دسته بندی
استان و شهر

گروه آموزش فن آوری اطلاعات

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گروه آموزش فن آوری اطلاعات جنوب :

مجرب ترین مرکز تخصصی آموزش IT در جنوب کشور



شرکت فن آوری اطلاعات جنوب :

بزرگترین مشاور و طرف قراردادهای شبکه و امنیت سازمانها و موسسات

اولین توسعه دهنده سیستمهای جامع مالی/ادای (سیستمهای پایه مدیریت اطلاعات) در جنوب کشور

طراح و پیاده ساز بزرگترین سایتهای اطلاع رسانی در سطح استان فارس و کشور



مزایای کلاسهای گروه آموزش SITCO : جهت مخاطبین آزاد

جهت مخاطبین سازمانها ، ادارات ، شرکتهای دولتی و خصوصی و ...



صاحب نظران علم مدیریت اعتقاد دارند رشد و اعتلای سازمان ها تابعی از افزایش سطح دانش و کارآمدی نیروی انسانی آنها است و این آرمان تنها با آموزش مداوم و مناسب سرمایه های انسانی هر سازمان تحقق می یابد.

فن آوری اطلاعات جنوب (SITCO) پس از نزدیک به یک دهه تلاش در جهت اعتلای سطح کاربردی فن آوری اطلاعات و ارتباطات در جنوب کشور ، اینک با هدف ارتقاء کیفیت آموزش نیروی انسانی کارآمد با رویکردی کاملا کاربردی و عملی (و نه مدرک گرایانه و صرفا تئوری) با توجه به فقدان نگرش سیستمی به کاربرد IT ، "گروه آموزش" خود را دوباره فعال نموده است.

نگرش جدید SITCO ، مبتنی بر برگزاری دوره های تخصصی در زمینه کاربردهای کمتر شناخته شده در جنوب کشور اما مطرح در جهان حرفه ای امروز و توسعه و ارتقاء نیازهای بازار کار فن آوری اطلاعات به منظور رفع مشکلات جاری سازمان ها در بکارگیری ابزارهای نوین است. این دوره ها در زمینه های مختلف IT و مدیریت مبتنی بر دانش ، جهت مدیران ارشد و میانی ، کارشناسان فن آوری اطلاعات و متخصصان سازمان ها ، شرکت ها و ادارات بخش دولتی و خصوصی و صنایع ، طراحی و برگزار خواهند شد.

گروه آموزش فن آوری اطلاعات جنوب (SITCO) فعالیت خود را از سال 1381 با برگزاری اولین دوره های آموزش برنامه نویسی و امنیت شبکه های مایکروسافت و سیسکو در استان فارس شروع کرد. مهمترین هدف ایجاد گروه آموزش تربیت متخصصین با تجربه و ارتقای سطح علمی متخصصین IT با معرفی فن آوری های روز دنیا و ایران در ایجاد و پیاده سازی راهکارهای مبتنی بر فن آوری اطلاعات بوده و هست.

بدنه گروه آموزش فن آوری اطلاعات جنوب را متخصصین بنام و با سابقه که در اکثر پروژه های بزرگ در زمینه های طراحی و تولید نرم افزار و راه اندازی شبکه های بزرگ در سطح استان فارس و کشور فعالیت داشته اند تشکیل می دهند.

با این هدف ، برنامه دوره های آموزشی " گروه آموزشی فن آوری اطلاعات جنوب" شامل دوره های خاص و جدید که تعدادی از آنها برای اولین بار در جنوب کشور برگزار می گردد تدوین گردیده است ، که برخی از آنها عبارتند از:

 دوره های تخصصی IT " Networking , Programming , Web , Hardware "

 نسل جدید مدارارک شبکه مایکروسافت ، شبکه سیسکو ( Cisco Networking ) ، شبکه بی سیم ( Wireless Network ) ، امنیت شبکه و مبادله اطلاعات ، امنیت در شبکه های مایکروسافت توسط محصولات FOREFRONT ، سیستم عامل و شبکه لینوکس (Linux )

 سمینار آموزشی " فیبر نوری - فن آوری ، کاربرد ، اجرا ، نگهداری"

 برنامه نویسی و پایگاه داده ها ( Programming & Data Base ) و نسل جدید مدارک برنامه نویسی مایکروسافت

 توسعه پورتال های سازمانی بر پایه Microsoft Share Point



 Designing Forms for Microsoft Office InfoPath And Forms Services 2007

¬

 WPF (Windows Presentation Foundation)

 توسعه نرم افزارهای توزیع یافته مبتنی بر Web با فن آوری Windows Workflow Foundation

