ارائه بسته های پذیرایی تکنفره جهت پذیرایی مجالس

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
برای پذیرایی مجالس، مهمانی ها و مراسم ها، خود را به زحمت نیندازید و زیاده روی نکنید . شما می توانید با تهیه پک های پذیرایی تک نفره که توسط میزبانتو در طرح ها و مدل های مختلف مناسب هرگونه مراسم و مجلس ارائه می شود، میزبانی آبرومند، برای مهمانان خود باشید .
با تهیه پک های پذیرایی تک نفره و سینی های حلوا و خرمای تزیین شده می تونید مجالس ختم را به راحتی برگزاری کنید .
پک‌های پذیرایی میزبانتو در مدل‌های مختلف و باکس‌های زیبا آماده شده‌اند تا باعث حفظ آبرو برگزارکنندگان شود و از دغدغه ی آنها بکاهد و از نظر قیمت کاملا مقرون به صرفه هستند . محتویات پک پذیرایی جلسه دفاع به دو صورت ارائه می شود
1- بسته‌های آماده میزبانتو در پکیج‌های مختلف که می تواند شامل کافی میکس، چای، ساندویچ سرد، آبمیوه، میوه تازه، کیک و کاپ کیک، دسر، کارد و چنگال، دستمال کاغذی و … باشد که در باکس‌های زیبا و کاملا بهداشتی به مشتریان عزیز ارائه می شود.
2- به صورت کاملا سفارشی به انتخاب خود مشتری بسته آماده می‌شود .

به وب سایت ما مراجعه کنید و با ما در تماس باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید
در ضمن امکان ارسال برای شهرها و استان های دیگر فراهم می باشد
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه مجالس ترحیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

ارائه بسته های پذیرایی تکنفره جهت پذیرایی مجالس

برای پذیرایی مجالس، مهمانی ها و مراسم ها، خود را به زحمت نیندازید و زیاده روی نکنید . شما می توانید با تهیه پک های پذیرایی تک نفره که توسط میزبانتو در طرح ها و مدل های مختلف مناسب هرگونه مراسم و مجلس ارائه می شود، میزبانی آبرومند، برای مهمانان خود باشید . با تهیه پک های پذیرایی تک نفره و سینی های حل
میزبانتو استان اصفهان