دسته بندی
استان و شهر

نرم افزار CRM

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
یک نرم افزار جامع CRM شامل امکانات:
- ثبت همه اطلاعات مشتریان به صورت پویا : در نرم افزار CRM امین کاربر به سادگی می تواند بدون هیچگونه محدودیتی هرگونه اطلاعات مورد نیاز در مورد مشتریان خود را با توجه به نوع صنعت و نیازمندیهای آن تعریف کرده و وارد نماید. این اطلاعات در بخش اطلاعات عمومی و شخصی برای افراد حقوقی و یا حقیقی نظیر نام ، سوابق کاری ، افراد مرتبط ، تصاویر و اسناد و نشانی های مختلف نظیر شماره های تلفن ثابت ، فاکس ، تلفن همراه ، آدرس سایت ، کد پستی ، صندوق پستی ، نشانی پستی و ... و اطلاعات اختصاصی خاص هر مشتری است که توسط خود وی تعریف می شود.
- گروه بندی و طبقه بندی مشتریان : به صورت کاملا پویا مشتریان می توانند در نرم افزار CRM در گروه های مختلف تقسیم گردند و بر اساس معیار های مختلف طبقه بندی و درجه بندی گردند و سپس فعالیتهای آتی بازاریابی به صورت گروهی روی آنها اجرا گردد.
- مدیریت و تقسیم کار بین بازاریابان و کاربران سیستم : با کمک نرم افزار CRM در یک محیط شبکه ای ، نه تنها مشتریان مختلف براساس معیاری های دلخواه می توانند بین بازاریابان و پرسنل شرکت تقسیم گردند بلکه می توان سطوح دسترسی آنها به اطلاعات و عملیات را به صورت کامل کنترل و مدیریت نمود.
- تعریف پروژه ، کارگروهی و مدیریت وظائف کارکنان: پروژه ها و فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی (Marketing Campaign) ، وظائف و کارهای مستقل در نرم افزار CRMتعریف و مسؤولیت آنها به عهده کارکنان مختلف گذاشته می شود ، بدین شکل ضمن ایجاد یک لیست کار برای کارکنان (Task List) مدیران می توانند وضعیت پیشرفت کارها و پروژه ها را مشاهده و گزارشات مختلف را تهیه نمایند.
- تعریف کالا و خدمات : هرگونه کالا و یا خدمات در نرم افزار CRM قابل تعریف بوده و اطلاعات تخصصی آنها که خاص هر شخص است به سادگی توسط کاربر قابل اضافه شدن است.
- تعریف تعاملات تجاری: هرگونه تعاملات تجاری رایج بین فروشنده/خریدار ، پیمانکار/کارفرما و یا عرضه کننده خدمت/دریافت کننده خدمت در نرم افزار CRM به صورت پویا قابل تعریف است اعم از پیش فاکتور ، فاکتور ، قرارداد ، تفاهم نامه و ... و مطابق قالب مورد انتظار استفاده کننده نیز فرمت چاپی آن تعریف می شود.
- ثبت همه روابط تجاری به صورت کامل : روی کالاها و خدمات ثبت شده در نرم افزار CRM همه گونه روابط تجاری بین استفاده کننده و مشتریانش ثبت و نگهداری می شود و بر اساس آن می توان گزارشات مختلف تهیه نمود.
- ثبت تماس و ارتباطات با مشتریان: همه تماس ها و روابط در قالب های مختلف بین استفاده کننده و مشتریانش در نرم افزار CRM ثبت و طبقه بندی می شوند این روابط می توانند مذاکرات تلفنی ، جلسات ، ارسال فاکس ، ارسال نامه(صادره) و یا دریافت نامه (وارده) ، پیک ، پست و ... باشند.
- ارسال فردی یا گروهی پیامهای از پیش تعریف شده: از طریق نرم افزار CRM با تعریف پیام های پویای پارامتریک حاوی اطلاعات مورد نیاز و به شکل ظاهری و چیدمان دلخواه در قالب پیام کوتاه(SMS) ، پست الکترونیک (email) ، فاکس ، نامه ، پیام صوتی ، بلوتوث و ... می توان به یک فرد و یا به گروه مشخصی از مشتریان اطلاع رسانی به صورت خودکار انجام داد.
