دسته بندی
استان و شهر

هیدروژل(سوپرجاذب)واحداث استخر ژئوممبران

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
اهم فعالیتهای شرکت عبارتندازسوپرجاذب کشاورزی وکاهش شوری آب کشاورزی باپکیج مغناطیسی زلال آب شرق واحداث استخرهای ذخیره آب پلیمری با کف پوش ورق ژئوممبران با یک سوم هزینه بتن ووتولید لوله های لوله های پی وی سی (هلی دور) pvc -و لوله های پلی اتیلن pe-High Density Polyethylene PE (DIN 8074)



پلیمرهای جاذب الرطوبه-super absorbent

استاکوزورب

www.superjazeb.com

دیگرنگران مشکل کم آبی نباشید



شرکت آتیه انرژی تلاش باسابقه ترین شرکت درزمینه ارائه سوپرجاذب کشاورزی از نوع انگلیسی درایران می باشد که تاکنون مشکلات بسیاری ازکشاورزان وباغداران رادرایام خشکسالی وکمبودآب حل نموده است-



این شرکت که موردتاییدوزرات جهادکشاورزی نیزمی باشدتاکنون حجم بالایی از سوپرجاذب کشاورزی آن در توسعه باغات دیم در سراسر کشور مورداستفاده قرارگرفته است.

نام تجاری این محصول هربوزورب می باشد

(سوپرجاذب کشاورزی)

بااستفاده ازسوپرجاذب(هیدروژل) به مدت 5 الی7سال تعداد دفعات آبیاری رابه حداقل ممکن میرسانیم



استاکوزورب

معرفی محصول:

هیدروژل پلیمری آبدوست است با شبکه سه بعدی که قابلیت جذب و نگهداری متمایز زیاد آب و محلولهای آبی را دارد حتی اگر تحت فشار باشد . به طور کلی سوپرجاذب ماده ای خشک وبه طور معمول شکر مانند با توانایی جذب آب وبرخی مواد محلول به میزان چندین برابر وزن خود می باشد. این پلیمرها خنثی وبی اثرند که مصرف آنها در کشاورزی و محیط زیست خطری در پی ندارد و ایمنی استفاده از آنها در خاک به وسیله وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا ، فرانسه وآلمان تایید شده است.سوپرجاذب ، نوع کشاورزی این پلیمرهاست که استحکام ژل حاصل از آن بیشتر بوده و چندین سال در خاک دوام می آورد.



مزایای استفاده ازهیدروژل کشاورزی

-بهینه‌سازی مصرف آب -تهویه بهینه خاک -اصلاح خاک و جلوگیری از فرسایش - افزایش قابل توجه کمی و کیفی محصول - افزایش تاثیر کودها و آفت‌کشها - جذب حداقل رطوبت موجوددرخاک-تحریک ریشه‌زایی در درختان - افزایش قوه نامیه بذر - کاهش شیب افت رطوبت خاک پس از آبیاری اولیه

- کاهش بسیار زیاد تلفات نهالکاری - ارتقا صفات مطلوب چمن از جمله

:افزایش شدت رنگ ، کا هش میزان پژمردگی ، افزایش تراکم ، افزایش پوشش د هی چمن

کاشت نهال :



ابتدا گودالی با عمق مناسب حفر نموده سپس حدود 50 گرم هیدروژل را داخل گودال می ریزیم وبا مقداری خاک مخلوط می کنیم و نهال را داخل گودال قرار داده و گودال را پر میکنیم .

درختان زیر پنج سال و درختچه ها:



حدود 100- 200گرم هیدروژل خشک به ازای هر درخت توصیه می شود. روش کار به این صورت است که در قسمت سایه انداز درخت که توسعه ریشه بیشتر است 3 حفره 50-40 سانتی متری ایجاد می کنیم اندازه و تعداد حفره ها بستگی به اندازه درخت دارد .در این روش که روش کپه ای ( درون گودال ) است مقداری سوپرجاذب را در کف چاله ها به صورت خشک می ریزیم و سپس روی آن را با خاک معمولی پر می کنیم البته چاله ها باید حداقل 10 سانتی متر از سطح زمین پایین تر باشند .

