دسته بندی
استان و شهر

مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و اجراء

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
ارائه خدمات مشاوره ای و اجرائی



خدمات مشاوره ای شرکت بهفا



1- چرا مشاوره؟

با توجه به رسالت اصلی مجموعه که گسترش علوم کاربردی و نوین در سراسر ایران می باشد از یک سو و از سوی دیگر به دلیل نبود شرکت ها و یا افراد متخصص جهت ارائه مشاوره در زمینه های مختلف و یا منسجم نبودن این خدمات، بر آن شدیم به عنوان اولین مجموعه که نگاهی غیر انتفاعی به بحث مشاوره دارد، خدمات مشاوره ای را در سطحی وسیع و در زمینه هایی که به آن نیاز وافری وجود دارد، ارائه نماییم.

در این راستا سعی شده است علاوه بر متخصصین و هیات علمی مجموعه، از کلیه اساتید، مهندسان و صاحبنظران داخلی و خارجی در ارائه خدمات مشاوره ای بهره گیری شود تا بتوانیم شاهد خدماتی مناسب تر و بهینه تر باشیم.



زمینه های مشاوره

با توجه به تجارب عملی و نیز نیاز مبرم و نبود تجربه کافی در داخل کشور، زمینه های زیر به عنوان زمینه های اصلی خدمات مشاوره ای انتخاب گردیده است.

بدیهی است در سایر زمینه های مشابه و یا مرتبط نیز می توان پس از بررسی، خدمات مشاوره ای ارائه نمود.



4-1 لینک های ارتباطی بیسیم

جهت بسیاری از کاربردها همانند ارسال اطلاعات به فواصل دور، می تواند از لینک های بیسیم Point to Point و یا Point to Multi Point استفاده نمود. انتخاب مناسب فرکانس کاری، پهنای باند، نوع مدولاسیون، ارتفاع دکل و پیکربندی تجهیزات از نکات بسیار مهم و ضروری در این سیستم به شمار می روند.



4-2 شبکه های Wireless Mesh Network

این شبکه ها در واقع نسل جدیدی از شبکه های بیسیم می باشند که می توانند مناطق بسیار وسیعی را تحت پوشش قرار داده و کاربران مختلفی با استفاده از وسایلی همانند Laptop، PDA، گوشی موبایل و غیره می توان به صورت پیوسته و متحرک به شبکه کامپیوتری و در نتیجه اینترنت متصل بود.



4-3 مراکز تلفن Voice Over IP

سیستم ارسال صوت بر روی IP یا همان تلفن اینترنتی با توجه به مزیت های بسیار زیادی که در کاهش هزینه های مخابراتی باعث می گردد و نیز به دلیل ارائه سرویس های بسیار متنوع، بدون شک نقش مهمی در آینده صنعت مخابرات صوتی رقم می زند. بنابراین برنامه ریزی جهت استفاده از این نوع مراکز تلفن می تواند قابلیت های بسیار زیادی را در عین کاهش هزینه ها به یک مجموعه اعطا نماید.



4-4 سیستم های نظارت تصویری

از جمله فعالیت هایی که در این حوزه می تواند صورت بگیرد ارائه مشاوره در زمینه سیستم های نظارت تصویری مقیاس وسیع تحت شبکه (IP-Based)، نرم افزارهای پیشرفته نظارت تصویری، طراحی بهینه دکل، فوندانسیون، انتخاب بستر ارتباطی بهینه، طراحی اتاق کنترل، سیستم های ذخیره سازی و پردازش تصویر و غیره می باشد.



4-5 سنسورهای امنیتی

سنسورهای امنیتی مخصوص ساختمان خود دارای انواع بسیار مختلفی می باشند که هر کدام دارای مزیت ها و معایب مخصوص به خود می باشند از جمله این انواع می توان به سنسورهای امنیتی داخل ساختمان شامل سنسورهای مادون قرمز، مافوق صوت، ضربه ای و لیزری، سنسورهای امنیتی خارج از ساختمان همانند فنس های الکترومغناطیسی دفنی، فیبر نوری، صوتی اشاره نمود. اصول انتخاب، ترکیب، آرایش و تنظیم سنسورها و شبکه بندی سنسورها می تواند تاثیر بسزایی در کارکرد صحیح آنها داشته باشد.



