دسته بندی
استان و شهر

بیمه عمر و سرمایه گذاری

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
پنج دقیقه فکر کنید .... فقط پنج دقیقه!
چند سال دیگه میخواهید برای دخترتان جهیزیه عالی تهیه کنید ... با کدام سرمایه؟
شایدم پسرتان از شما درخواست هزینه تحصیل یا هزینه ازدواج بکند، میخواهید مانند یک قهرمان برایش باشید و هزینه هایش را بپردازید ... با کدام پول؟
روز اول که با همسرتان ازدواج کردید به او قول دادید که همواره در کنارش خواهید بود و سختی ها را برای هم سهل و آسان میکنید ... تابحال برای قولی که دادید چه برنامه ریزی کردید؟
شایدم اصلا ازدواج نکردید، اشکالی نداره. چه برنامه ای برای جمع کردن یک سرمایه خوب دارید؟
تابحال فکر کردید اگر خدای نکرده برای شما اتفاقی بیفته، خانواده شما چطور امرار معاش می کنند؟
اگر اتفاقی بیفته که منجر به از کار افتادگی بشه، چطور هزینه های زندگیمون رو تامین میکنیم؟
... میدونستید که برای تمام این سوال ها یک راه حل هست؟

یک راه حل ساده!

شما میتونید از مبلغی که روزانه یا ماهیانه درآمد کسب می کنید، بخشی که معمولا نیاز ندارید یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنید را به بیمه عمر و تشکیل سرمایه اختصاص بدید و در عوض خیالتون راحت باشه که پول شما به طور منظم براتون سرمایه گذاری میشه. مهم تر اینکه اگه خدای نکرده زندگی دگرگون بشه و اتفاق ناگواری مثل فوت، نقص، عضو، ازکار افتادگی و یا بیماری های خاص اتفاق بیفته، بیمه سامان وارد عمل میشه و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود ها رو پرداخت می کنه بلکه مبلغی هم به عنوان سرمایه میده تا مشکلات مالی رو پوشش بدیم.

«بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان»

بخش اول: اندوخته صندوق

بیمه نامه ای است که شما با پرداخت مبلغی به انتخاب خود سالیانه به بیمه سامان پرداخت می کنید که بیمه سامان بخشی از آن را بابت هزینه پوشش های بیمه ای برداشته و مابقی را در حسابی به اسم اندوخته صندوق برایمان سرمایه گذاری میکند.
خوب سرمایه گذاری باید سود هم داشته باشد، بیمه سامان دقیقا همین کار را میکند. طی چند سال گذشته بیمه سامان بین ۱۶/۵ تا ۲۵ درصد در همین سرمایه گذاری ها روی اندوخته های بیمه عمر پرداخت کرده است.
مبلغ این سودها به اندوخته صندوق اضافه شده و سالهای بعد با جمع این مبالغ و حق بیمه های سال های بعد سرمایه گذاری شده و باعث میشه که به این اندوخته ها اصطلاحا سود مرکب تعلق بگیره و این اندوخته ها به صورت تصاعدی اضافه بشوند.

خوب حالا با این مبلغ اندوخته صندوق چه کار میشه کرد؟

از ابتدای سال دوم به بعد میشه از مبلغ اندوخته صندوق برداشت کرد. (هر چند که سرمایه گذاری بلندمدت است و برداشت در سال های اول توصیه نمیشه) اگر هم نخواستیم برداشت کنیم، قابلیت این را دارد که به اندازه ۹۰ درصد اندوخته صندوق از بیمه سامان وام دریافت کنیم.
اگر به اندوخته صندوق خود دست نزنیم هم میتونیم در پایان مدت آن را به صورت یکجا دریافت کنیم یا اینکه با بیمه سامان توافق کرده و مبلغ اندوخته را به صورت مستمری دریافت کنیم.
این امکان هم برای ما هست که برای مقابله با تورم سالیانه، سالانه درصدی را اضافه تر پرداخت کنیم که تورم را پوشش بدهیم. (بطور مثال اگر حق بیمه سال اول را یک میلیون تومان انتخاب کردیم، سال به سال ۱۰ درصد نسبت به سال قبل بیشتر پرداخت کنیم)
اندوخته ای که تا اینجا برایتان توضیح دادم، در هر صورتی پرداخت می شود، اگر بیمه شده سالم باشد یا خدای نکرده اتفاقی برایش افتاده باشد.



