دسته بندی
استان و شهر

مصرف کنندگان رنگ و پوشش های سلولزی

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
هشدار به کلیه مصرف کنندگان رنگ و پوششهای داخلی ساختمان *** ***



رنگ و پوششهای داخلی ساختمان ، به لحاظ بهداشتی همیشه می بایست در کارخانه و محیطهای سالم و دارای تاییدیه محیط زیست و بهداشت و زیر نظر وزارت صنایع و معادن با فرمولاسیون و مواد شیمیائی اورجینال و دارای تاریخ مصرف تولید و در بازار عرضه گردند . اما رنگ و پوششهای فاقد پروانه بهره برداری به لحاظ عدم داشتن استاندارد های لازم و تولید در کارگاهها غیرقانونی و استفاده از مواد شیمیایی غیر اورجینال و تاریخ مصرف گذشته و عدم نظارت بازرس صنایع و معادن و بهداشت و غیره ... ( به لحاظ غیر قانونی بودن ) در محیطهای غیربهداشتی ، اخیرا مشکلات زیادی را برای هموطنان ناآگاه بوجود آورده است که این عزیزان بدون توجه به اینکه آیا محصولی که انتخاب نموده اند دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن می باشد ، صرفا با دیدن تبلیغات و ارزانتر بودن یک محصول ، بدون تعمق و تحقیق به سادگی سلامت خود ، خانواده و فرزندان خود را در معرض خطرات جدی و جبران ناپذیر قرار داده اند .

توجه داشته باشید بعضی از مواد شیمیایی غیر استاندارد و تاریخ مصرف گذشته ، پس از گذشت زمان و مجاورت در معرض هوا می توانند به موادی کاملا خطرناک و مسموم تبدیل گردند ، که عوارض آنها ممکن است پس از مدتها پشیمانی جبران ناپذیری را بهمراه داشته باشد .

متاسفانه در تمام کشورها وجود افرادی سودجو و متقلب علاوه بر ایراد ضررهای مالی به گروههای مختلف مردم و جامعه ، در بعضی موارد سلامت و حتی جان مردم را تهدید می کند . در کشور بزرگ ما نیز به لحاظ اینکه نمی توان بر روی تمام محصولات و یا تولیدی ها و یا کارگاهها ی غیر مجاز نظارت داشت ، همواره از مردم خواسته شده خود در هنگام خرید یک محصول آگاه عمل نمایند و از داشتن علامت استاندارد و یا ** پروانه بهره برداری ** محصول اطمینان حاصل نمایند .



**** ثبت نام یک شرکت و یا تهیه یک کاتالوگ شیک برای ارائه یک محصول غیر استاندارد ظرف کمتر از یک هفته امکانپذیر می باشد ، اما باید آگاه بود اگر این محصول استانداردهای لازم و قانونی را دارا است ، پس چرا اگر وارداتی است دارای حواله گمرکی و تایید وزارت بازرگانی و لیبل بهداشتی نیست و اگر تولید در کارخانه است پس چرا تحت نظارت وزارت صنایع و معادن و دارای پروانه بهره برداری نیست .****

در هنگام خرید رنگ و پوششهای ساختمانی حتما از دارا بودن پروانه بهره برداری صادره از وزارت صنایع و معادن ، محصول مورد نظر اطمینان حاصل نمایید .

سلامت خانوده و فرزندانمان را با انتخاب ناآگاهانه به خطر نیندازیم .

همینک بیش از 234 تولیدی غیر مجاز در این زمینه مشغول به فعالیت و سوء استفاده از ناآگاهی متقاضیان فهیم می باشند . قبل از هرگونه سفارش یا خرید حتما پروانه بهره برداری محصول را کنترل نمایید و آدرس کارخانه تولیدی را نیز دریافت نمایید . توجه داشته باشید با توجه به اینکه رنگ و پوششهای ساختمانی در دسته فاز شیمیایی قرار دارند . لذا می بایست حتما در شهرک صنعتی دارای کارخانه باشند .که آدرس کارخانه نیز در پروانه بهره برداری قید گردیده است .

***** نکته قابل توجه : مشاهده گردیده برخی افراد بجای پروانه بهره برداری و در راستای گمراه نمودن متقاضی اقدام به ارائه جواز تاسیس و یا تعدادی تاییدیه می نمایند !!!!

