دسته بندی
استان و شهر

آموزش آواز

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
آموزشگاه موسیقی پیمان
www.peyman-music.com
آموزش آواز
آموزش آواز
آموزش آواز
آواز ایجاد موسیقی به واسطه حنجره است که بخش موسیقی آوازی را در بر میگیرد.
نکته ی 1
بر شیوه تقلیدی گوشی یا سینه به سینه یی در فراگیری آواز نقدهایی شده که بی جا و بی استدلال هم نیست، اما به جاست به این مطلب اشاره شود که تقلید از حس و حال و ذائقه ی هنری و رنگ صدا و سبک خواندن و خصوصیات معلمین یا به عبارتی همانند سازی هنری با اشخاص می تواند جای تامل و ایراد باشد زیرا هر گلی باید رنگ و بو و شکل خود را بیابد و حفظ کند.
لذا وقتی موضوع محوری در امر آموزش آواز، تمرین تکنیک و افزایش قدرت خوانندگی –که در همه ی سبک ها یکسان است- به میان می آید، به ویژه که با نوت نگاری و تحلیل علمی در می آمیزد، وضع فرق می کند.
در واقع باید این دو، یعنی نغمه خوانی و تکنیک خواندن را از یکدیگر متمایز ساخت و هدف کتاب حاضر ارائه ی تمرین های تکنیکی جهت مستحکم ساختن زیربناهای خوانندگان است تا در هر سبکی که مایلند آواز بخوانند اما از اقتدار لازم برخوردار باشند و نهایتا در تعقیب و یافتن موجودیت هنری خویش برآیند که این از اراده و نگاهی خاص بر می آید.
به عبارتی در هر امری از جمله خوانندگی دو اصل کلی موجب توفیق قطعی است.
1- اعتقاد به حقیقت آن کار
2- تمرین زیاد و پی گیرش

نکته ی 2
در رشته ی آواز چندین علت و عامل نقش موثر دارند. مثلا وسعت صدادهی حنجره- رنگ یا زنگ و طنین صدای حنجره- نیروی بدنی و اندام های صوتی مناسب- احساس قوی و غنی داشتن و نیز لوازم دیگری که بعضاً اکتسابی و برخی خدادادی اند تا شخص با برخورداری از آنها به درجات بالایی از پیشرفت برسد.
ولی این ها دلیل بر عمومی نشدن خواندن نمی شود زیرا توفیق در این راه یا برخورداری از نعمت آواز امری نسبی است که با کار زیاد یا تلاش عاشقانه به میزان زیادی هر کاستی و احیاناً نواقص در موارد فوق جبران می گرددو نتیجه یی را که فرد انتظار دارد برآورده خواهد شد، کافی است اهل زحمت بوده و معنای نسبی بودن را درک نماییم و به همه جا و همه چیز تعمیم دهیم.
حتی اگر یک ترانه ی ساده و کوچک را بتوانی درست و زیبا بخوانی، برای خود یا برای یک دوست، یک معشوق چه بهتر به بزرگی همه ی مردم، این خوانندگی است و باید توانش را به دست آورد.
به این منظور لازم است تکنیک خواندن ، ناشی از شناخت اعضاء اندام های صوتی خود و به کار گیری درست و به موقع آن ها را افزایش داد.
در این راستا تشابهاتی بین نوازندگی و خوانندگی وجود دارد که می توان از آنها بهره جست و به قواعد یا محکماتی دست یافت، فقط باید حنجره و کلیه ی اندام های صوتی انسان را یک ساز طبیعی در نظر گرفت مانند هر ساز مصنوعی.
وقتی نواختن هر سازی در واقع شناخت قابلیت ها و دانش بهره بری صحیح و کامل از آن برای بیان احساس است، چرا همین تعریف و برداشت را در مورد خوانندگی نداشته باشیم و در مقام مقایسه از تجربیات گوناگونی که خارج از این حوزه به دست آمده استفاده نبریم.

