دسته بندی
استان و شهر

جدیدترین بسته آموزش زبان انگلیس QLE

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
QLE) کلاس زبان همراه شما )



QLE مخفف (quick learn english) یکی از بهترین شیوه های یادگیری زبان انگلیسی در زمانی کوتاه

طراحی شده برطبق استاندارد Efortless English club انقلابی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی

آیا شما قصد یادگیری انگلیسی واقعی (real English) را در زمانی کوتاه با بیشترین بازدهی دارید ؟

با QLE کلاس و استاد را می توانید همیشه همراه خود داشته باشید ، می توانید فایل های MP3 این محصول را در سیستم صوتی ماشین ، گوشی همراه ، mp3 player ، کامپیوتر شخصی خود و ... ، همواره همراه داشته باشید و از زمان های غیر مفید به بهترین شکل استفاده کرده و از پیشرفت سریع خود لذت ببرید.

آیا فرق یادگیری انگلیسی واقعی با یاد گیری انگلیسی غیر واقعی را می دانید؟

حتما تجربه کرده اید و یا دیده یا شنیده اید که حتی کسانی که از طریق کلاسهای ترمیک و صرف هزینه های مادی و معنوی هنگقت ، بالاخره موفق به طی دوره ها با نمرات بالا شده اند ، بعضا با صرف هزینه های هنگفت موفق به کسب نمره قبولی در آزمون های IeLts و toefl شده اند ، اما همین افراد زمانیکه وارد کشوری انگلیسی زبان می شوند متاسفانه با مشکلی جدی در برقراری ارتباط با افراد انگلیسی زبان بومی (native ) روبرو می شوند . اینگونه افراد پس از این همه تلاش ، حتی از درک صحیح اخبار بیان شده در کانال های انگلیسی زبان و مکالمات ساده فیلم ها به زبان انگلیسی نیز عاجزند. به عبارتی می توان گفت اینگونه افراد وقت با ارزش و هزینه خود را سالها در راه یاد گیری انگلیسی غیر واقعی به هدر داده اند .

آیا شما چه انتخابی می کنید ؟ آیا می خواهید پس از صرف وقت و انرژی و هزینه های گزاف در کلاسهای ترمیک کلیشه ای پس از مدتی خود را خسته ، بی علاقه و سر خورده از یاد گیری زبان انگلیسی بیابید و حتی به هوش و استعداد و حافظه خود شک کنید ؟ !!!!!!!!!!!!

با QLE شما می توانید انگلیسی واقعی را یاد بگیرید. و از استعداد خود در یادگیری زبان انگلیسی متعجب شوید.

برای یادگیری مکالمه صحیح و روان به زبان انگلیسی کافیست فقط به QLE گوش کنید و وارد فضای یک کلاس واقعی و پرنشاط شوید ، بی نیاز از کتاب و فقط و فقط از طریق حس شنوایی .

تحقیقات نشان داده است که سرعت و ماندگاری آموزش زبان از طریق حس شنوایی 5 برابر روش های دیگر می باشد.

QLEصدابرداری شده از 60 جلسه کلاس واقعی و با نشاط به سبکی متفاوت از آنچه تا کنون دیده اید توسط یکی از بهترین اساتید ایرانی و تحصیل کرده در انگلستان با لهجه native .

QLE 60 جلسه کلاس آموزش مکالمه جامع زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته و مکالمه تجاری می باشد.

QLE دو زبانه می باشد یعنی استاد جمله را به زبان فارسی بیان کرده و قواعد بر گردان آن به زبان انگلیسی را بصورت بسیار ساده به زبان آموزان در کلاس بیان می کند و سپس این مکالمات بصورت پرسش توسط استاد به زبان فارسی و برگردان آن به انگلیسی توسط زبان آموزان و تکرار آنها توسط استاد ، در ذهن شما ماندگار خواهد شد و مهارت شما در جمله سازی سریع و بدون وقفه در زمانها وموقعیت های مختلف در زبان انگلیسی به سرعت بالا رفته و همزمان از بالا رفتن قدرت Listening خود نیز متعجب خواهید شد. بعد از مدتی تمرین و گوش دادن به QLE آنفدر سریع جملات فارسی را در ذهن خود به انگلیسی تبدیل می کنید گویی در ذهنتان نیز به انگلیسی فکر می کنید.

QLE قواعد و زمانهای سخت انگلیسی را با بیان اصولی ساده و تکرار جملات به را حتی در ذهنتان ماندگار خواهد کرد ، در واقع شما در سیستم Efortless real English learning بی نیاز از خواندن قواعد می باشید. این قواعد فقط باید از طریق شنیدن جملات و تکرار آنها در ذهن ثبت شود.

