ضد عفونی مرغداری و دامداری

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
کاربرد اُزُن ژنراتور در مرغداری ها را می توان به سه بخش مختلف تقسیم کرد
بخش اول : استفاده از سیستم اُزُن ژنراتور جهت استریل و ضد عفونی کردن آب مرغداری است، که این روش جزء تکنولوژی های روز دنیا برای بهبود آب مصرفی این صنایع است در این روشِ استریل و ضد عفونی کردن آب مرغداری هیچ ماده شیمیایی در آب باقی نمی ماند و باعث بروز حالت ژلاتینی شدن واکسن در آب خوراکی جوجه ها و مرغ ها نمی شود همچنین مکانیسم اثر داروها ازجمله آنتی بیوتیک و الکترولیت ها را کاهش نداده و باعث جذب بهتر مواد مکمل به طیور می گردد.
بخش دوم : استفاده از اُزُن جهت استریل کردن سالن های تولید و حذف بوی ناشی از متصاعد شدن گاز آمونیاک در سالن ها می باشد. وجود گاز آمونیاک در سالن های مرغداری علاوه بر سوزش چشم، باعث بروز برخی بیماری های تنفسی در طیور نیز می گردد. استفاده از اُزُن در سالن های تولید نیمچه های گوشتی عملاً باعث بالا رفتن ضریب تبدیل علوفه به گوشت و جلوگیری از هدر رفت برخی هزینه های جاری در مزرعه میگردد. به دلیل خاصیت اکسید کنندگی بالای اُزُن گازهای حاصل از سوخت و آمونیاک از بین رفته و نیاز به گردش هوای سالن کمتر می شود، فعالیت فن ها به طور جدی کاهش می یابد و در نتیجه دمای سالن ها زمان بیشتری یکنواخت باقی می ماند و هزینه سوخت جهت جبران دمای اتلاف شده کاهش می یابد.
بخش سوم : استفاده از سیستم اُزُن در اتاقهای گاز و انبار نگهداری تخم مرغ ها می باشد جوجه درآوری در دستگاه انکوباتور ارتباط مستقیم با چند فاکتور مهم دارد، که علاوه بر قدرت جوجه درآوری تخم مرغ ها، مهم ترین مسئله مشکل آلودگی و بار میکروبی سطح تخم مرغ ها است، در این زمینه کشورهای صنعتی درصدد برآمده اند که از ماده بی خطر تری نسبت به فرمالدئید استفاده کنند، که علاوه بر استریل کامل سطح تخم مرغ ها موجبات جلوگیری از انتشار آلودگی به مابقی تخم مرغ ها را نیز فراهم کند و همچنین حذف بو را نیز در برداشته باشد و گاز اُزُن تمام این قابلیت ها را دارد.
برخی از مزایای ازن در مقایسه با سایر گندزداها :
1. 1. افزایش راندمان گندزدایی 2. کوتاه تر بودن زمان ضد عفونی نسبت به سایر گندزداها 3. مازاد ازن تزریق شده در آب به دلیل نیمه عمر کوتاه آن به صورت اکسیژن از سطح آزاد می‌گردد و محیط اطراف را بسیار دلپذیر و مطبوع می‌کند. 4. ترکیبات جانبی کلر مانند : کلرآمین و تری هالومتان ها، ضررهای بسیاری برای سلامتی جانداران و محیط زیست ایجاد می کند، در حالی که ازن تمام ترکیبات اضافی موجود در آب را، بدون ایجاد باقی مانده نامطلوب برطرف می کند.
موارد کاربرد ازن در صنعت مرغداری :
1. 1) ضدعفونی آب مصرفی و آب مورد لزوم برای واکسیناسیون 2) ضدعفونی سیستم آبرسانی در هنگام وقوع بیماری های همه گیر قارچی و . . . 3) شستشوی سالن و تجهیزات با آب ازن دار قبل از ضدعفونی با گاز ازن دار 4) ضدعفونی تخم مرغ در اتاق گاز ازن یا آب ازن دار 5) اتاقک ضدعفونی بازدیدکنندگان و کارکنان مرغداری، جایگزینی مناسب برای حوضچه های ضدعفونی 6) ضدعفونی اتاق های ستر و هچر 7) ضدعفونی آخر دوره ای سالن و لوازم با گاز ازن در غلظت های بالا 8) سیستم تصفیه و ضدعفونی هوای در حال گردش در سالن های مرغداری با گاز ازن 9) حذف بوی آمونیاک و انجام میکروب زدایی و غبارگیری 10) ضدعفونی انبار دانه و خوراک مرغ
مزایای گاز ازن در ضدعفونی تخم مرغ :
1. 1. طیف اثر بخشی ازن بسیار وسیع و بر روی باکتری، ویروس، قارچ، تک یاخته، جلبک، کپک، مخمر، سخت پوستان، کیست و اسپور میکروارگانیسم ها مؤثر است .2. قدرت اکسیداسیون و ضدعفونی کردن ازن، 50 بار بیشتر از پرمنگنات پتاسیم است . 3. نیمه عمر ازن بسیار کوتاه و در دماهای پایین تأثیر و ماندگاری ازن به مراتب بیشتر است؛ لذا دیگر نیازی به گرم کردن اتاق گاز مطابق با روش های معمول نیست . 4. ازن باقی مانده مضری از خود به جای نمی گذارد و ضمن آنکه هر گونه بوی نامطبوعی را نیز از بین می برد. از نظر ایمنی پرسنل نیز، مشکلی ایجاد نخواهد کرد . 5. با صرف یک هزینه ثابت، ازن در همان محل تولید و مصرف شده؛ لذا مانند کلر نیازی به خرید، حمل و نقل، انبارداری و هیچ گونه ماده مصرفی ندارد .6) اتاقک ضدعفونی مخصوص بازدید کنندگان و پرسنل مرغداری، جایگزین مناسبی برای حوضچه های ضدعفونی :
این اتاقک قابلیت ضدعفونی کردن چکمه، دست، دستکش، لباس کار و سر و صورت بازدیدکنندگان و کارگران را دارد. یکی از راه های نفوذ و گسترش آلودگی از بیرون به داخل فارم، عدم کارایی حوضچه های ضدعفونی فعلی در جلوگیری از نفوذ آلودگی و عدم رعایت پرسنل و سایر افراد در عبور از این حوضچه است . 7) شستشو و ضدعفونی اتاق های ستر و هچر با گاز ازن و آب ازن دار : به دلیل حساسیت بالای جوجه و نداشتن پر و ضعیف بودن آن، استفاده از ازن مطمئن ترین راه برای پیشگیری از وقوع بسیاری از بیماری هاست. 8) ضدعفونی آخر دوره ای سالن و تجهیزات با گاز ازن در غلظت های بالا : ازن به صورت گاز، قابلیت نفوذ در کلیه منافذ را داشته و هر گونه آلودگی میکروبی و کیست و اسپور میکروارگانیسم ها را از بین می برد. به علت خاصیت بوزدایی ازن پس از ضدعفونی سالن با گاز ازن، دیگر بویی بر جای نمی ماند. ازن قابلیت نفوذ در بستر را دارا بوده و باقی مانده ای از خود برجای نمی گذارد، در نتیجه نیازی به شستشوی مجدد هم ندارد. ازن باقی مانده سموم آفت کش را از بین برده همچنین آمونیاک را اکسید و تبدیل به ترکیبات بی ضرر می کند. نیمه عمر ازن، کوتاه و هیچ گونه عوارض نامطلوبی نداشته، لذا خطری برای پرسنل و طیور ندارد. با اجرای سیستم ضدعفونی با ازن، با مصرف یک هزینه ثابت، قوی ترین ضدعفونی کننده و اکسید کننده را در اختیار خواهید داشت. 9) پکیج تصفیه و ضدعفونی هوای در حال گردش در سالن های مرغداری با گاز ازن به صورت آنلاین و با قابلیت کنترل هوشمند دما و رطوبت : با این سیستم ضمن از بین بردن گاز آمونیاک و کاهش قابل توجه در بار آلودگی، بستر و محیط ارتباط سالن با فضای بیرون قطع شده و یک سیستم بسته و سیر کولار خواهیم داشت. 10) حذف بوی آمونیاک و انجام میکروب زدایی و غبارگیری : یکی از مشکلات اساسی که اکثر مرغداری ها با آن مواجه اند، حذف گاز آمونیاک ناشی از کود و مواد ارگانیک موجود در محوطه می باشد. ازن این قابلیت را دارد که با خاصیت اکسیدکنندگی بالای خود عملیات تصفیه و بوزدایی را به طور کامل انجام دهد. 11) ضدعفونی انبار دانه و خوراک مرغ : با توجه به این موضوع که انبارهای نگهداری دانه و غلات از گزند حشرات و موجودات موذی در امان نیستند، پیشگیری از این امر کمک شایانی در کیفیت محصولات انبار شده و ماندگاری آنها خواهد داشت. گاز ازن می تواند علاوه بر این که باعث افزایش ماندگاری محصولات انبار شده گردد، باعث نابودی حملات ناشی از موجودات موذی نیز شود.