بخش دوم: پوشش های بیمه ای (توضیح با یک مثال):

اما اینجا ما یک سری پوشش های بیمه ای هم داریم که با یک مثال برایتان تشریح می کنیم:
مثلاً اگر شخصی برای سال اول حق بیمه یک میلیون تومان را انتخاب کند، از همان ابتدای قرارداد ۲۵ میلیون تومان سرمایه فوت دارد. به این معنی که اگر خدای نکرده بر اثر هر عاملی فوت کند، بیمه سامان ۲۵ میلیون تومان به علاوه اندوخته صندوق به شخص یا اشخاصی می دهد که به عنوان ذینفع بیمه نامه مشخص شده اند.
حالا اگر شخص بر اثر حادثه فوت کرد به جای آن، ۱۰۰ میلیون بعلاوه اندوخته صندوق پرداخت می شود.
اگر شخصی بر اثر حادثه و به صورت دائم از کار افتاده شد، بیمه سامان ۲۵ میلیون تومان به خود شخص به عنوان سرمایه ازکار افتادگی به شخص پرداخت می کند.
شخصی که از کار افتاده شده، به مدت ۱۰ سال هم از پرداخت حق بیمه معاف شده و حق بیمه اش را بیمه سامان پرداخت می کند! همین شخص ۲ برابر حق بیمه سالیانه خود را به صورت مستمری از بیمه سامان به صورت جداگانه هم دریافت می کند!!
اینجا بیمه سامان پنج تا بیماری را به عنوان بیماری خاص نام برده (سکته قلبی، سکته مغزی، عمل کرونر قلب باز، پیوند اعضای اصلی بدن، انواع سرطان) و در این مثال ما تا سقف ۱۲/۵ میلیون تومان هم به عنوان هزینه های درمانی به شخص بیمه شده پرداخت می کند.

این بود یک توضیح ساده از بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان

حالا یکبار دیگه به صورت تیتر شده مزایای این بیمه نامه را برایتان می آوریم:


۱- محدودیت سنی برای بیمه شدن وجود ندارد و تمام افراد زیر ۷۰ سال از بدو تولد می توانند تحت پوشش این نوع بیمه عمر باشند.
۲- سود سرمایه گذاری در این نوع بیمه نامه باتوجه به میزان ریسک پذیری شما متفاوت است که تعیین ریسک آن هم توسط خودتان مشخص خواهد شد.
۳- می توانید برای اینکه چند سال بعد پول دریافتی تان ارزش خود را حفظ کرده باشد سالانه مبلغی را به حق بیمه خود اضافه کنید تا تورم نیز پوشش داده شود.
۴- این نوع بیمه کاملا انعطاف پذیر است و امکان افزایش و یا کاهش حق بیمه هر سال وجود دارد.
۵- در صورتی که سالی مشکل مالی شدید داشتید و قادر به پرداخت حق بیمه خود نبودید امکان پرداخت حق بیمه از محل اندوخته شما وجود دارد!
۶- از سال دوم صدور بیمه نامه امکان برداشت از حساب اندوخته برای شما میسر است.
۷- بیمه سامان هزینه های امراض خاص (سکته قلبی، سکته مغزی، سرطان، پیوند اعضا و جراحی قلب باز) که در طول مدت بیمه حاصل شود را تا سقف ۲۱ میلیون تومان می پردازد که حتی تا چند نوبت قابل پرداخت است.
۸- شما می توانید از سال دوم صدور بیمه نامه به بعد به اندازه ارزش اندوخته صندوق خود وام دریافت کنید که بهره این وام برابر کمترین میزان بهره بانک سامان در آن سال خواهد بود.

