دسته بندی
استان و شهر

آموزش دوره های تخصصی کامپییوتر در شیراز

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مرکز تخصصی طراحی وب زئوس در طول فعالیت 9 ساله خود در زمینه برگزاری دوره های آموزشی کامپیوتر توانسته است تا به امروز با بهره گیری از همکاری اساتید مجرب و کارآزموده خود در حدود 1000 نفر دانشجو را در قالب برگزاری بیش از 27 عنوان دوره پایه ای و تخصصی آموزش داده و به سمت بازار کار هدایت نماید. همچنین تیم آموزشی این شرکت با عقد قراردادهای آموزشی با ارگانها ، سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی دوره های آموزشی متنوعی را درخارج از محل شرکت نیز برگزار نموده است.



دپارتمان آموزش شرکت ، هر ماه با برگزاری لیستی از دوره های آموزشی نسبت به ثبت نام دانشجویان متقاصی اقدام مینماید. شما دوست عزیز نیز ، در صورت تمایل به شرکت در یکی از دوره های عمومی و یا درخواست هماهنگی برای دوره های خصوصی میتوانید با ما تماس بگیرید.



در ادامه ، توضیحات مختصری در رابطه با برخی از دوره های برگزار شده توسط تیم آموزشی شرکت مشاورین لوترا افزار به اطلاع شما بازدید کننده محترم میرسد.



◄ دوره اپراتوری



این دوره به طول 55 ساعت آموزشی شامل آموزش مبانی فناوری اطلاعات ، سیستم عامل ویندوز اکس پی ، نرم افزار کاربردی ورد (Word) و نرم افزار کاربردی پاورپوینت (PowerPoint) از مجموعه آفیس 2003 میباشد. دانشجوی شرکت کننده در این دوره میتواند پس پایان آن ، در کنار آمادگی برای شرکت در دوره های تخصصی کامپیوتر نیازهای شخصی خود را در استفاده از کامپیوتر برآورده سازد.



◄ دوره اینترنت کاربردی



این دوره به طول 20 ساعت آموزشی شامل آموزش استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) ، نرم افزار Outlook و نرم افزار Yahoo Messengerدر قالب معرفی امکانات مختلف موجود در بستر اینترنت نظیر استفاده از ایمیل و جستجو در اینترنت خواهد بود. این دوره برای افرادی که تمایل به استفاده از اینترنت به عنوان یکی از ارزان ترین و سریع ترین ابزارهای ارتباطی امروز دارند بسیار مناسب خواهد بود.



◄ دوره بانک اطلاعاتی و تحلیل داده ها

این دوره به طول 55 ساعت آموزشی و شامل آموزش نرم افزارهای اکسل (Excel) و اکسس (Access) از مجموعه نرم افزاری آفیس 2003 میباشد.



◄ دوره بانک اطلاعاتی پیشرفته

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی شامل آموزش بانک اطلاعاتی Microsoft SQL Server 2005 میباشد. در این دوره دانشجو با دو بخش دستورات SQL و امکانات مدیریتی موجود در این نرم افزار آشنا میشود.



◄ دوره طراحی صفحات وب

این دوره به طول 40 ساعت آموزشی شامل دو مبحث زبان HTML ، نرم افزار کاربردی Front Page 2003 میباشد. دانشجو پس از گذراندن این دوره میتواند در بازار کار نسبت به طراحی وب سایت های ایستا اقدام کند.



◄ دوره کاربردی انیمیشن سازی با نرم افزار فلش

Macromedia Flash CS3)

این دوره به طول 40 ساعت آموزشی ، دانشجو را برای تهیه و تولید وب سایت های کاملا فلش

(Full Flash) و یا طراحی و تولید کاتالوگهای بر روی سی دی (CD Catalog) آماده میسازد. همچنین در بخشهایی از این کلاس دانشجو با امکان برنامه نویسی Action Script در این نرم افزار آشنا خواهد شد.



◄ دوره تخصصی انیمیشن سازی با نرم افزار فلش (Macromedia Flash CS3)



این دوره نیز به طول 40 ساعت آموزشی ، دانشجو را برای تهیه و تولید انیمیشنهای پیشرفته تر و تخصصی آماده میسازد. این دوره در بخش اعظم مطالب خود به بررسی و آموزشی برنامه نویسی در محیط این نرم افزار خواهد پرداخت که این برنامه نویسی با همان زبان Action Script آموزش داده خواهد شد.



