دسته بندی
استان و شهر

اتوماسیون ساختمان کسا

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
ارائه دهنده اتوماسیون ساختمان هوشمند بر اساس پروتکل KNX و سیستم مدیریت هوشمند روشنایی

هدف ما :

کیفیت در تولید ، سرعت در زمان ، کیفیت در اجرا ، صرفه جویی در هزینه و در نهایت رضایت بی قید و شرط مشتریان محترم است



مزایای ساختمان هوشمند



تکنولوژى ساختمان هوشمند امکانات متنوع و گسترده اى در اختیار مى گذارد که هر شخص نسبت به علاقه و سلیقه خود مى تواند از تمامى یا تنها بخشى از آن بهره مند گردد. با کمک این تکنولوژى تمامى وسایل و تجهیزات داخل ساختمان ، بر حسب خصوصیات محل و نیاز استفاده کننده گان ، توسط صفحه اى نمایش داده میشوند و از همانجا قابل کنترل و مدیریت هستند.ویژگى منحصر به فرد این تکنولوژى ، ایجاد هماهنگى و یکپارچه سازى بین کلیه سیستمهایى است که تاکنون به صورت منفرد استفاده میشده اند و بدین ترتیب در محدوده وسیعى امکان طراحى ، نصب و استفاده میدهد. از فواید اصلى این تکنولوژى در کنار ایجاد راحتى و امنیت بیشتر ، مى توان به صرفه جویى در مصرف انرژى اشاره کرد.فلسفه اصلى تکنولوژى ساختمان هوشمند بر اساس محوریت بخشیدن به شخص استفاده کننده و نیازهاى او پایه ریزى شده ، به درخواستهاى امروز و آینده پاسخى ساده و مناسب میدهد و قابلیت هماهنگ شدن با تکنولوژهاى بعدى را داراست.



چه وسایل و تجهیزاتی قابل کنترل هستند؟



روشنایی



در ساختمان هوشمند منابع نور اعم از چراغ سقفی ، دیواری ، رومیزی ، چراغهای رنگی تزئینی ، فلورسنت و لامپهای LED همگی به تفکیک یا گروهی قابل کنترل هستند.با این روش میتوان بدون نیاز به سرکشی به تمامی چراغها از وضعیت تک تک آنها اطلاع حاصل نمود و آنها را "روشن-خاموش" یا "Dim" کرد.



سیستم ایمنی



ساختمان هوشمند قابلیت مدیریت سیستم دزدگیر ، دوربینهای مداربسته و حسگر اثر انگشت (Biometric System) را داراست. از مزیتهای اصلی میتوان دقت بالا ، قابلیت کنترل از راه دور ، امکان ارسال SMS بروی تلفن همراه ، منطقه بندی فضای تحت پوشش (Zone) و تشخیص دود و آب گرفتگی را نام برد.



در ، پنجره ، پرده ، کرکره و سایه بان



با یک لمس روی صفحه کنترل ، پرده و کرکره (نصب شده در داخل یا خارج) و سایبان ها به سادگی قابل کنترل میباشند. هنگام ترک ساختمان با یک نگاه به صفحه نمایش از وضعییت باز و بسته بودن کلیه درها و پنجره ها آگاه شوید. کنترل در ها با استفاده از حسگر اثر انگشت و کارتهای مغناطیسی بصورت مرکزی ، علاوه بر ایجاد ایمنی بیشتر امکان طبقه بندی و زمان بندی دسترسی به ساختمان را بوجود می آورد.



سیستمهای گرمایشی سرمایشی و تهویه مطبوع



در ساختمان هوشمند ، میتوان دمای اتاقها را به تفکیک و به طبع نیاز تنظیم نمود. همچنین مشروط کردنِ رویه کار سیستم به حضور ساکنین در ساختمان تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی خواهد دارد.



سیستم صوتی ، تصویری



در ساختمان هوشمند استفاده از آرشیو موسیقی و فیلم به طبع سلیقه شخصی و به تفکیک از هر اتاق امکان پذیر است. آرشیو موسیقی و فیلم شامل: DVD ، CD ، Radio ، TV ، DVB ، Sound Box و ... که از آن در تمام اتاقهای ساختمان بدون نقل و انتقال دستگاه و یا حتی CD و DVD مورد نظر استفاده میشود.



