فروش ویژه انواع تریلرهای شرکت ماموت

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گروه صنعتی ماموت به عنوان یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید تریلرهای با کیفیت و با مناسب ترین قیمت، به دنبال استقبال گسترده ای متقاضیان، طرح فروش ویژه ای برای انواع تریلرهای تولیدی خود اعم از تریلر تیغه، تریلر کمپرسی، تریلر کفی، تریلر یخچالی با شرایط فروش اقساطی ویژه در نظر گرفته است. بر طبق این طرح فروش ویژه تریلر های شرکت ماموت با اقساط 36 ماهه و 48 ماهه قابل عرضه به مشتریان عزیز می باشد. همچنین تسهیلات و وام 70 درصدی هم برای این طرح فروش ویژه در نظر گرفته شده است که مجموع این شرایط خرید این محصولات را برای خریداران بسیار راحت تر نموده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش ویژه اقساطی انواع تریلر های تولیدی این شرکت از طریق شماره تماسهای 02144074760، 02144079714، 02144065938 و 02144033997 با ما در تماس باشید و از کارشناسان با تجربه ما در این زمینه اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه حمل و نقل زمینی
۱۳۹۹/۰۸/۱۱

فروش ویژه انواع تریلرهای شرکت ماموت

گروه صنعتی ماموت به عنوان یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید تریلرهای با کیفیت و با مناسب ترین قیمت، به دنبال استقبال گسترده ای متقاضیان، طرح فروش ویژه ای برای انواع تریلرهای تولیدی خود اعم از تریلر تیغه، تریلر کمپرسی، تریلر کفی، تریلر یخچالی با شرایط فروش اقساطی ویژه در نظر گرفته است. بر
تریلر های شرکت ماموت استان تهران