◄ دوره برنامه نویسی پیشرفته صفحات وب

این دوره به طول 50 ساعت با استفاده از بررسی فناوری ASP .Net 2.0 دانشجو را برای فعالیت در بازار حرفه ای وب آماده میکند. در این دوره دانشجو توانایی تولید وب سایتهای دینامیک و استفاده از بانکهای اطلاعاتی در سیستمهای مبتنی بر وب را کسب میکند.



◄ دوره برنامه نویسی تحت وب و سیستم عامل لینوکس

این دوره به طول 55 ساعت آموزشی و با هدف آموزش زبان برنامه نویسی PHP و استفاده از بانک اطلاعاتی MySQL تهیه و اجرا گردیده است. دانشجو در این دوره در کنار آموزش دیدن زبان PHP ، توانایی اجرای پروژه های تحت وب را نیز کسب مینماید.



◄ دوره طراحی و نقشه کشی

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی به آموزش نرم افزار AutoCAD 2008

میپردازد. دوره فوق در قالب دو بخش مستقل به امکانات طراحی دو بعدی و سپس به طراحی سه بعدی در این نرم افزار میپردازد. این دوره بیشتر برای دانشجویان و افراد فعال در زمینه طراحی و نقشه کشی مناسب است ، اما سرفصلهای دوره به نحوی گزینش شده است که دیگر مخاطبین احتمالی این کلاس نیز بتوانند بهره کافی را از آموزش این نرم افزار کسب نمایند.



◄ دوره مدیریت پروژه

این دوره به طول 60 ساعت آموزشی در کنار آموزش نرم افزارهای Microsoft Project و Primavera به بررسی مفاهیم اولیه و تئوریک علم مدیریت پروژه نیز میپردازد. در این دوره دانشجو علاوه بر آموزش ابزار کاربردی این علم ، با استانداردها و مفاهیم PMBok نیز آشنا میشود.



◄ دوره مدیریت و کنترل پروژه

این دوره به طول 55 ساعت آموزشی بصورت تخصصی نرم افزارPrimavera Enterprise را بررسی کرده و امکانات آنرا به مدیران پروژه های بزرگ و تخصصی معرفی مینماید.



◄ دوره گرافیک کامپیوتری

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی در قالب دو بخش 35 ساعتی به آموزش دو نرم افزار Corel Draw X3 و Adobe PhotoShop CS2 میپردازد. این دوره که بصورت کاملا عملی و کاربردی برگزار میشود دانشجو را در طول دوره با نکات اجرایی در زمینه طراحی آرم ، کارت ویزیت ، سربرگ ، پوستر ، بسته بندی کالا و دیگر موارد آشنا میسازد.



◄ دوره انیمیشن (متحرک سازی)

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی ، نرم افزار 3D Studio Max 8.0 را آموزش میدهد.



◄ دوره میکس و مونتاژ کامپیوتری

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی ، نرم افزارهای Adobe Priemier و Adobe After Effect به عنوان دو نرم افزار تخصصی و قدرتمند زمینه ویرایش و جلوه های ویژه ویدیویی را آموزش داده و با ارائه مثالهای عملی ، شرکت کننده در این دوره را برای فعالیت در این زمینه تربیت میکند.



◄ دوره برنامه نویسی کاربردی ویندوز

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی به آموزش زبان برنامه نویسی و محیط برنامه سازیVisual Basic 6.0 میپردازد. دانشجویان شرکت کننده در این دوره میتوانند پس از پایان این دوره مشغول به اجرای پروژه های تحت ویندوز در کنار استفاده از بانکهای اطلاعاتی شوند.



◄ دوره برنامه نویسی پیشرفته تحت ویندوز

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی به بررسی زبان برنامه نویسیVisual C# .Net 2005 پرداخته و دانشجو را برای اجرای پروژه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز آماده میسازد. در این دوره دانشجو نحوه استفاده از بانک اطلاعاتی SQL Server را در پروژه های نرم افزاری آموزش میبیند.



