دسته بندی
استان و شهر

فوم پلی ارتان و کاربردهایش(طراحان دلتا

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
زمینه تولید شیت های فوم پلی ارتان ، وساخت دستگاه تریق فوم و راه اندازی خطوط تولید یخچال فریزر خانگی فعالیت دارد

_09125244309

با ما تماس بگیرید تا با پروژه های انجام شده و محصولات تولیدی بیشتر آشنا گردید:

گرد آورنده: محمد هوراندی

پست الکترونیکmohamad_hoorandi@yahoo.com:



پلی یورتان

پلی یورتان : کوپلیمری پرکاربرد



الاستومرهای پلی یورتانی ، خانواده‌ای از کوپلیمرهای توده‌ای بخش شده است که کاربردهای مهمی در زمینه‌های گوناگون صنعتی و پزشکی پیدا کرده است. اولین پلی یورتان ، از واکنش دی‌ایزوسیانات آلیفاتیک با دی‌آمین به‌دست آمد. اتو بایر و همکارانش اولین بار این پلی‌یورتان را معرفی نمودندکه به شدت آبدوست بود و بنابراین به عنوان پلاستیک یا فیبر نمی‌توانست مورد استفاده قرار گیرد. واکنش بین دی‌ایزوسیانات‌های آلیفاتیک و گلیکول‌ها منجر به تولید پلی یورتانی با خصوصیات پلاستیکی و فیبری گردید. به دنبال آن ، با استفاده از دی‌ایزوسیانات آروماتیک و گلیکول‌های با وزن مولکولی بسیار بالا ، پلی‌ یورتانی به‌دست آمد که خانواده مهمی از الاستومرهای ترموپلاستیک به شمار می‌رود.



خواص یورتانها از مواد ترموست بسیار سخت تا الاستومرهای نرم تغییر می‌کند. از پلی یورتانهای ترموپلاستیک ، در ساخت وسایل قابل کاشت بسیار مهمی استفاده می‌شود ، چرا که دارای خواص مکانیکی خوب نظیر استحکام کششی ، چقرمگی ، مقاومت به سایش و مقاومت به تخریب شدن ، به علاوه زیست سازگاری خوب می‌باشند که آنها را در گروه مواد مناسب جهت کاربردهای پزشکی قرار می‌دهد.

کاربردهای پلی یورتان‌ها

با استفاده از پلی اترها به عنوان پلی‌ال ، در سنتز پلی یورتان می‌توان کاشتنی‌های طولانی مدت تهیه نمود ، که در قلب مصنوعی ، کلیه مصنوعی ، ریه مصنوعی ، هموپرفیوژن ، لوزالمعده مصنوعی ، فیلترهای خونی ، کاتترها ، عروق مصنوعی ، بای‌پس سرخرگ‌ها یا سیاهرگ‌‌ها ، کاشتنی‌های دندان و لثه ، بیماریهای ادراری ، ترمیم زخم ، رساندن یا خارج کردن مایعات ، نمایش فشار عروق ، ، مسدود کردن عروق ، جراحی عروق آئورت و کرونری ، دریچه‌های قلب ‌سه‌لتی و دولتی کاربرد دارند.

در صورتی که از پلی اترها به عنوان پلی‌ال ، در سنتز پلی یورتان استفاده شود ، پلی یورتان‌های زیست تخریب پذیر مدت تهیه می‌شود که به طور مثال در کانال هدایت بازسازی عصب ، ساختارهای قلبی –عروقی ، بازسازی غضروف مفصل ومنیسک زانو ، برای تعویض وجایگزینی استخوان اسفنجی ، در سیستم‌های رهایش کنترول شده دارو و برای ترمیم پوست کاربرد دارد. شکل (1) برخی از وسایل و ایمپلنت‌های پلی‌یورتانی مورد استفاده در پزشکی را نشان می‌دهد.



تاثیر ساختار شیمیایی و مورفولوژی سطح روی خون سازگاری پلی یورتان

ه

در اواخر سال 1980 تعدادی از دانشمندان ، شیمی ، ساختار و مورفولوژی سطح پلی‌یورتان‌ها را مورد بررسی قرار دادند و به تدریج روش‌های جدید پوشش دهی سطح به‌همراه پیوندهای مواد دیگر به سطح پلی‌یورتان‌ها ، با هدف بهبود خونسازگاری ابداع شد. در سالهای اخیر ، ترکیب شیمیایی پلی‌یورتان‌ها جهت بهبود خونسازگاری با تغییرات بسیار زیادی همراه شده است. از جمله این موارد سنتز پلی‌یورتان یا پلی‌یورتان ِیورا با قسمت‌های نرم آبدوست است.