- ارسال هوشمند و برنامه ریزی شده پیام ها به صورت خودکار بر اساس زمانبندی تعیین شده از طریق نرم افزار CRM: در این شکل فقط با تعریف یک سیاست و یا برنامه کاری می توان به صورت کاملا خودکار در زمان مشخص به یک مشتری اطلاع رسانی کرد ، از شکل ساده پیام تبریک تولد گرفته تا اعلام تاریخ سررسید چک ، تاریخ حمل سفارش ، تاریخ پایان قرارداد ، رسیدن به سقف سفارش و یا رسیدن بدهی به یک عدد معین همه در سیستم قابل تعریف و اجرا است.
- نظر سنجی از طرق مختلف : برای مدیریت و ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان (CSM: Customer Satisfaction Management) در نرم افزار CRM امکان برگزاری نظرسنجی (یا مسابقه) به صورت دائم و یا دوره ای به روش نیمه مکانیزه ، تلفنی ، پیام کوتاه (SMS) و وب سایت به صورت تشریحی و یا چند گزینه ای (تستی) پیش بینی شده است.
- ثبت سفارشات به صورت مکانیزه و یا نیمه مکانیزه: سفارشات و درخواست های مشتریان به صورت نیمه مکانیزه و یا کاملا خودکار از طریق ثبت سفارش با استفاده کانال های تلفن ، پیامک و وب سایت از جمله امکانات قابل بهره برداری برای استفاده کننده از نرم افزار می باشد.
- اتصال خودکار به سیستم تلفن گویا: جهت پاسخگویی هوشمند ، اپراتوری خودکار ، صندوق های پستی صوتی ، فاکس و پیام کوتاه ، ارایه لیست قیمت به صورت صوتی و یا فاکس و ارائه اطلاعات اختصاصی هر مشتری به صورت گویا یا فاکس برای مثال کاردکس مشتری ، ثبت و یا وضعیت سفارش ، گردش حساب و ... نرم افزار کاملا با زیرسیستمهای تلفن گویا به صورت یکپارچه و متمرکز عمل می کند.
- اتصال خودکار به پرتال و وب سایت: به جهت تسهیل ارتباط مشتریان و دریافت گزارشات به صورت مستقیم نرم افزار CRM امین در بخش داده ای به صورت کاملا یکپارچه با پرتال دیانا ، تولید شده است. با استفاده این پرتال می توان یک وب سایت کاملا پویا برای کاربر پیاده سازی نمود از جمله امکانات این پرتال می توان به چند زبانه بودن ، قابلیت تعریف نامحدود صفحه توسط استفاده کننده و چیدن ماژول های مختلف مانند متون ، اخبار ، رویدادها ، تالارهای گفتگو ، دفترتلفن ، ارتباط با ما و .... روی صفحات است.
- دفتر تلفن سازمانی و Helpdesk :یک دفتر تلفن هوشمند با تعریف سطح دسترسی افراد به بخشهای مختلف آن ، تماس خودکار تنها با یک کلیک و ثبت تماس و نتایج آن یکی از بخشهای سودمند نرم افزار CRM در به اشتراک گذاری کنترل شده اطلاعات سازمانی بین کارکنان است.
- گزارشات تحلیلی ارتباط با مشتریان و نتایج آن : با طبقه بندی ارتباطات با مشتریان در شاخه های مختلف در نرم افزار CRM در نهایت می توان گزارشهای تحلیلی و نمودارهای مختلفی از اثربخشی هر کدام از شیوه های ارتباطی بدست آورد.
- گزارشات پویا : یکی از امکانات ویژه نرم افزار CRM بخش گزارشات پویای آن است که خود استفاده کننده با توجه به نیازمندی های خود و اطلاعات موجود در سیستم می تواند گزارشات و نمودارهای مورد نیاز خود را تعریف و استفاده نماید.
- قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات و قابلیت اتصال به نرم افزار های دیگر : ارسال و دریافت اطلاعات از طریق نرم افزار CRM در فرمت های استاندارد با نرم افزارهای رایج (از قبیل excel ، Outlook و فایل های HTML ) و نیز اتصال به نرم افزارهای خاص موجود در هر شرکت جهت تبادل اطلاعات از دیگر ویژگی های این سیستم است.

