دسته بندی
استان و شهر

آسانسور

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
شرکت نگین پارس



انواع آسانسور



- مشاوره و بازدید رایگان -عملکردی موفق و

رزومه ای قوی در سطح کشور



ایرانی - خارجی



حتما قبل از خرید باما تماس بگیرید



توصیه های مهم در طراحی آسانسور :



ورودی آسانسورها « دربهای طبقات » باید همسطح با کف طبقات باشد.

ابعاد چاهک آسانسورها بر اساس ظرفیت آسانسور تعیین می شود و لذا پس از انتخاب آسانسور اندازه های شاقول شده مورد نیاز آسانسورها توسط شرکت فروشنده آسانسور ارائه و بر اساس آن باید چاهکها ساخته شود . فقط در زمانی که چاهک قبلاً ساخته شده است باید شرایطی فراهم شود تا نصاب آسانسور با اندازه گیری دقیق نقشه های اجرائی را بر اساس شرایط موجود طراحی نماید .

در داخل چاهک آسانسورها هیچگونه کانال ـ لوله آب ـ لوله فاضلاب ـ کابل برق نباید وجود داشته باشد .

دیوار چاهکها باید کاملاً صاف و از مواد غیر آتش زا و بدون هیچگونه حفره و روزنه ای باشد . دیوار چاهکها نباید گرد و غبار ساز باشد.

کلیه آرماتورهای زائد موجود بر سطح دیواره چاهکها ، باید جمع آوری و پاکسازی گردد.

همزمان با اجرای آرماتوربندی و بتون ریزی دیوارهای چاهک آسانسور پیش بینی و استقرار پلیت های مربوط به نصب دربهای طبقات در چهارگوشه ورودی به چاهکها طبق نقشه اجرائی نصاب آسانسور اجرا گردد .

در چاهکهای دوبله بین دو چاهک جهت جداسازی ، باید یک عدد تیرآهن نمره 20 « NP20 » با فاصله 2 متر از هم ، در سرتاسر چاهک آسانسور نصب گردد .تیرآهن اول در کف با فاصله 50 سانتی متر و تیرآهن آخر در زیر سقف با فاصله 50 سانتی متر باید نصب گردد .



طریقه اجرای تیرآهن 20 « NP20 » در چاهکهائی که نوار « پلیت سرتاسری » موجود است به طریقه شکل فوق انجام می گردد .

در صورت عدم اجرای لغازهای سمت درب طبقات آسانسور ، از تیرآهن 20 « NP20 » جهت ستون وسط استفاده می شود.

در چاهکهائی که لغاز کنار دربهای طبقات اجرا گردیده است ، نحوه استقرار تیرآهن 20 « NP20 » با استفاده از پلیت « 300 * 300 * 15 » و زیر سری از نبشی « L10 » می باشد .

کلیه آهن آلات داخل چاه باید به وسیله ضدزنگ پوشیده شود .

در صورتیکه در چاهکهای بتونی آسانسور ، نوار فلزی « پلیت سرتاسری » در دیوارها تعبیه نشده باشد ، برای اجرای آهن کشی جهت نصب براکتهای ریل کابین و ریل وزنه باید با استفاده از رول بلت و نصب پلیت اقدام شود.

مشخصات محل استقرار پلیت ها و اندازه آنها توسط شرکت نصاب آسانسور باید ارائه گردد .



فواصل عمودی این پلیت ها نسبت به هم نباید بیش از 2 متر باشد.

فاصله اولین پلیت ها از کف چاهک باید 50 سانتی متر باشد .

فاصله آخرین پلیت ها تا زیر سقف باید 50 سانتی متر باشد .

اگر دیوارهای چاهک با استفاده از آجر یا بلوک سیمانی اجرا گردیده است اجرای آهن کشی طبق نقشه های اجرائی شرکت نصاب آسانسور باید انجام پذیرد .



در مواقعی که دیوارهای چاهک با استفاده از آجر یا بلوک سیمانی اجرا گردیده باشد ، معمولاً در چهار گوشه کف چاهک آسانسور با تعبیه پلیت و نصب چهار ستون از نبشی نمره 100 mm یا 12 mm و یا ناودانی و نصب کلافهای افقی با فواصل دو متر نسبت به یکدیگر اسکلت آهن کشی انجام می شود.

محل نصب براکت های ریل کابین و براکت ریل وزنه در زمان اجرای دیوارکشی باید با ایجاد محفظه و طبق نقشه های اجرائی شرکت نصاب آسانسور تعبیه گردد.

