دسته بندی
استان و شهر

فروش انواع باتری یوپی اس، استابلایزر امگا، واریابل

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
دستگاه تنظیم کننده ولتاژ روی 220 ولت| مقابله با نوسانات برقOMEGA

فروش استابلایزر(تثبیت کننده و تنظیم کننده ولتاژ ) امگا کره ای محافظ لوازم برقی و صنعتی

فروش استابلایزر امگا کره ای محافظ لوازم برقی و صنعتی مناسب برای دستگاه CNC

الکترو تالی پیشرو در واردات انواع استابلایزر امگا در توان های بسیار وسیع

فروش انواع استابلایزر امگا ساخت کشور کره جنوبی،تنها با ضمانت الکترو تالی

تثبیت ولتاژ برق شهر تنها با استابلایزرهای امگا کره

شرکت تالی الکتریک به عنوان یکی از واردت کندگان و تامین کنندگان و استابلایزر توان بالا اتوترانس واریابل در کشور در راستای تبعیت از روند پایدار و ارزشهای سازمانی خود ، یعنی احترام به مشتری ، رعایت اصول شهروندی و حفظ و صیانت از پشتیبانی کالا را در دستور کار خود قرار داده است.
ما بر این باوریم که مشتریان ، سرمایه های واقعی شرکت بوده ، شخصیت و جایگاه ایشان در فرایند ارتباطات متقابل محفوظ می ماند
هرگونه انتقاد ، نظر و پیشنهاد از سوی ذینفعان را ارج نهاده و از آن بعنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء شرکت استفاده می نماییم.

الکتروتالی نماینده انحصاری چندین شرکت معتبر در زمینه استابلایزر ( تثبیت ولتاژ برق شهر) و وارد کننده و مرکز پخش انواع محصولات استابلایزر ( استابیلایزر - استابلایزر تک فاز - استابلایزر سه فاز ) در سراسر ایران می باشد.
با توجه به اینکه شبکه تولید برق هیچ گاه قادر به ارایه برق، بدون مشکلاتی همچون قطعی، افت و افزایش لحظه ای ولتاژ، نوسانات فرکانسی، اعوجاج هارمونیکی، ولتاژ ضعیف و قوی، الکتریکی نمی باشد، لذا شرکت OMEGA با سابقه طولانی در خدمات رسانی به سازمان ها و بهره مندی از توان تخصصی کارشناسان ، آمادگی دارد تا استابلایزرهایی را مطابق با نیاز مشتریان و تکنولوژی روز دنیا، با کیفیتی قابل اطمینان، قیمتی رقابتی و خدمات پس از فروش گسترده ارایه نماید.

برای اطلاع از مشخصات انواع مدلهای موجود و کاتالوگ این محصول در صورت خواستن اطلاعات تکمیلی و مشخصات فنی محصولات استابلایزر های تک فاز و یا استابلایزر های سه فاز با ما با شماره 33113234 021 تماس بگیرید و یا جهت ارسال پیش فاکتور یا لیست قیمت استابلایزر درخواست خود را به شماره فکس 33978126 ارسال فرمایید.
--------------------------------------------------------------
استابلایزر های امگا ساخت کشور کره جنوبی با گارانتی شرکت الکترو تالی تنها وارد کننده ی دستگاه های استابلایزر امگا در ایران و خاورمیانه

امروزه برق یکی از اصلی ترین نقش های زندگی انسان را ایفا می کند و از همان ابتدای به وجود آمدن برق و فراگیر شدن آن،، جامعه بشری با نوسانات شدید برق مواجه هستند و از آن رنج می برند زیرا این نوسانات منجر به سوختگی و یا خرایی دستگاه های برقی و تجهیزات خانگی ، تجهیزات کارخانه ها و حتی کامپیوتر شخصی شما می شود و حتی ممکن است برخی از این نوسانات را به چشم نبینیم و حتی با بی توجهی این تغییرات سریع و گسترده ولتاژ را نادیده بگیریم اما حقیقت این است اگر این اتفاق حتی فقط یکبار در سال رخ دهد، باعث خرابی جبران ناپذیر دستگاه های شما خواهد شد چه بسا اگر دستگاه مصرفی شما گران قیمت و غیر قابل تعمیر باشد.
دستگاه های استابلایزر امگا ساخت کشور کره جنوبی مطابق با استاندار های کشور ایران و با دارا بودن چندین استانداردهای جهانی از جمله ISO9001 ، TUV آلمان ، CSA آمریکا و CE اروپا
که قابل مشاهده در کاتالوگ و حتی روی دستگاه استابلایزر می باشد، قادر هستند که این نوسانات را به نحوی بسیار عالی و فراتر از دیگر دستگاه های موجود در بازار، حتی نوساناتی که با چشم دیده نمی شود را بر طرف کند و ولتاژی بسیار دقیق و مطابق با برق ایران (220ولت ثابت) را به کاربران خود ارائه دهد و حتی دستگاه های استابلایزر امگا می تواند ولتاژ110 ولت را نیز تامین کند.
استفاده از دستگاه های تنظیم کننده ولتاژ امگا از اینگونه خسارات و تلفات زمان جلوگیری کرده ، و راندمان و طول عمر دستگاه شما را چندین برابر بالا می برد.
لازم به ذکر است این دستگاه ها قابل نصب برای کل آپارتمان ، کارخانجات ، ادارات و حتی هر جایی که برق وجود دارد ، نیز هستند.

معرفی اولیه:

استا بلایزر، سیستم تنظیم و تثبیت کننده ولتاژ است که در صورت افت، نوسان و یا هر گونه تداخل در شبکه آن را به سرعت تشخیص داده و بصورت اتوماتیک رفع می نماید. عملکرد این دستگاه بدون سر و صدا بوده و از تکنولوژی روز دنیا (Servo. SYS) بهره مند است. سرعت و دقت این دستگاه بگونه ایی است که این محصول را از محصولات مشابه داخلی و خارجی متمایز کرده و از افتخارات شرکت الکترو تالی محسوب می شود.

مراحل تثبیت ولتاژ خروجی در ترانس اتوماتیک ( محافظ ولتاژ ) مارک امگا کره:
ترانس های اتوماتیک امگا انرژی الکتریکی را در یک سیستم جریان متناوب ، از یک مدار به مدار دیگر انتقال می دهد و می تواند ولتاژ کم را به ولتاژ زیاد وبالعکس تبدیل نماید ، به این ترتیب که انرژی الکتریکی را به وسیله دو یا چند سیم‌پیچ و از طریق القای الکتریکی از یک مدار به مداری دیگر منتقل می‌کند. جریان جاری در مدار اولیه ترانس اتوماتیک موجب به وجود آمدن یک میدان مغناطیسی در اطراف سیم‌پیچ اولیه می‌شود ، این میدان مغناطیسی به نوبه خود موجب به وجود آمدن یک ولتاژ در مدار دوم می‌شود که با اضافه کردن یک بار به مدار دوم این ولتاژ می‌تواند به ایجاد یک جریان در ثانویه بینجامد. در ترانس های اتوماتیک امگا ساخت کمپانی امگا کره انرژی به همان شکل الکتریکی باقی مانده و فرکانس آن نیز تغییر نمی کند و فقط مقادیر ولتاژ و جریان در اولیه و ثانویه متفاوت خواهد بود.