نکته ی 3
اولین وجه تشابه را می توان در خصوص معرفی اعضاء جزء و کل یا مجموعه اندام های صوتی یعنی ساختار ساز انسان دانست، همان گونه که در متدهای آموزشی انواع سازها نخست در صدد معرفی ساز مربوطه برمی آیند تا هنرجو با قسمت های مختلف آن آشنایی یابد .
بخش های ساز انسان از پایین از به بالا و پایین می رود و عمل تنفس را در کنترل دارد- شش ها، که محصور در قفسه ی سنه اند و سینه برای پر شدن از هوا به طور اختیاری می باید جلو و بالا بیاید و هرگز افتاده و فرورفته نباشد و در رابطه با این گنجایش توصیه می شود معده هنگام خواندن پر از غذا نگردد تا حجم لازم برای تنفس در اختیار باشد –نای ، که مجاری ارتباطی هوا بین قفسه ی سینه و اندام های وسطی است- حنجر، که دارای قسمت های مختلف با جنس های متفاوت و نیز تارهای صوتی است و در مسیر جریان هوا قرار دارد و در عمل بازدم به منظور تولید صدا کاربری پیدا می کند، چه به صورت موسیقیایی با استفاده از همه ی تارهای صوتی اش و جه برای صحبت کردن و استفاده ی کمتر از کل قابلیتش که به این حالت گویشی از تولید صدا در موسیقی رسیتاتیف یا پارلاتی می گویند. اجزا و عضلات عقب دهان در مطقه ی گلو- زبان، که ایم مجموعه ی متصل به هم موسومند به نرم کام ها- فک ها، که بالایی ثابت و شکل دهنده ی حفره ی قوسی دهان و پایینی از طرفین بر محوری تعبیه شده و متحرک است تا بیان را میسر سازد. –دندان ها، که در فک ها نشسته اند و مجموعشان موسومند به سخت کام ها- لب های برین و زیرین که در حالت بیان و تلفظ و خروجی صدا نقش مهمی دارند- بینی، شامل سوراخ های باز و غضروف داخلی و پرههای بیرونی و ماهیچه های بالای آن که هر قسمت در خواندن موضوعات تکنیکی به خصوص در نفس گیری و رنگ صدا از اهمیتی برخوردارند. –جمجمه و عضلات متعدد صورت، مانند ماهیچه های زیر چشم و در ناحیه ی شقیقه ها و بالای لب ها و غیره که به مجموعشان میمیک یا ماسک صورت در منطقه ی بالای ساز انسان می گوییم و بر اداء نمودن حروف و نیز طنین و رزنانس و کلا بر کیفیت حالت آواز بسیار تاثیر گذارند.
تشابه ساختاری بین این اعضا با قسمت های مختلف سازها به وضوح مشاهده می شود . کاسه ی رزنانس- سیم ها –منافذ خروج صدا- لوله ها- کلیدها با طرز کارهایی که دارند وجوه مشترکی بین آنها محسوب می گردد که جای ورود به حوزه ی بحث و شرح و قیاش شان نیست.
این اندام ها شامل جزئیاتی اند که هریک کارایی خاص دارند و هر چه بیشتر و بهتر شناخته شوند یا در اثر تمرین های بهتر ورزیده شده و تحت کنترل و تسلط خواننده در آیند، بی شک کاربری مناسب و به جایی خواهند یافت.
این یعنی از کل قابلیت های ساز انسان استفاده کردن برای بیان همه ی حالات درونی و ابراز هرگونه احساسی که خواننده می توند داشته باشد.
به عبارتی کوچک ترین حرکت فیزیکی در این اندام ها موجب تغییر رنگ و طنین و رزنانس صدا واداء کلام و نحوه ی اجرا و کم و زیادی خروجی صدا و غیره خواهد شد. وقتی صدا را از ناحیه ی شم یا منطقه ی میانی یعنی گلو خارج سازید یا آن را به داخل جمجمه ببرید هریک کیفیتی یا کمیتی ویژه به آن می بخشد لذا در مواقع خاصی این امر رعایت می شود و یک خواننده یی که شیوه ی علمی و صحیح خواندن را پیش می گیرد باید به این امور و نحوه ی استفاده از اندام ها آگاهی داشته باشد تا ضمن بهره وری از این ساز هیچگاه به آن آسیب نرساند.
پس اولا باید از وجودشان غافل نبوده و بی استفاده نگذاشت و ثانیا بنا به اصل اعتدال، هنگام خواندن همگی را در شرایط معتدل یا حالت کاملا طبیعی و آزاد و مبنی بر آنچه آهنگ ها یا موضوع بیان موسیقایی طلب می کند به که رفت و از هر گونه فشار غیر طبیعی و عصبیتی پرهیز کرد تا عوارض و آسیب هایی پیشامد نکند.
طبعاً هر شیوه ی آموزشی و مکتب و سبکی که این قاعده یا نکات یاد شده را نادیده بگیرد نمی تواند سالم یا کامل تلقی گردد.