QLE ضروری برای کلیه افرادی که به آینده شغلی و حرفه ای خود اهمیت می دهند. اعم از دانشجویان ، دانش آموزان ، مدیران ، کارمندان ، کسانی که قصد مهاجرت دارند و کسانی که به دلیل ضعف در زبان انگلیسی از کسب شغل مورد علاقه خود محروم گشته اند.

با QLE بطور نا خودآگاه خود را با زبان آموزان در یک کلاس واقعی و با نشاط تصور خواهید کرد و با جو کلاس همراه شده و همواره نشاط و انگیزه شما در یادگیری بالا رفته و نسبت به یادگیری زبان انگلیسی حریص تر خواهید شد.

با QLE شما می توانید به راحتی جمله سازی کرده و جملات فارسی خود را در ذهن سریعا به انگلیسی تبدیل کنید و با العکس.

بیش از 60 جلسه کلاس آموزش مکالمه به روشی متفاوت و باورنکردنی بدون نیاز به کتاب و دیکشنری ، فقط از طریق گوش دادن می توانید به سرعت در یادگیری مکالمه و جمله سازی در زمانهای مختلف پیشرفتی باور نکردنی داشته باشید.

QLE در دو سطح مکالمه مبتدی ومکالمه پیشرفته به شما تقدیم خواهد شد.

با QLE لبخند رضایت از پیشرفتتان را بر چهره شما نقش می بندیم .

در صورت نارضایتی از QLE مبلغ بصورت کامل به شما مسترد خواهد شد حتی اگر این محصول را در حدی پایین تر از انتظاری که از تبلیغ آن برایتان بوجود آمده یافتید هزینه آن بطور کامل به شما دوست عزیز مسترد خواهد شد.

---------------------------------------- ---

توجه توجه :

موارد ذیل در بسته های QLE بطور رایگان به شما تقدیم می گردد:



1) کتاب 504 کلمه ضروری ، (یکی از ضروری ترین و معروفترین کتاب های توصیه شده توسط متخصصین برای افزایش دایره لغات که حاوی کاربردی ترین کلمات زبان انگلیسی می باشد) همراه با cd صوتی کتاب 504.

2) دیکشنری تصویری لانگمن Longman photo dictionary در 131 صفحه رنگی ، باعث بالا رفتن دایره لغات انگلیسی به بهترین شکل می شود ، زیرا مفاهیم لغات انگلیسی را بصورتی ساده و جذاب در غالب تصاویر و بی واسطه به شما آموزش می دهد.

3) کتاب perfect phrases for work با 255 صفحه به شما کمک می کند که در موقعیت های مختلف کاری عبارتها و جملات مناسبی به زبان انگلیسی بیان کنید.

4) کتاب How to write effective business English با 153 صفحه به شما طرز صحیح نامه نگاری تجاری در تجارت امروز را به ساده ترین شکل آموزش خواهد داد + همراه با دهها نمونه نامه و ای میل .

5) کتاب بسیار جالب و مفید using English at work ( استفاده از انگلیسی در شغل ) + فایلهای صوتی متن کامل کتاب . با مطالعه مطالب موجود دراین کتاب و گوش دادن به آن مهارت شما در مکالمه زبان انگلیسی تجاری فوق العاده افزایش می یابد.

6) کتاب بسیار ارزشمند speak English like an American در 175 صفحه + فایل صوتی کامل ، برای کسانی که می خواهند اصطلاحات محاوره ای و idioms های انگلیسی آمریکایی را همراه با صوت آن یاد گرفته و همانند یک آمریکایی بومی به انگلیسی صحبت کنند.

7) کتاب Academic writing from paragraph to Essay در 138 صفحه قواعد واصول صحیح نوشتن (writing) نامه ، داستان و ... به زبان انگلیسی را به شما به شکلی ساده آموزش می دهد.

8) کتاب grammer for everyone در 224 صفحه بصورتی ساده و عمیق قواعد زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهد.

9) کتاب reading in 15 minutes a day در 288 صفحه ، باعث بالا رفتن درک مطلب و خواندن متون انگلیسی در شما می شود.

10) کتاب word power in 15 minutes a day در 257 صفحه به شما نحوه صحیح یاد گیری لغات و بالا بردن دایره لغات انگلیسی را آموزش می دهد.

و دها کتاب و نرم افزارهای دیکشنری معتبر دیگر.....

---------------------------------------- -----



توجه: هزینه ارسال QLE رایگان می باشد

1- برای دوستان عزیز در تهران بلافاصله پس از تماس QLE بوسیله پیک ارسال شده و هزینه پس از دریافت QLE به پیک پرداخت می شود.



