دسته بندی
استان و شهر

اسید هیومیک وارداتی

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
اسید هیومیک

دارای تاییدیه SGS (تاییدیه SGS به معنی ترکیبات مندرج تایید شده می باشد و چنانچه در آزمایش جوابی غیر از این باشد SGS پاسخگو می باشد لازم به توضیح است SGS در کشور تولید کننده نمونه برداری و آزمایشات را انجام داده و گواهی لازم را صادر نموده است).

اسید هیومیک 70% قیمت هر کیلو 6000 ریال

اسید هیومیک 75% قیمت هر کیلو 6500 ریال



نقش اسید هیومیک در کشاورزی



کاربرد اسید هیومیک می تواند عملکرد و کیفیت محصول هندوانه را افزایش دهد.



ارتباط بین میزان کاربرد اسید هیومیک و عملکرد سه رقم هندوانه

کاربرد اسید هیومیک در پرتقال باعث افزایش تعداد میوه در درخت و بالاترین عملکرد محصول شده است. همچنین خصوصیات فیزیکی میوه (وزن ، اندازه ، ارتفاع و قطر میوه) و کیفی میوه (درصد مواد جامد محلول ، درصد اسیدیته ، نسبت مواد جامد محلول به اسیدیته و درصد وزن آب میوه ) با کاربرد اسید هیومیک افزایش پیدا کرد.

محصول (Kg/tree) وزن میوه (گرم)

با اسید هیومیک 7/53 135

بدون اسید هیومیک 5/42 114



اسید هومیک می تواند بطور مستقیم اثرات مثبتی بر رشد گیاه بگذارد. رشد قسمت هوایی و ریشه گیاه توسط اسید هومیک تحریک می شود ولی اثر آن بر روی ریشه برجسته تر است ، حجم ریشه را افزایش داده و باعث اثربخشی سیستم ریشه شده که احتمالاٌ دلیل افزایش محصول می باشد.

اسید هومیک جذب نیتروژن ، پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم و فسفر را توسط گیاه افزایش می دهد. کاربرد اسید هومیک کلروز گیاهان را بهبود می بخشد که احتمالاٌ نتیجه ای است از توانایی اسید هومیک برای نگهداری آهن خاک به فرمی که قابل جذب و سوخت و ساز باشد. این پدیده می تواند در خاکهای قلیایی و آهکی مؤثر باشد که معمولاٌ کمبود آهن قابل جذب و مواد آلی را دارند.



مزایای استفاده از اسید هیومیک:

1-افزودن مواد آلی به خاکهایی با کمبود مواد آلی

2-افزایش قدرت ریشه

3-بهبود جذب مواد غذایی

4-افزایش سنتز کلروفیل

5-بهبود جوانه زنی بذر

6-افزایش نگهداری حاصلخیزی

7-تحریک فعالیت میکروبی مفید

8-حفظ سلامت گیاه و افزایش محصول (سیب زمینی ، گندم ، گوجه فرنگی ، ذرت و چغندرها)

9-سالم و بی خطر بودن برای حیوانات ، گیاهان و انسان

10-تحریک کننده هورمون ها و آنزیم های گیاهی

11-متوقف کننده بیماری ها ، استرس گرمایی و صدمات سرما

12-افزایش فعالیت آنتی اکسیدانتی

مواد هیومیک پیچیده ، مخلوط و با وزن مولکولی بالایی هستند که توسط واکنش های شیمیایی و بیوشیمیایی در طی فساد و دگرگونی بقایای گیاهی و میکروبی تشکیل شده اند.

مواد هیومیک از ترکیبات بسیار مهم خاک است که خصوصیات فیزیکی و شیمیایی و حاصلخیزی خاک را تحت تأثیر قرار می دهد و همچنین اثرات مستقیم بر روی گیاهان و محصولات کشاورزی دارد. برخی مطالعات نشان داده اند که مواد هیومیک حاوی اکسین یا مواد شبه اکسین می باشند. مواد هیومیک متابولیسم ثانویه گیاه را با افزایش جذب CO2 ، سنتز ATP و تأثیر بر فتوسنتز راه می اندازند.