نکته ی 4
همچنان که در نوازندگی ابتدا با موضوع طرز قرار گرفتن پشت ساز یا در دست گرفتن آن مواجهیم، در خوانندگی نیز موصوع طریقه ی ایستادن یا نشستن حتی خوابیدن مطرح است که در صورت صحیح بودن، کمک می شود به درست خواندن.
در این خصوص باید گفت اگر پاها به اندازه ی طول شانه ها باز باشد و همه ی قسمت های بدن بر محور خطی عمود قرار گیرند و سر با زاویه ی 90 درجه روبرو سینه بر آمده واقع گردد، فرم مطلوبی است برای راحت خواندن.
فرم نشستن هم از این قاعده تبعیت می کند اگر چه بدن از ناحیه ی لگن زاویه ی 90 درجه پیدا خواهد کرد.حتی وضعیت خوابیدن نیز چنین است، با این فرق که محور خط افقی به خط عمودی مبدل می شود.
نکته 5
نواختن سازهه همیشه با تمرین های ساده و کند و راحت شروع می شود تا هنرجو بتواند هم وضعیت کلی اندام های خود را تحت کنترل قرار دهد و هم بر آنچه می نوازد تسلط و ادراک لازم داشته باشد.این امر زمینه و شرایط مساعدی را برای اجرای تمرین ها و قطعات سنگین و پیچیده تر فراهم می آورد.
در خوانندگی نیز مشابهت دارد ، هنرجئ برای گرم کردن صدا که به دیگر سخن ورزآوری و آماده سازی مجموعه اعضا صوتی است ، همچنین به منظور تحت نظارت درآوردن اوضاع اندام ها از باب فرم و نحوه عملکرد می باید در منطقه ی وسط وسعت صدا دهندگی با اجرای تمرین های ساده و آرام و کم نیرو کارش را آغاز نماید.
آن سان که نوازندگان سازهای بادی با تت های کشیده و در سازهای زهی با آرشه کشی و در سازهایی مانند پیانو با نواختن آهسته ی گام ها و در کوبه یی ها با ریز زدن تمرین های روزانه شروع می شود این آغازی منطقی و حکیمانه است
موضوع دیگری که بی ربط با مضمون فوق نیست آمادگی روحی خواننده در شروع تمرینات در هر مقطعی در هر مقطعی از کار است یعنی با نظر به دو اصل اعتقادی که بیشتر که بدان اشاره رفت خواننده می باید بر انجام تکالیف آموزشی خود احترام و قداستی قائل شود و در نتیجه بین آن و مشکلات فکری و روحی و دغدغه های احتمالی تفکیک به عمل آورد و هر یک را درجای خویش قراردهد و سعی کند تمرین نمودن و به خصوص اجرای برنامه ها و کنسرت ها را به دور از تاثیر هر گونه نگرانی و اضطراب و تحریکی انجام دهد و لذا این تسلط و کنترل و نظارت بخشی از قدرت هنری و توانمندی در حفظ خود از سوی هنرمند به شمار می رود
نکته 6
حفاظت و سالم تمامی اندام های صوتی تکلیف دیگری برای هر خواننده است آن گونه که یک نوازنده ی ویولنسل از ساز خود در شرایط مختلف آب و هوایی و مکانی به خوبی مراقبت می کند با پیش و پس از تمرین ها اقدامات نظافتی و ایمنی را به عمل میآورد یا یک پیانیست که مکلف است از دست و انگشتانش با دقت نگهداری نماید.
ازآنجا که حنجره در جمع اعضا صوتی حساس و ظریف تر است و همواره در مسیر عبور هوا و سرماست و در معرض آسیب بیشتری می باشد.می توان گفت حساسیت خوانندگان در حفظ و مراقبت از ساز خود بیش از سایرین است.
به هر حال توصیه می شود از سیگار کشیدن و مصرف نوشیدنی الکلی و سرد و تمرین نمودن در هوای سرد و از سرفه های شدید و خشن و از تمرین های سنگین قبل از گرم کردن صدا و یا از فشارهای زیاد عصبی و از جیغ کشیدن و انجام حرکات خارج از کنترل اکیدا پرهیز شود تا منجر به خون ریزی تارهای صوتی و صدمه دیدن اعضاء در سیستم دستگاه صوتی نگردد.
بدانیم که گاهی آواز نخواندن و حتی صحبت نکردن و سکوت نمودن مناسب ترین راه حل برای رفع مشکلی یا برای پیشرفت بیشتری می تواند به حساب آید، مهم رعایت اصل اعتدال از درک حقیقت آن است.
تهران میدان تجریش ابتدای خیابان ولیعصر روبروی قنادی لادن طبقه بالای پیانو پل طبقه سوم
تلفن : 02122702823
02122754781
فکس : 02122704641
همراه : 09125096653
پست الکترونیک :
ghadiripeyman@ymail.com
amoozeshgahpeyman@gmail.com
www.peyman-music.com