2- برای دوستان عزیز در شهرستان ها بدلیل مشکلات تسویه حساب با پست این تقاضا را داریم که پس از واریز مبلغ به حسابی که تلفنی هماهنگ می شود ، شماره فیش و آدرس دقیق پستی به همراه اسم کامل خود را از طریق email یا sms و یا تلفن برای ما ارسال نمایند تا بلافاصله QLE با پست پیشتاز ارسال گردد.

email : mhroodgar@yahoo.com

tel : 77463735

mobile: 09195023161



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی اخبار

۱۳۹۰/۰۱/۰۱

هفته نامه دلیران تنگستان

چاپ آگهی های خود را به ما بسپارید هفته نامه دلیران تنگستان در گستره استان بوشهر پذیرای اخبار ، مطالب ، آثار و عکس های
آرش اشتهاریان استان بوشهر
۱۳۸۹/۱۱/۱۲

مجموعه پرتال های شرکت اراد گستر سپنتا

نرم افزار راه اندازی فروشگاه اینترنتی (فروشگاه ساز) نرم افزار طراحی فروشگاه الکترونیکی نرم افزاری است جامع که شما بدون اینکه کوچکترین دانشی در مورد طراحی سایت داشته
شرکت آراد گستر سپنتا استان تهران
۱۳۸۹/۰۸/۰۱

سیستم جامع خبری تحریریه

سیستم جامع خبری تحریریه – نسخه ها و قیمت نظر به تاثیر بسزای یک سایت اینترنتی برای شما در ارتباطات فضای مجازی ، امکان اشتراک آنلاین ، جذب مخاطبان بیشتر ، آرشیو
شرکت الفبای ایده برتر استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۲۹

نرم افزار پرسنلی Full Web Based

نرم افزار مدیریت منابع انسانی full web based کاملاً مبتنی بر وب مخصوص انواع مختلف استخدامهای دولتی و خصوصی بهمراه انواع مختلف احکام لازم به ذکر است این نرم افزار
قاسمی استان تهران
۱۳۸۹/۰۴/۰۱

سامسونگ , فروشگاه مرکزی , سام سرویس

در دنیای دیجیتال امروز نیازی به مراجعه حضوری نیست.کلیه محصولات سامسونگ را همراه با گارانتی معتبر و قیمت مصوب شرکت و حمل و نقل و نصب به موقع فقط با یک تلفن از فروشگاه
فروشگاه مرکزی استان تهران
۱۳۸۹/۰۸/۱۹

آشنایی با سازمان بین المللی کاتو

International Kato Organization -------- Kato-Site.ir -------- Kato-News.ir آشنایی با هنرهای رزمی کاتو آشنایی با نماینده های کاتو اخبار و مطالب درباره
Mostafa استان تهران
۱۳۸۹/۰۲/۲۳

کتابخانه پزشکی بهاور

اولین ارائه کننده کتابخانه های دیجیتال پزشکی در تمامی تخصص ها جدیدترین کتاب ها ، مقالات ، فیلم ها و اطلاعات پزشکی ، در قالب یک نرم افزار همیشه همراه
کتابخانه پزشکی بهاور استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۷

طرح توزیع رایگان دستگاه تست قند خون

طرح توزیع رایگان دستگاه تست قند خون ارسال پستی دستگاه رایگان و نوار تست در سراسر کشور زیر نظر انجمن حمایت از بیماران دیابتی استان مازندران (دفتر بابل ) فقط
مهدی عیسی پور استان مازندران
۱۳۸۹/۰۷/۲۸

معرفی خدمات SMS شما در سایت mobile.ir

خدمات SMS خود را بدون صرف هزینه به بازدیدکنندگان سایت mobile.ir معرفی نمائید. بدین منظور کافیست به بخش فعالان موبایل در سایت www.mobile.ir مراجعه نموده و در آن ثبت
مرجع موبایل ایران استان تهران
۱۳۸۹/۰۲/۱۴

وب سایت فول AJAکاملا حرفه ای،تحویل فوری

یا شما نیاز به وب سایت حرفه ای دارید؟آیا می خواهید از آخرین تکنولوژی طراحی صفحات وب بهره مند گردید؟ آیا بدنبال وب سایتی با مدیریت آسان و قابلیت های فراوان می
شرکت نهیب استان اصفهان
۱۳۸۹/۰۴/۲۳

اهواز+فروشCD آموزش مکالمه و فیلم زبان

سلام به همه مخصوصاً طرفدارای هری ﭘاتر (هری ﭘاتریست ها !!) 2009 دو سی دی که شما رو با اطلاعات و اخرین فیلم مجموعه هری ﭘاتر سیراب میکنن !!! تازه زیرنویس زبان
سیروس کفاش استان خوزستان
۱۳۸۹/۰۳/۰۳

آموزش زبان انگلیسی روی موبایل

مجموعه بی نظیر آموزش زبان انگلیسی در موبایل شامل برترین نرم افزار ها - کتاب ها - لغت ها و ... جهت آموزش در تلفن همراه مجموعه عظیم آموزش زبان انگلیسی در
احمد صالحی استان اصفهان
۱۳۸۸/۱۲/۱۹