اسید هیومیک یک محرک زیستی است و میتواند برای چمن ، درختان ، درختچه ها ، بوته ها ، باغجه ها و حتی گیاهان آپارتمانی استفاده شود. هیومیک اسید یک اسید ضعیف آلی با قابلیت های بسیار زیاد است که کمک فراوانی به جذب این عناصر به گیاه کرده ، از آب شویی و از دست رفتن آنها جلوگیری می کند ، به همین علت مصرف کودهای شیمیایی در خاک را می تواند به نصف کاهش یابد در حالی که نتیجه بهتری برای کشاورز به بار آورد و درعین حال ، تا حد زیادی از هزینه ی سرسام آور خرید کودهای شیمیایی و مسمومیت و سفتی خاک بکاهد.

امروزه اسید هیومیک به رسمیت شناخته شده و افزایش استفاده از آن به دلیل اثرات سودمند آن در رشد و کشت محصولات (سبزی و غیر سبزی) ، مرکبات ، چمن ، گل ها و بویژه در خاکهایی با کمبود مواد آلی. اسید هیومیک یک کود نیست بطور مستقیم مواد غذایی را برای گیاه فراهم نمی کند ولی یک مکملی برای کود است.

هنگامی که اسید هیومیک به خاک رس اضافه می شود باعث شکستن سله می شود و اجازه می دهد تا نفوذ آب افزایش یافته و رشد و نمو ریشه بهتر شود. هنگامی که به خاک شنی اضافه می شود ، اسید هیومیک مواد آلی ضروری لازم برای حفظ آب را اضافه می کند بنابراین رشد ریشه را بهبود بخشیده و توانایی خاک های شنی را برای حفظ و شسته نشدن مواد حیاتی گیاه می افزاید.

چگونه اسید هیومیک رشد گیاه را بهبود می بخشد؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، یکی از راه های بهبود رشد گیاه از طریق بهبود ساختار هر دو خاک شنی و رسی می باشد که اجازه رشد و نمو بهتر ریشه را می دهد. رشد گیاه نیز توسط توانایی گیاه به جذب و دریافت موادغذایی بیشتر بهبود می یابد. اسید هیومیک به ویژه در آزاد سازی مواد غذایی در خاک مفید است به طوریکه آنها را در دسترس گیاه قرار می دهد. برای مثال اگر یک مولکول آلومینیوم به فسفر باند شده باشد ، اسید هیومیک آنها را جدا کرده و فسفر را در دسترس گیاه قرار می دهد. اسید هیومیک به ویژه در تواناییش برای کلات کردن ریزمغذی ها جهت افزایش دسترسی زیستی عناصر توسط گیاه اهمیت دارد.

اسید هیومیک اصطلاح تجاری است که اغلب استفاده می شود برای اشاره به ترکیب اسید هیومیک و اسید فولیک که بطور طبیعی در رسوبات رخ می دهد. اسید هیومیک در میان اکثر مواد بیوشیمیایی فعال در خاک می باشد.

اسید هیومیک چگونه بر فعالیت میکروبی اثر میگذارد و نقش آن چیست؟

فعالیت های میکروبی مفید در خاک برای پایداری هر خاک و رشد گیاه بسیار مهم هستند. اسید هیومیک فعالیت های میکروبی را تحریک می کند توسط فراهم کردن میکروب های بومی با یک منبع کربن برای غذا ، بنابراین رشد و فعالیتشان بیشتر می شود. میکروب های خاک مسئول محلولسازی مواد غذایی حیاتی مثل فسفر هستند که می تواند جذب شود توسط اسید هیومیک و سپس قابل دسترس برای گیاه شود. علاوه بر این میکروبها مسئول ادامه توسعه هوموس در خاک هستندکه آن را می شکنند و مواد آلی را بطور کامل تجزیه نمی کنند. این تولید درجا هوموس بطور طبیعی ادامه می یابد و به اسید هیومیک پایه و فوایدش اضافه می شود.

