دسته بندی
استان و شهر

آموزش آواز

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
آموزشگاه موسیقی پیمان
www.peyman-music.com
آموزش آواز
آموزش آواز
آموزش آواز
آواز ایجاد موسیقی به واسطه حنجره است که بخش موسیقی آوازی را در بر میگیرد.
نکته ی 1
بر شیوه تقلیدی گوشی یا سینه به سینه یی در فراگیری آواز نقدهایی شده که بی جا و بی استدلال هم نیست، اما به جاست به این مطلب اشاره شود که تقلید از حس و حال و ذائقه ی هنری و رنگ صدا و سبک خواندن و خصوصیات معلمین یا به عبارتی همانند سازی هنری با اشخاص می تواند جای تامل و ایراد باشد زیرا هر گلی باید رنگ و بو و شکل خود را بیابد و حفظ کند.
لذا وقتی موضوع محوری در امر آموزش آواز، تمرین تکنیک و افزایش قدرت خوانندگی –که در همه ی سبک ها یکسان است- به میان می آید، به ویژه که با نوت نگاری و تحلیل علمی در می آمیزد، وضع فرق می کند.
در واقع باید این دو، یعنی نغمه خوانی و تکنیک خواندن را از یکدیگر متمایز ساخت و هدف کتاب حاضر ارائه ی تمرین های تکنیکی جهت مستحکم ساختن زیربناهای خوانندگان است تا در هر سبکی که مایلند آواز بخوانند اما از اقتدار لازم برخوردار باشند و نهایتا در تعقیب و یافتن موجودیت هنری خویش برآیند که این از اراده و نگاهی خاص بر می آید.
به عبارتی در هر امری از جمله خوانندگی دو اصل کلی موجب توفیق قطعی است.
1- اعتقاد به حقیقت آن کار
2- تمرین زیاد و پی گیرش

نکته ی 2
در رشته ی آواز چندین علت و عامل نقش موثر دارند. مثلا وسعت صدادهی حنجره- رنگ یا زنگ و طنین صدای حنجره- نیروی بدنی و اندام های صوتی مناسب- احساس قوی و غنی داشتن و نیز لوازم دیگری که بعضاً اکتسابی و برخی خدادادی اند تا شخص با برخورداری از آنها به درجات بالایی از پیشرفت برسد.
ولی این ها دلیل بر عمومی نشدن خواندن نمی شود زیرا توفیق در این راه یا برخورداری از نعمت آواز امری نسبی است که با کار زیاد یا تلاش عاشقانه به میزان زیادی هر کاستی و احیاناً نواقص در موارد فوق جبران می گرددو نتیجه یی را که فرد انتظار دارد برآورده خواهد شد، کافی است اهل زحمت بوده و معنای نسبی بودن را درک نماییم و به همه جا و همه چیز تعمیم دهیم.
حتی اگر یک ترانه ی ساده و کوچک را بتوانی درست و زیبا بخوانی، برای خود یا برای یک دوست، یک معشوق چه بهتر به بزرگی همه ی مردم، این خوانندگی است و باید توانش را به دست آورد.
به این منظور لازم است تکنیک خواندن ، ناشی از شناخت اعضاء اندام های صوتی خود و به کار گیری درست و به موقع آن ها را افزایش داد.
در این راستا تشابهاتی بین نوازندگی و خوانندگی وجود دارد که می توان از آنها بهره جست و به قواعد یا محکماتی دست یافت، فقط باید حنجره و کلیه ی اندام های صوتی انسان را یک ساز طبیعی در نظر گرفت مانند هر ساز مصنوعی.
وقتی نواختن هر سازی در واقع شناخت قابلیت ها و دانش بهره بری صحیح و کامل از آن برای بیان احساس است، چرا همین تعریف و برداشت را در مورد خوانندگی نداشته باشیم و در مقام مقایسه از تجربیات گوناگونی که خارج از این حوزه به دست آمده استفاده نبریم.

