دسته بندی
استان و شهر

آموزشی طراحی وب در شیراز

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مرکز تخصصی طراحی وب زئوس در طول فعالیت 9 ساله خود در زمینه برگزاری دوره های آموزشی کامپیوتر توانسته است تا به امروز با بهره گیری از همکاری اساتید مجرب و کارآزموده خود در حدود 1000 نفر دانشجو را در قالب برگزاری بیش از 27 عنوان دوره پایه ای و تخصصی آموزش داده و به سمت بازار کار هدایت نماید. همچنین تیم آموزشی این شرکت با عقد قراردادهای آموزشی با ارگانها ، سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی دوره های آموزشی متنوعی را درخارج از محل شرکت نیز برگزار نموده است



دوره بانک اطلاعاتی و تحلیل داده ها

این دوره به طول 55 ساعت آموزشی و شامل آموزش نرم افزارهای اکسل (Excel) و اکسس (Access) از مجموعه نرم افزاری آفیس 2003 میباشد.



◄ دوره بانک اطلاعاتی پیشرفته

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی شامل آموزش بانک اطلاعاتی Microsoft SQL Server 2005 میباشد. در این دوره دانشجو با دو بخش دستورات SQL و امکانات مدیریتی موجود در این نرم افزار آشنا میشود.



◄ دوره طراحی صفحات وب

این دوره به طول 40 ساعت آموزشی شامل دو مبحث زبان HTML ، نرم افزار کاربردی Front Page 2003 میباشد. دانشجو پس از گذراندن این دوره میتواند در بازار کار نسبت به طراحی وب سایت های ایستا اقدام کند.



◄ دوره کاربردی انیمیشن سازی با نرم افزار فلش (Macromedia Flash CS3)

این دوره به طول 40 ساعت آموزشی ، دانشجو را برای تهیه و تولید وب سایت های کاملا فلش (Full Flash) و یا طراحی و تولید کاتالوگهای بر روی سی دی (CD Catalog) آماده میسازد. همچنین در بخشهایی از این کلاس دانشجو با امکان برنامه نویسی Action Script در این نرم افزار آشنا خواهد شد.



◄ دوره تخصصی انیمیشن سازی با نرم افزار فلش (Macromedia Flash CS3)

این دوره نیز به طول 40 ساعت آموزشی ، دانشجو را برای تهیه و تولید انیمیشنهای پیشرفته تر و تخصصی آماده میسازد. این دوره در بخش اعظم مطالب خود به بررسی و آموزشی برنامه نویسی در محیط این نرم افزار خواهد پرداخت که این برنامه نویسی با همان زبان Action Script آموزش داده خواهد شد.



◄ دوره برنامه نویسی پیشرفته صفحات وب

این دوره به طول 50 ساعت با استفاده از بررسی فناوری ASP .Net 2.0 دانشجو را برای فعالیت در بازار حرفه ای وب آماده میکند. در این دوره دانشجو توانایی تولید وب سایتهای دینامیک و استفاده از بانکهای اطلاعاتی در سیستمهای مبتنی بر وب را کسب میکند.



◄ دوره برنامه نویسی تحت وب و سیستم عامل لینوکس

این دوره به طول 55 ساعت آموزشی و با هدف آموزش زبان برنامه نویسی PHP و استفاده از بانک اطلاعاتی MySQL تهیه و اجرا گردیده است. دانشجو در این دوره در کنار آموزش دیدن زبان PHP ، توانایی اجرای پروژه های تحت وب را نیز کسب مینماید.



◄ دوره طراحی و نقشه کشی

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی به آموزش نرم افزار AutoCAD 2008 میپردازد. دوره فوق در قالب دو بخش مستقل به امکانات طراحی دو بعدی و سپس به طراحی سه بعدی در این نرم افزار میپردازد. این دوره بیشتر برای دانشجویان و افراد فعال در زمینه طراحی و نقشه کشی مناسب است ، اما سرفصلهای دوره به نحوی گزینش شده است که دیگر مخاطبین احتمالی این کلاس نیز بتوانند بهره کافی را از آموزش این نرم افزار کسب نمایند.



◄ دوره مدیریت پروژه

این دوره به طول 60 ساعت آموزشی در کنار آموزش نرم افزارهای Microsoft Project و Primavera به بررسی مفاهیم اولیه و تئوریک علم مدیریت پروژه نیز میپردازد. در این دوره دانشجو علاوه بر آموزش ابزار کاربردی این علم ، با استانداردها و مفاهیم PMBok نیز آشنا میشود.



