لایسنس آنتی ویروس

special
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

خرید لایسنس ESET

چنانچه قصد خرید لایسنس ESET به صورت اورجینال با بهترین قیمت همراه با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش را دارید فروشگاه اینترنت اورجینال کی را به شما پیشنهاد میکنیم. در
اورجینال کی استان تهران
special
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

خرید لایسنس Kaspersky

چنانچه قصد خرید لایسنس Kaspersky به صورت اورجینال با بهترین قیمت همراه با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش را دارید فروشگاه اینترنت اورجینال کی را به شما پیشنهاد
اورجینال کی استان تهران
special
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

خرید لایسنس آنتی ویروس

چنانچه قصد خرید لایسنس آنتی ویروس به صورت اورجینال با بهترین قیمت همراه با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش را دارید فروشگاه اینترنت اورجینال کی را به شما پیشنهاد
اورجینال کی استان تهران

لایسنس آنتی ویروس چیست؟ این سوالی است که خیلی از افراد میپرسند.

در پاسخ باید گفت لایسنس آنتی ویروس یک عنصر اساسی در استفاده از نرم‌افزارهای آنتی ویروس است. در این مقاله، به بررسی لایسنس آنتی ویروس و نقش آن در حفاظت از سیستم‌ها و دستگاه‌ها خواهیم پرداخت.

یک لایسنس آنتی ویروس، به کاربر اجازه می‌دهد تا از نرم‌افزار آنتی ویروس شرکت سازنده استفاده کند. با خرید و استفاده از لایسنس آنتی ویروس، شما از شرکت تولید کننده نرم‌افزار اجازه می‌گیرید تا از تکنولوژی‌های حفاظتی‌ نرم‌افزار آنتی ویروس بهره‌برداری کنید.

بدون لایسنس، معمولاً نمی‌توانید از تمام قابلیت‌ها و قدرت‌های نرم‌افزار آنتی ویروس استفاده کنید. بعضی از این قابلیت‌ها عبارتند از:

۱. به‌روزرسانی: لایسنس آنتی ویروس به شما امکان به‌روزرسانی مداوم نرم‌افزار را می‌دهد. این به معنای دریافت آخرین الگوریتم‌ها و تشخیص ویروس‌های جدید است.

۲. حفاظت کامل: برخی نرم‌افزارهای آنتی ویروس، قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند حفاظت در برابر هرگونه تهدید آنلاین، بک آپ گیری از داده‌ها و اسکن فایل‌های مشکوک را دارند. لایسنس به شما اجازه می‌دهد تا از همه این قابلیت‌ها بهره‌برداری کنید.

۳. پشتیبانی فنی: به‌طور معمول، یک لایسنس آنتی ویروس همراه با پشتیبانی فنی از سوی شرکت تولید کننده نرم‌افزار است. شما می‌توانید با استفاده از لایسنس، به این پشتیبانی دسترسی داشته باشید تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، کمک دریافت کنید.

در کل، با خرید یک لایسنس آنتی ویروس، شما امکان حفاظت قوی‌تر و به‌روزرسانی نرم افزار آنتی ویروس خود را به دست می آورید.

در صورتی که علاقه مند به خرید یک لایسنس آنتی ویروس هستید، می‌توانید به سایت شرکت تولید کننده نرم‌افزار مورد نظر مراجعه کنید و یا از مراکز فروش معتبر لایسنس آنتی ویروس مانند فروشگاه اورجینال کی اقدام به خرید لایسنس آنتی ویروس نمایید.

در فروشگاه اورجینال کی لایسنس Kaspersky و لایسنس ESET به صورت اورجینال ارائه میگردد.

