دسته بندی
استان و شهر

نرم افزار جامع دفاتر ازدواج و طلاق

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
شرکت نرم افزاری رایان پیوند مهر

با عنایت و الطاف خداوندی نسخه شماره 6.80 (نرم افزار جامع دفاتر ازدواج وطلاق) پس از سالها تلاش وکوشش تکمیل شد .

این نرم افزاردرسال1386مفتخربه دریافت مدال طلاوگواهینامه بین المللیUN WSIS AWARD شده و در سال 1388 جهت درج در کتاب برترینهای محتوای الکترونیکی جهان انتخاب گردیده است

شایان ذکر است که نسخه های قبلی این نرم افزار بیش از پنج سال توسط جامعه سردفتران سابق ازدواج و طلاق استان تهران و بیش از 130 مورد از دفاتر ازدواج و طلاق سراسر کشورمورد استفاده قرار گرفته است .

شرکت نرم افزاری رایان پیوند مهر این افتخار را دارد که در پی بخشنامه مورخه 11/04/1386 معاونت محترم قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر تحقق ثبت الکترونیکی جهت تسهیل در کلیه امور مربوط به دفاتر ازدواج و طلاق و ایجاد نظم و افزایش سرعت و دقت همچنین افزایش ضریب امنیتی اطلاعات مربوط به ثبت وقایع ازدواج و طلاق و تسریع در امور عملیاتی همانند تهیه و چاپ رونوشت ، اعلامیه ، برگ لازم الاجرا ، صدور انواع نامه های اداری ، پرسشنامه و ... تحت نظارت مهندسین و اساتید برجسته کشور و هیئت مدیره ( سابق ) جامعه سردفتران ازدواج و طلاق استان تهران و جمعی از سردفتران مجرب ، برنامه نویسی و تولید نموده است . این نرم افزار پاسخگوی تمام نیازهای رایانه ای دفاتر ازدواج وطلاق میباشد که به شرح مختصری از قسمتهای آن می پردازیم .

1- ازدواج این قسمت شامل تمام اطلاعات مربوط به ثبت واقعه ازدواج ، اعلامیه ، پرسشنامه و برگه لازم الاجرا ( درصورت لزوم ) با قابلیت چاپ هریک از موارد فوق می باشد . از ویژگیهای این قسمت این است که نه تنها نیازی به تایپ عبارات چاپی دفتر نبوده بلکه نیازی به تایپ عبارتهای دست نویس تکراری سایر صفحات نیز نمی باشد و تما می امور فوق و سایر امور اداری مربوطه فقط با یک بار وارد نمودن اطلاعات واقعه ازدواج انجام میشود . سن زوجین بطور خودکار حتی اگر تاریخ تولد به میلادی (درمورد ازدواجهای خارجی) وارد شده باشد محاسبه میشود . امکان آمارگیری از سن مزدوجین با تعیین کوچکترین و بزرگترین و میانگین سن ازدواج با نمودار ستونی وجود دارد . رونوشت دقیقا برابر با ثبت واقعه دفاتر رسمی و جاری کشور اعم از ازدواجهای قدیمی و جدید با فونت بسیار زیبای نستعلیق چاپ خواهد شد . ودر صورت عدم توافق زوجین در مورد هر یک از شرایط ضمن عقد ، شرط مورد نظر به راحتی و فقط با یک کلیک از گزارش و چاپ رونوشت حذف خواهد شد . از ویژگیهای دیگر این قسمت این است که در مورد شناسنامه های جعلی ، سرقتی و افراد ممنوع الازدواج ازقبیل محجورین که از طرف سازمان ثبت و سایر مراجع ذیربط اعلام می‌شود پس از ثبت در قسمت اسناد شناسنامه های ممنوعه ، سیستم به طور خودکار اخطار داده و سردفتر را از موضوع مطلع می نماید . همچنین از مزیتهای این برنامه این است که میتوان در 16 مؤلفه بطور یکجا جستجو نمود . این قسمت شامل فرمی میباشد که سردفتر ازدواج میتواند اقدام به چاپ لیستی از تمامی وقایع ازدواج با امکان مرتب سازی بر اساس نام زوجه نام خانوادگی زوجه و یا زوج ویا مرتب سازی بر اساس شماره ترتیب ، بنماید همچنین در صورتی که عکس زوجین هنگام صدور معرفینامه آزمایشگاه اسکن شده باشد دراین قسمت ( ازدواج ) قابل رویت می باشد .

