دسته بندی
استان و شهر

آموزشی طراحی وب در شیراز

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مرکز تخصصی طراحی وب زئوس در طول فعالیت 9 ساله خود در زمینه برگزاری دوره های آموزشی کامپیوتر توانسته است تا به امروز با بهره گیری از همکاری اساتید مجرب و کارآزموده خود در حدود 1000 نفر دانشجو را در قالب برگزاری بیش از 27 عنوان دوره پایه ای و تخصصی آموزش داده و به سمت بازار کار هدایت نماید. همچنین تیم آموزشی این شرکت با عقد قراردادهای آموزشی با ارگانها ، سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی دوره های آموزشی متنوعی را درخارج از محل شرکت نیز برگزار نموده است



دوره بانک اطلاعاتی و تحلیل داده ها

این دوره به طول 55 ساعت آموزشی و شامل آموزش نرم افزارهای اکسل (Excel) و اکسس (Access) از مجموعه نرم افزاری آفیس 2003 میباشد.



◄ دوره بانک اطلاعاتی پیشرفته

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی شامل آموزش بانک اطلاعاتی Microsoft SQL Server 2005 میباشد. در این دوره دانشجو با دو بخش دستورات SQL و امکانات مدیریتی موجود در این نرم افزار آشنا میشود.



◄ دوره طراحی صفحات وب

این دوره به طول 40 ساعت آموزشی شامل دو مبحث زبان HTML ، نرم افزار کاربردی Front Page 2003 میباشد. دانشجو پس از گذراندن این دوره میتواند در بازار کار نسبت به طراحی وب سایت های ایستا اقدام کند.



◄ دوره کاربردی انیمیشن سازی با نرم افزار فلش (Macromedia Flash CS3)

این دوره به طول 40 ساعت آموزشی ، دانشجو را برای تهیه و تولید وب سایت های کاملا فلش (Full Flash) و یا طراحی و تولید کاتالوگهای بر روی سی دی (CD Catalog) آماده میسازد. همچنین در بخشهایی از این کلاس دانشجو با امکان برنامه نویسی Action Script در این نرم افزار آشنا خواهد شد.



◄ دوره تخصصی انیمیشن سازی با نرم افزار فلش (Macromedia Flash CS3)

این دوره نیز به طول 40 ساعت آموزشی ، دانشجو را برای تهیه و تولید انیمیشنهای پیشرفته تر و تخصصی آماده میسازد. این دوره در بخش اعظم مطالب خود به بررسی و آموزشی برنامه نویسی در محیط این نرم افزار خواهد پرداخت که این برنامه نویسی با همان زبان Action Script آموزش داده خواهد شد.



◄ دوره برنامه نویسی پیشرفته صفحات وب

این دوره به طول 50 ساعت با استفاده از بررسی فناوری ASP .Net 2.0 دانشجو را برای فعالیت در بازار حرفه ای وب آماده میکند. در این دوره دانشجو توانایی تولید وب سایتهای دینامیک و استفاده از بانکهای اطلاعاتی در سیستمهای مبتنی بر وب را کسب میکند.



◄ دوره برنامه نویسی تحت وب و سیستم عامل لینوکس

این دوره به طول 55 ساعت آموزشی و با هدف آموزش زبان برنامه نویسی PHP و استفاده از بانک اطلاعاتی MySQL تهیه و اجرا گردیده است. دانشجو در این دوره در کنار آموزش دیدن زبان PHP ، توانایی اجرای پروژه های تحت وب را نیز کسب مینماید.



◄ دوره طراحی و نقشه کشی

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی به آموزش نرم افزار AutoCAD 2008 میپردازد. دوره فوق در قالب دو بخش مستقل به امکانات طراحی دو بعدی و سپس به طراحی سه بعدی در این نرم افزار میپردازد. این دوره بیشتر برای دانشجویان و افراد فعال در زمینه طراحی و نقشه کشی مناسب است ، اما سرفصلهای دوره به نحوی گزینش شده است که دیگر مخاطبین احتمالی این کلاس نیز بتوانند بهره کافی را از آموزش این نرم افزار کسب نمایند.



◄ دوره مدیریت پروژه

این دوره به طول 60 ساعت آموزشی در کنار آموزش نرم افزارهای Microsoft Project و Primavera به بررسی مفاهیم اولیه و تئوریک علم مدیریت پروژه نیز میپردازد. در این دوره دانشجو علاوه بر آموزش ابزار کاربردی این علم ، با استانداردها و مفاهیم PMBok نیز آشنا میشود.