4-6 سیستم RFID ( Radio Frequency Identification)

تکنولوژی RFID یا شناسایی از طریق امواج رادیویی، با توجه به گسترش روز افزون، از آینده بسیار مطلوبی برخوردار می باشد و در بسیاری از حوزه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این تکنولوژی و بهره گیری از برچسب ها و tag های ارزان قیمت می توان بسیاری از فعالیت ها همانند قیمت گذاری کالا، انبارداری، مدیریت اموال، کارت های شناسایی و غیره را تسهیل و بهینه نمود.



4-7 سیستم های کنترل دسترسی

سیستم های کنترل دسترسی جهت مدیریت و نظارت دسترسی افراد به سیستم های مختلف همانند اتاق، آزمایشگاه، دستگاه، کامپیوتر و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. این سیستم ها می توانند از روش های مختلفی برای شناسایی افراد همانند کارت های RFID، کارت های تماسی، بارکدی، رمز عبور، اثر انگشت، تشخیص چهره و غیره استفاده نمایند. بنابراین توجه به این پارامترها و نیز ویژگی های دستگاه، می تواند تاحدود زیادی بر کارآیی نهایی سیستم تاثیر گذار باشد.



4-8 سیستم های حضور و غیاب

سیستم های حضور و غیاب همانند سیستم های کنترل دسترسی می توانند از روش های مختلفی برای شناسایی افراد استفاده نمایند و همان مباحث مطرح شده در مورد سیستم های کنترل دسترسی، در این جا نیز معتبر می باشد.



4-9 دروازه های کنترل تردد خودکار افراد

در بسیاری از ساختمان ها و یا اماکن می توان سیستم کنترل دسترسی را با دروازه های خودکار ترکیب نمود. بدین ترتیب می توان عبور و مرور افراد را به خوبی کنترل و مدیریت نمود.



4-10 دروازه های کنترل تردد خودکار خودرو

عملکرد این دروازه ها همانند سیستم های کنترل تردد خودکار افراد می باشد اما به جای فرد بر روی عبور و مرور خودروها عمل می نماید. استفاده از برچسب های RFID که تا چندین متر می توانند اطلاعات را ارسال نمایند یکی از روش های به روز در این زمینه به شمار می رود.



4-11 پارکینگ های خودکار

بهره گیری از دروازه های کنترل تردد خودکار خودرو و نیز نرم افزارها و سخت افزارهای مربوطه می تواند باعث کنترل خودکار پارکینگ گردد.



4-12 سیستم کتابخانه خودکار

در این سیستم نیز کتاب ها جهت جلوگیری از سرقت به برچسب های RFID مجهز گردیده و کاربران نیز با استفاده از کارت های شناسایی خود و با بهره گیری از نرم افزارهای مخصوص می توانند به راحتی کتاب را به امانت برده و اطلاعات آن بدون دخالت مسئول سیستم، در سرور ثبت گردد.



4-13 انبارداری خودکار

یکی از روش های بسیار نوین در عرصه انبار داری استفاده از RFID می باشد. بدین صورت که برروی تمامی کالاها برچسب های RFID نصب می گردد. با نصب Reader هایی در درب های انبار و استفاده از Reader های قابل حمل و نقل می توان اطلاعات را به صورت بدون تماس جمع آوری و متمرکز نمود.



4-14 اموال داری خودکار

سیستم اموال داری نیز همانند سیستم انبارداری می تواند با استفاده از برچسب های RFID و Reader های قابل حمل و نقل پیاده سازی شود.



4-15 سیستم گشت و نگهبانی خودکار

سیستم گشت و نگهبانی خودکار جهت سهولت امر گشت و نظارت بر کارکرد نگهبانان به وجود آمده است. در آخرین نسخه این سیستم، برچسب های RFID برروی قسمت های مختلفی که باید مورد نظارت قرار گیرند نصب و به نگهبان یک reader داده می شود. Reader با عبور نگهبان از کنار این برچسب ها، اطلاعات مربوط به شماره و زمان برچسب را در خود ذخیره می سازد. بدین ترتیب می توان کارکرد نگهبان را مورد نظارت قرار داد.