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه نرم افزار
۱۳۸۸/۱۱/۱۴

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد
رسول استان قم
۱۳۸۸/۱۱/۱۴

مدیریت ارتباط با مشتری

CRM در واقع مخفف Customer Relationship Management و به معنی مدیریت روابط با مشتری است. تمامی واحدهای اقتصادی تمایل دارند با مشتریان خود ارتباط قابل قبولی برقرار نمایند. واحدهای مختلف اقتصادی جهت حفظ مشتریان خود به اصل مدیریت بر مشتری روی آورده اند. بر همین اساس با مشتریان و در موارد دقیق تر با تک تک
بهروز مهندس زاده استان خراسان رضوی
۱۳۸۸/۱۱/۱۴

نرم افزار مطب

نرم افزار مدیریت مطب با قابلیت های ویژه و قیمت مناسب آماده ارائه به پزشکان محترم می باشد 1- قابلیت تعریف انواع خدمات پزشکان با تعرفه های دولتی و خصوصی 2- امکان تشکیل پرونده جهت بیماران و ثبت سابقه مراجعات 3- کاربری بسیار آسان به همراه قیمت بسیار مناسب 4- انواع گزارشات جامع 5- دیسکت مورد ن
رضا زنگنه استان خراسان رضوی
۱۳۸۸/۱۱/۱۴

نرم افزار CRM

یک نرم افزار جامع CRM شامل امکانات: - ثبت همه اطلاعات مشتریان به صورت پویا : در نرم افزار CRM امین کاربر به سادگی می تواند بدون هیچگونه محدودیتی هرگونه اطلاعات مورد نیاز در مورد مشتریان خود را با توجه به نوع صنعت و نیازمندیهای آن تعریف کرده و وارد نماید. این اطلاعات در بخش اطلاعات عمومی و شخصی برا
شرکت توسعه فنآوری رادمان استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۴

فروش آسان و ارزان نرم افزار

نرم افزارهای خود را به راحتی جستجو و دریافت کنید. در فروشگاه اینترنتی ما خرید راحت را تجربه کنید.
مهدی هاشم پور استان فارس
۱۳۸۸/۱۱/۱۴

فروش نرم افزار ePLAN P8,5.7,5 .6,5.50.3

فروش نرم افزار Eplan آخرین نسخه نرم افزار یک مجموعه کلی ماکروهای شرکتهای بزرگ مانند: SIEMENS,RITTAL,ABB جزوه آموزشی فارسی ( منبع آلمان) یک مجموعه آموزشی انگلسیی گام به گام اجرای یک پروزه بصورت: File PDF Compact, Porfessional آموزش: تدریس خصوصی نرم افزار (عنوان دوره) کلیک کنید.
فروشگاه سافت پویا استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۳

نرم افزار تولید برنامه هفتگی مدارس

با این نرم افزار شما می توانید به سادگی و با سرعت و کیفیت بالا برنامه هفتگی مدرسه خود را ایجاد کنید. این نرم افزار در سه بسته با قیمت 20000 تا 300000 تومان به فروش می رسد. برای اطلاعات بیشتر به http://www.dolphin.khishkhane.com مراجعه کنید
وحید مقدم استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۳

نرم افزار حسابداری مهرآس (MehrAs

محصول شرکت ماهان پرداز برنا ( Mahan Pardaz Borna ) مهرآس شامل ابزار های قدرتمند در بخش انبار ، فروشگاه و حسابداری است. از امتیازات و امکانات این سیستم : ============================== در بخش انبار: مدیریت انبار مدیریت گروه کالا و کالا مدیریت سرفصل های حسابداری تولید اسناد رسید ، حوا
شرکت ماهان پردازبرنا استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۳

نرم افزارهای جامع مالی اداری میتیدا

نرم افزارهای جامع مالی اداری میتیدا ...مالی ... انبار داری فیزیکی بازرگانی حسابداری انبار دارائی های ثابت (جمعداری اموال) ممیزی و دفترداری (کنترل نهایی اسناد) صندوق و صدور چک کنترل تولید پورتال کنترل بودجه کنترل قراردادها حسابداری مالی حقوق و دستمزد منابع انسانی مدیریت
شرکت نهیب استان اصفهان
۱۳۸۸/۱۱/۱۲

فروش نرم افزار ABAQUS 6.9

فروش آخرین ورژن نرم افزار المان محدود ABAQUS شامل 2DVD ( فروش نرم افزار المان محدود ABAQUS 6.9 )
واحدی استان آذربایجان شرقی
۱۳۸۸/۱۱/۱۲

آموزش و نرم افزار LOGO SOFT COMFORT

آموزش اینتراکتیو و کامل نرم افزار LOGO به همراه نرم افزار WWW.sepahan-e.com www.ssgshop.com 03123761515,03123761616
گروه نرم افزاری سپاهان استان اصفهان
۱۳۸۶/۰۲/۰۱

نرم افزار جامع دفاتر ازدواج و طلاق

شرکت نرم افزاری رایان پیوند مهر با عنایت و الطاف خداوندی نسخه شماره 6.80 (نرم افزار جامع دفاتر ازدواج وطلاق) پس از سالها تلاش وکوشش تکمیل شد . این نرم افزاردرسال1386مفتخربه دریافت مدال طلاوگواهینامه بین المللیUN WSIS AWARD شده و در سال 1388 جهت درج در کتاب برترینهای محتوای الکترونیکی جهان انتخ
داود احسانی استان تهران