دسته بندی
استان و شهر

فروشگاه آن لاین olum.ir

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
فروشگاه سایت با امکان پرداخت آن لاین www.olum.ir



برای تهیه سی دی های زیر به سایت علوم دات ای ار مراجعه فرمایید . توضیحات خلاصه شده است . توضیحات کامل را در سایت علوم ببینید



BBC Planet Earth



مجموعه عظیم BBC Planet Earth بهترین مستند حیات وحش با در ۱۲ DVD با کیفیت عالی زیرنویس فارسی BBC Planet Earth یکی از بهترین مستندهایی است که در زمینه طبیعت و حیات وحش است که تا کنون تولید شده ، این مجموعه در مدت ۵ سال توسط Alastair Fothergill و ۴۰ تیم فیلمبرداری همراهش ، در ۲۰۴ نقطه از ۶۲ کشور جهان باحاصل ۱۲ سال پژوهش و بودجه ای در حدود ۲۵ میلیون دلار ساخته شده است.( جزو ۳ مستند برتر تاریخ شبکه BBC ) قیمت 15000 تومان



سی دی آموزشی و کتاب الکترونیک علوم اول راهنمایی : در این سی دی مباحث آموزشی کتاب علوم اول راهنمایی به تفکیک توضیح داده شده است (نوشتاری) . برای توضیح هر فصل از تصاویر و مثالهایی خارج ار کتاب درسی استفاده شده و سعی شده است با تصاویری تکمیلی در درک کامل مفاهیم کتاب به دانش آموزان کمک شود. تهیه این سی دی به دانش آموزانی که تصمیم به شرکت در المپیادهای علوم کشوری دارند و نیز به همکاران جهت تدریس بهتر مطالب توصیه می شود.



قیمت این مجموعه 4000 تومان می باشد

 

سی دی آموزشی و کتاب الکترونیک علوم دوم راهنمایی : در این سی دی مباحث آموزشی کتاب علوم دوم راهنمایی به تفکیک توضیح داده شده است (نوشتاری) . برای توضیح هر فصل از تصاویر و مثالهایی خارج ار کتاب درسی استفاده شده و سعی شده است با تصاویری تکمیلی در درک کامل مفاهیم کتاب به دانش آموزان کمک شود. تهیه این سی دی به دانش آموزانی که تصمیم به شرکت در المپیادهای علوم کشوری دارند و نیز به همکاران جهت تدریس بهتر مطالب توصیه می شود. همچنین 300 سوال تستی به صورت فایل پی دی اف و نیز کتاب الکترونیک قرار داده شده است . این سوالات از آزمون های مختلف المپیادهای علمی جمع آوری شده است. تعدادی فایل فلش آموزشی نیز برای درک بهتر مفاهیم کتاب در آن گنجانده شده است.

قیمت این مجموعه 4500 تومان می باشد



سی دی آموزشی و کتاب الکترونیک علوم سوم راهنمایی : تهیه این سی دی به دانش آموزانی که تصمیم به شرکت در المپیادهای علوم کشوری دارند و نیز به همکاران جهت تدریس بهتر مطالب توصیه می شود. همچنین 300 سوال تستی به صورت فایل پی دی اف و نیز کتاب الکترونیک قرار داده شده است . این سوالات از آزمون های مختلف المپیادهای علمی جمع آوری شده است به طور خلاصه محتویات این مجموعه عبارتند از :

1- سیصد سوال تستی جمع آوری شده از المپیاد های علوم سراسر کشور به صورت کتاب الکترونیک

2- حدود 10 دوره سوالات امتحانات نهایی درس علوم تجربی پایه سوم

3- خودارزیاب : که دانش آموز با پاسخ دادن به سوالات به طور خودکار کارنامه آزمون را مشاهده می کند

4- نرم افزار آزمایشگاه مجازی شیمی جهت یادگیری بهتر مفاهیم و نیز توضیح شناساگرها

5- نرم افزار منظومه شمسی : که شما را به سفری در درون منظومه شمسی با تصاویری فوق العاده زیبا و با کیفیت می برد . تصاویر مشاهده سطوح سیارات مختلف کاملا طبیعی می باشد به طوری که می توان حتی آن را با وضوح بسیار بالا در سایز بزرگ بر روی ویدئو پروژکتور انداخت و در کلاس به دانش آموزان نشان داد.