پس از اتمام آهن کشی و قبل از اجرای دیوارچینی کلیه آهن آلات باید به وسیله ضدزنگ پوشیده گردد.

محل استقرار ریل های کابین و ریل های وزنه در داخل چاهک به صورت دقیق مشخص شود و بر اساس تیرآهن های جدا کننده در چاهکهای دوبله و در چاهکهای انفرادی طبق فواصل تعیین شده تیرآهن های 20 پلیت گذاری شود. البته نصب این پلیت ها به دو صورت زیر امکانپذیر است :



الف - قبل از بتون ریزی با آرماتورها نصب گردد .

ب- بعد از بتون ریزی با استفاده از رول بلت و سوراخکاری پلیت ها نصب گردد که به دلیل قطع شدن یا آسیب دیدن آرماتورها این شیوه مشکلات فنی خود را به همراه دارد.



دیوار و لغاز طرفین دربها به گونه ای طراحی شود که امکان اجرای آنها پس از نصب درب آسانسورها امکانپذیر باشد و لذا لغازها هرگز بصورت بتون آرمه اجرا نگردد .البته چنانچه چاهک در گذشته طراحی و ساخته شده است ، شرکت فروشنده آسانسور باید با توجه به وضعیت موجود نقشه های اجرائی آسانسور را تهیه و اجرا نماید .

در زمان اجرای لغاز طرفین دربهای طبقات بر اساس نوع و جهت باز شدن درب طبقه محل نصب شستی احضار طبقات با در نظر گرفتن نصب لوله خرطومی فلزی « حداقل به قطر 20 mm » جهت کابل کشی شستی احضار تعبیه گردد .تعبیه این حفره به دو صورت می باشد :



الف ـ آسانسورهای تکی ـ حفره ای به ابعاد 305 * 60 * 45 mm

ب ـ آسانسورهای دوبله ـ حفره ای به ابعاد 305 * 115 * 45 mm

ج ـ ارتفاع مورد نیاز از آکس حفره تا کف سنگ شده طبقه باید 120 cm باشد.

هـ ـ لوله خرطومی به قطر 20 mm از قسمت بالای حفره تا پشت دیوار از طرف داخل چاهک نصب گردد.

نکته : ابعاد مذکور بر اساس استاندارد ایران شیندلر می باشد و با توجه به تنوع شستی های احضار تغییر ابعاد حفره ها وجود دارد .

ضمناً چنانچه از نمراتور و جهت نمای جداگانه که معمولاً در بالای دربها نصب می گردد استفاده می شود پیش بینی حفره مربوطه باید طبق نقشه شرکت نصاب آسانسور بعمل آید.



محل ایجاد حفره شستی احضار طبقه درآسانسور تکی



محل ایجاد حفره شستی احضار طبقه در آسانسورهـای دوبله



اگر آسانسور راست بازشو باشد این حفره باید در سمت چپ ایجاد گردد.



پس از نصب دربهای طبقات باید لغازهای طرفین و پوشش بالای دربها با دقت انجام شود و پس از دیوارچینی از قسمت داخل چاهک باید اندود و پوشش کامل انجام و دقت شود که این عملیات نباید از سطح لبه فریم دربها تجاوز کند و حداکثر همسطح لبه فریم دربها باشد .

سنگ کاری کف در قسمت جلو دربها نیز باید پس از نصب دربها انجام شود و ضرورت دارد این بخش از کار قبلاً انجام نگردد.

ارتفاع از کف تمام شده اولین توقف آسانسور تا کف چاهک در آسانسورهای کششی 4 نفره تا 8 نفره به صورت 150 سانتی متر الی 170 سانتی متر می باشد.



مهم : در آسانسورهای با ظرفیت بیشتر از 8 نفره و سرعت بالای یک متر و هیدرولیک این ارتفاع متفاوت است و باید بر اساس نوع آسانسور ، اطلاعات از شرکت نصاب آسانسور گرفته شود.

ضخامت بتون کف چاهک معمولاً به ترتیب زیر می باشد :



10 سانتیمتر بتون مگر.

40 سانتیمتر بتون آرمه.

ارتفاع از روی بتون تا کف سنگفرش اولین توقف 170 سانتی متر.

جهت جلوگیری از نفوذ آب و نشست رطوبت به داخل چاله آسانسور ایزولاسیون آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد .

جهت شروع عملیات آهن کشی یا نصب ریل و درب کف چاهک آسانسورها باید کاملاً تخلیه و پاکسازی شده باشد .

