دسته بندی
استان و شهر

دوربین دیجیتال Canon PowerShotIXUS11 IS

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشخصه های دوربین کانن ، مدل Powershot SD960 IS:

• حسگر 12.1 مگاپیکسل به همراه لرزش گیر تصویر اپتیکال

• لنز با زوم اپتیکال 4 برابر

• محدوده ی دیافراگم: F 2.8-5.8

• صفحه نمایش LCD عریض به اندازه ی 2.8 اینچ و رزولوشن 230000 پیکسل

• قابلیت تشخیص چهره ، حرکت ، چشمک و رفع قرمزی چشم

• مجهز به فوکوس خودکار و حالت ماکرو

• تنظیمات سفیدی دستی و خودکار و چندین حالت سفیدی از پیش تنظیم شده

• مجهز به زمان سنج خودکار که از 2 تا 10 ثانیه ، قابل تنظیم است.

• شیار کارت حافظه از نوع SD و SDHC و MMC و MMCPlus و HD MMCPlus

• باتری یون لیتیوم قابل شارژاز نوع NB-4L به همراه شارژر

• مجهز به خروجی تلویزیون و HDMI

• طراحی بسیار زیبا

• ویژگی رفع چشمک

با دوربین فشرده IXUS 110 IS که در آمریکا با نامSD960 IS و در ژاپن با نام IXY 510 IS شناخته می شود ، به بازار کالاهای دیجیتال معرفی شده است ، خیال خیلی از عکاسان ، راحت شده است. این دوربین مجهز به حسگری با دقت 12.1 مگاپیکسل ، لرزش گیر تصویر اپتیکال و زوم اپتیکال 4 برابر و فیلمیرداری با کیفیت بسیار بالای HD می باشد. از ویژگی های بسیار منحصر به فرد این دوربین ، می توان به Smart Auto ، Easy mode ، تشخیص چهره ی پیشرفته ، رفع قرمزی چشم و تشخیص چشمک ، Face Self Timer اشاره کرد.

حالت Face Self Timer ، در هنگام فعال بودن ، صبر می کند تا سوژه ی مورد نظر ، داخل کادر عکس قرار بگیرد و سپس ، عکس را می گیرد.

یکی از مشخصه های بسیار پیشرفته ی دوربین کانن ، مدل Powershot SD960 IS ، مشخصه ی User Interface است که همه ی این ترفندها و ویژگی ها را روی صفحه برای کاربر ، آشکار می کند و توضیح می دهد.

Powershot SD960 IS ، دارای یک منوی 26 زبانه! است که زبان های انگلیسی ، فرانسه ، عربی ، آلمانی ، ایتالیایی ، ژاپنی و فارسی را هم در فهرست زبان های خود ، دارد.

Powershot SD960 IS ، مجهز به ویژگی های بی شماری است که صحنه ی عکس برداری را با جزییات کامل مثل نور ، فاصله ، رنگ زمینه و سایر چیزهایی که برای یک عکس مناسب ، نیاز است ، روی صفحه نمایش با دقت 230000 پیکسل نمایش می دهد.

با ویژگی های مناسبی که این دوربین کانن دارد ، عکس های آن را می توانید با کیفیت خوب تا اندازه ی A2 به چاپ برسانید.

Powershot SD960 IS ، قابلیت فیلم برداری HD با سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد و مجهز به اتصالات HDMI هم هست.

ویژگی i-Contrast این نوع دوربین ها ، مربوط به رنگ زمینه می شود که کم نوری مناطق تاریک عکس را جبران کرده و همه جای عکس را به یک میزان ، روشن می نماید ؛ البته بدون اینکه مناطق روشن را روشن تر کند!

Powershot SD960 IS ، مجهز به سیستم Full PictBridge است ، به این معنی که کاربر می تواند عکس هایی را که می گیرد ، به صورت مستقیم از طریق یک پرینتر PictBridge و بدون نیاز به کامپیوتر ، چاپ کند.

سرعت شاتر این مدل از دوربین کانن ، از 15 ثانیه تا یک شش هزارم ثانیه ، قابل کنترل است.

کانن ، Powershot SD960 IS ، دوربین بسیار با کیفیتی است که تعداد زیادی حالت های عکاسی از قبل تنظیم شده ، حسگری با دقت 12.1مگاپیکسل و از نوع CCD ، لرزش گیر تصویر اپتیکال که در نوع خود ، بی نظیر است ، مجهز می باشد.

