آموزش بازیافت طلا- نقره - پلاتین - پالادیوم و.

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
آموزش بازیافت طلا gold، نقره، پلاتین، پالادیوم و رودیوم از ضایعات، الکترونیکی، کاتالیست، کانی و ... به همراه تامین و نصب تجهیزات اصلی کارگاهی شامل، کوره گردان، کوره ثابت، حمام قلع و آموزش کامل در همان محل کارگاه در یک پروسه حدود یک ماهه با کمترین سرمایه در ایران با بازدهی فوق العاده . علاوه بر چند بار آموزش حضوری در محل کارگاه خودتان در هر شهر و استان که باشید با تشکیل کارگروه در تلگرام یا واتساپ فایلهای کمک آموزشی و اطلس سی پی یو اختصاصی بسیار بینظیر و ارزشمند که توسط این گروه تهیه و تالیف شده در اختیار کارفرمایان قرار میگیرد. اطمینان داشته باشید حتی شما با هر رشته و سطح تحصیلاتی هم در همین مدت به امور بازیافت مسلط خواهید شد کافیست محل کارگاه را مشخص نمائید . تلگرام به نشانی (azarsimbazyaft) و پیج اینستاگرام (khase_gold_recycling) .
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه ماشین آلات بازیافت
۱۴۰۰/۰۹/۰۷

آموزش بازیافت طلا- نقره - پلاتین - پالادیوم و.

آموزش بازیافت طلا gold، نقره، پلاتین، پالادیوم و رودیوم از ضایعات، الکترونیکی، کاتالیست، کانی و ... به همراه تامین و نصب تجهیزات اصلی کارگاهی شامل، کوره گردان، کوره ثابت، حمام قلع و آموزش کامل در همان محل کارگاه در یک پروسه حدود یک ماهه با کمترین سرمایه در ایران با بازدهی فوق العاده . علاوه بر چند ب
ایوب خاصه تراش استان تهران