که می خواهند وارد 3D بشوند ولی احساس می کنند که این مبحث بیش از حد برای آنها تکنیکی و فنی است .
انیماتورهایی که احساس می کنند دیگر به آنها الهام نمی شود و فکر می کنند که کار آنها نیاز بیشتری به تمرین دارد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این مجموعه ارزشمند به وب سایت اینترنتی www.matikansoft.ir مراجعه فرمایید.
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه گرافیک کامپیوتری
۱۳۹۱/۰۷/۰۵

کلیپ آماده جامپ بکس از دیجیتال جویس

کلیپ آماده جامپ بکس از دیجیتال جویس برای کسب توضیحات کامل به آدرس سایت این آگهی www.jadidtar.net مراجعه کنید Editor Jump Backs ادیتور جامپ بک از محصولات دیجیتال جویس انواع کلیپ های آماده و ست های گرافیکی زیبا بکراندهای با کیفیت HD در طمع ها و شاخه های مختلف
ایمان ب استان تهران
۱۳۹۱/۰۷/۰۵

کلیپ تکاملی موشن دیزاینر

کلیپ تکاملی موشن دیزاینر برای کسب توضیحات کامل به آدرس سایت این آگهی www.jadidtar.net مراجعه کنید انواع کلیپ های در حال رشد - تکامل احتمالا کلیپ های گل در حال رشد گل و گیاهان را دیده اید ...اما این فقط جز کوچکی از بسته موشن دیزاینر هست موشن دیزاینر دارای صدها و هزاران مورد در حال ر
ایمان ب استان تهران
۱۳۹۱/۰۷/۰۵

دیجیتال جویس MusicBox

دیجیتال جویس MusicBox برای کسب توضیحات کامل به آدرس سایت این آگهی www.jadidtar.net مراجعه کنید محصول دیجیتال جویس موزیکهای متن بدون کلام با لایه های جداگانه از کلیه سازهای مورد استفاده در موزیک موزیکهای متن قابل ترکیب با هر نوع فیلم و کلیپ ویدئویی فرمت صوتی اختصاصی stx قابلی
ایمان ب استان تهران
۱۳۹۱/۰۷/۰۵

تصویر لایه باز

تصویر لایه باز برای کسب توضیحات کامل به آدرس سایت این آگهی www.jadidtar.net مراجعه کنید این مجموعه شامل 500 فایل PSD همراه با پیش نمایش برای تمام فایلها و در قالب 4 DVD ست. و با کاور و رنگی و پکیج اختصاصی و قیمت مناسب در اختیار کاربرای ایرانی قرار گرفته. تمامی این 500 فای
ایمان ب استان تهران
۱۳۹۱/۰۷/۰۵

Ready2go از دیجیتال جویس

Ready2go از دیجیتال جویس برای کسب توضیحات کامل به آدرس سایت این آگهی www.jadidtar.net مراجعه کنید Ready2go پروژه آماده و تمپلیت آماده محصول دیجیتال جویس ویژه نرم افزار افترافکت پروژه آماده با پیش نمایش با قابلیت ویرایش بهمراه فونت های استفاده شده در پروژه بافت با رزولوشن بالا
ایمان ب استان تهران
۱۳۹۱/۰۷/۰۵

تصاویر شاتراستوک

تصاویر شاتراستوک برای کسب توضیحات کامل به آدرس سایت این آگهی www.jadidtar.net مراجعه کنید کاری جدید از بزرگترین شرکت تولید تصاویر و عکس در آمریکا کامل ترین کلکسیون تصاویر حرفه ای در دنیا - تصاویر با کیفیت 58000 تصویر بسیار بسیار با کیفیت و وضوح 300 Dpi 150000 طرح تصاویر بردا
ایمان ب استان تهران
۱۳۹۱/۰۷/۰۵

Texture

50 گیگا بایت Texture برای کسب توضیحات کامل به آدرس سایت این آگهی www.jadidtar.net مراجعه کنید بیش از 50 گیگابایت تکستچر بسیار با کیفیت با کیفیت 6000 * 6000 پیکسل چند لایه 6 دی وی دی شامل تکستچر های Total Textures, Psicosonic, Luxology 6 دی وی دی شامل تکستچر های شرکت Arooway Text
ایمان ب استان تهران
۱۳۹۱/۰۷/۰۵

