دسته بندی
استان و شهر

معرفی خود را به ما بسپارید

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
امروزه یکی از مهمترین رکنهای یک تجارت موفق تبلیغات است.



هر اندازه محصول ارزشمند و یا خدمات ارزنده ای داشته باشید ، مادامیکه آن را به دیگران معرفی نکنید ، کاری انجام نداده اید.



یکی از پرجاذبه ترین و بهترین راههای تبلیغ ، استفاده از سی دی های چند رسانه ای تبلیغاتی یا همان مولتی مدیا سی دی می باشد که از هر کتابچه ، بروشور و یا کاتالوگ چاپ شده ای جذابتر بوده و به علاوه هزینه پایینتری را در پی دارد. زیرا سی دی های مالتی مدیا فقط یکبار طراحی شده و با هزینۀ اندکی قابل تغییر می باشند و تکثیر آنها به راحتی و حتی با یک کامپیوتر شخصی امکان پذیر است ، در حالی که تغییر نسخه های چاپی مراحل متعدد و پر هزینه ای را در بر دارد . پتانسیل بالا در ارائۀ اطلاعات و بهره گیری از متن ، صدا ، تصویر ، فیلم ، انیمیشن ، موسیقی ، لینکها و هزاران قابلیت نرم افزاری دیگر نشان از قدرت فوق العاده ی این رسانه است .



طراحی بصورت کاملا مستقل از سیستم کاربر می باشد و قابل اجرا بر روی کلیه سیستمهای عامل و سازگار با هر رزولوشن مانیتور خواهد بود . سی دی مالتی مدیا در سایزهای مختلف به همراه طراحی جلد با آرم و شناسه شرکت شما ، از بهترین هدایای تبلیغاتی و ابزار بازاریابی و اطلاع رسانی روز دنیا جهت عرضه در نمایشگاهها ، سمینارها ، ارسال به مشتری و غیره میباشد علاوه بر اینها در دنیایی که ذخائر طبیعی و جنگلها رو به نابودی است در مصرف کاغذ صرفه جویی کرده اید!



مزایای استفاده از کاتالوگ الکترونیکی و سی دی مالتی مدیا:



با توجه به چندرسانه ای بودن بهترین تاثیر را در نظر بازدیدکنندگان دارد .

سی دی مولتی مدیا از هر کتابچه ، بروشور و یا کاتولوگ چاپی جذابتر بوده و به علاوه هزینه کمی را در پی دارد.

سی دی مولتی مدیا فقط یکبار طراحی و تولید شده و با هزینۀ کمی قابل تغییر است ، در حالی که تغییر نسخه چاپی مراحل متعدد و پر هزینه ای را در بر داشته و اکثرا موجب طرّاحی مجدد محصولات می گردد .

سهولت کپی برداری و به تعداد مورد نظر تکثیر کردن یکی دیگر از ویژگی های سی دی مولتی مدیا می باشد. مثلا برای کاتالوگ چاپ شده ، شما باید برای چاپ دوباره کاتالوگ ، اجبارا به آن شرکت یا چاپخانه مراجعه کرده و این در حالیست که برای سی دی مولتی مدیا و کاتالوگ الکترونیکی ، میتوانید با کامپیوتر شخصی خود در منزل آنها را به تعداد دلخواه تکثیر کنید.

سی دی مالتی مدیا به اندازه یک سایت محدود نیست و می تواند به سادگی تمامی اطلاعات و تصاویر را به طور کامل شرح داد.

یک سی دی چند رسانه ای ( مولتی مدیا ) چه امکاناتی را دارد؟



از دید فنی اهم قابلیت های سی دی مولتی مدیا داشتن امکانات زیر است که بنا به نوع کاربرد سی دی ( آموزشی ، تبلیغاتی ، سازمانی ، اطلاع رسانی و تفریحی و … ) استفاده از هر دسته از امکانات در اولویت قرار می گیرد.