انواع لایسنس:

اینک که پاسخ سوال لایسنس آنتی ویروس چیست را گرفتید شاید سوال دیگری برایتان بوجو بیاید و آن این است که انواع لایسنس آنتی ویروس چیست؟

لایسنس آنتی ویروس ها می توانند به صورت مختلفی ارائه شوند. در ادامه، تعدادی از انواع متداول لایسنس آنتی ویروس را بررسی خواهیم کرد:

۱. لایسنس ماهیانه: این لایسنس ها معمولا به صورت رایگان ارائه میشوند. در این نوع لایسنس، شما می توانید به مدت یک ماه از نرم افزار آنتی ویروس استفاده کنید. این لایسنس ها معمولا به عنوان لایسنس آزمایشی جهت تست نرم افزار آنتی ویروس ارائه میشوند و پس از اتمام دوره ماهیانه در صورت تمایل به استفاده بیشتر از نرم افزار آنتی ویروس باید لایسنس پولی را خریداری کنید.

۲. لایسنس سالیانه: این نوع لایسنس به شما اجازه استفاده از نرم افزار آنتی ویروس را برای مدت یک سال می دهد. شما می توانید در طول این دوره به روزرسانی ها و پشتیبانی فنی از سوی شرکت تولید کننده نیز دسترسی داشته باشید.

۳. لایسنس چندساله: در این حالت، شما می توانید لایسنسی را برای مدت چند سال (مثلاً ۲ یا ۳ سال) تهیه کنید. این نوع لایسنس به شما اجازه می دهد در طول دوره چندساله از تمام قابلیت های نرم افزار آنتی ویروس بهره ببرید.

۴. لایسنس تک‌کاربره: این نوع لایسنس برای استفاده توسط یک کاربر طراحی شده است. شما به صورت شخصی می توانید از این نرم افزار استفاده کنید و سیستم شخصی خود را محافظت کنید.

۵. لایسنس چندکاربره: یک لایسنس چندکاربره به شما این امکان را می دهد که نرم افزار آنتی ویروس را بر روی چندین دستگاه و سیستم نصب کنید. این نوع لایسنس برای استفاده در سازمان ها و شرکت ها که چندین دستگاه را نیاز دارند، مناسب است.

۶. لایسنس رایگان: برخی شرکت های تولید کننده نرم افزارهای آنتی ویروس، نسخه های رایگان از محصولات خود را نیز ارائه می دهند. این نوع لایسنس به شما اجازه استفاده از قسمتی از قابلیت های نرم افزار را بدون پرداخت هزینه می دهد. با این حال، معمولاً لایسنس های رایگان دارای محدودیت ها و قابلیت های کمتری نسبت به نسخه های پولی هستند.

مدت و نوع لایسنسی که انتخاب می کنید به نیازها و بودجه شخصی شما بستگی دارد. قبل از خرید لایسنس، بهتر است تحقیق کنید و با توجه به نیازها و امکانات مورد نظرتان، انتخاب مناسبی را انجام دهید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که لایسنسی که خریداری می کنید، از یک منبع قابل اعتماد و معتبر به دست می آید.

لایسنس Multi Device چیست؟

اما سوال مهم دیگری که برای افراد زیادی پیش می آید این است که لایسنس آنتی ویروس Multi-Device چیست؟

در پاسخ باید گفت لایسنس آنتی ویروس Multi-Device به شما اجازه می‌دهد نرم‌افزار آنتی ویروس را بر روی چندین دستگاه با سیستم عامل های مختلف نصب کنید. این لایسنس معمولاً به شما امکان می‌دهد نرم‌افزار را بر روی دستگاه‌های کامپیوتر (مثل لپ‌تاپ و دسکتاپ)، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند (مانند اندروید و iOS) نصب کنید.

با استفاده از لایسنس Multi-Device، شما می‌توانید تمام دستگاه‌های خود را با یک لایسنس آنتی ویروس محافظت کنید، به جای اینکه برای هر دستگاه لایسنس جدید خریداری کنید. این می تواند اقتصادی تر و ساده تر باشد و همچنین اطمینان حاصل می‌کند که تمام دستگاه‌های شما دربرابر تهدیدات آنلاین محافظت شده اند.

