لایسنس اورجینال آنتی ویروس

special
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

خرید لایسنس ESET

چنانچه قصد خرید لایسنس ESET به صورت اورجینال با بهترین قیمت همراه با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش را دارید فروشگاه اینترنت اورجینال کی را به شما پیشنهاد میکنیم. در
اورجینال کی استان تهران
special
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

خرید لایسنس Kaspersky

چنانچه قصد خرید لایسنس Kaspersky به صورت اورجینال با بهترین قیمت همراه با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش را دارید فروشگاه اینترنت اورجینال کی را به شما پیشنهاد
اورجینال کی استان تهران
special
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

خرید لایسنس آنتی ویروس

چنانچه قصد خرید لایسنس آنتی ویروس به صورت اورجینال با بهترین قیمت همراه با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش را دارید فروشگاه اینترنت اورجینال کی را به شما پیشنهاد
اورجینال کی استان تهران

خرید لایسنس آنتی ویروس اورجینال

در ادامه مقاله لایسنس آنتی ویروس چیست، در این مقاله میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که واقعا چرا باید اقدام به خرید لایسنس آنتی ویروس اورجینال کنیم؟ مگه ما تو ایران زندگی نمیکنیم و مگه همه نرم افزارهامون غیر اورجینال نیست؟ پس چرا آنتی ویروس از این قاعده مستثنی است و چرا حتی تو ایران هم باید آنتی ویروس اورجینال بخریم؟

خیلی از افراد میگن ما سالهاست داریم از فتوشاپ یا آفیس کرک شده استفاده میکنیم و هیچ مشکلی هم نداریم. پس چرا آنتی ویروس اورجینال بخریم؟ خب آنتی ویروس هم مثل فتوشاپ یا آفیس کرک شده یا با سریال تقلبی استفاده کنیم. مگه چی میشه؟

پاسخ سوال اینجاست که آنتی ویروس بر خلاف فتوشاپ، آفیس یا هزاران نرم افزار دیگه اگر آپدیت نباشه به هیچ دردی نمیخوره.

شما با فتوشاپی که آپدیت نباشه بدون هیچ مشکلی میتونید کارهاتون رو انجام بدید اما آنتی ویروسی که آپدیت نباشه بود و نبودش هیچ فرقی نمیکنه.

خب پس آنتی ویروس حتما باید آپدیت باشه تا امنیت رو برقرار کنه اما نکته اینجاست که شرکتهای تولید کننده آنتی ویروس هر بار که میخوان آنتی ویروس رو آپدیت کنن ابتدا اورجینال بودن لایسنس آنتی ویروس رو چک میکنن و اگر لایسنس آنتی ویروس اورجینال باشه، آپدیت های واقعی و به روز رو ارسال میکنن، در غیر اینصورت یا اصلا آنتی ویروس رو آپدیت نمیکنن و خطای معتبر نبودن لایسنس رو میدن، و یا اینکه آپدیت های ناقص رو برای آنتی ویروسی که لایسنس‌ش اورجینال نباشه ارسال میکنن.

اغلب آنتی ویروس های کرک شده و آنتی ویروس هایی که با لایسنس ها یا سریال های تقلبی اکتیو شدن به همین صورت آپدیت میشن و عملا حفاظت بسیار ضعیفی از سیستم به عمل میارن.

به این نکته بسیار مهم توجه کنید که آنتی ویروس یک نرم افزار امنیتی هست یعنی قراره امنیت فایل ها، امنیت حساب های بانکی و در یک کلام امنیت دنیای دیجیتالی شما رو برقرار کنه.

امنیت شوخی بردار نیست. امنیت در فضای مجازی و دنیای دیجیتالی به اندازه امنیت در دنیای واقعی مهم هست. در واقع امروزه هیچ تفاوتی بین امنیت دنیای واقعی و دنیای مجازی انسان ها وجود نداره.

یادتون باشه آنتی ویروس غیر اورجینال هیچ تاثیری بر امنیت سیستم شما نداره و توانایی اونها جهت مقابله با ویروس ها و بد افزار ها بسیار پایین هست. پس باز هم توصیه میکنیم امنیت رو جدی بگیرید و برای حفاظت از دنیای دیجیتالی خودتون حتما از آنتی ویروس اورجینال و لایسنس اورجینال استفاده کنید.

چرا باید لایسنس اورجینال بخریم؟

شاید این سوال پیش بیاد که خب این همه سریال و لایسنس توی اینترنت ریخته چرا باید برای خرید لایسنس آنتی ویروس پول بدیم؟

بله لایسنس آنتی ویروس تو اینترنت ریخته ولی ۹۰ درصدشون اصلا کار نمیکنن و اون ۱۰ درصد لایسنس آنتی ویروس هم که کار میکنن ظرف چند روز از کار میوفتن.