با توجه به اینکه سکوهای ضربه گیر زیر کابین آسانسور و فریم وزنه تعادل باید در کف چاهک مستقر گردد ، اجرای سکوها به صورت زیر امکانپذیر می باشد :



الف ـ به صورت پرتابل با نصب پلیت در کف چاهک و نصب سکو بر اساس اندازه های شرکت نصاب آسانسور بر روی پلیت مذکور .

ب ـ سکوی بتون آرمه ، که این نوع سکو باید در زمان اجرای بتون ریزی کف طبق نقشه های نصاب آسانسور آرماتورهای انتظار نصب گردد و پس از راه اندازی آسانسور با ارتفاع تعیین شده قالب گیری و بتون ریزی شود .

ج ـ ارتفاع سکوها توسط نصاب آسانسور باید ارائه گردد .

د - بنا به ظرفیت آسانسور معمولاً برای وزنه تعادل و کابین یک و یا دو عدد سکو پیش بینی می شود که این سکوها بستگی به نقشه شرکت نصاب آسانسور دارد .

ه - در زمان شروع عملیات آهن کشی و نصب درب و ریل استفاده از علامت هشدار در مقابل دربهای ورودی در طبقات با مضمون « خطر سقوط » و استقرار راه بند جهت جلوگیری از ورود افراد متفرقه به محوطه دربهای طبقات ضروری و اجباری است .

ارتفاع از کف تمام شده آخرین توقف تا زیر سقف بتونی چاهک آسانسور حداقل باید 390 سانتی متر باشد.

ابعاد چاهک آسانسور پس از شاقول اندازی در چهارگوشه آن تعیین می گردد لذا هرگز از اندازه گیری در یک طبقه استفاده نشود.در این بخش پیمانکار ساختمانی باید متعهد به ارائه ابعاد مورد نظر به صورت شاقول شده باشد . چون بسیاری از مشکلات در این مقطع به وجود می آید .

آرماتوربندی و قالب گذاری و بتون ریزی سقف چاهک بر اساس ظرفیت آسانسور و نقشه های اجرائی شرکت نصاب آسانسور می باشد و لذا اجرای بتون ریزی سقف چاهک آسانسور هرگز قبل از نصب ریل و درب نباید انجام شود.رعایت این مورد یکی از مهمترین موضوعات می باشد. ضمناً مقدار نیروی وارده بر سقف بتونی چاهک آسانسور « Slab » از نوع Dynamic و به شرح ذیل می باشد.« این مقادیر بر اساس استاندارد آسانسورهای شیندلر می باشد » .



در آسانسور های با ظرفیت 4 نفره ، مقدار نیروی وارده 3000 کیلو گرم

در آسانسور های با ظرفیت 6 نفره ، مقدار نیروی وارده 3200 کیلو گرم

در آسانسور های با ظرفیت 8 نفره ، مقدار نیروی وارده 3850 کیلو گرم

در آسانسور های با ظرفیت 15 نفره ، مقدار نیروی وارده 6200 کیلو گرم

زمان لازم جهت استحکام بتون اجرا شده چاهک آسانسور حداقل 15 روز می باشد .

پس از نصب دربهای آسانسور در طبقات فواصل عمودی بین دربها نباید عمق داشته باشد و حداکثر عمق مورد تأئید شرکت بازرسی 15 cm می باشد .اگر عمق زیر یا بالای دربها بیشتر از 15 cm باشد باید روی آن پوشیده شود.

نصب چراغ روشنائی در چاهک آسانسور به صورتی که لامپ ها در حفاظ بوده و در نقطه ای که نصاب آسانسور تعیین می کند در هر طبقه یک عدد نصب گردد در آسانسورهای دوبله برای هر آسانسور به صورت مجزا اجرا گردد و کلید آن از نوع تبدیل بوده که یک کلید در اولین توقف در کنار درب طبقه و یک کلید در تابلو برق سه فاز در موتورخانه باشد .ضمناً در کف چاهک در ارتفاع یک متری و در زیر سقف چاهک در ارتفاع 50 سانتی از سقف نیز لامپ نصب گردد.