معمولاً لایسنس Multi-Device به شما امکان انتقال لایسنس بین دستگاه‌های مختلف را نیز می‌دهد، بنابراین در صورت تغییر دستگاه یا خرید دستگاه جدید، شما می‌توانید لایسنس را به دستگاه جدید منتقل کنید.

در هنگام خرید لایسنس Multi-Device، مطمئن شوید که محدودیت های احتمالی مثل حداکثر تعداد دستگاه های مجاز برای فعالسازی یا مدت زمان استفاده را بررسی کنید. به این نکته نیز توجه نمایید که هر شرکت تولید کننده ممکن است دارای قوانین خاص خود برای استفاده از لایسنس Multi-Device باشد.

قیمت لایسنس آنتی ویروس:

قیمت لایسنس آنتی ویروس بستگی به تنوع بازار و شرکت تولید کننده آنتی ویروس دارد. همچنین، نوع لایسنس، مدت زمان استفاده و تعداد دستگاه‌هایی که قصد نصب آنتی ویروس روی آنها را دارید، میتواند روی قیمت لایسنس آنتی ویروس تأثیرگذار باشند.

هر چه تعداد کاربر لایسنسی که تهیه میکنید بالاتر باشد قیمت لایسنس برای هر کاربر کاهش پیدا میکند. برای مثال اگر قیمت یک لایسنس ۱ کاربره ۱۰۰ هزار تومان باشد قیمت یک لایسنس ۵ کاربره حدود ۲۵۰ هزار تومان خواهد بود. در واقع قیمت هر کاربر تقریبا نصف میشود.

البته برخی شرکت‌ها، نسخه‌های رایگان از نرم‌افزار آنتی ویروس خود را نیز ارائه می‌دهند، اما توجه داشته باشید که این نسخه‌ها معمولاً دارای محدودیت‌هایی در قابلیت‌ها و پشتیبانی هستند.

اما بهترین روش برای دریافت قیمت دقیق مراجعه به وبسایت شرکت تولید کننده آنتی ویروس یا مراجعه به مراکز فروش نرم‌افزارهای آنتی ویروس معتبر است. از طریق این روش‌ها می توانید اطلاعات دقیقتری درباره قیمت لایسنس آنتی ویروس دریافت کنید و با توجه به نیازها و بودجه تان، انتخاب مناسبی داشته باشید.

مزایای لایسنس آنتی ویروس پولی چیست؟

استفاده از لایسنس آنتی ویروس پولی دارای مزایای متعددی است. در ادامه برخی از این مزایا را بررسی خواهیم کرد:

۱. حفاظت کامل: برای خرید لایسنس آنتی ویروس پولی باید هزینه‌ای را بپردازید، اما در قبال پولی که میپردازید امنیت بسیار بالاتری را به دست می آورید و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاملی که نرم‌افزار آنتی ویروس ارائه می‌دهد بهره‌برداری خواهید شد که شامل به روزرسانی‌های منظم، حفاظت در برابر تهدیدهای جدید، اسکن عمیق فایل‌ها و همچنین دریافت پشتیبانی فنی است.

۲. به‌روزرسانی منظم: با لایسنس آنتی ویروس پولی، شما به روزرسانی‌های منظم نرم‌افزار آنتی ویروس دسترسی خواهید داشت. این به معنای دریافت آخرین الگوریتم‌ها و تشخیص ویروس‌های جدید است که می‌تواند سطح حفاظت شما را بهبود بخشد.

۳. پشتیبانی فنی: با خرید لایسنس آنتی ویروس میتوانید پشتیبانی فنی را از شرکت تولید کننده نرم‌افزار دریافت کنید. شما در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، می‌توانید به این پشتیبانی دسترسی داشته باشید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

۴. انتقال به دستگاه‌های دیگر: بسیاری از لایسنس‌های پولی به شما اجازه می‌دهند نرم‌افزار آنتی ویروس را به دستگاه‌های دیگری که متعلق به شما هستند نصب کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که تمام دستگاه‌های خود را دربرابر تهدیدات آنلاین محافظت کنید.