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه موسیقی
۱۳۹۶/۱۱/۲۲

آموزش تصویری کتاب اول و دوم تار هنرستان خالقی

جامع ترین و کاملترین مجموعه آموزش تصویری کتاب اول و دوم تار استاد روح الله خالقی به زبان فارسی کامل ترین مجموعه آموزش کتاب اول و دوم تار روح الله خالقی با آموزش صریح و جزء به جزء دو استاد چیره دست و مشهور ایرانی بخش آموزش ویدئویی دروس کتاب اول و دوم توسط خانم استاد صهبا مطلبی به صورت کاملاً گو
ناصر حیدری استان آذربایجان شرقی
۱۳۹۶/۱۱/۱۷

آموزش تخصصی ویولن و پیانو توسط کارشناس ارشد

آموزش تخصصی و آکادمیک ویولن و پیانو توسط کارشناس ارشد موسیقی از دانشگاه هنر تهران و نوازنده ارکستر سمفونیک تهران، با بیش از 10 سال سابقه تدریس. آموزش تئوری موسیقی و سلفژ به صورت پایه ای. استفاده از متد گوناگون برای سنین مختلف . کارشناسی رایگان ساز با کیفیت، متناسب با بودجه هنرجو. معرفی هنرجویان
اشکان پویان استان تهران
۱۳۹۶/۱۱/۰۲

قابل توجه علاقمندان به خوانندگی و موسیقی

قابل توجه علاقمندان به خوانندگی و موسیقی استودیو صدا برداری کلاوه با پیشرفته ترین تجهیزات در خدمت شما عزیزان هنرمند میباشد تست صدا و مشاوره رایگان آهنگسازی ضبط وکال و ساز میکس و مسترینگ تنظیم در سبک های مختلف با قیمت مناسب و کیفیت عالی جهت شنیدن نمونه کار و هماهنگی با شماره های زیر تماس
kelaverec1 kelaverec1 استان البرز
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

استودیو آهنگ سازی و تنظیم و صدابرداری در اصفهان

آهنگسازی تنظیم ضبط صدا میکس و مسترینگ با تجهیزات حرفه ای و به روز با بهترین کیفیت
امیر وارث استان اصفهان
۱۳۹۶/۰۸/۱۸

استودیو صدابرداری سیگنال

با کادری متخصص و با ۱۷ سال تجربه نهایت کیفیت صدا را با ما تجربه کنید در محیطی آرام برای هنرمندان عزیز آهنگ سازی و تنظیم در چندین سبک نوازندگان با تجربه و نامی میکس و مستر رویایی ضبط نریشن و دوبله کیفیتمان را تضمین میکنیم مقایسه حق شماست تلفن: ۰۹۳۵۵۷۳۵۵۲۱ ۰۲۱۶۶۰۴۱۱۶۰
مسعود نعمتی استان تهران
۱۳۹۶/۰۴/۰۳

خودهیپنوتیزم موفقیت

خودهیپنوتیزم چیست و چگونه از ان استفاده کنیم؟ شاید تا به حال برایتان پیش اومده که شما یک فرد خیلی ناراحت در اجتماع هستید،هر دو ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه به شما اجازه نمی دهند که انتخاب درست داشته باشید. شما نیاز دارید به نقطه ای برسید جایی که به ضمیر ناخودآگاه بقبولانید و به این باور برسید که
بانک مشاغل shoghlbank.com استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۷

آموزش موسیقی کودک در غرب تهران (آموزشگاه کهکشان)