◄ دوره مدیریت و کنترل پروژه

این دوره به طول 55 ساعت آموزشی بصورت تخصصی نرم افزار Primavera Enterprise را بررسی کرده و امکانات آنرا به مدیران پروژه های بزرگ و تخصصی معرفی مینماید.



◄ دوره گرافیک کامپیوتری

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی در قالب دو بخش 35 ساعتی به آموزش دو نرم افزار Corel Draw X3 و Adobe PhotoShop CS2 میپردازد. این دوره که بصورت کاملا عملی و کاربردی برگزار میشود دانشجو را در طول دوره با نکات اجرایی در زمینه طراحی آرم ، کارت ویزیت ، سربرگ ، پوستر ، بسته بندی کالا و دیگر موارد آشنا میسازد.



◄ دوره انیمیشن (متحرک سازی)

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی ، نرم افزار 3D Studio Max 8.0 را آموزش میدهد.



◄ دوره میکس و مونتاژ کامپیوتری

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی ، نرم افزارهای Adobe Priemier و Adobe After Effect به عنوان دو نرم افزار تخصصی و قدرتمند زمینه ویرایش و جلوه های ویژه ویدیویی را آموزش داده و با ارائه مثالهای عملی ، شرکت کننده در این دوره را برای فعالیت در این زمینه تربیت میکند.



◄ دوره برنامه نویسی کاربردی ویندوز

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی به آموزش زبان برنامه نویسی و محیط برنامه سازی Visual Basic 6.0 میپردازد. دانشجویان شرکت کننده در این دوره میتوانند پس از پایان این دوره مشغول به اجرای پروژه های تحت ویندوز در کنار استفاده از بانکهای اطلاعاتی شوند.



◄ دوره برنامه نویسی پیشرفته تحت ویندوز

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی به بررسی زبان برنامه نویسی Visual C# .Net 2005 پرداخته و دانشجو را برای اجرای پروژه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز آماده میسازد. در این دوره دانشجو نحوه استفاده از بانک اطلاعاتی SQL Server را در پروژه های نرم افزاری آموزش میبیند.



◄ دوره برنامه نویسی پیشرفته تحت ویندوز

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی به بررسی زبان برنامه نویسی Visual Basic .Net 2005 پرداخته و دانشجو را برای اجرای پروژه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز آماده میسازد. در این دوره دانشجو نحوه استفاده از بانک اطلاعاتی SQL Server را در پروژه های نرم افزاری آموزش میبیند.



◄ دوره مهندسی نرم افزار شئ گرا و مدل سازی نرم افزار

این دوره به طول 40 ساعت آموزشی ، دانشجو را با مفاهیم UML ، ساختار اولیه RUP و نرم افزارهای طراحی شئ گرای نرم افزار ، مانند Visio و Rational Rose آشنا میکند.



◄ دوره مقدماتی شبکه های کامپیوتری

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی ، مفاهیم اولیه شبکه های کامپیوتری مانند آدرس آی پی (IP Address) ، تنظیمات اولیه کارت شبکه ، اجزا اصلی شبکه کامپیوتری (مانند Switch ، Router و ...) انواع شبکه ها و تفاوتهای آنها را هدف آموزش خود قرار داده است. کلیات مطالب این دوره همانند سرفصلهای آموزشی Network + و دوره XP از مجموعه MCSE انتخاب شده است.



◄ دوره پیشرفته شبکه های کامپیوتری

این دوره به طول 60 ساعت آموزشی و با هدف کوتاه تر کردن طول دوره های تخصصی شبکه ، سرفصلهای پرکاربرد این علم را با یکدیگر ادغام کرده و با پرداختن به اصل مطلب ، حاشیه را کوتاه کرده و متقاضی دوره را برای مدیریت شبکه های بزرگ کامپیوتری آماده میکند. در این دوره به مواردی چون مدیریت کاربران ، امنیت شبکه ، مسیریابی و غیره پرداخته خواهد شد.



◄ دوره عمومی Matlab نسخه 7.3

این دوره به طول 40 ساعت آموزشی به بررسی امکانات این نرم افزار پرداخته و دانشجو را برای برنامه نویسی در محیط این نرم افزار آشنا میسازد. مواردی چون اصول برنامه نویسی در Matlab ، رسم نمودارهای ریاضی ، انجام محاسبات و ریاضی و ... از اجزاء تشکیل دهنده این دوره میباشند.