پخش خودکار (autorun)

نمایش انیمیشن

نمایش فیلم

نمایش عکسها و گالری

نمایش فایل های متنی و کتابهای الکترونیک ( ebook)

امکانات استفاده از صفحات و محتویات فضای وب به صورت آنلاین و آفلاین (فناوری جدید)

پخش موسیقی

و به طور کلی طیف گستردۀ امکانات ویژگیهای منحصر به فرد سمعی و بصری است که بنا به نوع کاربرد قشر مخاطب سی دی ، استفاده هر دسته از امکانات در اولویت قرار می گیرد.



هر یک از موارد دارای ابزار کنترل مختص به خود می باشد اعم از کنترل صدا و اندازه تصویر ، وضوح و شفافیت و اندازه عکس ها و …



لازم به ذکر است که این دسته از امکانات به دلیل فراگیر بودن آنها به عنوان مشخصه اصلی سی دی های چندرسانه ای شناخته شده اند و امکانات جانبی دیگری نظیر تغییر زبان ، نصب و استفاده از نرم افزار خاص و … می تواند در اینگونه سی دی گنجانده شود.



چند نوع از ایرادهای برخی از انواع سی دی:



مشکل فونت و اینکه مطالب موجود در برخی از سیستم ها قابل خواندن و استفاده نیست.

مشکل حجم و سنگین بودن نوع دسته بندی اطلاعات که سبب می شود در سیستم هایی با امکانات سخت افزاری کم استفاده از سی دی مقدور نباشد.

ایجاد مشکل در سایر برنامه های سیستم و تداخل در عملکرد درست آنها

نیاز به نصب چندین برنامه برای استفاده سی دی که احتیاج به دانش تخصصی کامپیوتر دارد.



چرا استفاده از مولتی مدیا؟

از دید تجاری سی دی مولتی مدیا همان کارت ویزیتهای چاپی هستند که روند الکترونیک و به روز به خود داده اند و از آنجا که این رسانه تبلیغاتی موفق کشورهای پیشرفته دنیا است نگرش مخاطبین به فعالیت شما را تغییر خواهد داد.



دانستن این مهم که سی دی بر خلاف کارت و یا بروشور حداقل یکبار و به طور دقیق دیده می شود.



در اختیار داشتن کلاسیک ترین شیوه اطلاع رسانی این نکته را اثبات می کند که در برنامه ریزی دارای اهدافی متناسب با عصر پیشرفت و تکنولوژی هستید.



مقرون به صرفه بودن هزینه طراحی و تکثیر و کاهش هزینه های چاپ کاغذی (زیرا همه می دانیم که اکثر تبلیغات کاغذی و … به سرنوشت خوبی دچار نمی شوند).



بر خلاف محصولات کاغذی یک سی دی مولتی مدیا حجم وسیعی از اطلاعات شما را در بر می گیرد که کاربر به راحتی در محیطی دلنشین با صرف کمترین زمان به بیشترین شناخت از محصول و یا هدف آموزشی شما دست پیدا می کند.



بسیاری از مطالب مهمی که باید شفاهی توسط خود شما و به صورت حضوری به مخاطبین توضیح داده شود از طریق سی دی به همراه ضمیمه های لازم یکجا و کامل به تک تک مخاطبین ارائه می شود.



وقتی تمام ابزارهای سمعی و بصری به بهترین شکل و متناسب با وقتی که مخاطب شما آنرا آزادانه تعیین می کند ارائه می‌شود کاربر شما به هیچ وجه از نوع اطلاع رسانی شما احساس خستگی نمی کند.



یک سی دی مولتی مدیا می تواند خط مشی ، اهداف ، توان و نیازمندیهای اجرایی نظیر پروژه های انجام یافته و در حال انجام و … را با چیدمان درست از نظر کیفیت و درجه اهمیت نشان دهد و خواسته شما را تامین کند.



اعتقاد به این مهم که هر سی دی یک تیزر قابل پخش در هر زمانی و مکانی است و نیز می تواند توانایی های شما را به خارج از مرزهای ایران نشان دهد.



یک سی دی مولتی مدیا آنچه که مخاطبین از شما نیاز دارند و آنچه شما از مخاطبین انتظار دارید را شفاف بیان می کند و از هزینه های شما به پاسخگویی سوالات مخاطبین به صورت ارتباط مستقیم می کاهد.