اسید هیومیک همچنین تولید ترکیبات آنتی اکسیدانتی را در گیاهان افزایش می دهد ، و رادیکال های آزاد را می کاهد. مولکول های رادیکال آزاد نتیجه ای هستند از استرس هایی مثل خشکی ، گرما ، نور ماوراء بنفش و استفاده از علفکش. رادیکال های آزاد مخرب هستند زیرا آنها عوامل اکسید کننده قوی هستند که صدمه می زنند به لیپیدها ، پروتئین ها و DNA داخل سلول های گیاهی. آنتی اکسیدانت ها متابولیت ها و آنزیم هایی هستند که رادیکال های آزاد را از بین برده و گیاهان را در برابر صدمات حفظ می کنند. آنها شامل مواد محلول در چربی هستند مثل ویتامین E و بتا کاروتن و مواد محلول در آب مثل ویتامین C و آنزیمهای مختلف.

آزمایشات انجام شده بر روی محصولات مختلف نشان داده که اسید هیومیک رشد گیاه را به طور مستقیم و غیر مستقیم افزایش می دهد. توضیح اصلی این است که اسید هیومیک می تواند رشد گیاه را تحریک کند مثل حضور ویتامین ها ، آمینواسیدها ، جیبرلین و اکسین (مانند مواد القاء کننده رشد در مواد آلی). اسید هیومیک نفوذ پذیری غشاء سلول را افزایش داده که در افزایش جذب آب و دیگر عناصر غذایی نتیجه می دهد. سیباندا و یانگ (1986) گزارش کرده اند که اثر اسید هیومیک بر رشد گیاه بیشتر از دیگر منابع بود. میشر از آزمایشاتش نتیجه گرفت که وزن تر و وزن خشک محصول جو بطور معنی داری با کاربرد 100 میلی گرم اسید هیومیک در هر گلدان افزایش یافت. اسید هیومیک اثر معنی داری بر جذب نیتروژن و فسفر داشت.

اسیدهای هیومیک شامل مخلوطی از اسیدهای آلی محلول در چربی ضعیف (زنجیره های کربن) و آروماتیک (حلقه های کربن) می باشد ، که تحت شرایط اسیدی در آب محلول نیستند ولی تحت شرایط قلیایی در آب محلولند. اسید هیومیک شامل قسمتی از مواد هیومیکی هستند که از محلول های آبی وقتی که pH زیر 2 کاهش می یابد رسوب می کنند.

انرژی متابولیسم سریع شده و محتوی کلروپلاست برگ گیاه با حضور مواد هیومیک افزایش می یابد. هنگامی که اسید هیومیک و فولویک اسید بر روی برگ گیاه بکار می رود ، محتوی کلروفیل برگ افزایش می یابد. افزایش محتوی کلروفیل با جذب اکسیژن وابسته است. اسیدهای آلی مثل HA و FA غلظت mRNA را در سلول های گیاهی افزایش می دهند. فعالسازی چندین فرایند بیوشیمیایی منجر به افزایش سنتز آنزیم ها و افزایش محتوی پروتئین ها در برگها می شود. در طی این تغییرات متابولیکی یک افزایش در غلظت چندین آنزیم مشخص شده است. بعضی از این آنزیم ها عبارتند از: کاتالاز ، پروکسیداز ، دی فنول اکسیداز ، پلی فنول اکسیداز و اینورتاز. این آنزیم ها در تشکیل پروتئینهای ساختاری و حامل شرکت می کنند.



آدرس : رفسنجان -میدان 22 بهمن-ایستگاه شماره 2 -تحقیقات پسته کشور -شرکت برافزا کشاورز پارس

تلفن :03912221222 فکس:03913234467

موبایل:09139914313 یاسر حیدری



ایمیل:chavorchi@yahoo.com



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی 6500

۱۳۸۹/۰۵/۲۳

اپتیما کیا

مدل 2010 مشکی کارکرد 6500 -لاستیک ژاپنی - جی پی اس -بی خط و خش
صالح اسدی شادمهر استان مازندران
۱۳۸۹/۰۳/۲۵

زمین فروشی

زمین به مساحت 6500 متر مربع با سند شش دانگ و کلیه
مهندس سعادتی استان مازندران
۱۳۸۹/۱۱/۲۸