آیفون تصویری



با بصدا در آمدن آیفون ، تصویر مراجع در صورت تمایل فقط روی صفحه نمایش مورد نظر و یا روی کلیه صفحات نمایشِ منعکس میشود. همچنین هنگامی که ساکنین در ساختمان حضور ندارند تصویر مراجع و زمان مراجعه ثبت شده و پس از بازگشت از آن مطلع خواهید شد.



سیستم آبیاری خودکار



آبیاری گل و گیاه ، تنظیم فواره و آبشارهای مصنوعی از طریق صفحه کنترل به سادگی قابل کنترل میباشند. همچنین ساختمان هوشمند میتواند کنترل ، آبیاری گل و گیاه در حیاط و یا داخل ساختمان را بطور خودکار طبق برنامه از پیش تعیین شده عهده دار شود. برای مثال هر غروب در صورت پایین تر بودن رطوب چمن از 33% سیستم آبیاری بشکل خودکار بکار می افتد.



کنترل تاسیسات استخر ، سونا و جکوزی



در ساختمان هوشمند روشن کردن و تعیین حرارت سونا ، اطلاع یافتن از زمان رسیدن سونا به دمای مطلوب ، خودکار کردن تصفیه استخر و یا جکوزی همگی بسادگی امکان پذیر است.



سیستمهای ارتباطی (تلفن ، پیامگیر ، تلفن سانترال و اینترنت)



پشتیبانی از چند خط تلفن ، پیامگیر ، تلفن سانترال ، سرویس Caller ID و Fax از ویژگیهای ساختمان هوشمند میباشند. همچنین در محیط تحت پوشش میتوان از تلفن تصویری (In-House Video telephony) استفاده کرد.



وسایل الکتریکی ساختمان



در ساختمان هوشمند ، امکان اطلاع یافتن از وضعیت کلیه وسایل الکتریکی و کنترل آنها وجود دارد. مثلاً پس از اتمام کار ماشین لباس شویی هشداری مبنی بر اتمام کار به اطلاع میرسد ، هنگام استفاده از جارو برقی با به صدا در آمدن زنگ تلفن یا آیفون جارو بصورت خودکار خاموش میشود. بدین صورت احتمال نشنیدن صدای زنگ تلفن هنگام کار با وسایل خانگی پر صدا یا بعلت زیاد بودن صدای موسیقی ، در ساختمان هوشمند عملاً منتفی است. همچنین در صورت باز ماندن در یخچال به مصرف کننده اخطار لازم داده میشود.



چگونگی دسترسی و کنترل امکانات در ساختمان هوشمند



صفحه کنترل مرکزی



با یک صفحه کنترل مرکزی شما قادر به کنترل هوشمند تمامی دستگاههای موجود در ساختمان و آگاهی از وضعیت کارکرد آنها هستید. صفحه نمایش مجهز به تکنولوژی لمسی (Touch Screen) است که به راحتی در استفاده از آن می افزاید و برای استفاده احتیاج به وسیله ورودی دیگری نمیباشد.



کنترل با استفاده از امواج رادیویی



با استفاده از این تکنولوژی امکان کنترل ساختمان هوشمند بصورت بی سیم (Wireless) وجود دارد. وسیله کنترلی میتواند یک PDA ، Tablet PC و یا یک Remote Control ساده رادیویی باشد. مزیت اصلی استفاده از RF نسبت به IrDA (تکنولوژی بکار رفته در کنترلهای تلویزیون) کارکرد از مسافتهای طولانی تر و عدم نیاز به دید مستقیم است.



کنترل از راه دور



ساختمان هوشمند امکان اطلاع یافتن از وضعیت کنونی و کنترل ساختمان را از راه دور محیا میکند. شما میتوانید با استفاده از SMS ، تلفن گویا (Call Center) و یا از طریق اینترنت از این امکان بهره مند شوید.



سناریو



سناریو به معنای انجام گروهی از کارها فقط با فشار دادن یک دکمه یا یک لمس بروی صفحه کنترل است. راحتی و سرعت در ایجاد فضای مناسب هدف اصلی استفاده از سناریو ها میباشد.