عمر سی دی های چند رسانه ای بسیار بالاتر از محصولات کاغذی است و بر خلاف کتاب ، انتشار مجدد آن در طی مدت کوتاهی امکان پذیر است.



سرانه استفاده مردم از محصولات سمعی و بصری بسیار بالاتر از محصولات نشریه ای است و در واقع یک تصویر درست از یک موضوع می تواند از چندین کتاب گویا تر باشد و سریعتر هم به خاطر سپرده می شود.



یک سی دی مولتی مدیا بر خلاف محصولات کاغذی دارای فهرستی پویا و سریع است و در کمترین زمان کاربر را با هدف مورد نظر می رساند.



یک سی دی مولتی مدیا می تواند همزمان چندین هدف آموزشی ، اطلاع رسانی و تبلیغاتی را دنبال کند که بنا به همین علت تمام اقشاری که به یک و یا قسمتی از آن اهداف نیاز دارند به سی دی مراجعه کنند که باعث انتشار بیشتری می شوند.



این سی دی چگونه باعث کاهش هزینه های شما می شود؟



شما می توانید با هزینه ای اندک سی دی مالتی مدیای خود را به روز نمائید.

با توجه به هزینه های بسیار بالای کاتالوگ های سنتی هزینه های طراحی ، ساخت و تکثیر سی دی کاتالوگ بسیار منطقی و مناسب با هر بودجه ای می باشد.

هزینه تکثیر سی دی بسیار پایین و منطقی می باشد.



توانمندیهای گروه طرفه برای تولید سی دی مالتی مدیا :

طراحی اینترو ( -flash animation- 3d animation- تیزر مانند- تلفیقی – multimedia )

فیلمبرداری

کارگردانی فیلم (تبلیغاتی – سخنرانی – ساده – کارگردانی ساده – کارگردانی حرفه ای )

عکاسی حرفه ای

تولید انیمشین ( ۲d- 3d ) – ( swf- avi) و…

ایجاد محتوا ( متن- تصویری – حجم محتوا )

موزیک ( آماده – آهنگ سازی )

صدای گذاری ( معمولی – حرفه ای )

طراحی theme صفحات سی دی

مونتاژ و تدوین فیلم

اجراء و پیاده سازی سی دی مالتی مدیا

اجرای Motion graphic- video graphic- video art

تکثیر سی دی

از ویژگی سی دی های مالتی مدیا طرفه :

اجرا در تمام سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش

کاملاٌ تعاملی و اینتراکتیو (Interactive)

حجم کم فایلها که باعث می شود CD بدون وقفه در کامپیوترهای معمولی و قدیمی هم اجرا شود.

تغییر رزولوشن(Resolution) صفحه در هنگام بار گذاری برنامه و بازگشت به حالت قبلی بعد از خروج از برنامه

شبیه سازی ۳ بعدی

افکتهای صوتی و تصویری کاملا حرفه ای

اجرای نرم افزار در چند زبان مختلف

بدون مشکل به هم ریختگی فونتها (عدم وابستگی به سیستم عامل)

قابلیت پرینت و چاپ متون صفحه



WWW.torfe.ir

sales@torfe.ir



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی موسیقی کلاسیک

۱۳۸۹/۰۶/۱۰

مدرس موسیقی و تنظیم کننده و صدا بردار

اینجانب مدرس موسیقی توانا به تدریس ساز ارگ ( کیبورد ) و ترومپت و تئوری موسیقی ، سلفژ و صدا سازی ، آواز پاپ و کلاسیک ، تنظیم کامپیوتری قطعات موسیقی و صدا برداری حرفه ای (
کامبیز فرح اندوز استان تهران
۱۳۸۹/۰۶/۰۲

تدریس خصوصی پیانو

تدریس خصوصی پیانو کلاسیک، به صورت کاملا اصولی به همراه تدریس تئوری موسیقی و نت خوانی
منیعی استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۳۱

تدریس گیتار

استودیو نوای زریاب آموزش گیتار ( فلامنکو _ پاپ _ کلاسیک _ الکتریک) آموزش پیانو _ کیبورد _ فلوت آموزش آواز ( سلفژ و صدا سازی ) آموزش اصول آهنگسازی ( تئوری
امیر رجبی استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۲۱