6- آموزش کامل بخش فیزیک کتاب ویژه شرکت کنندگان آزمون های المپیاد و ورودی مدارس نمونه دولتی شامل فرمولها و مثالهای متنوع طبقه بندی شده (فرمولهای تستی و نکات مهم علمی ) . مطالعه این بخش شما را از شرکت در کلاسهای مختلف بی نیاز می کند

7- جدول تناوبی برای موبایل - متن کامل سه زبانه قرآن

8- فیلم فوق العاده زیبای سفر کیهانی دوبله شده : سفری از درون هسته اتم تا مرز کهکشانها و مقایسه شباهتها و تفاوتها

قیمت این مجموعه 5000 تومان می باشد

 

کار عملی درس علوم تجربی : حدود هفتاد مورد "بسازید" در زمینه های نور - حرکت - صدا- رنگ - جریان برق - هوا و دانستنیهای مختلف که برای کار عملی درس علوم تجربی دوره راهنمایی قابل استفاده می باشد. همچنین 90 فیلم یا کلیپ کوتاه آموزشی در زمینه های مختلف نیز در این مجموعه قرار دارد.

قیمت این مجموعه 4000 تومان می باشد



" مستند هیولای دریا - Sea Monsters From BBC "

 مستندی با شکوه از بی بی سی ، یک تجربه هیجان انگیز و بی نظیر با بزرگترین مستند سازان ، برای دیدن عجیب ترین و مخوف ترین جانداران کره ی زمین آماده شوید تصاویری که هرگز و هیج جاندید.



The Planets

مستند منظومه شمسی

مجموعه ای مستند در مورد سیارات منظومه شمسی که به طور کامل به بررسی اجرام آسمانی موجود در منظومه ما می پردازد ،

قیمت این مجموعه 4000 تومان می باشد



Inside The Living Body

در این فیلم به بررسی چگونگی عملکرد بدن انسان از اولین گریه تا آخرین تنفس ، بپردازید. در این فیلم ، شبکه ی National Geographic شما را به سفری فوق العاده جذاب برده و چگونگی عملکرد بدن یک زن را از بدو تولد تا مرگ به تصویر می کشد.

قیمت این مجموعه 6000 تومان می باشد



The Elegant Universe

سال ها دانشمندان بر روی تئوری ای که بتوانند همه چیز را توجیه کند کار کرده اند. تئوری ای که هم ابعاد میکرو و هم ابعاد ماکرور را در برگیرد. و نظریه ای که توانسته به این آشفتگی سامان دهد ، نظریه ی ریسمان است. در این فیلم Brian Greene در سه قسمت به بررسی این نظریه پرداخته

برای خرید نسخه ی Original این مجموعه از سایت PBS در اینجا کلیک کنید.

قیمت این مجموعه 5000 تومان می باشد 



ویندوز ویستا همراه

با پر شدن بازار از نسخه های متفاوت ویندوز ویستا حالا نوبت آن شده که با نسخه جدید ویندوز ویستا یعنی ویندوز ویستا همراه آشنا بشید.

قیمت این مجموعه 3500 تومان می باشد



کارت جیبی فرمولهای علوم سوم راهنمایی (همچنین قابل استفاده برای فیزیک 1و 2دبیرستان)

 کارت جیبی فرمولهای علوم سوم راهنمایی :در این کارت تمام فرمولهای بخش فیزیک علوم سوم جهت یادگیری بهتر جمع آوری شده است و نکات مهم بخش فیزیک نیز به طور خلاصه ذکر شده است . جنس کارت سلفون مات بوده و تا حدودی در برابر رطوبت و پاره شدن مقاوم است. فرمولهای این کارت برای فیزیک 1و 2دبیرستان نیز قابل استفاده می باشد

این اثر در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به شماره 11704به ثبت رسیده و هر گونه تکثیر و کپی برداری ممنوع و منوط به کسب اجازه کتبی می باشد.