◄ دوره مدیریت و کنترل پروژه

این دوره به طول 55 ساعت آموزشی بصورت تخصصی نرم افزار Primavera Enterprise را بررسی کرده و امکانات آنرا به مدیران پروژه های بزرگ و تخصصی معرفی مینماید.



◄ دوره گرافیک کامپیوتری

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی در قالب دو بخش 35 ساعتی به آموزش دو نرم افزار Corel Draw X3 و Adobe PhotoShop CS2 میپردازد. این دوره که بصورت کاملا عملی و کاربردی برگزار میشود دانشجو را در طول دوره با نکات اجرایی در زمینه طراحی آرم ، کارت ویزیت ، سربرگ ، پوستر ، بسته بندی کالا و دیگر موارد آشنا میسازد.



◄ دوره انیمیشن (متحرک سازی)

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی ، نرم افزار 3D Studio Max 8.0 را آموزش میدهد.



◄ دوره میکس و مونتاژ کامپیوتری

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی ، نرم افزارهای Adobe Priemier و Adobe After Effect به عنوان دو نرم افزار تخصصی و قدرتمند زمینه ویرایش و جلوه های ویژه ویدیویی را آموزش داده و با ارائه مثالهای عملی ، شرکت کننده در این دوره را برای فعالیت در این زمینه تربیت میکند.



◄ دوره برنامه نویسی کاربردی ویندوز

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی به آموزش زبان برنامه نویسی و محیط برنامه سازی Visual Basic 6.0 میپردازد. دانشجویان شرکت کننده در این دوره میتوانند پس از پایان این دوره مشغول به اجرای پروژه های تحت ویندوز در کنار استفاده از بانکهای اطلاعاتی شوند.



◄ دوره برنامه نویسی پیشرفته تحت ویندوز

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی به بررسی زبان برنامه نویسی Visual C# .Net 2005 پرداخته و دانشجو را برای اجرای پروژه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز آماده میسازد. در این دوره دانشجو نحوه استفاده از بانک اطلاعاتی SQL Server را در پروژه های نرم افزاری آموزش میبیند.



◄ دوره برنامه نویسی پیشرفته تحت ویندوز

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی به بررسی زبان برنامه نویسی Visual Basic .Net 2005 پرداخته و دانشجو را برای اجرای پروژه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز آماده میسازد. در این دوره دانشجو نحوه استفاده از بانک اطلاعاتی SQL Server را در پروژه های نرم افزاری آموزش میبیند.



◄ دوره مهندسی نرم افزار شئ گرا و مدل سازی نرم افزار

این دوره به طول 40 ساعت آموزشی ، دانشجو را با مفاهیم UML ، ساختار اولیه RUP و نرم افزارهای طراحی شئ گرای نرم افزار ، مانند Visio و Rational Rose آشنا میکند.



◄ دوره مقدماتی شبکه های کامپیوتری

این دوره به طول 50 ساعت آموزشی ، مفاهیم اولیه شبکه های کامپیوتری مانند آدرس آی پی (IP Address) ، تنظیمات اولیه کارت شبکه ، اجزا اصلی شبکه کامپیوتری (مانند Switch ، Router و ...) انواع شبکه ها و تفاوتهای آنها را هدف آموزش خود قرار داده است. کلیات مطالب این دوره همانند سرفصلهای آموزشی Network + و دوره XP از مجموعه MCSE انتخاب شده است.



◄ دوره پیشرفته شبکه های کامپیوتری

این دوره به طول 60 ساعت آموزشی و با هدف کوتاه تر کردن طول دوره های تخصصی شبکه ، سرفصلهای پرکاربرد این علم را با یکدیگر ادغام کرده و با پرداختن به اصل مطلب ، حاشیه را کوتاه کرده و متقاضی دوره را برای مدیریت شبکه های بزرگ کامپیوتری آماده میکند. در این دوره به مواردی چون مدیریت کاربران ، امنیت شبکه ، مسیریابی و غیره پرداخته خواهد شد.



◄ دوره عمومی Matlab نسخه 7.3

این دوره به طول 40 ساعت آموزشی به بررسی امکانات این نرم افزار پرداخته و دانشجو را برای برنامه نویسی در محیط این نرم افزار آشنا میسازد. مواردی چون اصول برنامه نویسی در Matlab ، رسم نمودارهای ریاضی ، انجام محاسبات و ریاضی و ... از اجزاء تشکیل دهنده این دوره میباشند.