کامپوننت MTX

کامپوننت حرفه ای MTX اصل مدل MLK 6500 آکبند فوق العاده خوش صدا سایز 16 صدای شفاف عالی و بلند.قیمت 90 تومن مقطوع می
Aria Ansarian استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۴

فروش عمده گوشی نوکیا n73 موزیک .n82,n95

فروش عمده گوشی نوکیا n73 موزیک اصلی مشکی اصل فنلاند لوازم اصلی وn82 اصل وn95 اصلی n82..............335000 n95 8g..........410000 n95..............335000 nokia
mohammad rahpeima استان گلستان
۱۳۸۹/۰۷/۰۹

دکوراسیون وینا

مشاوره / طراحی / اجراتولید ، فروش و نصب انواع پرده لوردراپه عمودی ، کرکره افقی فلزی و چوبی ، پرده تصویری ، بامبو و حصیر 1- پرده لوردراپه عمودی جمع شو به کنار با
فرهاد نوروزی استان تهران
۱۳۸۹/۰۲/۱۵

رستوران مستر دیزی برای اولین بار

رستوران مستر دیزی برای اولین بار در ایران دیزی بسته بندی شده داغ داغ! طعم دیزی واقعی بسته های Mr.Dizi شامل: یک دیزی بسته بندی شده یک گوشتکوب و کاسه
mrdizi استان تهران
۱۳۸۹/۰۲/۳۰

سیب خشک ایران

مرکز سیب خشک ایران درتمامی فصول سال یک خبر داغ از میوه خشک نمونه رایگان اولین عرضه کننده عرضه با مناسبترین قیمت ها عرضه با نازلترین قیمت ها جدیدترین
مورچه استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۱۴

پخش انواع کاغذ ادرای و تحریر copimax

بازرگانی بنیس پخش تهیه و پخش انواع کاغذ ادرای و تحریر copimax در اندازه های A3 ، A4 ، A5 به قیمت تجاری ویژه ی ادارات ، مدارس ، دفاتر فنی ولوازم التحریری ها . کاغذ ها
باقری استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۱

فروش عمده فلش مموری های سیلیکون پاور

بازرگانی آرتین واردکننده فلش مموری های سیلیکون با طراحی و قاب بسیار زیبا و فلش مموری های معمولی و چرمی با قیمت بسیار پائین بفروش می رساند. فلش مموری بدون
حمیدرضاخبازها استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۷

نرم افزار اقلیم رهیاب نقشه با gps

نرم افزار اقلیم با نمایش موقعیت شما بر روی رایانه خودرو -سانتافه- ، رایانه جیبی - Pocket PC - و موبایل های دارای جی پی اس و یا متصل به جی پی اس ، شما را در راهیابی و
rayanic استان تهران
۱۳۸۹/۱۰/۰۲

ساعت زنانه تمام طلا سوئیس certina

یک عدد ساعت زنانه تمام طلا 18 عیار . وزن 37 گرم و 16 برلیان اصل که هر کدام به وزن 0.16 کارات رویهم 2.56 کارات با شناسنامه . ساخت سوئیس شرکت Certina . خریداری
محمودی استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۹

فروش آنلاین کارت تلفن خارج کشور الوکارت

فروش آنلاین کارت تلفن خارج از کشور - (تلفن بین الملل) - الو کارت 24 ساعته و تحویل لحظه ای به همراه اعتبار رایگان (هدیه) مبلغ کارت 3000 تومان - اعتبار 4000
سید کیوان نصرتی استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۲۸

فروش انواع کاغذ ادرای و تحریر copimax

بازرگانی بنیس پخش تهیه و پخش انواع کاغذ ادرای و تحریر copimax در اندازه های A3 ، A4 ، A5 به قیمت تجاری ویژه ی ادارات ، مدارس ، دفاتر فنی ولوازم التحریری ها . کاغذ ها
باقری استان تهران
۱۳۸۹/۰۷/۲۳

آموزش VRay محیط خارجی

آموزش بسیار حرفه ای برای نورپردازی در 3D MAX توسط Vray در محیطهای داخلی این آموزش محصول شرکت Gnomon می باشد که یکی از قویترین آموزشهای موجود در این زمینه است. این
غزاله تمیمیان عرب نژاد استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۰