قیمت این مجموعه با هزینه پست پیشتاز 2000 تومان می باشد



Incredible Human machine

ماشین بدن انسان : در این دی وی دی با سفری کامل به درون بدن انسان و با دیدن تصاویر واقعی بسیار زیبا و باور نکردنی مروری بر عملکرد بدن انسان می کنیم پیشنهاد می کنم خود را از یک سفر جذاب علمی با تصاویر کاملا طبیعی محروم نسازید

قیمت این مجموعه 5000 تومان می باشد



گوناگون : هر سی دی 3500 تومان با ارسال رایگان به تمام نقاط کشو

VCD کانی شناسی (علوم دوم راهنمایی )

VCD حیات وحش ایران سی دی 1 تهیه شده توسط BBC

VCD حیات وحش ایران سی دی 2 تهیه شده توسط BBC

VCD سفر کیهانی : سفر به اعماق فضا (سفری از درون هسته اتم تا مرز کهکشانها)

VCD تشریح قلب

VCD تشریح کلیه

VCD تشریح مغز

VCD حیات وحش جهان سی دی 1 و 2

بیولوژی مولکولی

سلولی ملکولی

بیولوژی ساختمان سلول

انیمیشن نجوم

آناتومی بدن تصاویر واقعی تشریح جسد انسان به زبان اصلی بخش ششها و قلب

آناتومی بدن تصاویر واقعی تشریح جسد انسان به زبان اصلی بخش روده ها - کلیه و صورت

آناتومی بدن تصاویر واقعی تشریح جسد انسان به زبان اصلی بخش ماهیچه و استخوان

آناتومی بدن تصاویر واقعی تشریح جسد انسان به زبان اصلی بخش گوش - دست و پا

آناتومی بدن تصاویر واقعی تشریح جسد انسان به زبان اصلی بخش صورت و گردن - جمجمه و مغز

منتخب فیلم های شیمی

شامل:آزمایش های شیمی 1تهیه کننده: ماندانا فتوحی (گروه شیمی شهر تهران)زمان: 63 دقیقه

ترمودینامیک شیمیایی

تهیه کننده: مرکز تحقیقات پروفسور حسابی و پژوهش سرای رازی قم زمان: 50 دقیقه

ترمودینامیک شیمیایی

تهیه کننده: حسین زمانی سیفی کار (مرکز تحقیقات پروفسور حسابی و پژوهش سرای رازی قم) زمان: 26 دقیقه

سینتیک شیمیایی

تهیه کننده: صدیقه مرتضوی (گروه آموزشی شیمی ناحیه 1 شهر ری) زمان: 12 دقیقه

نانو ، بُعد فردا

تهیه کننده: کمیته ترویج ستاد ویژه نانو فناوری کشور - زمان: 26 دقیقه

مجموعه نرم افزارهای شیمی : لیست کامل باتوضیحات

سی دی آموزشی شیمی 1 (محصولی از رشد)

مهم ترین خصوصیت این CD که آن را از نمونه های مشابه مجزا می کند ، تعداد زیاد انیمیشن ها می باشد ، که بسیاری از آن ها به صورت تعاملی با کاربر ارتباط برقرار می کنند. در طراحی انیمیشن های این CD از نرم افزار flash استفاده شده است.

از امکانات جالب این CD تعریف تعداد زیادی از اصطلاحات هر فصل با انیمیشن و تصویر می باشد. امکان برگزاری آزمون نیز در این CD قرار داده شده است.

سی دی آموزشی شیمی 1 ( محصولی از نافع)

این CD ها مجموعه نرم افزار های آموزشی چند رسانه ای می باشد ، که توسط دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش پرورش تهیه شده اند.این CD ها در یکی دو سال اخیر در تمامی مدارسی که کارگاه IT داشته اند توزیع شده است ، ولی مطمئنا در بسیاری از مدارس هم وجود ندارد. این CD ها امکانات کمک آموزشی مناسبی را برای معلمان و دانش آموزان فراهم می کند که از مهم ترین آن ها موارد زیر قابل ذکر می باشند:

1- کمک گرفتن از انیمیشن ها در تدریس مطالب

2- بازی های مرتبط با مطالب شیمی دبیرستان ...

3- معرفی دانشمندان

4- برگزای آزمون و اعلام نتیجه نهایی و ...