◄ دوره برنامه نویسی پیشرفته تحت ویندوز

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی به بررسی زبان برنامه نویسی Visual Basic .Net 2005 پرداخته و دانشجو را برای اجرای پروژه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز آماده میسازد. در این دوره دانشجو نحوه استفاده از بانک اطلاعاتی SQL Server را در پروژه های نرم افزاری آموزش میبیند.



◄ دوره مهندسی نرم افزار شئ گرا و مدل سازی نرم افزار

این دوره به طول 40 ساعت آموزشی ، دانشجو را با مفاهیم UML ، ساختار اولیه RUP و نرم افزارهای طراحی شئ گرای نرم افزار ، مانند Visio و Rational Rose آشنا میکند.



◄ دوره مقدماتی شبکه های کامپیوتری

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی ، مفاهیم اولیه شبکه های کامپیوتری مانند آدرس آی پی (P Address) ، تنظیمات اولیه کارت شبکه ، اجزا اصلی شبکه کامپیوتری (مانند Switch ، Router و ...) انواع شبکه ها و تفاوتهای آنها را هدف آموزش خود قرار داده است. کلیات مطالب این دوره همانند سرفصلهای آموزشی Network + و دوره XP از مجموعه MCSE انتخاب شده است.



◄ دوره پیشرفته شبکه های کامپیوتری

این دوره به طول 60 ساعت آموزشی و با هدف کوتاه تر کردن طول دوره های تخصصی شبکه ، سرفصلهای پرکاربرد این علم را با یکدیگر ادغام کرده و با پرداختن به اصل مطلب ، حاشیه را کوتاه کرده و متقاضی دوره را برای مدیریت شبکه های بزرگ کامپیوتری آماده میکند. در این دوره به مواردی چون مدیریت کاربران ، امنیت شبکه ، مسیریابی و غیره پرداخته خواهد شد.



◄ دوره عمومی Matlab نسخه 7.3

این دوره به طول 40 ساعت آموزشی به بررسی امکانات این نرم افزار پرداخته و دانشجو را برای برنامه نویسی در محیط این نرم افزار آشنا میسازد. مواردی چون اصول برنامه نویسی در Matlab ، رسم نمودارهای ریاضی ، انجام محاسبات و ریاضی و ... از اجزاء تشکیل دهنده این دوره میباشند.



◄ دوره تخصصی Matlab نسخه 7.3

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی به عنوان عنصر تکمیل کننده آموزش این نرم افزار به آموزش زمینه های تخصصی کاربرد Matlab میپردازد. این موارد شامل : 1- برنامه نویسی ویژوال 2- پردازش تصاویر 3- شبکه های عصبی 4- الگوریتمهای ژنتیکی 5- ریاضیات پیشرفته



* برای مشاهده لیست کامل دوره های عمومی این ماه و برنامه تشکیل کلاسها ، اینجا کلیک کنید.

* لازم به توضیح است که در بازه های زمانی مختلف ، با توجه به تغییرات سریع عرصه نرم افزار دوره های مختلفی از لیست دوره های آموزشی مرکز آموزش حذف و دوره های جدیدی جایگزین آنها گردیده است.



آدرس : شیراز - ابتدای بلوار بعثت - روبروی بانک تجارت - مرکز تخصصی طراحی وب زئوس

تلفن : 2330828-0711

همراه : 09173146502



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی میکس

۱۳۸۹/۱۱/۱۸

ساخت دستگاه فیلتر پلی یورتان

ساخت دستگاه نیمه اتوماتیک تولید فیلتر پلی یورتان باقیمت باور نکردنی( فقط مواد ریزی داخل قالب با دست میباشد و توزین و میکس با فشار دادن یک دکمه انجام میشود ) کنترل وزن
مهدی جودکی استان لرستان
۱۳۸۹/۱۱/۱۸

راه اندازی خطوط تولید پروفیل uPVC

راه اندازی خطوط تولید پروفیل uPVC. مشاوره رایگان جهت راه اندازی خط تولید پروفیل خرید ماشین آلات تمام اتوماتیک روز اروپا جهت راه اندازی خط تولید
نظری استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۱۶