◄ دوره تخصصی Matlab نسخه 7.3

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی به عنوان عنصر تکمیل کننده آموزش این نرم افزار به آموزش زمینه های تخصصی کاربرد Matlab میپردازد. این موارد شامل : 1- برنامه نویسی ویژوال 2- پردازش تصاویر 3- شبکه های عصبی 4- الگوریتمهای ژنتیکی 5- ریاضیات پیشرفته

تلفن : 0711-2330828

همرا : 09173146502



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی ابزار

۱۳۸۸/۱۱/۲۶

نوکیا N97 دو سیم کارت تلویزیون دار

بدون هیچ گونه تفاوت ظاهری و داخلی( به جز نداشتن سیستم عامل) با مدل فلاندی مشخصات وضعیت گوشی : 24ماه گارانتی طلایی پرشین نام گوشی: NOKIA N97 chin تاریخ معرفی : ماه
mohammad akhondi استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۶

آموزشی طراحی وب در شیراز

مرکز تخصصی طراحی وب زئوس در طول فعالیت 9 ساله خود در زمینه برگزاری دوره های آموزشی کامپیوتر توانسته است تا به امروز با بهره گیری از همکاری اساتید مجرب و کارآزموده خود
مرتضی امینی مقدم استان فارس
۱۳۸۸/۱۱/۲۵

فروش ابزار اندازه گیری و تست

گروه فنی و مهندسی کالیبر نماینده انحصاری کمپانی K&M هنگ کنگ در ایران انواع ضخامت سنج فلز انواع ضخامت سنج پوشش با دقت بالا سختی سنج پرتابل (راکول ، ویکرز ،
گروه مهندسی کالیبر استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۵

ساخت انواع پروژهای الکترونیکی وکنترولی

ساخت انواع پروژهای الکترونیکی دانشجویان کلیه مقاطع کاردانی کارشناسی کارشناسی ارشد دانشجویان رشته های برق گرایش های : الکترونیک_مخابرات_کنترول_ق� �رت دانشجویان
میرهادی استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۵

حرارت سنج -ترموکوپل - ترمومتروابزاردقیق

هیترهای صنعتی ترموکوپل و ترمومتر وانواع لوازم فشار وحرارت و ابزار اندازه
کریم فرخزاده استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۵

تامین انواع تجهیزات برقی و ابزار دقیق

شرکت آریو صنعت با داشتن نمایندگی شرکتهای معتبر داخلی و خارجی آماده ارایه انواع تجهیزات ابزار دقیق
پویان آقاجانیان استان اصفهان
۱۳۸۸/۱۱/۲۴

رنگ و ابزار هادی

رنگ و ابزار هادی نقاشی ساختمان ، درب و پنجره ، پلی استر ، سفارش انواع رنگهای ترکیبی ساختمان به مدیریت : محمد آتشین تلفن : 5031 337 0462 همراه :
رنگ و ابزار فروشی هادی استان آذربایجان غربی
۱۳۸۸/۱۱/۲۴

بورس موبایل ایران افتتاح شد

بدیهی است امروزه با زیاد شدن کاربران تلفن همراه ، نیاز به خدمات مربوط به آن نیز افزوده می شود ، لزا کلیه افرادی که از تلفن همراه استفاده می کنند به لوازم جانبی ، قطعات و
بورس موبایل ایران استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۴

آموزش HTML اچ تی ام ال

بخش مقدماتی قسمت اول: مروری بر وب و زبان HTML مروری بر وب HTML چیست؟ عناصر تشکیل دهنده یک صفحه وب هدف از ساخت یک وب سایت راه اندازی سایت اهمیت طراحی
آموزش کاربردی استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۴

سیستم جامع مدیریت و امنیت شبکه

Lan Accounting Suite اجزای اجزای تشکیل دهنده L.A.S شامل 5 سیستم نرم افزاری سخت افزاری به شرح زیر می باشند: • سیستم یکپارچه گزارشات مدیریت اینترنت ( سیگما) • سیستم
hamid zabihi استان خراسان رضوی
۱۳۸۸/۱۱/۲۳

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری آراد

همکاری تیمی از مهندسان صنایع و کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف در تدوین سامانه آراد ، همسوسازی فرایندهای سازمان به سمت مشتری را به دنبال داشته است. طراحی ماژولار این
شیرین صاحبدل استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۲

فروش تابستانی نوکیاN900 دو2سیم کارت

دارای 2 سیم کارت همزمان فعال مشخصات وضعیت گوشی : 24ماه گارانتی طلایی پرشین تاریخ معرفی : ماه نوامبر سال 2008 باند فرکانس: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
mohammad ataye استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۲

خط تولید در و پنجرهuPVC چهارکله رباتیک

فروش استثنایی خطوط تولید تک کله ، دو کله و چهار کله CNC تمام اتوماتیک ، رباتیک ساخت ترکیه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در مقایسه با دیگر رقبا و با ظرفیت تولید 330
کاظمی استان آذربایجان شرقی
۱۳۸۸/۱۱/۲۲