«Cooper» ، نیز در مورد ارتباط بین شیمی پلی‌ال‌ها و خون‌سازگاری پلی‌یورتانها ، تحقیقاتی را برروی نمونه‌های مختلف پلی‌یورتانها با پلی‌ال‌های متفاوت نظیر PEO ، PTMO ، PBD (پلی‌بوتادین) و PDMS انجام داد. این پلی‌یورتان‌ها به روش پلیمریزاسیون دو مرحله‌ای تهیه شدند و بر روی لوله‌‌های پلی‌اتیلنی پوشش‌دهی شده و سپس درون بدن سگ قرار گرفتند تا پاسخ لخته‌زایی آنها مشخص گردد. پلی‌یورتان با پلی‌ال PDMS کمترین لخته‌زایی را نسبت به نمونه‌های دیگر نشان داد. طبیعت آبگریز PDMS باعث بهبود آبگریزی سطح پلی‌یورتان پایه PDMS و در نتیجه توجیهی برای بهبود خون‌سازگاری آن نسبت به سایر موارد می‌شود و میزان چسبندگی اولیه پلاکت‌ها با افزایش آبدوستی پلی‌ال‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین باید گفت که خون‌سازگاری پلی‌یورتان‌ها بستگی زیادی به ترکیبات سازنده آن و عوامل مختلف نظیر جداسازی میکروفازها ، ناهمگنی سطح و آبدوستی سطح خواهد داشت.

استفاده از سولفونات یا پوشش‌هایی نظیر هپارین در تغییر پاسخ خون به این مواد نقش بسیار عمده‌ای را ایفا می‌کنند. محققی به نام Santerre [55] ، پلی‌یورتان‌هایی را بر پایه سولفونات سنتز نمود که دارای گروه‌های مختلف سولفور(3.1 % - 1.4%) بود. در نمونه‌های با گروه‌های سولفونات بیشتر زمان لخته‌زایی افزایش یافت.



روشهای بهبود خواص سطحی پلی‌یورتانها

با توجه به اینکه خونسازگاری یک بیومتریال بستگی مستقیم به شیمی سطح آن دارد ، تغییر در وضعیت سطحی کمک بسیار زیادی در حل مشکلات خون‌سازگاری خواهد نمود. از جمله موادی که در این مورد نتایج و رضایت بخشی را در بهبود خونسازگاری نشان داده‌اند ، ‌می‌توان به سولفونات پلی‌اتر یورتان ، پیوند سطح اکریل آمید و دی اکریل آمید با پلی‌اتر یورتان ، اتصال فسفوریل کولین به سطح پلی‌اتر یورتان با استفاده از پرتو UV و پیوند پروپیل سولفات – پروپیلن اکساید (PEO-SO3) ، اشاره نمود.

در سالهای اخیر محققان زیادی برای افزایش بهبود خونسازگاری بیومتریال‌ها از پیوند هپارین به سطح آنها استفاده نموده‌اند که نتایج رضایت‌بخشی نیز به همراه داشته است. یکی از مهمترین مشکلات در این راه ، پیوند یونی هپارین (surfaces bearing ionically bound heparin ) به سطح پلی‌یورتان است. هپارین می‌تواند بصورت کووالانی با گروههای آمین یا هیدروکسیل آزاد ایزوسیانات پیوند برقرار سازد. در بین تمام روشهایی که باعث تثبیت هپارین ‌می‌شود ، موثرترین روش استفاده از تابش اکسیژن پلاسمای یونیزه شده است که باعث پیوند با پلیمر ‌می‌شود.

نتایج خونسازگاری حاصل از هپارینیزه شدن پلی‌یورتان‌ ، نشانگر فعالیت کمتر پلاکتها و پروتئین‌های پلاسما است که منجر به کاهش تشکیل لخته خون می‌شود. همچنین چسبندگی سلولهای تک هسته‌ای و ترشح فاکتور نکروز تومور در تماس با پلی‌یورتان هپارینیزه شده کمتر گزارش شده است. از دیگر راههایی که ‌می‌توان بدون استفاده از پوشش‌های هپارینی به یک پلی‌یورتان خون سازگار دست یافت ، پوشش دهی یا تثبیت شیمیایی داروهای ضد لخته زا یا مولکولهایی نظیر مشتقات Urookinase ، Prostacyclin ، ADPase ، Dipyridamol ، Glucose و اتمهای نقره گزارش شده است.

