دسته بندی
استان و شهر

آموزش موسیقی کر

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
آموزش موسیقی کر
آموزش موسیقی کر
آموزش موسیقی کر
آموزشگاه موسیقی پیمان
www.peyman-music.com
یک گروه کُرال یا گروه هم‌سرایان، گروهی موسیقیایی متشکل از خوانندگان است. البته باید در نظر داشت موسیقی کرال، به قطعاتی گفته می‌شود که برای اجرای چنین گروهی نوشته می‌شود. به گروهی از خوانندگان که اجرای گروهی دارند، گروه کر یا گروه هم‌سرایان گفته می‌شود. اصطلاح گروه کر غالبا به گروه‌های وابسته به کلیسا اطلاق می‌شود؛ (فارغ از این که جزء اعضای اصلی گروه کر هستند یا نه)، و دسته دوم به گروه‌هایی اشاره دارد که در سالن‌های کنسرت یا تئاتر به اجرا می‌پردازند. البته این تفاوت چندان سخت‌گیرانه نیست. اصطلاح "کر" در شکلی دیگر به معنای زیرمجموعه‌ای از اجرای دسته‌جمعی به کار می‌رود. بدین‌ترتیب ممکن است به عباراتی مانند "کر سازهای بادی-چوبیِ" ارکستر، یا "کرهای" گوناگون مجموعه‌ای از صداها یا سازها در ساخته‌ای پلی‌کرال بربخوریم. در اوراتوریوهاو مس‌های معمول سده‌های هجدهم تا بیست و یکم، از واژه گروه کر یا همسرایان برای نشان دادن وجود بیش از یک خواننده در هر بخش برای مقایسه با کوارتت تک‌خوان‌هایی نیز که در این کارها وجود دارد، به کار می‌رفته و می‌رود.
رهبری گروه های کر:
رهبری گروه‌های کر غالبا توسط یک رهبر ارکستر یا کُر‌مایْستِر (رهبر گروه کر) انجام می‌گیرد. اغلب گروه‌های کر شامل چهار بخش هستند تا خواندن را در هارمونی چهاربخشی انجام دهند. اگرچه در صورتی که خواننده‌هایی برای خواندن بخش‌های بیشتر وجود داشته باشد، هیچ‌گونه محدودیتی در تعداد بخش‌های ممکن وجود ندارد. به عنوان مثال، توماس تالیس موتتی ۴۰ بخشی با نام Spem in aliumبرای هشت گروه کر با پنج صدا برای هر گروه نوشت؛ و یا قطعه Stabat Mater اثر کشیشتف پندرتسکی، برای سه گروه کر با ۱۶ صدا برای هر گروه نوشته شده است؛ یعنی در مجموع ۴۸ بخش. علاوه بر چهار بخش، سه، پنج، شش و هشت بخش از معمول ترین تعداد بخش‌ها در یک گروه کر هستند. گروه‌های کر هم توانایی خواندن با همراهی ساز را دارند و هم بدون آن. آواز بدون آکومپانیمان، آواز آکاپلا نام دارد (اگرچه هیئت مدیره انجمن کرال آمریکا (ACDA) این نوع استفاده از آکاپلا را به معنای عدم همراهی مناسب نمی‌داند، چرا که آکاپلا اشاره به آوازی دارد که در "کلیساها" اجرا می‌شود و امروزه آواز بدون همراهی موسیقیایی بیشتر حالتی سکولار و غیرمذهبی دارد). سازهای همراهی‌کننده گروه کر می‌توانند گستره بسیار متفاوتی داشته باشند؛ از یک ساز گرفته تا یک ارکستر کامل. برای تمرینات گروه کر معمولا از یک پیانو یا ارگ استفاده می‌شود، حتی اگر سازهای متفاوتی برای اجرا در نظر گرفته شده باشد و یا گروه کر در حال تمرین قطعات بدون ساز باشد.
انواع گروه‌های کر
گروه‌های کر مختلط (صداهای مردان و زنان). این نوع را می‌توان معمول‌ترین گروه کر دانست که معمولا شامل چهار صدای سوپرانو، آلتو، تنور و باس است که غالبا از آن با شکل مخفف SATBیاد می‌کنند. بیشتر اوقات یک یا دو صدا به دو گروه تقسیم می‌شود؛ به عنوان مثال زمانی SSAATTBBداریم که هر صدا به دو بخش تقسیم شود و SATBSATBهنگامی پیش می‌آید که گروه کر به دو گروه چهاربخشی نیمه مستقل تقسیم شده باشد. گهگاه صدای باریتون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که در این صورت آن بخش توسط باس‌هایی که توانایی اجرای محدوده فراتر از باس را دارند اجرا می‌شود (و آن را به شکل SATBarBنشان می‌دهند). در گروه‌های کر کوچکتر که مردان کمتری در اجرا شرکت دارند، با تنظیمی متفاوت متشکل از بخش‌های: سوپرانو، آلتو و باریتون (SAB)، گروه اندک مردان می‌توانند تنها در یک بخش به خوبی نقش باس‌ها و تنورها را بر عهده گیرند.
