طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه کلاسیک چوبی

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
صنایع چوب ابونی طراح و مجری انواع کابینت های آشپزخانه می باشد. سبک کابینت آشپزخانه کلاسیک، امروزه یکی از لوکس ترین و محبوب ترین ایده ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است. اگر از مبلمان کلاسیک در منزل خود استفاده می کنید، کابینت های کلاسیک بهترین انتخاب برای آشپزخانه شماست.

مشاوره رایگان با کارشناسان ابونی پیش از قرار داد
طراحی و دیزاین طبق سلیقه و بودجه مشتری
استفاده از متریال با کیفیتی عالی
ارائه خدمات همراه با ضمانت 12 ماهه

کابینت آشپزخانه کلاسیک چیست؟ جلوه ی کابینت‌های کلاسیک بسیار فاخر و اشرافی است. برخلاف کابینت های مدرن که ساده می باشند، در کابینت های کلاسیک آمیخته ای از حکاکی‌ها و المان‌های تزئینی بر روی بدنه‌ و درب های کابینت وجود دارد.
سبک کابینت های کلاسیک در هر فضایی که اجرا شود، به آن جلوه ای سلطنتی می دهد، که این ویژگی باعث شده است خیلی از افراد این سبک کابینت را بپسندند و ترجیح دهند از این نوع کابینت در آشپزخانه منزلشان استفاده نمایند.

کابینت کلاسیک چوبی: یکی از زیباترین و شاخص ترین نمونه های کابینت کلاسیک، کابینت کلاسیک تمام چوب است. درب این نوع کابینت ها از چوب طبیعی ساخته می شود. چوب مورد استفاده در کابینت ها باید دارای استحکام بالا و بافت متراکم باشد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه کابینت کلاسیک تمام چوب به سایت https://ebony-wood.com مراجعه کنید و یا با شماره 09123179523 تماس بگیرید.
اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه کابینت و کمد دیواری
special
۱۴۰۱/۰۵/۱۹

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی با قیمتی مناسب

صنایع چوب ابونی طراح و مجری انواع کابینت های آشپزخانه کلاسیک، نئو کلاسیک، ممبران، چوبی و روکش چوب، انزو و کابینت های مدرن های گلاس و پلی اورتان، MDF و کلوزیت می‌باشد. مشاوره رایگان با کارشناسان ابونی پیش از قرار داد طراحی و دیزاین طبق سلیقه و بودجه مشتری استفاده از متریال با کیفیتی عالی ارائه
صنایع چوب ابونی استان تهران
special
۱۴۰۱/۰۵/۱۲

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه ممبران

صنایع چوب ابونی طراح و مجری انواع کابینت های آشپزخانه می باشد و با نصب کابینت ممبران آشپزخانه شما ظاهری اشرافی و درخشان خواهد داشت. کابینت ممبران یکی از لوکس ترین انواع کابینت آشپزخانه به حساب می آید که در گروه کابینت های با طرح کلاسیک است و ظاهری شبیه به کابینت های چوبی حکاکی شده دارد، در حالی که ا
صنایع چوب ابونی استان تهران
special
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه پلی اورتان

صنایع چوب ابونی طراح و مجری انواع کابینت های آشپزخانه می باشد. کابینت پلی اورتان یکی از محصول های جدید است که بسیار محبوب می باشد و باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی آشپزخانه می شود. این نوع کابینت به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد و دوام و کیفیت بالای آن به یک محصول پر طرفدار تبدیل شده است.
صنایع چوب ابونی استان تهران
special
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه کلاسیک چوبی

صنایع چوب ابونی طراح و مجری انواع کابینت های آشپزخانه می باشد. سبک کابینت آشپزخانه کلاسیک، امروزه یکی از لوکس ترین و محبوب ترین ایده ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است. اگر از مبلمان کلاسیک در منزل خود استفاده می کنید، کابینت های کلاسیک بهترین انتخاب برای آشپزخانه شماست. مشاوره رایگان با کارشناسا
صنایع چوب ابونی استان تهران
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

طراحی و تولید و اجرای کابینت، کمد دیواری، دکوراسیون

طراحی و تولید و اجرای کابینت، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی تولید کننده انواع درب های HDF، MDF، CNC، روکش PVC و تولید کننده انواع کابینت هایگلس ممبران های گلاس ترک، کلیف ایتالیا، فینسا اسپانیا، سنگ کورین خانگی، اداری، فروشگاهی، نمایشگاهی، تجاری فروش انواع کابینت ام دی اف های گلاس، طرح کابینت MDF ها
سهیل احمدی استان تهران
۱۳۹۹/۱۰/۱۳

بهترین کیفیت کابینت و کمد دیواری با بهترین قیمت

ساخت انواع کابینت و کمد دیواری و کارهای چوبی با ضمانت کیفیت و کمترین زمان تحویل با شرایط ویژه و طراحی رایگان
وال کاور استان اصفهان