4-16 سیستم های کنترل روشنایی خودکار

این سیستم با استفاده از کنترلرهای خود و بر اساس اطلاعات مختلفی همانند میزان روشنایی طبیعی هوا، نیاز فرد و یا وجود و یا عدم وجود فرد، می تواند روشنایی ساختمان را مورد کنترل قرار دهد. بدین ترتیب علاوه بر تامین روشنایی مناسب تا حد بسیار زیادی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی می گردد.



4-17 سیستم های کنترل دما و تهویه مطبوع خودکار

سیستم های کنترل دما و تهویه مطبوع خودکار نیز مشابه با سیستم کنترل روشنایی خودکار، دمای مطلوب را با هدف کاهش مصرف انرژی فراهم می سازد.



4-18 شبکه های محلی بیسیم

استفاده از شبکه های بیسیم محلی از دیرباز مورد توجه قرار گرفته است. اما بررسی دقیق محلی، که شبکه برپا می شود، ترافیک، نوع استفاده و سایر پارامترها می تواند تاثیر بسزایی بر کارآیی آن گذارد.



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی حضور غیاب

۱۳۹۰/۰۱/۰۶

دستگاه حضور و غیاب

نام محصول: دستگاه حضوروغیاب و کنترل تردد نام لاتین : NITGEN - NAC1500 شرح کاربری: با استفاده از این دستگاه حضور و غیاب با کاربری های (ساعت حضور و غیاب وآیفون) می
محمد رفیعی استان فارس
۱۳۸۹/۱۱/۲۷

سیستم های حضور و غیاب

شرکت آروین پارسیان (مشاوره رایگان) سیستم های حضور و غیاب ساعت حضور و غیاب-صدور ژتون-کنترل پارکینگ -گشت ونگهبانی -قفل اثر انگشت -گیت کنترل تردد- (
حسن نورآبادی استان تهران
۱۳۸۹/۰۳/۱۴

ساعت های حضور و غیاب بنزینگ

فروش ساعت های حضور و غیاب مکانیکی و کامپیوتری (کارتی-اثرانگشتی) با 40 سال سابقه در امر فروش ساعت های حضور و غیاب نماینده انحصاری بنزینگ آلمان تلفن تماس :
محمدرضا موسوی استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۳

ساعت های حضور و غیاب و در بازکن های کار

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت کامپیوتری علم و صنعت در استان اصفهان فروش انواع : - ساعت های حضور و غیاب کامپیوتری - دستگاه کنترل گشت و
کیوان آذری استان اصفهان
۱۳۸۹/۰۹/۰۵

کارت اعتباری هوشمند

شرکت پیشگامان آسیا 1) تولید کننده و ارائه دهنده سیتم های جامع اتوماسیون اداری و خدمات اداری با استفاده از کارت هوشمند و اثر انگشت 2) تولید کننده و ارائه دهنده سیستم
شرکت پیشگامان آسیا(محمدی استان فارس
۱۳۸۸/۱۱/۲۸

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت Timax دستگاه حضور و غیاب امکانات اختصاصی دستگاه تایمکس Timax قابلیت ثبت تردد 150.000 رکورد تعریف Static ID جهت انتقال اطلاعات
mobin jahangirvand استان تهران
۱۳۸۹/۰۳/۲۸

شرکت فنی مهندسی سینا مهر5

این شرکت آمادگی خود را جهت همکاری با تمامی ادارات و شرکت ها اعم از خصوصی و دولتی اعلام می دارد. تعمیر و نگهداری کامپیوتر شبکه سیستم های نوبت دهی سیستم های اعلام و اطفا
سینا حسین پور استان خوزستان
۱۳۸۹/۰۶/۰۲

ساعت علم وصنعت داری گواهینامه کیفیت

ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی ST-PRO Fingerprint Identification & Verification System این نوع ساعت در دو مدل با سنسور نوری و سنسور خازنی عرضه می شود . آخرین
ناظری استان اصفهان
۱۳۸۸/۱۲/۱۳

