آموزش رانندگی به گواهینامه دارها تمام مناطق تهران

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
تخصصی ترین مرکز آموزش رانندگی به گواهینامه دارها در کشور با بیش از 25 سال سابقه درخشان. از سال 1373 فعالیت خود را به شکل آکادمیک با پیشرفته ترین متدهای جهانی آغاز کرده ایم. بیش از 50000 هنرجو از امکانات مااستفاده کرده اند رضایت کامل هنرجویان گرامی و تکمیل رانندگی آنها تضمین کار ماست. سوابق آموزشی ما با بهترین کادر ممکن صورت میگیرد. روشهای آموزشی ما کاملا حرفه ای تضمینی و تخصصی میباشد. اساتید ما به هیچ عنوان آموزشگاهی نیستند. ما دارای برنامه آموزشی مدون شده هستیم و تمام موارد الزامی رانندگی و خودرو را در کوتاهترین زمان ممکن آموزش میدهیم. جهت استعلام آموزش رانندگی کافیست عبارت آموزش رانندگی کریمی را در گوگل سرچ و جستجو فرمایید. و جهت هرگونه مشاوره و تعیین و رزرو وقت قبلی با ما تماس بگیرید. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی از وب سایتهای ما دیدن فرمایید. باعث افتخار ماست بتوانیم از شما یک راننده حرفه ای بسازیم راننده حرفه ای شدن شما تخصص ما می باشد. از مربیان با تجربه پس از گذراندن یک سال آموزش درصورت قبول شدن در آزمونهای حرفه ای مربیگری در مرکز ما جهت همکاری دعوت بکارمی شود.
persiandriving.ir
irandriving.ir

۰۹۱۹۵۵۷۵۴۵۲، ۰۹۱۹۲۴۳۵۱۹۹، ۰۹۱۹۱۷۵۶۶۱۵، ۰۹۱۲۰۲۵۹۵۳۶
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه آموزش رانندگی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

آموزش رانندگی به گواهینامه دارها تمام مناطق تهران

تخصصی ترین مرکز آموزش رانندگی به گواهینامه دارها در کشور با بیش از 25 سال سابقه درخشان. از سال 1373 فعالیت خود را به شکل آکادمیک با پیشرفته ترین متدهای جهانی آغاز کرده ایم. بیش از 50000 هنرجو از امکانات مااستفاده کرده اند رضایت کامل هنرجویان گرامی و تکمیل رانندگی آنها تضمین کار ماست. سوابق آموزشی ما
رامتین کریمی استان تهران