نکته ی 3
اولین وجه تشابه را می توان در خصوص معرفی اعضاء جزء و کل یا مجموعه اندام های صوتی یعنی ساختار ساز انسان دانست، همان گونه که در متدهای آموزشی انواع سازها نخست در صدد معرفی ساز مربوطه برمی آیند تا هنرجو با قسمت های مختلف آن آشنایی یابد .
بخش های ساز انسان از پایین از به بالا و پایین می رود و عمل تنفس را در کنترل دارد- شش ها، که محصور در قفسه ی سنه اند و سینه برای پر شدن از هوا به طور اختیاری می باید جلو و بالا بیاید و هرگز افتاده و فرورفته نباشد و در رابطه با این گنجایش توصیه می شود معده هنگام خواندن پر از غذا نگردد تا حجم لازم برای تنفس در اختیار باشد –نای ، که مجاری ارتباطی هوا بین قفسه ی سینه و اندام های وسطی است- حنجر، که دارای قسمت های مختلف با جنس های متفاوت و نیز تارهای صوتی است و در مسیر جریان هوا قرار دارد و در عمل بازدم به منظور تولید صدا کاربری پیدا می کند، چه به صورت موسیقیایی با استفاده از همه ی تارهای صوتی اش و جه برای صحبت کردن و استفاده ی کمتر از کل قابلیتش که به این حالت گویشی از تولید صدا در موسیقی رسیتاتیف یا پارلاتی می گویند. اجزا و عضلات عقب دهان در مطقه ی گلو- زبان، که ایم مجموعه ی متصل به هم موسومند به نرم کام ها- فک ها، که بالایی ثابت و شکل دهنده ی حفره ی قوسی دهان و پایینی از طرفین بر محوری تعبیه شده و متحرک است تا بیان را میسر سازد. –دندان ها، که در فک ها نشسته اند و مجموعشان موسومند به سخت کام ها- لب های برین و زیرین که در حالت بیان و تلفظ و خروجی صدا نقش مهمی دارند- بینی، شامل سوراخ های باز و غضروف داخلی و پرههای بیرونی و ماهیچه های بالای آن که هر قسمت در خواندن موضوعات تکنیکی به خصوص در نفس گیری و رنگ صدا از اهمیتی برخوردارند. –جمجمه و عضلات متعدد صورت، مانند ماهیچه های زیر چشم و در ناحیه ی شقیقه ها و بالای لب ها و غیره که به مجموعشان میمیک یا ماسک صورت در منطقه ی بالای ساز انسان می گوییم و بر اداء نمودن حروف و نیز طنین و رزنانس و کلا بر کیفیت حالت آواز بسیار تاثیر گذارند.
تشابه ساختاری بین این اعضا با قسمت های مختلف سازها به وضوح مشاهده می شود . کاسه ی رزنانس- سیم ها –منافذ خروج صدا- لوله ها- کلیدها با طرز کارهایی که دارند وجوه مشترکی بین آنها محسوب می گردد که جای ورود به حوزه ی بحث و شرح و قیاش شان نیست.
این اندام ها شامل جزئیاتی اند که هریک کارایی خاص دارند و هر چه بیشتر و بهتر شناخته شوند یا در اثر تمرین های بهتر ورزیده شده و تحت کنترل و تسلط خواننده در آیند، بی شک کاربری مناسب و به جایی خواهند یافت.
این یعنی از کل قابلیت های ساز انسان استفاده کردن برای بیان همه ی حالات درونی و ابراز هرگونه احساسی که خواننده می توند داشته باشد.
به عبارتی کوچک ترین حرکت فیزیکی در این اندام ها موجب تغییر رنگ و طنین و رزنانس صدا واداء کلام و نحوه ی اجرا و کم و زیادی خروجی صدا و غیره خواهد شد. وقتی صدا را از ناحیه ی شم یا منطقه ی میانی یعنی گلو خارج سازید یا آن را به داخل جمجمه ببرید هریک کیفیتی یا کمیتی ویژه به آن می بخشد لذا در مواقع خاصی این امر رعایت می شود و یک خواننده یی که شیوه ی علمی و صحیح خواندن را پیش می گیرد باید به این امور و نحوه ی استفاده از اندام ها آگاهی داشته باشد تا ضمن بهره وری از این ساز هیچگاه به آن آسیب نرساند.
پس اولا باید از وجودشان غافل نبوده و بی استفاده نگذاشت و ثانیا بنا به اصل اعتدال، هنگام خواندن همگی را در شرایط معتدل یا حالت کاملا طبیعی و آزاد و مبنی بر آنچه آهنگ ها یا موضوع بیان موسیقایی طلب می کند به که رفت و از هر گونه فشار غیر طبیعی و عصبیتی پرهیز کرد تا عوارض و آسیب هایی پیشامد نکند.
طبعاً هر شیوه ی آموزشی و مکتب و سبکی که این قاعده یا نکات یاد شده را نادیده بگیرد نمی تواند سالم یا کامل تلقی گردد.