درختان میوه و جنگلکاریهای شهری:



200- 400گرم هیدروژل برای هر درخت توصیه می شود

زمینهای چمن: درمورد چمن وفضای سبزکه سوپرجاذب به صورت کاملا محسوس وباصرفه اقتصادی بالا تعداد دفعات آبیاری رابه حداقل ممکن میرساندذکراین نکته ضروری است که حتماباید قبل ازاحداث چمن وفضای سبز ازسوپرجاذب استفاده کرد.



به مقدار 50 الی 100 گرم هیدروژل در هر متر مربع و در عمق 5/2- 2 سانتی متری خاک قرارمی دهیم. روش کار به این صورت است که ابتدا بستر خاک را آماده می کنیم و بعد مقدار توصیه شده را به صورت دستپاش یا بذر پاش در سطح خاک پخش کرده و سپس با برگرداندن این مواد را در لایه 2 الی 5/2سانتی متری قرار می دهیم و به اندازه 10 سانتی متر خاک معمولی روی آن می ریزیم و غلتک می زنیم و بعد عملیات بذر پاشی را انجام می دهیم. دراین روش مقدار آبیاری کمتر از روشهای معمول و همچنین دوره آبیاری طولانی تر می شود .



پرورش قارچ:



هیدروژل به مقدار دو کیلوگرم در هرمتر مکعب با بستر کاشت مخلوط شده و تا حالت اشباع آبیاری می شود.



جهت کسب اطلاعات بیشتر واطلاع از سوابق اجرایی شرکت از سایت اینترنتی این شرکت بازدیدفرمایید



این شرکت همچنین نمایندگی انحصاری خاکهای ژله ای هلندی رانیز دارا می باشد.که این خاک های ژله ای متمایزبا نمونه های موجود در بازار که عمدتاچینی هستند می باشند.

مزایا:

1-عدم گرفتن بوی بد

2-عدم تغییر رنگ اصلی به مدت 5 سال

3-عدم وجود سم درآنها

4-دارابودن تمام ریز مغذی های خاک

در نمونه های مرواریدی-مکعبی وپودری در 10 رنگ مختلف موجود می باشد.

تنش خشکی در گیاهان-pdf

باغ درحال احداث



www.superjazeb.com



کلوفونی



کاهش شوری آب توسط پکیج مغناطیسی زلال آب شرق



باتوجه به پایین تر رفتن سطح ایستایی ودرنتیجه شورترشدن تدریجی آبها وخاکها به مرور شاهد کاهش عملکرد محصولات ازیکسو و افزایش بیماریها وپاتوژن های بیماری زای خاک ازسوی دیگرهستیم.یکی ازجدیدترین روش های روز دنیا در زمینه مبارزه باشوری آب وخاک وحفظ حاصلخیزی خاک با استفاده ازپکیج های مغناطیسی می باشد.دراین روش براساس آزمایش آب وخاک یک پکیج مغناطیسی متناسب باآزمایش آب وخاک مذکور ساخته شده وبرروی لوله خروجی آب (سیستم تحت فشار وسنتی)نصب می گردد.که درنتیجه این فرایندیونهای نمک به فرم ذرات ریزکلوئیدی درآمده ودرنتیجه افزایش حلالیت آب حاصل می گردد.ماحصل بحث مذکور آن است که اولا آب راحت تربه داخل خاک نفوذکرده وثانیا راحت ترجذب گیاه شده ونیزعمل آبشویی نمک ها درمنطقه توسعه ریشه به نحوموثرتری اتفاق می افتد.لازم به ذکراست که جهت رفع قطعی مشکل شوری آب وخاک (انواع آبهای شور-شور وقلیایی-قلیایی واسیدی)می بایستی که بانظرمستقیم کارشناسان شرکت درجهت بهورزی خاک اقدام نمود.این شرکت افتخارداردکه بانصب موفق چندین پکیج مغناطیسی بهترین اطلاعات رابه کشاورزان محترم درزمینه مدیریت آبهای شورداده ورضایت قطعی شماعزیزان راازنصب پکیج فوق حاصل نماید.