از دیگر کاربردهای دوربین کانن ، Powershot SD960 IS ، خاصیت Intelligent Exposure است که به عکاس کمک می کند تا عکس طبیعی تر و به واقعیت نزدیک تری از سوژه بگیرد. حتی اگر سوژه در سایه قرار گرفته باشد ، دوربین ، این کم نوری را جبران می کند و تصویر خوبی از آن می گیرد. رفع قرمزی چشم هم از دیگر ویژگی های این دوربین است که به صورت خودکار تشخیص داده و رفع می گردد.

گزینه های بسیار زیاد و متنوع کانن ، Powershot SD960 IS ، لذت عکس برداری را چندین برابر کرده است. به عنوان مثال ، قابلیت تشخیص چهره که قرمزی چشم را به طور خودکار ، رفع می کند ، و ویژگی های حالت Intelligent Auto است که تعداد عکس های غیر قابل قبول و به درد نخور را کاهش می دهد. این دوربین مجهز به یک O.I.S یا لرزش گیر تصویر اپتیکال بسیار خوب است که در نوع خود ، بی نظیر است.

این دوربین ، مجهز به سیستمی است که به شما کمک می کند تا با حالت های مختلف و مهم زیر ، تصویرهای بسیار زیبا و ماندگار از افراد خانواده و نزدیکان خود بگیرید:

• قابلیت تشخیص و رفع قرمزی چشم: رنگ قرمز چشم ها را در عکس ، تشخیص می دهد و آن را اصلاح می کند.

• اولویت چهره ی پیشرفته: قادر به تشخیص 12 چهره از زاویه های متفاوت می باشد.

• حالت رفع چشمک: به طور خودکار ، 2 عکس از سوژه می گیرد و عکسی را که در آن ، چشم های سوژه باز هستند ، ذخیره می کند.

تصاویر زیبایی که با این دوربین می گیرید ، در حافظه ی نوع SD و نوع جدیدتری به نام SDHC (کارت حافظه ی SD با ظرفیت بالاتر) ، MMC, MMCPlus, HD MMCPlus ذخیره می شود تا هر زمانی که تمایل داشتید ، آنها را مرور و ویرایش کنید.

کانن ، Powershot SD960 IS ، مجهز به حالتی به نام Scene Auto Selector است که به طور خودکار ، بهترین تنظیمات را برای شرایطی که در آن عکس برداری می کنید ، انتخاب می کند تا تصویر شفاف و خوبی داشته باشید.

این دوربین جدید کانن ، Powershot SD960 IS ، با گزینه های کاربردی و لذت بخشی که در اختیار کاربران می گذارد ، کار را برای هر عکاسی و در هر سطحی از این هنر ، آسان و دلپذیر می کند. عکاس می تواند از بین چندین گزینه ، گزینه ی مناسب را انتخاب و روی آن فوکوس کند.

با استفاده از حالت Macro Zoom ، عکاس می تواند اشیا را نزدیک تر از حتی نزدیک ترین نقطه ی موجود ، بکشد و با زوم دیجیتال 4 برابر ، عکس چشمگیری بیندازد.

دوربین کانن ، Powershot SD960 IS ، مجهز به صفحه ی LCD ، به اندازه ی 2.8 اینچ با تعداد 230000 پیکسل است که شرایط نور را تشخیص می دهد و میزان نور صفحه را کنترل می کند تا عکس در هر شرایطی ، وضوح کامل داشته باشد.

برای بهتر کردن کیفیت تصویر ، Powershot SD960 IS ، این قابلیت را دارد که ایزوی آن از حداقل تا حداکثر 1600 ، قابل تنظیم است ؛ بنابراین ، مسلماً تکان های دوربین ، جبران خواهد شد و تصویر شفافی خواهیم داشت.

از ویژگی های دیگر این دوربین ها ، D-Lighting است که تیرگی و کم نوری تصاویر را با حالتی خودکار ، جبران می کند تا تصویر روشن و شفافی داشته باشید.

این دوربین در رنگ های نقره ای ، طلایی ، آبی و صورتی ، تولید می گردد و به بازار عرضه می شود. ابعاد دوربین 22*54*98میلی متر و وزن آن ، فقط 145 گرم است.

این دوربین ، مجهز به یک زمان سنج خودکار (self timer) است که از 2 تا 10 ثانیه ، قابل کنترل است.