گیتار را علمی بیاموزید

گیتار را علمی بیاموزید تدریس گیتار توسط فرشاد شعبانی مولف کتاب داستانهای کوتاه سیزده قطعه برای گیتار کلاسیک ازاعضای ارکستر موسیقی نو به رهبری علیرضا مشایخی و
farshad shabani استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۲۰

آکادمی ژکند

آموزش خصوصی گیتار (پاپ کلاسیک)، کاملا آکادمیک با ساده ترین روش. توسط کارشناس ارشد موسیقی حتی در منزل شما تلفن: 77451459 همراه:
م. علی اکبری استان تهران
۱۳۸۹/۰۴/۲۰

آموزشگاه موسیقی "سرود مهر

آموزش آواز ایرانی و ... و آموزش تخصصی کلیه سازهای ایرانی ، کلاسیک و پاپ آموزش تخصصی آواز ایرانی(ردیف آوازی ، صدا سازی ، رفع معایب صدا و شیوه صحیح تنفس ، تصنیف خوانی
آموزشگاه موسیقی سرود مهر استان تهران
۱۳۸۹/۰۴/۲۰

آموزش ویلن کلاسیک و ایرانی

تدریس ویلن توسط یگانه حسینی نیا - کارشناس ارشد موسیقی نوازندگی ویلن را از سن 7 سالگی زیر نظر سعید سیادتی و قدرت اله ایقانی آغاز کرد. و اولین کنسرت خود را در 12
آموزشگاه موسیقی پارت استان تهران
۱۳۸۹/۰۴/۱۶

تدریس پیانو به شیوه کلاسیک

تدریس خصوصی پیانو به شیوه کلاسیک به همراه تئوری موسیقی و سلفژ ( نت خوانی ) توسط دانشجوی موسیقی به صورت خصوصی در منزل
vahid استان تهران
۱۳۸۹/۰۴/۱۱

آموزشگاه موسیقی ساز نوروز

آموزش سازهای کلاسیک و ایرانی ، مبانی نظری موسیقی ، اصول آهنگسازی و هارمونی با همکاری استادان و دانش آموختگان رشته موسیقی ؛ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد
آموزشگاه موسیقی ساز نوروز استان تهران
۱۳۸۹/۰۴/۰۵

آهنگ سازی تنظیم شعر

تهیه و تولید آلبوم و تک آهنگ با بالاترین کیفیت در تمامی سبک ها ( پاپ - راک - جاز - بلوز - کلاسیک - هیپ هاپ - رپ و ... ) توسط آهنگ سازهای مجرب فارغ التحصیل رشته موسیقی از
نیما استان البرز
۱۳۸۹/۰۳/۲۴

جامع ترین نرم افزار آموزشی گیتار

● آموزش ساده و جذاب بیش از 50 فصل موسیقی و گیتار با بیش از 1000 صفحة مالتی مدیا ی فارسی ● شامل 52 قطعه فیلم و اسلاید آموزشی ریتم، آکورد، آرپژ، برنامه ها و مطالب کمک
حامی افزار رایانه استان تهران
۱۳۸۹/۰۳/۱۴

تدریس خصوصی گیتار پاپ وکلاسیک در اصفهان

تدریس خصوصی گیتار پاپ و کلاسیک همراه با تئوری موسیقی و (اموزش سلفژ) از مبتدی تا پیشرفته (تضمینی) با هزینه ای مناسب جلسه اول رایگان می
محمدخجسته استان اصفهان
۱۳۸۹/۰۳/۱۲

آموزشگاه موسیقی ساز نوروز

آموزش سازهای کلاسیک و ایرانی/مبانی نظری موسیقی ، اصول آهنگسازی و هارمونی/ با همکاری استادان و دانش آموختگان رشته موسیقی . با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد
آموزشگاه موسیقی ساز نوروز استان تهران
۱۳۸۹/۰۳/۰۶

افتتاح آموزشگاه موسیقی کوبه

آموزشگاه موسیقی کوبه با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1385 آموزش ساز و آ واز ایرانی . پاپ/ کلاسیک / و موسیقی کودک ..... با مدیریت کوروش
داود بزرگپور مطلق استان تهران
۱۳۸۹/۰۳/۰۶