آموزش فوق تخصصی موسیقی کودک(ارف)زیر نظر کارشناسان ارشد موسیقی و بهترین ها در غرب تهران سرکار خانم ها آتنا عسگری،آرمیتا ادیب،میترا فتحعلی کلاسهای گروهی و نیمه گروهی با جدیدترین متد روز دنیا آرشیو کامل کتاب و cd آموزشی + هدیه با سابقه ٢٠ سال تدریس آکادمیک موسیقی برای سنین ٣-٩ سال با سرویس ایاب
آموزشگاه موسيقي كهكشان استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۱

فروش آرشیوکامل وی اس تی نکسوز باتمام اکسپنشن ها

فروش فوق العاده وی اس تی نکسوز با تمام اکسپنشن ها ورف ایکس ها بیش از40گیگ فقط 40هزارتومان. برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.vstshopping.ir مراجعه فرمایید. لیست اکسپنشن ها به شرح زیر است nexus 2.2 EXPANSION NEXUS DANCE VOL 1-HOUSE VOL 1-MINIMAL HOUSE ORCHESTRA-PERPETUAL-bass dance
مجیدرمضانی استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۱

لوازم استودیو و نرم افزارهای آهنگسازی

بزرگترین فروشگاه لوازم استودیو ونرم افزارهای آهنگسازی وصدابرداری درwww.vstshopping.com فروش 1000گیگابایت vst-plugin-sample-loopبه روزترین وی اس تی ها وپلاگین ها وسمپل های روز دنیا فقط فقط 250هزارتومان
مجیدرمضانی استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۱

آموزش-مشاوره-فروش

آموزش نرم افزارهای آهنگ سازی (Nuendo & Cubase SX & reason ) فروش انواع vst & plugin های موردنیازشمابامناسب ترین قیمت تدریس خصوصی گیتارتوسط اساتیدمجرب درسبک های(کلاسیک_فلامنکو_پاپ_جز_بلوز) آموزش صدابرداری ، میکس ومسترینگ توسط بهترین تنظیم کننده ها www.vstshopping.com
majid استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۱

www.vstshopping.com

فروش فوق العاده انواع نرم افزارهای آهنگ سازی وآموزش آهنگسازی صدابرداری میکس ومسترینگ. PLUGIN-SAMPLE-VST-LOOP پلاگین وی اس تی وسمپل های موردنیازتان را ازبزرگترین فروشگاه vSTایران بخواهید. www.vstshopping.ir www.vstshopping.com www.vstplugin.blogfa.com
majid استان تهران
۱۳۹۶/۰۲/۱۴

تدریس خصوصی گیتار پاپ در اصفهان

مژده به اصفهانی ها : اگر می خواهید به سرعت گیتاریست شوید و از نواختن خود لذت ببرید وقت را از دست ندهید و با استاد کیا تماس حاصل فرمائید. حتی شمایی که تا بحال از موسیقی اطلاعی نداشته اید و یا سن بالائی دارید ، می توانید در کمتر از 3 جلسه اولین آهنگ را بیاموزید شاید باورش کمی سخت باشد ولی کاملاً وا
آرش محمدی کیا استان اصفهان
۱۳۹۶/۰۲/۱۲

آموزش سه تار

آموزش سه تار آموزش سه تار آموزش سه تار آموزشگاه موسیقی پیمان www.peyman-music.com سه‌تار از سازهای زهی و مضرابی موسیقی ایرانی است که آن را با ناخن انگشت اشارهٔ دست راست می‌نوازند. این ساز، دارای ۴ سیم از جنس فولاد و برنج است که به موازات دسته، از کاسه تا پنجه کشیده شده‌اند. سه‌تار دارای ۲۶ پرده
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۶/۰۲/۱۲

آموزش گیتارفلامنکو

آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 ویولن ویلنسل دف تنبک طبلا درامز ساز دهنی آواز سنتی پاپ نی عود قانون تار سه تار سنتور هارمونی پیانو فلوت تشکیل گروه کر هارمونیکا (سازدهنی) کیبرد (ارگ) اجرای موسیقی آلات موسیقی ش
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۶/۰۲/۱۲

آموزش سنتور

آموزش سنتور آموزش سنتور آموزش سنتور آموزش سنتورآموزشگاه موسیقی پیمان www.peyman-music.com سنتور یکی از سازهای موسیقی ایرانی است. فرهنگ دهخدا سنتور را اینگونه بازشناخت کرده است «از سازهای ایرانی به شکل ذوزنقه که دارای سیم‌های بسیاری است و با دو مضراب چوبی نواخته می‌شود. که در اصل سنتور رایج (۹ خ
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۰۵