قابلیت تشخیص حرکت ، از مشخصه های بی نظیر این نوع دوربین های جدید است که با تنظیم سرعت شاتر و تنظیمات ایزو ، لرزش و حرکت دوربین و همچنین حرکت سوژه را جبران می نماید.



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی دوربین canon

۱۳۹۰/۰۱/۰۶

دستگاه چند منظوره جوهر افشان کانن MX320

مرکز ماشینهای اداری نوین رسالت نمایندگی رسمی ماشینهای اداری کانن (کامپیوترریز) انواع دستگاههای فتوکپی ، فاکس ، پرینتر ، اسکنر ، ماشین حساب ، ویدیو پروژکتور ،
ماشینهای اداری نوین رسالت استان اصفهان
۱۳۸۹/۱۱/۲۷

دوربین عکاسی دیجتال canon sx20

مشخصات: زوم 20x رزولوشن 12.1 مگا مانیتور 2.5 اینچ و متحرک و فیلم برداری full hd و... به همراه یک uv مارک hama آلمان نو -اصل ژاپن - با ضمانت ایده آل قیمت دوربین
ali fadavi استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۶

فروش پرینتر رنگی canon ix4000

فروش پرینتر رنگی canon ix4000 با قیمتی مناسب پرینتر A3 رنگی جوهرافشان IX4000 کانن چاپگری با ابعاد چاپ A3 که کیفیت چاپ آن 1200 در 4800 نقطه در اینچ مربع است. علاوه
امیر خوشخوان استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۲۳

دوربین دیجیتال canon g9

دوربین نیمه حرفه ای کانن G9که در سال 2007 به بازار عرضه شده ، دارای رزلوشن 12 مگاپیکسل ، زوم اپتیکال 6 برابر با فاصله کانونی 210 – 35 میلی متر ، نمایشگر LCD 3 اینچ
مسعود زابل زاده استان تهران
۱۳۸۹/۰۸/۰۵

تلویزیون ال سی دی(LCD)سامسونگ:46C530

46 اینچ * 50 هرتز ، رزولوشن 1920x1080 * USB با قابلیت پخش موزیک ، عکس و فیلم ، با ضمانت سام سرویس مشخصات عمومی برند سامسونگ(SAMSUNG) مدل
الهام حسینی استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۱۷

دوربین عکاسی

دوربین کنون 3000 وی فیلم خور canon
arash استان اصفهان
۱۳۸۹/۰۳/۱۱

طنین ، فروش دوربین دیجیتال عکاسی CANON

طنین ، بزرگترین مرکز فروش و توزیع کننده انواع دوربین دیجیتال عکاسی ، حرفه ای و فیلم برداری به مارکهای کانن نیکون سونی اولیمپوس فوجی کداک کاسیو (CANON NIKON
AKBARI استان تهران
۱۳۸۹/۰۳/۱۹

دوربینی برای فیلمبرداری فیلمهای هالیوودی

یک عدد دوربین xm2 canon کاملآ نو (فقط 20 ساعت کار کرده) با ناراحتی و فقط بدلیل مسائل مالی به فروش می
یغما محمد پور استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۰

دستگاه چند منظوره جوهر افشان کانن MX860

مرکز ماشینهای اداری نوین رسالت نمایندگی رسمی ماشینهای اداری کانن (کامپیوترریز) انواع دستگاههای فتوکپی ، فاکس ، پرینتر ، اسکنر ، ماشین حساب ، ویدیو پروژکتور ،
ماشینهای اداری نوین رسالت استان اصفهان
۱۳۸۹/۱۱/۲۱

فروش دوربین عکاسی دیجیتال CANON کانن

ارزانترین قیمت خرید / فروش انواع دوربین عکاسی دیجیتال CANON کانون ، پاناسونیک PANASONIC ، سامسونگ ، انواع لنز ، فلشهای چتری ، فیلتر لنز ، سافت باکس ، کیف دوربین و... از
میهن مارکت استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۰۴

فروش دوربین های عکاسی کانن دیجیتال

شرکت ماهرویان عصرفن آوری مفتخر به ارائه تعداد معدودی دوربین عکاسی دیجیتال با مارک معروف کانن بقیمت تجاری میباشد خواهشمند است جهت توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید مدل
شرکت ماهرویان عصر فنآوری استان تهران
۱۳۸۹/۰۸/۲۲