اگر در چاهک ها بیش از یک آسانسور به صورت مشترک وجود داشته باشد در قسمت پائین چاهک آسانسورها باید دیواره جداکننده تعبیه گردد به گونه ای که از پائین ترین نقطه حرکت کابین یا وزنه تعادل شروع شده و حداقل 5/2 متر بالاتر از کف چاهک امتداد یابد « به طور معمول ارتفاع از کف تا بالا حدود 3 تا 5/3 متر » .چنانچه فاصله بین لبه سقف کابین و قسمت متحرک « کابین یا وزنه تعادل » با آسانسور مجاور کمتر از 3/0 متر باشد دیوار جداکننده باید در سرتاسر چاهک با پهنای مؤثر امتداد یابد .پهنای مؤثر باید حداقل برابر پهنای قسمت متحرک به اضافه 1/0 متر از هر طرف باشد.

اجرای چاه ارت و نصب سیم ارت « Eurthing » در چاهک و داخل موتورخانه آسانسور باید انجام پذیرد .

جریان برق تک فاز 25 A و سه فاز با آمپراژ برای نوع آسانسور تعیین شده در محدوده چاهک و اطاق موتورخانه آسانسور باید وجود داشته باشد .

برق سه فاز طبق مشخصات نصاب آسانسور باید در موتورخانه وجود داشته باشد و اجرای کابل کشی از LPS تا اطاق موتورخانه آسانسور جهت انتقال برق آسانسور باید انجام شود .

- در فواصل معمولی برای شرایط زیرزمینی از کابل CU/MGT/XPF/LSFON-5 * 16 و در شرایط روزمینی از کابل NYY « بر اساس استاندارد NFPA » استفاده شود « برای آسانسورهای 8 نفره » .

در صورتیکه مسیر کابل کشی غیر متعارف و طولانی می باشد با احتساب مسیر کابل و میزان افت ولتاژ سایز کابل تعیین گردد .

نصب تابلو برق سه فاز با مشخصات ذیل برای هر دستگاه آسانسور در اطاقک موتورخانه انجام شود و کابل ارسالی از LPS باید به ورودی این تابلو برق وصل گردد .

در ساختمان های مسکونی و ساختمان ها تجاری کابل برق سه فاز از کنتور به موتورخانه باید کشیده شود .

در موتورخانه برای هر آسانسور باید یک کلید اصلی موجود باشد که قابلیت قطع تمام مدارهای مثبت « برقدار live » برق اصلی آن آسانسور را داشته باشد . این کلید باید قادر به قطع حداکثر جریان در شرایط استفاده عادی از آسانسور باشد .

کلید اصلی موتورخانه آسانسور نباید تغذیه مدارهای زیر را قطع نماید :



- روشنائی کابین و تهویه .

پریز نصب شده بر روی سقف کابین .

روشنائی موتورخانه و محوطه موتورگیربکس .

پریز موتورخانه .

روشنائی چاهک آسانسور .

زنگ اخبار « زنگ خطر داخل کابین » .

کلید اصلی باید از ورودی یا ورودی های موتورخانه آسانسور به آسانی و به سرعت قابل دسترسی باشد .

چنانچه موتورخانه بین چند دستگاه آسانسور مشترک می باشد کلید اصلی متعلق به هر آسانسور باید به آسانی قابل شناسائی باشد .

به منظور حفاظت ، کابلها از طریق یک یا چند گلند « Gland » پوشش داده شود و وارد تابلو برق گردد .

تجهیزات لازم جهت تابلو برق سه فاز جهت آسانسورها :



سه عدد فیوز 25 A برای آسانسور 4 و 6 نفره ، سه عدد فیوز 35 A برای آسانسور 8 نفره ، 50 A برای آسانسور 15 نفره و باری

کلید گردان 63 A برای آسانسور 4 و 6 نفره ، کلید گردان 63 A برای آسانسور 8 و 15 نفره و باری

سه عدد چراغ سیگنال برای همه آسانسورها.

تعبیه پریز و فیوز مینیاتوری جهت روشنائی موتورخانه ، روشنائی داخل چاهک و فن موتورخانه.

در نظر گرفتن ترموستات جهت تنظیم دمای موتورخانه به صورت خودکار توسط فن .

نمای بیرونی جعبه تابلو برق اطاقک موتورخانه آسانسور



کلید مینیاتوری روشنائی داخل چاهک آسانسور 16 A

کلید مینیاتوری روشنائی داخل کابین آسانسور 6 – 10 A

کلید مینیاتوری هواکش و روشنائی موتورخانه آسانسور 16 A

برق تغذیه کلیدهای مینیاتوری بصورت مستقل و قبل از فیوزها و کلیدگردان باشد .