توجه داشته باشید اخذ جواز تاسیس با واریز مبلغ ناچیز چند هزار تومانی امکانپذیر می باشد . اما این جواز فقط اجازه تاسیس می باشد و تازه پس از آن می بایست نسبت به خرید زمین و ساخت کارخانه در شهرک صنعتی مجاز اقدام و در مراحل بعد خرید ماشین الات و تجهیز کارخانه و بکار گیری نیروهای متخصص ، ساخت آزمایشگاه و پس از آن اخذ مجوزهای مختلف و طی نمودن مراحل قانونی پلوسه تولید صورت پذیرد و در صورت دارا بودن کلیه شرایط قانونی و کنترل کیفی پروانه بهره برداری توسط وزارت محترم صنایع و معادن صادر می گردد . سالانه بیش از هزاران جواز تاسیس سوری با پیشرفت فیزیکی صفر% در کشور باتل می گردد . امسال نیز بیش از 15000 ( پانزده هزار ) جواز تاسیس سوری باطل گردید .

مراحل اخذ تاییدیه های داخلی و خارجی : ابتدا می بایست بسته به تعرفه آزمایشگاهی مرکز مربوطه ( دانشگاه ، مرکز تحقیقات داخلی ، مراکز تحقیقاتی و آنالیز کشور های خارجی ... ) مبالغی از 150 تا 470 هزار تومان به حساب ریالی یا ارزی موسسه مورد نظر واریز نموده و سپس فرم درخواست تست آزمایشی را پر نموده به همراه نمونه جنس در چند تکه یا بسته به آن مرکز ارسال نماییم ، اینک در آزمایشگاه آن موسسه چندین تست روی نمونه ارسالی صورت می پذیرد و یکهفته بعد نتایج برای درخواست کننده ارسال می گردد .

جالبتر این موضوع می باشد که برخی افراد سودجو و متقلب با ارائه محصولات * رخا * تحت نام دیگر و علامت تجاری خودشان به برخی دانشگاهها ، موسسات و مراکز علمی تعدادی تاییدیه اخذ نموده اند . حال اینکه از نظر قانون این افراد و یا شرکتها نه کارخانه دارند و نه تولید کننده اند .

پس با هوشیاری و کمی دقت می توان نه تنها از ضرر مالی جلوگیری کرد بلکه می توان از صدمات جدی و جبران ناپذیری که برخی از این محصولات غیر قانونی به سلامت انسان و خانواده وارد می نماید نیز جلوگیری کرد .



گروه کارخانجات پوشش نما برکا ( رخا )



اولین تولید کننده رسمی و قانونی کشور و اولین دریافت کننده پروانه بهره برداری وزارت صنایع و معادن به شماره 41341/123 در زمینه تولید الیاف پوششی فیبری



گروه کارخانجات پوشش نما برکا ( پوشش نما بلکا (سابق

اطلاعیه : بنا به دستور وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای تمکین به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به لحاظ ممنوع بودن استفاده از واژه بلکا ، این شرکت نام قانونی و ثبتی خود را از پوشش نما بلکا به پوشش نما برکا با علامت تجاری( رخا ) تغییر داد .

وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران :

مطابق تبصره 9 ماده واحده قانون مصوب 14/ 9 / 1375 به کار بردن واژه * بلکا * برای هر فرد حقیقی و حقوقی غیر مجاز می باشد .



شایان ذکر می باشد ، این شرکت نه تنها بر اساس ادعا ، بلکه بر اساس مدارک و مستندات رسمی و قانونی موجود از جمله : اولین دریافت کننده کد بین المللی ISIC در زمینه تولید پوششهای الیافی و سلولزی از جانب وزارت محترم صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران و همچنین ساخت و راه اندازی اولین کارخانه تولید رنگ و پوششهای الیافی سلولزی با مجوز رسمی و قانونی وزارت صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران و تحت نظارت این سازمان بعنوان اولین کارخانه رسمی در این زمینه فعالیت خود را آغاز نمود و پس از طی مراحل قانونی و اخذ تائیدیه ها و استاندارد های لازم در زمینه تولیدات خود سرانجام موفق به اخذ اولین پروانه رسمی بهره برداری در این زمینه گردیده است .