اتوماسیون



ساختمان هوشمند در جهت ایجاد راحتی برای شما ، کنترل برخی از امور روزمره و تکراری را به دست گرفته و برای شما آسایش بیشتری به ارمغان میآورد. عملکرد خودکار سیستم میتواند شامل کارهای از پیش تعیین شده باشد یا با استفاده از سنسورهای دما ، نور ، باد ، باران ، سنجش رطوبت و سنسور تشخیص حضور شخص و ... شرایط را بصورت بهینه تنظیم نموده و یا اخطارهای لازم را اعلام نماید.



مزایای اصلی ساختمان هوشمند



راحتی:

ساختمان هوشمند با استفاده از اتوماسیون و بر عهده گرفتن برخی کارهای تکراری راحتی بیشتر برای ساکنین خود به ارمغان می آورد. از طرف دیگر ، برای ایجاد فضای دلخواه در ساختمان هوشمند تنها یک اشاره کافی است: سناریوها وظیفه تنظیم دقیق محیط را به عهده میگیرند.استفاده از یک نرم افزار کارآمد با User Interface ساده و چند زبانه (از جمله فارسی) برای کنترل کلیه تجهیزات مزیت دیگری است که موجب سادگی زندگی در ساختمان هوشمند میگردد. کار با این نرم افزار نیاز به هیچ آموزش خاصی ندارد.



ایمنی:

در شرایط بحرانی از جمله آتش سوزی ، آب گرفتگی و سرقت ، ساختمان هوشمند اخطارهایی اعلام میکند که میتواند سهم بسزایی در پیشگیری از وقوع خرابی یا بیشتر شدن آن ایفا کند.ویژگی خاص دزدگیر در منطقه بندی (Zone) فضاهای تحت پوشش ، استفاده از سنسور دقیق تشخیص حضور شخص ، حسگر اثر انگشت و همچنین کنترل و ضبط تصاویر دوربینهای مدار بسته بصورت دیجیتال ایمنی را برای منازل به شکل چشمگیری بالا میبرد.



انعطاف پذیری:

انعطاف پذیری در اجرا و استفاده از خصوصیات شاخص تکنولوژی هوشمند است. با استفاده از ابزاری که این تکنولوژی در اختیار قرار میدهد ، برای اضافه کردن این امکانات به منازل موجود در اکثر موارد نیاز به سیم کشی مجدد و تعویض تجهیزات موجود در ساختمان وجود ندارد.استفاده از کلیدها و صفحات نمایش هوشمند برای برنامه ریزی و اجرا دستورات ، امکان کنترل با استفاده از Remote Control از داخل ساختمان و یا با تلفن همراه ، همگی ساکنین را برای دسترسی به امکانات ساختمان یاری میکنند.



صرفه جویی در مصرف انرژی:

مدیریت مصرف انرژی در ساختمان هوشمند تاثیر بسزایی در صرفه جویی مصرف انرژی دارد. وابسته کردن نور و سیستم تهویه به حضور شخص و برنامه ریزی بهینه دمای اتاقها در ساعات مختلف شبانه روز از مصادیق این مدیریت مصرف انرژی می باشند.

همچنین جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل ساختمان در تابستان توسط کنترل اتوماتیک پرده و کرکره ، سبب صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی برای دستگاههای سرمایشی میشود.

www.kasa-trd.com



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی یخچال ماشین

۱۳۸۹/۰۲/۲۲

حراج ویژه محصولات تکنوگاز زیر قیمت بازار

شرکت بین المللی ایده نوین نار کلیه کالاهای تکنوگاز را زیر قیمت بازار و با گارانتی اصلی و گارانتی احترام به مشتری و گارانتی قیمت عرضه می کند و شرایط ویژه برای خریداران
شرکت بین الملل ایده نوین نا� استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۱۱

فروشگاه لوازم خانگی بندر گناوه

فروشگاه لوازم خانگی بندر گناوه جهت بازدید از کالاها به وب سایت ما مراجعه کنید یا با شماره تلفن های اعلام شده در وب سایت تماس حاصل نمائید. لویزیون ، ال سی دی ،
فروشگاه بندر گناوه استان بوشهر
۱۳۸۹/۱۲/۲۱