- شما بعد از اتمام مدت بیمه می توانید اندوخته صندوق خود را به صورت مستمری بازنشستگی دریافت کنید و اندوخته صندوق خود را کماکان در سبد سرمایه گذاری حفظ کنید.
۱۰- در صورتی که بیمه شده بر اثر حادثه ای دچار ازکارافتادگی دائم شود بیمه سامان معادل ۱۰۰٪ سرمایه فوت را به شخص پرداخت می کند تا بتواند تاحدودی جوابگوی هزینه های شخص باشد.
۱۱- در صورتی که با نامه معتبر پزشکی اثبات شود بیمه شده در سال پایانی عمر خود است و امیدی به معالجه وی نیست بیمه سامان در صورتی که اندوخته صندوق شخص به صفر رسیده باشد ۲۵٪ از سرمایه فوت را به خود شخص پرداخت می کند و مابقی بعد از فوت بیمه شده به بازماندگان پرداخت می شود.
۱۲- کلیه بیمه گذاران از پرداخت مالیات سرمایه بیمه معاف هستند.
۱۳- در صورتی که بیمه گذار یعنی شخصی که حق بیمه را پرداخت می کند دچار از کارافتادگی کامل شود به طوری که نتواند به شغل و تخصص خود بپردازد بیمه سامان متعهد به پرداخت حق بیمه این بیمه گذار به مدت ۱۰ سال بر اساس آخرین مبلغ پرداختی شخص می شود.
۱۴- برای افراد کمتر از پنجاه سال تا سرمایه ۱۵ میلیون تومان و همچنین کودکان زیر ۱۵ سال نیاز به هیچگونه آزمایشی برای تشخیص سلامت ندارند.
۱۵- در صورت فوت بیمه شده به صورت طبیعی سرمایه فوت به بازماندگان یا ذینفع پرداخت می گردد که در صورتی که فوت شخص بر اثر حادثه باشد چهار برابر سرمایه فوت پرداخت می شود.

امتیاز ویژه: خریداران بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان از ۲۰ درصد تخفیف بیشتر در بیمه بدنه خودرو خود بهره مند خواهند بود

فردا دیر است، از همین امروز به فکر برنامه ریزی مالی برای آینده خود باشید!
چرا که تا تصمیمی اتخاذ نشود، تغییری در زندگی رخ نمی دهد!
و این قانون است!
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی نمایندگی بیمه

۱۳۹۵/۰۶/۲۷

اراک ایزوگام اراک و دلیجان

نمایندگی فروش و نصب انواع ایزوگام دلیجان در اراک .قیمت مناسب کیفیت بالا همراه با مهر استاندارد.7 سال بیمه 10 سال
آرش تقوایی استان مرکزی
۱۳۹۲/۰۸/۰۳

آلومینیوم کامپوزیت

ورق کامپوزیت آلومینیوم (ACP) کره ای- ALCOWEST شرکت آرمان پارت ؛ تنها وارد کننده ورق کامپوزیت آلومنیوم ALCOWEST جهت استفاده در نمای ساختمان (با برند ALCOWEST
علی هداوند استان تهران
۱۳۹۲/۰۷/۲۷

واردات mdf و mdf خام و ام دی اف خام

EXECUTION STRUCTURE WOOD TRADING.CO بازرگانی سازه چوب (سهامی خاص) صادرات - واردات واردات mdf mdf خام نئوپان خام نئوپان رنگی نئوپان سفید ام دی اف سفید صابونی ام
ali ghashghaei استان فارس
۱۳۹۲/۰۷/۱۲

دیاگرام er

نمودار ای آر آژانس مسافرتی به همراه نمودار ER نمودار ای آر آموزشگاه به همراه نمودار ER نمودار ای آر سیستم دانشگاه 1 به همراه نمودار ER نمودار ای آر انتخاب واحد و حذف
نوید صادقی استان تهران
۱۳۹۲/۰۷/۱۲