پلی‌یورتان‌های دارای گروه‌های سولفونات ، لخته زایی بسیار کمی نسبت به پلی‌یورتان‌های معمولی داشت. پلی‌یورتان‌های سولفونات شده ترومبین (آنزیم مؤثر برای ایجاد لخته) را مصرف کرده و بر پلیمریزه شدن فیبرینوژن تأثیر مستقیم می‌گذارد.

ایجاد پیوند کووانسی پپتید Arg-Gly-Asp (RGD) ، با ستون اصلی پلیمر نیز یکی دیگر از روش‌های بهبود خواص خون‌سازگاری پلی‌یورتان‌ها است که در نتیجه چسبندگی سلول‌های اندوتلیال به سطح پلیمر افزایش می‌یابد.



تخریب پلی یورتان‌ها

همه پلیمرها امکان تخریب دارد و پلی یورتان‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست جهت جلوگیری از تخریب پلی یورتان‌ها روش‌‌های مختلفی وجود دارد. که شامل هیدرولیز ، فتولیز ، سلولیز ، تومولیز ، پیرولیز (تجزیه در اثر حرارت) وتخریب بیولوژیک ، ترک بر اثر استرس محیطی ، اکسید شدن و تخریب بوسیله میکروب و قارچها می‌شود.

در حالت بیولوژیک تنش محیطی باعث ایجاد ترک می‌شود که در نهایت شکست ممکن است به‌وجود آید و باعث ایجاد تخریب سطحی ویژه در پلیمر شود. آنزیم‌ها نیز می‌توانند باعث تخریب پلی یورتان‌ها شود. تخریب میکروبی ، یک واکنش تجزیه شیمیایی است که به‌وسیله حمله میکرو ارگانیسم‌ها صورت می‌گیرد. آنزیم‌ها و قارچ‌ها نیز ممکن است پلی یورتان‌ها را تخریب کند.

پیوندهای مستعد برای تخریب هیدرولیتیک در پلی یورتان‌ها ، پیوندهای استری و یورتانی است. استرها به اسید و الکل تجزیه می‌شود و پیوندهای یورتانی در نتیجه تخریب شدن به کربامیک اسید و الکل هیدرولیز می‌شود.

ترکیبات مسئول تخریب پلیمرها در بدن شامل آب ، نمک ، پراکسیدها و آنزیمها است. به‌طور کلی مولکولهایی مانند ویتامین‌ها و رادیکالهای آزاد باعث تسریع کردن تخریب می‌شود. اگر پلی یورتان هیدروفوب باشد تخریب معمولاً در سطح مواد انجام می‌شود. اگر پلی یورتان‌ها هیدروفیل باشد ، آب در توده پلیمر وارد شده و تخریب در سرتاسر ماده اتفاق می‌افتد. تخریب پلیمر در مایع Media ( پلاسما و بافت ) به طورکلی شامل مراحل زیر است.

1) جذب مدیا در سطح پلیمر ،

2) جذب مدیا به توده پلیمر ،

3) واکنشهای شیمایی با پیوندهای ناپایدار در پلیمر و

4) نقل و انتقال تولیدات تخریب از ماتریکس پلیمر و جذب سطحی محصولات تخریب از سطح پلیمر.



تاثیر آبدوستی بر میزان تخریب پلی یورتان‌های

یکی از مشکلات اصلی کاشت پلی یورتان‌ها در حالت vivo in تمایل آنها برای آهکی شدن و تخریب شدن است. اکثر ایمپلنت‌های پلی یورتانی در حالت in vivoاز طریق هیدرولیز تخریب می‌شود.

الاستومرهای زیست تخریب پذیردر ایمپلنت‌های قلبی و عروقی ، داربستها برای مهندسی بافت ، ترمیم غضروف مفصل ، پوست مصنوعی و درتعویض و جانشینی پیوند استخوان اسفنجی استفاده می‌شود.

مواد هیدروفیل مانند هیدروژل‌ها ، به عنوان سدی برای چسبندگی بافت‌ها استفاده می‌شود. موادی با هیدروفیلی کم ، باعث چسبندگی تکثیر سلول‌ها می‌شود که برای داربستهای مهندسی بافت مناسب است.