ترمینال برای ورود و خروج برق در زیر تابلو نصب گردد :

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی قالب فلزی

۱۳۹۰/۱۱/۰۴

پرس هیدرولیک از 50 تا 3500 تن

انواع پرسهای هیدرولیک از 50 تن تا 3500 ساخت YUCEL MAKINA ترکیه با آخرین استانداردهای اروپا و قطعات اروپائی , امریکائی و ژاپنی بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش در
حمید رضا غفوری استان خراسان رضوی
۱۳۹۰/۱۰/۲۹

حک و برش دقیق فلزات و نا فلزات

حکاکی قالب (تزریق - بادی - دایکاست و...) - ساخت الکترودمسی - سنمه فولادی - قالب سنبه ماتریس - لقمه های مارک زن - ساخت دستگاههای مارکر- حکاکی به روش cnc - پانتوگراف -
محمدهادی معماری استان فارس
۱۳۹۰/۰۱/۰۷

فروش ویژه قالب بتن وداربست وجک ساختمان

فروش ویژه قالب فلزی وشمع فلز کارخانه صنعت یدک آذربایجان تخفیف ویژه برای خریداران در نظر دارد: بالابر برای طبقات بالای 10طبقه ستونریز ازارتفاع 2الی ارتفاع
صباغی -موسوی استان آذربایجان شرقی
۱۳۹۰/۰۱/۰۷

شکوه صنعت - قالب بتن - داربست - جک سقفی

شرکت شکوه صنعت (کیفیت برتر ، خدمات مستمر) سازنده تجهیزات قالب بندی بتن و داربست های مدولار و انواع جک سقفی تولیدات خود را به شرح زیر اعلام می نماید : - انواع قالب
شرکت شکوه صنعت SSCO استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۷

قالب بتن ( مدولار

تولید انواع قالبهای فلزی بتن و کلیه متعلقات قالبندی بتن لوله های داربست - جکهای سقفی و
محصول گستر استان اصفهان
۱۳۹۰/۰۱/۰۵

مکاترونیک نماینده رسمی SIEMENS

معرفی شرکت مکاترونیک (مکانیک- الکترونیک فراکنترل سپهر) شرکت مکاترونیک ، نماینده رسمی Siemens در زمینه پلنت های صنعتی ، ماشین آلات ، تجهیزات صنعتی ، اتوماسیون ، ماشین
مکاترونیک استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۵

خدمات گروه فنی مهندسی نوین طرح

گروه فنی و مهندسی نوین طرح متشکل از مهندسان مجرب و با تجربه با بهره گیری از استانداردها و نرم افزارهای روز دنیا خدمات زیر را ارائه می دهد: همکاری در طراحی و ساخت
نوین طرح استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۵

گروه فنی مهندسی نوین طرح

گروه فنی و مهندسی نوین طرح متشکل از مهندسان مجرب و با تجربه با بهره گیری از استانداردها و نرم افزارهای روز دنیا خدمات زیر را ارائه می دهد: همکاری در طراحی و ساخت قطعات
نوین طرح استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۴

برش و حکاکی لیزر واترجت فرز ابزارزن

توجه ، توجه ، توجه شرکت سوآن دارای نمایندگی در سراسر ایران نمی باشد و تمامی قراردادها فقط در دفتر تهران معتبر می باشد. هر گونه ادعا در این زمینه پیگرد قانونی
شرکت فن آور گسترش سوآن استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۳

نماینده رسمی SIEMENS آلمان

معرفی شرکت مکاترونیک (مکانیک- الکترونیک فراکنترل سپهر) شرکت مکاترونیک ، نماینده رسمی Siemens در زمینه پلنت های صنعتی ، ماشین آلات ، تجهیزات صنعتی ، اتوماسیون ، ماشین
مکاترونیک استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۲

فروش تجهیزات کنترل گازهای خالص

شرکت مهندسی بازرگانی رای‌تک پویا فروش کلیه تجهیزات کنترل گازهای خالص و آزمایشگاهی شامل انواع رگولاتور ، شیر آلات ، اتصالات ، پایپ و نیز انواع دتکتور گاز ( گازسنج )
شرکت رای تک استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۲

پمپ پلاستیکی ضد زنگ و ضد خوردگی و اسیدی

پمپ پلاستیکی غیر فلزی ضد زنگ و ضد خوردگی : با توجه به ساختار این نوع پمپ ها امکان هر گونه خورندگی در تماس با محصول را برطرف می کند و با توجه به طراحی منحصر بفرد آن از
techfa استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۲

تولید لوله بتون و سایر سازه های بتونی

شرکت لوله بتون گرگان قادر به تولید لوله های بتونی مسلح وغیر مسلح جهت پروژه های انتقال اب وفاضلاب با دستگاه لوله زنی مشابه واریانت المان و همچنین تیر برق های بتونی طبق
محسن میرشهیدی استان گلستان
۱۳۹۰/۰۱/۰۱