گروه کر مردان، متشکل از صداهای SATBهمانند آنچه در گروه کر مختلط وجود دارد، با این تفاوت که پسران بخش بالایی را می‌خوانند (که آنها را تریبل یا سوپرانوی پسرانه[می‌خوانند) و مردان نیز بخش آلتو را به شکل فالستو می‌خوانند که به این نوع صدا کنترتنورمی‌گویند. این شکل از گروه کر معمولا در کلیسای جامع انگلیس یافت می‌شود.
گروه کر زنان، که معمولا شامل دو بخش از صداهای سوپرانو و آلتو است که غالبا با شکل کوتاه‌شده‌ی SSAAنشان داده می‌شود. و یا ممکن است گروه شامل سوپرانو I، سوپرانو IIو آلتو باشد که در آنصورت SSAخوانده می‌شود.
گروه کر مردانیا همسرایان مرد، که معمولا از دو تنور، یک باریتون و یک باس تشکیل می‌شود، که غالبا آن را به شکل TTBBنمایش می دهند (و یا ATBB، در صورتی که بخش بالایی در محدوده صدایی آلتو به شکل فالستو خوانده شود. ممکن است فرم ATBBدر بعضی از آثار موسیقیایی کوارتت باربرشاپ مشاهده شود).
گروه کر بچه‌ها که غالبا دوبخشی (SA) و سه بخشی (SSA) است و گاهی صداهای بیشتری نیز دارد. این شامل گروه‌های کر پسران نیز می‌شود.
گروه‌های کر را بر پایه نهادی که گروه در آنجا به فعالیت می‌پردازد نیز، دسته‌بندی می‌کنند:
گروه‌های کر کلیسا
گروه‌های کر دانشگاهی و دانشکده‌ای
گروه‌های کر جمعی (متشکل از کودکان یا بزرگسالان)
گروه‌های کر حرفه‌ای مستقل، (مانند: گروه Anúna) و یا گروه‌های با پشتیبانی دولت (مانند: خوانندگان BBC، گروه ملی کر مجلسی ایرلند، گروه کر مجلسی کانادا، گروه کر رادیو سوئد)
گروه‌های کر مدرسه‌ای
گروه‌های کر اشاره‌گر (متشکل از اعضای ناشنوا یا شنوا) که از زبان اشاره به جای صدا استفاده می‌کنند.
گروه‌های کر ترکیبی آوازی و اشاره‌گر که هم از زبان اشاره و هم آواز استفاده می‌کنند و برای هدایت گروه از مربی حرکات و مدیر موسیقی کمک گرفته می‌شود.
برخی از گروه‌های کر را بر اساس موسیقی‌ای که اجرا می‌نمایند، دسته‌بندی می‌کنند، مانند:
گروه های کر سمفونیک
گروه‌های کر باخ
گروه‌های کر جز آوازی
گروه‌های کر نمایشی که اعضای گروه در آن می‌رقصند و می‌خوانند، که غالبا تا حدی شبیه به اجراهای موزیکال است.
گروه‌های کر Gospel
آرایش اعضا بر روی صحنه:
درباره چگونگی آرایش بخشهای مختلف اعضای گروه کر بر روی صحنه، مکتبهای فکری گوناگونی وجود دارد. در گروههای کر سمفونیک، معمول است گروه در پشت ارکستر، مطابق با چیدمان استاندارد گروه سازهای زهی، یعنی از زیرترین تا بم ترین صدا و از چپ به راست قرار گیرند. هرچند این چینش به هیچ وجه جهان‌شمول نیست. در قطعاتی که پیانو ساز همراهی‌کننده است و یا آواز آکاپلا، به طور معمول مردان در قسمت عقب و زنان جلوی آنها قرار می‌گیرند. البته برخی از رهبران ترجیح می‌دهند باس‌ها پشت سر سوپرانوها قرار گیرند، با این استدلال که صداهای بیرونی باید یکدیگر را تعدیل کنند.