نکته ی 4
همچنان که در نوازندگی ابتدا با موضوع طرز قرار گرفتن پشت ساز یا در دست گرفتن آن مواجهیم، در خوانندگی نیز موصوع طریقه ی ایستادن یا نشستن حتی خوابیدن مطرح است که در صورت صحیح بودن، کمک می شود به درست خواندن.
در این خصوص باید گفت اگر پاها به اندازه ی طول شانه ها باز باشد و همه ی قسمت های بدن بر محور خطی عمود قرار گیرند و سر با زاویه ی 90 درجه روبرو سینه بر آمده واقع گردد، فرم مطلوبی است برای راحت خواندن.
فرم نشستن هم از این قاعده تبعیت می کند اگر چه بدن از ناحیه ی لگن زاویه ی 90 درجه پیدا خواهد کرد.حتی وضعیت خوابیدن نیز چنین است، با این فرق که محور خط افقی به خط عمودی مبدل می شود.
نکته 5
نواختن سازهه همیشه با تمرین های ساده و کند و راحت شروع می شود تا هنرجو بتواند هم وضعیت کلی اندام های خود را تحت کنترل قرار دهد و هم بر آنچه می نوازد تسلط و ادراک لازم داشته باشد.این امر زمینه و شرایط مساعدی را برای اجرای تمرین ها و قطعات سنگین و پیچیده تر فراهم می آورد.
در خوانندگی نیز مشابهت دارد ، هنرجئ برای گرم کردن صدا که به دیگر سخن ورزآوری و آماده سازی مجموعه اعضا صوتی است ، همچنین به منظور تحت نظارت درآوردن اوضاع اندام ها از باب فرم و نحوه عملکرد می باید در منطقه ی وسط وسعت صدا دهندگی با اجرای تمرین های ساده و آرام و کم نیرو کارش را آغاز نماید.
آن سان که نوازندگان سازهای بادی با تت های کشیده و در سازهای زهی با آرشه کشی و در سازهایی مانند پیانو با نواختن آهسته ی گام ها و در کوبه یی ها با ریز زدن تمرین های روزانه شروع می شود این آغازی منطقی و حکیمانه است
موضوع دیگری که بی ربط با مضمون فوق نیست آمادگی روحی خواننده در شروع تمرینات در هر مقطعی در هر مقطعی از کار است یعنی با نظر به دو اصل اعتقادی که بیشتر که بدان اشاره رفت خواننده می باید بر انجام تکالیف آموزشی خود احترام و قداستی قائل شود و در نتیجه بین آن و مشکلات فکری و روحی و دغدغه های احتمالی تفکیک به عمل آورد و هر یک را درجای خویش قراردهد و سعی کند تمرین نمودن و به خصوص اجرای برنامه ها و کنسرت ها را به دور از تاثیر هر گونه نگرانی و اضطراب و تحریکی انجام دهد و لذا این تسلط و کنترل و نظارت بخشی از قدرت هنری و توانمندی در حفظ خود از سوی هنرمند به شمار می رود
نکته 6
حفاظت و سالم تمامی اندام های صوتی تکلیف دیگری برای هر خواننده است آن گونه که یک نوازنده ی ویولنسل از ساز خود در شرایط مختلف آب و هوایی و مکانی به خوبی مراقبت می کند با پیش و پس از تمرین ها اقدامات نظافتی و ایمنی را به عمل میآورد یا یک پیانیست که مکلف است از دست و انگشتانش با دقت نگهداری نماید.
ازآنجا که حنجره در جمع اعضا صوتی حساس و ظریف تر است و همواره در مسیر عبور هوا و سرماست و در معرض آسیب بیشتری می باشد.می توان گفت حساسیت خوانندگان در حفظ و مراقبت از ساز خود بیش از سایرین است.
به هر حال توصیه می شود از سیگار کشیدن و مصرف نوشیدنی الکلی و سرد و تمرین نمودن در هوای سرد و از سرفه های شدید و خشن و از تمرین های سنگین قبل از گرم کردن صدا و یا از فشارهای زیاد عصبی و از جیغ کشیدن و انجام حرکات خارج از کنترل اکیدا پرهیز شود تا منجر به خون ریزی تارهای صوتی و صدمه دیدن اعضاء در سیستم دستگاه صوتی نگردد.
بدانیم که گاهی آواز نخواندن و حتی صحبت نکردن و سکوت نمودن مناسب ترین راه حل برای رفع مشکلی یا برای پیشرفت بیشتری می تواند به حساب آید، مهم رعایت اصل اعتدال از درک حقیقت آن است.
تهران میدان تجریش ابتدای خیابان ولیعصر روبروی قنادی لادن طبقه بالای پیانو پل طبقه سوم
تلفن : 02122702823
02122754781
فکس : 02122704641
همراه : 09125096653
پست الکترونیک :
ghadiripeyman@ymail.com
amoozeshgahpeyman@gmail.com
www.peyman-music.com