شرکت ویستا نوین

هموطن عزیز با سلام و تقدیم احترام شرایط ویژه خدمات پزشکی : -1 استفاده از تمامی خدمات دندانپزشکی کودکان و بزرگسالان به صورت اقساطی و یا با تخفیف ویژه تا سقف 60 درصد
احمد مقامی استان اصفهان
۱۳۹۲/۰۷/۱۳

فروش اقساطی کاملاویژه تجهیزات آزمایشگاهی

فروش کاملا ویژه ، بشتابید! قابل توجه آزمایشگاههای خواص مکانیکی موادوآزمایشگاههای مرجع ، استاندارد و کنترل کیفیت تمامی صنایع کشور صدور انواع بیمه نامه توسط
مسعود عمید استان تهران
۱۳۹۲/۰۷/۱۳

فروش اقساطی دستگاه تست کشش یونیورسال

فروش اقساطی کاملا ویژه تجهیزات تست آزمایشگاهی صنعتی خارجی توسط نمایندگی رسمی کمپانی خارجی بسمه تعالى موضوع : معرفی گروه صنعتی عمید به منظور تامین ماشین های
مسعود عمید استان تهران
۱۳۹۲/۰۵/۰۴

فروش اقساطی خودرو با شرایط ویژه

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَوْفُواْ بِالْعُقُودِ (( آیه 1 سوره المائده )) ( ای کسانی که ایمان آورده اید به پیمانها خود وفا کنید ) (( اطلاعیه مهم فروش )) فروش
مهندس خدامی استان تهران
۱۳۹۲/۰۶/۲۴

بیمه البرز شیراز نمایندگی محمدی5292

فروش اقساطی بیمه های شخص ثالث و بدنه تخفیف ویژه بیمه های مسئولیت ساختمانی تخفیف ویژه بیمه های مسئولیت حرفه ایی پزشکان صدور بیمه مسافرین خارج از
سید میلاد محمدی استان فارس
۱۳۹۲/۰۶/۲۰

بیمه پارسیان نمایندگی رضائی

تخفیف ویژه بیمه های مسئولیت ، اتومبیل ، عمر، اشخاص، آتش سوزی، اموال، درمان، مسافرتی و ... به همراه دفترچه بیمه رایگان ما مشاوره ، پیگیری خسارت و ارسال رایگان بیمه نامه
محمد ستاری استان تهران
۱۳۹۲/۰۶/۱۴

بانک تخصصی نمایندگان بیمه در سراسر کشور

*** در جستجوی نمایندگی بیمه هستید ؟ * نزدیکترین نمایندگی به خود را بیابید . بانک تخصصی نمایندگان بیمه در سراسر کشور ....................................... ویژه
عصر بیمه استان تهران
۱۳۹۲/۰۵/۱۹

بیمه کمک رسان خانواده sos

برخی از خدمات کمک رسان ایران: •خدمات پزشکی •خدمات پزشکی در منزل •صندوق درمان •پشتیبانی پزشکی طرح‌های صنعتی •بیمه و کمک رسانی اتومبیل •کمک رسانی حقوقی •کمک رسانی کامپیوتر
معصومه مرادی کارخانه استان تهران
۱۳۹۲/۰۵/۱۹

بیمه تکمیلی درمان

همراه و همیار شما در دغدغه های زندگی ،صدور،دریافت حق بیمه و تمدید بیمه
معصومه مرادی کارخانه استان تهران
۱۳۹۲/۰۵/۱۹

بیمه عمر و سرمایه گذاری

پنج دقیقه فکر کنید .... فقط پنج دقیقه! چند سال دیگه میخواهید برای دخترتان جهیزیه عالی تهیه کنید ... با کدام سرمایه؟ شایدم پسرتان از شما درخواست هزینه تحصیل یا هزینه
معصومه مرادی کارخانه استان تهران
۱۳۹۲/۰۵/۱۹