بعضی ازسوابق اجرایی شرکت زلال آب شرق در زمینه کاهش شوری آب(کاهش EC)

-زراعت موفق سیب زمینی باEC=4.300 درقوچان درحجم 100 هکتار

2-بهبودکیفیت پسته تولیدی درمنطقه بوشرویه با EC=12.000 درحجم 400 هکتار

3-کشت ذرت با EC=10.000 درشیروان درحجم 100 هکتار

4-کشت یونجه در سرخس با EC=8.000 درحجم 200 هکتار

-رشدقابل توجه گیاه حساس به شوری سیب زمینی با EC=4.500 در قوچان درحجم 100 هکتار

6-باغ پسته آقای زین العابدینی در نیشابور با EC=8.500 درحجم 120 هکتار

7- مزرعه جوی آقای دباغ زاده دربشرویه EC=8.000 در حجم 150 هکتار

8-مزرعه جوی آقای نصیرایی در بشرویه EC=14.000 درحجم 100 هکتار

9-مزرعه گندم وچقندر قوچان در حجم 150 هکتار

10-باغ پسته آقای نوذری درکرمان با EC=25.000 درحجم 150 هکتارو...

ژئوممبران ها

ژئوممبران ها غشاهای آب بند و غیر قابل نفوذ پلیمری بر پایه پلی اتیلن ، پلی یروپیلت و PVC می باشند که در ضخامت های مختلف و با مقاومت های مکانیکی و ضریب انعطاف پذیری متغیر به صورت صاف و زبر (مضرس ) تولید و ارائه می گردند. از این مواد جهت ایجاد سطوح آب بند و ایزوله از قبیل ساخت لاگون های تصفیه خانه فاضلاب ، کانال های آب رسانی ، مخازن ذخیره آب آشامیدنی ، مواد نفتی و شیمیایی ، ساخت سایت های دفن بهداشتی زباله (LAND-FILL ) ، دریاچه های مصنوعی و استخر های پرورش آبزیان ، استخرهای نگهداری آب کشاورزی ایزولاسیون و عایق بندی سازه های زیرزمینی استفاده می گردد. از مزایای به کارگیری ژئوممبران کاهش هزینه های ساخت در قیاس با سایر روش ها و افزایش سرعت اجرا می باشد علاوه بر آن سیستم ساخته شده با این مواد به لحاظ انعطاف پذیری دارای عملکرد به مراتب بهتری نسبت به سازه های صلب بتنی در برابر نیروهای دینامیکی مانند زلزله در مناطق زلزله خیز و همچنین نشست های نامتقارن سازه می باشد.

مشخصات فیزیکی ورقهای ژئوممبران



مشخصات ورقهای ژئوممبرین از جنس:



· 97% درصد پلی اتیلن 5/2% کربن بلک و 5/0 % الی 9 آنتی اکسیدان می باشد.



ابعاد ورق:



· ورق ها بصورت رول در طول 100 الی 150 متر و به عرض 20/2 الی 9 متر تولید می گردند.



انواع ورق:



· ورق ها در دو نوع مضرس ، صاف ، رنگی و در ضخامتهای 75/0 ، 1 ، 5/1 و 2 میلیمتر تولید می شود.



مزایا و ویژگیهای ورق ژئومببرین



· اقتصادی ترین روش



· سریعترین روش



· با داوم ترین روش



· مقاوم ترین روش



الف) این ورقها در برابر دمای °40- درجه الی °70 درجه سانتی گراد مقاوم هستند.



ب) در برابر حمله جوندگان و فشار های غیر متمرکز مقاوم هستند .



ج) دربرابر نشست به دلیل مقاومت کششی بالا مقاوم هستند.

د) جلبک و خزه به آنها نمی چسبد و با هیچ ماده شیمیایی دیگر حتی با پایه هیدروکربنی ترکیب نمی شود.

کاربرد ژئوممبرین در نفت ، گازو پتروشیمی

احداث و ایزولاسیون :



· حوضچه های تبخیر



· حوضچه های تبخیر



· حوضچه های مواد خاص ، پساب صنعتی



· مخازن نگهداری آب

· پوشش مخازن ثانویه



· پوشش محلهای بارگیری و انتقال مواد نفتی و شیمیایی

ژئوتکستایل پارچه ای از جنس پلی استر یا پلی پروپیلن است که مهمترین خصوصیت آن مقاومت کششی بالا و همچنین سازگاری با انواع خاک و دوام 50 ساله در انواع خاک ها می باشد.

کاربرد گسترده آن در رابطه با مسلح کردن خاک ، زهکشی ، جداسازی انواع لایه های خاک و فیلتراسیون در جاده ها ، راه آهن ، فرودگاه ، خطوط مترو و خطوط لوله ، مخازن نفتی و انواع دریاچه های مصنوعی ، موج شکن ساحل دریا و انواع سدها و غیره کاربرد دارد.