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی آماده به کار

۱۳۹۶/۰۱/۰۷

نمایندگی فروش انکودرENCODERمارک HOHNER اسپانیا

بازرگانی راد الکتریک توزیع کننده ملزومات برق و الکترونیک صنعتی WWW.RADELC.COM WWW.RADELECTRIC.CO انکودر ( ENCODER ) که به آن رمز گذار نیز می گویند، یک تجهیز
شهیار ریحانیان استان تهران
۱۳۹۶/۰۱/۰۶

طراحی،چاپ،تبلیغات و بسته بندی

سفارش طراحی و چاپی داری؟ وقت نداری؟ بیرون ترافیکه؟ خب مشکلی نیست! شما میتونید همین الان، همین جور که تو اینترنت هستید هر سفارش طراحی و چاپ رو که می خواهید به 4چاپ بدید!
گروه طراحی،چاپ و تبلیغات 4چاپ استان اصفهان
۱۳۹۶/۰۱/۰۶

صفحه کورین

کورین گروه تولیدی نماسازان آراد - طراحی و اجرای صفحات اکریلیک –کورین 100% Acrylic solid surface (امام یاری) 09123620963 طراحی واجرای صفحات اکریلیک - کورین - - سنگ
مجید انصاری استان تهران
۱۳۹۶/۰۱/۰۶

تاپس کابینت

کورین (امام یاری)09123620963 بنام خداوند جان وخرد گروه نماسازان آراد (طراحی و اجرای صفحات اکریلیک -کورین) (صفحات کورین – استارون – سالید سورفیس – رویه و تاپس کابینت
مجید انصاری استان تهران
۱۳۹۶/۰۱/۰۶

امام یاری 09123620963 کورین کار تهران

کورین (امام یاری)09123620963 بنام خداوند جان وخرد گروه نماسازان آراد (طراحی و اجرای صفحات اکریلیک -کورین) (صفحات کورین – استارون – سالید سورفیس – رویه و تاپس کابینت
حسین امام یاری استان تهران
۱۳۹۶/۰۱/۰۶

کورین صفحات کورین تاپس کابینت دکوراسیون

کورین (امام یاری)09123620963 بنام خداوند جان وخرد گروه نماسازان آراد (طراحی و اجرای صفحات اکریلیک -کورین) (صفحات کورین – استارون – سالید سورفیس – رویه و تاپس کابینت
حسین امام یاری استان تهران
۱۳۹۶/۰۱/۰۶

گروه تولیدی نماسازان آراد -گروه کورین کاران

کورین (امام یاری)09123620963 بنام خداوند جان وخرد گروه نماسازان آراد (طراحی و اجرای صفحات اکریلیک -کورین) (صفحات کورین – استارون – سالید سورفیس – رویه و تاپس کابینت
حسین امام یاری استان تهران
۱۳۹۶/۰۱/۰۴

نرم افزار مخصوص بتن آماده کیاسیستم

www.kiasystem.ir بتن ونرم افزار بتن آماده  تعریف وگروه بندی کالا وتنظیم کدینگ به صورت دلخواه  تعریف واحدهای سنجش کالا با امکان تعریف واحد فرعی 1 و واحد فرعی2
کیا سیستم استان خراسان رضوی
۱۳۹۶/۰۱/۰۴

فروش قطعه شویی و سلندر شویی

شرکت مدیران ساخت دستگاه قطعه شویی امروزه اکثر کارگاه ها و کارواش ها ، نمایندگی های خودور تراشکاری ها ، تعمیرگاه های مجهز و کارخانه های صنعتی جهت تولید، بازسازی و رنگ
ناصر فتحی استان تهران
۱۳۹۶/۰۱/۰۴

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد درمتلب matlab

انجام کلیه پروژه های دانشجوییدرسراسرایران بیش از 20 پروژه برنامه نویسیوپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های کلمبیا هندمالزی
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۶/۰۱/۰۴

پایان نامه کامپیوتری کارشناسی ارشد نوشتن پروپزال و

انجام کلیه پروژه های دانشجوییدرسراسرایران بیش از 20 پروژه برنامه نویسیوپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های کلمبیا هندمالزی
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۶/۰۱/۰۴