بیمه اتومبیل(بدنه و ثالث)

همراه شما در مشاوره،صدور،دریافت خسارت احتمالی و تمدید بیمه نامه در منطقه غرب
معصومه مرادی کارخانه استان تهران
۱۳۹۲/۰۵/۱۹

بیمه باربری (واردات، صادرات، داخلی)

هر زمان و هر مکان ضامن امنیت بار و محموله های
معصومه مرادی کارخانه استان تهران
۱۳۹۲/۰۵/۱۹

بیمه مسئولیت

مسولیت کارفرما در قبال کارکنان صنعتی،بازرگانی،خدماتی مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی مسئولیت مدنی کارفرما در مقابل کارکنان عمرانی مسئولیت پزشکان و
معصومه مرادی کارخانه استان تهران
۱۳۹۲/۰۴/۱۴

نرم افزار تخصصی نمایندگی ها و کارگزاری های بیمه

شرکت دلفین ارائه کننده نرم افزار های تخصصی ویژه نمایندگی و کارگزاری های بیمه میباشد که شامل 3 بخش: 1-حسابداری 2-اتوماسیون
رویا اختری استان تهران
۱۳۹۲/۰۳/۳۱

نمایندگی بیمه ما ( ملت ایران ) - کد 1750

نمایندگی بیمه ما (ملت ایران)- کد 1750 انجام کلیه امور بیمه – مشاوره رایگان صدور انواع بیمه نامه – ارسال به درب منزل و محل کار اتومبیل ( ثالث ، بدنه ) – آتش سوزی –
احسان لطفی استان تهران
۱۳۹۲/۰۳/۲۷

تولید کننده انواع افزودنی های بتن و مواد شیمیایی س

شرکت افزون بتن کیمیا به شماره ثبت 433148 فعال در تولید تخصصی انواع افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان از قبیل : 1- گروت ها 2- روان کننده ها و ژل های
شرکت افزون بتن کیمیا استان تهران
۱۳۹۲/۰۱/۲۸

پذیرش نمایندگی ارسال اس ام اس با سایت مخصوص شما

شما هم صاحب یک سایت ارسال اس ام اس تبلیغاتی شوید و بدون درج نامی از ما به پذیرش کاربر و اعطای نمایندگی بپردازید و درآمدی خوب داشته باشید. شماره های تماس 09355815668
saeed mohammadkhani استان تهران
۱۳۹۱/۱۲/۲۴

ششمین مجموعه تورهای اروپا - نوروز 92

تور نوروز اروپا: شرکت بهینه ‏سبز در نظر دارد تا با یاری خداوند متعال و با تکیه بر تجربه بیش از ده سال فعالیت در امور بین‏المللی و نیز دارا بودن امتیاز نمایندگی
شرکت بهینه سبز استان تهران
۱۳۹۱/۱۲/۲۹

پروژه SQL ، پایگاه داده

قت را از دست ندهید !!!!!!!! پایگاه داده آژانس مسافرتی به همراه نمودار ER پایگاه داده آموزشگاه به همراه نمودار ER پایگاه داده سیستم دانشگاه 1 به همراه نمودار
نوید صادقی استان تهران
۱۳۹۱/۱۲/۲۹

نمودار er

نمودار ای آر آژانس مسافرتی به همراه نمودار er نمودار ای آر آموزشگاه به همراه نمودار er نمودار ای آر سیستم دانشگاه 1 به همراه نمودار er نمودار ای آر انتخاب واحد و حذف
نوید صادقی استان تهران
۱۳۹۱/۱۲/۱۱

نرم افزار حسابداری ویژه نمایندگی بیمه

نرم افزار حسابداری دخل وخرج نرم افزارحسابداری بسیار آسان و ارزان، مناسب جهت نمایندگیهای بیمه دسته بندی وثبت اطلاعات بیمه گذاران ،پرسنل و. . . دسته بندی وثبت انواع
دخل وخرج دخل وخرج استان خراسان رضوی