سی دی آموزشی شیمی 2 (محصولی از آموزش و پرورش تهران)

مهم ترین خصوصیت این CD که آن را از نمونه های مشابه مجزا می کند ، تعداد زیاد انیمیشن ها می باشد ، که بسیاری از آن ها به صورت تعاملی با کاربر ارتباط برقرار می کنند. در طراحی انیمیشن های این CD از نرم افزار flash استفاده شده است که از بهترین نرم افزار های طراحی انیمیشن های دو بعدی می باشد.

در این CD بخشی به نام آزمایشگاه نیز وجود دارد که با استفاده از تصاویر انیمیشن ، به معرفی و نحوه کار وسایل آزمایشگاهی می پردازد.

از ویژگی های مهم این CD موارد زیر قابل ذکر هستند:

1- آموزش مفاهیم با استفاده از متن ، تصویر ، گفتار و انیمیشن همراه با تعامل بین کاربر و نرم افزار

2- دارای انواع تمرین در پایان هر مبحث

3- برگزاری آزمون با در نظر گرفتن زمان

4- ارائه آزمای های کتاب ا استفاده از انمیشن ...

سی دی آموزشی شیمی 2 (محصولی از نافع)

سی دی آموزشی شیمی 3 ( محصولی از نافع)

سی دی آموزشی پیش دانشگاهی ( محصولی از نافع)

این CD ها مجموعه نرم افزار های آموزشی چند رسانه ای می باشد ، که توسط دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش پرورش تهیه شده اند.این CD ها در یکی دو سال اخیر در تمامی مدارسی که کارگاه IT داشته اند توزیع شده است ، ولی مطمئنا در بسیاری از مدارس هم وجود ندارد. این CD ها امکانات کمک آموزشی مناسبی را برای معلمان و دانش آموزان فراهم می کند که از مهم ترین آن ها موارد زیر قابل ذکر می باشند:

1- کمک گرفتن از انیمیشن ها در تدریس مطالب

2- بازی های مرتبط با مطالب شیمی دبیرستان ...

3- معرفی دانشمندان

4- برگزای آزمون و اعلام نتیجه نهایی و ...

شیمی 1 : شیمی برای زندگی : فیلم آموزشی شامل 5 ساعت فیلم در مورد کتاب شیمی1

دنیای شیمی

شامل یش از 8 ساعت فیلم در 17 موضوع مختلف: آب ، هوا ، شیمی زمین ، مول ، فلزات ، کربن ، پلیمرها ، مهندسی مولکول ها ، ترمودینامیک ، سینتیک ، تعادل ، الکتروشیمی ، اسیدها و بازها ، اسپکترومتری ، محیط زیست و ...

قرآن کامل سه بعدی با امکان جستجوی صفحات مخصوص کامپیوتر و امکان ورق زدن با موس

آموزش ج*ن*س*ی و بلوغ ویژه نوجوانان پسر دوره راهنمایی و دبیرستان

نرم افزار آزمایشگاه مجازی فیزیک و شیمی به طور مجزا با سریال معتبر

نرم افزارهای مدیریت و بهینه سازی کارگاه های IT :(همراه با راهنمای فارسی)

این CD شامل نرم افزارهای مورد استفاده در کارگاه های IT برای مدیریت و بهینه سازی و رفع مشکلات موجود در این کارگاه ها به همرا آموزش فارسی نحوه نصب و استفاده از آن ها می باشد.

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی بدن سازی

۱۳۸۹/۰۸/۲۸

مدرنترین دستگاه بدن سازی جهان

عکسی که میبینید پیشترفته ترین دستگاه بدن سازی حرفه ای در منزل میباشد. لطفآ به لینک زیر مراجعه کنید جهت اطلاعات بیشتر لطفآ با ایمیل زیر تماس حاصل
behzad استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۲

متخصص پوست,مو,لیزر و زیبائی

جوان سازی صورت ورفع چروکهای سطحی پوست با لیزر-رفع موهای زائد کل بدن با لیزر- رفع خالکوبی یا لیزر -جراحی و برداشتن انواع خال-تزریق چربی-میکرودرم ابربژن -درمان جوش
دکترعلی رنجبر کلاگری استان آذربایجان غربی
۱۳۸۹/۰۶/۳۱