تیزر تبلیغاتی - پشت صحنه تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی - پشت صحنه تیزر تبلیغاتی برای دیدن اطلاعات بیشتر بهمراه جزئیات کامل به سایت اصلی این آگهی به آدرس www.jadidtar.net مراجعه کنید پشت صحنه تولید تیزر تبلیغاتی بیش از دو هزار تیزر تبلیغاتی از برندهای برتر پشت صحنه تولید تیزر تبلیغاتی تیزر تبلیغاتی وبه هم ریختن الگوهای ذهنی تیز
ایمان ب استان تهران
۱۳۹۱/۰۷/۰۵

پروژه آماده افترافکت Toxic Type

سری کامل پروژه آماده افترافکت Toxic Type برای کسب توضیحات کامل به آدرس سایت این آگهی www.jadidtar.net مراجعه کنید Toxic Type - پروژه آماده افترافکت محصول دیجیتال جویس - پروژه آماده افترافکت و تمپلیت آماده فوق العاده زیبا - بدون نیاز به پلاگین - بصورت HD and SD - کاملا قابل ویرایش و
ایمان ب استان تهران
۱۳۹۱/۰۷/۰۵

کلیپ ویدئو ترکس Video Traxx hd

کلیپ ویدئو ترکس Video Traxx hd برای کسب توضیحات کامل به آدرس سایت این آگهی www.jadidtar.net مراجعه کنید انواع کلیپ آماده و کلیپ کوتاه برای استفاده در پروژه های مختلف موضوعات تشکیل شده : کلیپ های کوتاه از موضوعات روزمره مرتبط با خانه و خانواده. موضوعات مرتبط با نماهای ساحل، کنا
ایمان ب استان تهران
۱۳۹۱/۰۶/۰۸

طراحی جلد، لوگو سربرگ و...

با سلام.من حسین هستم.آماده انجام سفارشات شما مثل طراحی جلد کتاب، لوگو، سربرگ و... با قیمتی بسیار اندک هستم. h-graph.mihanblog.com
حسین یزدانفر استان تهران
۱۳۹۱/۰۵/۳۱

مدل سازی و رندرینگ سه بعدی

انجام پروژه های معماری،مدل سازی و رندرینگ سه بعدی،پروژه های دانشجویی، نور پردازی، پایان نامه های معماری به صورت قراردادی و پروژه ای
احمد مقدسی استان مرکزی
special
۱۳۹۱/۰۵/۱۷

طراحی گرافیک و تبلیغات

خدمات ما در زمینه طراحی گرافیک و تبلیغات عبارتند از : • طراحی لوگو و آرم و علائم تجاری • طراحی کاتالوگ، بروشور، پوستر، بنر، پلات و بیلبورد های شهری • طراحی بسته کامل اوراق اداری ( کارت ویزیت، سربرگ، پاکت، پاکت نامه، کاغذ یادداشت، فاکتور ،CD ) • استندها و ابزارهای تبلیغاتی • طراحی و اجرای انو
محمد رضا استان تهران
special
۱۳۹۱/۰۳/۱۰

طراحی کامپیوتری

طراحی انواع سی دی کاتالوگ - طراحی صفحات وب - طراحی آرم یا برند تجاری - طراحی و ساخت بازی های رایانه ای و هر آنچه که شما بخواهید
مصطفی صادقی استان خراسان رضوی
۱۳۹۱/۰۳/۰۴

تکنیک های برتر انیمیشن ( آموزش کامل متحرک سازی از

تکنیک های برتر انیمیشن ( آموزش کامل متحرک سازی از پایه تا حرفه ای توسط انیماتورهای بزرگ Walt Disney و DreamWorks ) در این مجموعه استثنایی شما تمام اصول مربوط به متحرک سازی را از پایه تا حرفه ای در 12 دی وی دی ( DVD ) توسط انیماتورهای بزرگ والت دیزنی و دریم ورکز فراخواهید گرفت . این آموزش ها بر
حسین مهدویان استان فارس
۱۳۹۱/۰۲/۲۱