آهنگسازی و تنظیم ، استودیو در اصفهان

آهنگسازی و تنظیم ، استودیو ( استدیو ) جهت رکورد ، میکس و مسترینگ حرفه ای و مطابق با علم
آرش استان اصفهان
۱۳۸۹/۱۱/۱۴

آهنگسازی نتظیم موسیقی استودیو

آهنگسازی وتنظیم موسیقی استودیوصدا برداری میکس
حمیدرضاگوهری مهر استان اصفهان
۱۳۸۹/۱۰/۰۵

موسسه تصویری کیان

25 سال سابقه کار_فارغ التحصیل دانشگاه هنر)) تصویربرداری و عکسبرداری : از مجالس خصوصی -مهدکودکها و مدارس_ مجهز به آتلیه سیار جهت ارگانهای دولتی وخصوصی_ استودیوی ضبط
مجید کیانی مهر استان تهران
۱۳۸۹/۱۰/۰۵

کارت میکس و تدوین PRO ONE RTDV SE

Capture card(کارت کپچر کار کرده): یک کارت PRO ONE RTDV SE به فروش میرسد.انتخابی مطمئن جهت میکس و مونتاژ و تدوین فیلم.از کمپانی pinnacle 290000تومان جهت
احسان مغانی استان اصفهان
۱۳۸۹/۱۰/۰۳

تبدیل انواع فیلم عکس و اسلاید به DVD

کپی و تبدیل انواع فیلم عکس و اسلاید به DVD ------------------------------------ * کپی از نوار VHS - Mini DV - Betamax به DVD با کیفیت عالی » بهای تبدیل هر ساعت
محمد نجفی استان تهران
۱۳۸۹/۱۰/۰۳

آهنگسازی و تنظیم موسیقی با تخفیف نوروزی

به مناسبت فرارسیدن عید نوروز - تیم هنری ما با قیمت های استثنایی آماده ی انجام پروژه های موسیقی شما با کیفیت بالا می باشد. شعر و ترانه آهنگسازی و ساخت ملودی تنظیم
مسعود احمدی استان مرکزی
۱۳۸۹/۱۰/۰۳

دستگاه تصفیه و بسته بندی آب- دستگاه ازن

اولین سازنده دستگاه ازن در ایران (ازن جنراتور) مشاوره طراحی وساخت دستگاههای تصفیه آب (RO . آب شیرین کن . اسمز معکوس- فیلتر شنی- فیلتر کربن – سختی گیر – ستونهای
شرکت فنی و مهندسی اساکو استان تهران
۱۳۸۹/۱۰/۰۱

تصفیه آب - 155 تومان با 3 فیلتر اضافی

دستگاه تصفیه آب aqua flow با سیستم r-o بطور عمده و به شهرستانها وتهران داده میشود --کیفیت برتر آن را میتوانید در تصویر مقابل مشاهده نمایید ---با 3
مهندس غرقی استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۲۸

فیلمبرداری و عکاسی

عکاسی و فیلمبرداری از مجالس عروسی و تولد و هرگونه مجالس شما و عکاسی دیجیتالی با جدیدترین شیوه ها و فونها و طراحی دیجیتالی و همچنین ساخت کلیپهای متنوع و میکس و مونتاژ
nazila salemi استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۲۸

تصفیه آب خانگی

آیاما نیاز به تصفیه آب خانگی داریم؟ ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب در منزل افزایش جمعیت ورشد آلودگی های صنعتی باعث کاهش کیفیت آب حتی درشهرهایی که در قدیم آب
baha2ri استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۲۷

گروه هنری نگینا

اجرای موزیک زنده با بهره گیری از بهترین سیستم های صوتی روز بهمراه صدابرداری مدرن و استفاده از انواع سیستم های نور جهت یک نورپردازی حرفه ای فیلمبرداری/عکس برداری/ میکس
shahram saleh استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۲۵

سیستم توزین بچینگ کارخانجات بتون

سیستم توزین بچینگ کارخانجات بتون و آسفالت : - نمایشگر دیجیتال مدل Gamma07 یا Smart+ با فرامین رله خروجی - لودسل مدل S یا خمشی - کنتور آب با قطع کن ( برای
Amir hooshang hashemi استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۲۵