خوابگاه دخترانه لوکس تهران - دخترانه

پانسیون پریس-شعبه2 (میرداماد-سر مطهری- تخت طاووس-یوسف آباد-ولی عصر)اسکان در خوابگاه نمونه پریس آسایش خیال و اطمینان را به شما هدیه می دهد. ب7 سال سابقه به عنوان
parispansion استان تهران
۱۳۸۹/۰۶/۲۱

فروش وسایل منزل

یک دستگاه ماشین ظرفشویی مجیک8 نفره سفید به قیمت 300000 تومان یخچال 21 فوت سلن سفید320000 تومان ماشین لباسشویی کن وود 5 کیلویی سفید 300000 تومان اجاق گاز 5 شعله تابش
sara khalili استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۲

خوابگاه میرداماد - دخترانه

افتتاح پانسیون مجهز میرداماد اسکان در خوابگاه پریس (اولین خوابگاه دارای مجوز در تهران) با سه شعبه و 7سال سابقه درخشان ودارای مجوز به عنوان پانسیون نمونه در تهران و
parispansion استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۲۰

اجاره آپارتمان مبله - شیک و بسیار تمیز

یک باب آپارتمان 40 متری واقع در خیابان پیروزی بصورت مبله اجاره داده میشود. بسیار شیک و تمیز مشخصات و امکانات : 1 اتاق خوابه - طبقه دوم - دستشویی و حمام بصورت
آذری استان تهران
۱۳۸۹/۰۸/۱۸

یخچال اتومبیل دیلکو سایز 24-33 لیتری

یخچال اتومبیل دیلکو (مدل DELCO - CH.986B/24LITER/1PC.CTN/DC12/12V) * یخچال اتومبیل دیلکو ((DELCO سرد کننده و گرم کننده مسافرتی * محصول جدید سال 2010 ساخت
Seyed mohammad Javad emrani استان کرمان
۱۳۸۹/۱۲/۱۰

پانسیون دخترانه آقتاب

پانسیون (خوابگاه) دخترانه آفتاب - با مجوز از سازمان گردشگری و اتحادیه مهمانپذیران ، زیر نظر اماکن تهران بزرگ و بهداشت تهران ، با محیطی بسیار صمیمی و امکانات رفاهی
پانسیون دخترانه افتاب استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۰

صادرات و واردات و ترخیص کالا از بو شهر

صادرات و واردات و ترخیص از گمرک بوشهر با ( 22%) تخفیف حق العمل کار رسمی گمرک ومشاور در امور گمرکی برای سرعت بخشیدن ترخیص کالاهای وارداتی خود با ما تماس بگیرید ترخیص
ر . خوشابی استان بوشهر
۱۳۸۹/۰۳/۲۹

انواع سیستم های برودتی حمل و نقل

نماینده فروش و خدمات بعد از فروش انواع موتور های بالا صفر و زیر صفری امگا در استان اصفهان موتور یخچال انواع کامیونت ویژه کامیونت و کامیونت های ایسوزو یخچالدار
رسول حسینی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۷

مجموعه خوابگاه دانشجویی پرنیا تهران

خوابگاه دانشجویی پرنیا (در محدوده مرکزی تهران) قابل توجه دانشجویان و کارمندان محترم محیط آرام با بهترین امکانات رفاهی و نازلترین قیمت هر اتاق مجهز به تختخواب
خوابگاه پرنیا استان تهران
۱۳۸۹/۰۴/۱۶

اسفنج جادویی

اسفنج جادویی جدید ترین وپر فروش ترین پاک کننده سطوح در دنیا فقط با آب ساخت آلمان موارد مصرف : آشپزخانه : کلین ویو کلیه اثرا ت دوده و چربی ها را ازسطوح و
الماس غرب استان تهران
۱۳۹۰/۱۱/۲۳

سیستم توزین الکترونیک و اتوماسیون صنعتی

مجموعه تخصصی در زمینه سیستم های توزین الکترونیک و اتوماسیون صنعتی و بچینگ شرکت سیستم های کنترل نگار یک شرکت مهندسی است که به صورت تخصصی از ابتدای تاسیس آن در سال
کنترل نگار-محمد کریمیان استان تهران
۱۳۹۰/۱۱/۰۴