این دستگاه ها با مارک OMEGA ساخت کره جنوبی دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

استابلایزر 1 کلیو وات امگا کره-
استابلایزر 3 کیلو وات امگا کره-
استابلایزر 5 کیلو وات امگا کره-
استابلایزر 8 کیلو وات امگا کره-
استابلایزر 10 کیلو وات امگا کره-
استابلایزر 20 کیلو وات سه فاز امگا کره و .............

تمامی مدل ها دارای فن هوشمند جهت جلوگیری از گرما می باشد.

در صورتی که می خواهی با آسودگی خاطر و خیالی راحت زندگی کنید و نگران سوختگی و خرابی دستگاه های خود نباشید همین الان با ما تماس بگیرید و این دستگاه را با هزینه ای باور نکردنی تهیه کنید.

با این دستگاه دیگر نگران تغییرات ولتاژ نباشید.

دستگاه های استابلایرز امگا را فقط با کاتالوگ معتبر و گارانتی شرکت الکترو تالی خریداری کنید.


استابلایزر امگا کره- استابلایزر امگا کره-استابلایزر امگا کره-استابلایزر امگا کره- استابلایزر امگا کره-

استابلایزر - دستگاه سونوگرافی - قیمت دستگاه سونوگرافی - قیمت استابلایزر کره ای - تقویت کننده برق امگا - قیمت دستگاه سونوگرافی - تثبیت کننده ولتاژ - ترانس تقویت برق - قیمت ترانس - استابلایزر - تقویت کننده ولتاژ - تقویت ولتاژ - ترانس برق فاراتل - تقویت کننده برق - مدار تثبیت کننده ولتاژ - مبدل ACبهAC - دستگاه سونوگرافی - ترانس لت - ترانس ف - ترانس تقویت - استابلایزر امگا - تثبیت کننده برق - استبیلایزر - دستگاه تقویت برق خانگی - مدار تثبیت کننده ولتاژ -


از جمله موارد استفاده دستگاه استابلایزر OMEGA کره ای می توان موارد زیر را نام برد:

1) محیط های صنعتی ( دستگاههای CNC ، کوانتومتر ، چاپ ، بسته بندی ، … )
2) محیط های بیمارستانی (اتاق عمل. سی تی اسکن ، MRI ، سونوگرافی ، یونیت های دندان پزشکی ، … )
3) محیط های آزمایشگاهی ( کنترل کیفی ، تشخیص پزشکی ، … )
4) استفاده خانگی ( کامپیوتر، یخچال و فریزر، تلویزیون ، مکروفر، کولرگازی ، … )
5) استفاده عمومی ( پمپ آب ، آسانسور ، تالارها و سالن های نمایش ،… )
6) ایستگاههای مخابراتی ، رادیویی ، تلویزیونی ، سالن های نمایش ، ضبط ویدیوئی و .. ...
7) آپارتمان های مسکونی واداری به صورت مجزا و یا کل آپارتمان
8) مصارف نظامی
و ...........

------------------------------------------------------------------------------------
باتری سیلد لید اسید VOLTEX سری LP

بازرگانی تالی الکتریک ارائه دهنده انواع باتری های سیلد لید اسید مارک VOLTEX تحت لیسانس کره جنوبی ، همراه با گارانتی یکساله و کیفیتی بسیار مناسب :
از جمله مشخصات باتری های سری LP میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
* دارای استانداردهای معتبر جهانی UR,CE از امریکا و اروپا * دارای طول عمر بین 7سال تا 10 سال * گارانتی معتبر به همراه کارت گارانتی به علاوه برچسب * دارای تاییدیه از اداره استاندارد ایران * کیفیت پایدار و قابلیت اطمینان بالا * قابلیت شارژ و دشارژ به دفعات مکرر * میزان دشارژ کم در حالت STANDBY * قابلیت نگهداری طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد * حداقل تاثیر پذیری از پارامتر های محیطی (دما و رطوبت) * ساختار کاملا سیلد بدون نشت الکترولیت از ترمینال ها و یا بدنه باطری



قابل استفاده برای :

انواع یو پی اس در توان های مختلف
سیستم های خورشیدی
سیستم های حفاظتی و هشدار
دستگاه های الکترونیکی و تجهیزات صنعتی
سیستم های قطار شهری (مترو)
سیستمهای هواپیمایی
تجهیزات پزشکی و ...


برای اطلاع از مشخصات انواع مدلهای موجود و کاتالوگ این محصول در صورت خواستن اطلاعات تکمیلی و مشخصات فنی محصولات باتری ولتکس با ما با شماره 33113234 021 تماس بگیرید و یا جهت ارسال پیش فاکتور یا لیست قیمت باتری ها درخواست خود را به شماره فکس 33978126 ارسال فرمایید.

ما معتقدیم که صرف ارائه خدمات کافی نیست بلکه توجه به خواست مشتری و افزایش مستمر کیفیت و کاهش هزینه ها و سرعت در انجام امور مهمترین اصول در ارائه خدمات است .
لذا با قلبی گشوده، دست مودت و همکاری به سوی شما دراز می کنیم و امیدواریم موجبات رضایت شما را فراهم آوریم.


در صورت نیاز به کاتالوگ اطلاعات فنی ،لطفا مراتب را به این شرکت اعلام نمائید تا در اسرع وقت نسبت به درخواست آن مقام محترم اقدامات لازم صورت پذیرد. پیشاپیش از حسن همکاری شما کمال تشکر را می نمائیم.

جهت برقراری ارتباط می توانید همه روزه (بجز شنبه ها) با شماره تلفن‌های ذکر شده تماس حاصل نمایید.