ست های آموزشی برق مکانیک خودرو

تولید ست های آموزشی(اکترونیک برق مکانیک اولین مرکز تخصصی برق و کامپیوتر در نیشابور)) افتخار دارد تا خدمات زیر را به هموطنان ارائه دهد
فرهمند استان خراسان رضوی
۱۳۸۹/۰۶/۲۳

خدمات چاپ کارت پی وی سی-بارکد

شرکت پیشگامان آسیا 1) تولید کننده و ارائه دهنده سیتم های جامع اتوماسیون اداری و خدمات اداری با استفاده از کارت هوشمند و اثر انگشت 2) تولید کننده و ارائه دهنده سیستم
شرکت پیشگامان آسیا(شیوا محم استان فارس
۱۳۹۱/۰۱/۲۲

نرم افزار حسابداری ثمین

جامعترین سیستم حسابداری و فروشگاهی (مبتنی بر کارت خرید ، پیامک ، بارکد ، کالر آیدی ، تلفن گویا و صندوق POS) شرکت آیتی پرداز با تخصص و تجربه عالی در زمینه سامانه کارت
آیتی پرداز شرق استان خراسان رضوی
۱۳۸۸/۱۲/۲۵

اطلاعات ساعت های حضور وغیاب

اطلاعات ساعت های حضور وغیاب : 1-ساعت حضور و غیاب کامپیوتری با کارتخوان( بارکد ، مغناطیس ، بدون تماس ) مدل PTR-72 صفحه کلید : Membrance ضد گردو غبار با عمر
محمد علی بهاری استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۱۹

متفاوت ترین برنامه حسابداری در ایران

نرم افزار حسابداری روبان همزمان تحت وب و تحت ویندوز می باشد و مجهز به تکنولوژی های ارتباطات وب - ایمیل - بلوتوث - فاکس - تلفن گویا - اس ام اس می باشد که این
علی مودتی استان آذربایجان شرقی
۱۳۸۹/۱۱/۱۲

چاپگر پی وی سی با قابلیت چاپ یک رو

شرکت پیشگامان آسیا 1) تولید کننده و ارائه دهنده سیتم های جامع اتوماسیون اداری و خدمات اداری با استفاده از کارت هوشمند و اثر انگشت 2) تولید کننده و ارائه دهنده سیستم
شرکت پیشگامان آسیا استان فارس
۱۳۹۱/۰۱/۲۰

ارائه خدمات مشاوره و اجراء

ارائه خدمات مشاوره ای و اجرائی خدمات مشاوره ای شرکت بهفا 1- چرا مشاوره؟ با توجه به رسالت اصلی مجموعه که گسترش علوم کاربردی و نوین در سراسر ایران می باشد از
omid kazemi استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۲۰

مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و اجراء

ارائه خدمات مشاوره ای و اجرائی خدمات مشاوره ای شرکت بهفا 1- چرا مشاوره؟ با توجه به رسالت اصلی مجموعه که گسترش علوم کاربردی و نوین در سراسر ایران می باشد از
شرکت بهفا استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۱

انجام پروژه های پردازش تصویر فازی ، الگوریتم ژنتیک

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۱

انجام پروژه دانشجویی پردازش تصویر ، فازی ، الگوریتم

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۱

انجام پروژه های دانشجویی asp.net,c#,matlab,vb6,vb

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۱

انجام پایان نامه پروپوزال دانشجویی کارشناسی ارشد

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۱

پروژه های آماده تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۱

انجام پروژه های برنامه نویسی دانشجویی سی شارپ

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۱

انجام پایان نامه پروپوزال دانشجویی کاردانی کارشناس

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۱/۰۱/۱۱

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران ASP,C#

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم
مهندس خسروی استان تهران
۱۳۹۰/۱۲/۱۰

مجموعه نرم افزارهای مدرسه هوشمند

مجموعه نرم افزارهای مدرسه هوشمند محصولی منحصر بفرد ویژه مدیران مدارس و مراکز آموزشی جهت هوشمند سازی مدارس در سراسر کشور مورد استفاده در بیش از 2000 مدرسه و آموزشگاه
mohamad bayat استان مرکزی