در گروه‌های کر حرفه‌ای‌تر، غالبا تمام گروه‌های صدایی به صورت مختلط قرار می‌گیرند. طرفداران این شیوه، علت استفاده از آن را در این نکته می‌دانند که هر خواننده در گروه می‌تواند آسان‌تر صدای دیگر اعضا را شنیده و صدای خود را با آنان وفق دهد، ولی در این صورت از هر خواننده انتظار می‌رود کمتر به دیگر اعضای بخش خود وابسته باشد. مخالفان این روش اعتقاد دارند با این آرایش تفکیک مکانی هر خط صدا از بین رفته که خود یک ویژگی ارزشمند برای شنوندگان به شمار می‌آید. از سوی دیگر این کار باعث حذف رزونانس محلی شده که کاهش حجم موثر گروه کر را در پی دارد.
در آثار موسیقیایی که دو یا چند گروه کر در آن شرکت دارند، معمولا اعضای هر گروه کر با یکدیگر هستند، و گاهی به شکلی معنی‌دار از یکدیگر جدا می‌گردند؛ به ویژه در اجراهای موسیقی قرن شانزدهم. برخی از آهنگسازان عقیده دارند که گروه‌های کر حتما باید از هم تفکیک شوند؛ مانند رکوئیم جنگ اثر: بنجامین بریتن. در این میان، فاصله خوانندگان از یکدیگر نیز مورد توجه بوده است. مطالعات صورت‌گرفته در این زمینه نشان داده‌اند نه تنها آرایش حقیقی، بلکه مقدار فضای پهلویی و فراگیر، دریافت صدا را برای آوازخوانان و شنوندگان تحت تاثیر قرار می‌دهد.
مهارت‌های مورد نیاز خوانندگان گروه کر:
خواننده‌های گروه کر از نظر توانایی‌ها و اجراهایشان بسیار متفاوتند. بهترین خواننده‌های یک گروه کر (در مقایسه با دیگر اعضا) از مهارت‌های زیر برخوردارند:
دقت در خواندن نت خواسته شده (با زیر وبم درست و ژوست)، به همراه تمبر (رنگ) صدایی که مکمل دیگر خواننگان باشد؛
دقت در خواندن با حجم کنترل‌شده صدا که با نشانه‌های دینامیکی مشخص‌شده در برگه نت یا تعیین‌شده توسط رهبر، و پرهیز از خواندن با صدای بلند که به شکل محسوسی به عنوان صدایی انفرادی از میان بخش خود شنیده شود؛
دیدخوانی بسیار روان؛
دقت در خواندن و تلفظ و رعابت سبک تلفظی که مربی زبان تعیین کرده است، در هر زبانی که می‌خواهد باشد. این مورد شامل: بیان صحیح، زمان بندی درست واکه (مصوت) های ساده و مرکب و قراردهی درست صامت ها؛
درک و تفسیر موسیقی و بازتاب آن درک در تولید صدایی آن اثر؛
کاملا آماده و گوش‌به‌زنگ بودن برای مدتی طولانی، و نظارت دقیق بر آنچه در جلسه تمرین یا اجرا می‌گذرد؛
نظارت هر فرد بر چگونگی خواندن خود، یافتن اشتباهات و تلاش برای تصحیح آنها به مرور زمان؛
پذیرش راهنمایی و پیشنهادهای دیگر اعضای گروه به نفع کل گروه، حتی هنگامی که خواننده از نظر زیبایی‌شناسی با آن نکات موافق نیست؛
ارائه صدایی سالم و خوشایند با به کارگیری شگردهای مناسب آوازی؛
خواندن با استفاده از مصوت‌ها و ردیابی صداها برای انطباق با گروه؛
در این میان، خوانندگانی که گوش مطلق دارند هنوز نیازمند مهارت‌های دیگری هستند؛ از جمله: خواندن قطعه در گامی متفاوت از گام اصلی قطعه؛ چرا که گروه‌های کر معمولا قطعات را در حالت ترنسپوز‌شده می خوانند؛ هماهنگی با گروه، حتی در مواردی که گروه به صورت نامحسوسی از فرکانس مرجع تغییر تنالیته می‌دهد؛ دادن گام یا نواک آغازین به گروه که قطعه با آن آغاز می‌شود، که معمولا در قطعات بدون همراهی روی می‌دهد.
تهران میدان تجریش ابتدای خیابان ولیعصر روبروی قنادی لادن طبقه بالای پیانو پل طبقه سوم
تلفن : 02122702823
02122754781
فکس : 02122704641
همراه : 09125096653
پست الکترونیک :
ghadiripeyman@ymail.com
amoozeshgahpeyman@gmail.com
www.peyman-music.com