آدرس فروشگاه مرکزی : تهران ، خیابان لاله زار جنوبی ،‌کوچه بوشهری ، مجتمع تجاری تهران الکتریک،‌ طبقه همکف، واحد 105 ،‌تالی الکتریک
زمان پذیرش سفارش: یکشنبه تاچهارشنبه ازساعت 9:00 تا19:00
پنجشنبه ازساعت 9:00 تا14:00
تلفکس(10 خط): 33113234 021 ، 02133982728 ، 02133977842 ، 02133977891
موبایل 09121085756 -- 09356273374
شماره پیام کوتاه : 10004679843100
وب سایت : WWW.TALYELC.COM
وبلاگ رسمی :‌ WWW.TALYELC.BLOGFA.COM
پست الکترونیکی : INFO@TALYELC.COM
SALES@TALYELC.COM
TALYELC@GMAIL.COM

باتری
باتری یو پی اس
باتری 12 ولتی
منبع تغذیه دی سی
باتری چیست ؟
طریقه ساخت باتری
نحوه سری کردن باتری
نحوه موازی کردن باتری در یو پی اس
باتری ولتکس
باتری
باتری ولتامکس
باطری اپتیما
باتری اپتیما
باتری لئوچ
باتری هیتاکو
باتری تاپ پاور
باتری نیو مکس
باتری چیست ؟
طریقه برقدهی باتری ها
محاسبه توان یو پی اس
باتری 65 آمپری
باتری 7 آمپری
باتری 100 آمپری
باتری 42 آمپری
باتری 18 آمپر
-----------------------------------------------------------------------------------
فروش انواع تجهیزات اندازه گیری تابلویی(آمپر متر، ولت متر ، کسینوس فی ، شنت و ...) با مارک زیمر آلمان
قابل توجه تمامی صاحبان صنایع ، کارخانجات و سایر مصرف کنندگان لوازم برق صنعتی
شرکت الکترو تالی با 20 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی واردات و توزیع انواع لوازم الکتریکی ، همراه با کادری فعال و مجرب ، افتخار دارد تا شما را در زمینه ی برق صنعتی یاری رساند.
الکترو تالی با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه انواع لوازم اندازه گیری تابلویی عقربه ای ودیجیتال ( آمپر متر - ولت متر – فرکانس متر - کسینوس فی متر – وات متر و وار متر) ، لوازم اندازه گیری رومیزی ،انواع ترانسدیوسر های جریان - ترانسدیوسر ولتاژ - ترانسدیوسر وات ، وار ، کسینوس و ترانسدیوسر PT 100 - و انواع ملزومات برق صنعتی ، آماده همکاری با صنایع و کارخانجات صنعتی ، مصارف آموزشی ، مخابرات ، دانشگاه ها ، و تابلو سازی ها و سایر مصرف کنندگان محترم در کلیه شهر ها می باشد .
الکترو تالی این افتخار را دارد که شما همکاران و مصرف کنندگان محترم را در زمینه تجهیزات تابلویی یاری دهد.
لیست قطعات ارائه شده توسط الکترو تالی :
انواع ولت متر و آمپرمترهای AC و DC در سایزهای 48*48 ، 72*72 ، 96*96 و 144*144 جهت اندازه گیری جریان AC با ضربه گیرهای دوبرابر (2In) و شش برابر (6In) همچنین جهت CT/1 و CT/5 و جریان DC با ورودی 60 میلی ولت (60mV) و 75 میلی ولت (75mV) ارائه می گردد.
انواع آمپرمتر و ولت متر AC و DC دیجیتال در سایزهای 48*24 ، 96*24 ، 96*48 ، 70*42 ، 72*144 ، 144*144 و 96*96 با صفحه های نمایشگر 3.5 دیجیت و 4.5 دیجیت ارائه می گردد.
انواع ترانس جریان Current Transformer(CT) با جریان های اولیه 10 الی 4000 آمپر و با جریان ثانویه 1 آمپر و 5 آمپر در کلاس های دقت 0.2 ، 0.5 و 1 در سایزها و توان های مختلف ارائه می گردد.
انواع کسینوس فی متر (Power Factor Meter) آنالوگ با ورودی های ولتاژ 110، 220 و 380 ولت با ورودی های جریان CT/1 و CT/5 آمپر در مدل های تک فاز سه فاز ارائه می گردد.
انواع فرکانس متر عقربه ای و ارتعاشی در سایزهای 48*48 ، 72*72 و 96*96 با ولتاژهای 110 ولت ، 220 ولت و 380 ولت
ست کامل سنکروسکوپ شامل : ولت دوبل و فرکانس دوبل و سنکروسکوپ در سایزهای 96 و 144 ارائه می گردد.
انواع شنت (shunt) جهت اندازه گیری و کنترل جریان DC با خروجی های 60 میلی ولت (60mV) و 75 میلی ولت (75mV) با کلاس 0.5 ارائه می گردد.

آمپر متر تابلویی عقربه ای
ولت متر تابلویی عقربه ای
کسینوس فیی تابلویی عقربه ای
شنت
AC
DC
تابلویی عقربه ای
ترانس جریان
سنکروسکوپ
----------------------------------------------------------------------------------
فروش انواع تثبیت کننده برق شهر، لوازم اندازه گیری تابلویی زیمر آلمان و اتوترانس امگا کره ای - استابلایزر شیماتسو --یوپی اس مولر آلمان- خازن – فیوز- تریستور- تایمر- سوکت لیفتراک