خرید و فروش لیبرتی رزرو ، آلرت پی

این وبسایت در سال 2007 فعالیت خود رو شروع کرده و در حال حاضر با وقفه ای چند ماهِ باز فعالیت خود را از سر گفته است ، تا بتواند با فراهم کردن فضایی کاملا امن برای دوست
Hamid N استان فارس
۱۳۸۹/۰۹/۲۸

املاک خانه سبز

مشارکت درساخت درمنطقه 14تهران با مجرب ترین سازندگان ... ملک ازشما ساخت ازما آپارتمان اجاره ای-جستجوی ملک-جستجوی مسکن- خرید آپارتمان- فروش آپارتمان- اجاره
امیدی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۱

نانو روغن خنک کاری- آب صابون صنعتی

اولین نانو روغن آب صابون صنعتی (روغن صنعتی حل شونده) بر پایه غیر نفتی و نانو در جهان اختراع ثبت شده که در اخبار علمی و سراسری کشور به تکرار پخش شد و اینک این محصول پس
محمدی استان آذربایجان شرقی
۱۳۸۸/۱۲/۲۴

منابع مامایی-جزوات-کلاس های حضوری

موسسه آموزش عالی معین پس از کسب بالاترین آمار قبولی کارشناسی ارشد و دکترای گروه علوم پزشکی در سال 87و 88 وبهره گیری از اساتید مجرب و رتبه های برتر خدمات زیر را ارایه
موسسه آموزش عالی معین استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۲

کامل ترین عرضه کننده پاکت پی سی در ایران

HTC - I-MATE - HP - O2 شبکه داده های پارسی - شرکت بین المللی پرشین داده خاورمیانه با هدف ارایه آخرین اخبار - مدل ها - مشخصات و قیمت دستگاههای pocket pc پاکت پی
شبکه داده های پارسی استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۴

نرم افزار تحت وب مدارس پایا مدرسه

نرم افزار پایا مدرسه ( مدرسه هوشمند ) همانگونه که مستحضرید حضور موفق در عرصه های مدیریتی نیازمند همگامی با تحولات عصر نوین می باشد و با توجه به رشد و توسعه روز
مریم نیکنام استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۸

منابع ارشد ارزیابی فناوری سلامت

موسسه آموزش عالی معین پس از کسب بالاترین آمار قبولی کارشناسی ارشد و دکترای گروه علوم پزشکی در سال 87و 88 وبهره گیری از اساتید مجرب و رتبه های برتر خدمات زیر را ارایه
موسسه آموزش عالی معین استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۱۲

جدیدترین بسته آموزش زبان انگلیس QLE

QLE) کلاس زبان همراه شما ) QLE مخفف (quick learn english) یکی از بهترین شیوه های یادگیری زبان انگلیسی در زمانی کوتاه طراحی شده برطبق استاندارد Efortless
محمد رودگر استان تهران
۱۳۸۹/۰۲/۱۸

NBE-بسته جامع خودآموز زبان انگلیسی-NBE

NBE www.nbe.ir بسته خودآموز جامع زبان انگلیسی تحت عنوانNBE با بهره گیری از سال های تجربه پدیدآورندگان در حوزه آموزش زبان انگلیسی و فناوری اطلاعات طراحی و تولید
NBE استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۱۶

سیستم پیام کوتاه مارلیکس

نرم افزار جامع ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) مارلیکس قابلیت کارکرد با دو مدیای رایج ارسال و دریافت موجود : GSM مودم و SMPP Link را دارا است. این سیستم هم اکنون در
شرکت مارلیک سان نگار شرق استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۵

زنگ ها و آهنگ های موبایل - Ringtone

زنگ ها و آهنگ های خاطره انگیز موبایل در دسته بندی های کلاسیک ، ملایم ، شاد ، فیلم و سریال ، کارتون و ... در سایت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) سایت mobile.ir همچنین
مرجع موبایل ایران استان تهران
۱۳۸۹/۰۲/۲۱

رایانه ایران

با نام خدا فروشگاه اینترنتی رایانه ایران قصد دارد با در نظر گرفتن افق روشن در بازار رایانه و اینترنت در کشور اقدام به توسعه این امر نماید. به همین منظور با
rayaneh iran استان تهران
۱۳۸۹/۰۳/۱۹

خریدوفروش موادشیمیایی

گروه تجاری مبین شیمی طی یک فراخوان عمومی از کلیه نهادها و کارخانجات دولتی و خصوصی وفعالان در عرصه صنایع شیمیایی ،پتروشیمی ،رنگ و رزین و چسب،واردکنندگان مواد و تجهیزات
بهفرقدوسی استان اصفهان