در واقع چیزی که شما در اینترنت با نام لایسنس آنتی ویروس به صورت رایگان پیدا میکنید اصلا لایسنس نیست بلکه سریال های کرک شده ای هستن که به راحتی توسط شرکت سازنده شناسایی و بلاک میشن.

یادتون باشه شرکتهای سازنده آنتی ویروس کارشون برقراری امنیت هست و شرکتهایی که کار اصلیشون برقراری امنیت هست حتما و قطعا خیلی خوب میتونن در وحله اول امنیت نرم افزار خودشون رو برقرار کنن که به این راحتی ها نرم افزار خودشون کرک نشن.

اصلا آنتی ویروسی که امنیت خودش رو نتونه تامین کنه میخواد امنیت من و شما رو تامین کنه؟

حتی اگر دیدید آنتی ویروسی با لایسنس غیر اورجینال هم فعال شد و برای مدتی هر چند کوتاه آپدیت هم شد بدانید و آگاه باشید که این آپدیت ها فقط با اهداف تبلیغاتی و برندسازی برای شما ارسال میشه و اولا آپدیت ها ناقص است و دوما بعد از مدتی از کار خواهند افتاد تا در نهایت مجبور به خرید لایسنس اورجینال بشوید.

احتمالا بعد از کلی وقت گذاشتن برای نصب آنتی ویروس که با لایسنس اورجینال هم فعال نشده و یک هفته کار کردن آن دیگه حوصله uninstall کردن آنتی ویروس و رفتن سراغ برند دیگه رو ندارید و ترجیح میدید اقدام به خرید لایسنس آنتی ویروس اورجینال نمایید و خودتون رو راحت کنید.

پس میبینید که حتی مدتی آپدیت رایگان گرفتن با لایسنس های غیر اورجینال هم اهداف بازاریابی پشتش هست وگرنه شناسایی لایسنس غیر اورجینال و از کار انداختن اونها برای شرکت های امنیتی از آب خوردن هم راحت تر هست.

لایسنس آنتی ویروس:

بیایید کمی در مورد لایسنس آنتی ویروس صحبت کنیم:

برای استفاده از آنتی ویروس اورجینال نیاز به لایسنس آنتی ویروس به صورت اورجینال هست. بدون لایسنس آنتی ویروس که به صورت اورجینال تهیه شده عملا نرم افزار آنتی ویروس هم اورجینال نیست و نمیتواند امنیت کاملی برای شما فراهم کند. برای خرید آنتی ویروس توجه به ۲ نکته ضروری است.

نکته اول اینکه نرم افزار آنتی ویروسی که استفاده میکنید باید حتما از سایت اصلی دانلود و نصب شده باشد و نرم افزارهای دستکاری شده به هیچ عنوان امنیت ندارند.

نکته دوم اینکه نرم افزار آنتی ویروس اورجینال باید با لایسنس اورجینال فعال شده باشد. لایسنس آنتی ویروس اگر اورجینال نباشد توسط شرکت تولید کننده نرم افزار شناسایی شده و نرم افزار بعد از مدت کوتاهی از کار خواهد افتاد و آپدیتی دریافت نمیکند و یا آپدیت ها را به صورت ناقص دریافت میکند.

برای خرید لایسنس آنتی ویروس و خرید آنتی ویروس اورجینال به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای خرید لایسنس آنتی ویروس به صورت اورجینال حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- نرم افزار را حتما از سایت اصلی شرکت تولید کننده آنتی ویروس دانلود و نصب کنید و از نصب نرم افزار از روی CD و یا لینکی غیر از لینک سایت اصلی جدا خودداری کنید.

سایت رسمی Kaspersky

سایت رسمی ESET

سایت رسمی Bitdefender

متاسفانه داخل بسیاری از بسته های فیزیکی موجود در بازار ، نسخه های کرک شده و دستکاری شده قرار گرفته اند که سرور فعالسازی و همچنین سرور آپدیت آنتی ویروس در این بسته ها دستکاری شده اند و شما با نصب آنتی ویروس از روی CD داخل این بسته ها عملا اقدام به نصب آنتی ویروس کرک شده روی سیستمتان میکنید که امنیت سیستم شما را به خطر می اندازند.

بنابراین اولین توصیه ای که در هنگام خرید آنتی ویروس اورجینال به شما میکنیم این است که: اگر امنیت برایتان مهم است از نصب آنتی ویروس از هر منبعی غیر از سایت اصلی شرکت تولید کننده جدا خودداری کنید.

۲- بعد از نصب نرم افزار برای فعالسازی نباید نیازی به هیچگونه تغییری در تنظیمات نرم افزار و یا اجرای فایلی که تغییری در تنظیمات نرم افزار ایجاد میکند باشد.