2 – طلاق

قسمت ثبت واقعه طلاق شامل تمامی امکانات قسمت ازدواج می باشد . همچنین تنظیم و چاپ صورتجلسه طلاق رجعی نیز از سایر امکانات این قسمت می باشد .

3 -دفاتر ازدواج و طلاق تحت الکفالة

این قسمت با عنایت به اینکه اطلاعات دفاتر تحت الکفالة نباید با اطلاعات دفاتر جاری تداخل پیدا کند در نظر گرفته شده است و امکانات آن همانند قسمتهای ازدواج و طلاق می باشد .

4 – راهنمای اطلاعات دفاتر ازدواج وطلاق

این قسمت شامل اطلاعات دفاتر ازدواج و طلاق سراسر کشور از قبیل نام ونام خانوادگی سردفتر شماره تلفن ، نمابروتلفن همراه و آدرس ایمیل سردفتر ، آدرس محل دفترخانه وضیعت دفتر از نظر فعال بودن یا تعطیلی و در صورت تعطیل بودن شماره دفتر کفیل وی همچنین اسامی سردفتران سابق و ... با امکان جستجو در تمامی مؤلفه های فوق الذکر و با امکان چاپ دفتر اطلاعات و راهنمای دفاتر می باشد این قسمت دارای امکان آمارگیری از وضعیت دفاتر ازقبیل دفاتر فعال ، دفاتر غیر فعال ، فوت و مرخصی با نمودار ستونی و... نیز می باشد این قسمت دارای امکاناتی می باشد که کاربر پس از جستجوی دفتر مورد نظر می تواند اقدام به تماس تلفنی از طریق رایانه بنماید .

5 – صدور برگه معرفینامه آزمایشگاه

در این قسمت کاربر رایانه فقط با وارد نمودن مشخصات لازمه و اسکن عکس زوجین میتواند اقدام به چاپ برگه معرفینامه آزمایشگاه با سر برگ دفترخانه بنماید لازم به ذکر است که چنانچه کاربر در این قسمت مشخصاتی را وارد نماید ، قابل انتقال به قسمت ازدواج و فرم تعیین وقت ملاقات بوده و نیازی به تایپ مجدد مشخصات در قسمتهای مذکور نمی باشد همچنین سیستم آلارم هشدار دهنده خودکار در مورد شناسنامه های جعلی و اسامی محجورین و ... در این قسمت نیز فعال میباشد .

6 – چاپ و صدور نامه های اداری با سربرگ دفتر چاپ بیش از40 نمونه نامه مورد نیاز دفاتر با بهترین پیش نویس های کارشناسی شده توسط اساتید مجرب . با سربرگ دفترخانه و چاپ پاکت نامه به ابعاد مختلف از ویژه گیهای این قسمت می باشد .

7 - سیستم دبیرخانه با امکان ثبت نامه های صادره و وارده همچنین اسکن نامه های وارده .

8 – تعیین وقت برای افراد مراجعه کننده

دراین قسمت با وارد نمودن مشخصات افراد مراجعه کننده جهت عقد ، طلاق یا مشاوره و غیره میتوان اقدام به چاپ برگه با ذکرمشخصات زوجین ، موضوع ملاقات و تاریخ و ساعت زمان عقد ، طلاق و مشاوره و ... نمود همچنین این قسمت با فرارسیدن زمان از پیش تعیین شده مجهز به سیستم آلارم هشدار دهنده بوده و در مورد شناسنامه های ممنوعه نیز بنا به تفصیلی که گذشت اخطار خواهد داد این قسمت دارای امکان فراخوانی اطلاعات از قسمت صدور معرفینامه آزمایشگاه نیز می باشد .

8 - قسمت قوانین مربوط به ازدواج وطلاق

این قسمت شامل قوانین مربوط به ازدواج وطلاق اعم از آیات قرانی ، قانون اساسی ، قانون مدنی ، مجموعه قوانین ثبتی ، مجموعه بخشنامه های ثبتی ، مجموعه قوانین مجازات اسلامی و مجموعه قوانین خانواده و ... می باشد .