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی پسته

۱۳۹۰/۱۱/۰۱

کود کامل سوپر فراگین

FARAGIN Super Special Complete Fertilizer ویژگیها: با تنظیم رشد و تقویت گیاه از بروز بیماریهای گیاهی کاسته میشود. میزان عملکرد افزایش یافته و تا 10 روز زودتر
شرکت فریس استان تهران
۱۳۹۰/۱۱/۰۱

هوم تاک 50 حاوی 50% پتاس

هوم تاک KN50 (0-0-50)+TE+ 10% ORGANIC Contain:50% Soluble Potash •فرمول سازگار با هر نوع خاک حاوی 50% پتاس محلول •مناسب برای مصرف در دوران رشد زایشی و
شرکت فریس استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۷

طراحی و چاپ انواع جعبه پسته

طراحی و چاپ انواع جعبه پسته در ابعاد گوناگون مخصوص مصرف داخل و صادرات در رنگها و مدلهای
مهدی سلیمان زاده استان یزد
۱۳۹۰/۰۱/۰۶

صادرات و واردات کالا و مواد اولیه و دان

شرکت مهندسی بازرگانی سفیر بین الملل مشاور و مجری خدمات بازرگانی (صادرات و واردات) در زمینه های زیر : مواد اولیه کارخانجات از کشورهای منبع دانش فنی از
ali nazem استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۵

پتاس ارگانیک (سولفات پتاسیم

پتاس ارگانیک برای اولین بار در ایران . کود پتاس ارگانیک بصورت پودر و 100% محلول در آب می باشد و یک کود آلی بی نظیر به عنوان ماده خام برای مخلوط شدن با بقیه مواد آلی
فروغ شاهرخی فر استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۲

کارتن پسته

طراحی و چاپ انواع کارتن پسته در مدلها و طرحهای متنوع با بهترین کیفیت چاپ در
مهدی سلیمان زاده استان یزد
۱۳۸۹/۱۲/۲۹

خرید پسته و کشمش

پسته و کشمش در حجم عمده خریداریم. لطفا مشخصات محصول را ایمیل کنید به: superfresh2020@hotmail.com یا تماس
موسوی استان اصفهان
۱۳۸۹/۱۲/۲۷

خریدار

قیر 60/70 با بشکه نو صادراتی - پودر و مواد شوینده - الکل متانول - انواع کود شیمیایی جهت صادرات - کود اوره - گازوئیل - سیمان صادراتی - پسته صادراتی -
خداشناس استان خراسان رضوی
۱۳۸۹/۱۲/۲۵

شرکت آبکام یزد

شرکت آبکام یزد اولین تولید کننده کود جامد مرکب NPK به روش کمپکت گرانولیشن با ظرفیت تولیدی 50 هزار تن در سال در خاورمیانه می باشد . تجهیزات خط تولید : 1- عمده تجهیزات
محمود جراح زاده استان یزد
۱۳۸۹/۱۲/۲۳

تجارت ، واردات ، صادرات

فروش انواع میوه ، تره بار و خشکبار محصولات خراسان ، پسته ، انار ، زرشک ، زعفران خربزه و
خدیاریان استان خراسان رضوی
۱۳۸۹/۱۲/۲۳

پرورش نهال ، گل ، گیاه ، اجرای فضای سبز

خدمات موسسه کشاورزی سبزبانان کرج : تولید و فروش انواع نهال های مثمر و غیر مثمر عرضه انواع گل و گیاه محوطه سازی و زیبا سازی ( اجرای فضای سبز ) پرورش و فروش انواع
موسسه کشاورزی سبزبانان کرج استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۳

توضیع انواع خشکبار به صورت عمده و خرده

بزرگترین پخش کننده خشکبار در تهران به صورت بسته بندی و فله ای بهترین کیفیت موجود در بازار تهران تهیه سفارش مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن صادر کننده نمونه به
markaz pakhsh استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۰

خریدار فقط پوست بادام و پسته

قابل توجه دارندگان فقط پوست بادام و پسته ما پوست پسته شما را در محل خود خریداریم شرایط خرید: پوست باید خشک و حد ممکن خاک الود نباشد در گونیهای تمیز و دوخته شده
اصغر قاسمی استان آذربایجان غربی
۱۳۸۹/۱۲/۱۹