تلفکس : 44023922 -
همراه : 09194476548 مهندس عراقی
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه لوازم و تجهیزات دامداری
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

ضد عفونی مرغداری و دامداری

کاربرد اُزُن ژنراتور در مرغداری ها را می توان به سه بخش مختلف تقسیم کرد بخش اول : استفاده از سیستم اُزُن ژنراتور جهت استریل و ضد عفونی کردن آب مرغداری است، که این روش جزء تکنولوژی های روز دنیا برای بهبود آب مصرفی این صنایع است در این روشِ استریل و ضد عفونی کردن آب مرغداری هیچ ماده شیمیایی در آب باق
فعال سازان اوسه صنعت استان تهران
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

شیر سرد کن صنایع برودتی ریما سرما

شیر سرد کن صنایع برودتی ریما سرما جنس بدنه تمام استیل 304 عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش ارسال به سراسر کشور از طریق باربری
صنایع برودتی ریما سرما استان اصفهان
۱۴۰۰/۰۲/۱۶

دستگاه شیردوشی سیار شایان کالا

دستگاه شیردوشی سیار شایان کالا یکی از ماشین آلات ضروری گاوداری های کوچک و بزرگ است. دستگاه شیر دوش سیار که وظیفه ی شیر دوشی گاو، گوسفند، بز و غیره را بر عهده داردکار را برای دامداران محترم بسیار آسان می نماید. این نوع شیردوش ها در هر نوع گاوداری و دامداری قابل استفاده می باشند. شیردوش های سیار در
شایان کالا شایان کالا استان آذربایجان غربی