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه موسیقی
۱۳۹۶/۱۱/۲۲

آموزش تصویری کتاب اول و دوم تار هنرستان خالقی

جامع ترین و کاملترین مجموعه آموزش تصویری کتاب اول و دوم تار استاد روح الله خالقی به زبان فارسی کامل ترین مجموعه آموزش کتاب اول و دوم تار روح الله خالقی با آموزش صریح و جزء به جزء دو استاد چیره دست و مشهور ایرانی بخش آموزش ویدئویی دروس کتاب اول و دوم توسط خانم استاد صهبا مطلبی به صورت کاملاً گو
ناصر حیدری استان آذربایجان شرقی
۱۳۹۶/۱۱/۱۷

آموزش تخصصی ویولن و پیانو توسط کارشناس ارشد

آموزش تخصصی و آکادمیک ویولن و پیانو توسط کارشناس ارشد موسیقی از دانشگاه هنر تهران و نوازنده ارکستر سمفونیک تهران، با بیش از 10 سال سابقه تدریس. آموزش تئوری موسیقی و سلفژ به صورت پایه ای. استفاده از متد گوناگون برای سنین مختلف . کارشناسی رایگان ساز با کیفیت، متناسب با بودجه هنرجو. معرفی هنرجویان
اشکان پویان استان تهران
۱۳۹۶/۱۱/۰۲

قابل توجه علاقمندان به خوانندگی و موسیقی

قابل توجه علاقمندان به خوانندگی و موسیقی استودیو صدا برداری کلاوه با پیشرفته ترین تجهیزات در خدمت شما عزیزان هنرمند میباشد تست صدا و مشاوره رایگان آهنگسازی ضبط وکال و ساز میکس و مسترینگ تنظیم در سبک های مختلف با قیمت مناسب و کیفیت عالی جهت شنیدن نمونه کار و هماهنگی با شماره های زیر تماس
kelaverec1 kelaverec1 استان البرز
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

استودیو آهنگ سازی و تنظیم و صدابرداری در اصفهان

آهنگسازی تنظیم ضبط صدا میکس و مسترینگ با تجهیزات حرفه ای و به روز با بهترین کیفیت
امیر وارث استان اصفهان
۱۳۹۶/۰۸/۱۸

استودیو صدابرداری سیگنال

با کادری متخصص و با ۱۷ سال تجربه نهایت کیفیت صدا را با ما تجربه کنید در محیطی آرام برای هنرمندان عزیز آهنگ سازی و تنظیم در چندین سبک نوازندگان با تجربه و نامی میکس و مستر رویایی ضبط نریشن و دوبله کیفیتمان را تضمین میکنیم مقایسه حق شماست تلفن: ۰۹۳۵۵۷۳۵۵۲۱ ۰۲۱۶۶۰۴۱۱۶۰
مسعود نعمتی استان تهران
۱۳۹۶/۰۴/۰۳

خودهیپنوتیزم موفقیت

خودهیپنوتیزم چیست و چگونه از ان استفاده کنیم؟ شاید تا به حال برایتان پیش اومده که شما یک فرد خیلی ناراحت در اجتماع هستید،هر دو ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه به شما اجازه نمی دهند که انتخاب درست داشته باشید. شما نیاز دارید به نقطه ای برسید جایی که به ضمیر ناخودآگاه بقبولانید و به این باور برسید که
بانک مشاغل shoghlbank.com استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۷

آموزش موسیقی کودک در غرب تهران (آموزشگاه کهکشان)

آموزش فوق تخصصی موسیقی کودک(ارف)زیر نظر کارشناسان ارشد موسیقی و بهترین ها در غرب تهران سرکار خانم ها آتنا عسگری،آرمیتا ادیب،میترا فتحعلی کلاسهای گروهی و نیمه گروهی با جدیدترین متد روز دنیا آرشیو کامل کتاب و cd آموزشی + هدیه با سابقه ٢٠ سال تدریس آکادمیک موسیقی برای سنین ٣-٩ سال با سرویس ایاب
آموزشگاه موسيقي كهكشان استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۱