کتاب و سی دی ، شیلات ، کشاورزی ، دامپروری

فروش انواع کتاب و سی دی در زمینه شیلات کشاورزی دامپروری جهت دریافت لیست سی دی ها و کتب به سایت www.novinkesht.com مراجعه
شهرام گوهرخا استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۷

هیدروژل(سوپرجاذب)واحداث استخر ژئوممبران

اهم فعالیتهای شرکت عبارتندازسوپرجاذب کشاورزی وکاهش شوری آب کشاورزی باپکیج مغناطیسی زلال آب شرق واحداث استخرهای ذخیره آب پلیمری با کف پوش ورق ژئوممبران با یک سوم هزینه
شرکت آتیه انرژی تلاش استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۶

صنایع شیمیایی کرمان زمین-تولیدکننده کود

صنایع شیمیایی کرمان زمین تولید کننده کود با نام جنوبگان لیست محصولات: کودکامل کودعمومی کودمخصوص پسته کودمخصوص خیار کودمخصوص گوجه فرنگی کودمخصوص
صنایع شیمیایی کرمان زمین استان کرمان
۱۳۸۹/۱۲/۱۱

آموزش باغبانی و کشاورزی

آموزش باغبانی و کشاورزی به صورت مالتی مدیا در قالب DVD شامل اسلاید شوهای آموزشی به همراه توضیحات صوتی به زبان فارسی سرفصل ها و عناوین آموزشی این مجموعه
سعادت خدارحمی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۳

تولید و فروش انواع نهال ، گل و گیاه

موسسه کشاورزی سبزبانان کرج با مدیریت برادران محمدی ، دارای سابقه ای قریب به 20 سال در زمینه خدمات تولید نهال های مثمر و غیر مثمر ، تولید انواع گل و گیاه ، خدمات ایجاد و
موسسه کشاورزی سبزبانان کرج استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۲

خشک کن بزرگ صنعتی و ماشین آلات فرآوری

شرکت فن آوران با 15 سال سابقه مفید و داشتن بیش از 60 مرجع معتبر کاری ، با افتخار لیستی از فعالیتهای تولیدی ، مهندسی و مشاوره ای خود را به شرح ذیل معرفی مینماید
مهندس منصور عمادزاده استان خراسان رضوی
۱۳۸۹/۱۲/۰۱

خریدار انواع پوسته سخت بادام گردو و غیر

خریدار انواع پوسته سخت بادام گردو و پسته و هسته هلو و هر نوع دیگر از ضایعات چوبی و کشاورزی به صورت تحویل در محل مصرف واقع در استان اصفهان فقط در تناز بالا با
محمد خسروی استان اصفهان
۱۳۸۹/۱۲/۰۱

کودهای شیمیایی و کود NPK وهیدروپونیک

سلام خدمت شما بازدید کننده گرامی و عزیز این شرکت مفتخر است که در زمینه کود های شیمیایی و NPK و هیدروپونیک واوره ، سوپر فسفات تریپل و........ در خدمت شماباشد. سدیم
ali jebeli استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۳۰

پسته-بازاریابی و صادرات پسته شما به دنیا

یافتن خریدار برای بستن قرارداد ، مشاوره و راهنمای ارسال محصول و پیدا کردن شریک تجاری صادرات به روسیه و چین و آسیای جنوب شرقی صادرات پسته های اکبری ، کله قوچی و
سهیل حسامی استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۸

فروش پوست پسته

فروش پوست پسته جهت مصرف در دامداریهاوکود کشاورزی در
هادی نجفی استان کرمان
۱۳۸۹/۱۱/۲۷

ارائه مشاوره در اجرای خط تولید میوه خشک

ارائه مشاوره و انتخاب ماشین آلات خط تولید میوه خشک و ماشین آلات بسته بندی میوه خشک . بررسی و تعیین پروژه با توجه به منطقه و فرآیند تولید بر اساس استانداردهای روز دنیا
سید مجید هاشمی استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۶

کارتن سازی

تولید کننده انواع کارتن صادراتی و معمولی سه لایه 5 لایه چاپ افست و کلیشه مخصوص صادرات و مصرف داخلی تولید کننده انواع جعبه های شیرینی و کیک و پیتزا در اندازه
مهدی سلیمان زاده استان یزد