افزودنیهای خوراک دام، طیور و آبزیان "دیجی ادد"

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
با سلام و احترام خدمت شما همکار محترم .
در راستای اعتلای هرچه بیشتر صنعت معظم دام طیور و آبزیان و بهره مندی بیشتر مصرف کنند گان و تولید کنند گان محترم مجموعه ای فراهم نموده ایم برای دسترسی آسان و با اطمینان جهت عرضه آنلاین محصولات افزودنیهای خوراک دام، طیور و آبزیان .
لذا بدیدن وسیله دعوت می گردد در این امر مهم جهت نیل به اهداف والای اقتصادی این صنعت دست در دست هم دهیم و در این امر برای بهتر نشان داده شدن همکاران و زحمت کشان این عرصه با بهره مندی از این امکانات فراهم شده سامانه *دیجی ادد* برخوردار گردیم.
امید است این سامانه خدمت خود را به شایستگی انجام دهد.
لازم به ذکر است شما میتوانید محصولات خود را بطور رایگان طبق قوانین اقتصادی آنلاین جمهوری اسلامی ایران در این سامانه درج نمائید.
🔗لینک سامانه "دیجی ادد"
http://digiaddco.ir/


لینک راهنمای استفاده از سامانه " دیجی ادد"
http://digiaddco.ir/Home/MenuContent?Prm=30019&Selected=%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه خوراک و مکمل های غذایی دام
۱۴۰۰/۰۴/۲۹

فروش ویناس، فروش ملاس چغندر با بهترین قیمت و کیفیت

خرید ملاس و ویناس با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور فروش ویژه ملاس چغندر ملاس نیشکر و ذرت و ویناس با انتخاب بریکس و قند ملاس و ویناس با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده و جزیی تنی، بسته بندی، گالنی و فله و... جهت استعلام قیمت ملاس و ویناس با کارشناسان فروش البرز ملاس تماس حاصل فرمایید.
البرز ملاس استان قزوین
special
۱۴۰۰/۰۲/۰۷

فروش ملاس و ویناس در سراسر کشور با قیمت مناسب

خرید ملاس و ویناس چغندر قند، نیشکر و ذرت با قیمت و کیفیت مناسب فروش ملاس و ویناس مناسب خوراک دام و طیور و ماهیان و کشاورزی به صورت عمده و جزیی (تنی، کیلویی بسته بندی، گالنی و...) بدون محدودیت در میزان سفارش و تعیین خلوص و بریکس * ارسال به سراسر کشور* از دورترین مناطق مرزی و حومه شهر تا مرکز استان ه
البرز ملاس استان قزوین
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

افزودنیهای خوراک دام، طیور و آبزیان "دیجی ادد"

با سلام و احترام خدمت شما همکار محترم . در راستای اعتلای هرچه بیشتر صنعت معظم دام طیور و آبزیان و بهره مندی بیشتر مصرف کنند گان و تولید کنند گان محترم مجموعه ای فراهم نموده ایم برای دسترسی آسان و با اطمینان جهت عرضه آنلاین محصولات افزودنیهای خوراک دام، طیور و آبزیان . لذا بدیدن وسیله دعوت می گردد در
صادق ابراهیم زاده بالف استان مازندران
special
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

علوفه ذرت

فروش ذرت علوفه ای به صورت فله و بسته بندی جهت گاوداری های صنعتی و سنتی و ارسال به تمام نقاط کشور فروش ذرت علوفه ای به صورت فله ( بدون دان ) فروش ذرت علوفه ای به صورت فله ( دانه دار) ذرت علوفه ای بسته بندی 30 کیلویی با سلفون سه لایه با کیفیت عالی و ماندگاری طولانی از بهترین مزارع ذرت شهرستان دزفول
عباس یادگانه استان خوزستان