◄ دوره تخصصی Matlab نسخه 7.3

این دوره به طول 70 ساعت آموزشی به عنوان عنصر تکمیل کننده آموزش این نرم افزار به آموزش زمینه های تخصصی کاربرد Matlab میپردازد. این موارد شامل : 1- برنامه نویسی ویژوال 2- پردازش تصاویر 3- شبکه های عصبی 4- الگوریتمهای ژنتیکی 5- ریاضیات پیشرفته

تلفن : 0711-2330828

همرا : 09173146502



اشتراک گذاری:
تصویر کاربر

نتایج جستجوی matlab

۱۳۸۹/۰۱/۱۶

اجرا و ساخت انواع پروژه های الکترونیکی

طراحی و اجرای انواع ربات طراحی و اجرای مدارات الکترونیکی برنامه نویسی میکرو کنترلر ها و
حامی هدایتی استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۱۵

نرم افزار matlab و protus

تدریس نرم افزار matlab در کلیه سطوح آموزش toolbox های مرتبط با مهندسی برق و مهندسی کنترل , بهینه سازی و شبکه های عصبی تدریس نرم افزار شبیه سازی protus برای کاربرد
کاوه امیرانتظاری استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۱۴

آموزش و انجام پروژه های مهندسی صنایع

مشاوره و آموزش کلیه پروژه های درسی و پایان نامه رشته مهندسی صنایع 1) کنترل کیفیت 2) کنترل پروژه 3) طرحریزی 4) ارزیابی کار و زمان 5)شبیه سازی 6) تحلیل
IE Project استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۱۴

دوره های تخصصی نرم افزار های مهندسی برق

شرکت فنی و مهندسی مدار رایانه پویا با سابقه ای بالغ بر 6 سال فعالیت صنعتی و تجربه فراوان در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی اقدام به برگزاری دوره های تخصصی نرم افزار های
مدار رایانه پویا استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۱۳

انجام پروژه های دانشجویی مهندسی

انجام کلیه تکالیف و پروژه های دانشجویی و ترجمه تمامی رشته های فنی مهندسی(کامپیوتر-برق-مکانیک- عمران- صنایع-مواد-شیمی-کشاورزی) در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت در
shahram bagheri استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۰۷

انجام پروژه های مهندسی مکانیک

آموزش کاربردی ansys از مقدماتی تا پیشترفته پروژه های مربوط به بهینه سازی با استفاده از الگوریتم ژنتیک در نرم افزار Ansys و غیره انجام انواع تحلیل های FEM ) ansys and
عباس بهشتی استان تهران
۱۳۸۹/۰۱/۰۷

مهندس مکانیک فارغ التحصیل علم و صنعت

جواد نوروزپور فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت - مهندسی مکانیک(گرایش تاسیسات ) تاریخ تولد:4/2/1364 پست الکترونیکی:noroozpour_110@yahoo.com شماره تماس:
نوروزپور استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۲۵

مهندس مکانیک آماده به کار

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیر کبیر. مسلط به کد نویسی و طراح تاسیسات ساختمان و سیستم های CHPو مسلط به نرم افزارهای مهندسی
عماد رجبی استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۲۳

برنامه نویسی و پروژه هایPhp, Mysql, Html

برنامه نویسی با ASP - C# - JAVA - VB - C- PHP ++ HTML - pascal - delphi - JSP - C طراحی وب سایت انجام پروژه های matlab و asembly و uml انجام پروژه های
رضا استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۲۲

پردازش تصویر حرفه ای

تدریس خصوصی پردازش تصویر پیاده سازی الگوریتم ها در matlab تدریس طبق کتاب مرجع گونزالز 2008 ImageProcessing1-Introduction ImageProcessing2-ImageProcessingFundamen
مسلم تقی زاده استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۲۰

تدریس خصوصی دروس کارشناسی مهندسی مکانیک

تدریس خصوصی دروس کارشناسی مهندسی مکانیک توسط دانشجوی ارشد دانشگاه شریف ( استاتیک - مقاومت مصالح 1و2و3 – طراحی اجزا – دینامیک – ارتعاشات - سیالات 1و2– ترمودینامیک 1و2 -
hossein استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۱۸