۵. قابلیت های پیشرفته‌تر: بسیاری از نرم‌افزارهای آنتی ویروس دارای قابلیت‌های پیشرفته‌تری مانند حفاظت در برابر جاسوس افزارها، فایروال، حذف فایل‌های مشکوک و ویژگی های بسیار دیگری میباشد که در نسخه غیر پولی آنتی ویروس غیر فعال هستند که با خرید لایسنس آنتی ویروس و فعالسازی آنتی ویروس با لایسنس این قابلیت های پیشرفته در نرم افزار آنتی ویروس فعال میگردد.

نحوه خرید لایسنس آنتی ویروس چگونه است؟

برای خرید لایسنس آنتی ویروس، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

۱. خرید آنلاین از سایت رسمی: بیشتر شرکت های تولید کننده نرم افزارهای آنتی ویروس از طریق وبسایت های خود، لایسنس های آنتی ویروس را به صورت آنلاین عرضه می کنند. شما می توانید به وبسایت رسمی شرکت مورد نظر مراجعه کنید و لایسنس مورد نظر خود را خریداری کنید. در هنگام خرید آنلاین، مراقب باشید که از سایت امن و معتبری خرید کنید و از روش های پرداخت امنی استفاده کنید.

ما در اینجا سایت رسمی چند تا از شرکتهای معروف تولید کننده آنتی ویروس را برای شما قرار میدهیم که میتوانید از آنها اقدام به خرید لایسنس آنتی ویروس نمایید:

سایت رسمی Kaspersky

سایت رسمی ESET

سایت رسمی Bitdefender

۲. خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر: خرید از فروشگاه های معتبر عرضه کننده نرم افزارهای آنتی ویروس روش دیگری برای خرید لایسنس آنتی ویروس میباشد. در این روش معمولا میتوانید لایسنس آنتی ویروس را با قیمت مناسب تری تهیه نمایید زیرا این فروشگاه ها معمولا لایسنس های خود را به صورت عمده و روی تعداد بسیار بالا خریداری میکنند و به همین دلیل قیمت برایشان خیلی مناسب تر در می آید به همین دلیل در این فروشگاه ها میتوانید لایسنس آنتی ویروس را با تخفیف های بسیار خوبی تهیه نمایید.

یکی از فروشگاه های معتبر فروش آنتی ویروس که معمولا لایسنس آنتی ویروس را با تخفیفات خیلی خوب ارائه میکند فروشگاه اورجینال کی میباشد.

۳. مراجعه به فروشگاه های نرم افزاری: می توانید به فروشگاه های نرم افزاری محلی مانند فروشگاه های کامپیوتری سطح شهر مراجعه کنید. این فروشگاه ها معمولاً لایسنس های آنتی ویروس را در فروشگاه خود عرضه می کنند.

۴. از طریق ایمیل یا تماس تلفنی: برخی شرکت ها اجازه می دهند تا لایسنس آنتی ویروس را از طریق ایمیل یا با تماس تلفنی سفارش داده و دریافت کنید. شما به شرکت تولید کننده تماس بگیرید یا ایمیل بفرستید و درخواست خود را برای خرید لایسنس آنتی ویروس ارسال کنید.

قبل از خرید لایسنس، مطمئن شوید که لایسنسی که می خواهید تهیه کنید، مناسب نرم افزار آنتی ویروس شماست. همچنین، از منبع قابل اعتمادی خرید کنید و نظرات و بازخوردهای دیگر کاربران را درباره شرکت و نرم افزار مورد نظرتان مطالعه کنید.

ما در مقاله دیگری با عنوان خرید لایسنس آنتی ویروس اورجینال به طور مفصل در مورد دلایل خرید لایسنس اورجینال توضیح داده ایم و پیشنهاد میکنیم این مقاله را نیز مطالعه نمایید