فروش استابلایزر امگا کره ای محافظ لوازم برقی و صنعتی (تثبیت کننده و تنظیم کننده ولتاژ )
فروش استابلایزر امگا کره ای محافظ لوازم برقی و صنعتی مناسب برای دستگاه CNC
فروش انواع استابلایزر امگا ساخت کشور کره جنوبی،تنها با ضمانت شرکت الکترو تالی
استابلایزر های امگا ساخت کشور کره جنوبی با گارانتی شرکت الکترو تالی تنها وارد کننده ی دستگاه های استابلایزر امگا در ایران و خاورمیانه
امروزه برق یکی از اصلی ترین نقش های زندگی انسان را ایفا می کند و از همان ابتدای به وجود آمدن برق و فراگیر شدن آن،، جامعه بشری با نوسانات شدید برق مواجه هستند و از آن رنج می برند زیرا این نوسانات منجر به سوختگی و یا خرایی دستگاه های برقی و تجهیزات خانگی ، تجهیزات کارخانه ها و حتی کامپیوتر شخصی شما می شود و حتی ممکن است برخی از این نوسانات را به چشم نبینیم و حتی با بی توجهی این تغییرات سریع و گسترده ولتاژ را نادیده بگیریم اما حقیقت این است اگر این اتفاق حتی فقط یکبار در سال رخ دهد، باعث خرابی جبران ناپذیر دستگاه های شما خواهد شد چه بسا اگر دستگاه مصرفی شما گران قیمت و غیر قابل تعمیر باشد.
با توجه به اینکه شبکه تولید برق هیچ گاه قادر به ارایه برق، بدون مشکلاتی همچون قطعی، افت و افزایش لحظه ای ولتاژ، نوسانات فرکانسی، اعوجاج هارمونیکی، ولتاژ ضعیف و قوی، الکتریکی نمی باشد، لذا شرکت OMEGA با سابقه طولانی در خدمات رسانی به سازمان ها و بهره مندی از توان تخصصی کارشناسان ، آمادگی دارد تا استابلایزرهایی را مطابق با نیاز مشتریان و تکنولوژی روز دنیا، با کیفیتی قابل اطمینان، قیمتی رقابتی و خدمات پس از فروش گسترده ارایه نماید.
دستگاه های استابلایزر امگا ساخت کشور کره جنوبی مطابق با استاندار های کشور ایران و با دارا بودن چندین استانداردهای جهانی از جمله ISO9001 ، TUV آلمان ، CSA آمریکا و CE اروپا
که قابل مشاهده در کاتالوگ و حتی روی دستگاه استابلایزر می باشد، قادر هستند که این نوسانات را به نحوی بسیار عالی و فراتر از دیگر دستگاه های موجود در بازار، حتی نوساناتی که با چشم دیده نمی شود را بر طرف کند و ولتاژی بسیار دقیق و مطابق با برق ایران (220ولت ثابت) را به کاربران خود ارائه دهد و حتی دستگاه های استابلایزر امگا می تواند ولتاژ110 ولت را نیز تامین کند.
لازم به ذکر است این دستگاه ها قابل نصب برای کل آپارتمان ، کارخانجات ، ادارات و حتی هر جایی که برق وجود دارد ، نیز هستند.
برای اطلاع از مشخصات انواع مدلهای موجود و کاتالوگ این محصول در صورت خواستن اطلاعات تکمیلی و مشخصات فنی محصولات استابلایزر های تک فاز و یا استابلایزر های سه فاز با ما با شماره 77507392 021 تماس بگیرید و یا جهت ارسال پیش فاکتور یا لیست قیمت استابلایزر درخواست خود را به شماره فکس 77507392 ارسال فرمایید
این دستگاه ها با مارک OMEGA ساخت کره جنوبی دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.
استابلایزر 1 کلیو وات امگا کره-
استابلایزر 3 کیلو وات امگا کره-
.............
تمامی مدل ها دارای فن هوشمند جهت جلوگیری از گرما می باشد.
استابلایزر امگا کره- استابلایزر امگا کره-استابلایزر امگا کره-استابلایزر امگا کره- استابلایزر امگا کره-
مزیت های دستگاه:
1- قابلیت کنترل میکروپروسوری هر فاز به صورت مجزا به وسیله سه سروو موتور
2- دامنه اصلاح ولتاژبسیار بالا از حداقل 277 و حداکثر 430 ولت
3- ولتاژ خروجی کاملا خطی و پیوسته بدون هیچ گونه پرش و نوسان 380 ولت برای مدل های سه فاز و 220 ولت برای مدل های تک فاز
4- استفاده از فیلتر جهت جلو گیری از نویز و پارازیت های لحظه ای در ولتاژ خروجی
5- دارای سیستم هشدار به صورت آلارم در اثر اضافه بار مصرفی
6- دارای سیستم قطع جریان دستگاه در صورت مصرف بیش از 2.8 توان نامی
7- دارای سیستم قطع جریان دستگاه در صورت اتصال کوتاه
8- دارای سیستم قطع جریان دستگاه در صورت Under و Over ولتاژ بیش از حد
9- دارای سیستم قطع یک فاز phase failure)
10- دارای سیستم قطع جریان دستگاه در صورت دمای بالا (over temperature)

ضمنا تمامی دستگاه ها دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.

-----------------------------------
الکترو تالی نماینده انحصاری انواع استابلایزرهای ( تثبیت کننده ولتاژ برق ) سه فاز فوق حرفه ای با واریاک استوانه ای مارک شیماتسو(SHIMATSU) ژاپن در ایران

(تثبیت کننده ولتاژ - ثابت کننده برق )
موجود در توان های: 50kVA – 80kVA – 100kVA – 150kVA – 200kVA - 300kVA – 400kVA –500kVA

الکترو تالی ارائه دهنده کلیه محصولات برقی اعم از انواع تثبیت کننده ولتاژ، واریابل (اتوترانس) ، یو پی اس و .... با بهترین کیفیت میباشد . فلسفه محتاطانه ما این امکان را فراهم میکند که بهترین محصول را از نظر کیفیت و قیمتی قابل رقابت وارد کرده و روانه بازار کنیم.
استابلایزرهای شیماتسو ژاپن دارای دیپلم ایزو (ISO:9001) ، TUV آلمان ، CSA آمریکا و CE اروپا میباشد که گارانتی کننده کیفیت این محصول میباشند.
این نوع تثبیت کننده های ولتاژ (استابلایزر) دارای بهترین گارانتی به مدت یکسال و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد و از آنجایی که سرویس دهی و رضایت مشتریان برای ما بسیار مهم است ما همواره به این موضوع می اندیشیم و مهندسین فنی ما همواره آماده یاری دادن به شما همکاران محترم میباشد.

این دستگاه ها با مارک SHIMATSU ساخت ژاپن دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه های استابلایرز SHIMATSU را فقط با گارانتی معتبر شرکت الکترو تالی خریداری کنید.
SHIMATSU, JAPAN STABILIZER (AVR)
استابلایزرهای شیماتسو ژاپن جزو بهترین کنترل کننده های ولتاژ برق در سراسر ایران میباشد و دارای بهترین کیفیت میباشد وقادر است نوسانات را به نحوی بسیار عالی و فراتر از دیگر دستگاه های موجود در بازار، حتی نوساناتی که با چشم دیده نمی شود را بر طرف کند و ولتاژی بسیار دقیق و مطابق با برق ایران (220ولت ثابت برای هر فاز) را به کاربران خود ارائه دهد ، این نوع استابلایزر ها مجهز به سروو موتور از نوع استوانه ای میباشد که دقت عملکرد بسیار بسیار دقیقی دارند.
استابلایزرهای شیماتسو ژاپن طراحی شده برای تصحیح ولتاژ برق (فیلتر جهت افزایش و کاهش ولتاژ ) میباشد که میتواند از دستگاه های برقی شما به خوبی محافظت کند.
استابلایزر 30 کلیو وات سه فاز شیماتسو ژاپن-
استابلایزر 50 کیلو وات سه فاز شیماتسو ژاپن
استابلایزر 80 کیلو وات سه فاز شیماتسو ژاپن
استابلایزر 100 کیلو وات سه فاز شیماتسو ژاپن
استابلایزر 200 کیلو وات سه فاز شیماتسو ژاپن