لوازم بدنسازی پارکی ( فضای باز)- تجهیزات

واحد بازرگانی شرکت هیربد تقدیم می کند. تاریخچه مختصر فعالیت : فعالیت تیم مدیران شرکت فرجاد با تولید لوازم بدنسازی پارکی در ایران شروع شد این شروع که در تیر ماه سال
واحد بازرگانی شرکت هیربد استان خوزستان
۱۳۸۹/۰۶/۲۹

نرم افزار ورزشی قهرمان ویژه رزمیکاران

چه قدر با علوم ورزشی آشنا هستید ؟ از علوم ورزشی چه می دانید ؟ آیا با مدرن ترین تمرینات حرفه ای روز دنیا آشنا هستید ؟ ----------------------------------------
سینا کلینی استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۱۹

مبلمان شهری دورا

با سلام ، این شرکت تولید کننده مبلمان شهری کلاسیک و مدرن از جنس بتن مسلح خودرنگ با نام بین المللی سنگ مسلح - Reinforced Stone – می باشد که به دلیل مقاومت بسیار
امیرعلاالدین البرزی استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۲

سیستم های تصفیه آب خانگی و صنعتی puricom

سیستم های تصفیه آب خانگی و صنعتی با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه تصفیه آب (RO) *تمامی فیلتر های این دستگاه ساخت کشور امریکا بوده و اندازه روزنه
حسن محمدی استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۱

دستگاه یونیزه وقلیائی کننده آب

دستگاه یونبزه کننده آب pH بدن در حالت نرمال باید حدود 4/7 باشد که کاهش این میزان تا 7 باعث بیهوشی و حتی مرگ می شود . % 97 از غذاها و آشامیدنی هایی که ما می خوریم
سیروس فتاحی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۱

فیلم ورزشی

بسمه تعالی ورزشی آموزشی مسابقات بهترین فیلم های آموزشی ورزشی را از ما بخواهید . جزوات آموزشی *متون آموزشی مربیگری درجه 3 فدراسیون تکواندو
باقرزاده استان آذربایجان شرقی
۱۳۸۹/۰۵/۲۳

تهیه و سفارش کلیه داروهای بدن سازی

کلیه داروها با قیمت مناسب و کیفیت اصل در اختیار ورزشکاران عزیز می باشد. نمایندگی انحصاری محصولات kaizen , Dymatize. با همکاری استاد برجسته پرورش اندام جناب آقای
مجید عبدالکریمی استان تهران
۱۳۸۹/۰۸/۱۰

انواع کمربند لاغری

کمربند 2 موتوره بسیار قوی می باشد و می تواند عمل ویبره را به دو صورت چکشی (ضربه ای) و یا چرخشی (گردشی) بر روی عضلات شکم ، کمر ، باسن ، ران ها ، ساق پا ، ساق دست ، سرشانه
سعید قدرتی استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۲۹

فروشگاه آن لاین olum.ir

فروشگاه سایت با امکان پرداخت آن لاین www.olum.ir برای تهیه سی دی های زیر به سایت علوم دات ای ار مراجعه فرمایید . توضیحات خلاصه شده است . توضیحات کامل را در سایت
وحید پور استان تهران
۱۳۸۹/۰۳/۱۲

مجموعه Archmodels 1-49 مناسب تردی کارها

مجموعهArchmodels توسط گروه سه بعدی سازی Evermotion تولید شده است که شامل آبجکت های آماده برای همه 3d کاران معماری و ساختمانی می باشد. این مجموعه شامل آبجکتهای آماده
فروشگاه محصولات آموزشی استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۰

دستگاه تصفیه آب --- عمر طولانی و سالم تر

مرکز پخش دستگاه های تصفیه آب خانگی - صنعتی آبنوس "نمایندگی دستگاه اسپرینگ راین در اصفهان" - نصب رایگان - تحویل 5 فیلتر اضافی رایگان - 1 سال
باقری استان اصفهان
۱۳۸۹/۱۲/۱۲