طراحی مدارات دیجیتال با FPGA

انجام پروژه های الکترونیک ، مخابرات و کامپیوتر با استفاده از FPGA و میکروکنترلر طراحی مدارات الکترونیک دیجیتال و پیاده سازی آن بر روی FPGA مدارات سرعت بالا ، مخابرات
محمد مفرح بناب استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۱۷

ترجمه متون تخصصی و برنامه نویسی

ترجمه متون تخصصی براق قدرت برنامه نوسی با MATLAB انجام پروژه های
Mohammad Majidi استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۱۳

کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی

مهندس مکانیک مسلط به زبان انگلیسی با حدود 3 سال سابقه کار در 4 شرکت بزرگ دولتی اعم از: 1- پژوهشکده مهندسی جهاد 2- شرکت بهینه سازی مصرف سوخت 3- شرکت پژوهش و
علی حبیبی خلج استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۱۱

تدریس matlab

برگزاری دوره های عمومی و تخصصی Matlab به صورت خصوصی: دوره عمومی نرم افزار Matlab ------------------------------------ این دوره میتواند شامل موارد زیر
ناصری استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۱۱

تدریس خصوصی نرم افزار MATLAB

توسط دانشجوی ارشد مکانیک تدریس خصوصی نرم افزار متلب MATLAB Matlab programing simulink curve fitting toolbox control system design toolbox , ... آموزش مهارت
مدرس متلب استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۱۱

انجام پروژه های دانشگاهی

انجام پروژه های دانشگاهی تمامی گرایش های مهندسی برق: الکترونیک ، مهندسی پزشکی ، کنترل ، مخابرات ، قدرت در زمینه های: پردازش تصویر+پردازش
عسکری استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۱۰

برنامه نویسی با هر زبان برنامه نویسی

C ++C ++VC #C BASIC VB VBA VB.NET PASCAL DELPHI DELPHI.NET ASP ASP.NET ASP.NET2 FORTRAN PROLOG ASSEMBILY اسمبلی PROTEL ORCAD ATUOC
فدوی استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۰۸

دعوت همکاری مهندس آشنا به پردازش تصویر

شرکت فن آوری سیستم های بینا فعال در زمینه پردازش تصویر با شرایط کاری مناسب از مهندسین برق با توانایی‌های زیر دعوت به همکاری می‌نماید: آشنا به پردازش تصویر و بینایی
بینا استان تهران
۱۳۸۸/۱۲/۰۷

پروژه های دانشجویی رشته مهندسی مکانیک

مشاوره و تدریس و کمک در انجام کلیه پروژه های مهندسی مکانیک با استفاده از نرم افزار های ansys matlab & toolbox catia solidworks nastran fuzzy...
سعید فرخی استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۷

انجام کلیه پروژه های درسی ، تحقیقاتی ،

انجام کلیه پروژه های درسی ، تحقیقاتی ، کاربردی ، نرم افزاری و دانشجویی در زمینه های : مهندسی مکانیک ، برق ، عمران ، پزشکی ، کامپیوتر ، معماری ، صنایع ، شیمی و
محمدزاده استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۶

مشاور انجام پروژه های دانشجویی

مشاور انجام پروژه های دانشجویی در زمینه CFD FLuent Ansys CAD Sol idworks CATIA Piping code Fortran 1 -حل معادله لاپلاس با استفاده از روش کد فرترن ADI
علیرضا اسلامیان استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۲۶

آموزشی طراحی وب در شیراز

مرکز تخصصی طراحی وب زئوس در طول فعالیت 9 ساله خود در زمینه برگزاری دوره های آموزشی کامپیوتر توانسته است تا به امروز با بهره گیری از همکاری اساتید مجرب و کارآزموده خود
مرتضی امینی مقدم استان فارس
۱۳۸۸/۱۱/۱۹

آموزش نرم افزار Matlab توسط مهندس برق

آموزش نرم افزار Matlab توسط دانشجوی کارشناسی ارشد مخابرات دانشگاه پلی تکنیک
حامد خوش نیت استان تهران
۱۳۸۸/۱۱/۱۸

کارشناس ارشد مهندسی شیمی کنترل فرایند

اینجانب مرتضی امیری دانشجوی کارشناسی ارشد کنترل فرایندهای مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف ، آماده همکاری با شرکت های مهندسی نفت و گاز می باشم. زمینه های تخصصی: طراحی
مرتضی امیری استان تهران