واکنش پلی یورتان زیست تخریب پذیر با استئوبلاست‌ها و کندروسیت‌ها و ماکروفاژها

کاربرد پلیمرهای زیست تخریب پذیر به عنوان یکی از پیشرفت‌های عمده در تحقیقات مواد درپزشکی مطرح است. مواد زیست تخریب پذیرکاربردهای بی‌شماری در پزشکی و جراحی دارند واین مواد طوری طراحی شده است که در حالت in vivo تخریب شود.

تصور کلی از زیست سازگاری بر اساس واکنش میان یک ماده و محیط بیولوژیک است. واکنش بافت‌ها و سلول‌ها در خیلی از موارد بوسیله پاسخ التهابی مشخص می‌شود.

در مهندسی بافت از ماتریس‌ها و داربستهای زیست تخریب‌پذیر پلیمری به عنوان حامل سلول برای بازسازی بافت‌های معیوب استفاده می‌شود. به‌طور کلی ، ایمپلنت‌ها نباید باعث پاسخ غیرعادی در بافت‌ها و باعث تولید مواد سمی یا تأثیرات سرطان زائی در بافت شوند. در تحقیقات جدید ، پلی یورتان‌های زیست تخریب پذیر زیست سازگاری مطلوبی از خود نشان می‌دهد.

این پلی یورتان‌ها هر چند که باعث فعال شدن ماکروفاژها می‌شود ولی تأثیرات سمی و سرطان زائی در بدن ندارد. در تحقیقات in vivo ، فوم پلی یورتان زیست تخریب پذیر ، زیست سازگاری مطلوبی را از خود نشان داده است.

در یک تحقیق جدید ، جهت ارزیابی زیست سازگاری از فوم پلی استر پلی m استفاده شده و واکنشیورتان زیست تخریب پذیر با سایز سوراخها 100-400 کندروسیت‌های و سلول‌های استئوبلاست موش [line Mc3T3-E1] با فوم پلی یورتان زیست تخریب پذیر( Degrapol -foam) مورد بررسی قرار گرفته شده است پاسخ سلولی که شامل: رشد ، فعالیت سلول‌ها و پاسخ سلولی استئوبلاست‌ها و ماکروفاژها به محصولات تخریب در نظر گرفته شد. سلول‌های استئوبلاست‌ها و کندرویست‌ها از موش‌های صحرایی نر بالغ جدا شده بود.

جهت سنتز این کوپلیمر نیز مقدار برابر از PHB– دی‌ال و پلی کاپرولاکتون دی‌ال در 1 و2 دی کلرو اتیلن حل شده وبه صورت آزئوتروپیکالی به‌وسیله برگشت حلال تحت نیتروژن خشک ، سنتز شد. این پلی استریورتان ، یک بخش آمورف و یک بخش کریستالی دارد و همچنین دی ال با PHB تشکیل حوزه‌های کریستالی می‌دهد و دی ال با پلی کاپر.لاکتون تشکیل حوزه‌های آمورف می‌دهد.

پس از کشت سلولی ، اسکن به‌وسیله میکروسکوپ الکترونی ( SEM) نشان می‌دهد که سلول‌ها در سطح و داخل حفره‌های فوم رشد می‌کند و سلول‌هایی که در سطح فوم دیده می‌شود و به صورت یک نمایش سلولی مسطح و چند لایه سلول متلاقی ، دیده می‌شود.

نتایج به‌دست آمده نشانگر این مطلب است که استئوبلاست‌ها و ماکروفاژها توانایی بیگانه خواری و فاگوسیتوز محصولات تخریب را دارندو محصولات تخریب در غلظت کم ، تأثیری در رشد و عملکرد استئوبلاست‌ها نمی گذارد. به‌طور کلی کندروسیت‌ها و استئوبلاست‌ها در فوم زیست تخریب پذیر تکثیر یافت و فنوتیب‌شان را نگاه داشت. این مطلب نشان می‌دهد که این داربستها برای مراحل ترمیم استخوان مفید است.



بازگشت



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی میکروسکوپ

۱۳۹۱/۰۵/۱۳

دایرکتوری جامع تجهیزات و مواد آزمایشگاهی

بخشی از محصولات ارائه شده توسط گروه WWW.LABSORT.com : تیشو پروسسور ، حمام پارافین ، کلدال ، هضم ، تقطیر ، کجلدال ، سوکسله ، آون ، ترازوی دقیق ، اتوانالایزر شیر ،
آرش عابد استان تهران
۱۳۹۱/۰۴/۱۸