رادیو فرکوئنسیRF - رفع چین و چروک

RFیا رادیو فرکوئنسی--چین و چروک - سفتی پوست آیا روشی برای لیفتینگ بدون جراحی و رفع چین و چروک بدون جراحی وجود دارد؟ رادیو فرکوئنسی یا RF روشی جدید برای لیفتینگ ،
دکتر محبوبه مرادی حقیقت استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۱۴

دستگاه کاهش مصرف برق(ULTRA

در چند دهه اخیر سیستم های ذخیره ساز انرژی با انگیزه های متفاوتی به منظور بهبود عملکرد سیستم قدرت ، مورد توجه قرار گرفته اند. بطور معمول در سیستم قدرت بین قدرتهای
فناوری اطلاعات پارسیارن استان فارس
۱۳۸۹/۰۱/۲۴

پکیج آموزشی ، آموزش چهره سازی

آموزش چهره سازی در این مجموعه شما یاد می گیرید چگونه از صورت و چهره افراد دقیقا یک چهره گچی یا رزینی در عرض کمتر از 30 دقیقه بسازید ! چهره و صورتی که شما درست می
جلالی استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۲۱

باشگاه بدن سازی چمــــران

آقایان : بدن سازی ، پاور لیفتینگ خانم ها : ایروبیک، فیتنس کارشناس تغذیه و ژن های لاغری برای خانم
شاهین امیر عظیمی استان تهران
۱۳۸۹/۰۳/۰۲

نمایندگی تشک خوشخواب اصل

شور و نشاط روزانه حاصل خواب راحت شبانه است . خواب خوش با تشک خوشخواب هر تشکی خوشخواب نیست ارائه انواع تشک خوشخواب و رویا و طبی و تخت خواب های فلزی پیروز با کیفیت
سعید نوروزی استان تهران
۱۳۸۹/۰۹/۲۹

وزن ایدآل با توپ بدن سازی جیم بال(عمده

توپ بدن سازی جیم بال پدیده ای نو در امر ورزش قابل توجه بانوان , آقایان ,ورزشکاران ویژه انجام حرکتهای بدن سازی بدون دستگاه قابل استفاده در منزل و باشگاه با
firooz altafy استان آذربایجان شرقی
۱۳۸۹/۱۲/۲۹

کتاب ورزش صورت

مهم نیست چند سال دارید ، مرد هستید یا زن . اگر دچار چین و چروک و افتادگی صورت هستید ، حتما این کتاب را مطالعه نمایید .این روش طبیعی سالهاست که در اروپا و امریکا مورد
نوری استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۰۱

بانک ویدئویی ورزش های رزمی

آیا در اندیشه این هستید که هنرهای رزمی را یاد بگیرید؟ آیا می خواهید در هنرهای رزمی پیشرفت کنید؟ آیا می خواهید تکنیک های روز دنیا را یاد بگیرید؟ آیا می خواهید توسط
علیرضا جعفری استان همدان
۱۳۸۹/۰۱/۳۱

جیم بال

توپهای بدن سازی جیم بال Reebok ریبوک پدیده ای نو در امر ورزش Attrina قابل توجه بانوان ، آقایان و ورزشکاران محترم ویژه انجام حرکتهای بدنسازی وتقویت عضلات بدون
attrina استان تهران
۱۳۸۹/۰۳/۱۴

سر ساکشن (لیپو ساکشن

قابل توجه مراکز جراحی وبیمارستانها با سلام انواع سرساکشن برای زیبا سازی بدن موجود می باشد . جهت اطلاع بیشتر تماس حاصل
ابویی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۵

باشگاه بدن سازی بانوان -شراکت

سالن 200 متر به بالا با ارتفاع 3 متر ، همکف ، از شما اخذ مجوز وسرمایه از ما با همکاری مربیان تربیت بدنی با مدرک کارشناسی ترجیحا" مناطق نارمک-تهرانپارس
صالحی استان تهران
۱۳۸۹/۰۶/۲۵

پورتن

ارائه انواع دستگاه های شبیه ساز ورزش (EMS) و همچنین انواع دستگاه های مناسب بدن سازی. لیست محصولات ما: سیستم الکترو عضلانی کمربند لاغری تردمیل دوچرخه
پورتن استان تهران