10 – محاسبه مهریه به نرخ روز در این قسمت با وارد نمودن سال وقوع عقد همچنین سال مطالبه مهریه و میزان مهریه و با زدن کلید محاسبه سیستم به طور خود کار مهریه را به نرخ روز محاسبه و اعلام می نماید .

11 – سیستم حسابداری با واردنمودن حق التحریردرقسمت ازدواج وطلاق وهزینه هااز قبیل آب ، برق و... حقوق کارمندان خرید و استهلاک تجهیزات ، اجاره محل و... امکان گزارش وچاپ سالیانه جمع درآمدناخالص ، جمع هزینه ها و جمع درآمد خالص برای عملکرد دارایی وجود دارد .

12 – آرشیو و بایگانی الکترونیکی در این قسمت میتوان اسناد و مدارک مربوط به ازدواج و طلاق اعم از شناسنامه ها و جواب آزمایشات و گواهی عدم امکان سازش و . . . را اسکن و بایگانی نمود .

13 – فیلم آموزشی برنامه که در CD جداگانه ای ارائه شده است .

14 – راهنمای استفاده ازبرنامه که به زبان HTML برنامه نویسی شده است و با زدن کلید F1 در صفحه اصلی برنامه فعال شده و در محیط گرافیکی بسیار زیبای پنجره Internet Explorer نمایش داده میشود .

15 – قابلیت اتصال به شبکه کابلی (داخلی) که در صورت درخواست متقاضی بطور مجزا عرضه می شود .

نصب بسیار آسان و بکاپ و ریستور قوی یکی دیگر از ویژه گیهای مهم این نرم افزار می باشد .

این نــرم افزارکه تـحت شماره 101834 شـوراى عالی انـفورماتیک کشور به ثبت رسیــده است و داراى قـفل نرم افزاری نیز میـــباشـد بـــا delphi برنـامه نـویسی شـده و بــانــک اطــلاعاتی آن SQL server بـوده و بـرای گــزارش گیــری و چــاپ از crystal report استفاده شده است .



شماره حساب جاری 660086 بانک سپه شعبه امام زاده حسن کدشعبه 1347

و بانک صادرات به شماره حساب 0311260384005 و کارت عابربانک 5260 -7744-6910-6037 شعبه امین الملک

به نام داود احسانی

نشانی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان خیابان عبیدزاکانی کوچه نیازمند کوچه نریمانی دوم پلاک 14

تلفن تماس : 55704355-021 همراه : 1245487-0912 سایت : http://www.rayanpeyvand.ir



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی پاکت

۱۳۸۸/۱۱/۱۴

بلوتوث بند انگشتی فروش ویژه برای همکار

باریک ترین و ظریف ترین بلوتوث بند انگشتی 3 برابر اتصال سریع تر از بلو توث های موجود در بازار تبادل اطلاعات بین گوشی خود و کامپیوتر می خواهید کامپیوترهای خود را بصورت
سید محمد سجادیه خواجویی استان اصفهان
۱۳۸۸/۱۱/۱۴

چاپ ریسو تراکت و پاکت

یک رو کاغذ سفید کاغذ رنگی سایز A6 ۷۵۰۰ ۸۵۰۰ A5 ۷۰۰۰ ۸۰۰۰ A4 ۱۰۰۰۰
دفتر فنی پرتقال استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۳

چاپ انواع کارت ویزیت و

چاپ افست: انواع کارت ویزیت ( گلاسه - سلفون مات - سلفون براق - کتان - لمینت و ...) (جدید) چاپ کارت ویزیت سیلور (جدید) چاپ کارت ویزیت سلفون
عبادی استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۲

پاکت سازی هاله

تولیدانواع پاکتهای ، ملخی ، پستی ، اداری ، تجاری ، رادیولوژی ، سونوکرافی ، وسفارشی با قیمت مناسب وتحویل بموقع باکیفیت بالا با دستگاههای تمام اتوماتیک با تولید 10000 عدد
حسین اسماعیلی استان تهران
۱۳۸۶/۰۲/۰۱

نرم افزار جامع دفاتر ازدواج و طلاق

شرکت نرم افزاری رایان پیوند مهر با عنایت و الطاف خداوندی نسخه شماره 6.80 (نرم افزار جامع دفاتر ازدواج وطلاق) پس از سالها تلاش وکوشش تکمیل شد . این نرم
داود احسانی استان تهران