ضمنا تمامی دستگاه ها دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.
موارد استفاده :
1- دستگاه های پزشکی :
استابلایزرهای شیماتسو ژاپن برای دستگاه های تصویربرداری پزشکی بسیار ضروری و مهم است زیرا ولتاژ ورودی این نوع دستگاه ها باید یک ولتاژ دقیق و ثابت باشد تا تصویرها قابل استفاده و مناسب باشد.
( قابل استفاده برای دستگاه های پزشکی :
سی تی اسکن (CT SCAN) ، رادیولوژی ، فیزوتراپی، ام آر آی (MRI)، ماشین های ایکس ری (X-Ray) ، دستگاه های کامپیوتری انژیوگرام ، رادیو تراپی ، اتاق عمل و انواع دستگاه های پزشکی)
2- محیط های صنعتی ( دستگاههای CNC ، کوانتومتر ، چاپ ، بسته بندی ، … )
3- محیط های آزمایشگاهی ( کنترل کیفی ، تشخیص پزشکی ، … )
4- استفاده عمومی ( پمپ آب ، آسانسور ، تالارها و سالن های نمایش ،… )
5- ایستگاههای مخابراتی (2G,3G,GSM) ، رادیویی ، تلویزیونی ، سالن های نمایش ، ضبط ویدیوئی و .. ...
6- مراکز ترانسفر ( اتقال دهنده ها)
7- انواع دستگاه های سی ان سی (CNC)
8- ماشین های اتوماتیک صنعتی
9- مصارف نظامی
و .....

استابلایزر - دستگاه سونوگرافی - قیمت دستگاه سونوگرافی - قیمت استابلایزر ژاپن - تقویت کننده برق شیماتسو - قیمت دستگاه سونوگرافی - تثبیت کننده ولتاژ

مشخصات فنی :
1- تمامی مدل ها دارای واریاک استوانه ای میباشد.
2- قابلیت کنترل میکروپروسسوری هر فاز به صورت مجزا به وسیله سه سروو موتور
3- خروجی کاملا خطی 380 ولت
4 - دارای ایزولیشن 5Kva
5- در تمامی مدل های موجود از سیم پیچ داخلی تماما مس استفاده شده که باعث راندمان 100% واقعی میشود.
6- دارای حفاظت های ایمنی Over Voltage , Under Voltage , Phase failure و کلیه حفاظت های جانبی
7- فرکانس 50 هرنز
8- قابل استفاده در تمام محیط های سرپوشیده و باز
9- کلاس دقت 1% +_
10- دمای کارکد از 20 - تا 60 + درجه سانتیگراد
11- دارای چرخ جهت جا به جای بسیار آسان
12- نشان دهنده ولتاژ ورودی و خروجی بین هر فاز ، فاز و نول و جریان مصرفی هر فاز به صورت مجزا
13- شکل موج کاملآ سینوسی در ولتاژ خروجی
14- دارای سیستم قطع جریان دستگاه در صورت underوovearولتاژ بیش از حد
15- ولتاژ خروجی کاملا خطی و پیوسته بدون هیچگونه پرش و نوسان 380 وات
16- دارای کلید by pass جهت یکسره نمودن ورودی و خروجی در شرایط اضطراری
17- دارای سیستم مدار الکتریکی با مدار کنترل فید بک
18- دارای سیستم هشدار دهنده به صورت آلارم در اثر اضافه بار مصرفی
19- میزان بسیار ناچیز تلفات انرژی و راندمان 98%
20- دارای فیلتر جهت جلوگیری از نویز . پارازیت های لحظه ای در واتاژ خروجی
21- زمان اصلاح ولتاژ خروجی کمتر از 1 ثانیه
22- قابلیت تنظیم ولتاژ خروجی به صورت دلخوا بین 400-360 ولت
23- قایلیت کنترل میکرو پروسسوری هر فاز به صورت مجزا به صورت مجزا
24- دامنه اصلاح ولتاژ بسیار بالا از حداقل 280و حداکثر 450 ولت
25- دارای فیلتر جهت جلوگیری از نویز . پارازیت های لحظه ای در واتاژ خروجی
26- دارای سیستم قطع جریان دستگاه در صورت بیش از 8/2حد توان نامی
27 دارای سیستم قطع جریان دستگاه در صورت اتصال کوتاه
28- دارای سیستم قطع یک فاز
29- دارای سیستم قطع جریان دستگاه در صورت دمای بالا(ovear temperature)
30- بی سر صدا بودن دستگاه
31- جریان بی باری بسیار کم زیر 5/. آمپر
32- دارای تست عایقی بالا 5 کیلو ولت
33- میزان رطوبت مناسب دستگاه بین 90-40 درصد
34- قابل استفاده در تمام محیط ( سر پوشیده و سر باز)
35- دارای صفحه نمایش دیجیتال
36- دارای سیستم خنک کننده مناسب
-----------------------
فروش انواع اتوترانس (واریابل- واریاک) با مارک امگا کره
الکترو تالی ، با چندین سال سابقه در زمینه واردات قطعات الکترونیک صنعتی و واریابل ، با دارا بودن چندین نمایندگی پخش شرکت های اروپایی آمادگی خود را جهت تامین قطعات مورد نیاز شما را اعلام می دارد.
انواع اتوترانس، واریابل، واریاک امگا کره در مدل های تکفاز و سه فاز ارائه می گردد.
در مدل های تکفاز ولتاژ ورودی 220 ولت و ولتاژ خروجی صفر الی 300 ولت
در مدل های تکفاز ولتاژ ورودی 380 ولت و ولتاژ خروجی صفر الی 520 ولت
از اتو ترانسفورماتورهای ( اتو ترانس یا واریابل )متغیر معمولا در مواردی که نیاز به تغیرات ولتاژ به صورت کاملا پیوسته باشد ، از7/0 امپر الی 120 آمپر ، جهت استفاده در تابلوهای برق و یا به صورت ازمایشگاهی (کاور دار) موجود میباشد .
شرکت امگا (OMEGA)کره دارای استاندارد TUV آلمان ، CSA آمریکا ، CE اروپا و گواهینامه ISO9001 در تولید اتوترانسفورماتورهای متغیر یا اتوترانس میباشد .
واریابل امگا کره
انواع اتوترانس ، واریابل ، واریاک در مدل های تک فاز و سه فاز ارائه می گردد..
موارد مصرف این دستگاه به شرح زیر می باشد:
کلیه آزمایشگاه های برق و الکترونیک
دستگاه های حفاظت کاتدیک
دستگاه های تنظیم ولتاژ ( استابلایزر)
دستگاه های تست و اندازه گیری در بسیاری از کارخانجات صنعتی

برخی از مشخصات فنی به شرح زیر می باشد:
1) قابلیت تنظیم ولتاژ در حد یک ولت
2) نشاندهنده دیجیتال ولتاژ خروجی
3) ولتاژ خروجی کاملا خطی و پیوسته بودن هیچگونه پرش و نوسان
4) شکل موج کاملا سینوسی در ولتاژ خروجی
5 ) دارای سیستم قطع جریان در اثر اضافه بار
6) میزان بسیار ناچیز تلفات انرژی و راندمان 98%
7) جریان بی باری بسیار کم زیر 5/0 آمپر
8) دارای سیستم عایقی بالای 3 کیلو ولت
9) دمای مناسب کارکرد بین 20 و 60 درجه سانتیگراد
10 ) دارای کلید قطع و وصل

تمامی اتوترانس ها ساخت کشور کره بوده و با مارک امگا عرضه می شود.
----------------------------------
فروش یو پی اس های کاملا سینوسی با مارک MOELLER آلمان - UPS
فروش انواع یو پی اس های سینوسی آنلاین و لاین اینترکتیو مولر آلمان
MOELLER UPS
یو پی اس های MOELLER آلمان دیگر نیازی به معرفی ندارد.