آشنایی با ساز سه تار

سازی است از خانواده آلات موسیقی رشته ای مقید. شکل ظاهری آن مانند تار است.با این تفاوت که شکم آن یک قسمتی گلابی شکل و کوچکتر است.سطح رویی کاسه سه تار چوبی است. بر روی کاسه هایی برای انعکاس صوت تعبیه شده است. خرک سه تار کوتاه تر از خرک تار است و دسته ی آن نیز نازک تر از دسته ی تار است. سه تار فاقد جعب
piccolo استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک

برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش دوره های مختلف موسیقی برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک تشکیل کنسرت های هنرجویی دپارتمان مختص آموزش کودکان آموزش تئوری
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

بیوگرافی استاد پیمان قدیری

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیوگرافی استاد پیمان قدیری بیوگرافی استاد پیمان قدیری استاد پیمان قدیری در سال 1356 در شهر قهرمان پرور آبادان متولد شدند . و پس از مدتی همراه خانواده به تهران آمدند . استاد پیمان قدیری از سنین کودکی به موسیقی علاقه م
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

آموزش آواز

آموزشگاه موسیقی پیمان www.peyman-music.com آموزش آواز آموزش آواز آموزش آواز آواز ایجاد موسیقی به واسطه حنجره است که بخش موسیقی آوازی را در بر میگیرد. نکته ی 1 بر شیوه تقلیدی گوشی یا سینه به سینه یی در فراگیری آواز نقدهایی شده که بی جا و بی استدلال هم نیست، اما به جاست به این مطلب اشاره شود ک
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

آموزش دف/آموزشگاه موسیقی پیمان

آموزشگاه موسیقی پیمان www.peyman-music.com دفّ، یکی از سازهای کوبه‌ای در موسیقی ایرانی است که شامل حلقه‌ای چوبی است که پوست نازکی بر آن کشیده‌اند و با ضربه‌های انگشت می‌نوازند. این ساز از سازهای ضربی ایرانی شبیه به دایره ولی بزرگ‌تر از آن و با صدای بم‌تر است. چنانکه از کتاب‌های موسیقی و نوشته‌ها
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

آموزش موسیقی کر

آموزش موسیقی کر آموزش موسیقی کر آموزش موسیقی کر آموزشگاه موسیقی پیمان www.peyman-music.com یک گروه کُرال یا گروه هم‌سرایان، گروهی موسیقیایی متشکل از خوانندگان است. البته باید در نظر داشت موسیقی کرال، به قطعاتی گفته می‌شود که برای اجرای چنین گروهی نوشته می‌شود. به گروهی از خوانندگان که اجرای گرو
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

www.peyman-music.com

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش گیتارفلامنکو آموزش گیتار پیک استار آموزش گیتار کلاسیک آموزش پیانو و کیبورد آموزش فلوت آموزش درامز گروه نوازی ریتم شناسی آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه مو
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

آموزش گیتار کلاسیک

آموزش گیتار کلاسیک آموزش گیتار کلاسیک آموزش گیتار کلاسیک آموزشگاه موسیقی پیمان اساتید آموزشگاه موسیقی پیمان و همینطور کادر مدیریت آن همگی ازدانش آموختگان رشته موسیقی در سطح دانشگاهی و عمدتا از اساتید دانشگاه های مختلف هنر سراسرکشور می باشند مرکز موسیقی پیمان، علاوه بر فعالیتهای آموزشی بر اساس ا
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۰۳

تدریس خصوصی تار ، سه تار ، گیتار و آهنگسازی

آموزش خصوصی تار ، سه تار بر اساس روش هنرستان موسیقی و ردیف سازی موسیقی ایرانی آموزش گیتار سبک های پاپ کلاسیک و فلامنکو آموزش آهنگسازی کلاسیک و نرم‌افزار های آهنگسازی کیوبیس و.... مسعود پورغریب -------- تلفن همراه 09126797871 ------------ ایمیل Masoud_pourgharib@yahoo.com ---------------
مسعود پورغريب استان تهران
۱۳۹۵/۰۸/۲۶

خرید و فروش شعر

خرید و فروش شعر - همکاری با ترانه سراها - همکاری با خوانندگان و آهنگسازان - سبک های مختلف شعر - قیمت توافقی www.sherotarane20.blogfa.com
ستار حسینی استان تهران