کد بین المللی ISIC :

این کد بعنوان کد شناسایی بین المللی محصول می باشد ، که برای هر محصول بصورت جداگانه تعریف و دارای یک شماره بین المللی مشخص برای هر محصول در سراسر دنیا می باشد و با افتخار این شرکت ایرانی برای اولین بار موفق به اخذ کد بین المللی ISIC در زمینه الیاف پوششی فیبری سلولزی تحت شماره بین المللی 26991496 پس از طی مراحل قانونی در وزارت صنایع و معادن گردید و پس از این هر شرکتی ، در هر کجای ایران و جهان که راغب به تولید این محصول باشد می تواند با استفاده از این کد اقدام به اخذ جواز به منظور تاسیس کارخانه نماید . امید آن است که با همت و دانش متخصصان ایرانی ، کشورمان سالانه موفق به صدور کد های بین المللی بیشتر و ثبت محصولات جدید بیشتر ، در جهان و در تمام زمینه ها باشد .

پروانه بهره برداری :

نشانه رسمی و قانونی بودن یک کالا و تولید محصول تحت نظارت سازمانهای مربوطه از جمله : وزارت صنایع و معادن ، سازمان حفاظت محیط زیست ، سازمان بهداشت ، آزمایشگاه ، وزارت اقتصاد و امور دارائی ، سازمان تامین اجتماعی و ... می باشد . که از جانب وزارت صنایع و معادن به تولیدات قانونی کارخانه های تولیدی و صنعتی کشور اعطاء می گردد .

اولین تولید رسمی و قانونی در کشور از این پس با نام جدید و قانونی *** رخا *** RAKHA ***



شرکت پوشش نما برکا ( سهامی خاص )

این شرکت با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی و ایفای نقش در افزایش تولید ناخالص داخلی کشور و پر رنگ تر نمودن پتانسیل های داخلی کشورمان در عرصه های بین المللی به پشتوانه ایمان و اراده در زمینه تولید محصولات نوین و جدید ، بعنوان یک شرکت مولد ، تولیدی و بازرگانی وارد عرصه صنعت گردید و با درایت و تخصص ، متخصصان ایرانی توانست خیلی سریع محصولاتی جدید و نوین با توجیه اقتصادی مناسب و در راستای اصلاح الگوی مصرف را وارد بازار نماید .

و با ابداع و پیاده سازی ایده های مختلف و بررسی برخی محصولات ساختمانی و انجام تحقیقات تکمیلی در مراکز پژوهشی و آزمایشگاهی کشور ، سرانجام موفق به تهیه و تولید محصولاتی نوین و جدید در این عرصه گردید . که این محصولات پس از طی مراحل قانونی و ارائه دفاعیه های فنی ، علمی و صنعتی به عنوان محصولاتی جدید در اداره مالکیتهای صنعتی جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیدند و پس از آن جواز تاسیس کارخانه برای تولید این محصولات از جانب وزارت صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران صادر گردید و با توجه به جدید بودن این دستاوردها و در خواست شرکت پوشش نما برکا ، کد جدید بین المللی ISIC برای این محصولات صادر و در ایران و جهان ثبت گردید و این شرکت بعنوان اولین کارخانه رسمی در این زمینه فعالیت خود را آغاز نمود و پس از طی مراحل قانونی و اخذ تائیدیه ها و استانداردهای لازم در زمینه تولیدات خود ، سرانجام موفق به اخذ اولین پروانه رسمی بهره برداری در این زمینه گردید .

*

امیدواریم بتوانیم دست به دست هم زمینه لازم را برای ارتقاء صنایع زیربنایی در توسعه پایدار کشور عزیزمان ایران و همچنین ایجاد اشتغال مولد فراهم نماییم .

*

بدین منظور حاظریم به گرمی دست تمام عزیزانی را که قصد ایجاد اشتغال مولد و حتی تولید قانونی را دارند بفشاریم و به گرمی از این عزیزان استقبال نماییم *

پلوسه تولید پوششهای الیافی و سلولزی برای اولین بار در کشور ، توسط گروه کارخانجات پوشش نما برکا – فرموله ، آنالیز علمی ، طراحی و توجیه گردید و به وزارت محترم صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران و اداره مالکیتهای صنعتی تقدیم گردیده است . متقاضیان محترم تولید قانونی نیز می توانند با مراجعه به وزارت صنایع و معادن از این آنالیز استفاده نمایند و پس از طی مراحل قانونی اقدام به تولید قانونی نمایند . پس لازم نیست فریب عده ای سودجو را که با هدف کسب درآمد از جیب شما اقدام به انتشار آگهی نسبت به راه اندازی خطوط تولید می نمایند را خورده و سرمایه خود را به خطر بیندازید .