با یو پی اس های مولر دیگر نگران قطعی برق نباشید.
آیا به فکر چاره ای برای کم کردن هزینه برق پس از حذف یارانه ها هستید؟؟؟
پس فرصت را از دست ندهید : بهترین نوع سیستم برق اضطراری /بهترین راه جهت کم کردن مصرف برق در ساعات اوج مصرف

شایان به ذکر است که این نوع از یو پی اس ها دارای موج کاملا سینوسی است
برای اطلاع از مشخصات انواع مدلهای موجود و کاتالوگ این محصول در صورت خواستن اطلاعات تکمیلی و مشخصات فنی محصولات یوپی اس های آنلاین و لاین اینترکتیو با ما با شماره 33113234 021 تماس بگیرید

UPS مولر با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا به شما این امکان را میدهد تا از اطلاعات و تجهیزات رایانه ای خود حفاظت کنید.

یو پی اس های مولر در انواع توان های خانگی و صنعتی موجود میباشد ، لطفا با ما تماس بگیرید در کمتر از 5 دقیقه یو پی اس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مزیت های یوپی اس های MOELLER تکنولوژی آلمان نسبت به مدلهای مشابه :
شکل موج کاملا سینوسی
مجهز به استابلایزر (AVR)
مجهز به تکنولوژی جلوگیری از سوختگی در برابر اتصال اشتباه باطری
دارای صفحه نمایش LCD جهت نمایش ولتاژ ورودی و خروجی، بار مصرفی، شارژ باطری و ...
روشن شدن با باطری در نبود برق شهر (Cold Start)
مدیریت هوشمند باطری
سازگار با ژنراتور
پورت RS232 , RJ11 , RJ45
محافظت در برابر ولتاژ شارژ بالاتر از حد مجاز باطری
حفاظت در مقابل اضافه بار خروجی و ..
یو پی اس های MOELLER آلمان را با گارانتی اصلی الکترو تالی خریداری کنید.
'' این دستگاه ها با مارک MOELLER ساخت کشور آلمان دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. "
---------------------------------------
فروش انواع لوازم اندازه گیری:
* محصولات کیوریتسو ارائه شده توسط الکترو تالی به شرح زیر است:
مولتی متر کلمپ متر دیجیتال کیوریتسو KYORITSU 2001 ، مولتی متر دیجیتال کیوریتسو 1009 KYORITSU ، مولتی متر آنالوگ کیوریتسو گر دیجیتال کیوریتسو KYORITSU 3007A ، میگر 128 ، میگر دیجیتال کیوریتسو KYORITSU 3125 ، RST سنج (فاز یاب ) کیوریتسو KYORITSU 8031 ، ترمومتر لیزری کیوریتسو KYORITSU 5500 ، لوکس متر کیوریتسو KYORITSU 5202 و...
*محصولات هیوکی ارائه شده توسط الکترو تالی به شرح زیر است:
مولتی متر دیجیتال هیوکی HOIKI 3256 ، مولتی متر دیجیتال هیوکی HOIKI 3803 ، مولتی متر آنالوگ هیوکی HOIKI 3030 ، کلمپ متر دیجیتال هیوکی HOIKI 3283 ، کلمپ متر دیجیتال هیوکی HOIKI 3286 ، کلمپ متر دیجیتال هیوکی HOIKI 3288 ، کلمپ متر دیجیتال هیوکی HOIKI 3280
----------------------------------------------
پخش و فروش انواع خازن های صنعتی AC . DC
فروش انواع خازن های موتوری ،روشنایی، کیلوواری، روغنی، گازی، الکترونیکی و ولتاژ بالا، انواع رگولاتورهای خازنی، کنتاکتورهای خازنی و...
الکترو تالی نمایندگی فروش انواع خازن مارک WESTCODE , KENDEIL
**خازن های Kendeil

این کارخانه دارای 30 سال تجربه در تولید انواع خازنهای الکترولیتی DC و دارای استاندارد اروپا می باشد که این خازن ها جهت رگولاسیون و فیلترینگ در انواع منابع تغذیه سوئیچینگ و شارژر و اینورتر ها مورد استفاده قرار می گیرند

* مشخصات خازن ها:

* ظرفیت از 220 تا 470000 میکرو فاراد
* ولتاژ از 16 الی 450 ولت
* دمای حرارت از 45 تا 85 درجه سانتی گراد

**خازن های Westcode

WESTCODE تولید کننده خازنهای DC و AC جهت فیلترینگ ، راه اندازی موتور با کیفیت اروپائی جهت کاربردهای زیر شما را یاری می کند:

*خازن جهت اصلاح ضریب قدرت (COS φ)
*خازن AC جهت بار های موتوری (القائی) و روشنائی
*خازن جهت مدار های الکتریکی قدرت

و همچنین در تولید خازنهای الکترولیتی و آلمینیومی DC با کیفیت بالا، با داشتن استاندارد های جهانی از قبیل IEC,DIN,CECC همچنین ISO9001:2000 شما در تهیه اجناس زیر یاری می نماید:

*ظرفیت از 100 تا 1500000 میکرو فاراد
*ولتاژ از 16 تا 500 ولت
*درجه حرارت از -40 تا 105 درجه سانتیگراد

کاربرد: منابع تغذیه سوئیچینگ ، مبدل ولتاژ ، فیلترینگ یو پی اس UPS ، فیلترینگ اینورتر و فیلترینگ شارژر

---------------------------------
الکترو تالی مفتخر است نیاز شما را در انواع کنتکتور های الکترونیکی (تک فاز و سه فاز) ، رله های الکترونیکی سه فاز ، رله های الکترونیکی تک فاز ، رله محافظ ، رله الکترونیکی ورودی خروجی ، رله کنترل و ... در مارک های مختلف ،Crouzet ، Celduc ، Crydom تامین نماید.در صورتی که مارک های دیگر مد نظر شماست و یا اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

رله های الکترونیکی (SSR) که به صورت بلوک های الکترونیکی ساخته شده اند همان موارد مصرف رله های الکترومکانیکی را داشته و نمونه مدرن کنتاکتورها می باشند.