نرم افزار GPS اقلیم برای HTC و سانتافه

فروش نرم افزار آریو اقلیم 4 نرم افزار اقلیم با نمایش موقعیت شما بر روی ضبط های خودرو با مدل سانتافه-santafe- رایانه جیبی - Pocket PC - و موبایل های دارای جی پی اس و یا
رایانیک استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۱

هاست کمیاب در کمیاب هاست

کمیاب هاست ارائه کننده انواع میزبانی های معتبر با امکانات کاملا نامحدود برای تمامی پکیج ها. اگر کمی در وب سایت های ارائه کننده خدمات هاستیگ جستجو کرده باشید متوجه
واحد تبلیغات کمیاب هاست استان خراسان رضوی
۱۳۸۸/۱۱/۲۲

نرم افزار هوشمند آرین ویژه کودکان

نرم افزار هوشمند آرین ویژه کودکان شامل : گزینه های هوشمند در هرآموزش - اعلام زمان خواب و تغذیه به کودک - غیر فعال شدن نرم افزار در ساعات دلخواه
هاشمیان استان آذربایجان شرقی
۱۳۸۹/۰۹/۲۳

اسید هیومیک وارداتی

اسید هیومیک دارای تاییدیه SGS (تاییدیه SGS به معنی ترکیبات مندرج تایید شده می باشد و چنانچه در آزمایش جوابی غیر از این باشد SGS پاسخگو می باشد لازم به توضیح است SGS
یاسر حیدری استان تهران
۱۳۸۹/۰۶/۲۴

انواع سوئیچ های D-LINK

Unmanaged Switches: Ethernet and Gigabit series Unmanaged Fast Ethernet Switches -Desktop Models: DES-1005D DES-1008D DES-1016D DES-1024D Unmanaged Fast
محمد محمدی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۷

کپی رنگی کونیکا مینولتاC280/C452 bizhub

سرعت بالا 28صفحه رنگی و 28 تا مشکی کیفیت رنگیKonicaMinolta bizhub C280 بی نظیربا قیمت باور نکردنی: دستگاه های فتوکپی چندکاره سری بیزهاب از نظر بالا بودن سرعت و سهولت
شرکت ماهرویان عصر فنآوری استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۲۶

فروش انواع نوشابه أب= بی سی

قبول نمایندکی فعال=بی سی تولیر کننده انواع نوشابه های کازدار-کولا-برتقالی-لیموناد-سون-هلو-أب أشامیدنی-أب کازدارز لطفا مشخصات و درخواست خود را -sms -یا فاکس-ویا با
علی اصغر دادخواه استان اصفهان
۱۳۸۹/۰۶/۲۱

طراحی وچاپ کارت ویزیت با قیمت مناسب

زودتر زنگ بزن ساعت کار 7 صبح تا 22 برای ورود به سایت این آگهی کلیک کنید کارت ویزیت گلاسه فقط 3500 تومان کارت ویزیت سلفون مات 5000 تومان کارت ویزیت سلفون براق
محمد عزیزی استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۱۹

pakhsh Ghashe Ghata,ate mobil

Forosh vizhe L.C.D Flat S.P B.U.Z Tuch.... L.C.D K750 100,000 R L.C.D 6300 80,000 R L.C.D 5610 80,000 R Flat E250 6,500
hadiderakhshan استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۱۳

جدبد ترین و کاملترین نرم افزار های نوکیا

جدیدترین نرم افزار های نوکیا گوشی نوکیا دارید ؟ هر چی در موردش بخواهید ما میدونیم مکمل گوشی شما : ویرایش 9 کاملتر از گذشته به بازار عرضه
حامد عسگری استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۴

سیلو ، مخازن صنعتی سیلو ، ساخت سیلو ، ثابت

سیلو ، مخازن صنعتی ، ساخت سیلو ، ثابت ، هوائی وقابل حمل در ظرفیت های مختلف ، شرکت بی دی بی ثبت شده بشماره 60230 با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی و ساخت و نیز
کسری نوین استان تهران