تجارت با چین ، خرید از چین ، واردات از چ

وب سایت تجارت ایران چین www.irantd.com قابل توجه تولید کنندگان ، شرکتهای بازرگانی و علاقمندان به تجارت با چین بانک اطلاعاتی تجاری کامل در مورد چین و ارائه کننده
شرکت فاتح تجارت استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۴

دستگاه تزریق فوم پلی یورتان

دستگاه تزریق فوم پلی یورتان خرید و فروش انواع ماشین آلات تزریق فوم سرد شرکت نوآوران اتوماسیون دنا با سالها پشتوانه کاری و تجربه ، پروژه های زیادی را با موفقیت به
سعید ملایی استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۳

فروش جهیزیه با قیمت فوق العاده مناسب

فروش جهیزیه با برندهای معروف ، نو و در حد نو (کمتر از یکسال) با قیمت ایده ال (به علت مسافرت) مژده به زوج های جوان ، کلیه جهیزیه خود را با بهترین برندها و شیکترین لوازم
IE Project استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۹

اتوماسیون ساختمان کسا

ارائه دهنده اتوماسیون ساختمان هوشمند بر اساس پروتکل KNX و سیستم مدیریت هوشمند روشنایی هدف ما : کیفیت در تولید ، سرعت در زمان ، کیفیت در اجرا ، صرفه جویی در هزینه و
آقای مشهور - آقای مومنی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۸

فروش انواع لوازم جهزیه با قیمت کف بازار

فروش ویژه انواع لوازم منزل با قیمت مناسب برای هموطنان عزیز با مارکهای مختلف وگارانتی شماره تماس: 09359496678
آمنه الیاسی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۸

بورس قیمت لوازم خانگی ، فروش ویژه

میهن مارکت ، فروشگاه نیست !!! محل رقابت فروشگاهها برای جذب مشتری است . مزایای بازدید از میهن مارکت : -مشاهده قیمتهای متعدد فروشندگان بصورت
میهن مارکت استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۷

خرید کالا از چین-واردات کالا از چین

قابل توجه تولید کنندگان ، شرکتهای بازرگانی و علاقمندان به تجارت با چین: جهت خرید و واردات هر نوع کالا از کشور چین به صورت حضوری و غیر حضوری(تلفنی) ما همراه واقعی شما
گروه مشاوران اسیا بازرگان استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۷

کامیونت یخچالدار آماده به کار

یک عدد کامیونت Foton شش تن یخچالدار مدل 88 با درجه‌ی انجماد منفی 20 همراه با راننده ، با سابقه‌ی بالا آماده به کار
آهنگری استان خراسان رضوی
۱۳۸۹/۱۲/۱۵

اتوماسیون ساختمان کسا

ارائه دهنده اتوماسیون ساختمان هوشمند بر اساس پروتکل KNX و سیستم مدیریت هوشمند روشنایی هدف ما : کیفیت در تولید ، سرعت در زمان ، کیفیت در اجرا ، صرفه جویی در هزینه و
آقای مشهور - آقای مومنی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۱۱

پروژه های دانشجویی. پایان نامه های درسی

مشاوره در انجام پروژه های دانشجویی مشاوره در انجام پایان نامه های درسی توسط مهندسین ارشد عمران ومکانیک وبرق فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر
NOKHBEGAN استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۰۵

قابل توجه توزیع کننده های لبنیات

خرید و فروش ونصب و تعمیراتاق و یونیت های یخچالهای TERMOKING ترموکینگ خاور و نیسان تک ده چرخ و تریلی و سردخانه های ثابت و متحرک. قبول سفارش انواع اتاق یخچال
رسول حسینی استان تهران
۱۳۸۹/۱۱/۲۹

قیمت فروش / خرید تلویزیون LED TV LCD TV

قیمت فروش / خرید روزانه تلویزیون LED TV LCD TV مزایای بازدید از میهن مارکت : -مشاهده قیمتهای متعدد فروشندگان بصورت رقابتی. -مشاهده مشخصات کالاها _ تصاویر
میهن مارکت استان تهران