انتخاب روشن و آگاهانه حق شماست .

گروه کارخانجات پوشش نما برکا ، اولین تولید کننده رسمی و قانونی در زمینه رنگ پوششهای سلولزی در ایران با علامت انحصاری و تجاری

* رخا * رویائی ، خاطره انگیز ، ایدآل

*** www.Rakha.ir **



** رخا **



******* www. R A K H A . ir *******



گروه کارخانجات پوشش نما برکا ) سهامی خاص(

اولین تولید کننده رسمی و قانونی

انواع رنگهای الیافی سلولزی و

پوششهای کامپوزیتی و سنگدانه ای

جهت نماهای داخل و خارج * کفپوشهای پلیمری یک تکه



******* www. R A K H A . ir *******



رخا * دستاوردی نوین در صنعت ساختمان * rakha

.

.

*** رخا *** rakha ***



•نه تنها اولین پوشش الیافی سلولزی قانونی در کشور است .



•بلکه اولین رول سنگ مصنوعی در جهان نیز می باشد .



•اولین ایزولاسیون پلیمری ، تزئینی جهت استخرها و پشت بام نیز می باشد .



•پوشش سنگدانه ای معدنی بصورت خمیر جهت نماسازی ساختمان نیز می باشد .



•چسب پلیمری مخصوص سطوح نما نیز می باشد .



سنگهای مصنوعی با فناوری بتن سبک سازی شده نیز می باشد .



•بزرگترین تولید کننده میکاهای رنگی در کشور نیز می باشد .



* دارای اولین پروانه بهره برداری کشور



* داری مجوز از وزارت صنایع و معادن



* دارای مجوز از سازمان ثبت شرکتها



* دارای تاییدیه از سازمان مالکیتهای صنعتی



* دارای تاییدیه اتاق تعاون مرکزی ج ا ایران



* دارای تائیدیه سازمان محیط زیست ج ا ایران



* دارای استاندارد و تاییدیه های بین المللی



* استاندارد جهانی *A.S.T.M * American . Society . for Testing & Material



* دارای استاندارد ASTMD.2794 جهت سختی کونیک محصولات



• * دارای استاندارد AST.MD2794 مقاومت در برابر ضربه Ibin



• * دارای استاندارد ASTMD.4541 ارزیابی چسبندگی Pull off



• * دارای استاندارد ASTMD.3359 ارزیابی مقاومت چسبندگی Cross cut با IB



* دارای استاندارد ارزیابی چسبندگی Cross cut با آنالیز تصویری

* دارای استاندارد ASTMD.2486 تست ثبات شستشو در محصولات دارای عایق

* دارای استاندارد ASTMD.3358 تست ثبات نوری

* دارای استاندارد ASTMD.4060 تست مقاومت سایشی

* دارای استاندارد تست موفق DSC

* برنده جهانی چهارمین لگوی صنعتی کشور سوئیس

* دارای تقدیرنامه نمایشگاههای بین المللی ج ا ایران

* دارای محصولات با کد ISIC ج ا ایران

* دارای مجوز اعطاء نمایندگی به داخل و خارج کشور

* دارای لوح سپاس سالهای متمادی نمایشگاه صنعت ساختمان

* دارای گسترده ترین شبکه خدماتی در سراسر کشور



* یکی از بزرگترین کارآفرینان در سراسر کشور

ظرفیت تولید سالانه 900 تن برای داخل و خارج از کشور در

هر یک از سالنهای تولید



******* www. R A K H A . ir *******



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی سنگ مصنوعی

۱۳۹۰/۰۱/۰۳

سنگ آنتیک. کاغذ دیواری. رومالین و نقاشی

کلینیک ساختمانی بهنما بازسازی و بهسازی بنا ایجاد تغییرات نوسازی و مرمت ساختمان اجراء انواع سنگ آنتیک طبیعی با برشها. رنگها و طرحهای بسیار زیبا و متنوع که جلوه ای
فرید صفری استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۳