دوربین نجومی شکاری 80*15 بریکر

دوربین نجومی شکاری 80*15 بریکر با منشور BAK4 آلمان با لنزهای نیمه آپو (کریستال فلوراید) ، قدرت جذب نور عالی ، بهمراه قطعه اتصال به سه پایه ، کیف حمل برزنتی ، تنظیف و
ژئوتکنیک استان تهران
۱۳۹۱/۰۴/۱۴

نماینده دوستی ایزولب شات تجهیزات آزمایشگاهی فروش

بسمه‌تعالی با سلام شرکت بازرگانی صدف نیلگون با سالها تجربه آمادگی خود را در زمینه ارائه مواد اولیه،تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه انواع خدمات اعم از مشاوره، طراحی
صدف نیلگون پارس استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۱۳

فروش تلسکوپ ، دوربین های تک چشمی

به نام خدا شرکت پارس تاکو وارد کننده و نماینده انحصاری تجهیزات اپتیک : تلسکوپ های حرفه ای و آموزشی ، میکروسکوپ های تخصصی و آموزشی ، دوربین های تک چشمی (SPOTTING
شرکت پارس تاکو استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۰۴

شرکت ابزار صنعت جلوه دار

شرکت ابزار صنعت جلوه دار « با مسئولیت محدود » از بدو تأسیس و به منظور تامین تجهیزات اندازه گیری و ابزاردقیق و همچنین ابزارآلات صنعتی جهت کلیه مراکز صنعتی و آموزشی
حمیدرضا جلودار استان فارس
۱۳۹۱/۰۲/۲۱

فروش نانومواد اکسید آهن نانو ذرات اکسید آهن

انواع نانومواد اکسید آهن قابل ارائه عبارتند از: 1. نانو اکسید آهن NanoFe2O3 Fe2O3 Nanoparticles Purity: >99.5% Fe2O3 Nanoparticles Color: red brown Fe2O3
شرکت پیشگامان نانومواد ایران پیشگامان نانومواد ایر استان خراسان رضوی
۱۳۹۱/۰۲/۲۱

فروش جزئی و کلی انواع نانو لوله های کربنی تک جداره

1. نانو لوله های کربنی تک دیواره خلوص > 96% قطر داخلی 5-10 nm طول نانوذره: 50میکرومتر چگالی: 27/ 0 g/cm3 2. نانو لوله های چند دیواره MWCNTs خلوص >
شرکت پیشگامان نانومواد ایران پیشگامان نانومواد ایر استان خراسان رضوی
۱۳۹۱/۰۲/۲۱

فروش کلی و جزئی نانوذرات اکسید تیتانیوم نانوتیتان

جزئیات نانومواد اکسید تیتانیوم NanoTiO2 : خلوص > 99.9% اندازه ذرات : 20 نانومتر مساحت سطح ویژه : 10-45 m2/gr شرکت پیشگامان نانومواد ایران نخستین شرکت ارائه دهنده
شرکت پیشگامان نانومواد ایران پیشگامان نانومواد ایر استان خراسان رضوی
۱۳۸۹/۰۵/۱۲

میکروسکوپ دوچشمی مدل CX21 المپوس

میکروسکوپ دوچشمی مدل CX21
صمدی استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۹

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، موادشیمیایی

تینا گستر مشاور و تجهیز کننده آزمایشگاههای صنایع غذایی .کنترل کیفی.تحقیقاتی و پژوهشی -دستگاه آون(فور) 55.100.150لیتری دیجیتال و تایمردار -دستگاه اینکوباتور
تینا گستر استان تهران
۱۳۸۹/۰۶/۱۸

فوم پلی ارتان و کاربردهایش(طراحان دلتا

زمینه تولید شیت های فوم پلی ارتان ، وساخت دستگاه تریق فوم و راه اندازی خطوط تولید یخچال فریزر خانگی فعالیت دارد _09125244309 با ما تماس بگیرید تا با پروژه های انجام
گروه طراحان دلتا استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۷

میکروسکوپ دیجیتال USB

این یک محصول منحصر به فرد است که توانایی زوم تا 200 برابر را دارد امکان فیلم برداری و عکاسی از شی مورد نظر وجود دارد . پورتابل است .و همه جا در کیف با خود به این طرف و
keyvan kalami استان تهران
۱۳۸۹/۱۰/۰۳

فروش انواع میکروسکوپ و سمپلر

فروش انواع میکروسکوپ ساخت ایتالیاو سمپلرهای گوناگون ساخت دانمارک (با نامه نمایندگی) ....قیمت ها را حتمامقایسه کنید....... برای دریافت اطلاعات و قیمت با شماره زیر
فرهاد فرهمند استان تهران
۱۳۸۹/۰۷/۱۱

