دستگاه تصفیه و ضد عفونی خانگی

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
پالایشگر آردا (ARDA) یک تصفیه خانه آب فوق پیشرفته در منزل شما می باشد که نه تنها آب را کاملاً ضدعفونی می کند بلکه تمام آلاینده های دیگر موجود در آب مانند سموم کشاورزی، کودهای آلی و حیوانی، باکتری ها و کپک ها، شوینده ها، رنگ و حتی بوی بد آب را از بین برده و خود تبدیل به اکسیژن محلول در آب می شود که باعث سبکی آب می گردد ( نظیر چشمه ).

تقریباً 98 درصد تمام تولیدکنندگان آبهای بطری در جهان از اکسیژن فعال (ازن) برای تصفیه آب استفاده می کنند . شما هم می توانید با بردن یک دستگاه آردا به منزلتان آب ضدعفونی شده دائم در دسترس داشته باشید، در حالیکه پولتان را برای خرید آب پس انداز می کنید و لازم نیست دردسر خرید، حمل و نگهداری بطری ها را به خودتان بدهید .

فهرستی از کاربردهای پالایشگر چند منظوره آردا :

پالایش و ضدعفونی آب آشامیدنی و آبهای تصفیه شده

ضدعفونی کننده مواد غذایی از جمله میوه جات، سبزیجات، مرغ و ماهی و ... و از بین بردن آلودگی سطحی موارد فوق

ضدعفونی کننده لوازم و انواع ظروف و وسایل نوزاد، کودکان و بزرگسالان

تصفیه و ضدعفونی هوا و از بین بردن بوهای نامطبوع نظیر بوی غذا، بوی سیگار، عرق و بوی پا در محیط کار و زندگی و همچنین انبار مواد غذایی نظیر یخچال و غیره

درمان عفونت های قارچی در دهان، گلو و شکم و همچنین قارچ های بین انگشتان پا، ناخن، پوست و واژینال، زخم های دیابتی و زخم بستر

و صدها کاربرد دیگر که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نمایندگی شرکت ( آردا ) در تهران تماس حاصل فرمایید .

دستگاه خانگی آردا تمام خصوصیات یک دستگاه تولید اکسیژن فعال ( ازن) را در مقیاسی کوچک دارد و نه تنها پالایشگر آب می باشد بلکه توانایی ضدعفونی و پاستوریزه کردن مواد غذایی، هوا و محیط را نیز داراست .

در حال حاضر از این دستگاه علاوه بر منازل در اغلب مهدکودک ها، سرای سالمندان، سالن های آرایش مجموعه های سرپوشیده ورزشی، مطب پزشکان و دندانپزشکان و ... استفاده می کنند .

دستگاه های تولید اکسیژن فعال دارای تاییدیه های بسیاری از سازمانهای بهداشتی جهان می باشد، ازجمله :

FDA و Codex

معاونت غذا و داروی ایران ( وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی )

سازمان بهزیستی کل کشور

و ...

این دستگاه دارای یک سال گارانتی کامل با قابلیت تمدید تا 10 سال دوره خدمات پس از فروش آن می باشد.



سعیده عسگرزاده 09194476548

شماره های شرکت : -44023922
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه لوازم نظافت
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

دستگاه تصفیه و ضد عفونی خانگی

پالایشگر آردا (ARDA) یک تصفیه خانه آب فوق پیشرفته در منزل شما می باشد که نه تنها آب را کاملاً ضدعفونی می کند بلکه تمام آلاینده های دیگر موجود در آب مانند سموم کشاورزی، کودهای آلی و حیوانی، باکتری ها و کپک ها، شوینده ها، رنگ و حتی بوی بد آب را از بین برده و خود تبدیل به اکسیژن محلول در آب می شود که ب
فعال سازان اوسه صنعت استان تهران