واژه !! بلکا !! ممنوع ؟؟

بلکا ممنوع شد . مطابق ماده واحده" قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه" مصوب1375.9.28 ، تمامی شرکت ها و موسسات دولتی و تمام شرکت هایی
اولین تولید کننده رسمی کشور استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۳

نماینده انحصاری بایر آلمان(بایفروکس

بازرگانی رنگ چی(عبداللهی) تنها نماینده انحصاری شرکت بایــر آلمان(LANXESS) در خصوص پیگمنت های(رنگدانه)اکسید آهن با نام تجاری بایفروکس(Bayferrox)می باشد. از ویژگی های
علی عبداللهی-مدیر فروش استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۳

سیمان رنگی ، بتن رنگی ، آسفالت رنگی ، بایر

قابل توجه مدیران محترم سازمان عمران و شهر سازی شهرداری ، سازمان همیاری شهرداری ، انبوه سازان و سازندگان مسکن مهر ، شرکتهای ساختمانی ، تولید کنندگان سنگ مصنوعی و سنگ
سعید باقرآبادی استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۲

پارکت 13000 تومان کفپوش اصل ال جی 9250

نمایندگی فروش انواع پارکت-کفپوش-کاغذ-دیوار پوش-سقف کاذب-کامپوزیت-سنگ مصنوعی دیگر گران نخرید شرکت دکوراسیون یکتا ستاره فیروزه ای با تهیه مستقیم کلیه محصولات خود از
jahandoust استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۱

قالب سلیکون و لاستیکی

قالب لاستیکی و سلیکونی سنگ مصنوعی آموزش و ساخت قالب سلیکونی تهیه مواد قالب گیری سلیکون و لاتکس فاب سلیکونی مخصوص قنادی و ژله و شمع سازی - انواع رزین اپوکسی -
قنات آبادی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۹

واردات و فروش سنگ مصنوعی (کرافت استون

فروش مستقیم و بدون واسطه سنگ های مصنوعی صخره ای کرافت استون و ارسال به کلیه نقاط کشور این بازرگانی آمادگی خود را برای اجرای پروژه ها و قرارداد های فروش اعلام
حسین ترکی استان اصفهان
۱۳۸۹/۱۲/۲۸

سنگ مصنوعی دکوراتیو با فناوری نانو

شرکت هنر سنگ آریا اولین وتنها تولید کننده سنگ های مصنوعی نامنظم(دکوراتیو) با فنآوری نانو با نام تجاری آرتیستون درایران این شرکت با بهره گیری از نانو تکنولوژی در ساخت
بهداد مختاری استان اصفهان
۱۳۸۹/۱۲/۲۸

آسیاب خرد کننده فکی (جوکراشر - سنگ شکن

مدل IKH.B1 طرح BB1 رچ آلمان مشخصات فنی دستــگاه : این دستگاه برای آسیــاب کردن مـوادجــامد ، خشک ونیمه خشک وشـکننده مانندخاکستر بوکسیت
ایران خودساز استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۴

مشاوره طراحی اجرا فضای سبز

مشاوره طراحی واجرا فضای سبز گروه گلدن لوتوس Golden Lotus( گروه فوق تخصصی منظر و فضای سبز) مشاوره-طراحی-نظارت اجرا و نگهداری فضای سبز (برجها و مجتمع ها-مراکز تجاری
مهندس اسکندری استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۳

آلفا پیگمنت چین(پیگمنت های اکسید آهن

نام خـــــــــــدا پیگمنت های اکسید آهن با نام تجاری آلفا پیگمنتز از ویژگی های این پیگمنت ها ، علاوه بر صنعت رنگ و صنعت پلاستیک ، قابلیت استفاده آن در صنعت
علی عبداللهی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۳

سالید سرفیس solid surfaces کورین استارون

صفحات سنگ مصنوعی کرین اولین شرکتی که این ماده را استفاده کرد کرین نام داشت. این ماده به نام صفحات سنگ سخت (Solid Surfaces) نامیده می شود. ماده اصلی این صفحات
محمد چرخچی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۲

مصرف کنندگان رنگ و پوشش های سلولزی

هشدار به کلیه مصرف کنندگان رنگ و پوششهای داخلی ساختمان *** *** رنگ و پوششهای داخلی ساختمان ، به لحاظ بهداشتی همیشه می بایست در کارخانه و محیطهای سالم و دارای
اولین تولید کننده رسمی کشور استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۰