فروش آرشیوکامل وی اس تی نکسوز باتمام اکسپنشن ها

فروش فوق العاده وی اس تی نکسوز با تمام اکسپنشن ها ورف ایکس ها بیش از40گیگ فقط 40هزارتومان. برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.vstshopping.ir مراجعه فرمایید. لیست اکسپنشن ها به شرح زیر است nexus 2.2 EXPANSION NEXUS DANCE VOL 1-HOUSE VOL 1-MINIMAL HOUSE ORCHESTRA-PERPETUAL-bass dance
مجیدرمضانی استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۱

لوازم استودیو و نرم افزارهای آهنگسازی

بزرگترین فروشگاه لوازم استودیو ونرم افزارهای آهنگسازی وصدابرداری درwww.vstshopping.com فروش 1000گیگابایت vst-plugin-sample-loopبه روزترین وی اس تی ها وپلاگین ها وسمپل های روز دنیا فقط فقط 250هزارتومان
مجیدرمضانی استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۱

آموزش-مشاوره-فروش

آموزش نرم افزارهای آهنگ سازی (Nuendo & Cubase SX & reason ) فروش انواع vst & plugin های موردنیازشمابامناسب ترین قیمت تدریس خصوصی گیتارتوسط اساتیدمجرب درسبک های(کلاسیک_فلامنکو_پاپ_جز_بلوز) آموزش صدابرداری ، میکس ومسترینگ توسط بهترین تنظیم کننده ها www.vstshopping.com
majid استان تهران
۱۳۹۶/۰۳/۰۱

www.vstshopping.com

فروش فوق العاده انواع نرم افزارهای آهنگ سازی وآموزش آهنگسازی صدابرداری میکس ومسترینگ. PLUGIN-SAMPLE-VST-LOOP پلاگین وی اس تی وسمپل های موردنیازتان را ازبزرگترین فروشگاه vSTایران بخواهید. www.vstshopping.ir www.vstshopping.com www.vstplugin.blogfa.com
majid استان تهران
۱۳۹۶/۰۲/۱۴

تدریس خصوصی گیتار پاپ در اصفهان

مژده به اصفهانی ها : اگر می خواهید به سرعت گیتاریست شوید و از نواختن خود لذت ببرید وقت را از دست ندهید و با استاد کیا تماس حاصل فرمائید. حتی شمایی که تا بحال از موسیقی اطلاعی نداشته اید و یا سن بالائی دارید ، می توانید در کمتر از 3 جلسه اولین آهنگ را بیاموزید شاید باورش کمی سخت باشد ولی کاملاً وا
آرش محمدی کیا استان اصفهان
۱۳۹۶/۰۲/۱۲

آموزش سه تار

آموزش سه تار آموزش سه تار آموزش سه تار آموزشگاه موسیقی پیمان www.peyman-music.com سه‌تار از سازهای زهی و مضرابی موسیقی ایرانی است که آن را با ناخن انگشت اشارهٔ دست راست می‌نوازند. این ساز، دارای ۴ سیم از جنس فولاد و برنج است که به موازات دسته، از کاسه تا پنجه کشیده شده‌اند. سه‌تار دارای ۲۶ پرده
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۶/۰۲/۱۲

آموزش گیتارفلامنکو

آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 ویولن ویلنسل دف تنبک طبلا درامز ساز دهنی آواز سنتی پاپ نی عود قانون تار سه تار سنتور هارمونی پیانو فلوت تشکیل گروه کر هارمونیکا (سازدهنی) کیبرد (ارگ) اجرای موسیقی آلات موسیقی ش
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۶/۰۲/۱۲

آموزش سنتور

آموزش سنتور آموزش سنتور آموزش سنتور آموزش سنتورآموزشگاه موسیقی پیمان www.peyman-music.com سنتور یکی از سازهای موسیقی ایرانی است. فرهنگ دهخدا سنتور را اینگونه بازشناخت کرده است «از سازهای ایرانی به شکل ذوزنقه که دارای سیم‌های بسیاری است و با دو مضراب چوبی نواخته می‌شود. که در اصل سنتور رایج (۹ خ
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۲/۰۵