مزایای رله های الکترونیکی

* عایق اپتیکال بین مدار کنترل و مدار مصرف
* مقاوم در برابر ضربات و ارتعاشات مکانیکی
* طول عمر بسیار بالا (حدود یک میلیارد بار عملکرد)
* عایق بندی مناسب جهت استفاده در مکان های مرطوب و پر گرد و غبار
* سرعت عمل بسیار بالا در زمان قطع و وصل خروجی (80 بار در ثانیه)
* حداقل توان لازم جهت قطع و وصل خروجی 3-32v DC یا 90-240v AC/DC
* دارای قطعات متحرک نبوده بنابر این جرقه نمی زند،ایجاد نویز نمی کند و سر و صدای مکانیکی ندارد
* قطع و وصل های غیر مکانیکی ، احتمال جرقه زدن را از بین برده و مناسب محیط های قابل احتراق می باشد

کاربرد در صنایع غذایی،لاستیک و پلاستیک ، بسته بندی ، چاپ ، نساجی ، کاغذ سازی

کاربرد در دستگاه های بسته بندی شیرینک پک ، بسته بندی اسکین پک ، بسته بندی بلیستر پک ، بسته بندی سیل استرچ ، بسته بندی سیل وکیوم ، دستگاه های طلاکوب ، جوش پلاستیک ، تزریق پلاستیک ، چاپگر های حرارتی فویل ، خشک کن ها ، اجاق های پخت ، دستگاه های جوش

رله های Crouzet فرانسه مونتاژ مکزیک بوده و دارای استاندارد های UR آمریکا ، CE اروپا ، TUV آلمان ، CSA آمریکا می باشد.

رله های الکترونیکی Celduc فرانسه ساخت فرانسه بوده و دارای استاندارد های UR آمریکا ، CE اروپا ، VDE فرانسه می باشد.

رله های الکترونیکی Crydom آمریکا مونتاژ کره بوده و دارای استانداردهای UR آمریکا ، VDE فرانسه ، CSA آمریکا می باشد.

شرکت Celduc فرانسه نیز دارای انواع فلوتر های الکترونیکی می باشد.
----------------------------------------
جهت برقراری ارتباط می توانید همه روزه (بجز شنبه ها) با شماره تلفن‌های ذکر شده تماس حاصل نمایید.
آدرس فروشگاه مرکزی : تهران ، خیابان لاله زار جنوبی ،‌کوچه بوشهری ، مجتمع تجاری تهران الکتریک،‌ طبقه همکف، واحد 105 ،‌تالی الکتریک
زمان پذیرش سفارش: یکشنبه تاچهارشنبه ازساعت 9:00 تا19:00
پنجشنبه ازساعت 9:00 تا14:00
تلفکس(10 خط): 33113234 021 ، 02133982728 ، 02133977842 ، 02133977891
موبایل 09121085756 -- 09356273374
شماره پیام کوتاه : 10004679843100
وب سایت : WWW.TALYELC.COM
وبلاگ رسمی :‌ WWW.TALYELC.BLOGFA.COM
پست الکترونیکی : INFO@TALYELC.COM
SALES@TALYELC.COM
TALYELC@GMAIL.COM

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی واردات

special
۱۴۰۳/۱۰/۲۶

خرید بلبرینگ | فروش بلبرینگ | خریدار بلبرینگ |

نمایندگی بلبرینگ در ایران، واردات بلبرینگ، بلبرینگ هواپیما، بلبرینگ صنایع نظامی، بلبرینگ صنایع پتروشیمی، بلبرینگ حفاری، بلبرینگ اصل آلمان، بلبرینگ اصل ژاپنی، گریس نسوز،
رایان بلبرینگ استان تهران قیمت: 786 تومان
special
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

فروش رزین اپوکسی و هاردنر اپوکسی

می باشد. تهیه و توزیع و واردات انواع رزین اپوکسی شفاف مخصوص چوب .زیورالات،اجسام شفاف. کفپوش.رنگسازی و... انواع رزین اپوکسی فوق شفاف همراه هاردنر 50 درصد و 10 درصد فوق
شیمی گستر استان تهران
special
۱۳۹۵/۰۷/۲۶

بوته گرافیتی، بوته ریخته گری، بوته سیلیکون کاربایدی

ملزومات صنعت ریخته گری واردات انواع بوته های گرافیتی و سیلیکون کاربایدی سیلیس، چدن، منیزیم، منگنز، گرده سفید، گرده سیاه، آجر نسوز، سیمان نسوز، خاک کوبیدنی، خاک
رسول احسانی استان تهران
special
۱۳۹۵/۱۰/۱۰

دستگاه روغن گیری کنجد آلمانی

گروه کاراپرس با هدف واردات دستگاه های روغن گیری به روش پرس سرد تاسیس گردیده و تنها نماینده ی انحصاری شرکت کارائرلر در ایران می باشد، تمام قطعات ساخت کشور آلمان و ایتالیا
کاراپرس استان تهران
special
۱۳۹۴/۰۷/۱۶

واردات و فروش دستگاه وایرکات

مک استیل وارد کننده انواع ماشین آلات براده برداری و قالب سازی دستی و سی ان سی نماینده انحصاری کارخانه sanxing machine یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های وایرکات
رضا کلانی استان فارس
special
۱۳۹۴/۰۷/۱۷

فروش لوله های بیضوی

مواد اولیه صنعتی،اقدام به واردات لوله با سطح مقطع بیضی و شاخه های 6 متری بصورت فابریک و کارخانه ای نموده است. استفاده از لوله های بیضوی علاوه بر تحول و نوآوری در ظاهر
رضا کلانی استان فارس
special
۱۳۹۴/۰۷/۱۶

واردات و فروش دستگاه اسپارک CNC

واردات و فروش انواع اسپارک های CNC و ZNC در سایز های مختلف. از جمله امکانات و ویژگی های منحصر به فرد این ماشین ها میتوان به ایمنی بسیار بالا جهت جلوگیری از احتمال آتش
رضا کلانی استان فارس
special
۱۳۹۶/۰۴/۲۷

فروش انواع باتری یوپی اس، استابلایزر امگا، واریابل

CNC الکترو تالی پیشرو در واردات انواع استابلایزر امگا در توان های بسیار وسیع فروش انواع استابلایزر امگا ساخت کشور کره جنوبی،تنها با ضمانت الکترو تالی تثبیت
الکترو تالی استان تهران
special
۱۴۰۱/۰۷/۰۶