آموزشگاه موسیقی هم آوا

تدریس کلیه سازهای کلاسیک-سنتی-آواز-سلفژ و علوم آهنگسازی ، موسیقی کودکان (ارف) با حضور بزرگان و اساتید سرشناس موسیقی کشور مجهز به استودیو حرفه ای
Ham Ava Music Institute استان تهران
۱۳۸۹/۰۲/۰۷

انواع موسیقی کلاسیک ، پاپ ، راک

فروشگاه چاره عرضه کننده ماندگارترین آثار موسیقی جهان از معتبرترین شرکتهای تولید کننده
فروشگاه اینترنتی چاره استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۲۹

معرفی خود را به ما بسپارید

امروزه یکی از مهمترین رکنهای یک تجارت موفق تبلیغات است. هر اندازه محصول ارزشمند و یا خدمات ارزنده ای داشته باشید ، مادامیکه آن را به دیگران معرفی نکنید ، کاری انجام
گروه طرفه استان قم
۱۳۸۹/۰۱/۲۲

آموزش گیتار و سنتور

موسیقی را به روشی متفاوت بیاموزید! آموزش گیتار کلاسیک پاپ فلامینکو ابتدایی و پیشرفته آموزش سنتور پرداخت به صورت ترمی (8 جلسه) + یک جلسه
سرلک استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۲۲

نرم افزار جرس

امکانات نرم افزار: 1-امکان پخش هر گونه صدا در زمان تعیین شده 2-بانک صدا (شامل اذان ، دعا ، موسیقی کلاسیک ، سرود جمهوری اسلامی ، موسیقی عزا ، سرودهای
حسین رستگار استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۱۹

آموزش موسیقی در ساری ، قائمشهر و بابل

تئوری موسیقی- سلفژ - تکنیکهای نفس گیری ، صداسازی کلاسیک و پاپ ، تکنیکهای خوانندگی ، فن بیان ، رلکسیشن ، شناسایی جنس طبیعی صدای خودتان ، خوانندگی استودیویی ، خوانندگی
سعید فلاح پور استان مازندران
۱۳۸۹/۰۱/۱۷

تدریس آکادمیک وآموزش تخصصی گیتار

تدریس آکادمیک وآموزش تخصصی گیتار سبکهای کلاسیک و پاپ فلامنکو آموزش نت خوانی ، تبلیچر و ....... آموزش کوک کردن گیتار و نجوه استفاده از تیونر آموزش انواع ریتم و
مجید کاظمی استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۱۲

آموزش گیتار کلاسیک

در این آموزش که توسط Frederic Hand یکی از بهترین اهنگ سازان و مربیان حال حاضر ارائه می گردد. می توانید با کشف مهارت طبیعی خود و استفاده از سرعت ، تن و تکنیک ها ، گیتار
amozeshi.com استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۰۳

تدریس خصوصی گیتار در منزل ( پاپ ) ویژه

تدریس خصوصی گیتار پاپ و کلاسیک همراه با تئوری موسیقی و (اموزش سلفژ) در 30 جلسه یک گیتاریست حرفه ای شوید با هزینه ای مناسب و مورد قبول شما!!! تدریس خصوصی گیتار پاپ در
مهدی شهبازی استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۲۹

کتاب موسیقی قرن 20 و 21 لیلی افشار

جدیدترین کتاب لیلی افشار موسیقی قرن 20 و 21 گیتار کلاسیک (جلد اول) مجموعه قطعات گیتار کلاسیک ویرایش و انگشت گذاری: لیلی افشار Lily Afshar تاریخ نشر:
انتشارات موسیقی پرگار استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۲۴

تدریس خصوصی گیتار کلاسیک و پاپ در منزل

تدریس خصوصی گیتار کلاسیک و پاپ در منزل شما آموزش گیتار کلاسیک و پاپ با بهره گیری از متدهای نوین جهانی آموزش به ساده ترین روش ممکن ، تدریس به صورت خصوصی در منزل شما با
میلاد زادرفیع استان تهران