طراحی مد

دوستداران طراحی مد و پوشاک از این پس میتوانند با استفاده از نرم افزارهای روز دنیا در این بخش فعالیت نموده و با بهره گیری از دانش و امکانات نرم افزاری ما و خلاقیت فردی به یکی از طراحان مطرح کشور و جهان مبدل گردند. جهت مشاوره و دریافت لیست نرم افزارهای بخش طراحی مد و پوشاک با ما تماس بگیرید.
آنگینه گروپ استان تهران
۱۳۹۱/۰۲/۱۶

تدوین

فیلمبرداری ، تدوین ، تیزر ، کلیپ ، وله ، انیمیشن ، صداگزاری و طراحی با نازلترین قیمت تعرفه ها را در سایت ببینید www.citysun.ir
امیر مهدی استان تهران
۱۳۹۱/۰۲/۱۶

جادوگر فتوشاپ

اوج زیبایی طرحهای تبلیغاتی را از جادوگر فتوشاپ بخواهید.زیباترین لوگوها بروشور پوستر کارت ویزیت و دیگر خدمات تبلیغاتی خود را از جادوگر فتوشاپ بخواهید.آموزش تصویرگری کتاب کودک آسان و ارزان تصویرگری کتاب را بیاموزید
بهمن نوروززاده استان قزوین
۱۳۹۱/۰۲/۱۰

فام

طراحی انواع سی دی کاتالوگ - طراحی صفحات وب - طراحی آرم یا برند تجاری - طراحی و ساخت بازی های رایانه ای و هر آنچه که شما بخواهید
مصطفی صادقی استان خراسان رضوی
۱۳۹۱/۰۲/۰۹

تخفیف بسیار ویژه طراحی فلش و سایت فلش

در ایام تابستان طراحی سایت فول فلش و بنر گرافیکی و فلش و تیزرهای تبلیغاتی با تخفیف بسیار ویژه ارائه می شود جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید..
اشکان استان اصفهان
۱۳۹۱/۰۲/۰۹

طراحی حرفه ای بسته بندی محصولات

گروه تبلیغات مدرن ایرانیان تقدیم می کند : موفقیت در بازار به عوامل زیادی بستگی دارد ، یکی از مهمترین عاملها بسته بندی زیبا و دلنشین می باشد . ما در عرصه طراحی و گرافیک بسته بندی محصولات شما می توانیم همراهتان باشیم . نمونه کارهای ما : طراحی بسته های مواد شوینده جهت شرکت داروگر - بسته بندی موا
احمد جعفری استان تهران
۱۳۹۱/۰۲/۰۹

Adobe photoshop Psd collection 2009

مجموعهای بینظیر و برای اولین بار در ایران به نام Adobe photoshop Psd collection 2009 در ۱۰dvd آماده ارائه به شما عزیزان می باشد در این پگ استثنایی بالغ بر ۵۰۰ طرح psd باکیفیت dpi ۳۰۰ وجود دارد . با خرید این مجموعه شما دارنده بهترین آرشیو موضوعی خواهید بود و فقط کافیست نسبت به موضوع و قالب طرح اج
shahab zare استان تهران
۱۳۹۱/۰۲/۰۹

طراحی و تولید Cd مالتی مدیا و ساخت انیم

موسسه طرح برتر طراحی و تولید Cd مالتی مدیا و ساخت انیمیشن و طراحی 3 بعدی با 6 سال سابقه www.tarhebartar.com info@tarhebartar.com
tarhebartar استان اصفهان
۱۳۹۱/۰۱/۲۹

طراح سه بعدی مسلط به نرم افزار Maya

اماده به کار در هرگونه پروژه مرتبط با طراحی سه بعدی بصورت پاره وقت و از راه دور
حبیب ا.. اق اتابای استان گلستان
۱۳۹۱/۰۱/۲۲

طراحی و چاپ کاتالوگ ، سررسید و

طراحی و چاپ کاتالوگ ، سررسید ، کارت ویزیت و..... خود ا به ما بسپارید تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت فکر و ایده تان را به واقعیتی زیبا مبدل کنیم. همچنین گروه متخصص ما قادرند تا کلیه پروژه های صنعتی و یا دانشگاهی شما را با استفاده از نرم افزارهای روز دنیا مانند corel و یا mult
hesari استان تهران