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد دکترا مقاله isi کام

انجام کلیه پروژه های دانشجوییدرسراسرایران بیش از 20 پروژه برنامه نویسیوپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های کلمبیا هندمالزی
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۶/۰۱/۰۴

موضوعات پایان نامه کارشناسی ارشد هوش مصنوعی،نرم اف

انجام کلیه پروژه های دانشجوییدرسراسرایران بیش از 20 پروژه برنامه نویسیوپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های کلمبیا هندمالزی
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۶/۰۱/۰۱

میزهای جلومبلی تاشوی کمجا چوبینکو

میزهای جلو مبلی کمجا چوبینکو کمجا چوبینکو تولید کننده تختخواب های تاشو دیواری ، تختخوابهای باکسی ، کاناپه های تختخوابشو ، تختخواب های تاشو پرتابل ، میزهای جلو مبلی چند
جواد اکرمی استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۳۰

سی ان سی چوب

نیک سی ان سی وارد کننده و فروشنده مرجع دستگاه های لیزر، CNC ، برش CNC Series (wood working CNC): اسپیندل HSD 5,13کیلووات هواخنک ایتالیا سایز میز کار
میثم شکری استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۳۰

آموزش آواز

آموزشگاه موسیقی پیمان www.peyman-music.com آموزش آواز آموزش آواز آموزش آواز آواز ایجاد موسیقی به واسطه حنجره است که بخش موسیقی آوازی را در بر میگیرد. نکته ی 1 بر
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۳۰

آموزش موسیقی کر

آموزش موسیقی کر آموزش موسیقی کر آموزش موسیقی کر آموزشگاه موسیقی پیمان www.peyman-music.com یک گروه کُرال یا گروه هم‌سرایان، گروهی موسیقیایی متشکل از خوانندگان است.
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۲۶

کفسابی، نماشویی و انجام کار در ارتفاع بدون داربست

بنام خدا بار خدایا رزق و روزی حلال و برکت در زندگی نصیب ما بگردان . کفسابی و نماشویی و انجام هر نوع کار در ارتفاع تخصص ماست. "" شرکت فرا ساختمان هزاره سوم
غلامرضا علی مددی استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۲۰

تجهیز و استاندارسازی اتاق سرور ( Server Room )

اتاق سرور یا ( مرکز داده ) اصلی ترین بخش یک شبکه ساخت یافته در مراکز امروزی میباشد . نیاز به مدیریت متمرکز منابع، کاهش هزینه های نگهداری، مقابله موثر با تهدیدات امنیتی
payasystem124 payasystem124 استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۲۰

طراحی، فروش و اجرای انواع کف کاذب اتاق سرور

کف کاذب نام کالایی است که به قرینه سقف کاذب نام گذاری شده و به کفی اطلاق می گردد که کف اصلی سازه ساختمانی نیست و جهت افزایش ارتفاع محل تردد به کمک پایه هایی بر کف اصلی
payasystem124 payasystem124 استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۲۰

دیوار آکوستیک، سقف آکوستیک، عایق صوت، عایق برودت

شرکت توسعه وتجهیز پایا، با یک دهه تجربه و سابقه کار و با تیمی مجرب در زمینه، تهیه و اجرای دیوارو سقف کاذب با طرح های متنوع آماده انجام پروژه های مربوطه مباشد. حوزه
payasystem124 payasystem124 استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۱۹

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد درمتلب matlab

انجام کلیه پروژه های دانشجوییدرسراسرایران بیش از 20 پروژه برنامه نویسیوپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های کلمبیا هندمالزی
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۱۹

پایان نامه کامپیوتری کارشناسی ارشد نوشتن پروپزال و

انجام کلیه پروژه های دانشجوییدرسراسرایران بیش از 20 پروژه برنامه نویسیوپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های کلمبیا هندمالزی
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۱۹

انجام پایان نامه پروپوزال کارشناسی ارشد دکترا مقال

انجام کلیه پروژه های دانشجوییدرسراسرایران بیش از 20 پروژه برنامه نویسیوپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های کلمبیا هندمالزی
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۱۹

موضوعات پایان نامه کارشناسی ارشد هوش مصنوعی،نرم اف

انجام کلیه پروژه های دانشجوییدرسراسرایران بیش از 20 پروژه برنامه نویسیوپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های کلمبیا هندمالزی
مهندس خسروی استان تهران