دستگاه تصفیه آب تایوانی KINGWATER

دفتر فنی مهندسی پاک گستر وارد کننده و توزیع کننده نسل جدید دستگاه های تصفیه آب با نشان:‌ KINGWATER در ایران افتخار دارد این دستگاه را با مشخصات زیر به تمامی
محسن اخلاقی استان خراسان رضوی
۱۳۸۹/۰۹/۲۲

کارتهای ویدئویی و سیستمهای صوتی

www.2000.ir مرکز فروش کارتها و سیستمهای تبدیل ، میکس و تدوین غیرخطی و سیستمهای صوتی حرفه ای و خانگی. تنها عضو رسمی انجمن AES(انجمن مهندسی صدا در آمریکا) مرکز و
احسان مغانی استان خراسان رضوی
۱۳۸۹/۰۹/۲۲

قلم نوری - پی اکتیو مدل :XP-8060B

P-Active مدل :XP-8060B Size:A5 Active Area : 203x152mm 1024 : Pressure Level 4000 : Resolution متنوع ترین مجموعه در ایران جهت اتوماسیون اداری ،
شرکت کارپردازان کامپیوتر استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۲۱

فیلمبرداری HD و عکس مجلس شما » سیماپرداز

فیلمبرداری با سیستم HDV و عکسبرداری از مجلس شما فقط با » 880 هزار تومان ------------------------- »» فیلمبرداری با رزولوشن و کیفیت تصویری بسیار بالا HDV با دو
سیما پرداز استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۲۱

فیلمبردار 4- فیلترهای جدید ادیوس باآموزش

شامل پلاگین - ترانزیشن - افکت - وایپ و فیلترهای جدید ادیوس با 2 پروژه برای جشن ازدواج ========================== پرطرفدار و کاربردی با نصب آسان به همراه آموزش طریقه
کامپیوتر نسل جوان استان خراسان رضوی
۱۳۸۹/۰۹/۲۰

آموزش دوره های تخصصی کامپییوتر در شیراز

مرکز تخصصی طراحی وب زئوس در طول فعالیت 9 ساله خود در زمینه برگزاری دوره های آموزشی کامپیوتر توانسته است تا به امروز با بهره گیری از همکاری اساتید مجرب و کارآزموده خود
مرتضی امینی مقدم استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۱۵

کپسول گاز جوش برش مانومتر فلومتر

واردات انواع سیلندر های صنعتی آتش نشانی پزشکی کرایجونیک CNG کمپوزیت و مخازن فشار بالا انواع گازهای با خلوص بالا میکس و ... انواع مانومتر فلومتر نازل جوش و برش
پیام مقیمی استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۱۵

فروش واطلاعات فنی در مورد کارتهای تدوین

قابل توجه دوستان علاقه مند به میکس و مونتاژ افتخار داریم امادگی خود را در زمینه ارائه کارتهای تدوین ویدئویی کمپانیهای Canopus , Matrox , Pinnacle را با بهترین قیمت
علی شفیعی استان اصفهان
۱۳۸۹/۰۹/۱۴

دستگاههای تصفیه و بسته بندی آب

طراحی وساخت دستگاههای تصفیه آب ( آب شیرین کن- فیلتر شنی- فیلتر کربن- میکس بد- ستون رزینی- ...)جهت تولید آب آشامیدن - آب DM - آب مقطر ساخت دستگاههای ضد عفونی آب : ازن
شرکت فنی و مهندسی اساکو استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۱۳

در خواست کار

اینجانب محمد بیضایی 21 ساله ساکن گچساران. جویای کار. دیپلم کامپیوتر. آشنایی نسبی با امر تدوین . مهارت نسبی در برنامه های ورد. نصب ویندوز. امور میکس و مونتا‍ژ . دوستان
محمد بیضایی استان کهگیلویه و بویر احمد
۱۳۸۹/۰۹/۱۲

خدمات فیلمسازی

تصویر برداری، تدوین خطی و غیر خطی، ساخت فیلمهای کوتاه، مستند و داستانی، ساخت تیزر تبلیغاتی،میکس سر صحنه و… همچنین کرایه تجهیزات فیلمسازی شامل دوربینهای دی وی(dv) ،
محمد رضا بهمنی استان قم