به این نکته توجه فرمایید که حتی اگر آنتی ویروس را از سایت اصلی دانلود کنید اما به درخواست فروشنده به صورت دستی تغییری در تنظیمات بخش آپدیت آنتی ویروس به وجود آورید و یا از فایل جانبی که فروشنده در اختیارتان قرار میدهد استفاده کنید که این تغییرات را به صورت اتومات در نرم افزار ایجاد کند، قطعا این دستکاری ها جهت تغییر مسیر آپدیت آنتی ویروس از سرورهای اصلی به سرورهای داخلی و تقلبی هست.

آنتی ویروس اورجینال چه مزیت های دیگری برای ما دارد؟

پشتیبانی مستقیم شرکت تولید کننده و نماینده آن از محصول :

پشتیبانی یکی از مهمترین نیازهای کاربران در استفاده از نرم افزارهای امنیتی است.

این بدان معناست که اگر در استفاده از آنتی ویروس مشکلی داشته باشید، یا سوالی در مورد نحوه استفاده از آنتی ویروس داشته باشید بدون لایسنس اورجینال نمیتوانید از خدمات مشتریان و یا خدمات پشتیبانی آنتی ویروس استفاده کنید، این در حالی است که وقتی لایسنس آنتی ویروس اورجینال باشد میتوانید هرگونه سوال یا مشکلی را با بخش پشتیبانی در میان بگذارید تا متخصصین خبره در سریعترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کنند.

صرفه جویی در وقت:

بله وقت طلاست. بدون لایسنس اورجینال مجبورید وقتی رو که باید برای رشد و توسعه کسب و کارتان اختصاص دهید را هر هفته برای پیدا کردن لایسنس های تقلبی در اینترنت صرف کنید.

یکساعت گشتن تو اینترنت برای پیدا کردن یک سریال یا کرکی که آنتی ویروس رو فعال کنه و بعد از یک هفته هم از کار بیوفته و دوباره یکساعت دیگه گشتن و گشتن و گشتن برای یک هفته آپدیت گرفتن! به نظرتون این کسب و کار که اینطوری وقتش رو داره تلف میکنه رشد میکنه؟

وقتی رو که میخواید برای پیدا کردن لایسنس غیر اورجینال در اینترنت تلف کنید رو به بازاریابی برای کسب و کارتون اختصاص بدید مطمئن باشید ۱۰ برابر قیمت لایسنس آنتی ویروس رو میتونید در بیارید!

با خرید لایسنس اورجینال تا یک سال خیالتان از بابت فعال بودن آنتی ویروس و برقراری امنیت راحت میشه و دیگه نیازی به جستجوی زیاد و تلف کردن وقت برای پیدا کردن لایسنس های رایگان و غیر اورجینال ندارید.

آپدیت و به روز رسانی لحظه ای:

یکی از بزرگترین مشکلات آنتی ویروس‌های غیر اورجینال این هست که آپدیت ها به صورت لحظه ای دریافت نمیشوند و آپدیت ها با تاخیر (حتی تا یکهفته تاخیر) دریافت میشوند.

خرید آنتی ویروس اورجینال:

اما نکته مهمی که در هنگام خرید آنتی ویروس اورجینال وجود دارد پیدا کردن مرکزی معتبر برای خرید لایسنس آنتی ویروس به صورت اورجینال هست.

فروشگاه اورجینال کی با بیش از 11 سال سابقه در فروش لایسنس اورجینال آنتی ویروس های Kaspersky و ESET مرکزی معتبر با نماد اعتماد برای خرید لایسنس آنتی ویروس به صورت اورجینال میباشد.

در صورتیکه در مورد خرید لایسنس Kaspersky سوال یا ابهامی دارید توصیه میکنیم مقاله خرید لایسنس Kaspersky را نیز مطالعه نمایید.

در صورتیکه در مورد خرید لایسنس ESET سوال یا ابهامی دارید توصیه میکنیم مقاله خرید لایسنس ESET را مطالعه نمایید.

مزایای خرید لایسنس آنتی ویروس از اورجینال کی:

فروش لایسنس ۱۰۰% اورجینال که مستقیما از سوی شرکت تولید کننده نرم افزار صادر شده است.

آپدیت آنتی ویروس از سرورهای اصلی شرکت تولید کننده بدون دخالت هرگونه سرور واسط

ضمانت ۱۰۰% بازگشت پول در صورت بروز مشکل در لایسنس و یا آپدیت آنتی ویروس

ضمانت بهترین قیمت در کل بازار ایران

بهترین و سریعترین پشتیبانی در طول دوره اعتبار لایسنس