سیلیکون قالب گیری و کامپوزیت

واردات و فروش مواد اولیه قالب سازی ، مدلسازی و کامپوزیت رزینهای اپوکسی ، پلی استر و ونیل استر سیلیکون قالب گیری الیاف کربن ، کولار (ارامید) الیاف شیشه ( حصیری و
پرفکت شیمی (بهرام نژاد) استان تهران
special
۱۳۹۳/۰۸/۰۳

ترخیص گستر یکتا

بیش ار نیم قرن تجربه در امور واردات، صادرات، ترانزیت، ترخیص کالا از کلیه گمرکات فعالیت دارد. این مجموعه کار خود را به صورت رسمی با نام بازرگانی کهتری از سال 1327 به
مجید کهترى استان تهران
special
۱۳۹۳/۰۴/۱۹

بازرگانی امین طلایی (متین فر)

بیش از 30 سال سابقه در زمینه واردات و پخش صنایع بلور، چینی، کریستال، چدن، استیل و ... از شما همکاران و مشتریان عزیز دعوت به بازدید از فروشگاه و سایت خود می
ارشاد شریفی استان تهران
special
۱۳۹۲/۰۸/۰۷

واردات کالا از هند

تولید مواد شیمیائی. 3. واردات و فروش ید خام، هیپوکلریت کلسیم، سدیم مونو کلرو استات ،رنگ های راکتیو و پیگمنت ، آفت کش ها، لسیتین سویا، کلرید متیلن، سوربیتول، سیانورسدیم
شرکت پاسیفیک استان تهران
special
۱۴۰۴/۰۱/۰۳

پودر شارکول خوراکی (ذغال اکتیو)

سهند تجهیز نوین واردات، تهیه و توزیع کلیه لوازم یکبار مصرف پزشکی وبیمارستانی فروش پودر شارکول 20 گرمی، 40 گرمی، 50 گرمی پودر شارکول خوراکی چیست پودر شارکول خوراکی (
سهند تجهیز نوین استان تهران
special
۱۴۰۱/۰۷/۰۶

واردات و فروش سیلیکون قالبگیری و کامپوزیت

مواد اولیه قالب سازی ، مدل سازی و فایبرگلاس رزین اپوکسی (لمینیت ، کستینگ ، ژلکت ) رزین های پلی استر (ارتو ، ایزو ) الیاف های کربن ، کولار ، شیشه فوم پلی اورتان (چوب
بهرام بهرام نژاد استان تهران
special
۱۴۰۰/۰۷/۰۷

خرید و فروش ایزو سیانات و پلی یول مورد نیاز فوم یخچال

گاز R134 فروش گاز ISCON واردات گاز R134 از چین واردات ورق پیش رنگ یخچال فروش ورق درب یخچال فروش ورق پیش رنگ فروش دستگیره یخچال فروش رطوبت سنج فروش قفل یخچال لوله
بازرگانی نیکو استان تهران
special
۱۳۹۶/۰۴/۲۷

استابلایزر صنعتی شیماتسو ژاپن، انواع میتر تابلویی

با سالها تجربه و سابقه در واردات و پخش دستگاه های تنظیم کننده ولتاژ یا استابلایزر شما را در این زمینه یاری
الکترو تالی استان تهران
special
۱۳۹۸/۱۱/۱۰

واردات و حمل کالا از دبی و چین به تهران (ته لنجی)

به ایران (تحویل تهران) - واردات حمل و نقل ته لنجی و تجاری از دبی و چین و سایرکشورها و تحویل هر نوع کالا در شهر مقصد ... انوع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر انواع
امیر کریمی استان تهران
special
۱۳۹۱/۰۹/۰۳

تولید و واردات هدایای تبلیغاتی و چاپ جعبه

از فعالیت های گروه تولیدی و وارداتی وصادراتی وتبلیغاتی چشم انداز می باشد ؛ *مشاوره و طراحی سیستم های نوین تبلیغات و فروش *تجهیزات نمایشگاهی *هدایای
چشم انداز استان تهران
special
۱۳۹۵/۰۷/۰۲

تصفیه آب شش مرحله ای پیوریکام

به صرفه ، مجموعه پینار را به واردات و توزیع سراسری برندهای مشهور و مطمئن تصفیه آب پیوریکام تایوان و اکوسافت آلمان وادار کرد.این شرکت با تهیه و توزیع دستگاههای تصفیه آب
جعفر پاک نیت استان آذربایجان شرقی
special
۱۳۹۳/۰۷/۲۲

فروش اسپکتروفتومتر یونیکو2100-2150-SQ4802

,..........مبادرت به واردات اسپکتروفوتومتر های کمپانی یونیکو آمریکا کرده است .لیست موجودی این شرکت به شرح زیر می باشد. اسپکتروفوتومتر ویزیبل ساده مدل
ویتا طب کوشا استان تهران
special
۱۳۹۳/۰۹/۱۱

لپ تاپ دست دوم

chavosh - www.laptop4iran.com - www.laptop4iran.com www.laptop4iran.com -www.laptop4iran.com www.laptop4iran.com - www.laptop4iran.com اصفهان - خیابان طالقانی - بازار
نوت بوک چاوش استان اصفهان
special
۱۳۹۲/۱۲/۰۴

سازنده دستگاه های فیلترهواوچین کن

. از طرفی چون حجیم است ، واردات آن از چین برای تجار صرفه اقتصادی قابل قبول نداشته و بنا بر این تولید کنندگان داخلی میتوانند با نیروی انسانی کم و سرمایه نسبتا کم و فضای
آرتمیس سازه استان البرز
special
۱۳۹۲/۰۹/۲۱

فروش خط تولید فیلتر هوای اتومبیل ارزان

مخصوصا"( قطعات خودرو) 7 واردات و پخش عمده مواد اولیه فیلتر هوای اتومبیل و مواد شیمیایی . واردات و پخش عمده کاغذ خام به صورت رول. پخش کاغذ چین شده تیغه ای و یا چسب دار
مهدی افشار استان تهران
special
۱۳۹۲/۰۹/۲۱

ساخت و فروش دستگاه های تولید فیلتر هوا

مخصوصا"( قطعات خودرو) 7 واردات و پخش عمده مواد اولیه فیلتر هوای اتومبیل و مواد شیمیایی . واردات و پخش عمده کاغذ خام به صورت رول. پخش کاغذ چین شده تیغه ای و یا چسب دار
مهدی افشار استان تهران
special
۱۳۹۱/۱۲/۲۲

آموزش صادرات واردات و ترخیص کالا

آموزش صادرات واردات وترخیص کالا باسمه تعالی آموزش صادرات واردات وترخیص کالا به صورت کاملا عملی وکاربردی(همزمان در اصفهان وتهران) محتوی دوره آشنایی با دنیای کسب
تسریع ابتکار پارس تسریع ابتکار پارس استان اصفهان