شرکت فرانیر سازنده پایه و برج روشنایی

گروه صنعتی فرانیر طراح ، سازنده و تولید کننده پایه و برج روشنایی طراحی ، محاسبه و تحلیل ، تولید و ساخت ، نصب و راه اندازی ، تجهیز و اجرای سازه های فلزی – روشنایی
گروه صنعتی فرانیـــر استان تهران
۱۳۹۰/۰۱/۰۱

تولید کننده و مجری تیرچه فولادی

ساخت و اجرای سقف تیرچه فلزی بدون شمع بندی باپلاستوفوم ، بلوک سیمانی ، قالب فلزی بر اساس ضوابط نشریه شماره151سازمان مدیریت و برنامه
arian sazeh استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۹

قالبهای بتن و جکهای سقفی

شرکت ایران قالب نوین تولید و فروش قالبهای بتن - لوله های داربست سنتی ، مثلثی و چکشی - جکهای سقفی و تجهیزات فلزی قالب بندی بتن در کل کشور . آماده اعطای نمایندگی
محصول گستر استان اصفهان
۱۳۸۹/۱۲/۲۸

شرکت فنی مهندسی فراکاو

شرکت فنی مهندسی فراکاو با کادری مجرب آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی به صنعتگران عزیز می باشد. اعضای شرکت: 1-مهندس ساخت و تولید - قالبسازی 2-مهندس ساخت و تولید -
موسوی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۷

تجهیزات آزمایشگاه مقاومت مصالح بتن و خاک

شرکت بهراد سازان پارسه با افتخار خدمات خود شامل: فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات آزمایشگاهی مقاومت مصالح ساختمانی و مکانیک خاک را اعلام می نماید.این شرکت با بهره
بهراد سازان پارسه استان فارس
۱۳۸۹/۱۲/۲۶

باسکولهای جاده ای تریلی و کامیون کش

انواع باسکول های مدرن و حرفه ای جاده ای (تریلی کش ، کامیون کش ، خاور کش ، نیسان کش) در مدلهای بتن فلزی پیش ساخته همراه با فونداسیون ، بتن فلزی و تمام فلزی (روی زمین –
سید محمد حسینی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۵

نوار pvc آب بند و افزودنیهای کمکی بتن

شرکت ستاره موادسرا (pvc waterstops ) !!!کیفیت غیر قابل رقابت به جای قیمت رقابتی !!! اولین و بزرگترین تولید کننده واتراستاپ پی وی سی فوق استاندارد در ایران با
احسان فرهادیان استان اصفهان
۱۳۸۹/۱۲/۲۴

شرکت شکوه صنعت(قالب تیرودال)SSCO

شرکت شکوه صنعت (کیفیت برتر ، خدمات مستمر) سازنده تجهیزات قالب بندی بتن و داربست های مدولار و انواع جک سقفی تولیدات خود را به شرح زیر اعلام می نماید : - انواع قالب
شکوه صنعت استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۳

آسانسور

شرکت نگین پارس انواع آسانسور - مشاوره و بازدید رایگان -عملکردی موفق و رزومه ای قوی در سطح کشور ایرانی - خارجی حتما قبل از خرید باما تماس
مجید نورآبادی استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۳

روغن قالب

روغن قالب ZRA-1 ترکیبی از روغن های مخصوص و مواد امولسیونی محلول در آب می باشد که چسبندگی و پایداری آن افزایش داده شده است و قابل مصرف با انواع قالبهای چوبی ، فلزی ، و
ژیکاوا استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۲

فروش اسید سیتریک و اسید فسفریک در ایران

شرکت مهندسی - بازرگانی تکفا در زمینه تهیه و عرضه مواد شیمیائی ( بخصوص اسید سیتریک ، اسید فسفریک / خوراکی و صنعتی / ، اسید تارتاریک ، تری سیترات سدیم ، تری پلی فسفات سدیم
شرکت تکفا استان تهران
۱۳۸۹/۱۲/۲۱

قالب بتن - داربست - جک سقفی

تولید کننده قالبهای فلزی بتن ( مدولار ) جکهای سقفی - لوله های داربستی سنتی و داربستهای چکشی و مثلثی ( مدولار ) کلیه متعلقات قالب بندی ( گوه - گیره - سولجر - پشت بند
صادقی استان اصفهان