پیگمنت بایفروکس آلمان

شرکت بازرگانی رنگ چی نماینده انحصاری پیگمنت های(رنگدانه) اکسید آهن شرکت بایــر(LANXESS) با نام تجاری بایفروکس(Bayferrox) از کشور آلمان می باشد. از ویژگی های این پیگمنت
علی عبداللهی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۷

انتخاب آسان گردید . بهترینها برای شما

استقبال بی نظیر متقاضیان فهیم در سراسر کشور عزیزمان ایران در استفاده از محصولات معتبر و قانونی و حجم گسترده مراجعات عاملین و نمایندگان شرکتهای تولیدی غیر مجاز به این
اولین تولید کننده رسمی کشور استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۷

خرید کالا از چین-واردات کالا از چین

قابل توجه تولید کنندگان ، شرکتهای بازرگانی و علاقمندان به تجارت با چین: جهت خرید و واردات هر نوع کالا از کشور چین به صورت حضوری و غیر حضوری(تلفنی) ما همراه واقعی شما
گروه مشاوران اسیا بازرگان استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۵

کلینیک خدمات ساختمانی همیشه بهار

www.iran-landscape.com شما میتوانید در پایین صفحه با سایت ما لینک شوید مهندس شیرافکن-09125390067-22284736 هر آنچه شما در ساختمان نیاز دارید : 1-مشارکت در
مهندس شیرافکن استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۳

بتن های فوق سخت رنگی صنعتی (کانیولیت

گروه تولیدی صنعتی ساختمانی رها آزرم پس از ماهها تحقیق توانسه است بتنی با مقاومت بالا را بانام تجاری کانیولیت تهیه نماید که کاربرد های بسیاری رادرصنعت وساختمان و...
گروه تولیدی صنعتی رها آزرم استان خراسان رضوی
۱۳۸۹/۱۲/۱۲

فروش دستگاه چاپ مستقیم روی کلیه سطوح

با این نوع دستگاه چاپ شما می توانید بر روی همه چیز چاپ کنید.دیگر جنس مواد مهم نیست. نماینده انحصاری شرکت ( DTG Digital ) در ایرن ، ارائه مینماید: پرینت روی
شرکت پارسیان استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۱

ارائه خط تولید سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی ( خط تولید انواع کاشی ، موزائیک ، سرامیک ، سنگ نما و سنگ مصنوعی) این تکنولوژی توانایی تولید محصولات زیادی از جمله سنگ مصنوعی ، کفپوش ، سرامیک‌ ، انواع سنگ
TSTK COMPANY استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۱

فروش سنگهای ساختمانی دنا

به نام خالق زیبایها سنگ کلمه ای است که زیبایی طرح و رنگ و نقش را در استحکام خدادادی خویش همراه با حس آرامش و قدمت از روزگار باستان به ارمغان آورده است . این فرزند
محمد افشاری استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۷

تولید و واردات رنگ بتن و رنگ گچ

چرا رنگ طوسی و سفید برای بتن ؟ با استفاده از رنگهای بتن می توانید طرحهای شاد و متنوع در بتن ایجاد کنید و در ساختن شهری رنگین و زیبا سهیم باشید. رنگهای بتن ترکیباتی
شرکت کیمیا معدن فام استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۶

آموزش فوق تخصصی کاشت ناخن مایا

دوره های آموزشی فوق تخصصی کاشت ناخن مایا دوره های آموزشی دیزاین های فوق حرفه ای مایا پنجره ای رو به خلاقیت و زیبایی ** دوره های آموزشی
مایا استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۴

پوششهای سلولزی(الکا-بلکا-رومالین-پتینه

پوشش های سلولزی - الکا - بلکا - رومالین - پتینه شرکت عمران بام گستران ( شماره ثبت:286414) www.omranbamgostaran.com فرش واجراء انواع پوششهای سلولوزی و الیافی
محمد حاجی ابراهیمی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۴

سیمان رنگی ، رنگ سیمان color cement

قابل توجه مدیران محترم سازمان عمران و شهر سازی شهرداری ، سازمان همیاری شهرداری ، تولید کنندگان سنگ مصنوعی و سنگ دکوراتیو ، تولید کنندگان موزائیک ، موزائیک گرانیتی ،
باقرآبادی استان تهران