سواری سپند پی کی آیPK

یک دستگاه سواری سپند تیپ پی کی آی نقره ایی_متالیک مدل نیمه دوم 1383 بیمه تا 20 آذر89 یک برگ سند مالک قبلی خانم بوده 1ساله خریدم از لحاظ موتور 100% تایید میشود
رهام استان اصفهان
۱۳۸۸/۱۱/۲۲

خط تولید و اتوماسیون خوراک دام و طیور

شرکت فنی مهندسی تینا صنعت مشهد مفتخر است تا در زمینه برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی در خدمت شما باشد رزومه کاری این شرکت در بخش برق و اتوماسیون صنعتی به شرح ذیل
fardin_tb63 استان خراسان رضوی
۱۳۸۸/۱۱/۲۲

فروش ویژه کلاه ، ماسک ، دستکش و روکفشی

شرکت ایمنی ابزار آتش ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی ( H.S.E ) میباشد فروش ویژه لوازم یامنی یک بار مصرف به شرح زیر روکفشی یک بار مصرف 80 تومان کلاه یک
هادی طاهریان استان سمنان
۱۳۸۸/۱۱/۲۱

فروش تجهیزات ابزار دقیق و پزشکی

انواع وزنه های استاندارد با جنس استیل چدن برنج فولاد با گواهینامه کالیبراسیون انواع جعبه وزنه در کلاسهای E1 E2 F1 F2 M1 M2 M3 با استاندارد OIML اروپا ابزار دقیق
محمدیان استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۱

نمایشگاه صنعت ساختمان آلمانbautec

به اطلاع صاحبان صنایع ساختمانی ، انبوه سازان ، مدیران پروژه های ساختمانی ، تولید کنندگان ، مشاورین ساختمانی ، مدیران و متخصصین گرامی صنعت ساختمان میرساند که نمایشگاه
مهرنوش عیدی پور استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۱

مهندسی نمای ساختمان (نمای آلومینیومی ، نم

گروه فنی و مهندسی آکام گستر کیش(AGK) ، پیشرو در صنعت نمای ساختمان انسان مدت ها قبل از آنکه به ساختن سرپناه روی آورد ، روی دیوار غارها نقاشی می کرد . خوزه لوئیس
شرکت آکام گستر کیش استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۹

نمای ساختمان(سنگ مرمریت) ، سنگ مرمریت

به نام خدا نمای ساختمان(سنگ مرمریت) ، سنگ مرمریت(سنگ کف- دیوار- پله) ، فروش سنگ ساختمانی(مرمریت) ، سنگ نما(مرمریت داخلی) ، سنگ ساختمانی (مرمریت) ، طراحی و اجرای سنگ
آکام گستر کیش استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۹

انواع گچبریهای پیش ساخته و پانلهای دکوری

شرکت صبا نما نماینده انحصاری پانلهای دکوراتیو دایناسور در ایران میباشد.جنس این پنلها از سیمان بوده و ضخامت ان 8 میلیمتر میباشد.100% ضد آب و ضد حریق و نصب آن بسیار ساده
حسن فلاح استان تهران
۱۳۹۷/۱۰/۲۳

اتوماسیون ابزار دقیق

احتراما به استحضار می رساند فروشگاه پیمان الکتریک با کادری مجرب و دارای چندین نمایندگی در ایران در زمینه اتوماسیون و الکترونیک صنعتی مفتخر است تا شما در زمینه قطعات زیر
آرش استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۹

مانیتورینگ - PLC - ابزار دقیق

1- ایجاد ارتباط مانیتورینگ و کنترلی با ماشین آلات صنعتی در مسافت های دور شامل 1-1 طراحی و لاجیک نویسی پروسه برای PLC با برند های مختلف 1-2 ایجاد بستر انتقال اطاعات
معصوم زاده استان اصفهان
۱۳۸۸/۱۱/۱۹

طراحی و ساخت دکلهای اننقال نیرو

گروه صنعتی سمانیرو الف- گروه ماشین سازی: ( اولین سازنده ماشین آلات سیم کشی در ایران ) 1- انواع وینچ و ترمزهای سیم کشی برای خطوط 63 تا 400 2-انواع
نصرتی استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۸

تولید کمپرسور هوا ، قابل حمل ، ارزان

Air Compressor تولید و ساخت و پخش کمپرسور های هوا کوچک و قابل حمل با ضمانت و خدمات پس از فروش مناسب برای کارهای : پرچ بادی ، چکش بادی ، میخ کوب بادی ، پیچ گوشتی
علی استان تهران