میکروسکوپ استاد دانشجو

میکروسکوپ استاد – دانشجو دیجیتال با قابلیت فیلم برداری و عکس برداری برای سالن های آموزشی و برگزاری آزمون های دوره های تخصصی تا 16 دانشجو ارتباط استاد با دانشجویان
محمد فرسی استان تهران
۱۳۸۹/۰۶/۱۷

شرکت ابزار صنعت جلوه دار

بنام خدا www.abzarsanat.com احتراما" بدینوسیله از شما دعوت می گردد که از محصولات شرکت ابزار صنعت جلوه دار در وب سایت فوق دیدن فرمائید . این شرکت
شرکت ابزار صنعت جلوه دار استان فارس
۱۳۹۰/۰۱/۰۳

فروش لوازم کمک اموزشی اموزشی برای مدارس

فروش لوازم ازمایشگاهی و کمک اموزشی برای مدارس و مراکز فنی حرفه.انواع لوازم ازمایشگاهی کتیهای ازمایشگاهی میکروسکوپ اسکلت مواد شیمیایی هرچیزی که برای ازمایشگاه و یا
بهروز نصیری استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۸

فروش ویژه انواع تلسکوپ ، میکروسکوپ

از وارد کننده و تورزیع کننده عمده بخواهید: کلیه مدل ها موجود وآماده تحویل به مشتری می باشد. لیست برخی از مدل های پرطرفدار میکروسکوپ و تلسکوپ شرکت ویتا طب به شرح
یوسفی استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۷

کلیه تجهیزات آزمایشگاههی مختلف

تجهیزات موجود در زمینه آنالایزرهای رطوبت و نقطه شبنم : 1- نقطه شبنم بصورت پرتابل مدل (SHAW SADP) 2- نقطه شبنم بصورت online در مدلهای مختلف تجهیزات موجود در زمینه
گروه بین اللمللی افراب استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۱۱

فروش دانش فنی تولید میکروسکوپ تک لنزی

قیمت تمام شده پایین.(زیر هزار تومان)تصویر دهی عالی وبازده اقتصادی فوق العاده بالا .. قیمت فروش این محصول حداقل3500تومان عمده و6000تومان خرده است .باتبلیغات تلوزیونی
حسین اقدمی استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۱۵

پکیج کامل جواهر شناسی

یکسری کامل دستگاههای جواهر شناسی از قبیل میکروسکوپ -استریوسکوپ و... اکبند به فروش
مجید ناظری استان کرمان
۱۳۸۹/۰۲/۰۷

جشنواره فروش فوق العاده میکروسکوپ

قابل توجه آزمایشگاههای تحقیقاتی ، صنعتی و دانشگاهی و همکاران محترم به نام خدا شرکت ویتا طب کوشا نماینده رسمی ، انحصاری ونیز واردکننده عمده انواع تجهیزات
صمدی استان تهران
۱۳۸۹/۰۵/۱۲

استخدام بازاریاب فعال جهت پخش اسباببازی

این شرکت یکی از بزرگترین واردکنندگان اسباب بازی و کمک آموزشی ( بلوک banbao و میکروسکوپ و تلسکوپ ) میباشد و جهت پخش گسترده محصولات خود به چندین بازاریاب مجرب با حقوق ثابت
فرامرز ساعی فر استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۲۳

واردات مواد شیمیایی وتجهیزات آزمایشگاهی

شرکت راگاژن پژوه با کادر علمی و فنی مجرب و سابقه طولانی در زمینه فروش تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی وصنعتی ، شامل انواع تجهیزات حمل وتوزیع مایعات ، انواع میکروسکوپ
مهندس میثم قاسمی استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۰۴

میکروسکوپ غیر چشمی

میکروسکوپ تعمیرات با قابلیت اتصال به تلویزیون و یا کارت تی وی کامپیوتر با کیفیت بسیار بالا . پایه و لنز ساخت ژاپن اصل می باشد و برای تنظیمات دارای دقت و ثبات بالایی است6
حامد طالبی نژاد استان فارس
۱۳۸۹/۰۴/۰۱

فروش ویژه انواع لوازم آزمایشگاهی

فروش ویژه انواع لوازم آزمایشگاهی شامل : دماسنج و رطوبت سنج رطوبت سنج غلات انواع لوله های آزمایشگاهی انواع بشر ، لام ، میکروسکوپ ، هاون ، درجه الکل (الکل سنج)
ژئوتکنیک استان تهران