 نرم افزارهای مدیریت پروژه مانند : مدیریت پروژه و مبانی پیکره دانش مدیریت پروژه (PMBOK)" ( گواهینامه این دوره ، مورد تایید دارنده گواهینامه مدیریت حرفه ای پروژه و عضو انجمن مدیریت پروژه آمریکا می باشد و قابل ارائه جهت تایید گذراندن دوره و اقدام برای امتحان و دریافت مدرک PMP است ) و دوره آموزشی "Managing Projects With Microsoft Office Project 2007"

 دوره ها و سمینارهای "مدیریت" (توسط اساتید دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران)

لازم به ذکر است که شرکت فن آوری اطلاعات جنوب (SITCO) دارای تجربه طولانی و قابل توجهی در ارائه خدمات مشابه شامل مشاوره ، طراحی ، اجرا و پیاده سازی به سازمان های مختلف است که از آن جمله می توان به لیست سازمانهای همکار که در سایت گروه آموزش Eg.SouthIT.com ذکر گردیده ، اشاره کرد که همگی نشان از شناخت این شرکت از شرایط و نیازهای موجود صنعتIT در شرایط روز ایران می باشد.

جهت کسب هر گونه اطلاعات و دریافت مشاوره ، به مرکز گروه آموزش فن آوری اطلاعات جنوب (SITCO) به نشانی بلوار ارم ، کوچه شماره 20 پلاک 236 مراجعه ، با شماره تلفن 2278547 از ساعت 9 الی 13 و 16 الی 20 تماس و یا سایت این گروه را به آدرس Eg.Southit.com ملاقات فرمایید.



پیشاپیش از حسن توجه شما متشکریم.



شیراز - خیابان ارم - کوچه 20 - پلاک 236

تلفن : 2278547 – ( 0711 ) Contact : info@southit.com

Visit : www.southit.com



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی linux

۱۳۸۸/۱۲/۰۲

انجام پروژه دانشجویی کامپیوتر و آموزش

انجام پروژه های دانشجویی و آموزش در همه موارد ذکر شده در ذیل و همچنین در همه دروس رشته کامپیوتر کارشناسی و کارشناسی ارشد و انجام پایان نامه توسط فارغ
حسن زهره وند استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۰۱

شرکت جنبش نرم افزار

شرکت جنبش نرم افزار افتخار دارد با ارائه سیستمهای نرم افزاری برای سازمانها ، اداره ها ، فروشگاهها و مدارس با قابلیت اجرا بر روی شبکه اینترنت با خدمت دهی به تعداد
شرکت جنبش نرم افزار استان اصفهان
۱۳۸۸/۱۱/۳۰

گروه آموزش فن آوری اطلاعات

گروه آموزش فن آوری اطلاعات جنوب : مجرب ترین مرکز تخصصی آموزش IT در جنوب کشور شرکت فن آوری اطلاعات جنوب : بزرگترین مشاور و طرف قراردادهای شبکه و امنیت سازمانها و
محمد عشقی استان فارس
۱۳۸۸/۱۱/۲۴

کیت آموزشی ARM9 به همراه LCD رنگی لمسی

برد آموزشی فوق العاده کامل به همراه تمامی Document ها حتی نقشه شماتیک مدار دارای رابط دوربین جهت پردازش تصویر ، ال سی دی رنگی باTouch Screen دارای یک DVD کامل شاملWin
علیرضا طارمی استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۳

نرم افزار

نرم افزار طراحی ، معماری ، پیاده سازی ، پشتیبانی انواع نرم افزارهای اداری ، مالی و پورتال (تحت وب) با زبان جاوا و تکنولوژی های J2EE ، JSF ، Ajax و EJB3 در تمام پلت
پردازشگر درگاه پارس استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۱

برد آرم -[ برد ARM ]- آی سی S3C2440A

شرکت پردازش سبز هونام مرکز طراحی و پیاده سازی دستگاه های با پلت فرم آرم و ... (ARM Proccessor) با قیمت های استثنایی. ... از وب سایت دیدن کنید
شرکت پردازش سبز هونام استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۸

وب سایت و ایمیل - شرکت مهندسی توسعه سیس

شرکت مهندسی توسعه سیستم رهان Rahan با مجوز از سازمان انفورماتیک کشور طراحی و تولید وب سایت های پویا با گرافیک منحصر به فرد. قابلیت به روز رسانی محتوا توسط کاربر به
علی سنگری استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۳

نصب ، راه اندازی ISP و WISP

نصب ، راه اندازی ISP و WISP در سراسرکشور شرکت اوج نگرش پارسی با پرسنل مجرب و با تجربه ، آماده نصب و راه اندازی ISP و WISP در سرار کشور با مشخصات ذیل می باشد. »
اوج نگرش پارسی استان تهران