آشنایی با ساز سه تار

سازی است از خانواده آلات موسیقی رشته ای مقید. شکل ظاهری آن مانند تار است.با این تفاوت که شکم آن یک قسمتی گلابی شکل و کوچکتر است.سطح رویی کاسه سه تار چوبی است. بر روی کاسه هایی برای انعکاس صوت تعبیه شده است. خرک سه تار کوتاه تر از خرک تار است و دسته ی آن نیز نازک تر از دسته ی تار است. سه تار فاقد جعب
piccolo استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک

برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش دوره های مختلف موسیقی برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک تشکیل کنسرت های هنرجویی دپارتمان مختص آموزش کودکان آموزش تئوری
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

بیوگرافی استاد پیمان قدیری

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیوگرافی استاد پیمان قدیری بیوگرافی استاد پیمان قدیری استاد پیمان قدیری در سال 1356 در شهر قهرمان پرور آبادان متولد شدند . و پس از مدتی همراه خانواده به تهران آمدند . استاد پیمان قدیری از سنین کودکی به موسیقی علاقه م
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

آموزش آواز

آموزشگاه موسیقی پیمان www.peyman-music.com آموزش آواز آموزش آواز آموزش آواز آواز ایجاد موسیقی به واسطه حنجره است که بخش موسیقی آوازی را در بر میگیرد. نکته ی 1 بر شیوه تقلیدی گوشی یا سینه به سینه یی در فراگیری آواز نقدهایی شده که بی جا و بی استدلال هم نیست، اما به جاست به این مطلب اشاره شود ک
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

آموزش دف/آموزشگاه موسیقی پیمان

آموزشگاه موسیقی پیمان www.peyman-music.com دفّ، یکی از سازهای کوبه‌ای در موسیقی ایرانی است که شامل حلقه‌ای چوبی است که پوست نازکی بر آن کشیده‌اند و با ضربه‌های انگشت می‌نوازند. این ساز از سازهای ضربی ایرانی شبیه به دایره ولی بزرگ‌تر از آن و با صدای بم‌تر است. چنانکه از کتاب‌های موسیقی و نوشته‌ها
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

آموزش موسیقی کر

آموزش موسیقی کر آموزش موسیقی کر آموزش موسیقی کر آموزشگاه موسیقی پیمان www.peyman-music.com یک گروه کُرال یا گروه هم‌سرایان، گروهی موسیقیایی متشکل از خوانندگان است. البته باید در نظر داشت موسیقی کرال، به قطعاتی گفته می‌شود که برای اجرای چنین گروهی نوشته می‌شود. به گروهی از خوانندگان که اجرای گرو
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

www.peyman-music.com

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش گیتارفلامنکو آموزش گیتار پیک استار آموزش گیتار کلاسیک آموزش پیانو و کیبورد آموزش فلوت آموزش درامز گروه نوازی ریتم شناسی آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه مو
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

آموزش گیتار کلاسیک

آموزش گیتار کلاسیک آموزش گیتار کلاسیک آموزش گیتار کلاسیک آموزشگاه موسیقی پیمان اساتید آموزشگاه موسیقی پیمان و همینطور کادر مدیریت آن همگی ازدانش آموختگان رشته موسیقی در سطح دانشگاهی و عمدتا از اساتید دانشگاه های مختلف هنر سراسرکشور می باشند مرکز موسیقی پیمان، علاوه بر فعالیتهای آموزشی بر اساس ا
پیمان قدیری استان تهران
۱۳۹۵/۱۰/۰۳

تدریس خصوصی تار ، سه تار ، گیتار و آهنگسازی

آموزش خصوصی تار ، سه تار بر اساس روش هنرستان موسیقی و ردیف سازی موسیقی ایرانی آموزش گیتار سبک های پاپ کلاسیک و فلامنکو آموزش آهنگسازی کلاسیک و نرم‌افزار های آهنگسازی کیوبیس و.... مسعود پورغریب -------- تلفن همراه 09126797871 ------------ ایمیل Masoud_pourgharib@yahoo.com ---------------
مسعود پورغريب استان تهران
۱۳۹۵/۰۸/۲۶

خرید و فروش شعر

خرید و فروش شعر - همکاری با ترانه سراها - همکاری با خوانندگان و آهنگسازان - سبک های مختلف شعر - قیمت توافقی www.sherotarane20.blogfa.com
ستار حسینی استان تهران