دوربین دیجیتال Canon PowerShot A640

دوربین عکاسی A640 کانن - رزولوشن 10 مگاپیکسل - زوم اپتیکال 4X ، زوم دیجیتال 4X - کارت مموری 512 مگابایت+ کارت مموری 32 مگابایت - کاور دوربین(softCover) - همراه
محمد مظفری استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۲۶

دوربین Canon PowerShot D10 دیجیتال . ضد

دوربین Canon PowerShot D10 دیجیتال .
mabnashop استان گیلان
۱۳۸۹/۰۲/۱۷

دوربین کانن مدل AE-1

دوربین کانن Canon مدل AE-1 انالوگ و حرفه ای در حد نو با لنز 35
مهدی احمدزاده استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۲

ماشین های اداری HP,Canonشرکت سپتا

بسمه تعالی با سلام احتراما" ، به استحضار می رساند شرکت سپتا در خدمتی نو به هموطنان سراسر ایران با تکیه بر کادری مجرب ومتخصص آمادگی خود را در ارائه فروش و خدمات
سپتا استان تهران
۱۳۸۹/۰۷/۲۶

فروش دوربین کنون Canon 7D

فروش فوری: بدنه دوربین نو کنون 7D گارانتی نورنگار ، کمتر از دوماه پیش خریداری شده است. زیر قیمت به فروش میرسد. قیمت کنونی در بازار: 1620000 تومان قیمت فروش:
محمد استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۱۸

زودپز برقی مولینکس مدل: CE 400070

قدرت: 1000 وات * ظرفیت: 6 لیتر * 6 برنامه پخت اتوماتیک * سوپاپ ایمنی * ظرف مخصوص بخارپز * برنامه مخصوص بخارپز * برنامه مخصوص سرخ کردن مواد و گرم
الهام حسینی استان تهران
۱۳۸۹/۰۲/۱۴

فروشگاه اینترنتی کالامارکت

فروشگاه کالامارکت ، عرضه کننده انواع دوربین های عکاسی ، دوربین عکاسی دیجیتال ، دوربین های عکاسی Nikon ، Sony ، Canon ، انواع لپ تاپ های Sony و Dell ، لنز حرفه ای دوربین
kalamarket استان تهران
۱۳۸۹/۰۸/۲۸

دوربین عکاسی

دوربین عکاسی آنالوگ در حد نو مدل Canon AE-1 با لنز 1:8و کیف و فلاش
karimi استان تهران
۱۳۸۹/۰۶/۳۱

فروش دوربین های کانن SX1

دوربین دیجیتال Canon SX1 اولین دوربین دیجیتال از سری مدل های پاورشات است که به حس گر 10 مگاپیکسلی مجهز است ، به کمک این حس گر می توان با حداکثر 4
شرکت بازرگانی قائم استان تهران
۱۳۸۹/۰۸/۰۱

دوربین دیجیتال Canon PowerShotIXUS11 IS

مشخصه های دوربین کانن ، مدل Powershot SD960 IS: • حسگر 12.1 مگاپیکسل به همراه لرزش گیر تصویر اپتیکال • لنز با زوم اپتیکال 4 برابر • محدوده ی دیافراگم: F
امیر خوشخوان استان تهران
۱۳۹۰/۱۱/۲۳

فروش دوربین عکاسی 135 canon

یک عدد دوربین عکاسی135 canon ساخت ژاپن ، کاملا سالم و تمیز به فروش
داریوش عین ابادی استان البرز
۱۳۹۰/۰۱/۰۷

قیمت دوربین دیجیتال PANASONIC پاناسونیک

ارزانترین قیمت فروش انواع دوربین عکاسی دیجیتال پاناسونیک PANASONIC ، کانن CANON ، سامسونگ ، انواع لنز ، فلشهای چتری ، فیلتر لنز ، سافت باکس ، باتری ( باطری ) ، کیف
میهن مارکت استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۶

دوربین دست دوم

دوربین d80 نیکون بسیار نو وسالم کم کارکرد قیمت بدنه
behzad استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۲

قیمت روز بازار تهران قطعات و لپ تاپ

همه آنچه را که برای کامپیوتر نیاز دارید خرید به قیمت روز تهران در سراسر ایران در فروشگاه جامع اینترنتی قطعات کامپیوتر ، نوت بوک و تجهیزات شبکه پرداد سیستم خواهید یافت
محمد خسروی استان تهران